-
Ik!Centurion schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:41:
500 euro box, wie zou hem kopen?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
mensen die geld te veel hebbenCenturion schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:41:
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Wie niet?Centurion schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:41:
-
Nee hoor, zolang je maar 1 of 2 maanden met 500 euro minder kunt leven, want mocht het niks zijn, kan hij nog terug
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Het is dan ook een speaker.....Palm schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:42:
ik mot geen box!
Best bizar dat je een reply doet op een post van gisteren in een thread van 192 pagina's en dan ook nog snel antwoord krijgt
En nee ik heb geen leven verder
Earson er151 is ideaal voor op de camping!!!!-JeeDee- schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:43:
Deze is ideaal voor op de camping!!!!
Niet echt een aanbieding dus.
vertigoo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:43:
[...]
Best bizar dat je een reply doet op een post van gisteren in een thread van 192 pagina's en dan ook nog snel antwoord krijgt
En nee ik heb geen leven verder
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Anoniem: 278922
[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 278922 op 30-10-2014 11:24 ]
Je mist de 'hidden' pagina's met info over wanneer de box komt
^- idem hier..Fleximex schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:47:
Bij mij zijn er 49 pagina's. Maar ik heb dan ook per pagina 100 posts.
Komt die box nou al pfff mn werk begint er onder te lijden!
Thanks, als je meer info hebt voor het iBood Alarm, dm me dan of reageer op Tweakblog - iBood AanbiedingenHomePlayer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:23:
[...]
Kijk dan ook eens naar deze 2 site's van Ibood zelf
http://m.ibood.com/assets/js/offer/nl_nl.js ;Product info
http://m.ibood.com/assets/js/stock/nl.js ;hier is de 3de waarde interessant p([51405,94,0,5]) bij uitverkocht staat er 1
Nope! De box komt op het moment dat jij weer naar huis gaat...MisterEagle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:48:
[...]
^- idem hier..
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Respect!MisterEagle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:48:
[...]
^- idem hier..
Ik heb echt geluk dat ik 2 heel rustige dagen heb. Ziet er naar uit dat ik al m'n ingeplande werk nog ga redden ook
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
94% hierojip_86 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:53:
Werkt bij jullie het voortgangsbalkje ook niet op 1dk? Is bij mij meer leeg dan gevuld...
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Heb je niet te lang naar die balkjes gekeken? Moet je anders je ogen ff rust gunnen?HellStorm666 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:56:
Hij sprong net ff op 88%.... vreemd... nu 89%
Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||------------|RonaldDesigns schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:56:
Geavanceerde procesbalk in de vorm van posts op Tweakers?
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||---------------|
[ Voor 16% gewijzigd door Ypho op 21-08-2014 15:58 ]
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||----------------|Ypho schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:57:
[...]
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||------------|
Niks geen jQueryRonaldDesigns schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:56:
Geavanceerde procesbalk in de vorm van posts op Tweakers?
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
dat is nogal relatief.. hoe groot is je bundel?Ypho schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:59:
Hoe zwaar is 1dk eigenlijk op je databundel? Ik ga zo naar huis, en wil natuurlijk geen box missen
Box kansloos op mobiel dus hoef je ook niet te kijken.Ypho schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:59:
Hoe zwaar is 1dk eigenlijk op je databundel? Ik ga zo naar huis, en wil natuurlijk geen box missen
478MB te gaan deze maandMisterEagle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:00:
[...]
dat is nogal relatief.. hoe groot is je bundel?
Dat is niet waar. Heb alle 2 de boxen welke ik heb kunnen bemachten beide via mijn mobiel op 3G kunnen bemachtigen..FlyEragon schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:00:
[...]
Box kansloos op mobiel dus hoef je ook niet te kijken.
Hey Harm!BaZnGaNL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:01:
[...]
Dat is niet waar. Heb alle 2 de boxen welke ik heb kunnen bemachten beide via mijn mobiel op 3G kunnen bemachtigen..
Jij ook hier
Ik denk dat je die telefoon nooit moet weg doen. Zelfs met glasvezel lukt het mij niet.
Kudt gisteren 2x32 gehaald. Na annulering van twee dezelfde sticks die groter waren qua afmeting. Ga niet weer annuleren
Volgens mij geen super aanbieding, zie ze op internet voor 130, maar ik had er een nodig...
Stap dan ook over op 4G dat heeft vodafone zelfs in nieuw zeeland.Ypho schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:04:
pff kan niet eens op de mobiele site inloggen via 3g
tsja, da's balenjip_86 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:03:
[...]
