hmm, ze gingen ook wel snel moet ik zeggenTweaker36 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:38:
[...]
[...]
En toen was ik net even AFK...![]()
Ach, geen nodig, heb al een Dell U2711 voor m'n neus staan.
lolol check net mn mail en zie dat de hunt nu al is losgebarsten
dacht dat het morgen pas begon....
"Be brave, don't shave"
+1Coach4All schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:39:
[...]
Neuh, dat is die holle kast tussen je oren![]()
Komen dit soort oortjes ook nog wel eens in de hunt? Of is t voornamelijk in-ear tegenwoordig?

Aangezien het een heel belangrijke en heel serieuze discussie is, wil ik graag weten wat jij FHD vind, wat je QHD vind en waar 1080i en 1080p onder zou moeten vallenVerwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:39:
Alsof Wikipedia een goede bron is. Basisinformatie om verder te zoeken: Ja. Als referentie: Nee
Hint: "vind"
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Nog niet gezienthorgal21 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:42:
Komen dit soort oortjes ook nog wel eens in de hunt? Of is t voornamelijk in-ear tegenwoordig?
[afbeelding]
Nieuwkoop is duurkoop
Mijn "The walking dead" serie gaat er wel snel doorheen zo bij een hunt
Ik graag een Dell Ultrasharp U2412M Zwart maar dat zie ik helaas niet gebeuren..
"Be brave, don't shave"
K**
Had nog gegoogeled en er stond eerst een t achter, maar moet ook geen regels gaan opzoeken. Gewoon niet nadenken, gaat altijd alles beter
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
The walging daad is MASTERLIJKthorgal21 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:45:
Mijn "The walking dead" serie gaat er wel snel doorheen zo bij een hunt
Nieuwkoop is duurkoop
Is er behalve de extra pixels in de hoogte nog een andere reden dat je die liever wilt dan de 2414H?Tiestor schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:45:
[...]
Ik graag een Dell Ultrasharp U2412M Zwart maar dat zie ik helaas niet gebeuren..
De 2414H heeft een AH-IPS paneel en lekker dunne bezels
Simpele regel om het 9/10 keer goed te doen is. Als het over JEZELF gaat GEEN t. Gaat 't over iemand/iets anders WEL een t.Siempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:46:
[...]
K**![]()
Had nog gegoogeled en er stond eerst een t achter, maar moet ook geen regels gaan opzoeken. Gewoon niet nadenken, gaat altijd alles beter
Beste Frits
Wij vinden het spijtig te vernemen dat u de iBOOD box niet heeft kunnen bemachtigen.
Helaas hebben wij geconstateerd dat wanneer er massaal geklikt is op "ik neem er een" en het maximale aantal producten is verkocht, het product verspringt naar een ander product.
Onze excuses hiervoor.
Wanneer een bestelling wordt afgebroken dan zult u als klant doorverwezen worden naar de hoofdpagina van iBOOD (wanneer het product erg populair is kan het voorkomen dat u een error krijgt).
Wij hebben tot onze spijt geen mogelijkheid om uw bestelling alsnog te verwerken.
Wij willen u verzoeken de bestelling te annuleren door in te loggen op onze website en vervolgens de bestelling via Mijn iBOOD, Mijn bestellingen te annuleren door vervolgens een serviceverzoek in te dienen. U krijgt dan direct de juiste informatie en de mogelijkheid om uw bankrekeninggegevens in te voeren zodat wij het aankoopbedrag aan u kunnen restitueren.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.
Met vriendelijke groet,
Jade
iBOOD Customer Service
Dus geen BOX
Wij vinden het spijtig te vernemen dat u de iBOOD box niet heeft kunnen bemachtigen.
Helaas hebben wij geconstateerd dat wanneer er massaal geklikt is op "ik neem er een" en het maximale aantal producten is verkocht, het product verspringt naar een ander product.
Onze excuses hiervoor.
Wanneer een bestelling wordt afgebroken dan zult u als klant doorverwezen worden naar de hoofdpagina van iBOOD (wanneer het product erg populair is kan het voorkomen dat u een error krijgt).
Wij hebben tot onze spijt geen mogelijkheid om uw bestelling alsnog te verwerken.
Wij willen u verzoeken de bestelling te annuleren door in te loggen op onze website en vervolgens de bestelling via Mijn iBOOD, Mijn bestellingen te annuleren door vervolgens een serviceverzoek in te dienen. U krijgt dan direct de juiste informatie en de mogelijkheid om uw bankrekeninggegevens in te voeren zodat wij het aankoopbedrag aan u kunnen restitueren.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.
Met vriendelijke groet,
Jade
iBOOD Customer Service
Dus geen BOX
Had je iets anders verwacht dan?????
Weet iemand waarom je niet bij de chat kan inloggen?
Controleer de controleurs
Wel netjes je geld terugHomePlayer schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:48:
Beste Frits
Jade
iBOOD Customer Service
Dus geen BOX
Het is jammer, maar is wel vaker voorgekomen helaas.HomePlayer schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:48:
Beste Frits
-jankverhaal-
Jade
iBOOD Customer Service
Dus geen BOX
Yup, maar het twijfelen en googelen moet je gewoon niet doen.garriej schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:48:
[...]
Simpele regel om het 9/10 keer goed te doen is. Als het over JEZELF gaat GEEN t. Gaat 't over iemand/iets anders WEL een t.
Hoe kom je eigenlijk bij "mijn ibood"
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Oranje balkje boven het product, rechts.
Linkje rechtsboven het plaatje van de huidige aanbieding.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
De hunt is een slechte tijd om te experimenteren met OpenWRT.....
Gewoon het werkwoord vervangen en vervoegen met het woord 'horen' en dan weet je het altijdgarriej schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:48:
[...]
Simpele regel om het 9/10 keer goed te doen is. Als het over JEZELF gaat GEEN t. Gaat 't over iemand/iets anders WEL een t.
vervang het werkwoord voor "loop" dus in dit geval "loopt"Siempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:46:
[...]
K**![]()
Vind interpunctie en hoofdletters belangrijkerhexta schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:50:
[...]
vervang het werkwoord voor "loop" dus in dit geval "loopt"
Wij mochten altijd het werkwoord 'Smurfen' gebruikenhexta schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:50:
[...]
vervang het werkwoord voor "loop" dus in dit geval "loopt"
Maar wel MET de T.Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:51:
Niveau daalt, letterlijk...

Siempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:52:
[...]
Ik vind interpunctie en hoofdletters belangrijker
Sinds wanneer mag je geen overbodige woorden meer overslaan?
Als we toch aan het zeiken zijn over net taalgebruik..Siempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:53:
[...]
Sinds wanneer mag je geen overbodige woorden meer overslaan?

hmm xs4all heeft besloten ibood niet meer door te geven? Ibood.com doet het opeens niet meer.
Ping request: could not find the host ibood.com
De rest van het internet werkt prima... pffff
kopen die lampen en kom op met die box! wie moeten nog "werken" !
HA!thefox154 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:54:
hmm xs4all heeft besloten ibood niet meer door te geven? Ibood.com doet het opeens niet meer.
Een hunter minder voor de box
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Ben als sinds half 8 aan het werkKizomo schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:54:
kopen die lampen en kom op met die box! wie moeten nog "werken" !
Vandaar dat deze zo langzaam gaat..thefox154 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:54:
Nou, rot op met die led lampen
"That's what I do. I drink and I know things."
hier ook aan het werk.. gewoon een 3e scherm waar ibood dedicated op staat vandaag en morgen haha
Als je niet kan inloggen op de chat ben je dan gebanned?
Als alle xs4all gebruikers niet meer op ibood geraken is het moment aangebroken om de box te laten komen! +)
Wat led iedereen deze lampen te kopen. Zuinig en dimmableeee
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik ben niet zo serieus, dus als er bij mij een smiley achter staat hoef je je niet aangevallen te voelen, hoorhexta schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:54:
[...]
Als we toch aan het zeiken zijn over net taalgebruik..
RonaldDesigns schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:55:

Of je wachtwoord vergetenLivecrew011 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:55:
ik kan er gewoon op ;PMattehh schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:55:
Als alle xs4all gebruikers niet meer op ibood geraken is het moment aangebroken om de box te laten komen! +)
Ik heb geen lampen in huis met een E27-fitting?RonaldDesigns schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:55:
-
Allen is die ibood box zo bijzonder? Weet je zeker dat je waar voor je geld krijgt? Het is geen box van 25 euro ofzo...
[ Voor 3% gewijzigd door adis op 20-08-2014 10:57 ]
Ik voel me totaal niet aangevallen.Siempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:56:
[...]
Ik ben niet zo serieus, dus als er bij mij een smiley achter staat hoef je je niet aangevallen te voelen, hoor
Vandaar mijn gebruik van een smiley.
Al Google je dit nu gewoon even dan weet je het antwoord direct.adis schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:57:
jongesn is die ibood box zo bijzonder? Weet je zeker dat je waar voor je geld krijgt? Het is geen box van 25 euro ofzo...
Beetje loterij idee headis schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:57:
jongesn is die ibood box zo bijzonder? Weet je zeker dat je waar voor je geld krijgt? Het is geen box van 25 euro ofzo...
Oh, voelde me nogal aangevallen, omdat je me wegwuifdehexta schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:57:
[...]
Ik voel me totaal niet aangevallen.
Vandaar mijn gebruik van een smiley.
Ah, heb niks gemist sinds ik om 00:05 uitlogde zie ik... De enige interessante ibood, de EVO SSD's zijn nog geen 10% goedkoper voorbij gekomen... Je blijft het checken, maar echt interessant zijn die iBood deals niet meer tegenwoordig

te weinig interesse en de deal er te lang op, komt vanzelf weer terug vandaag en morgen.. wel mooi moment om drinken te halen etc.
Laten we zeggen dat je 60% kans hebt op iets leuks, 40% kans op minder leuke dingen en 100% kans op frustratie tijdens de hunt.adis schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:57:
Allen is die ibood box zo bijzonder? Weet je zeker dat je waar voor je geld krijgt? Het is geen box van 25 euro ofzo...
het enige leuke tijdens de hunt zijn nog alle fora die lekker hun gal spuiten over alle zaadzooi die er langskomttummeke393 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:58:
Ah, heb niks gemist sinds ik om 00:05 uitlogde zie ik... De enige interessante ibood, de EVO SSD's zijn nog geen 10% goedkoper voorbij gekomen... Je blijft het checken, maar echt interessant zijn die iBood deals niet meer tegenwoordig
vorige box was het enige leuke de Nexus Tablet... en die was stuk... en bij de klantenservice nooit gehoor gekregen.
Verwijderd
Allen is die ibood box zo bijzonder?
Over taalgebruik gesproken
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2014 11:00 ]
Ik woof het laatste restje niveau in deze discussie weg.Siempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:58:
[...]
Oh, voelde me nogal aangevallen, omdat je me wegwuifde![]()

Nou.. ik wordt niet warm of koud van een pakket van Sunlotion, Sitecom muis zyxel streamserver en dat voor 40 euro.. Misschien niet veel maar volledig zinloos mijn inziens...Keffie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:57:
[...]
Al Google je dit nu gewoon even dan weet je het antwoord direct.
Dit was de eerste youtube hit op Google
Allen, is die ibood box zo bijzonder?Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:00:
misschien bedoelde hij hem zo?
Ik heb er ooit 1 gehad een jaar of 2-3 terug, was toen nog wel interessant... Laten we zeggen dat het er vooral van afhangt hoeveel behoefte je aan bepaalde categorieen elektronica hebt. Als ik zie wat er afgelopen hunts in die boxen zat, dan sla ik maar gewoon over (maar misschien ben ik gewoon verwend / te kritisch geworden).Senui schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:59:
[...]
Laten we zeggen dat je 60% kans hebt op iets leuks, 40% kans op minder leuke dingen en 100% kans op frustratie tijdens de hunt.
Mattie, dat box is de shizniz, dat moet je echt hebben om te showen bij je G's.
Je krijgt sowieso 100 euro aan spullen voor terug(meestal zelfs meer) of je er iets aan hebt, dat ligt aan jou.
Je krijgt sowieso 100 euro aan spullen voor terug(meestal zelfs meer) of je er iets aan hebt, dat ligt aan jou.

