How to become a Dj.... Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 32 Laatste
Acties:
  • 16.905 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 02 juli 2001 22:22 schreef Masterfvz het volgende:
Cool...Maar hoeveel kost dat allemaal wel bijelkaar??? als ik vragen mag *D
Veel te veel geld!!!!

Maarja ik gok ff die technics set van een maat van mij +/- 3500,-

Wat er bij mij staat is nog ietsje duurder maar eigenlijk net zo goed -> 2* de TT1 = 1399*2= 2798 + m'n dateq = 4 rooitjes zeg maar -> 4000,- (vandaag toevallig de bon tegen gekomen van mijn TT1's terwijl ik nog wat oude dozen aan het uitpakken was van de verhuizing)

Dat waren de prijzen tenminste 3 jaar terug toen ik mijn TT1's kocht. Voor de TT1 = nu de TT2 voor in de plek gekomen. De TT2 heeft alleen 20% pitch en heeft een zilveren kleur. Thats all (kost trouwens niks meer of minder als de tt1 toen ie net uit kwam)

Oh en mensen het is gewoon amazing we zitten op de 300 posts met dit draadje ;)

GoT DJ's are the best en than comes the rest. 8-)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft die maat van je een wazige mixer...ziet er echt heel goedkoop uit ;)

Niet dat m'n Numark zo hip is ofzo, dat is eigenlijk ook wel een triest ogend apparaat, maar hij werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Idd welk mixertje is dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Oke zal ik het jullie ff vertellen...........?

Nou het is een jb system mixertje en hij is eigenlijk van mij (was mijn 1é mixertje) en hij gebruikt hem nu ff omdat zijn mixer (vestax pmc 170A) bij mij staat omdat ik hem ff wil testen tijdens zijn vakantie. (hij is net op het vliegtuig gestapt) en het mixertje is idd goekoop en roest zelfs aan de zijkanten ;)
Maar het werkt wel hoor zo'n menpaneel -> ik neem um altijd mee als ik ergens moet draaien en ze hebben geen mengpaneel. Kijk als daar cola of bier in lazert -> WHO CARES (ik nie in ieder geval)

Oh en mensen ik kon het niet laten->
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.dooyeweerd/AbsoluteHeiligschennis.jpg
ABSOLUTE HEIGSCHENNIS die slipmat -> heb um maar ff omgedraaid 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raar trouwens dat die 1200's zo duur zij bij new-line, bij midtown kan je ze voor 1300 halen, terwijl ze bij newline 1800 fl vragen, wat een afzetters zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ligt eraan wanneer je ze hebt ingekocht

En das geen lulverhaal, De prijs hangt namelijk van de wisselkoersen af die op dat moment gelden dus dat zal het wel zijn. Al is het prijsverschil wel errug groot ja dus ze zullen ook wel een aardige winst pakken.

Ik heb me eigen toen doodgelachen met die TT1's. