De boxen kwamen maar 4 keer voorbij, dus er zou toch al wat aardig spul mogen inzitten
Net bevestiging gehad van mijn bestelling van de iboox box, thanks ibood!
Zo vreemd zou het niet zijn hoor, sterker nog, psychologisch misschien gemiddeld nog waar ookCyBeRSPiN schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:26:
[...]
Moet je wel mn smiley meequoten he
Nee, hoop natuurlijk wel dat de box leuke spullen bevat, dat maakt het voor een volgende hunt weer interessant om mee te doen
Ik heb enorm veel boxen misgelopen in de afgelopen 4-6 jaar dat ik hunt (en echt geen box gemist, behalve de boxen om 3 uur).
Nu wel eentje kunnen bemachtigen, maar al die andere keren, baalde ik misschien nog wel harder als de inhoud top was
Echt?! Top, toch nog kunnen regelen dan.Mattehh schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:31:
Net bevestiging gehad van mijn bestelling van de iboox box, thanks ibood!
[ Voor 15% gewijzigd door paulus_01 op 22-08-2014 12:33 ]
Beste heer M,
Bedankt voor uw email.
Wij hebben de order opgezocht en wij zien inderdaad dat de betaling binnen is bij ons. De order was echter in het systeem blijven hangen.
Wij hebben gekeken of het mogelijk was om uw order alsnog door te zetten en dit was mogelijk, daarom is uw ordernummer XXXXXXXX
U bent dus 1 van de gelukkige die een iBOOD box heeft weten te bemachtigen, gefeliciteerd!
Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
Bedankt voor uw email.
Wij hebben de order opgezocht en wij zien inderdaad dat de betaling binnen is bij ons. De order was echter in het systeem blijven hangen.
Wij hebben gekeken of het mogelijk was om uw order alsnog door te zetten en dit was mogelijk, daarom is uw ordernummer XXXXXXXX
U bent dus 1 van de gelukkige die een iBOOD box heeft weten te bemachtigen, gefeliciteerd!
Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
- Ik heb nog nooit een box kunnen krijgen omdat ik nooit meedeed;
- Tot nu
- Wat er ook in mijn box volgende week zit; i don't care, alles lijkt mij leuk
- Nu gaan mensen iBood afzeiken omdat ze geen box konden scoren
En tevens; ik heb betaald met creditcard, waarschijnlijk dat ik er daarom makkelijker doorheen kwam dan dat vreselijke iDeal bestel systeem.
Met creditcard kreeg ik eerst de orderbevestiging en een paar schermen later hoefde ik pas mijn CC gegevens in te vullen.
edit: als ik de box in handen krijg ga ik alles PROFESSIONEEL filmen, geen gare camera telefoon 3GP kwaliteit zooi
- Tot nu
En tevens; ik heb betaald met creditcard, waarschijnlijk dat ik er daarom makkelijker doorheen kwam dan dat vreselijke iDeal bestel systeem.
Met creditcard kreeg ik eerst de orderbevestiging en een paar schermen later hoefde ik pas mijn CC gegevens in te vullen.
edit: als ik de box in handen krijg ga ik alles PROFESSIONEEL filmen, geen gare camera telefoon 3GP kwaliteit zooi
[ Voor 11% gewijzigd door Ricepuppet op 22-08-2014 12:36 ]
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Heb je hier wel mazzel mee gehad, heb wel eens soort gelijk gehad en zeiden ze gewoon heel simpel "Nee, kunnen we niet doen met een box je krijgt je geld terug".Mattehh schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:33:
Beste heer M,
Bedankt voor uw email.
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Of ze hebben nog kans gezien een extra doos te vullen met rotzooiFamous schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:36:
[...]
Heb je hier wel mazzel mee gehad, heb wel eens soort gelijk gehad en zeiden ze gewoon heel simpel "Nee, kunnen we niet doen met een box je krijgt je geld terug".
Wel er bleven toch verdacht veel philips lampen over...krietjur schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:37:
[...]
Of ze hebben nog kans gezien een extra doos te vullen met rotzooi
Dit keer de Stereoboom bluetooth speaker gekocht, 6 dimbare LED lampen (zeker voor dimbaar leuk geprijsd) en de D-Link DIR-845L router. Ben er wel tevreden mee
Heb iets te veel gekocht, maar kon ze goed gebruiken
. Breil Armbandset (wou mijn vriendin graag), Playstation 3 gamesbundel (broer is binnenkort jarig), Amefa 6-delige messenset, Cinderella Luxe Hoofdkussens Duopack, Aviator zonnebril Classic, Melvin luggage set: Trolley & Weekender, 3 Jack & Jones herenoverhemden maat L, 3pack Philips High Speed HDMI 2.0.
Ik heb nog even zitten kijken naar (de topics over) de boxen van februari en mei. Daar zie je, vind ik althans, echt verschil in inhoud. Die van februari verschilden veel van elkaar, met vaak waardevolle/bruikbare spullen. Die van afgelopen mei bevatten vaak waardeloze/defecte spullen. Groot verschil, dus ik ben erg benieuwd wat de boxen van deze keer zullen bevatten.
