[img]error.jpg[/img]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Het is voorbij jongens, veel plezier met jullie aankopen en slaap lekker allemaal!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Gefeliciteerd!AdmiralSnipe schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:00:
Lekkere anticlimax weer...
-
Nu mogen we gaan hopen op wat er in de box zit....erg veel tv's geweest - doe mij maar zo'n curved samsung

Dank u.
/dev/null
Same...Senui schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:01:
Al met al was het weer dezelfde meuk als de vorige 3 hunts en ben ik alleen maar voor box gebleven..
1x64GB SD
1x13 Scheermesjes
1xAndroid PC on a stokje.
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Happy Birthday!AdmiralSnipe schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:00:
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
-
Doei!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Nou dank je. WAAR IS DORA!AW_Bos schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:03:
Ik ga slapen... droom allemaal niet teveel over misgelopen boxxen, duizenden Sandisks die je achtervolgen en gedachtes over waar Dora nou bleef...
Doei!
[img]error.jpg[/img]
GefeliciteerdAdmiralSnipe schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:00:
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Ja waar bleef dora?! zou ze in een box zittenAW_Bos schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:03:
Ik ga slapen... droom allemaal niet teveel over misgelopen boxxen, duizenden Sandisks die je achtervolgen en gedachtes over waar Dora nou bleef...
Doei!
-

[ Voor 4% gewijzigd door Senui op 22-08-2014 00:05 ]
Vooral een flinke boost voor m'n postcoutn hier..
[img]error.jpg[/img]
HahaNiekleair schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:05:
Vangst:
Heb niks gezien wat me enigszins kan bekoren, maar dit topic houdt het altijd leuk.
Bedankt voor de felicitaties, en welterusten allemaal.
Haha, ik ben van 0,30 naar 0,40 berichten per dag gegaanNiekleair schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:05:
Vangst:

Was erg gezellig en tot de volgende hunt! Ik gaat slapen

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Cogitationis poenam nemo patitur
Edit: oh en nog een zootje HDMI kabels..man man die verveling van het wachten is onbewust een trigger voor kooplust
[ Voor 15% gewijzigd door -JeeDee- op 22-08-2014 00:11 ]
- Mijn 1e Box!
- Thecus N2520 NAS server
- NIKON D7000 spiegelreflexcamera met kitlens voor een medetweaker
Truste allemaal!
Gratz.The_Zohan schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:09:
Aanwinsten:
- Mijn 1e Box!
- Thecus N2520 NAS server
- NIKON D7000 spiegelreflexcamera met kitlens voor een medetweaker
Voor mij:
- 1 box (niet mijn eerste)
- 2 leuke dagen
True, maar check dit topic, toch nog een boel mensen die de box om 2 en 02.54 uur niet hebben kunnen krijgen.Joosie200 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:15:
Dit keer pas echt serieus de hunt gevolgd ipv met een half oog zoals de vorige keer. Weet ik ook dat ik gewoon pas om 03:00 uur moet gaan maffen want pauzeEn dat de boxen in de late uurtjes makkelijker te pakken zijn. Voor de rest blijf het meuk deluxe, die box hunten is het enige wat er leuk aan is plus dit topic
Mijn aanwinsten deze hunt:
-Amefa 6-delige messenset
-Intel SSD 40 GB (mooi schijfje voor streaming-HTPC)
-IOCELL NETDISK DUO NDAS (Een NAS voor 25 euro klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn...)
-De beruchte iBOOD BOX! (Eindelijk!)
Tot bij de unboxing!
Tot de volgende hunt.
Just kidding, unboxing natuurlijk

