Op vrijdag 06 juli 2001 19:38 schreef Masterfvz het volgende:
[afbeelding]
Numark CDN-20s
Semi professionele CD-speler
Relay/fader start button
30 sec. door close protection
Digital outputs
Track programmable
Pitch bend buttons
12% Pitch control
Loop button
Large back lighted display
True continuous play
Dit lijkt me een beter id

Niet slecht hoor, maar verreweg van de beste.
Heus wel een leuk spelertje, maar is het dus net niet. Met de 34 vergeleken net iets te traag enzo.
Vergelijk het bijvoorbeld met het instapmodel van een auto en de iets luxere uitvoering met de wat sterkere motor.
Zien er beiden lekker uit, als je de ene los van de andere probeert is de goedkopere prima zat, maar als je de duurdere probeert weet je dat je die toch liever hebt, dus maar ff doorspaart!
Verder zit er geen jog/shuttle op en die is juist heel fijn om te hebben; je zoekt er in no-time de juiste frame mee op. Dat lukt je nooit met die knopjes, scheelt dus aanmerkelijk tijd (waarin je je kunt concentreren op het perfect matchen en mixen!)
Overigens vind ik em er niet uit zien, maar da's persoonlijk.
Ik zeg het nog een keer tegen je: Ga nou toch voor de duurdere modellen van een merk en niet voor het instap model, je hebt er zo veel meer plezier van!
En leg me eens uit waarom je per se nieuw wilt; de meeste vinyl jocks beginnen ook met second-hand SL1200's, met de betere CD spelers is dat net zo prima te doen hoor (zelf ook gedaan met mijn eerste Denons).
Garantie is wel interessant, maar het enige wat echt aan slijtage onderhevig is, zijn de lasers (als de speler natuurlijk een beetje normaal gebruikt is; een bak die drie jaar in een rokerige kroeg heeft gestaan zou ik ook niet hoeven) dus ik vind dat een wat magere reden om niet voor kwaliteit te kiezen.
Bovendien kun je natuurlijk altijd vragen of je de speler door een bedrijf kunt laten taxeren/ na laten lopen of het een beetje een redelijk geval is. Da's ook een vorm van garantie he!
In elk geval veel succes bij het afwegen van alle factoren, ik weet hoe lastig het is om eens te beginnen. Ik ben blij dat ik nu de luxe heb dat ik zo veel/genoeg aan het draaien verdien dat ik me het beste van het beste kan permitteren. (spend money to make money heet dat...) Da's heel

relaxed. (niet patserig bedoeld trouwens)
Succes!
[zie net staan, hij heeft geen true instant start... forget it!!! Is het allerbelangrijkste!]