"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Voor 40GB moet je een specifiek doel hebben, voor een standaard desktop is het niks.Detmer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:32:
Volgens mij is iedereen al doodgegooid met die SSD's... Echt hard gaat het niet.
/dev/null
Ik heb anders lang gedaan met een 32Gb-schijf, werkte primadonny007 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:32:
[...]
Voor 40GB moet een specifiek doel hebben, voor een standaard desktop is het niks.
Drive it like you stole it.

Voor de projectjes waar je een 40GB SSd voor gebruikt is alleen de read belangrijk en die is toch een stuk hoger dan een traditionele HDDArtica schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:32:
Zijn die SSDs niet echt te traag voor woorden? 45 mbps Write en 200 Read.. das toch niet echt snel te noemen tegenwoordig?
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Dat hangt er vanaf wat het vervangt, hèArtica schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:32:
Zijn die SSDs niet echt te traag voor woorden? 45 mbps Write en 200 Read.. das toch niet echt snel te noemen tegenwoordig?
Ik weet zeker dat het systeem waar de SSD bij mij in komt véél sneller gaat vergeleken met wat erin zat.
Pak de slang vast (Doe de stofzuiger)
Gooi die zak leeg (Doe de stofzuiger)
Tuit je lippen (Doe de stofzuiger)
Door je knieën (Doe de stofzuiger)
[ Voor 73% gewijzigd door Purbo op 21-08-2014 12:37 ]
En dan op marktplaats verkopen als: "een computer met supersnelle SSD" 80 euro voor vragen en je bent zo 550 euro rijkerDetmer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:35:
Misschien toch maar een paar van de ssd's halen als ze nog eens langskomen. Heb nog een stuk of 10 oude Pentium D's staan met een 40gb hdd. Met ssd worden ze bijna weer snel
Dan koop ik er meteen 100 als dat werktgarriej schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:38:
[...]
En dan op marktplaats verkopen als: "een computer met supersnelle SSD" 80 euro voor vragen en je bent zo 550 euro rijker
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Wat ie zegt hierboven
Lastig allemaal, Max 4 per keer te koop,
[ Voor 4% gewijzigd door HomePlayer op 21-08-2014 12:40 ]
Had ik al gedaan.Artica schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:18:
[...]
Ik heb het via de mobiele website gedaan. Door een tip hier in de slowchat:
Ga (op je desktop) naar de mobiele website.
Doorloop bij een willekeurig product het koop proces, totdat je je bank moet selecteren bij ideal (ervanuitgaand dat je ideal gebruikt).
Breek de hele boel af, dan onthoudt die je keuze namelijk.
And hope, wait and pray. & be patient!
-
Gaat als een razende nieuwe accounts aanmakenHomePlayer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:39:
[...]
Wat ie zegt hierboven
Lastig allemaal, Max 4 per keer te koop,
Bij bol.com (al niet de goedkoopste) kost dit je 39,- incl verzending.jeroendj2 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:40:
Officieel €90 voor wat scheermesjes hmm
Bij een box heeft dat iig geen zin, kunt er maar één per adres/account krijgen.Detmer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:41:
[...]
Gaat als een razende nieuwe accounts aanmaken
Dus dan moet je ook al meerdere verzendadressen hebben
"Be brave, don't shave"
Homeplayer belt de buurvrouwTiestor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:42:
[...]
Bij een box heeft dat iig geen zin, kunt er maar één per adres/account krijgen.
Pa, ma, opa en oma, oom & tante, buurvrouw, vriend1 , vriend 2, etc etc haha. No worries, zo gek ben ik nog nietTiestor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:42:
[...]
Bij een box heeft dat iig geen zin, kunt er maar één per adres/account krijgen.
Zouden ze de IPnummer bekijken vraag ik me hardopDetmer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:43:
[...]
Pa, ma, opa en oma, oom & tante, buurvrouw, vriend1 , vriend 2, etc etc haha. No worries, zo gek ben ik nog niet
en ik hoop toch van niet aangezien ik niet de enige ben op kantoor die op jacht is.HomePlayer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:44:
[...]
Zouden ze de het IPnummer bekijken vraag ik me hardop
★ What does that mean? ★
Even serieus, als ik er eentje had mocht je hem voor €200 ongeopend (is aantoonbaar) van me overnemen.PWM schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:46:
Is er al iemand die zijn box voor 200,- kwijt wil? Verdubbeling in 1 dag, dat red je nergens.
★ What does that mean? ★
Die gare HP met die uberslome AMD chip?
/dev/null
Nou en ik ben dus precies geen gokker. Dus ik vind het spelletje wel leuk, maar mijn laatste box had ik 3 jaar geleden gewonnen. Ik ga er niet meer van uit dat ik kans maak.PWM schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:49:
Ben een gokkerZo'n doos is precies wat een gokker mooi vindt
★ What does that mean? ★
leg 200 euro op 0PWM schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:49:
Ben een gokkerZo'n doos is precies wat een gokker mooi vindt
ik deed dat een keer met 50 en pakte hem
edit: was echt mooi, ik keek mn maat aan en we zeiden tegelijk zero. allebei 50 euro en we pakte hem
[ Voor 23% gewijzigd door MisterEagle op 21-08-2014 12:53 ]
[ Voor 85% gewijzigd door MrMonkE op 21-08-2014 12:54 ]
★ What does that mean? ★
Het het idee dat er vroeger veel meer goede aanbiedingen waren en minder meuk als bestek, winterjassen en kaasschaven.
Ik gok dat laatste inderdaad... of een subwoofer
[ Voor 5% gewijzigd door Ypho op 21-08-2014 12:55 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
/dev/null
Luister vrind.Zspirit schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:54:
Het het idee dat er vroeger veel meer goede aanbiedingen waren en minder meuk als bestek, winterjassen en kaasschaven.
Ik zit al 72 uur non stop op een kaasschaaf te azen en ik kan je verzekeren dat die er nog niet is geweest.
★ What does that mean? ★

