dat viel mij ook op... anyone comment?Nielsjuhz schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:05:
Btw
Dit keer bij de hunt wel een slowchat?
Vorige hunt was het nog geblockeerd.
Als je op ik wil er een klikt, is dat dan gelijk een koopovereenkomst of kan je weer terug?
Neeeeeeeeeeee!!!!!!!! Zucht, twijfel twijfel wel/niet wel/niet wel/niet !!!
*klikt venster snel weg*
*klikt venster snel weg*
[ Voor 15% gewijzigd door HammieDuDe op 20-08-2014 12:06 ]
Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600
Verwijderd
De doelgroep is meer mensen die bij de dagaanbieding nog twijfelden en nu "hunten" op diezelfde aanbieding.Rannasha schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:05:
Hoeveel mensen zijn er nu die in de paar minuten dat zo'n aanbieding beschikbaar is even 1500 euro neer kwakken voor een apparaat? Ik neem toch aan dat mensen in ieder geval wat vooronderzoek doen voordat ze een dergelijke aankoop doen?
Je kunt nog terugDaivdav11 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:06:
Als je op ik wil er een klikt, is dat dan gelijk een koopovereenkomst of kan je weer terug?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
1500 euro neertelllen, onderzoek doen. is het niks? dan annuleren.Rannasha schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:05:
Hoeveel mensen zijn er nu die in de paar minuten dat zo'n aanbieding beschikbaar is even 1500 euro neer kwakken voor een apparaat? Ik neem toch aan dat mensen in ieder geval wat vooronderzoek doen voordat ze een dergelijke aankoop doen?
zolang het niet verzondden is, en dat duurt even, kan je gewoon annuleren voor geld terugDaivdav11 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:06:
daarna heb je nog 14 dagen zichttermijn.
Gezien de waarschuwing onderin dit topic lijkt het gewoon toegestaan.
I'm an Ironman!
Bijna gedaan, maar lees net in de reviews op kieskeurig dat je er twee maanden geleden ook al €500,- cashback had. Zo goedkoop is het dan niet meer.
allemaal aanschaffen en na de hunt annuleren. Dan moeten ze ze wel in de boxen doen.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Stel je voor, zo'n koelkast in je box
Drive it like you stole it.
Koelkast zonder WiFi dat hoef ik niet hoor
Vooral handig met deze koelkasthexta schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:09:
allemaal aanschaffen en na de hunt annuleren. Dan moeten ze ze wel in de boxen doen.![]()
De koelkast ís de box
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
wat vroeger was, heb je nu niks aan... tenzij je een tijdmachine hebt.Uxstyle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:08:
Bijna gedaan, maar lees net in de reviews op kieskeurig dat je er twee maanden geleden ook al €500,- cashback had. Zo goedkoop is het dan niet meer.
leuke vriescombi. heb er al eentje. No-frost is wel ideaal ja. inderdaad geen ijs
Zou dat niet de reden zijn geweest om de hunt een 3de dag aan vast te plakken?hexta schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:09:
allemaal aanschaffen en na de hunt annuleren. Dan moeten ze ze wel in de boxen doen.![]()
pas annuleren NA de huntUxstyle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:10:
[...]
Zou dat niet de reden zijn geweest om de hunt een 3de dag aan vast te plakken?
Wij hebben no frost. Is Total no frost dan nog minder no frost?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ja dan heb je ook geen frost in de vriezer op je vlees.RonaldDesigns schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:11:
nee dat betekend dat het vries gedeelte gewoon niet werkt.RonaldDesigns schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:11:
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Dan hoef je je vlees niet meer te ontdooien voordat je gaat kokenRonaldDesigns schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:11:
Dat heb je ook niet als je het in de koelkast zelf legtgarriej schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:12:
[...]
Ja dan heb je ook geen frost in de vriezer op je vlees.
Enkel een koelkast dus
"Be brave, don't shave"
Volgens mij een vriezer die uitstaat en daarom a+++
Epic green win
Epic green win
Dat heet nou een ladekast....RonaldDesigns schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:13:
Volgens mij een vriezer die uitstaat en daarom a+++
Epic green win
Zoo even pauze kijken of er nog een box langskomt
8m nachtzicht mensen!! Kopen! Kopen! En een product expert op het forum! Zal een drukke boel zijn met alle productexperts die een paar minuten op mogen komen draven.
"Be brave, don't shave"
Er werd op je gewacht!Spookie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:16:
Dat zijn allemaal ouwe teksten, geheid dat er niemand zitTiestor schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:16:
8m nachtzicht mensen!! Kopen! Kopen! En een product expert op het forum! Zal een drukke boel zijn met alle productexperts die een paar minuten op mogen komen draven.
Hebbie de tweakers hunt al op papier staan??
"Be brave, don't shave"
hoeveel van die plexiglasfoto;s kan je leveren?Spookie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:16:
Ik zal vanavond even reagerenMisterEagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:17:
[...]
hoeveel van die plexiglasfoto;s kan je leveren?er zijn behoorlijk wat mensen die ze graag voor 2 tientjes bij je afnemen
Joh!Spookie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:17:
[...]
Dat zijn allemaal ouwe teksten, geheid dat er niemand zit
"Be brave, don't shave"
Man man, gelukkig. Er zijn al complete plannen om je 20 euro kostende plexiglasplaten in productie te brengen op een eigen tweakHunt.Spookie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:16:
Ik zou graag willen weten hoeveel meter nachtzicht, maar er is geen expert.
NotSoSteady schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:18:
"Be brave, don't shave"
De naam al. FoScam.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Mijn god wat gaat het langzaam
Is dit een voorbode voor de Box? *tromgeroffel*
Ja!Artica schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:19:
Mijn god wat gaat het langzaamIs dit een voorbode voor de Box? *tromgeroffel*
I chuckled
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Samen met de dimbare led-lampenArtica schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:19:
Foscam zijn anders behoorlijk okee webcams, een van de betere merken.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
laatste box was 8 uur en 14 minuten geleden. Dus het zou kunnenArtica schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:19:
Winners never cheat, Cheaters never win
lolol zo had ik het nog niet eens gelezen, maar zou zo maar kunnen kloppen
"Be brave, don't shave"
Tot deze post zijn ze altijd betrouwbaar overgekomen...
Hoi NotSoSteady,NotSoSteady schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:18:
Ik ben garriej, product expert van de FOSCAM. De nachtkijker uberstand kan tot wel 8meter(!!) opnames maken. Het beeld wordt dan wel groen, het is dan lastig te zien welke huidskleur, keldingkleur of horloge de inbreker om heeft, ze zijn namelijk allemaal groen!
Even lekker Nilfisken jongens!
"Be brave, don't shave"
Kan slechter:
http://c.dx.com/collectio...tm_campaign=20140812escam
Twijfelde wel even, maar denk dat ik toch voor DX ga. Al werkt de Foscam wel op mijn Synology, wel een voordeel.
Eerder 10 uur en 14 minutenDescriptor schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:20:
[...]
laatste box was 8 uur en 14 minuten geleden. Dus het zou kunnen
Niet alleen hier gaat het nergens over, ook bij de hunt chat is het flauwe humor!
Revive the guild!
half 3 vannacht dacht ik? Ik heb em voorbij zien komen namelijk. En een mooie Database error in mn smoel gekregen.
Ik bestelde een TV van 535 ipv de box , mooie error
snap! gaat de hunt dan zo hard

