/dev/null

ZO! Tijd voor een slokje van dittum
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Nee da's de bouwvakkerTheBorg schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:40:
Weer zo'n prul. Een echte tweaker ramt gewoon cat6 in de muur.
3d printer iemand?
[img]error.jpg[/img]
Check! Gedaan en werkt als een zonnetjeTheBorg schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:40:
Weer zo'n prul. Een echte tweaker ramt gewoon cat6 in de muur.
Nee, die legt de kabelgoten
"Be brave, don't shave"
/dev/null
"Be brave, don't shave"
[img]error.jpg[/img]
Beetje van beiden iddTiestor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:41:
[...]
Nee, die legt de kabelgotenDe tweakert de cat6!
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
★ What does that mean? ★
/dev/null
een transgender Wii???Purbo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:42:
Iemand nog een Wii kopen? Omgebouwd, 35€
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Enkel de transgender kan ook denk ik
"Be brave, don't shave"
Dit inderdaad...donny007 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:43:
Nee dankje, heb nog zo'n Wii in de kast liggen onder het stof.
Die keuze heb ik vandaag ook gemaakt jaAmanoo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:42:
Ik ging eerder vandaag voor een Erdinger.
Lekkah! Al zijn er lekkerdere van MackMyra dan deze moet ik zeggen.-JeeDee- schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:42:
Zweedse whisky:O
Svensk Rök is erg lekker!
[img]error.jpg[/img]
"Be brave, don't shave"
★ What does that mean? ★
*diepe zucht*
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Dan pak ik er een Dalwhinnie bij. Proostcoyote1980 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:44:
[...]
Lekkah! Al zijn er lekkerdere van MackMyra dan deze moet ik zeggen.
Svensk Rök is erg lekker!
Voorbereiding!
- Ga naar m.ibood.com/nl/nl
- Druk bij een willekeurig item op "ik neem er een" (let op: eerste keer drukken refresht de pagina, dus nogmaals drukken). Het kan zijn dat je nu eerst moet inloggen.
- Druk op "aflevering"
- Check of al je gegevens zijn ingevuld en correct zijn (nu heb je daar tijd voor)
- Druk op "betaling", kies dan iDeal en dan je bank
- Druk op "bestelling plaatsen", je gaat nu naar de iDeal site van je bank (maar je bestelt niks!)
- Druk op de iDeal inlogpagina van je bank op "annuleren", je keert terug naar iBood
- iBood zal je melden dat de betaling is mislukt, boeien. Ga terug naar de beginpagina.
Extra voorbereiding om snel te kunnen zijn (maar in de praktijk gebleken niet nodig!)
- Open op een apart tabblad iboodhunt.1dagskoopjes.nl
- Is een item uitverkocht dan hoor je een soort zoem/toetertje en gaat ie op 0%
- Komt er een nieuw item, dan hoor je een bel en gaat ie op 100%
- Houd een vinger bij F5 en een andere op je linkermuisknop, je muisaanwijzer staat op de "ik neem er een" knop (je hebt dus het tabblad van iBood open, die van 1dagskoopjes loopt op de achtergrond)
Nu het echte werk:
- Zodra je de zoem van 1dagskoopjes hoort, ga je klaar zitten: vinger boven F5, muis op koopknop
- Hoor je de bel, druk dan direct op F5 en dan op je muisknop (dan hoeft ie niet te refreshen en ga je direct naar de captcha
- De captcha is echt onzin, maar druk toch telkens op het zwarte vlak (maakt niet uit hoe vaak). Je staat in een rij en hier heb je best kans om doorheen te komen.
- Ben je door? Druk dan telkens op alle blauwe knoppen.
- Na de knop "bestelling plaatsen" kan het even duren. Maakt niet uit, MAAR DOE HIER NIKS!!! Geduld!!!
- Blijft dit scherm hangen? Mooi, je hebt nog een kans. Anders geeft ie een error/foutmelding/whatever, maar zelfs dan: GEEF NIET OP! Het is mij gelukt na een "bad gateway 502" scherm. Let op:
- Druk NOOIT OP F5 / vernieuwen, want dan sta je weer achteraan of kun je zelfs helemaal niet meer bestellen!
- Druk wel op (pagina) terug, de kans is groot dat je gewoon nogmaals op "bestelling plaatsen" kan drukken. Je zit immers bij de geselecteerden voor een box en de server houdt jou vast.
Je bent niet kansloos: ik zat met mijn tablet (Nexus 7) met Chrome, ik zag hem pas na 3 seconden (schatting, de balk was al wat kleiner), 4x captcha drukken, bad gateway scherm, F5 gedrukt (ja ik weet het, toch gedaan...), hangen op verwerkingscherm, toen terug-knop, weer bestelling plaatsen en BAM inlogscherm van mijn bank. Totale tijd tot bevestiging: 5 minuten.
Dus veel succes! Ik hoop voor je dat er nog een box komt!
"Be brave, don't shave"
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
[img]error.jpg[/img]
/dev/null
[img]error.jpg[/img]
Niks gegarandeerd aan. Twee keer deze "methode' gebruikt op een desktop, geen box.DonkMatt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:46:
Nou mensen, hieronder de methode die ik heb gebruikt om er eentje te krijgen:
Voorbereiding!
- Druk bij een willekeurig item op "ik neem er een" (let op: eerste keer drukken refresht de pagina, dus nogmaals drukken). Het kan zijn dat je nu eerst moet inloggen.
- Druk op "aflevering"
- Check of al je gegevens zijn ingevuld en correct zijn (nu heb je daar tijd voor)
- Druk op "bestelling plaatsen", je gaat nu naar de iDeal site van je bank (maar je bestelt niks!)