In de unboxing video's van mei trouwens veel spullen gezien die ook hier weer in de hunt werden aangeboden.
Februari: http://www.1dagskoopjes.n...boxing-hunt-februari-2014
Mei: http://www.1dagskoopjes.n...ox-unboxing-hunt-mei-2014
In de unboxing video's van mei trouwens veel spullen gezien die ook hier weer in de hunt werden aangeboden.
Februari: http://www.1dagskoopjes.n...boxing-hunt-februari-2014
Mei: http://www.1dagskoopjes.n...ox-unboxing-hunt-mei-2014
[ Voor 15% gewijzigd door DonkMatt op 22-08-2014 21:47 ]
Defecte spullen zijn er om te repareren
Als er nog trouwens iemand is die afziet van zijn Panasonic TX-40AS640E bestelling, dan zou ik deze graag willen overnemen. Helaas telkens net gemist in mijn enige twee pauzes...
Dat je het professioneel wilt doen, prima. Als je het dan maar compenseert door verticaal te filmen!Ricepuppet schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:35:
- Ik heb nog nooit een box kunnen krijgen omdat ik nooit meedeed;
- Tot nu
Hoi!
Verticaal? Wat?
Alles FullHD widescreen YO.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
En dan nu in de zenuwen over wat er wel niet in mijn box zal zitten. (Geen 50x Philips lampen pls).
Waarschijnlijk ook een unboxing vid maken, kunnen mijn vrienden jalours zijn, of me keihard uitlachen ;x
Waarschijnlijk ook een unboxing vid maken, kunnen mijn vrienden jalours zijn, of me keihard uitlachen ;x
[ Voor 34% gewijzigd door xtrmx op 23-08-2014 23:32 ]
Grote kans dat er veel lampen en monitors in zitten. Eén zo'n monitor met een huntprijs van €149,95 en iBood heeft al voldaan aan de minimale verwachtingen (nl. minimale waarde €100). Lamp erbij en dan kan de rest van de box opgevuld worden met EU-stekkers, stofstaaltjes, paarse handdoeken en hdmi-kabels.xtrmx schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:31:
En dan nu in de zenuwen over wat er wel niet in mijn box zal zitten. (Geen 50x Philips lampen pls).
Boxen worden voor hunt al gevuld, dat werd althans gezegd door een iBood mederwerker op de 1dk hunt chat.
-
geen 4K?Ricepuppet schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:37:
Verticaal? Wat?
Meeste mensen hebben geeneens een 4K scherm staan; hell, meeste mensen hebben niet eens een FullHD scherm dus die moeite neem ik voorlopig een paar jaar nog niet
En wie er nou Philips LED lampjes in 4K zien.
Ach een paar mooie led lampen van philips in de box zou ik niet verkeerd vinden hoor.
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Ruilen tegen jouw 4K monitor uit jouw box?mydogisgone schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:59:
Ach een paar mooie led lampen van philips in de box zou ik niet verkeerd vinden hoor.
Ricepuppet schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:32:
[...]
Ruilen tegen jouw 4K monitor uit jouw box?
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
*knip*
[ Voor 96% gewijzigd door gambieter op 29-08-2014 10:34 ]
Zojuist voor de test gekeken of ik mijn afleveradres van de box kon wijzigen:
Afleveradres:
Uw bestelling is reeds in het verzendproces of reeds verzonden uit het iBOOD magazijn. Helaas kan iBOOD daarom het afleveradres niet meer voor u wijzigen. Wel kunt u contact opnemen met de vervoerder PostNL om daar een afleveradreswijziging door te geven. Dit kan eventueel via de PostNL website met behulp van de track & trace code. Anders kunt u het telefonisch proberen.
Hopelijk komt ie snel
Afleveradres:
Uw bestelling is reeds in het verzendproces of reeds verzonden uit het iBOOD magazijn. Helaas kan iBOOD daarom het afleveradres niet meer voor u wijzigen. Wel kunt u contact opnemen met de vervoerder PostNL om daar een afleveradreswijziging door te geven. Dit kan eventueel via de PostNL website met behulp van de track & trace code. Anders kunt u het telefonisch proberen.
Hopelijk komt ie snel
Verwijderd
Je bent me net voor. Meestal betekend dit dat ze er morgen zijn.paulus_01 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:30:
Afleveradres:
Hopelijk komt ie snel
Ik kan nog het afleveradres wijzigen #helaas.Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:34:
[...]
Je bent me net voor. Meestal betekend dit dat ze er morgen zijn.
Ik ook nog. Maar de dag is nog niet voorbij
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wow, mijn verzenddatum is pas voorzien op vrijdag 29 augustus. Dit betekent dat ik hem zelfs deze week niet zal hebben itt jou.paulus_01 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:30:
Afleveradres:
Hopelijk komt ie snel
Verwijderd
De mijne is ook niet meer te wijzigen. Hopelijk vanmiddag goed bericht dat hij verzonden gaat worden
Ik krijg net ingefluisterd dat "de boxen al lang zijn verstuurd"