Winners never cheat, Cheaters never win
Niet gezien, m'n FoScam was nog niet binnen.Artica schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:22:
half 3 vannacht dacht ik? Ik heb em voorbij zien komen namelijk. En een mooie Database error in mn smoel gekregen.
Me too bro. Me too.Artica schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:22:
Ja, Gooi die Nilfisk ook maar in de doos... Next!
Revive the guild!
Inderdaad!Jelte,89 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:25:
Ja, Gooi die Nilfisk ook maar in de doos... Next!
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Afijn dadelijk een box van 1000 euro.. ben benieuwd of die dan ook nog zo hard gaat
Paar honderd eurostekkers erinMisterEagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:26:
Afijn dadelijk een box van 1000 euro.. ben benieuwd of die dan ook nog zo hard gaat
tuurlijkMisterEagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:26:
Nope, absoluut niet.MisterEagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:26:
Gaat wel een beetje traag zeg
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Denk dat er zo snel wordt geklikt als er een box langskomt, dat de bestellers het niet eens doorhebbenMisterEagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:26:
GVD EINDELIJK JA!
wilde al zolang ibood sokken!
Beter koopt iedereen een setje want deze hoeven niet in de box...
Shit, heb maat 47
15 paar voor 21,- is nou niet echt duur vindt ikZspirit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:28:
GVD EINDELIJK JA!
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Jij moet naar de koopjeskelder van Click2Buy. Word je doodgegooid met sokken van Pierre Cardin, Slazinger enz.Zspirit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:28:
GVD EINDELIJK JA!
Het enige dat ik de afgelopen jaren bij iBood heb gehaald, volgens mijZspirit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:28:
GVD EINDELIJK JA!
Ghehe de sokken er ook weer, kunnen we weer discussiëren of je er zweetvoeten van krijgt of niet
jammer genoeg is het socksmarcelmg2 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:28:
Sox, scheelt maar 1 letter!
Ik denk dat ik de gok dan ook wel durf te wagenSiempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:28:
[...]
Denk dat er zo snel wordt geklikt als er een box langskomt, dat de bestellers het niet eens doorhebben

