MuehahahaT0ny schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:04:
Hier een duidelijke howto over hoe je het beste een box kan scoren: http://goo.gl/p3GRDZ
ik wil die box welHomePlayer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:05:
[...]
Ik heb er een, kan je overnemen anders annuleer ik hem
Gerber Bear grylls, handig voor als je met een compleet uitgeruste cameraploeg in de wildernis bent gedropt.
/dev/null
Niks over Bear, hij is awesomedonny007 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:06:
Gerber Bear grylls, handig voor als je met een compleet uitgeruste cameraploeg in de wildernis bent gedropt.
Okay iedereen die dit survival pack besteld is klaar, en mag niet meer meedoen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
...en een vreemde voorliefde hebt voor het drinken van je eigen urinedonny007 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:06:
Alleen als Kwalbert er in zit, anders hoef ik 'm niet.HomePlayer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:05:
[...]
Ik heb er een, kan je overnemen anders annuleer ik hem
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Als er in de tussentijd nou nog iets interessants voorbij zou komen...
The_Zohan schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:06:
[...]
...en een vreemde voorliefde hebt voor het drinken van je eigen urine

Eigenlijk moet ik gewoon gaan slapen nu, boxje binnen, maar ff lekker ontstressen
Nu nog een leatherman
[img]error.jpg[/img]
das mooi kubb
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Hebben ze een randomizer ofzo voor de producten?
[img]error.jpg[/img]
Kewl, een blokkendoos
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Haha nice oneFlagg schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:08:
das mooi kubb
"Be brave, don't shave"
Staat er niet bij.. maar ik kreeg effectief een foutmelding tijdens het bestelproces, dat het niet verwerkt kon worden.Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:04:
[...]
bij mij ook afschreven niks bij bestellingen. Ik al mailtje typen kijk ik net 5 minuten geleden staat hij er wel bij. Dus kijk nog eens bij je bestellingen of hij er nu wel staat.
Oh, ik dacht dat je het over het RTL4 Kwalbert pretpakket had...
Nee, er werken daar een paar goedkope uitzendkrachten die steeds op een grote rode knop drukken om verder te gaan.Niekleair schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:09:
Hebben ze een randomizer ofzo voor de producten?
Hmm, een soortgelijke telefoon heb ik laatst voor €50 uit china gehaald
[img]error.jpg[/img]
Komen wss in de laatste 20 minuten nog een paar voorbijVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:10:
Is 3 boxen voor een 2-daagse hunt geen laagte record?
"Be brave, don't shave"
Verwijderd
Ik ook maar ik was zo brutaal om op vorige te klikken en nogmaals te proberen. Dus toen wel betaald maar geen bevestiging op het scherm van dat ik die box binnenhad. Balen ik had gemaild en bij je afschriften gekeken of je net zoals ik wel een bestelnummer hebt ontvangen.. misschien zijn ze een keertje meegaant.Mattehh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:09:
[...]
Staat er niet bij.. maar ik kreeg effectief een foutmelding tijdens het bestelproces, dat het niet verwerkt kon worden.
Volgens mij komt deze telefoon niet verder dan Android 4.2?
Nou, ik schenk mijn wijn maar weer bij
[img]error.jpg[/img]
Wijnvoordeel?Niekleair schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:13:
Nou, ik schenk mijn wijn maar weer bij
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Beste meneer, we kunnen u wel een doos opsturen maar we hebben geen spullen meer die erin kunnen. Of u moet 500 kilo aan batterijen en EU-pluggen willen hebben?Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:12:
[...]
Ik ook maar ik was zo brutaal om op vorige te klikken en nogmaals te proberen. Dus toen wel betaald maar geen bevestiging op het scherm van dat ik die box binnenhad. Balen ik had gemaild en bij je afschriften gekeken of je net zoals ik wel een bestelnummer hebt ontvangen.. misschien zijn ze een keertje meegaant.
Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)
Update 4.1 is beschikbaar, meer staat er nietAW_Bos schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:12:
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Doet mij ook bijvullen
"Be brave, don't shave"
oei, daar heb ik ook nog 15 dozen vandaan, en ik drink geen wijn

4.1 maar volgens iboodAW_Bos schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:12:
Neuh, Lidl, 3 liter merlot voor nog geen €10,-
Wordt er trouwens beter op als je t een paar weekjes laat staan na eerste opening
[img]error.jpg[/img]
Stuur maar door Paulus voor een Hunt prijsje
Klopt, het gratis Casa Safra proefpakket met 3 flessen heb ik ook liggensambalbaj schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:15:
[...]
dat feest is ook voorbij.
Die gingen het op het eind zelfs gratis weggeven.
Heeft iemand wel eens een box gewonnen door hun FB page te liken?
Ik heb GEEN FACEBOOK! Zo... DUS!T0ny schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:16:
Heeft iemand wel eens een box gewonnen door hun FB page te liken?
haha, had zomaar gekund, maar heb nu wel goedkopere verjaardagen-JeeDee- schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:14:
Stuur maar door Paulus voor een Hunt prijsje

Tsjonge ik ben erg blij dat die Els Visser die veerbootramp in Indonesië heeft overleefd
Zie Nederland 1
Zat even te twijfelen bij het scheerapparaat. Dat automatisch reinigen lijkt me wel wat, maar vindt 'm nog te duur.
[img]error.jpg[/img]
Inderdaad. 20 Euro korting is een beetje karig.Niekleair schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:17:
Zat even te twijfelen bij het scheerapparaat. Dat automatisch reinigen lijkt me wel wat, maar vindt 'm nog te duur.
pricewatch: Denon AVR-X1000
Helaas geen pre-in...
Helaas geen pre-in...
[ Voor 11% gewijzigd door donny007 op 21-08-2014 23:19 ]
/dev/null
Minder zelfs nog, je kan 'm al vanaf 85 krijgen incl verzenden, dus scheelt minder dan €10
[img]error.jpg[/img]
Werkt wel lekker hoor dat ding. Alleen niet voor een baardje langer dan 3 dagen, dan moet je nog wel wat stukjes nagaan met een mesje.Niekleair schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:17:
Amazon sale gekocht voor 35 pond.TheBorg schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:17:
[...]
Inderdaad. 20 Euro korting is een beetje karig.
En ja het is een moooi apparaatje!
als dit al te duur is kan het nooit ook maar in de buurt van top komen..Purbo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:18:
Dit blijft een topding, maar te duur...
ik heb medelijden met de mensen die de heledag op de box hebben zitten wachten en dan niks tot 22.00. Ik ben rond 15.00 uur gekapt bij elke pingel te checken net pas weer maar helaas de box alleen errors.
Thanks, bedankt voor de tip!-JeeDee- schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:17:
Tsjonge ik ben erg blij dat die Els Visser die veerbootramp in Indonesië heeft overleefdZie Nederland 1
Mooie dame ook (niet dat het er toe doet, maar evengoed
Te klein prijsverschil bedoel ik... Voor de prijs een prima apparaatFlagg schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:18:
[...]
als dit al te duur is kan het nooit ook maar in de buurt van top komen..
Ze heeft het overleefd door urine te drinken he! Met dank aan Bear Grylls!Die denon is nog wat te duur idd, jammer
Heeft er trouwens iemand ervaring met het bellen naar ibood? Anders doe ik dat even.
Ik zou het via Twitter doen ofzo.Mattehh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:21:
Heeft er trouwens iemand ervaring met het bellen naar ibood? Anders doe ik dat even.
Die had vast een Bear Grylls survival kitje bij zich.
Ik ook en ook niet, tot nu toe heb ik elke hunt de afgelopen 4-6 jaar nagenoeg alles gevolgd en erg korte nachten gehad.Hippowave schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:19:
ik heb medelijden met de mensen die de heledag op de box hebben zitten wachten en dan niks tot 22.00. Ik ben rond 15.00 uur gekapt bij elke pingel te checken net pas weer maar helaas de box alleen errors.
Deze keer gekozen om gewoon de dingen te doen die ik normaal had gedaan, sporten, afspraken buiten de deur, etc en zojuist met wat geluk een box kunnen scoren.
Vaak zat elke bel als een bezetene ge F5-d en meer zonder succes dan met, blijft gewoon een loterij ...

Proost ondertussen!
ja en toch best goedkoop. Ken het luchtje niet echt, dus durf het niet aan

F5 werkt bijzonder contra-effectief...paulus_01 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:24:
[...]
Ik ook en ook niet, tot nu toe heb ik elke hunt de afgelopen 4-6 jaar nagenoeg alles gevolgd en erg korte nachten gehad.
Deze keer gekozen om gewoon de dingen te doen die ik normaal had gedaan, sporten, afspraken buiten de deur, etc en zojuist met wat geluk een box kunnen scoren.
Vaak zat elke bel als een bezetene ge F5-d en meer zonder succes dan met, blijft gewoon een loterij ...
Zijn bedrijven vaak sneller mee, omdat anderen dan zien of ze wel of niet snel en goed reageren. Groepsdruk
Willen ze van hun geurwater af ofzo?
[img]error.jpg[/img]
Zou de Chi stijltang nog een keer langskomen voor mijn dinnetje? Let's wait and see...
Niet helemaal, tot de box verschijnt, daarna - hands offcoyote1980 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:25:
[...]
F5 werkt bijzonder contra-effectief...
Is dit een hint dat deze hunt soms zo stinkt?
Ze verwachten dat wij na zo'n dag non-stop hunten stinken en duwen daarom maar geurtjes door onze strot.Niekleair schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:27:
Willen ze van hun geurwater af ofzo?
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Haha, oke, dat klopt wel.paulus_01 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:28:
[...]
Niet helemaal, tot de box verschijnt, daarna - hands off
Net 2x 50 ml op vliegveld meegenomen voor 40 dollar...Dacht dat het zware aanbieding was, maar hij is al 20x voorbij gekomen die 100 en 200 ml voor dezelfde zo niet goedkopere prijs...
Ibood is daar niet super gevoelig voor hoor, je zult absoluut eerder reactie krijgen, maar de reactie wordt niet meer in je voordeel dan per mailKrilo_89 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:27:
[...]
Zijn bedrijven vaak sneller mee, omdat anderen dan zien of ze wel of niet snel en goed reageren. Groepsdruk
Ik wacht even af tot morgen en dan bel ik even.. vind het maar een rare situatie, nooit eerder ergens voorgehad dat er geld wordt afgeschreven zonder een tegenprestatie door de partij waar je aan betaaldpaulus_01 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:29:
[...]
Ibood is daar niet super gevoelig voor hoor, je zult absoluut eerder reactie krijgen, maar de reactie wordt niet meer in je voordeel dan per mail