- Druk op de iDeal inlogpagina van je bank op "annuleren", je keert terug naar iBood
- iBood zal je melden dat de betaling is mislukt, boeien. Ga terug naar de beginpagina.
Extra voorbereiding om snel te kunnen zijn (maar in de praktijk gebleken niet nodig!)
- Houd een vinger bij F5 en een andere op je linkermuisknop, je muisaanwijzer staat op de "ik neem er een" knop (je hebt dus het tabblad van iBood open, die van 1dagskoopjes loopt op de achtergrond)
Nu het echte werk:
- Zodra je de zoem van 1dagskoopjes hoort, ga je klaar zitten: vinger boven F5, muis op koopknop
- Hoor je de bel, druk dan direct op F5 en dan op je muisknop (dan hoeft ie niet te refreshen en ga je direct naar de captcha
- De captcha is echt onzin, maar druk toch telkens op het zwarte vlak (maakt niet uit hoe vaak). Je staat in een rij en hier heb je best kans om doorheen te komen.
- Na de knop "bestelling plaatsen" kan het even duren. Maakt niet uit, MAAR DOE HIER NIKS!!! Geduld!!!
- Blijft dit scherm hangen? Mooi, je hebt nog een kans. Anders geeft ie een error/foutmelding/whatever, maar zelfs dan: GEEF NIET OP! Het is mij gelukt na een "bad gateway 502" scherm. Let op:
- Druk NOOIT OP F5 / vernieuwen, want dan sta je weer achteraan of kun je zelfs helemaal niet meer bestellen!
- Druk wel op (pagina) terug, de kans is groot dat je gewoon nogmaals op "bestelling plaatsen" kan drukken. Je zit immers bij de geselecteerden voor een box en de server houdt jou vast.
Je bent niet kansloos: ik zat met mijn tablet (Nexus 5) met Chrome, ik zag hem pas na 3 seconden (schatting, de balk was al wat kleiner), 4x captcha drukken, bad gateway scherm, F5 gedrukt (ja ik weet het, toch gedaan...), hangen op verwerkingscherm, toen terug-knop, weer bestelling plaatsen en BAM inlogscherm van mijn bank. Totale tijd tot bevestiging: 5 minuten.
-
Ik vannacht ook niet op mijn PC. Nu dus met tablet (moet je met je vinger op de captcha drukken) en succes. Toeval?Centurion schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:47:
[...]
Niks gegarandeerd aan. Twee keer deze "methode' gebruikt op een desktop, geen box.
jaDonkMatt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:49:
[...]
Ik vannacht ook niet op mijn PC. Nu dus met tablet (moet je met je vinger op de captcha drukken) en succes. Toeval?
★ What does that mean? ★
Ervaring mee ^^ ?Niekleair schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:48:
heb meer vertrouwen in deze:
http://www.geekbuying.com...as-WPS-Button-328752.html
Waarom eigenlijk dat eerste stuk (Dat met doorklikken tot betaling met random product)?DonkMatt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:46:
Nou mensen, hieronder de methode die ik heb gebruikt om er eentje te krijgen:
Voorbereiding!
- Druk op "aflevering"
Nu het echte werk:
Je bent niet kansloos: ik zat met mijn tablet (Nexus 7) met Chrome, ik zag hem pas na 3 seconden (schatting, de balk was al wat kleiner), 4x captcha drukken, bad gateway scherm, F5 gedrukt (ja ik weet het, toch gedaan...), hangen op verwerkingscherm, toen terug-knop, weer bestelling plaatsen en BAM inlogscherm van mijn bank. Totale tijd tot bevestiging: 5 minuten.
Als er nu nog een box komt poep ik in een doos en stuur ik die naar iHood-HQ
★ What does that mean? ★
[EDIT] Kreeg trouwens wel een foutmelding bij de betaling (CC) maar bleek toch goed gegaan te zijn want ik zag de box bestelling in m'n profiel
[ Voor 42% gewijzigd door DDarkForce op 21-08-2014 23:52 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dan zijn bij de eerstvolgende keer je betaalkeuzes al ingevuld. En dat scheelt tijd.mark-k schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:50:
[...]
Waarom eigenlijk dat eerste stuk (Dat met doorklikken tot betaling met random product)?
Deze MackMyra heet overigens 'jaktlycka' - wat vetaald naar 'happy hunting'
[img]error.jpg[/img]
Nog 6 minuten tot de laatste boxAdmiralSnipe schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:52:
Nog 8 minuutjes.
-
Als je er geen geld voor hebt, waarom ...Flagg schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:54:
handdoeken maar besteld, geen geld voor Vossen handdoeken.
Jij bent vervelend...coyote1980 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:54:
[...]
Als je er geen geld voor hebt, waarom ...
Sorry
[img]error.jpg[/img]
"Be brave, don't shave"
En een beetje blij met de Augustus Hunt of niet?coyote1980 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:53:
[...]
Deze MackMyra heet overigens 'jaktlycka' - wat vetaald naar 'happy hunting'
"Be brave, don't shave"
[img]error.jpg[/img]
Wou hem net posten, hoor ik hem opeens uit het niets... Komt deze van 1DK vandaan

☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Neen een keukenmixer!paulus_01 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:58:
misschien nog 1 box, letterlijk...1 box (vorige hunt ook volgens mij)

whaahahahahhaNiekleair schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:58:
kan iemand die pl**r*sherrie uitzetten?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
http://tinyurl.com/aeg48rockhopper schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:59:
Ik verwacht nog steeds een stiekume derde dag
Slowchat pas vanaf start hunt!