heel naar om na 500x op f5 te drukken er na de ideal eruit te worden geknikkerd...
kuch ddos? kuch
Controleer de controleurs
Sorry, you can't order at this moment
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
En dat 300 keer
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
En dat 300 keer
excuse me, your balls are showing
Bedankt nog, zo Is het gelukt.The_Zohan schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:40:
[...]
Dat had ik afgelopen nacht ook, wacht 2 minuten en druk dan op vorige pagina, daarna klik je nogmaals op Bevestig order of zoiets
Disclaimer: op eigen risico
502's, database errors en "Sorry you can't...". Onmogelijk dat er ook maar iemand iets besteld heeft zonder er op enig moment uit te knallen!
Voor het eerst in twee jaar redelijk fanatiek hunten een box uberhaupt gezien! Niet gelukt helaas ivm slechte gateways enzo...
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Ik zou daar iets mee gaan doen, als ik jou was. Ik voorzie (pun intended ;-) een gouden gokcarriere!Ypho schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:25:
[...]
Yup, al een hunt of 5-6 grijp ik steeds naast een box. Gistermiddag ook weer... Maar ik ga zo naar bed, morgen weer vroeg aan het werk. Dus hij zal over zo'n 15 minuten komen, als ik de laptop dicht klap...
Q: Why do developers like Dark Mode? A: Because light attracts bugs!
Kak man, had ik nou maar geen nagerecht genomen :(Mja aan de reacties te horen was ik toch weer koos kansloos geweest

K! Drie keer mis bij het betaalscherm, en dan zie je ineens die achterlijke stofzuiger.
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Tja 100 stuks is natuurlijk niets op het aantal requests.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Verwijderd
Wat is er met die mobiele site, ik moet oppeens 2x klikken voordat ik wordt doorgestuurd...
Open de popcorn maar jongens....
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Hmmm heb nu de A210 van popcorn. Hoe is deze ?
ik kwam meteen op betaalscherm.Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:43:
Wat is er met die mobiele site, ik moet oppeens 2x klikken voordat ik wordt doorgestuurd...
Dat is altijd zo.Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:43:
HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Als je ziet dat de box verschijnt en je hebt je cursor NIET op de "Ik neem er een" - knop staan, heb je sowieso GEEN KANS op een box
Yeah!!! GOT IT!!! 3 hunts achter elkaar!!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
http://m.ibood.com/nl/nl/captcha/62977/
werkt nog steeds voor de box!
werkt nog steeds voor de box!
Mijn leven heeft geen zin meer
G fakking Z!!!!coyote1980 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:44:
HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES! HEBBES!
Ik bleef op verwerken van uw bestelling, u wordt door gestuurd naar de betaalomgeving hangen
"Be brave, don't shave"
HieroVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:44:
Is het uberhaupt iemand gelukt hier??
en dan nu maar proberen te slapen met al die frustratie. urenlang het hele assortiment van philips in een polonaise over het scherm laten gaan..
King for a day,... fool for a lifetime.
die mobile link stuurt je terug naar de homepage / huidige item
Check!Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:44:
Is het uberhaupt iemand gelukt hier??
Nu hebben ze gewoon duizend betalingen laten doorgaan, en versturen ze benden. Kassa en wegwezen
Helaas...
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Nee dat is niet waar. Ik kwam terug van het drinken pakken en de box stond er al.Senui schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:44:
Als je ziet dat de box verschijnt en je hebt je cursor NIET op de "Ik neem er een" - knop staan, heb je sowieso GEEN KANS op een box
Geklikt en rustig gewacht terwijl de site bleef laden.. En ja dit keer mocht ik zelfs naar het betaalscherm.
Zelde tactiek gaf me er gister ook al eentje, alleen die knalde er in de betaling uit en dan is je order alsnog weg
Naja mij... M'n vriendin op de ipad! Voor mij!
het is mij gelukt om een box te bemachtigen. Ik heb na de captha gewacht tot de site het weer normaal deed om verder te gaan met bestellen. Bijzonder ik hunt al mee sinds de eerste keer
Verwijderd
Nah jij weer... moet ik echt geloven dat het toeval is?coyote1980 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:44:
zucht... er door heen en voor betalen hop eruit...... 3 hunt achter elkaar... geef het op
iets met steen en .... zucht
iets met steen en .... zucht
Zwaar overpriced die popcorn maker!
[img]error.jpg[/img]
haha popcorn maker, weer is wat anders dan hour
Popcorn hour.
/dev/null
Staat dat scherm er nog? Ga een stap terug en dan opnieuw op bestelling voltooien klikken. Althans: met de mobiele site werkt dat best aardig meestal...Tiestor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:45:
[...]
G fakking Z!!!!
Ik bleef op verwerken van uw bestelling, u wordt door gestuurd naar de betaalomgeving hangen![]()
afgelopen 2 jaar elke hunt gelukt om een box te bemachtigenBaZnGaNL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:44:
Yeah!!! GOT IT!!! 3 hunts achter elkaar!!
heeft geen usb poort. Next!
Je betaling is ontvangen.
De verwachte verzenddatum van dit product is 5 september 2014.
De verwachte verzenddatum van dit product is 5 september 2014.
Dat had ik geprobeerd, geen geluk.. Ging ineens iets kopen van € 45... Zal geen box zijn geweestcoyote1980 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:47:
[...]
Staat dat scherm er nog? Ga een stap terug en dan opnieuw op bestelling voltooien klikken. Althans: met de mobiele site werkt dat best aardig meestal...
"Be brave, don't shave"
Gratz!!Cevie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:47:
[...]
afgelopen 2 jaar elke hunt gelukt om een box te bemachtigen
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Je betaling is ontvangen.
De verwachte verzenddatum van dit product is 3 september 2014.
in de mail staat 29 augustus, weird
De verwachte verzenddatum van dit product is 3 september 2014.
in de mail staat 29 augustus, weird
We moeten nog ruim een uur. Ik hoop dat er nog een doos komt
Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)
Verwijderd
Zat iedereen al met de muis klaar op de button? Of heeft er ook iemand eentje na een paar seconden vertraging?
Het is mij gelukt na bijna 3 jaar misgrijpen, volgens de manier die vannacht is uitgelegd aan The_Zohan. Als ie blijft hangen in het verwerkingscherm, wacht je 2 minuten, dan pagina terug gaan, opnieuw betaling bevestigen en dan kun je betalen.
M'n vriendin zag het wat laat dus na een seconde of 5 ongeveer geklikt.Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:50:
Zat iedereen al met de muis klaar op de button? Of heeft er ook iemand eentje na een paar seconden vertraging?
Er zou er nog een om 23:59 kunnen komensambalbaj schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:49:
zou dit de laatste box geweest zijn?
Ik ben goed af... Kom in het allerlaatste scherm van de verwerking en wordt er uit gesmeten. Kijk even later op de rekening van mijn mastercard > bedrag van de box ervan af, maar niets bij de bestelling..
Bij mij hangt hij ook daarop, bij een eerdere hunt was ik ook tot dit punt gekomen, er was toen wel geld van CC afgeschreven maar geen order @iBOOD.HomePlayer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:38:
Een ogenblik alsjeblieft...
Je betaling zal in een ogenblik verwerkt worden.
Bezig met verwerken van je bestelling.
we wachten maar op CC afhandeling
Das jammer dan.Mattehh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:52:
Ik ben goed af... Kom in het allerlaatste scherm van de verwerking en wordt er uit gesmeten. Kijk even later op de rekening van mijn mastercard > bedrag van de box ervan af, maar niets bij de bestelling..
Mailtje doen, met wat geluk krijg je 'r nog een.Mattehh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:52:
100 euro renteloos krediet voor iboodMattehh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:52:
Die zonnebril is wel cool, zocht er nog net eentje.
[img]error.jpg[/img]
Haha, not gonna happen.. Herinner me dat men dat bij de vorige hunt ook heeft geprobeerd.. Was geen discussie over mogelijk.,..Tweaker36 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:53:
[...]
Mailtje doen, met wat geluk krijg je 'r nog een.
"Be brave, don't shave"
Net gedaan; verwachte reactiedatum: binnen de 5 werkdagen..Tweaker36 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:53:
[...]
Mailtje doen, met wat geluk krijg je 'r nog een.

Verwijderd
Bedankt voor de tip. Ben alleen bang dat straks iedereen tegelijk die truc gaat toepassen en niet meer gaat werken.DonkMatt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:50:
Het is mij gelukt na bijna 3 jaar misgrijpen, volgens de manier die vannacht is uitgelegd aan The_Zohan. Als ie blijft hangen in het verwerkingscherm, wacht je 2 minuten, dan pagina terug gaan, opnieuw betaling bevestigen en dan kun je betalen.
Prima customer service bij iBoodMattehh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:54:
[...]
Net gedaan; verwachte reactiedatum: binnen de 5 werkdagen..

