op de mobiele pagina staat er geen maat bij, is ook handig
Ja, schijnt zich aan te passen aan t eetpatroon van de dragerVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:39:
word die jas nou groter in maat later op de avond?
"Be brave, don't shave"
Verwijderd
Ik zit op de mob pagina, en ik zie wel maten.MisterEagle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:40:
op de mobiele pagina staat er geen maat bij, is ook handig
Ik laat het assembleren, was gratis dus ik dacht ach, dan zien ze het gelijk als er een doa tussen zit ofzo.Tiestor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:38:
[...]
Hehe redelijke essentiële delen ook nogWindows is nog wel ergens vandaan te toveren in t ergste geval
Maar ik zou idd ook lekker wachten tot de rest er is. Laat je het ook assembleren of ga je dat zelf doen?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Gerber! besteld !
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Deze heb ik nog niet eerder gezien. Wil ik het hebben? Nee, zit toch alleen maar achter m'n pc.
een DOA merk je waarschijnlijk zelf ook wel dmv een BSODhexta schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:41:
[...]
Ik laat het assembleren, was gratis dus ik dacht ach, dan zien ze het gelijk als er een doa tussen zit ofzo.
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
je ziet op welke tijd welke maten komen, maar die waren van de normale dagaanbieding.. en kloppen dus niet op de hunt (want de L is al voorbij gekomen eerder vanmorgen) en dit was de MVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:40:
[...]
Ik zit op de mob pagina, en ik zie wel maten.
Kijk dit is slim van ibood, scheelt ons een hoop troep.
Gewoon de messen en lampjes in 1 pakket!
Kunnen we snel door naar de leuke spullen
En de "jas" ook.thefox154 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:42:
Kijk dit is slim van ibood, scheelt ons een hoop troep.
wtf is dit nu weer voor meuk? x'D
gerber de berber pakketten voor wie altijd al een zwerver wilde zijn
gerber de berber pakketten voor wie altijd al een zwerver wilde zijn
maar dan gaat het nog langer duren, zij zouden hem gelijk kunnen vervangen.jimz93 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:42:
[...]
een DOA merk je waarschijnlijk zelf ook wel dmv een BSOD
Iemand ervaring met die BG-serie?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Kijk dat komt van pas bij de volgende hunt, een survival pack voor die lange nachten naar boxen staren die je weer misklikt
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
twijfelachtig, het zou inderdaad kunnen dat ze direct een nieuwe erin plaatsen (indien op voorraad).hexta schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:43:
[...]
maar dan gaat het nog langer duren, zij zouden hem gelijk kunnen vervangen.
echter zou het ook zomaar kunnen dat ze het product terugsturen naar de fabrikant en jou daardoor dus moeten laten wachten...
Mes heb ik wel, poncho bij de Xenos voor € 0,50 en een zaklamp hoeft ook niet al te duur te zijn. Ik sla even over.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Battlestar Galactica?Siempie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:44:
Iemand ervaring met die BG-serie?
Top link! Gelijk gekocht. Kan ik eindelijk xbmc op windows gaan draaien ipv openelec. Kan ik via steam games gaan streamen naar tv (nu leg ik zo af en toe een kabel van 10 meter neer).donny007 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:26:
[...]
http://www.reddit.com/r/softwareswap
Grijze import keys voor een prikkie 75% legaal.
dat zij het terugsturen, daar heb ik niets mee te maken.jimz93 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:45:
[...]
twijfelachtig, het zou inderdaad kunnen dat ze direct een nieuwe erin plaatsen (indien op voorraad).
echter zou het ook zomaar kunnen dat ze het product terugsturen naar de fabrikant en jou daardoor dus moeten laten wachten...
Ik heb betaald voor een volledig werkende pc, ze zullen er een nieuwe in moeten zetten, en terugsturen daar zou ik toch geen last van mogen hebben?
Nah, die ken ik wel
Bedoelde Bear Grylls. Maar ik laat hem maar gaan. Is toch net niet wat ik zoek en ik kom al om in de poncho's.
Ben toch al te laat. De muis houdt er af en toe mee op...
