"Be brave, don't shave"
Direct even gegoogledxavento schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:33:
Heeft iemand toevallig Pierre Cardin al opgezocht? Snap waarom hij sokken aanbied
Geeft altijd zo'n lekker gevoel als zo'n speld openspringt in je schoenPsychoMantis_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:33:
[...]
En anders met een veiligheidsspeld gewoon achter bij de hak (of voor bij de tenen, dat moet je zelf weten) een stukje inkorten
OMG *kijkt naar voeten*xavento schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:33:
Heeft iemand toevallig Pierre Cardin al opgezocht? Snap waarom hij sokken aanbied
True, maar dan passen ze welSenui schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:34:
[...]
Geeft altijd zo'n lekker gevoel als zo'n speld openspringt in je schoen
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Ik mis iets.. Wat is de inside joke hier?xavento schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:33:
There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't
Want jij wilt 4:3?bramgozer schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:36:
Waarom toch altijd die akelige 16:9 verhouding
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Deats by Dr. Breasndrag0n schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:37:
nog steeds wachtend op een beats of bose headphone
Revive the guild!
16:10 vind ik persoonlijk veel fijner dan 16:9
[ Voor 36% gewijzigd door Newday op 20-08-2014 12:41 ]
"Be brave, don't shave"
Alles behalve films, dan zijn je zwarte balken te breed.Senui schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:39:
[...]
Waar is 16:10 goed voor dan
16:9 is ook leuk voor games.
het lijkt zo weinig verschil, maar heb nu ook weer 16:10 schermen, wat een heerlijkheid
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Jij bent een grapjas
★ What does that mean? ★
Winners never cheat, Cheaters never win
Ik scroll niet, ik gebruik de tilt knoppen op m'n scrollwheel.Tiestor schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:40:
Extra pixels = minder scrollen
Die hoef je dan ook minder te gebruikenSenui schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:41:
[...]
Ik scroll niet, ik gebruik de tilt knoppen op m'n scrollwheel.
"Be brave, don't shave"
Vergeet de 13 dekseltjes niet!marineII7 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:42:
Maarliefst 13 boxen gevuld met lucht!
Heeft die een pivot voet?marineII7 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:41:
21:9 is leuk voor film en gameswacht nog steeds op een leuk scherm in dat formaat,die philips vond ik een beetje tegenvallen in vergelijking tot de AOC variant die even duur is nieuw bij een goede winkel
Dat lijkt me namelijk ideaal voor het lezen van code.
★ What does that mean? ★
Scheelt weer in de verzendkostenmarineII7 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:42:
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
★ What does that mean? ★
Nog altijd beter dan de inhoud van de echte box.marineII7 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:42:
't meeste wel ja.MrMonkE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:44:
vraagje: Is dit gewoon allemaal surplus dat iBood nog heeft liggen?
Wat hij vraagt ja. Kan je heel chill code, browser etc. naast elkaar hebben staan.MrMonkE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:43:
[...]
Heeft die een pivot voet?
Dat lijkt me namelijk ideaal voor het lezen van code.
Zie het antwoord al staan, jammerrr...
[ Voor 6% gewijzigd door Krilo_89 op 20-08-2014 12:46 ]
There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't
jij heb 13 kinderen?herr_tol schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:45:
Toch gekocht. Handig voor het fruit van de kids.
2560 x 1080 is die he.marineII7 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:44:
Nee helaas niet, dat is wat die mist volgens mij had de philips dat ook niet. Het 21:9 scherm van dell is mooi! Die zou ik graag als ibood hunt zien
Ik vind 1080 in de hoogte eigenlijk een beetje weinig.
★ What does that mean? ★
Nee, maar met 13 bakjes kan je de afwas wel langer uitstellen
★ What does that mean? ★
KOPEN!!!!
Radio NL om half 8 's ochtendsMrMonkE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:48:
Hoe je je als stratenmaker geliefd maakt in de buurt; Koop deze

2 erkend
Edit: Nevermind, zeer gewenst blijkbaar.
