Was toch gewoon ironie? Vond het wel kunnen.MeltedForest schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 07:49:
[...]
Beetje ongepast dit, jouw zware leven lijkt mij niet te vergelijken met het onthoofden van Amerikaanse burgers.
Misschien moet je de definitie van ironie even opzoekenDonkMatt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 07:51:
[...]
Was toch gewoon ironie? Vond het wel kunnen.
[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 21-08-2014 07:52 ]
Kan jij beter doenWaah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 07:52:
[...]
Misschien moet je de definitie van ironie even opzoekendenk dat je sarcasme bedoelde

Ironie (uit het Grieks: εἰρωνεία (eirooneia) = geveinsde onwetendheid) is een stijlfiguur waarbij dat wat klaarblijkelijk gezegd wordt, afwijkt van dat wat bedoeld wordt. Zodoende is ironie veelal alleen herkenbaar voor de geoefende of ingewijde verstaander. Om het verschil tussen het gezegde en het bedoelde uit te drukken, kan de ironie gebruikmaken van verschillende andere stijlfiguren, zoals sarcasme en understatement. Met gezichtsuitdrukkingen en intonatie kan de gebruiker van ironie aan de verstaander extra hints geven dat zijn uitspraak niet letterlijk bedoeld is.
Maar ok misschien iets te gevat voor op de vroege morgen?

Controleer de controleurs
Nee hoor, ik vond het niet zo zwaar wegen als sarcasme.Waah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 07:52:
[...]
Misschien moet je de definitie van ironie even opzoekendenk dat je sarcasme bedoelde
EenschLivecrew011 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:03:
[...]
...
Maar ok misschien iets te gevat voor op de vroege morgen?
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Printserver issue al gefixed. Kan niet zo moeiijk zijn.
Nope, blijkt bij het gehele kantoor te zijn (5000+) werknemers dus prio 1.Unknown Alien schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:05:
Printserver issue al gefixed. Kan niet zo moeiijk zijn.
Gelukkig is dit de verantwoordelijkheid van Ricoh
Vraag
Wat is het verschil tussen sarcasme, cynisme en ironie?
Antwoord
Ironie is bedekte, milde spot. Men zegt bijvoorbeeld het tegenovergestelde van wat men bedoelt.
Sarcasme is sterker: bijtende spot.
Cynisme is een houding die voortkomt uit wantrouwen, scepsis ('gerede twijfel') tegenover de goede bedoelingen van de medemens en kan hoogstens spottend worden opgevat.
Vond em best bijtend
Maar point taken.... every time you learn!
Wat is het verschil tussen sarcasme, cynisme en ironie?
Antwoord
Ironie is bedekte, milde spot. Men zegt bijvoorbeeld het tegenovergestelde van wat men bedoelt.
Sarcasme is sterker: bijtende spot.
Cynisme is een houding die voortkomt uit wantrouwen, scepsis ('gerede twijfel') tegenover de goede bedoelingen van de medemens en kan hoogstens spottend worden opgevat.
Vond em best bijtend
[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 21-08-2014 08:09 ]
De overdrijving, ook wel hyperbool, het met opzet vergroten van dingen waardoor het in het bespottelijke wordt gedreven.
Maar we moeten ons concentreren op het consumeren!
Maar we moeten ons concentreren op het consumeren!
[ Voor 20% gewijzigd door Livecrew011 op 21-08-2014 08:10 ]
Tijd voor bier en tieten dan dus
Komt allemaal door de box van vannacht.Waah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:11:
het niveau ligt in ieder geval hoog om 8:11
Safe genoeg voor 13 over 8 ^^
Ben thuis aan het werk. Auto start niet meer. wacht op de nieuwe accu :[
Wel top aanbiedingen zeg zo op de vroegeochtend :-+
Wel top aanbiedingen zeg zo op de vroegeochtend :-+
52 delige bestekset... Nope, we waren het er gister al over eens dat we een full HD set wilde, dus deze laat ik weer liggen
Daar zij je oortjes!
Je gaat voor de 2073600 delige bestekset?PsychoMantis_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:17:
52 delige bestekset... Nope, we waren het er gister al over eens dat we een full HD set wilde, dus deze laat ik weer liggen
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Toch wel benieuwd wat de inhoud zal zijn van een Box. Mocht ik vandaag de kans krijgen, dan ga ik zeker een poging doen om hem te bestellebn. Gemiddelde waarde is toch al snel € 700,-
Ik wil normale, geen in-ear... Die dingen vallen er altijd uit bij mij
arjanpvt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:24:
[...]
Je gaat voor de 2073600 delige bestekset?
Jup ^^PsychoMantis_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:47:
2.073.600 stuks bestek? Zo groot is mijn keukenla niet
is het dan niet een koptelefoonthorgal21 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:25:
Ik wil normale, geen in-ear... Die dingen vallen er altijd uit bij mij
Daar (koptelefoon) zijn er volgens mij toch al wel zat van langs geweest?
Geen idee hoe ze officieel heten ^^
Zulkes moet ik hebben:

Ik noem dat een handsfreeset
Ghehe nice

Goedemorgen weer, allemaal veel plezier met de herhaling van gisteren
Positief benaderen: iedereen krijgt een 2de kansthefox154 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:39:
Goedemorgen weer, allemaal veel plezier met de herhaling van gisteren
hansR schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:40:
[...]
Positief benaderen: iedereen krijgt een 2de kans
En eerlijk gezegd heb ik hem nodig, wil die 32inch sony lcd. Gisteravond de hele avond gewacht, 30seconde naar de buurman even geld brengen voor het schuttersfeest, kom terug... Je raad het al

Tja je weet dat wanneer je tijdens de hunt iets wilt hebben, je absoluut niet achter je pc vandaan mag, want dan komt precies dat item, in die uitvoering, met die specs voorbij
Dus vannacht een box gemist dus...
Mensen nog last gehad van 502 bad gateway?
Nope, via de mobiele website kwam ik er meteen doorheen!Nielsjuhz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:43:
Dus vannacht een box gemist dus...
De Hunt gaat langzamer en langzamer
Drive it like you stole it.
700 IBOOD-waarde jaAcradavos schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:24:
Toch wel benieuwd wat de inhoud zal zijn van een Box. Mocht ik vandaag de kans krijgen, dan ga ik zeker een poging doen om hem te bestellebn. Gemiddelde waarde is toch al snel € 700,-
en dan ook echt op de mobiel of via de browser naar de mobile website?Livecrew011 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:44:
[...]
Nope, via de mobiele website kwam ik er meteen doorheen!
wie koopt er nu een stoel zonder er eerst op te zitten? zeker voor zo een prijs
Oh excuus, dan zeg ik niks meer.Waah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:45:
[...]
700 IBOOD-waarde jaal in: bij release 5 jaar geleden was het 700 euro waard... nu komt 150 eerder als je alles kwijtraakt
Maakt niet uit man, is design jwzRenzzie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:47:

FAMOUS DESIGN MAN! CHECK DIE KNOPEN! InSTABUYRenzzie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:47:
Daarom blijven ze er ook mee zitten......Renzzie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:47:

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Via de browser naar de mobiele websiteNielsjuhz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:46:
[...]
en dan ook echt op de mobiel of via de browser naar de mobile website?
wat lelijk dit, ik ben om 2:47 naar bed gegaan. komt de box natuurlijk om 2:53 :@:@
Je mag mijne overkopenkoenvd90 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:01:
wat lelijk dit, ik ben om 2:47 naar bed gegaan. komt de box natuurlijk om 2:53 :@:@
200,-
haha en dan een box krijgen die net iets meer is als 100 euro
Dan zit er opeens voor 1000 euro aan spulletjes in
Stuur ik hem ongeopend doorkoenvd90 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:03:
[...]
haha en dan een box krijgen die net iets meer is als 100 euro
Wat is dit? Gewoone een tas? 
Wat een raar ding.
Wat een raar ding.
[ Voor 27% gewijzigd door PvT.Arj op 21-08-2014 09:05 ]
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Nee, een echte Outwell Wayfarer 40!
En hoe kan ik weten dat hij dan ook echt ongeopend is gebleven? voor het zelfde geld heb je ibood tape liggen:P
Heb vertrouwen in je mede-menskoenvd90 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:06:
[...]
En hoe kan ik weten dat hij dan ook echt ongeopend is gebleven? voor het zelfde geld heb je ibood tape liggen:P