Ja ja ja...Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:00:

Daarnaast, je kan het altijd weer doorverkopen en er een kleine winst uitslaangarriej schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:01:
Jij wel en ik niet... het is niet eerlijk.........
ghihiihhihi ibood hunt aan en tweakers een beetje lezen / volgen... maar het niveau is wel fantastisch nu...
zit gewoon te lachen achter m'n bureau
zit gewoon te lachen achter m'n bureau
Zekers, koop hem maar snel...MisterEagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:02:
zo'n popcorn ding, is dat wat?
Pizza!
Die worden steeds minder, je kan beter voor een intel nuc gaan, wel iets duurder maar dan heb je iig geen gezeikMisterEagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:02:
volgens mij is de firmware nogal beta-achtig bij Popcorn Hour... heb ik gehoord....MisterEagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:02:
Met die instelling.... kan altijd beter voor duurder...SuperKneus schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:03:
[...]
Die worden steeds minder, je kan beter voor een intel nuc gaan, wel iets duurder maar dan heb je iig geen gezeik
heb zelf de WD TV Live.... ja een NUC is beter, maar ook VEEL duurder....
Hahahexta schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:00:
[...]
Ik woof het laatste restje niveau in deze discussie weg.
Yup, neem er maar 3. Komt zo nog een HDMI-pack voor je aan ookMisterEagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:02:
Ik heb die C-200 gehad, maar nu ik m'n eigen HTPC'tje gebouwd heb wil ik echt never nooit niet meer terug naar zo'n popcorn.
Kost net iets meer, maar daar staat wel tegenover dat je niet gebonden bent aan de brakke interface van de popcorn...
Kost net iets meer, maar daar staat wel tegenover dat je niet gebonden bent aan de brakke interface van de popcorn...
thanks allen, ik laat m maar even gaan..
Ga me toch maar is goed inlezen in mediaplayers.. nog nooit echt gedaan altijd gewoon mn pc aangesloten maar nu met de 2e TV wordt het toch steeds aantrekkelijker hier een oplossing voor te verzinnen
Ga me toch maar is goed inlezen in mediaplayers.. nog nooit echt gedaan altijd gewoon mn pc aangesloten maar nu met de 2e TV wordt het toch steeds aantrekkelijker hier een oplossing voor te verzinnen
Die kans is aanwezig, wat is je nickname op de chat?Livecrew011 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:55:
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Aanrader volgens Computer Idee, zegt dat niet genoegMisterEagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:02:
Die chat is echt te erg
haha eigenlijk wel jaDDarkForce schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:05:
[...]
Aanrader volgens Computer Idee, zegt dat niet genoeg
t feit dat hij er nog steeds op staat eigenlijk ook
[ Voor 11% gewijzigd door MisterEagle op 20-08-2014 11:06 ]
Iemand onlangs nog een leuk album ontdekt dat ik aan kan zetten? Een radiozender zonder pop mag ook.
ik zit daar niet meer opLivecrew011 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:06:
Die chat is echt te erg
Ik ben na veel vergelijken uiteindelijk voor de el cheapo Raspberry Pi gegaan. Werkt perfect, wordt volop getweakt en draait HD als een tierelier... Enige nadeel is dat de analoge audio output niet gesampled genoeg is, waar ik te laat achter kwam. Output naar je stereo per definitie over HDMI dus...MisterEagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:04:
thanks allen, ik laat m maar even gaan..
nogal breedt heSiempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:06:
Iemand onlangs nog een leuk album ontdekt dat ik aan kan zetten? Een radiozender zonder pop mag ook.
Veronica Top 1000Siempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:06:
[ Voor 10% gewijzigd door garriej op 20-08-2014 11:08 ]
Bonobo is altijd goed.Siempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:06:
https://soundcloud.com/airwavemusictvSiempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:06:
kan een Pi ook DTS doorsturen?tummeke393 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:07:
[...]
Ik ben na veel vergelijken uiteindelijk voor de el cheapo Raspberry Pi gegaan. Werkt perfect, wordt volop getweakt en draait HD als een tierelier... Enige nadeel is dat de analoge audio output niet gesampled genoeg is, waar ik te laat achter kwam. Output naar je stereo per definitie over HDMI dus...
Let op:
Slowchat pas vanaf start hunt!
Slowchat pas vanaf start hunt!