Kudt gisteren 2x32 gehaald. Na annulering van twee dezelfde sticks die groter waren qua afmeting. Ga niet weer annuleren

Ja, maar niet bij mij in huisgarriej schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:04:
[...]
Stap dan ook over op 4G dat heeft vodafone zelfs in nieuw zeeland.
[ Voor 68% gewijzigd door Ypho op 21-08-2014 16:05 ]
Hey,Uxstyle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:02:
[...]
Hey Harm!
Jij ook hier![]()
Ik denk dat je die telefoon nooit moet weg doen. Zelfs met glasvezel lukt het mij niet.
Ja ik ook hier!! Idd mobiel is nu heilig!! Maar het was ook veel mazzel! Maar jah blijft volgens mij ook een soort van loterij met de boxen..
Niet heel Nieuw-Zeeland is gedekt, zeggen ze zelfgarriej schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:04:
[...]
Stap dan ook over op 4G dat heeft vodafone zelfs in nieuw zeeland.
Is dat nou echt zo fijn, of is het onzin om er zoveel geld aan uit te geven?
Heb er 1, andere en ik vind het erg fijn. Maar ik ben wel doofarjanpvt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:08:
Mechanisch toetsenbord!
Sowieso een stomme reclame. Hoeveel Nederlanders gaan er naar Nieuw-Zeeland? Totaal irrelevant bij de keuze van een mobiele provider..Jermaine schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:06:
[...]
Niet heel Nieuw-Zeeland is gedekt, zeggen ze zelf
ja het maakt herrie, maar het titk verreks fijn, voor mij niet meer andersarjanpvt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:08:
Mechanisch toetsenbord!
Als je de juiste switches hebt en rubberen O-ringen onder de keycaps plaatst om te voorkomen dat de keycap de bodemplaat raakt, dan komt er vrij weinig lawaai uit een mech keyboard.Palm schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:08:
vind het maar een herrie maken
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Grote Enphase topic • IQ Gateway lokaal uitlezen • PVOutput
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023
Door die reclames met die mongolen van Vodafone zie ik iedere Vodafone-medewerker als een mongool en nu zal ik Vodafone niet meer overwegen. Wat een domme reclames.arjanpvt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:09:
[...]
Sowieso een stomme reclame. Hoeveel Nederlanders gaan er naar Nieuw-Zeeland? Totaal irrelevant bij de keuze van een mobiele provider..
wel jammer dat deze niet op de foto staat tho...
kan je lekker van kanaal naar kanaal zappen
-.-'cubuz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:10:
Ik eindig nu gemiddeld 5 plaatsen hoger met bf4 online
Je weet dat die helpdeskmedewerkers in de reclame juist níet van Vodafone zijn?Siempie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:10:
[...]
Door die reclames met die mongolen van Vodafone zie ik iedere Vodafone-medewerker als een mongool en nu zal ik Vodafone niet meer overwegen. Wat een domme reclames.
Mee eens, zou nu nooit vodafone nemen met hun achterlijke reclames. Met ja bij ons is het wel onbeperkt, als je er voor betaald. Dat is toch overal zo man...Siempie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:10:
[...]
Door die reclames met die mongolen van Vodafone zie ik iedere Vodafone-medewerker als een mongool en nu zal ik Vodafone niet meer overwegen. Wat een domme reclames.
Het is toch debiel dat ze denken dat T-Mobile bellers debiel zijn. Meeste klopt ook niet eens echt...arjanpvt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:11:
[...]
Je weet dat die helpdeskmedewerkers in de reclame juist níet van Vodafone zijn?
Dat moet toch ook prima werken met Android?
+1Siempie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:10:
[...]
Ik ook en je betaalt nog veel te veel ook!
Vodafone Marketing is voor mij gewoon Vodafonearjanpvt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:11:
[...]
Je weet dat die helpdeskmedewerkers in de reclame juist níet van Vodafone zijn?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Haha een tweede scherm is wel zo makkelijk als je een beetje relaxs wil hunten inderdaad!coyote1980 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:13:
Zo, daar zijn we weer. Na een dag vanuit de ooghoeken naar de hunt starend die in een hoekje op het tweede scherm meeliep zitten we weer pontificaal achter de PC thuis!
3 zelfs op het werkZspirit schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:15:
[...]
Haha een tweede scherm is wel zo makkelijk als je een beetje relaxs wil hunten inderdaad!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Die zie ik liever in de box, of een PS4.nFo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:16:
of een xbox one mag ook.
Slowchat pas vanaf start hunt!