[ Voor 22% gewijzigd door Detmer op 20-08-2014 12:49 ]
Puur voor de ZZP'ers die buiten werkenDetmer schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:48:
Wat moet je daar als normaal mens nou mee? In je huiskamer zet je het niet...
heeft iemand hier eigenlijk zon ding?
★ What does that mean? ★
Is die waterdicht of bedoel je de badkamer?MrMonkE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:49:
Leuk voor in de douche dit BT boxje
Dat 2e, doe dat nou alsjeblieft niet, mensen om je heen vinden dat vervelend.MisterEagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:50:
ik heb m vooral bij me als ik ga vissen bijvoorbeeld, of op t strand etc.
[ Voor 41% gewijzigd door garriej op 20-08-2014 12:51 ]
Daarom vroeg ik dat net voor die surplus.RonaldDesigns schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:49:
'Getest door ibooders' en weer teruggestuurd
Het lijkt me dat dit surplus is en/of dingen die zijn geretourneerd ofzo.
Dus met electronica wordt ik dan altijd een beetje huiverig.
★ What does that mean? ★
Leuk dingetje maar gaat minder luid dan de OWA A102 van Dealextreme
Scheelt best wel veel eigenlijk.
Het bluetooth bereik is wel veel beter met de Stereoboomm, daar haal je zo 15 meter mee.
[ Voor 37% gewijzigd door joeyschrama op 20-08-2014 12:52 ]
Dat valt denk ik allemaal wel mee hoor.MrMonkE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:50:
[...]
Daarom vroeg ik dat net voor die surplus.
Het lijkt me dat dit surplus is en/of dingen die zijn geretourneerd ofzo.
Dus met electronica wordt ik dan altijd een beetje huiverig.
ROFLRonaldDesigns schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:49:
'Getest door ibooders' en weer teruggestuurd
YouTube: AnanasmarineII7 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:46:
In het engels is het toch enenes?
I bad beat my meat by busting my nuts!
finger crossed!!
★ What does that mean? ★
"That's what I do. I drink and I know things."
Nou zag ik vanochtend een Popcorn Hour A400 langskomen voor 149€, is dat wat? Ik zie eigenlijk van alle mediaplayers wel gemengde reacties langskomen.
Ik heb een Sharp smart tv, een samsung homecinemasetje van 5 jaar geleden (ben ik niet super tevreden over) en een Netgear Readynas v2.
Iemand een aanrader waar ik op kan wachten tijdens de hunt?
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Heb je een box? Anders heb je zero chance.eggda schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:54:
Is de Dora rugzak al langsgekomen?
Voor elke kamer in huis eenKeffie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:54:
Godnondeju donder op met die tv's....
Drive it like you stole it.
Nee hoor, gewoon je tabblad afsluiten of beter je browserdipje2 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:55:
"Slowchat pas vanaf start hunt!", moet ik nu echt elke keer op het groene 'nieuwe reacties' balkje blijven klikken?
"That's what I do. I drink and I know things."
Raspberry Pi of NUC zijn tegenwoodig wel de beste keuzes naar mijn meningarjanpvt schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:55:
Ik ben op zoek naar een mediaplayer voor niet al teveel geld. Liefst iets met XMBC/popcorn time/iets in die richting.. Alleen heb ik geen idee welke merk/type, er is zo ontzettend veel keus! Een AppleTV lijkt me ook altijd wel mooi te werken bijvoorbeeld.
Nou zag ik vanochtend een Popcorn Hour A400 langskomen voor 149€, is dat wat? Ik zie eigenlijk van alle mediaplayers wel gemengde reacties langskomen.
Ik heb een Sharp smart tv, een samsung homecinemasetje van 5 jaar geleden (ben ik niet super tevreden over) en een Netgear Readynas v2.
Iemand een aanrader waar ik op kan wachten tijdens de hunt?
Nee hoor je mag ook gaandipje2 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:55:
"Slowchat pas vanaf start hunt!", moet ik nu echt elke keer op het groene 'nieuwe reacties' balkje blijven klikken?

Slowchat pas vanaf start hunt!