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
hmm jammer dat het geen v-halsen zijn, vindt ik altijd lekkerder zitten (:
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
12 witte t-shirts voor 22 euro is niet duur.Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:49:
wit t-shirt, van 140 voor 23, wat een deal... kopen, kopen, kopen!
Verwijderd
oh 12, dan valt het nog meegarriej schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:50:
[...]
12 witte t-shirts voor 22 euro is niet duur.
goed merk ook. alleen de maat is wat forsgarriej schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:50:
[...]
12 witte t-shirts voor 22 euro is niet duur.
Heb genoeg FotL-shirts. Bandshirts worden vaak gemaakt met dat merk. Het slijt vrij snel, maar ja, kost ook niet veel.
Echt supermooie tassen dit, snel kopen
Met deze 23 Liter hooded rugzak neem je alles mee wat je nodig hebt, ook je 17" MacBook Pro® (15.6" laptop) en iPad®/10,1" tablet
MacBooks gebruiken andere inches dan 'laptops'?
MacBooks gebruiken andere inches dan 'laptops'?
[ Voor 15% gewijzigd door donny007 op 21-08-2014 11:01 ]
/dev/null
dat zou een eerste zijn, 17" macbook pro
Zeker exclusief ritsen...thedon46 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:04:
zit wel 25 jaar garantie op! 25JAAR!!!!
/dev/null
Ik weet niet of het al genoemd is... hebben jullie http://ibood.123info.nl/ al gezien?
Zag ik toevallig via tweakblogs
Best relaxt!
Best relaxt!
Deze zuigt nog harder.
/dev/null
Vet een stofzuiger waarom je in een zwembad kunt zuigen
blow me, buddy
[ Voor 3% gewijzigd door vertigoo op 21-08-2014 11:08 ]
Zowel droog als nat zuigen!
[ Voor 9% gewijzigd door xavento op 21-08-2014 11:08 ]
Ben je bij een Box dan niet altijd te laat?R J schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:06:
Ik weet niet of het al genoemd is... hebben jullie http://ibood.123info.nl/ al gezien?
Best relaxt!
Is misschien wel leuk voor normale dagaanbiedingen, maar als je eerst je mail/sms moet checken als je wacht op een box, doe je iets foutR J schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:06:
Best relaxt!
Wil niet weten wat ze met je gegevens doen. Niks is gratis.R J schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:06:
Best relaxt!
Verwijderd
EN Blowen!xavento schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:07:
Zowel droog als nat zuigen!
Geen idee. Ik heb het zelf niet getest.
Als het iedere minuut indexeert ben je voor een box sowieso te laat!
Als het iedere minuut indexeert ben je voor een box sowieso te laat!
Benieuwd of die Product Expert daadwerkelijk alles weet van zuigen
met dat ding krijgt hij jou wel nat hoor...xavento schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:09:
Benieuwd of die Product Expert daadwerkelijk alles weet van zuigen
Voor €60 geen verkeerde zuiger, maar ik heb er niets aan.
/dev/null
Zijn die Thule EnRoute een beetje goede tassen? Ik heb ooit eens twee Crumplers gekocht, maar die vond ik ook wat overrated en werden na een paar maanden al slap.
Beste keus voor draagbare CD-spelers!
Jammer, zocht er nog een paar voor mijn Walkman.Siempie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:14:
Beste keus voor draagbare CD-spelers!
/dev/null
CaseLogic tas een beetje goed? Zelf heb ik Canon EOS 1100D met 2 lenzen. Ben nog opzoek naar een nieuwe tas hiervoor. Huidige tas past helaas maar 1 lens in..
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Doe mij meteen een paar casette bandjes dan!!1!donny007 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:14:
[...]
Jammer, zocht er nog een paar voor mijn Walkman.
"Be brave, don't shave"
Gaap, saaie Hunt zeg!
I bad beat my meat by busting my nuts!
Maak wel even een mixtape voor je.Tiestor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:15:
[...]
Doe mij meteen een paar casette bandjes dan!!1!
/dev/null
Awesome!! Ben benieuwd
"Be brave, don't shave"
Inderdaad, soms een aanbieding die 5,- Euro scheelt met de goedkoopste op kieskeurigmurphylee schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:15:
Gaap, saaie Hunt zeg!