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Bron?DivZero schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:55:
Ik krijg net ingefluisterd dat "de boxen al lang zijn verstuurd"![]()
[afbeelding]
Edward Snowden?Mattehh schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:56:
[...]
Bron?kan die datum die bij mijn ibood dan gewijzigd worden?
Ik had het trouwens ook met een bestelling van mij. Ik wilde afgelopen vrijdag (22e) een adreswijziging doorgeven, gaf de site aan dat het al verstuurd zou zijn en de verwachtte verzenddatum was de 25e. Pas laat in de avond ontving ik het bericht met de Track & Trace code. Ik denk dat het met de boxen nu ook het geval is. Dat die er "al lang" (lees: vanmorgen vroeg ofzo) zijn verzonden en dat straks/vanavond alle mailtjes eruit gaan dat ze verzonden zijn.
Ik ben erg benieuwd naar de unboxings in ieder geval!
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Als je deze week je iBood Box krijgt, is er een grote kans dat je een teruggestuurde van de vorige IBood Hunt krijgt, lijkt mij.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat valt denk ik wel mee. De boxen worden altijd van te voren gemaakt en liggen klaar in het magazijn van DocData. Die kunnen dus in theorie al meteen de eerste werkdag na de hunt al worden verzonden. Zie ook: http://www.1dagskoopjes.n...oxen-van-te-voren-gemaaktJumpman schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:03:
Als je deze week je iBood Box krijgt, is er een grote kans dat je een teruggestuurde van de vorige IBood Hunt krijgt, lijkt mij.
top! Ben benieuwd.DivZero schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:03:
[...]
Edward Snowden?![]()
Ik had het trouwens ook met een bestelling van mij. Ik wilde afgelopen vrijdag (22e) een adreswijziging doorgeven, gaf de site aan dat het al verstuurd zou zijn en de verwachtte verzenddatum was de 25e. Pas laat in de avond ontving ik het bericht met de Track & Trace code. Ik denk dat het met de boxen nu ook het geval is. Dat die er "al lang" (lees: vanmorgen vroeg ofzo) zijn verzonden en dat straks/vanavond alle mailtjes eruit gaan dat ze verzonden zijn.
Ik ben erg benieuwd naar de unboxings in ieder geval!
ben ook benieuwd voor degene die een box te pakken hebben gekregen. Komt er nog een apart uitpak topic?
Helaas is het ons deze keer niet gelukt. Bij de laatste box (kwam erdoorheen..) bleek ik niet ingelogd
Helaas is het ons deze keer niet gelukt. Bij de laatste box (kwam erdoorheen..) bleek ik niet ingelogd

