Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
In deze hunt is nog geen 1 keer een losse subwoofer langsgekomen?it0 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:31:
[...]
Wat ik dan weer niet snap als die subwoofer al 10x is voorbij gekomen.
Maar mocht iemand hem kwijt willen, ik hou me aanbevolen.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Anders al paar keer voorbij zien komenKrilo_89 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:38:
[...]
In deze hunt is nog geen 1 keer een losse subwoofer langsgekomen?
EDIT
Laatste was om 16:23 -> http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
[ Voor 11% gewijzigd door lubbertkramer op 21-08-2014 16:39 ]
Dan bedoel ik dus een doos in een doos, denk daar maar eens overnaRonaldDesigns schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:36:
[...]
Die zit niet in de doos, die IS de doos
Ga eens met een noodgang de hunt history bekijken.. Heb er meerdere keren een gezien.Krilo_89 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:38:
[...]
"Be brave, don't shave"
Die 660 was voor t eerst dacht ik?lubbertkramer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:39:
[...]
Anders al paar keer voorbij zien komen
Doosception *zucht*Linkje3 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:39:
[...]
Dan bedoel ik dus een doos in een doos, denk daar maar eens overna.
-
Je vergeet je Mr. Eagle toe te voegen?MisterEagle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:37:
[...]
haha ik wilde al maattabel in volgorde van klein naar groot
uxstyle
klein
middel
middelgroot
groot
hmm over gedacht en 2 dozen lijkt me ook wel wat. Of denk ik dan weer verkeerd?Linkje3 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:39:
[...]
Dan bedoel ik dus een doos in een doos, denk daar maar eens overna.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
haha ja ik weet alleen niet waar ik dan moet, iets met een vaste relatie enzoUxstyle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:39:
Bedankt voor de link!
[...]
Je vergeet je Mr. Eagle toe te voegen?
nee was ook al een om 12:55 vandaag en heb ze gisteren ook gezien als ik het mij goed kan herinneren
Dit was de 660, het kleinere broertje de 360 is al eerder voorbij gekomen.Krilo_89 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:38:
Afhankelijk van je maat natuurlijkRonaldDesigns schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:40:
@linkje, Boxception, die gaat te diep
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Dat was de 360 volgens mij... maar geen zin om terug te kijken.lubbertkramer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:40:
[...]
nee was ook al een om 12:55 vandaag en heb ze gisteren ook gezien als ik het mij goed kan herinneren
[ Voor 6% gewijzigd door Purbo op 21-08-2014 16:41 ]
Klinkt als een eufemisme voor verkrachter.Purbo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:40:
Weinig sexueel actieve hunters hiero...
_██_
(ಠ_ృ)
Nou, ik heb dat even gedaanTiestor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:39:
[...]
Ga eens met een noodgang de hunt history bekijken.. Heb er meerdere keren een gezien.
Losse Jamo Sub 660 is er nog maar 1 keer geweest. En dat was zojuist.
Ik geloof wel dat je erg kleine oren moet hebben om die TDK goed te laten zittenshenr schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:43:
Als iemand nog een hoofdtelefoon wil, deze nemen, wordt goed aangeprezen op bekende sites
ik wens jullie allemaal nog veel succes! en bedankt voor het lachen
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
mocht iemand die jamo 660 nog kwijt willen> pm me!
ik baal echt als een stekker :(:(
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Neee ik ik ikjimz93 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:47:
inderdaad, doe mij nog maar een paar losse subwooferts, precies wat ik nog mis aan mijn setje thuis!
Ik niet, gewoon goede onderhandelingen gevoerdPurbo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:48:
allemaal ambtenaren hiero zeker? 10 voor 5...
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Geen enkele Dora item nog. valt inderdaad tegen!Purbo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:51:
Ik hoef denk ik geen box meer... Dekbedden, canvasdoeken, philipslampen en polaroid brillen...
Mooi 1 minderPurbo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:51:
Ik hoef denk ik geen box meer... Dekbedden, canvasdoeken, philipslampen en polaroid brillen...