Ik koop voor 200,- wel een dichte box over
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 21-08-2014 09:07 ]
Dat zou ik ook wel durven ja, maar ik ga eerst vandaag nog proberen er 1 te bemachtigen
Ik bied € 50,- !
Of werkt het hier niet zoals op de markt?
dat werkt op marktplaats welPsychoMantis_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:08:
[...]
Ik bied € 50,- !
Of werkt het hier niet zoals op de markt?
@waah:
Mja dat vind ik op zich ook niet zo gek
Ik had laatst een bankstel op marktplaats staan, en als dat ding maar lang genoeg in de weg staat, dan accepteer ik best wel een iets lager bod als ik hem daardoor dezelfde dag nog kwijt ben
Ik had laatst een bankstel op marktplaats staan, en als dat ding maar lang genoeg in de weg staat, dan accepteer ik best wel een iets lager bod als ik hem daardoor dezelfde dag nog kwijt ben

true truePsychoMantis_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:10:
[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 21-08-2014 09:11 ]
Dus Jasper, jouw doos staat in de weg, ik neem hem over voor € 50,-. klaar 
Edit @waah. Nja, ook voor iets anders zou dat wel gelden denk ik.. Als ik er van af wil, dan wil ik er van af. Goed, het moet niet overdreven veel schelen, maar in ieder geval het overwegen waard
Edit @waah. Nja, ook voor iets anders zou dat wel gelden denk ik.. Als ik er van af wil, dan wil ik er van af. Goed, het moet niet overdreven veel schelen, maar in ieder geval het overwegen waard
[ Voor 56% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 21-08-2014 09:13 ]
55!PsychoMantis_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:12:
Dus Jasper, jouw doos staat in de weg, ik neem hem over voor € 50,-. klaar
Die Canvas dingen zijn prima, maar die 0,00 verzendkosten is wel verneukeratief. Je krijgt de code voor 0,- in je mail, maar het Canvas zelf heeft 7,95 verzendkosten.
Deze voucher kun je tot en met 30-11-2014 verzilveren op www.bestincanvas.nl
Daar gaat een mogelijk kerst/sint cadeautje
JaWaah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:14:
Is er nog nieuws over die plexiglas foto-afdrukken die hier iemand kon regelen voor 2 tientjes?
Hoi!
ja want die moet je ook op kerstavond/sinterklaasavond bestellen..... of wilde je de bon kado doenRenzzie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:14:
Deze voucher kun je tot en met 30-11-2014 verzilveren op www.bestincanvas.nl
haha, goed puntWaah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:15:
[...]
ja want die moet je ook op kerstavond/sinterklaasavond bestellen..... of wilde je de bon kado doen
Die 7,95 voor het verzenden van die het canvas vind ik nog wel acceptabel. Het zou verkeukeratiever zijn als je voor het bezorgen per mail ook nog moest betalenPWM schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:14:
Die Canvas dingen zijn prima, maar die 0,00 verzendkosten is wel verneukeratief. Je krijgt de code voor 0,- in je mail, maar het Canvas zelf heeft 7,95 verzendkosten.
offtopic:
die canvas jwz
die canvas jwz