"Be brave, don't shave"
Verwijderd
Yes box
Eerst wel betaling voltooit maar stond niet in mijn bestellingen nu is hij gelukkig net verschenen in mn bestellingen jippie
kneep wel even dat ik hem niet zou hebben
Eerst wel betaling voltooit maar stond niet in mijn bestellingen nu is hij gelukkig net verschenen in mn bestellingen jippie
Komt goed, houd het wel bescheiden met een foto hoor! Ben niet zo het filmpjes maken.Cevie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:55:
[...]
Jij ook nog! we verwachten wel een unboxing van je
Same hereBaZnGaNL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:56:
[...]
Komt goed, houd het wel bescheiden met een foto hoor! Ben niet zo het filmpjes maken.
Inderdaad.. Is er trouwens iemand die al hetzelfde aan de hand heeft gehad?
Gelukkig maar een klein plaatje erbij zeg...
Maakt het overigens nog uit in welke browser je iBood bezoekt??
"Be brave, don't shave"
doe het zelf altijd in chrome
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Zelf gebruik ik Chrome op iOS.
Buizenversterker, te duur voor de gimmick.
/dev/null
Die box heeft een voorwaade:
Let op: Maximaal 1 BOX per adres en/of 1 BOX per persoon en/of 1 BOX per account. Bestel je meer boxen dan worden deze geannuleerd.
Dus als ik er nog een keer door zou komen annuleren ze die gewoon??? Ik dacht dat er hier al vaker mensen meerdere boxen hebben gehad.
Let op: Maximaal 1 BOX per adres en/of 1 BOX per persoon en/of 1 BOX per account. Bestel je meer boxen dan worden deze geannuleerd.
Dus als ik er nog een keer door zou komen annuleren ze die gewoon??? Ik dacht dat er hier al vaker mensen meerdere boxen hebben gehad.
Ik gebruik dat ook, altijd het idee gehad dat het de 'snelste' browser is.
Vroeger kon dat ook, is pas sinds de laatste paar hunts meen ik.thefox154 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:00:
Dus als ik er nog een keer door zou komen annuleren ze die gewoon??? Ik dacht er hier al vaker mensen meerdere boxen hebben gehad.
[ Voor 76% gewijzigd door Tiestor op 21-08-2014 23:01 ]
"Be brave, don't shave"
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat iedereen die geen box heeft gescoord:
spoiler:
geen box heeft gescoord ....

Nee, meer boxen pp worden geannuleerd. Dus heb je er één dan ben je klaar. Zelf ook al een box verloren toen ik er een keer 2 had... Dat was pechthefox154 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:00:
Dus als ik er nog een keer door zou komen annuleren ze die gewoon??? Ik dacht er hier al vaker mensen meerdere boxen hebben gehad.
Ik wel, had al geklikt voor het plaatje geladen wasVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:50:
Yes Radio: "We hebben zojuist weer een box gehad, en voor al die mensen die misgegrepen hebben bij de box... ik heb me helemaal rot zitten lachen om jullie! leuke reacties in de chat enzo"
Verwijderd
Jij scoort sowieso altijd wel eentjecoyote1980 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:02:
[...]
Nee, meer boxen pp worden geannuleerd. Dus heb je er één dan ben je klaar. Zelf ook al een box verloren toen ik er een keer 2 had... Dat was pech
Nou, op het moment zit ik zo:

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
soundbar gaat hard man pffff dacht mooi kado. maar helaas
Wow, dit moet ik hebben!
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
bij mij ook afschreven niks bij bestellingen. Ik al mailtje typen kijk ik net 5 minuten geleden staat hij er wel bij. Dus kijk nog eens bij je bestellingen of hij er nu wel staat.Mattehh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:59:
[...]
Inderdaad.. Is er trouwens iemand die al hetzelfde aan de hand heeft gehad?
Hier een duidelijke howto over hoe je het beste een box kan scoren: http://goo.gl/p3GRDZ
Rickrolled!!
I lolled.
I lolled.
"Be brave, don't shave"
Ik heb er een, kan je overnemen anders annuleer ik hemAdmiralSnipe schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:04:
Wow, dit moet ik hebben!
Het lukte niet bij de 2 uurs box van gisternacht, de 2 uursbox van gistermiddag ging ook mis, de box van 3 uur vannacht heb ik gemist en nu eindelijk raak!Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:03:
[...]
Jij scoort sowieso altijd wel eentje
Let op:
Slowchat pas vanaf start hunt!
Slowchat pas vanaf start hunt!