Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
merci!PsychoMantis_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:36:
moet je m.ibood.com/nl/nl proberen. Als ik naar m.ibood.nl ga kom ik ook op de desktopversie uit.
[ Voor 55% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 21-08-2014 09:40 ]
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Oké, vreemd. Met Firefox op m'n werk geen last van.RonaldDesigns schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:39:
1x klikken, dan gebeurt er niks, 2e keer pas je product. Gewoon op pc hier op t werk en thuis.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Niet grijze jas. De nada
Andere maar annuleren.
Drive it like you stole it.
"1dagskoopjes, onverwacht lekker" dat wordt sowieso onze nieuwe slogan!Waah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:35:
Had trouwens gisteren de Pizza gewonnen bij 1dagskoopjes whaha. Was ff onverwacht maar lekker
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
DivZero schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:48:
[...]
"1dagskoopjes, onverwacht lekker" dat wordt sowieso onze nieuwe slogan!
ik denk het ook, de laatste box stond er al zeker 10 seconde op toen ik hem zag.Waah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:47:
Leuk al die tactieken voor de boxmaar volgens mij is het gewoon geluk en/of goed script
Ik klikte, rolde netjs door naar de bevestiging . Alleen in het betaalscherm eruit geknikkert en dan heb je nog niets...
Maar kom op iBood. Gooi er even een Sony 50W805B in

[ Voor 40% gewijzigd door Dubrillion op 21-08-2014 09:51 ]
Wel grappig dat ie voor de break zit, dan kan alles hersteld worden...
Gisteren bij wijze van proef XMBC op mijn computer geinstalleerd.
Ziet er wel aardig uit, maar misschien nog wel een hoop gedoe met al die add-ons..
Kan iemand deze mede8er aanraden?
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
pricewatch: Mede8er MED800X3D-1000 1TB
[ Voor 4% gewijzigd door donny007 op 21-08-2014 09:52 ]
/dev/null
Ik heb een oudere, de 500mx dacht ik.arjanpvt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:52:
Weer een mediaplayer..
Ziet er wel aardig uit, maar misschien nog wel een hoop gedoe met al die add-ons..
Heerlijke box, speelt alles, nooit gezeur.
Addons heb je wat mij betreft niet echt nodig... Ik heb er 2 voor subtitles wanneer ik weer eens een film heb gedownload zonder ondertiteling, en een of 2 voor filminfo, maar die staan volgens mij al standaard geïnstalleerd.arjanpvt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:52:
Weer een mediaplayer..
Uitzending gemist en zo werkt toch lekkerder via de browser, dus ik gebruik ze niet
Gisteren zijn er een aantal gepasseerd.Magistraal91 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:54:
Waar blijven de grote audio producten toch? Receivers, speakersets, ik heb het allemaal nog maar amper voorbij zien komen..
Ik ben het met je eens. Wat oudere soundbars en TV's. Maar nog niet de paar knallers.Magistraal91 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:54:
Waar blijven de grote audio producten toch? Receivers, speakersets, ik heb het allemaal nog maar amper voorbij zien komen..
Ja een Samsung UHD TV, maar die wil niemand
En de Intel 320 SSDsRonaldDesigns schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:57:
Deze keer moeten vooral de DSLR's & tvs op.
Toen lag ik nog te slapen xD Vannacht tot 2;45 (!) gewacht op een box..PsychoMantis_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:55:
Yamaha receiver om half 8 vanmorgen, maar verder vandaag nog niks gezien...
@waah:
[ Voor 65% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 21-08-2014 10:02 ]
Ook andere dan 40GB?
Heb een 320 in m'n pc thuis zitten en voor de juiste prijs mogen er nog wel 1 of 2 bij
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
/dev/null
Dat dus:Siempie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:01:
[...]
Deze producten zijn fo scams, kwam we gister achter
Kun je toch gewoon zelf terugzoeken? Heb wel een 80GB langs zien komen gister.Siempie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:00:
[...]
Ook andere dan 40GB?
Heb een 320 in m'n pc thuis zitten en voor de juiste prijs mogen er nog wel 1 of 2 bij
Hoi!
Voor een mediaplayer, nas of homeservertje(bij nas en homeserver natuurlijk dikke dataschijf erbij) is het leuk, maar niet voor je desktop.RonaldDesigns schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:02:
Ik zocht nog een SSD. En dan krijg je 40 gb. Ik heb een Windows partitie met 40gb en dat is ruim te weinigVoor weinig programmas is het leuk ja.
Ik heb er nog 8 van staan. Inmiddels wel al meerdere keren de drivers moeten vervangen.
Ik zou graag wat funktion one speakers zien langskomen.
Dit!