De laatste box net gemist en nu na het lezen van jullie reacts ook het gevoel dat ik echt iets gemist heb
Wel een mooie MED800X3D mediaplayer gescoord, dus binnenkort mijn popcorn en xtreamer op vraag en aanbod plaatsen. Daarnaast nog een handsfree-kit voor de vrouw gescoord.
Volgende hunt ga ik toch proberen om scherper te zijn en wat meer kapitaal achter de hand te hebben
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
The_Zohan schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:20:
Er lijken veel meer mensen Tweakers een box te pakken hebben gekregen...
Ik denk dat dat idd zo lijkt...maar zou het zo kunnen zijn dat relatief veel boxen naar tweakers gaan (ik denk van wel nl)The_Zohan schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:20:
Er lijken veel meer mensen een box te pakken hebben gekregen...
Hier worden wat tips gedeeld die niet iedereen heeft.
ja=boxFrozen schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:22:
Zo jongens =D Genoten?
nee=geen box
.
.
.
ja
Ik heb genoten maar nog nooit een box gescoord. Ik vind het gezellig om met die 1dk gasten een beetje te chatten. Yesradio is ook lachen.
1dk vind ik wel erg onoverzichtelijk geworden, de laatste, 2+ jaarFrozen schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:24:
[...]
Ik heb genoten maar nog nooit een box gescoord. Ik vind het gezellig om met die 1dk gasten een beetje te chatten. Yesradio is ook lachen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
http://www.kijkshop.nl/pr...71648&s2m_exaffid=1325275-JeeDee- schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 00:08:
Ik wil volgend jaar een stormparaplu in de hunt.
Edit: dm staat open!
[ Voor 17% gewijzigd door EWK op 22-08-2014 00:34 ]
Hoi!
Voor mij 2 Intel 40 ssd.
Maar het belangrijkste, iedereen weer bedankt voor de gezelligheid hier en op naar de unboxingvideos.
Gisteren toevallig even de hunt een minuutje gecheckt en een Sandisk Ultra fit 64gb usb stick gekocht
Mijn hunt is in ieder geval geslaagd dit keer
[ Voor 9% gewijzigd door Valinor op 22-08-2014 01:26 ]
Kijk super, ik wilde die stick ook. Maar kon hem niet aanschaffen om een of andere redenD2FValinor schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 01:25:
Afgelopen paar hunts gevolgd en helemaal niks gekocht.
Gisteren toevallig even de hunt een minuutje gecheckt en een Sandisk Ultra fit 64gb usb stick gekocht
Mijn hunt is in ieder geval geslaagd dit keer
Wat mankeert eraan de verbatim bij MM. Kun je er bijna twee kopen voor hetzelfde $$$Frozen schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 01:37:
[...]
Kijk super, ik wilde die stick ook. Maar kon hem niet aanschaffen om een of andere reden
http://www.mediamarkt.nl/...2,1001461.html?langId=-11
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Die zal wel een stuk trager zijn...thethe2010 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 01:41:
[...]
Wat mankeert eraan de verbatim bij MM. Kun je er bijna twee kopen voor hetzelfde $$$
_██_
(ಠ_ృ)
Klopt, en ik heb hele slechte ervaringen daar.thethe2010 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 01:41:
[...]
Wat mankeert eraan de verbatim bij MM. Kun je er bijna twee kopen voor hetzelfde $$$
Ik wilde laptop net dichtklappen, toen kwam de box. Maar uiteraard niets
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Iemand opgemerkt... Blijft wel erg lang op de oordopjes staan

I bad beat my meat by busting my nuts!
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
(jamo 660 subwoofert)
achja, volgende x beter..
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Rick-Jan schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:25:
Hoe laat was de 4e box er eigenlijk?

[ Voor 6% gewijzigd door paulus_01 op 22-08-2014 10:38 ]
Vorige keer ook en die keer daarvoor iirc ook.MeltedForest schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:38:
Dus alleen maar boxen van 100euro deze keer, dat scheelt weer een hoop gezeur straks.
Je maakt een geintje neem ik aan?murphylee schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:15:
Ik verwacht nog rond half 10 een box!
ik verwacht dat die oordoopjes er nog 15 uur en 3 minuten blijven staanmurphylee schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:15:
Ik verwacht nog rond half 10 een box!
[ Voor 4% gewijzigd door ulTimaS op 22-08-2014 08:57 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Zekers - en volgens heb jij het nu ook druk met alle lijstjes heheSpookie schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:11:
Das was wel weer 2 mooie dagen, ben benieuwt wanneer dit topic wordt "uitpakken" xD
Ik had de box bijna, maar ja, iedereen zit er op te azen en je moet zoveel geluk hebben om er ééntje te bemachtigen. Ik bleef continue database errors ontvangen, ik werd er gek van.RonaldDesigns schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:15:
Wat een boutspullen, vooral gisteravond moest de Philips zooi op. En ik was even bezig met programmeren en hoppa box. 2 kansen gehad dus deze hunt. Was vroeger veeel meer.
"That's what I do. I drink and I know things."
ora et labora
Alvast voor de volgende hunt in november.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik zocht een tv, maar het waren toch vooral de net niet modellen. Als 1 en 2 populair zijn dan werd 3 in de hunt gestopt. Niets gekocht dit keer. Misschien volgende keer
Dat is nou iBood. Ik heb eigenlijk nog nooit hét topproduct op iBood verkocht zien worden. Logisch ook, want die producten verkopen toch wel en die fabrikanten lachen iBood waarschijnlijk hard uit als ze opbellen voor een dealtje... Altijd B producten voor net iets goedkoper dan de laagste winkelprijs dus.Dubrillion schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:02:
Ik moet zeggen dat ik toch een beetje teleurgesteld ben.
Ik zocht een tv, maar het waren toch vooral de net niet modellen. Als 1 en 2 populair zijn dan werd 3 in de hunt gestopt. Niets gekocht dit keer. Misschien volgende keer
En toch blijf ik kijken...

