Als het ZO voorspelbaar wordt met de BOX dan is de lol er toch wel een beetje vanaf tochcoyote1980 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:16:
Had toch wel gerekend op een box zo rond lunchtijd, maar tot nu toe nog steeds niks...
Ah, de Popcorn Hour weer.
Ik heb gelukkig net besloten dat ik voorlopig geen mediaplayer ga kopen, maar mn laptop aansluit op de tv als ik een film wil kijken op tv.
Het geld dat ik daarmee bespaar, ga ik besteden aan een fijne versterker + speakers
Nog aanraders?
Ik heb gelukkig net besloten dat ik voorlopig geen mediaplayer ga kopen, maar mn laptop aansluit op de tv als ik een film wil kijken op tv.
Het geld dat ik daarmee bespaar, ga ik besteden aan een fijne versterker + speakers
Nog aanraders?
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
@hansR: da's waar, maar ja, je hoopt toch altijd een systeem te ontdekken...
Zoals: gisteren box om 02:03 en 14:03
Vandaag box om 02:53 --> DAN MOET IE OOK KOMEN OM 14:53!!
Zoals: gisteren box om 02:03 en 14:03
Vandaag box om 02:53 --> DAN MOET IE OOK KOMEN OM 14:53!!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Anoniem: 516869
Vorige hunt rond 3 uur in de nacht.hansR schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:17:
[...]
Als het ZO voorspelbaar wordt met de BOX dan is de lol er toch wel een beetje vanaf toch
Deze hunt zowaar ook rond 3 uur in de nacht.
Hoezo voorspelbaar
Ik heb een ac ryan liggen die ik niet gebruik, kan je voor paar tientjes overkopenarjanpvt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:18:
Nog aanraders?
Boston acoustics a26 + denon avr x1000,voor weinig geld leuk geluid.
Alleen die denon moet 50 euro goedkoper in de hunt...
[ Voor 13% gewijzigd door Purbo op 21-08-2014 16:19 ]
om 23.55 1 box van 5000 met alles wat er over is na de huntEdd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:19:
Om 23:55 gewoon nog een box van 250 euro
Waren die Bostons vandaag?Purbo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:19:
Boston acoustics a26 + denon avr x1000,voor weinig geld leuk geluid.
Krijg je een hoop stofzuigers en philips lampenMisterEagle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:20:
[...]
om 23.55 1 box van 5000 met alles wat er over is na de hunt
@arjanpvt: heb mijn oude Sony speakers aan een Onkyo TX-NR616 aangesloten, zo'n receiver met netwerk en diverse HDMI poorten is toch wel erg lekker! Had hem voor 299,- gekocht, zag de TX-NR525 geloof ik al voor 199 langskomen: leuk ding voor die prijs! Denon wordt ook vaak positief genoemd.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

* Descriptor heeft er gelukkig al 1
Winners never cheat, Cheaters never win
Nee maar regelmatig elders in de aanbieding!
In het verleden wel de a25's in de hunt zien langskomen!
Is er al een real doll langsgekomen?
Woa. Al sinds vanacht geen box meer
Refurbished?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
en euro stekkersBron schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:20:
[...]
Krijg je een hoop stofzuigers en philips lampen
Hierna een SVS of Velodyne van <800?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
een sub is onmisbaararjanpvt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:18:
Nog aanraders?
Ha is deze beter dan de jamo sub 360? die heb ik twee uurtjes geleden gescoord nl.
Anoniem: 516869
jaPurbo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:24:
Ha is deze beter dan de jamo sub 360? die heb ik twee uurtjes geleden gescoord nl.
660 klinkt in ieder geval beter dan 360Purbo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:24:
Dat dacht ik ook, 360 ondertussen geannuleerd, en 660 besteldSiempie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:24:
[...]
660 klinkt in ieder geval beter dan 360
[ Voor 3% gewijzigd door Purbo op 21-08-2014 16:25 ]
Zou hem graag willen als ik niet in een nieuwbouw appartement woonde.
Appartement verkopen.Isniedood schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:25:
een goed afgestelde sub hoeft geen overlast te veroorzaken
Omliggende woningen bijkopen!Isniedood schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:25:
Kan er meteen een speakerupgrade vanaf.
Waarom is dat een probleem?Isniedood schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:25:
Woon ook in een nieuwbouw appartement. Heb een Infinity Calsica sub
Niemand heeft er last van.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Ik schaar een sub ook onder speakers