This deal socks... iedereen snapt dat lijkt me...
Revive the guild!
Echt waar, zeg ik vanochtend nog, ik wil sokken, zolang het niet 43-46 is. EN NATUURLIJK IS HET...
Ik krijg ze toch wel, met welke sokken dan ookPsychoMantis_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:29:
Ghehe de sokken er ook weer, kunnen we weer discussiëren of je er zweetvoeten van krijgt of niet
Niet kopen die sokken, anders heb straks 30 paar als je de Box binnen krijgt
Ik heb die sokken een paar hunts terug gekocht. Zitten prima hoor
Misschien gaan ze net als bij die hemden de hele tijd alle maten af...RonaldDesigns schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:29:
Echt waar, zeg ik vanochtend nog, ik wil sokken, zolang het niet 43-46 is. EN NATUURLIJK IS HET...

Dat dacht jij echt nietRonaldDesigns schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:29:

Revive the guild!
ja en nee.. de meeste doen het om door te verkopen, als ik iets zoek van x.xxx of xx.xxx koop ik dat liever bij een winkel dan particulier van iemand.. ookal zegt die nog dat t nieuw is..Spookie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:29:
[...]
Ik denk dat ik de gok dan ook wel durf te wagenstraks zit er xx.xxx aan spullen in, bevalt het niet stuur ik hem gewoon terug
Gewoon een paartje 2 weken dragen, rekken ze van zelf uitRonaldDesigns schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:29:
I bad beat my meat by busting my nuts!
Uitrekken terwijl ze te groot zijn?
Misschien moeten ze kleinermurphylee schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:31:
[...]
Gewoon een paartje 2 weken dragen, rekken ze van zelf uit
Ik vraag me af hoe ze straks die koelkast en die hogedrukreiniger in een box krijgen?
Ik kan namelijk niet met een pallet achter het huis komen
Revive the guild!
Ik heb deze sokken (volgens mij nu zelfs aan) en heb maat 46 en ze zijn net even te groot geworden, dus je hebt gelijkmurphylee schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:31:
[...]
Gewoon een paartje 2 weken dragen, rekken ze van zelf uit
Heel heet wassen?
[ Voor 22% gewijzigd door Ample Energy op 20-08-2014 12:32 ]
Ze gebruiken gewoon die koelkast als boxJelte,89 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:32:
Ik vraag me af hoe ze straks die koelkast en die hogedrukreiniger in een box krijgen?
Zo, sokjes besteld om de wachttijd voor jullie te verminderen
Niet bij Pierre Cardin, dat is namelijk échte kwaliteit. Krimpt niet, rekt niet, zweet niet.

En anders met een veiligheidsspeld gewoon achter bij de hak (of voor bij de tenen, dat moet je zelf weten) een stukje inkorten
Heeft iemand toevallig Pierre Cardin al opgezocht? Snap waarom hij sokken aanbied
Hoeveel paar heb je besteld?! Bellenluider!CyBeRSPiN schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:33:
Zo, sokjes besteld om de wachttijd voor jullie te verminderen
Revive the guild!
Let op:
Slowchat pas vanaf start hunt!
Slowchat pas vanaf start hunt!