Never say die.DDarkForce schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:57:
Ik denk dat je meer gelukt zult hebben bij de plaatselijke blokker of hema dan deze hunt
Ik ga er vanuit dat er ook een in de box zit. Lijkt me niet meer dan logisch.
Dus daar ga ik voor.
★ What does that mean? ★
Wat doe je hier dan gast? Kijk gewoon in de Boska winkel, heb je kwaliteit en mooie prijs. Hier betaal je ietsje minder, maar dikke verzendkosten en je moet 2 weken wachten.MrMonkE schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:56:
[...]
Luister vrind.
Ik zit al 72 uur non stop op een kaasschaaf te azen en ik kan je verzekeren dat die er nog niet is geweest.
Hahaha dat geloof je toch nietDonkMatt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:59:
[...]
Wat doe je hier dan gast? Kijk gewoon in de Boska winkel, heb je kwaliteit en mooie prijs. Hier betaal je ietsje minder, maar dikke verzendkosten en je moet 2 weken wachten.

http://www.beslist.nl/pro...tuin_505071/r/kaasschaaf/MrMonkE schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:56:
[...]
Luister vrind.
M'n kaas is toch nog aan het rijpenDonkMatt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:59:
[...]
Wat doe je hier dan gast? Kijk gewoon in de Boska winkel, heb je kwaliteit en mooie prijs. Hier betaal je ietsje minder, maar dikke verzendkosten en je moet 2 weken wachten.
Boska? Dat ken ik niet. Maar hier hebben ze een Blokker maar die kassa mokkels zijn zo lui dat er altijd een ellenlange rij staat.DonkMatt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:59:
[...]
★ What does that mean? ★
En dan vind je twee weken wachten niet erg?MrMonkE schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:01:
[...]
Boska? Dat ken ik niet. Maar hier hebben ze een Blokker maar die kassa mokkels zijn zo lui dat er altijd een ellenlange rij staat.