Ik woon hier met allemaal gipswandjes. Op een beetje volume knallen mijn Dali Ikon 6 mk2 overal doorheen
Silkroad Hunt!cubuz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:27:
Is de kalasjnikov al langsgekomen?
Alleen de 74u versie, ik wacht ook nog op de 47cubuz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:27:
Nou, hang dan maar een mooi canvasprintje op, heeft niemand last van..Isniedood schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:27:
Ik woon hier met allemaal gipswandjes. Op een beetje volume knallen mijn Dali Ikon 6 mk2 overal doorheen
[ Voor 61% gewijzigd door jk1982 op 21-08-2014 16:28 ]
Hoezo? Als ik de reviews lees in de PW, is de 74u toch wat moderner.MisterEagle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:27:
[...]
Alleen de 74u versie, ik wacht ook nog op de 47
nu wel:cubuz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:27:
︻┳デ═—
tja kwestie van vraag en aanbod binnen mijn distributienetwerkSiempie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:28:
[...]
Hoezo? Als ik de reviews lees in de PW, is de 74u toch wat moderner.
Nee. kruisboog ook goed?cubuz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:27:
http://www.ibood.com/extr...ESCHIKT_VOOR_VOLWASSENEN/
Had ik eindelijk beslist dat ik die subwoofer wilde, net te laat wanneer ik op betalen wil klikken
2x Canvas in de pocket. Ik ben de enige denk ik. Gaat niet hard...
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Wat ik dan weer niet snap als die subwoofer al 10x is voorbij gekomen.Krilo_89 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:30:
Had ik eindelijk beslist dat ik die subwoofer wilde, net te laat wanneer ik op betalen wil klikken
Dat je daar zo lang over na moest denken... Begint bij 475 in PW!Krilo_89 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:30:
Ik laat wel weten hoe die klinkt
Je mag er wel meer kopen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
komt nog wel verzendkosten bovenop als je daadwerkelijk besteld heStreup schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:31:
Daarom klik je eerst op betalen en ga je daarna pas nadenkenKrilo_89 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:30:
Ik was deze ook nog niet eerder tegengekomen tijdens de Hunt...it0 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:31:
[...]
Wat ik dan weer niet snap als die subwoofer al 10x is voorbij gekomen.
Ik denk dat ik toch maar eens in een winkel ga kijken (of eigenlijk vooral luisteren) voor een versterker + speakers.
Wie kan een goede audio-winkel aanbevelen in omgeving Arnhem/Nijmegen?
Weet ik, heb er al een aan de muur hangen. Best ok voor <20 euro.MisterEagle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:32:
[...]
komt nog wel verzendkosten bovenop als je daadwerkelijk besteld he
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
2x zelfsMisterEagle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:32:
[...]
komt nog wel verzendkosten bovenop als je daadwerkelijk besteld he
Bedankt. Wil je er niet nog 2?Streup schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:31:
In Arnhem zit Smits
Scientia Potentia Est
Zit er ergens een Hobo Hifi? Hebben veel op voorraad en een luisterruimte en vinden het geen probleem om dingen voor je te bestellen.arjanpvt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:32:
Ik denk dat ik toch maar eens in een winkel ga kijken (of eigenlijk vooral luisteren) voor een versterker + speakers.
Wil net bestellen is hij uitverkocht..
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
eens eens, maar als je t niet wist heb je opeens nog een verrassingStreup schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:33:
[...]
Weet ik, heb er al een aan de muur hangen. Best ok voor <20 euro.
18+ content
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Man man nog steeds geen box langsgekomen.
De theorie tussen 14:00-16:00 klopt dus ook niet.
De theorie tussen 14:00-16:00 klopt dus ook niet.
Nee
Hey is dat niet voor na 23.00?
[ Voor 6% gewijzigd door Pazo op 21-08-2014 16:34 ]
Grote Enphase topic • IQ Gateway lokaal uitlezen • PVOutput
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023
Deze bijv. https://www.google.nl/url...ur_mp0g&ved=0CAgQ8xooAzAAarjanpvt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:32:
Scientia Potentia Est
Vind 48 voor 23 euro niet zo'n goede deal.
Ja, zowel in Arnhem als in Nijmegen!Siempie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:33:
[...]
Zit er ergens een Hobo Hifi? Hebben veel op voorraad en een luisterruimte en vinden het geen probleem om dingen voor je te bestellen.
Nog nooit van gehoord, maar zal er eens langs gaan.
Voor in de doos
Heeft soms erg goede aanbiedingen, ik heb hier mijn Pioneer VSX-2021 ook gekocht, €100 goedkoper dan op internet te vinden....HellStorm666 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:33:
In Arnhem zit Smits
Grote Enphase topic • IQ Gateway lokaal uitlezen • PVOutput
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023

Streup schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:34:
Voor in de doos
Ken alleen de vestiging in Alkmaar, maar daar heb ik mijn receiver ook vandaan gehaald. Heb daar in de buurt gewerkt en ben in de pauze weleens langsgegaan. Ook zeer scherpe prijzen (ook online).arjanpvt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:34:
[...]
Ja, zowel in Arnhem als in Nijmegen!
Nog nooit van gehoord, maar zal er eens langs gaan.
Als ze er nu ook een vriendin bij doen. Maar die zit misschien in de box.
verdomme zeg!
dacht ik die sub even binnen te slepen, kwam ik €4 te kort op mijn saldo waardoor de betaling niet kon worden voldaan!
best jammer dit
dacht ik die sub even binnen te slepen, kwam ik €4 te kort op mijn saldo waardoor de betaling niet kon worden voldaan!
best jammer dit
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Grootte condoom: Middelgroot... Heeft er iemand een maattabel?
Die zit niet in de doos, die IS de doosLinkje3 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:35:
Als ze er nu ook een vriendin bij doen. Maar die zit misschien in de box.

Sowieso te klein natuurlijkUxstyle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:36:
-
http://condomerie.com/condooms-op-maatUxstyle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:36:
waar is de product expert als je hem nodig hebtUxstyle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:36:
mocht iemand zijn jamo 660 weg willen doen om wat voor reden ook, ik wil 'm best van je overnemen voor de ibood prijs van €277 ;-)
CC dan maar de volgende keer...jimz93 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:35:
verdomme zeg!
best jammer dit
haha ik wilde al maattabel in volgorde van klein naar groot
uxstyle
klein
middel
middelgroot
groot
CC?
Ik test m ff zodra ik m heb, als tie niet bevalt laat ik het je weten!jimz93 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:37:
mocht iemand zijn jamo 660 weg willen doen om wat voor reden ook, ik wil 'm best van je overnemen voor de ibood prijs van €277 ;-)
Credit Card
Scientia Potentia Est
Je vergeet oversizedMisterEagle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:37:
[...]
haha ik wilde al maattabel in volgorde van klein naar groot
uxstyle
klein
middel
middelgroot
groot