Controleer de controleurs
edit: dat moet natuurlijk messen zijn.. meer koffie nodig

[ Voor 26% gewijzigd door xavento op 21-08-2014 10:05 ]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Ik heb er een meegenomen voor een oud XP Netbookje met kapotte HDD, €25 was een mooie prijs.RonaldDesigns schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:02:
Ik zocht nog een SSD. En dan krijg je 40 gb. Ik heb een Windows partitie met 40gb en dat is ruim te weinigVoor weinig programmas is het leuk ja.
/dev/null
Weet iemand of er een spotify app is, en of deze te besturen is met de spotify-app op mijn android telefoon?
me pa heeft 20 jaar oude Jamo's, maar werken nog perfectoLivecrew011 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:04:
[...]
Ik heb er nog 8 van staan. Inmiddels wel al meerdere keren de drivers moeten vervangen.
Ik zou graag wat funktion one speakers zien langskomen.
Dit!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien kunnen we wel weer nilfiskenxavento schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:04:
Ah de FoScam is weer terug, krijgen we zo dan ook weer de zuigmond en zebraprint snijvorken ?
edit: dat moet natuurlijk messen zijn.. meer koffie nodig
Nee, en nee.arjanpvt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:05:
Heb de mede8er toch maar besteld net
Weet iemand of er een spotify app is, en of deze te besturen is met de spotify-app op mijn android telefoon?
De enige mediaplayer die ik ooit met Spotify heb gezien was er een van WD.
/dev/null

Deze set heb ik met vrienden. Is jammer genoeg beetje overkill voor de huiskamer
Daar staan mijn jamo boxen. Die dingen blijven ook echt bruut voor het huis tuin en keuken werk
Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)
hardtek?Livecrew011 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:08:
[afbeelding]
Deze set heb ik met vrienden. Is jammer genoeg beetje overkill voor de huiskamer![]()
Daar staan mijn jamo boxen. Die dingen blijven ook echt bruut voor het huis tuin en keuken werk
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Shit, daar leek me een mediaplayer namelijk wel erg handig voor eigenlijk..donny007 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:07:
[...]
Nee, en nee.
De enige mediaplayer die ik ooit met Spotify heb gezien was er een van WD.
Misschien toch maar weer annuleren
Yes, dit was op space piknik (free tekno festival)
die hebben vast een spookje teveel opDennis013 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:10:
Liggen daar nou 2 mensen op de grond te slapen???? Vlak voor die enorme boxen?
Schijnen wel workarounds voor te zijn: http://mede8erforum.eu/index.php?topic=9160.0. Ik weet alleen niet of e.e.a. ook werkt i.c.m. je telefoon, maar hier is misschien wel iets voor te scripten?arjanpvt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:09:
[...]
Shit, daar leek me een mediaplayer namelijk wel erg handig voor eigenlijk..
Misschien toch maar weer annuleren
Het gaat een week lang 24/7 door, dus ja af en toe moet je slapenDennis013 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:10:
Liggen daar nou 2 mensen op de grond te slapen???? Vlak voor die enorme boxen?
Damn... moet je hobby maar zijnLivecrew011 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:13:
[...]
Het gaat een week lang 24/7 door, dus ja af en toe moet je slapen
hahahahahhaLivecrew011 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:13:
[...]
Het gaat een week lang 24/7 door, dus ja af en toe moet je slapen
Dan zou ik toch een stiller plekje opzoeken
"Be brave, don't shave"
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
/dev/null
Mag ik vragen waarom?xavento schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:17:
Nooit een fan van caselogic geweest, ik skip deze.
"Be brave, don't shave"
Weet je zeker dat je Nikon V1 niet te klein is voor die caselogic tas?Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:18:
Helaas is de caselogic tas toch ff te groot voor m'n Nikon V1
"Be brave, don't shave"
In de tijd dat ik nog in een media winkel werkte kwamen ze vaak terug, voeringen kapot, rits wou niet meer dicht etc.
Daarin tegen kwam bijvoorbeeld Targus nooit terug. Is wel wat duurder, maar een stuk beter materiaal.
Verwijderd
Tiestor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:19:
[...]
Weet je zeker dat je Nikon V1 niet te klein is voor die caselogic tas?
Ok, helder.xavento schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:19:
[...]
In de tijd dat ik nog in een media winkel werkte kwamen ze vaak terug, voeringen kapot, rits wou niet meer dicht etc.
Daarin tegen kwam bijvoorbeeld Targus nooit terug. Is wel wat duurder, maar een stuk beter materiaal.
"Be brave, don't shave"
Gewoon niet mee lopen smijten en in de achterbak laten slingeren.
Valt ook wat voor te zeggen idd.. Sommige mensen kunnen ook niet knap om gaan met hun spullen..FlyEragon schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:20:
Caselogic wel goed spul hoor, hier al 3 jaar een zware Canon in, nog tip top in orde en beschermt supergoed.