Dit topic zal het uitpak topic worden. Zodra de eerste boxen binnen komen zal een mod de titel aanpassensan.okk schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:33:
ben ook benieuwd voor degene die een box te pakken hebben gekregen. Komt er nog een apart uitpak topic?
Helaas is het ons deze keer niet gelukt. Bij de laatste box (kwam erdoorheen..) bleek ik niet ingelogd![]()
Ik kan mijn afleveradres gewoon wijzigingen (kon de vorige keer ook nog terwijl andere het niet konden). Mijn ervaring is dat ik hem voor rond de verwachte verzenddatum binnen heb.
Ben benieuwd wat er deze keer inzit
.
Ben benieuwd wat er deze keer inzit
hier ookSenui schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:40:
Bij die van mij is eveneens het adres niet meer te wijzigen. Spannend!
En hier ook!Senui schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:40:
Bij die van mij is eveneens het adres niet meer te wijzigen. Spannend!
The Truth Is Our There ✨🛸✨
net email met track& trace gekregen in de mailbox
Hier ookrazerBE schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:16:
Edit:
Is momenteel wel nog niet te volgen; dus nog geen info over gewicht.
[ Voor 18% gewijzigd door Blolb op 25-08-2014 14:19 ]
Yep:razerBE schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:16:
Je Track & Trace nummer is: XXXXXXXXXXXXXX
Bekijk de status van de verzending bij TNT »
Let op: Het kan maximaal een werkdag duren voordat de status zichtbaar wordt. In het weekend wordt de status van de verzending niet bijgewerkt door TNT.
Je bestelling zal binnen 1 tot 3 werkdagen bij je worden bezorgd
Bij aflevering ontvang je een factuur, bewaar deze factuur goed.
Je bestelling:
XXXXXXXXXxX
1x De beruchte iBOOD BOX! € 99.95
Er is nog geen status te zien, maar zou goed kunnen dat ie morgen aankomt.
[ Voor 5% gewijzigd door Senui op 25-08-2014 14:20 ]
Beste Peter,
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com!
Je bestelling is onderweg en verzonden =)
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com!
Je bestelling is onderweg en verzonden =)
Yessss!!! Boxing day is morgen!!! Zojuist de verzendbevestiging ontvangen!
1 tot 3 werkdagen maar ik denk dat morgen de dag is.
Grappig dat op mijn Ibood de verwachte verzenddatum op 29 augustus stond maar dat ik gisteren m'n adres al niet meer kon aanpassen.
Spannend!!

Grappig dat op mijn Ibood de verwachte verzenddatum op 29 augustus stond maar dat ik gisteren m'n adres al niet meer kon aanpassen.
Spannend!!

Oh! spannend! ik kan helaas nog mijn adress wijzigen.
een ander item wat ik bestelt heb heb ik net wel de informatie van ontvangen!:) #spannend!
Iemand ervaringen met een box in een latere zending krijgen? xD
een ander item wat ik bestelt heb heb ik net wel de informatie van ontvangen!:) #spannend!
Iemand ervaringen met een box in een latere zending krijgen? xD
Er is blijkbaar een storing met de Track en Trace service:

Ik kan in ieder geval niet inloggen met MijnPakket

Ik kan in ieder geval niet inloggen met MijnPakket
Net bevestigingsmail ontvangen, wanneer ik echter kijk op de T&T van postnl blijkt dat er nog geen informatie beschikbaar is...
[ Voor 62% gewijzigd door Mattehh op 25-08-2014 14:30 ]
Hmmmm, net gisteren terug van vakantie, helaas dus deze keer de hunt gemist... Volgende keer maar weer beter dan.
Hier kan ik nog steeds adres wijzigen

3e box die voorbij kwam
3e box die voorbij kwam
[ Voor 19% gewijzigd door Ikpakacties op 25-08-2014 15:17 ]
Verwijderd
Ik heb hem ook net ontvangen. Het voelt een beetje als hoe ik mij vroeger voelde voor pakjesavond.Sebas1974 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:21:
Yessss!!! Boxing day is morgen!!! Zojuist de verzendbevestiging ontvangen!![]()
Spannend!!
Retweet
Aan iedereen met een verzendbevestiging; welke box hebben jullie gescoord? Ik heb zelf de 3e box (dag 2, 2:57, bestelnummer eindigd op 798
[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 25-08-2014 15:12 ]
Yep, volgens Track & Trace is het morgen inderdaad pakjesavondVerwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:42:
[...]
Ik heb hem ook net ontvangen. Het voelt een beetje als hoe ik mij vroeger voelde voor pakjesavond.

Zojuist gecheckt!
Yessss ik ookSebas1974 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:09:
[...]
Yep, volgens Track & Trace is het morgen inderdaad pakjesavond
Zojuist gecheckt!
Heb die box gescoord en zou hem morgen moeten ontvangen (België). Mijn bestellnummer eindigd iets hoger, net in het volgende honderdtalRichh schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:08:
Aan iedereen met een verzendbevestiging; welke box hebben jullie gescoord? Ik heb zelf de 3e box (dag 2, 2:57, bestelnummer eindigd op 798).
Ik heb de laatste box, staat bij dat hij morgen ook geleverd zou zijn. Lijkt me snel, vermits hij naar België moet..mystiqu schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:11:
[...]
Yessss ik ookIk had de eerste box :3 Ben extreeem benieuwd hahah.
Die van mij wordt ook vandaag verzonden! Hoop dat hij morgen binnen is! Uiteraard komt er dan een foto hiervan..
Zal wel allemaal Philips lampen zijn.
Zal wel allemaal Philips lampen zijn.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
helaas ik heb nog geen bericht gehad mijn bestellnumemr eindigt op 831
maybe word ie morgen verzonden ben benieuwd naar jullie foto's
maybe word ie morgen verzonden ben benieuwd naar jullie foto's
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
De leveringen van BE staan vast los van die van NL... verder denk ik dat ze op volgorde van tijd van aanschaf/bestelnummer verzonden worden.
Zou het wel heel tof vinden als ik 'm morgen ontvang, maar ik ben bang dat ik mijn verzendbevestiging pas morgen ontvang
Zou het wel heel tof vinden als ik 'm morgen ontvang, maar ik ben bang dat ik mijn verzendbevestiging pas morgen ontvang
Zou raar zijn ,want op zich had ik de laatste box + nog eens problemen met de bestelling, dus ik moet één van de allerlaatste zijn logischerwijs.Richh schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:22:
De leveringen van BE staan vast los van die van NL... verder denk ik dat ze op volgorde van tijd van aanschaf/bestelnummer verzonden worden.
Denk dat het gewoon random is.
er zijn mensen die de laatste doos hebben en die als nog een verzend bevesteging hebben dus ben benieuwd
Boys Laat ook even je afmeting en gewicht weten
Je kan vast wel nog even wachten. Zeker aangezien de verzenddatum die vermeld staat/stond nog later is dan morgen.Richh schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:22:
Blij zijn dat je al een box hebt!
Dat staat bij mij niet vermeld hoor.deurklinkje schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:24:
er zijn mensen die de laatste doos hebben en die als nog een verzend bevesteging hebben dus ben benieuwd
Die van mij is ook aangemeld bij PostNL en staat op iBood als verstuurd. Ik heb hem in de laatste batch te pakken gekregen.
Nog geen maten/gewicht bekend
Nog geen maten/gewicht bekend
dat kan je later rond +- 17:00 was dat meestal bekijken via een andere link
maar ben deze even kwijt, deze geeft je meer info over je pakket
als ie bij post nl in het verzend process zit kan je afmeting en gewicht vinden op de site dat is dus vanavond . denk rond 12 uur
TNT werkt weer di 26 aug 2014 10:30-12:30
#helaas is dit niet mijn box!
#helaas is dit niet mijn box!
Moet je daarvoor inloggen/een account hebben bij PostNl?deurklinkje schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:27:
als ie bij post nl in het verzend process zit kan je afmeting en gewicht vinden op de site dat is dus vanavond . denk rond 12 uur
[...]
neej gewoon je pakketje volgens met track en trace
Mattehh schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:29:
[...]
Moet je daarvoor inloggen/een account hebben bij PostNl?
Dat ben ik ook zeer zeker wel!Blolb schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:24:
[...]
Je kan vast wel nog even wachten. Zeker aangezien de verzenddatum die vermeld staat/stond nog later is dan morgen.
Blij zijn dat je al een box hebt!
Ik wil hem ook.. ben benieuwd. mijne eindigt op 786
Spannend ! ! !
Mijne is vooralsnog niet verzonden, kan alles nog wijzigen... *sniff sniff*
Is dus inderdaad random aangezien de mijne niet verzonden is.
Ik wacht het rustig af...
Ik wacht het rustig af...
Krijgen enkel de NL adressen een tijdstip te zien waarop wordt afgeleverd?
Heb deze als Belg namelijk nog nooit zien staan bij PostNL

In België krijg je inderdaad geen tijdstip te zienBlolb schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:04:
Krijgen enkel de NL adressen een tijdstip te zien waarop wordt afgeleverd?
Mijn iBOOD BOX wordt morgenochtend al verwacht!

Ik ben erg benieuwd!

Ik ben erg benieuwd!

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
De eerste iBOOD BOX van de eerste nacht die om 02:03 kwamMyrtje schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:13:
Welke box had je Vincent?
ik had de 3de rond 3 uur denk dat ik morgen wel bericht krijg of later deze week LETS HOPE SO !
https://tracktrace.postnl...l/search/searchbasic.aspxVerwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:20:
Welke site kon je de afmetingen en het gewicht zien?
Uitstekende vraag, vroeg ik me ook al afVerwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:20:
Welke site kon je de afmetingen en het gewicht zien?

EDIT: n.a.v.
Gevonden, Helaas (nog) geen afmetingen en gewicht. Waarschijnlijk pas na sortering.
[ Voor 40% gewijzigd door Sebas1974 op 25-08-2014 16:27 ]
Verwijderd
Dankje. Ik ben zeer benieuwd naar het gewicht. Niet dat het ook maar iets zegt, maar toch.Sebas1974 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:22:
[...]
Uitstekende vraag, vroeg ik me ook al af
Hier vind je de meest gestelde vragen over de ibood box met en deze vraag staat er ook tussenSebas1974 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:22:
[...]
Uitstekende vraag, vroeg ik me ook al af
Over mijn box heb ik ook nog niets gehoord en inderdaad ook de 3e box (om 2:55). Bestelnummer eindigt op 860. Ben erg benieuwd wanneer die verzonden wordt.
Jep, ook derde box hier die niet verzonden is
Waarschijnlijk krijgen we om 3u 's nachts een mailtje omdat we nachtdieren blijken te zijn ;-)
Wie weet, haha. Vorige keer had ik hem ook de tweede dag besteld maar zat bij de eerste doe heb geleverd kreeg.Frolow schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:33:
Jep, ook derde box hier die niet verzonden isWaarschijnlijk krijgen we om 3u 's nachts een mailtje omdat we nachtdieren blijken te zijn ;-)
Gelukkig krijg ik morgen een andere box binnen enkel staat er dan een x voor en one erachter
Hier ook de 3de, heb je epilator nog ?Frolow schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:33:
Jep, ook derde box hier die niet verzonden isWaarschijnlijk krijgen we om 3u 's nachts een mailtje omdat we nachtdieren blijken te zijn ;-)
Afmeting (lxbxh): 555x320x455
Gewicht (gr.): 7480
Volume: 80808
ben benieuwd
Gewicht (gr.): 7480
Volume: 80808
ben benieuwd
Afmeting (lxbxh): 555x440x455
Gewicht (gr.): 5340
Volume:111111
Gewicht (gr.): 5340
Volume:111111