Grr ik heb hem gemist, wat moest ie kosten?shenr schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:43:
Als iemand nog een hoofdtelefoon wil, deze nemen, wordt goed aangeprezen op bekende sites
Purbo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:48:
allemaal ambtenaren hiero zeker? 10 voor 5...
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
★ Lijkt joop.nl wel hier ★
Ja en de broodtrommelMrMonkE schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:52:
de explorer?
Heb zelf deze: pricewatch: JBL ES250PWBK (draadloos) (Zwart) Forse afmetingen, maar gaat behoorlijk diep en heeft veel vermogen. Staat ook maar op 10% output oid om de buren niet teveel mee te laten genieten.jimz93 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:47:
inderdaad, doe mij nog maar een paar losse subwooferts, precies wat ik nog mis aan mijn setje thuis!
_██_
(ಠ_ృ)
36,-- incl verzendingmvds schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:52:
[...]
Grr ik heb hem gemist, wat moest ie kosten?
30,-mvds schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:52:
[...]
Grr ik heb hem gemist, wat moest ie kosten?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
ziet er ook leuk uit, wat is het minimale aantal Hz wat die aan kan? (de jabo 660 had 24)Atomsk schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:53:
[...]
Heb zelf deze: pricewatch: JBL ES250PWBK (draadloos) (Zwart) Forse afmetingen, maar gaat behoorlijk diep en heeft veel vermogen. Staat ook maar op 10% output oid om de buren niet teveel mee te laten genieten.
wel een flink prijsverschil tussen de 2
* MrMonkE trekt boxhandschoenen aan en begint te slaan.

Klamboe +muggen-racketPalm schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:54:
bzzzz, ......... bzzzzz. ............. bzzzz..... maak 'm dood! PATS... KLETS.... SMAK.... MEP...@&*^$^#!@ alweer mis! Nondeju, ik wil slapen! Weet je wat, hang de Begone Insect Killer op. Die fixed die klus voor je! Slaap... lekker *knetter*..
winning!
25Hz – 150Hz officieel, maar een 20Hz testtoon komt er ook nog wel uit.jimz93 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:54:
[...]
ziet er ook leuk uit, wat is het minimale aantal Hz wat die aan kan? (de jabo 660 had 24)
wel een flink prijsverschil tussen de 2
_██_
(ಠ_ృ)
netjes, netjesAtomsk schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:56:
[...]
25Hz – 150Hz officieel, maar een 20Hz testtoon komt er ook nog wel uit.
werkt dat draadloze een beetje goed?
ik heb op dit moment alles bedraad aan de receiver hangen nl. o.o
Atomsk schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:56:
[...]
25Hz – 150Hz officieel, maar een 20Hz testtoon komt er ook nog wel uit.

-
"Be brave, don't shave"
Wanneer je ze gooit wel.Kizomo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:59:
Is deze ook te gebruiken tegen hang jongeren?
Als je er flinke uithalen mee maakt bij het slaan: gaat prima!Kizomo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:59:
Is deze ook te gebruiken tegen hang jongeren?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
gauw naar huis fietsen en hopen dat we niets missen
In het verleden wel eens mee gemaakt dat er in de laatste 20 minuten 5 voorbij kwamen.Centurion schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:59:
Zou de volgende box dan pas vlak voor het einde komen?
"Be brave, don't shave"
Want binnen zitten is niet normaal...
Geen houder voor je smartphone op je fiets en een databundel? Kun je gewoon doorgaan!jimz93 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:00:
17:00!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Schijnt erg goed te werken, ook wanneer je binnen zit.Nielsjuhz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:00:
Toetsenbord op zonne-energie
Want binnen zitten is niet normaal...
Ik heb nog een paar uur dingen te doen, dus ik moet nu helaas afhaken.jimz93 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:00:
17:00!
King for a day,... fool for a lifetime.
Dat is volgens mij een schilmesje hoorPurbo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:02:
Kaasschaaf, wie wilde die ook alweer?
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Heel snel ingekocht, omdat ze net uitverkocht waren
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Daar kan je toch ook kaas mee schaven??
"Be brave, don't shave"
Slowchat pas vanaf start hunt!