Gewoon niet mee lopen smijten en in de achterbak laten slingeren.
"Be brave, don't shave"
"Be brave, don't shave"
Lijkt er een beetje op dat iBood de troep niet meer normaal kwijt raakt en alles maar in boxen stop om alle Hunters blij te maken?
Als je Home Premium zoekt heeft iemand met een laptop er misschien 1 over. Denk niet dat ik ooit voor een HP-versie heb betaaldhexta schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:24:
gvd, nergens meer voor een relaxe prijs windows 7 64 bit te krijgen.wat is dit.
http://www.reddit.com/r/softwareswaphexta schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:24:
gvd, nergens meer voor een relaxe prijs windows 7 64 bit te krijgen.wat is dit.
Grijze import keys voor een prikkie 75% legaal.
/dev/null
Maar die komen niet langs tijdens de hunt geloof ik..
Misschien moet ik die homecinemaset gewoon wegdoen en zo'n soundbar ofzo bij mn tv leggen voor mooi geluid en om muziek af te spelen zonder dat de tv aan staat.
Lastige keuzes!
Bij de vorige hunt heb ik trouwens die Julia L shooter cameratas gekocht, iemand daar al ervaringen mee? Helaas zit de tas nog steeds in het plastic
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
hoe dat zo?Siempie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:26:
[...]
Als je Home Premium zoekt heeft iemand met een laptop er misschien 1 over. Denk niet dat ik ooit voor een HP-versie heb betaald
hehe thnx voor de link!donny007 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:26:
[...]
http://www.reddit.com/r/softwareswap
Grijze import keys voor een prikkie 75% legaal.
Pc besteld, alle onderdelen zouden er in 3 dagen zijn, dan na 3 dagen horen dat sommige onderdelen er pas op de 26e zijn.
Schijnt het goed te doen in de vitrine..arjanpvt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:27:
Bij de vorige hunt heb ik trouwens die Julia L shooter cameratas gekocht, iemand daar al ervaringen mee? Helaas zit de tas nog steeds in het plastic
Niet cool... Bizar lange levertijd dan ook als je t mij vraagt...hexta schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:28:
Pc besteld, alle onderdelen zouden er in 3 dagen zijn, dan na 3 dagen horen dat sommige onderdelen er pas op de 26e zijn.zo kansloos altijd.
"Be brave, don't shave"
Onderop laptops met Windows 7 zit een licentiesticker. In principe heeft elke consumentenlaptop W7 HP en als die persoon liever een gedownloade Ultimate of W8 (geen upgrade) of een Linux-distributie draait, is die code dus beschikbaar.
Voor W7 maakt het overigens niet uit of je een x86- of x64-installatie hebt, want een code werkt gewoon op beide versies.
[ Voor 70% gewijzigd door -JeeDee- op 21-08-2014 10:34 ]
ja idd. had het hele weekend al geplannedTiestor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:29:
[...]
Niet cool... Bizar lange levertijd dan ook als je t mij vraagt...
en als het nou enkel 1 voeding was ofzo, maar het is
Cooler Master HAF XM Geen Voeding, Zwart
1218037 Seasonic G-serie 650 Watt, 20+24 Pins
GigaByte Geforce Gtx 770 Windforce 2048 MB
Microsoft Windows 7 SP1 ENG, Home Premium, OEM
Ik heb ook niet zoveel verstand van waar ik het dan voor zal vervangen enzo.
zelfs nog een onderdeel waarvan ze nog niet weten hoe lang het gaat duren.
[ Voor 6% gewijzigd door hexta op 21-08-2014 10:34 ]
/dev/null
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Me neither, zeker voor een mooie prijs. Zou niks mis mee moeten zijn. M'n iPod Nano werkt ook nog perfect en heb vroeger ook nooit klachten gehad van mensen met een refurbished laptop.Waah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:34:
snap nooit de haat tegen refurb....
Of je pakt een CM versie die lekker clean isdonny007 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:36:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2672751
Je kunt er 4.4 op knallen.
Hehe redelijke essentiële delen ook noghexta schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:33:
[...]
ja idd. had het hele weekend al geplannedlijstjes met software die ik wil runnen enzo.
en als het nou enkel 1 voeding was ofzo, maar het is
Cooler Master HAF XM Geen Voeding, Zwart
1218037 Seasonic G-serie 650 Watt, 20+24 Pins
GigaByte Geforce Gtx 770 Windforce 2048 MB
Microsoft Windows 7 SP1 ENG, Home Premium, OEM
Ik heb ook niet zoveel verstand van waar ik het dan voor zal vervangen enzo.
zelfs nog een onderdeel waarvan ze nog niet weten hoe lang het gaat duren.
"Be brave, don't shave"
Slowchat pas vanaf start hunt!