Is dit wat? Die Denon soundplate?
Ik hoop eigenlijk dat er een paar schilderij lijsten langs komen voor movie posters. Wil er nog wel een aantal ophangen in me woonkamer.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Ook een Football Mode? Dan komt je TV vast bij de iBOODs vandaanvertigoo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:42:
Hi-Fi geluid voor je tv? Da's eigenlijk een achteruitgang. Mijn TV heeft al 3D maximum HD geluid
Als je echt geen ruimte hebt voor speakers is dit een mooie oplossing. Goed merk en stemmen worden sowieso veel duidelijker.Dubrillion schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:43:
Is dit wat? Die Denon soundplate?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Voor muziek is het niet best
Controleer de controleurs
Bedankt voor de snelle reacties. Ik zit te wachten op een mooie soundbar, maar moet wel beetje kwaliteit zijn
Als een beetje platte TV hebt komt het geluid uit twee platgeslagen parkieten die ergens naar onderen of naar achteren staan de blazen. Dit is dan zeker een verbetering.
/dev/null
Zeker. Extended Football mode met Enhanced Audience Experience HDJermaine schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:43:
[...]
Ook een Football Mode? Dan komt je TV vast bij de iBOODs vandaan
hey een bed lampje, handig!
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Koop een AOC monitor en ga het uitvindenWaah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:52:
hoe lang gaat dat fallingfalling.com eigenlijk door...
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
"nostalgische buitensokkel"
Met mooie glimmende roestvaste boutjes aan de bovenkant, nostalgisch my ass.
/dev/null
Waah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:52:
hoe lang gaat dat fallingfalling.com eigenlijk door...

Tot het einde der tijden.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Haha, jammer wel ja. verder vind ik hem nog best aardig.donny007 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:53:
En geen kaarsjes maar gewoon lampendonny007 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:53:
Iedereen is nu wel in slaap gesust zou je zeggen..tijd voor de box!
Lees ik vaker, en toch blijft men aandachtig volgen. Ik ben allang afgehaaktWaah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:58:
Hunt.... so..... booorriiinnngggg.........
nee ik ook niet, heb er al eenWaah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:00:
heb het open staan, maar voor de box hunt ik niet meerhet geouwehoer ist enige leuke nog
De box vind ik niet zo heel interessant, ik hoop nog steeds een receiver te scoren
/dev/null
Weet je al wat je zoekt? Er zal vast nog wel een slimline Marantz langskomen. 1604 of zo waarschijnlijk.donny007 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:01:
De box vind ik niet zo heel interessant, ik hoop nog steeds een receiver te scoren
Verwijderd
Die blijft inderdaad boeiendR J schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:01:
haha, idd! ik zit me nog steeds te vermaken met die pointerpointer
Gewoon een leuk ding met pre-in, HDMI en fatsoenlijke speakerterminals (niet die veerdingen) voor < €200.Siempie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:02:
[...]
Weet je al wat je zoekt? Er zal vast nog wel een slimline Marantz langskomen. 1604 of zo waarschijnlijk.
/dev/null
Er zijn ook nog geen vloerstaande speakers langsgekomen tot op heden. is Jamo uit het Ibood assortiment getikt?
Gezien ze op dag 1 een box deden om 2:03 en 14:03, vannacht om 02:53, verwacht ik straks om 14:53 uur weer een box
Die nachtboxen zullen me wat, ik probeer het weer bij de middagbox

Die 50" Panasonic was een leukere deal.
/dev/null
Ik zit heel erg te twijfelen over die 48 inchdonny007 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:07:
Die 50" Panasonic was een leukere deal.
deze dus: pricewatch: Panasonic TX-48AS640E Zilver (550 bij ibood uit m'n hoofd)
Paar WD Red 3TB voor die prijs hadden er wel in gegaan.
5.940 RPM, niet leuk voor desktop, en voor een NAS kies ik WD Red.
/dev/null
iemand messen kopen om zijn box mee te openen?
Had je beter die Bear Grylls survival kit-mes voor kunnen kopen van vanmorgenasndrag0n schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:10:
iemand messen kopen om zijn box mee te openen?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Adviesprijs van 179,- en ze dan voor 12,95 excl. wegdoen

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Goedemorgenmiddag! Eindelijk m'n roes uitgeslapen. Het blijkt toch best moeilijk te zijn om de slaap te vatten als je lichaam stuitert van de adrenaline en blijdschap.