Because you're so awesome xD
I bad beat my meat by busting my nuts!
iBood zet toch altijd de adviesprijzen neer? Of heb ik dit verkeerd?Executor16 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:18:
[...]
Inderdaad, soms een aanbieding die 5,- Euro scheelt met de goedkoopste op kieskeurig(en sowieso nooit kijken naar die overdreven "normale prijs" op iBood.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ja, maar daar moet je dus eigenlijk niet op lettenBaZnGaNL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:20:
[...]
iBood zet toch altijd de adviesprijzen neer? Of heb ik dit verkeerd?
Haha, een koffietafeltje
Drive it like you stole it.
Idd daar was ik de voorgaande hunts ook al achter.
Eigenlijk best wel misleiding van iBood zo... Zeggen dat het erg duur is en voor een "spot" prijs kopen...
Eigenlijk best wel misleiding van iBood zo... Zeggen dat het erg duur is en voor een "spot" prijs kopen...
dacht eerst dat het zo'n ding was waar iedereen zijn paraplu in steekt :<
Deze is wel 70-75 euro op marktplaats..Kopuh kopuh kopuh
Dat doen zo'n beetje alle aanbiedingensites hoor.BaZnGaNL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:27:
Idd daar was ik de voorgaande hunts ook al achter.![]()
"Be brave, don't shave"
Alle normale sites ookTiestor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:29:
[...]
Dat doen zo'n beetje alle aanbiedingensites hoor.
Ik denk dat ik nog maar een koffie pak
Eén baksteen later en je hebt een parapluhouder.xavento schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:28:
dacht eerst dat het zo'n ding was waar iedereen zijn paraplu in steekt :<
/dev/null
Wat een ontzettend lelijke tafel zeg. Maar wel verstelbaar
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Dan is hij lelijk op verschillende hoogtesarjanpvt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:30:
Wat een ontzettend lelijke tafel zeg. Maar wel verstelbaar
Made me LOLdonny007 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:30:
[...]
Eén baksteen later en je hebt een parapluhouder.
Een verstelbare parapluhouder.donny007 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:30:
[...]
Eén baksteen later en je hebt een parapluhouder.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Zijn er ook abnormale site dan?
Ik zal je niet over mijn beroep vertellen
Webdeveloper zegt genoeg...Siempie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:35:
[...]
http://www.pointerpointer.com/
http://www.fallingfalling.com/
[ Voor 7% gewijzigd door hexta op 21-08-2014 11:36 ]
Verwijderd
Laat me raden, abnormale website maken?Siempie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:35:
[...]
Suitable for work??
"Be brave, don't shave"
eindelijk, de wifi muizen
1+1 = 2
Ik neem er 2!!
1+1 = 2
Ik neem er 2!!
uiteraard.
Het blijft een topic voor de Hunt, dat is altijd geschikt voor werk

*Klikkerdeklik*
Rofl! Haha, die eerste is zeker grappig!
"Be brave, don't shave"
Ik snap het nut van Wifi muizen niet, moet je die altijd koppelen aan een Wifi netwerk als je on-the-go bent?
Bluetooth lijkt me handiger.
Bluetooth lijkt me handiger.
/dev/null
2? of 2 pakketten van 1+1? dus 2x(1+1)=4vertigoo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:37:
eindelijk, de wifi muizen
1+1 = 2
Ik neem er 2!!
overigens niet al te goede reviews
Zo slecht dat windows 8 ze weigert te koppelenweertenaar schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:40:
[...]
2? of 2 pakketten van 1+1? dus 2x(1+1)=4
overigens niet al te goede reviews
Geluidsbalken, geluidsplaten, maar nog geen fatsoenlijke receivers.
Gelukkig werkt deze ook 's nachts.
Gelukkig werkt deze ook 's nachts.
/dev/null
Hi-Fi geluid voor je tv? Da's eigenlijk een achteruitgang. Mijn TV heeft al 3D maximum HD geluid
Let op:
Slowchat pas vanaf start hunt!
Slowchat pas vanaf start hunt!