leuk setje
★ What does that mean? ★
Hoe is de kwaliteit van Mannesmann? GOedkope prut, middenmoot (Stanley) of het betere werk?
[img]error.jpg[/img]
middenmoot met een lichte neiging naar duurdere prut.
[ Voor 69% gewijzigd door Flagg op 21-08-2014 23:33 ]
Hoop voor je dat je wat voor elkaar krijgt, misschien met behulp van de metadata uit de betaaltransactioe. Maar bereid je maar voor op het worst-kaas scenario, eerdere hunts gebeurde ditzelfde ook wel eens en de slachtoffers kregen helaas geen enkele coulance van iBood.Mattehh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:30:
[...]
Ik wacht even af tot morgen en dan bel ik even.. vind het maar een rare situatie, nooit eerder ergens voorgehad dat er geld wordt afgeschreven zonder een tegenprestatie door de partij waar je aan betaald
Helemaal niet slecht. Deze kwaliteit ga je bij de bouwmarkt niet vinden voor 25 Euro.
Zelfde spul als t gereedschap van de Aldi. Voor t geld dus prima kwaliteit.Niekleair schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:32:
Hoe is de kwaliteit van Mannesmann? GOedkope prut, middenmoot (Stanley) of het betere werk?
Dit zat in mijn vorige box! Best aardig spul, geen topkwaliteit, maar prima wat TheBorg zegt eigenlijk!
Mannesmann is voor het huis tuin en keuken werk prima, heb ook een setje liggen gebruik t regelmatig.
"Be brave, don't shave"
Die bitjes zijn ruk, maar de schroevendraaiers zijn best aardig
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
true that.TheBorg schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:33:
Helamaal niet slecht. Deze kwaliteit ga je bij de bouwmarkt niet vinden voor 25 Euro.
Maar een lagere prijs maakt de kwaliteit niet hoger, hoogstens de verhouding.
Meen je dat? Ik hoop dat ik op z'n minst mijn geld terugkrijg?coyote1980 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:33:
[...]
Hoop voor je dat je wat voor elkaar krijgt, misschien met behulp van de metadata uit de betaaltransactioe. Maar bereid je maar voor op het worst-kaas scenario, eerdere hunts gebeurde ditzelfde ook wel eens en de slachtoffers kregen helaas geen enkele coulance van iBood.
Daar hoef je je bij iBood geen zorgen om te maken!Mattehh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:34:
[...]
Meen je dat? Ik hoop dat ik op z'n minst mijn geld terugkrijg?
Ik hoop het echt voor je, maar het verleden leert dat Ibood je geld terugstort.Mattehh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:30:
[...]
Ik wacht even af tot morgen en dan bel ik even.. vind het maar een rare situatie, nooit eerder ergens voorgehad dat er geld wordt afgeschreven zonder een tegenprestatie door de partij waar je aan betaald
Nee. Dat ook niet.Mattehh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:34:
[...]
"Be brave, don't shave"
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
nope sorrie je krijgt nog een rekening voor administratiekosten (+5,95)Mattehh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:34:
[...]
Inderdaad, ben zelf filiaalmanager bij een Aldifiliaal, de prijs/kwaliteit verhouding is 99% van de producten primamark-k schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:33:
[...]
Zelfde spul als t gereedschap van de Aldi. Voor t geld dus prima kwaliteit.
Ik val zo in slaap...

Winter is coming.... KOpuh KOpuh Kopuh
Komt mooi uit dat de dekens nu worden aangeboden!
"Be brave, don't shave"
Als die winter net zo snel komt als in GoT hebben we nog wel een paar jaar
★ What does that mean? ★
Let op:
Slowchat pas vanaf start hunt!
Slowchat pas vanaf start hunt!