Had je een box??Artica schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:11:
Goedemorgenmiddag! Eindelijk m'n roes uitgeslapen. Het blijkt toch best moeilijk te zijn om de slaap te vatten als je lichaam stuitert van de adrenaline en blijdschap.
"Be brave, don't shave"
Goedemor- Tja..
Diee SSD had echt bagger specs met 75mb write vond ik,
En voor de mensen die WD red willen raad ik WD purple aan.
En voor de mensen die WD red willen raad ik WD purple aan.
waarvoor de interesse in een 40gb SSD?anandus schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:11:
Waar blijft die 40Gb SSD? Heb hem gisteren gemist
als je het uitrekend ben je voordeliger uit met een EVO van 240gb
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Ik heb er 1 van 20 voor in mn xbmc mediaspeler. Dat is al veel te veel.jimz93 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:12:
[...]
waarvoor de interesse in een 40gb SSD?
HTPCtje, systeemschijf voor een server/nas er zijn genoeg dingen te bedenken waar je aan 40 GB genoeg heb, waarom zou je dan 100 euro extra uitgeven.jimz93 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:12:
[...]
Jazeker! M'n allereerste om precies te zijn

Die €25 40GB SSD is leuk als boot disk in een zelfbouw NAS of HTPC.
/dev/null
Ik baal nog steeds als een stekker.
Fucking uren naar die domme producten zitten kijken, en dan gooit hij me er weer uit als het IDEAL scherm moet komen.
Fucking uren naar die domme producten zitten kijken, en dan gooit hij me er weer uit als het IDEAL scherm moet komen.
-
Spoooook!!
deze zou ik wel voor 20 eur willen.
Is Spookie hier nog op teruggekomen???
Omdat-ie maar 25 euro is. Het is puur de prijs. De goedkoopste SSD in de pricewatch is 35.jimz93 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:12:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 21-08-2014 12:18 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Soms zit het mee, ik had prijs om 3u 's-nachts, moest wel 2* door de schermen heen klikken.
spoook, waaneer kan ik mijn plexiglas bestellen voor 20 eulo?
Of. op plexiglas ook nog. Hmm..
Interesting
* MrMonkE meet ff 60x40 uit
best wel klein eigenlijk
Interesting
best wel klein eigenlijk
★ What does that mean? ★
Ik heb het via de mobiele website gedaan. Door een tip hier in de slowchat:Centurion schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:15:
Ik baal nog steeds als een stekker.
Ga (op je desktop) naar de mobiele website.
Doorloop bij een willekeurig product het koop proces, totdat je je bank moet selecteren bij ideal (ervanuitgaand dat je ideal gebruikt).
Breek de hele boel af, dan onthoudt die je keuze namelijk.
And hope, wait and pray. & be patient!
Leuk dat je het gebruiktR J schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:06:
Ik weet niet of het al genoemd is... hebben jullie http://ibood.123info.nl/ al gezien?
Zag ik toevallig via tweakblogs
Best relaxt!
Ik miste altijd de aanbiedingen die ik wou, dus met wat hulp even een scriptje gemaakt dat je een tweet, sms of email stuurt als er een aanbieding is voor een product dat JIJ zoekt (scant automatisch aanbiedingensites + webshops) Op mijn Tweakblog vraag ik feedback hierover.
(In de hunt is het niet snel genoeg, dat ga ik verder bekijken, maar het is in de eerste plaats voor alle aanbiedingen op het internet.)
[ Voor 59% gewijzigd door Startups op 21-08-2014 12:20 ]
BTW het annuleren van verkeerd bestelde producten, en het geld terug storten, gaat wel erg netjes/vlot bij Ibood, Althans dat zeggen ze in de mail "geld overgemaakt/terug gestort"
MrMonkE schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:18:
Of. op plexiglas ook nog. Hmm..
Interesting
best wel klein eigenlijk
Spookie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:13:
28 euro voor een beetje plexiglasik verkoop die dingen voor 20 euro! haha
Ik kom rond half 3 wel weer terug om de box even weg te graaien
Gaat inderdaad goed hoor. Had bij de vorige hunt twee routers besteld en 1 geannuleerd. Met een week (pak hem beet) geld op mijn rekening gestort van de geannuleerde router (werd einde van de maand bij CC geincasseerd)HomePlayer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:19:
BTW het annuleren van verkeerd bestelde producten, en het geld terug storten, gaat wel erg netjes/vlot bij Ibood, Althans dat zeggen ze in de mail "geld overgemaakt/terug gestort"
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Awesome! Gefeliciteerd!! Komt er ook een unboxing filmpje?Artica schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:13:
[...]
Jazeker! M'n allereerste om precies te zijn
"Be brave, don't shave"
Maar de volgende box komt er zo al aanSiempie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:21:
Ik kom rond half 3 wel weer terug om de box even weg te graaien