De pana leds, zeker die as640-serie staan zeer goed bekend. Check de reviews maar eens, hoge cijfers voor de beeldkwaliteit. En dat voor 400 tot 640 euro is toch wel bang for buck..Dubrillion schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:02:
Ik moet zeggen dat ik toch een beetje teleurgesteld ben.
De samsungs weet ik niet, sony was zeer scherp in de prijs voor een normale middelmaat tv maar werd niet meer herhaald na de eerste dag. Volgens mij overdrijf je dus een beetje
Maar ja als je een specifiek model zoekt dan moet je wel heel veel geluk hebben met alle tv-modellen die bestaan heb je 0,1% kans ofzo dat jou model voorbij komt. Dan kun je beter naar de winkel
De formule van iBood is ook niet om de allerbeste/nieuwste producten te verkopen. Een fabrikant betaalt iBood, zodat hun merknaam 24 uur op de frontpage van een drukbezochte website kan staan. De fabrikant bepaalt (in principe) zelf met welk product, maar iBood stelt de regel - om een hoog aantal unieke bezoekers te behouden - dat het product minimaal 50% korting moet hebben t.o.v. de adviesprijs.tummeke393 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:31:
[...]
Dat is nou iBood. Ik heb eigenlijk nog nooit hét topproduct op iBood verkocht zien worden. Logisch ook, want die producten verkopen toch wel en die fabrikanten lachen iBood waarschijnlijk hard uit als ze opbellen voor een dealtje... Altijd B producten voor net iets goedkoper dan de laagste winkelprijs dus.
Daarom geven veel fabrikanten hun "dump" (refurbished / oude modellen / etc.) aan iBood, want het gaat ze om de marketing / reclame die erachter zit. Na afloop geeft iBood de bestellingen door en de fabrikant levert ze, zodat iBood ze kan doorzenden aan jou.
Voorheen (4+ jaren geleden) kwamen de meer prominente items op iBood, maar met de opkomst van andere koopjessites, bezuinigingen van consumenten en andere invloeden is het elk jaar minder aan het worden bij iBood. De slechte beoordelingen over de klantenservice - met name aftersales - hebben het bedrijf ook geen goed gedaan.
Het is een mooi concept waar je relatief weinig personeel voor nodig hebt, omdat je in feite een doorgeefluik bent tussen fabrikant en consument. Ook hoeft iBood zelf geen producten in te kopen, dat scheelt veel geld, maar verklaart de lange levertijden.
Ik kijk al 5 jaar, maar niks meer gekocht. De laatste keer was nog met de Popcorn Hour dingen, en dan spreek ik over de tijd dat ze nog populair waren.tummeke393 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:31:
[...]
Dat is nou iBood. Ik heb eigenlijk nog nooit hét topproduct op iBood verkocht zien worden. Logisch ook, want die producten verkopen toch wel en die fabrikanten lachen iBood waarschijnlijk hard uit als ze opbellen voor een dealtje... Altijd B producten voor net iets goedkoper dan de laagste winkelprijs dus.
[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 22-08-2014 11:04 ]
Ik koop inderdaad ook zelden nog wat. Toevallig dit jaar een polaroid zonnebril gekocht waar ik hard aan toe was. Die aanbieding was nog wel ok. Daarvoor is het lang geleden...
Onzin, het gaat helemaal niet om de reclame. Op iBood verkopen is eerder anti-reclame. Overtollige voorraden van (oude) spullen die een fabrikant niet makkelijk kwijtraakt zijn gewoon een feit. Voorraad kost geld, dus daar willen ze vanaf. Tegelijkertijd willen ze niet dat dumpprijzen de markt bederven voor nieuwe producten die wel goed lopen. Daarom vermelden outlet stores niet of nauwelijks prijzen online en daarom kun je bij iBood ook niet terugvinden wat de prijs was van een verlopen deal. Wat een fabrikant namelijk absoluut niet wil is dat potentiële klanten hun aanschaf uitstellen totdat het voor dumpprijzen te koop is.DonkMatt schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:48:
[...]
De formule van iBood is ook niet om de allerbeste/nieuwste producten te verkopen. Een fabrikant betaalt iBood, zodat hun merknaam 24 uur op de frontpage van een drukbezochte website kan staan. De fabrikant bepaalt (in principe) zelf met welk product, maar iBood stelt de regel - om een hoog aantal unieke bezoekers te behouden - dat het product minimaal 50% korting moet hebben t.o.v. de adviesprijs.
Daarom geven veel fabrikanten hun "dump" (refurbished / oude modellen / etc.) aan iBood, want het gaat ze om de marketing / reclame die erachter zit. Na afloop geeft iBood de bestellingen door en de fabrikant levert ze, zodat iBood ze kan doorzenden aan jou.
Soms hebben ze trouwens wel eens nieuwe artikelen, maar dat is alleen wanneer een onbekende fabrikant naamsbekendheid wil genereren door een nieuw product met een stuntprijs in de markt te pushen.
_██_
(ಠ_ృ)
[ Voor 8% gewijzigd door Ricepuppet op 22-08-2014 12:10 ]
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Nu stiekem maar hopen dat die box zwaar teleurstellend is, vond het vorige keer best tegenvallen bij de meesten die toen hun inhoud toonden.
Bij vorige hunt een mooie Marantz SR5008 gekocht tegen een zeer scherpe prijs, dus nog steeds wel positief over iBood.. Maar vond het gister wel erg saai.. te weinig interessante aanbiedingen (lampen en tv's...)
Aardig hoor...CyBeRSPiN schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:14:
2x misgegrepen met de box (502 / DB errors...). Nu stiekem maar hopen dat die box zwaar teleurstellend is,
Ik hunt al 3-4 jaar en heb deze keer mijn tweede box kunnen scoren. Ook 3x misgegrepen btw (al was de laatste niet voor mezelf omdat ik toch maar 1 box mag).
Tuurlijk is het jammer dat ik bij die 10 andere hunts geen box heb kunnen bemachtigen, maar so be it, het hoort erbij toch?
[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 22-08-2014 12:20 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Valt wel mee hoor, het is waar dat iBood niet anders doet dan partij verkoop, maar ook gisteren en eergisteren kwam er genoeg nieuwe producten voorbij in de hunt....Atomsk schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:08:
[...]
Onzin, het gaat helemaal niet om de reclame. Op iBood verkopen is eerder anti-reclame. Overtollige voorraden van (oude) spullen die een fabrikant niet makkelijk kwijtraakt zijn gewoon een feit. Voorraad kost geld, dus daar willen ze vanaf. Tegelijkertijd willen ze niet dat dumpprijzen de markt bederven voor nieuwe producten die wel goed lopen. Daarom vermelden outlet stores niet of nauwelijks prijzen online en daarom kun je bij iBood ook niet terugvinden wat de prijs was van een verlopen deal. Wat een fabrikant namelijk absoluut niet wil is dat potentiële klanten hun aanschaf uitstellen totdat het voor dumpprijzen te koop is.
Soms hebben ze trouwens wel eens nieuwe artikelen, maar dat is alleen wanneer een onbekende fabrikant naamsbekendheid wil genereren door een nieuw product met een stuntprijs in de markt te pushen.
Zoals bijvoorbeeld de Kenwood Kmix95.... Op iBood voor 199 euro, elders 299...
Je moet even zoeken, soms geduld hebben, ook moet het product net je ding zijn.
Ik wou ook wel een Box hebben, maar kreeg het niet voor elkaar, op moment dat ik op "ik neem er één" klikte kreeg ik de melding dat er teveel bestellingen waren....Ricepuppet schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:10:
Hoor ik nou een hoop mensen klagen omdat ze geen box konden scoren?
[ Voor 12% gewijzigd door Bullet NL op 22-08-2014 12:25 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Moet je wel mn smiley meequoten he
Nee, hoop natuurlijk wel dat de box leuke spullen bevat, dat maakt het voor een volgende hunt weer interessant om mee te doen
Slowchat pas vanaf start hunt!