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...
Dat is passief wachtenazteke schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:02:
[...]
En dan vind je twee weken wachten niet erg?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Ik heb hem staan, en ben er blij mee! Ik ben alleen geen audiofiel, dus of jij het wat vind kan ik niet voorspellen. Bij subs is het wel altijd belangrijk dat ze in balans zijn met de andere speakers!Purbo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:01:
Heb die jamo sub gekocht. Is dit wat of annuleren?
CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...
/dev/null
inderdaad en ga je het gebruiken voor je tv of voor muziek?azteke schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:03:
[...]
Ik heb hem staan, en ben er blij mee! Ik ben alleen geen audiofiel, dus of jij het wat vind kan ik niet voorspellen. Bij subs is het wel altijd belangrijk dat ze in balans zijn met de andere speakers!
Als je muziek wil luisteren moet je gewoon een goede stereo hifi kopen.
/dev/null
[ Voor 39% gewijzigd door Ypho op 21-08-2014 13:06 ]
/dev/null
HomePlayer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:44:
[...]
Zouden ze de IPnummer bekijken vraag ik me hardop
Staat er niet bij, anders loop ik nu ook tegen op probleem aan op m'n werk► Let op: Maximaal 1 BOX per adres en/of 1 BOX per persoon en/of 1 BOX per account. Bestel je meer boxen dan worden deze geannuleerd.
"Be brave, don't shave"
Moet je ff op het forum vragen. Product Expert is aanwezig!!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ja, maar die waren blijkbaar laterweertenaar schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:06:
"'s werelds eerste NAS met Atom"......er zijn toch wel meer NASsen te koop met Intel Atom?
"Be brave, don't shave"
niet de enige, wel de eerste. Althans, volgens hunzelfweertenaar schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:06:
"'s werelds eerste NAS met Atom"......er zijn toch wel meer NASsen te koop met Intel Atom?
Dan kan het nog steeds de eerste zijnweertenaar schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:06:
Eerste prijsvermelding woensdag 4 september 2013weertenaar schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:06:
Tsja lastig. Hij komt als aanvulling op m'n 5.0 boston accoustics a25 en center.azteke schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:03:
[...]
Ik heb hem staan, en ben er blij mee! Ik ben alleen geen audiofiel, dus of jij het wat vind kan ik niet voorspellen. Bij subs is het wel altijd belangrijk dat ze in balans zijn met de andere speakers!
Moet ook nog een passende reciever, wilde voor de denon avrx1000 gaan maar vind t prijsverschil met andere webshops te klein...
oh deze is gewoon weer heel oud...net als die kleurenlaserprinter die ik bij de vorige hunt kocht..waar niet eens Win7 drivers voor te vinden waren
★ What does that mean? ★
Ga lekker slacklinen zo hoop dat de box nog even op zich laat wachten.
Slackline FTW!Zspirit schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:11:
Ik heb besloten dat ik niet heel de dag achter mn pc ga zitten hunten.
Ga lekker slacklinen zo hoop dat de box nog even op zich laat wachten.
Controleer de controleurs
never argue with a moderator, he will shut your account down.
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Haha cool die kende ik nog niet!
Slacklinen is balanceren op een soort spanband, erg ontspannend en vermakelijk vind ik.

Ben veel aan het oefenen maar ben nog niet zo goed dat ik het op hoge hoogte doe, dat is wel mijn doel!
[ Voor 9% gewijzigd door Zspirit op 21-08-2014 13:14 ]
★ What does that mean? ★
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Ik hoop dat ze wachten tot na half 4.Renzzie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:12:
de box komt over 10min al hoor!
Als je het goed kan dan kan je het hoger opzoeken. Ik doe het ook al jaren en het verveeld nog steeds nietarjanpvt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:14:
Verveelt dat niet heel erg snel?
Als je er een broodje op eet dan heb je gebalanceerde voeding.MisterEagle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:15:
kan me opzich wel voorstellen dat, mits je niet valt +), slacklinen nog best goed voor je is.. iets met balans enzo
★ What does that mean? ★
/dev/null
MisterEagle schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:15:
kan me opzich wel voorstellen dat, mits je niet valt, slacklinen nog best goed voor je is.. iets met balans enzo

Of rustig boekje lezen
MrMonkE schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:15:
[...]
Als je een broodje eet dan heb je gebalanceerde voeding.
serieus hoor.. ik heb zo'n soort yoga bal gehad vroeger waar je dan op moest zitten (zonder voeten op de grond enzo) dat is goed voor je balans, maar t deed ook wel meer voor me qua tot rust komen etc.
Slowchat pas vanaf start hunt!