Toch maar één gekocht...Maar nu wil ik er stiekem toch 2
Zouden we jumboprints op de hoogte moeten stellen van Spookie en stilletjes adviseren dat ze de boel maar beter kunnen opgeven?
Spookie doet er nogal mysterieus over...Artica schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:22:
Zouden we jumboprints op de hoogte moeten stellen van Spookie en stilletjes adviseren dat ze de boel maar beter kunnen opgeven?
FTFYArtica schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:22:
Zouden we jumboprints op de hoogte moeten stellen van Spookie en stilletjes adviseren dat ze de boel maar beter kunnen opgeven?maar voor 15,- euro moeten verkopen.
Uiteraard! Of in ieder geval serie foto's & een mooi verhaal!Tiestor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:22:
[...]
Awesome! Gefeliciteerd!! Komt er ook een unboxing filmpje?
[ Voor 4% gewijzigd door CptMeatball op 21-08-2014 12:24 ]
Kijk dan ook eens naar deze 2 site's van Ibood zelfStartups schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:19:
[...]
Leuk dat je het gebruikt
Ik miste altijd de aanbiedingen die ik wou, dus met wat hulp even een scriptje gemaakt dat je een tweet, sms of email stuurt als er een aanbieding is voor een product dat JIJ zoekt (scant automatisch aanbiedingensites + webshops) Op mijn Tweakblog vraag ik feedback hierover.
(In de hunt is het niet snel genoeg, dat ga ik verder bekijken, maar het is in de eerste plaats voor alle aanbiedingen op het internet.)
http://m.ibood.com/assets/js/offer/nl_nl.js ;Product info
http://m.ibood.com/assets/js/stock/nl.js ;hier is de 3de waarde interessant p([51405,94,0,5]) bij uitverkocht staat er 1
Deze had ik al meegenomen, goede deal voor die kaartjes.
/dev/null
Toch is het natuurlijk wel een enorme scam. Ze verkopen die dingen dus voor 70,-, maar kunnen het ook aanbieden voor 27,-. Ze maken echt geen verlies op die 27,-. In het slechtste geval is het kostprijs. Dan is hun marge alsnog aanzienlijk normaal gesproken.
Of zullen ze alleen verkopen met Hunts
Yep.. bij alles wat je koopt voordt je voortdurend en keihard en genadeloos genaaid. Als je de inkoop prijs van sommige dingen weet en je ziet de prijzen die ze de consumenten berekenen dan vraag je je af hoe ze 's nachts kunnen slapen. Nou.. op hun Hasting bed van 15 ruggen. Lijers zijn het, allemaal.PWM schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:24:
Toch is het natuurlijk wel een enorme scam. Ze verkopen die dingen dus voor 70,-, maar kunnen het ook aanbieden voor 27,-. Ze maken echt geen verlies op die 27,-. In het slechtste geval is het kostprijs. Dan is hun marge alsnog aanzienlijk normaal gesproken.
★ What does that mean? ★
Ken je de formule van iBood?PWM schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:24:
Of speakers. En ook maar heel weinig versterkers gezien
JE 40GB SSD IEMAND!
[ Voor 5% gewijzigd door garriej op 21-08-2014 12:28 ]
Daar is hij weer.
/dev/null
Daar is je 40GB SSD
SSD
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Verwijderd
Wordt ook wel kapitalisme genoemd, je kan natuurlijk ook naar een communistisch land emigreren.MrMonkE schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:26:
[...]
Yep.. bij alles wat je koopt voordt je voortdurend en keihard en genadeloos genaaid. Als je de inkoop prijs van sommige dingen weet en je ziet de prijzen die ze de consumenten berekenen dan vraag je je af hoe ze 's nachts kunnen slapen. Nou.. op hun Hasting bed van 15 ruggen. Lijers zijn het, allemaal.
Dit is sarcasme hoop ik? Mensen die denken dat ondernemen gelijk staat aan rijk worden.. De risico's die zij lopen worden vergeten. Kosten buiten de inkoopprijs van goederen om worden vergeten.MrMonkE schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:26:
[...]
Yep.. bij alles wat je koopt voordt je voortdurend en keihard en genadeloos genaaid. Als je de inkoop prijs van sommige dingen weet en je ziet de prijzen die ze de consumenten berekenen dan vraag je je af hoe ze 's nachts kunnen slapen. Nou.. op hun Hasting bed van 15 ruggen. Lijers zijn het, allemaal.
Idd snel kopen is ie snel weg
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
SSD! kijken kijken nie kopen!
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Hij is er hooranandus schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:11:
ik stel noord-korea voor, daar hebben ze de almachtige leider. Het voordeel van dit land is dat ze altijd de olympische spelen winnen, het WK in elke sport en iedereen gelijk isVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:29:
[...]
Wordt ook wel kapitalisme genoemd, je kan natuurlijk ook naar een communistisch land emigreren.
KOOP DAN!!!!anandus schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:11:
Ik heb net zo'n SSD gekocht
Leuk voor mn HTPC.
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Zeker weten, die gaat nu echt vliegenPaul Zoomers schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:30:
Ik heb net zo'n SSD gekochtLeuk voor mn HTPC.
Heb er al 2 geannuleerd. De denon en de Yamaha. Beide niet echt goede dealsgarriej schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:28:
[...] En ook maar heel weinig versterkers gezien
Volgens mij is iedereen al doodgegooid met die SSD's... Echt hard gaat het niet.
Verwijderd
En hier hebben we meneer Emiel Roemergarriej schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:30:
[...]
ik stel noord-korea voor, daar hebben ze de almachtige leider. Het voordeel van dit land is dat ze altijd de olympische spelen winnen, het WK in elke sport en iedereen gelijk isdat is allemaal te danken aan het goddelijke lijf van de grote leider.
Zijn die SSDs niet echt te traag voor woorden? 45 mbps Write en 200 Read.. das toch niet echt snel te noemen tegenwoordig?
Ach, voor €25,- wil ik dat nog wel een keer proberen.
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Let op:
Slowchat pas vanaf start hunt!
Slowchat pas vanaf start hunt!