Free shipping:-)
Geen zorgen, die box zal echt niet meer komenYpho schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:25:
[...]
Yup, al een hunt of 5-6 grijp ik steeds naast een box. Gistermiddag ook weer... Maar ik ga zo naar bed, morgen weer vroeg aan het werk. Dus hij zal over zo'n 15 minuten komen, als ik de laptop dicht klap...
Daar zijn de 40GB SSDs weer, had er al twee meegenomen.
/dev/null
Verwijderd
Lijkt me eerlijk gezegd te voorspelbaar als die 23:55 komt. Grote kans dat niet gaat werken als er 1000 tegelijk op de oranjeknop drukken.
Doe dat ff, ik moet pissen als een otter en wil m niet missenYpho schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:25:
[...]
Yup, al een hunt of 5-6 grijp ik steeds naast een box. Gistermiddag ook weer... Maar ik ga zo naar bed, morgen weer vroeg aan het werk. Dus hij zal over zo'n 15 minuten komen, als ik de laptop dicht klap...
Denk dat je zonder bot toch geen schijn van kans maakt
★ What does that mean? ★
Ik denk dat er nog wel één komt vlak voor het einde.
-
23:03
★ What does that mean? ★
Heb nu meerdere boxen gehad, en zonder scripten. Het is gewoon echt mazzel hebben, en niet direct opgeven als het bestelproces wat tegenzitMrMonkE schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:26:
Denk dat je zonder bot toch geen schijn van kans maakt
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Zo, heb 2 ssd's binnen. Kan ik er weer 2 pc's mee versnellen
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Dat klopt.. De vorige keer was ook chaos.. Maar toch zullen ze het nu weer doen..Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:26:
Lijkt me eerlijk gezegd te voorspelbaar als die 23:55 komt. Grote kans dat niet gaat werken als er 1000 tegelijk op de oranjeknop drukken.
-
Verwijderd
Ik gok dan liever op middennacht, dan ligt de helft te maffen. Zag je ook op dit forum, best veel hadden er 1 gescoord i.t.t. die van overdag.Edd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:28:
[...]
Dat klopt.. De vorige keer was ook chaos.. Maar toch zullen ze het nu weer doen..
Dus iedereen hier gaat ervoor begrijp ik?
Uhm, volgens mij stopt de hunt om 00:00.. Dus vannacht wordt niksVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:30:
[...]
Ik gok dan liever op middennacht, dan ligt de helft te maffen. Zag je ook op dit forum, best veel hadden er 1 gescoord i.t.t. die van overdag.
Dus iedereen hier gaat ervoor begrijp ik?
-
Om de tijd te doden:
"Be brave, don't shave"
vorige kwam er een extra dag huntEdd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:30:
[...]
Uhm, volgens mij stopt de hunt om 00:00.. Dus vannacht wordt niks
Geef mij Hannah Mynx maar.
★ What does that mean? ★
Ik dacht dat het gedaan was met die trieste nominatiefilmpjes.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ja, dat klopt.. Maar deze hunt is die nog niet aangekondigd, dus verwacht het niet..
En daarbij nog zo'n dag met troep trek ik niet
-
ik geef het op
Controleer de controleurs
Misschien een 'uit den ouden doosch'?AdmiralSnipe schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:32:
[...]
Ik dacht dat het gedaan was met die trieste nominatiefilmpjes.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
morgen maar weer het verlies van afgelopen twee dagen bijknallen
box!
King for a day,... fool for a lifetime.
man man man man man
Database connection error
Ik ben niet van de boxen, laat hem gaan.
/dev/null
Je bent niet de enige. Oh god, what have I done?
Zo te zien heeft de server wat kuren. Haha
Database...
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Bezig met verwerken van je bestelling....
Iemand die hierna nog wel eens er uit is gegooid??
Iemand die hierna nog wel eens er uit is gegooid??
[ Voor 39% gewijzigd door Tiestor op 21-08-2014 22:36 ]
"Be brave, don't shave"
kutje noga, was ik niet ingelogd

★ What does that mean? ★
100 keer op het donkere vakje lopen drukken... 502 bad gateway
iBood kan een voorbeeld nemen aan AliExpress met de: The Seven Seas Sale
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
en heeel dde site looopt weer vast
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
ik alt-tab uit een spelletje in de doos, kan nog gewoon doorklikken tot de betaal pagina ook... besluit het toch maar niet te doen. Teveel moeite om alle crap weer te moeten verkopen ben ik bang.
Ik zie wel of ik spijt had of niet
meh
jammer ik zat al in duffer scherm van naam en address maar alles was leeg omdat ik niet was ingelogd .. daarna Gateway en andere ellende meesages
jammer ik zat al in duffer scherm van naam en address maar alles was leeg omdat ik niet was ingelogd .. daarna Gateway en andere ellende meesages
★ What does that mean? ★
blij dat ik er vanacht een heb weten te scoren, nu lijkt het bijna onmogelijk.
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
You ain't trolling medipje2 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:37:
ik alt-tab uit een spelletje in de doos, kan nog gewoon doorklikken tot de betaal pagina ook... besluit het toch maar niet te doen. Teveel moeite om alle crap weer te moeten verkopen ben ik bang.
kom er niet doorheen.,...
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Man man man man man
Is zo'n box wel de €100 waard?
/dev/null
Hier zit ie vast in het "verwerken van de bestelling"
Een ogenblik alsjeblieft...
Je betaling zal in een ogenblik verwerkt worden.
Bezig met verwerken van je bestelling.
we wachten maar op CC afhandeling
Altijd weer deze verhalen.dipje2 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:37:
Weet niet of het waar is, maar ik zit elke keer klaar bij een wissel, en heb die box nog geen enkele keer gehad.
Mobiele site en ingelogd met IDEAL voorkeur ingesteld.
-
Error en mobiele site blijft hangen....
En weg is ie...
Staat hier nu bijna een minuut op verwerken van je bestelling...
Vaak wel maar het blijft een gokdonny007 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:38:
Is zo'n box wel de €100 waard?
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Bij mij ook. Er was iets wat je dan met doen, wat was dat ook weer?mark-k schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:38:
HomePlayer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:38:
Same.. Heeft het zin om te wachten op die pagina?? Of is het al te laat?mark-k schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:38:
"Be brave, don't shave"
And it's gone!
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
wat een kutshow
iBOOD Internet's Best Online Offer Daily
Je wordt in een ogenblik doorgestuurd naar de betalingspagina. Je betaling zal in een ogenblik verwerkt worden.
Bezig met verwerken van je bestelling...
Je wordt in een ogenblik doorgestuurd naar de betalingspagina. Je betaling zal in een ogenblik verwerkt worden.
Bezig met verwerken van je bestelling...
AAAANd it's gone!
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
ik zeg niet dat ik na het donkere vakje op f5 heb lopen hameren. Ik was al ingelogged, kon door naar ideal.
Ik snap dat het bij het verwerken van de betaling ook nog kan stoppen, maar ben niet verder gegaan. Zeg niet dat ik er eentje gehad zou hebben... zeg dat ik mee ga in jullie gekte en nog gewoon brainless aan het bestellen ben ook
Ik snap dat het bij het verwerken van de betaling ook nog kan stoppen, maar ben niet verder gegaan. Zeg niet dat ik er eentje gehad zou hebben... zeg dat ik mee ga in jullie gekte en nog gewoon brainless aan het bestellen ben ook
Rotsysteem! Mijn laatste Box was in 2007 voor 15 euro toen
gvd tweede keer bij ideal eruit geflikkert,,,,,,,,,
Geen box *huile huilie doet*. En we zaten nog wel met z'n drieën op die muis te rammen.
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Goddamn! 15 uur aan het hunten, vervolgens 5 minuten blijven klikken op de CAPTCHA. Continu dezelfde error krijgen.... Volgend jaar maar poging #16297
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Wauw wat een slechte zaak.
Sorry, you can't order at this moment
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
Constant deze melding.
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
Constant deze melding.
Nee
Dat had ik afgelopen nacht ook, wacht 2 minuten en druk dan op vorige pagina, daarna klik je nogmaals op Bevestig order of zoietsTiestor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:39:
[...]
[...]
Same.. Heeft het zin om te wachten op die pagina?? Of is het al te laat?
Disclaimer: op eigen risico
lol en je had nog gelijk ook ..Ypho schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:25:
[...]
dat was een zure beleving
box zien, klik klik ideal klik klik BAM alles er uit, ennnnn weg issie
nooit meer!
box zien, klik klik ideal klik klik BAM alles er uit, ennnnn weg issie
nooit meer!
Ik ga op huntpauze.
Kansloos dit.
Kansloos dit.
Echt een slecht feest dit
Nog nooit is het me gelukt een doos te bemachtigen, altijd gateway errors, etc.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
ik was in het adres venster...toen eruitgegooid
en daarna niet meer erin gekomen
gvd
gvd
Finally een keer gelukt!!!!
En nu maar hopen dat ik niet 9 vertschillende philips lampen krijg
En nu maar hopen dat ik niet 9 vertschillende philips lampen krijg
nog enige hoop dat het verwerken lukt??
Had 1x de captcha, maar dat was het dan...
_██_
(ಠ_ృ)
Ik vond de 100 piek wel prijzig. Goed, het zal vast wel enorm veel waarde bevatten, maar ik wil wel een beetje zuinig zijn. Ik heb al genoeg geld uitgegeven aan een HP AiO bij de AH (GEWELDIG ding overigens), bier en de TI4.
QFTYpho schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:25:
[...]
502 Bad Gateway
nginx/1.6.0
daarna
nginx/1.6.0
daarna
Pure frustratie 10x http 502, 5x sorry for the inconvience.
#$%@#!%$@#$% Nog nooit eerder op de bestelpagina gekomen, wil ik doorgaan crapt de boel er gewoon weer uit. En ondanks tig pogingen daarna elke keer errors.
Echt ontzittend $@#%@$#@-irritant dus.
Echt ontzittend $@#%@$#@-irritant dus.
Ai... box geblokt bij het betaalscherm :-)
Bij het betalen eruit gegooid. NOOOOOOOO
Haha, ben nu iets van € 45,90 aan het kopen.... Geen succes dus.... Sooooooo close!The_Zohan schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:40:
[...]
Dat had ik afgelopen nacht ook, wacht 2 minuten en druk dan op vorige pagina, daarna klik je nogmaals op Bevestig order of zoiets
Disclaimer: op eigen risico
[ Voor 4% gewijzigd door Tiestor op 21-08-2014 22:42 ]
"Be brave, don't shave"
Als troost kunnen we nu een stofzuiger bestellen zonder verzendkosten
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Let op:
Slowchat pas vanaf start hunt!
Slowchat pas vanaf start hunt!