[ Voor 4% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 21-08-2014 09:19 ]
Dat was spookie en ik ben ook benieuwd!Waah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:14:
Is er nog nieuws over die plexiglas foto-afdrukken die hier iemand kon regelen voor 2 tientjes?
heb zijn postst doorgenomen... maar staat niks meer in over de plexi'sMisterEagle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:19:
[...]
Dat was spookie en ik ben ook benieuwd!
Die is nou aan het zoeken waar hij 400 m² plexi vandaan haalt voor een paar euro om zijn belofte na te komen
Een box nog om 2 vannacht langsgekomen zie ik. Ze komen niet bepaald veel. Misschien tegen de middag weer 1?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik gok er ook op!RonaldDesigns schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:25:
Een box nog om 2 vannacht langsgekomen zie ik. Ze komen niet bepaald veel. Misschien tegen de middag weer 1?
Vanmorgen voordat ik naar mijn werk ging even kijken. Laatste item in "gemiste deals" was een box. Ik boos... Las ik daarna pas dat deze na 2 uur vannacht kwam en toen pauzeRonaldDesigns schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:25:
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Kreeg net een sms'je van de Rabobank dat me vertelde dat m'n salaris is bijgeschreven, dus ik hoop op een serie camera's.
Kreeg net een sms'je van de Rabobank dat me vertelde dat m'n salaris is bijgeschreven, dus ik hoop op een serie camera's.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Maar wat is nu de beste manier om een doos te bemachtigen? Wat ik nu heb (gedaan):
- 1DK open > Geluidsnotificatie
- Ingelogd Ibood > Gegevens dus al vooraf ingevuld
Gisteren kwam ik tot betaalinformatie, wilde met CC betalen, toen de welbekende error.
Is betalen met iDeal beter/sneller? Wat moet je invullen als je met CC wilt betalen, of gaat dit extern? Wanneer heb je een box, in betaalscherm, of pas na betalingsbevestiging?
Gisteren kwam ik tot betaalinformatie, wilde met CC betalen, toen de welbekende error.
Is betalen met iDeal beter/sneller? Wat moet je invullen als je met CC wilt betalen, of gaat dit extern? Wanneer heb je een box, in betaalscherm, of pas na betalingsbevestiging?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Bij klapte hij eruit toen ik wilde gaan betalen, je moet gewoon geluk hebben...Ypho schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:31:
Maar wat is nu de beste manier om een doos te bemachtigen? Wat ik nu heb (gedaan):
Volgens mij kan het niet sneller, want je hebt hem in het betaalscherm. Nog niet als je de betaalmethode kunt selecteren, maar zodra het echte betaalscherm is geladen. Maar de weg van betaalmethode naar het betaalscherm is lang en door cijfers geplaagd
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Uiteraard, maar geluk maak je (deels) zelf door snel genoeg alles te doorlopen (als in sneller dan anderen)dageeknerd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:33:
[...]
Bij klapte hij eruit toen ik wilde gaan betalen, je moet gewoon geluk hebben...
Ik vind dat het wel eens tijd wordt na 5 hunts zonder box om er eentje wél te bemachtigen
Even de geschiedenis bekeken en snel zitten tellen:RonaldDesigns schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:25:
Box 1: 02:03, na 50 aanbiedingen
Box 2: 14:03, na 143 aanbiedingen
Box 3: 02:53, na 240 aanbiedingen.
Dus je zou kunen zeggen, ca 14.00-14.30 de volgende
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Heb hier geen wifi, alleen 3G, dus betwijfel of dat in mijn geval snel genoeg gaat
hoe dan, ik wordt op al mn devices gewoon geredirect naar de normale site?
en ik heb geen desktopweergave aan op mn mobiele devices..
moet je m.ibood.com/nl/nl proberen. Als ik naar m.ibood.nl ga kom ik ook op de desktopversie uit.
Bij de volgende box zit iedereen op de mobiele site, en kunnen wij gewoon lekker met IE11 een box binnen tikken
m.ibood heeft dat irritante 2x klikken.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
M.bood.com
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Mobile site gaat best rap moet ik zeggen, helemaal met de betaalapp van de Rabobank (:
m.ibood.com/nl/nl werkt in Chrome op de desktop, alleen moet je daar vaker klikken voor je bevestiging
ik had afgelopen nacht een box, dus ik kan nu wel stoppen met hunten voor een box denk ik
Hoe bedoel je? Of gebruik je een mobiel apparaat?RonaldDesigns schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:37:
m.ibood heeft dat irritante 2x klikken.
Let op:
Slowchat pas vanaf start hunt!
Slowchat pas vanaf start hunt!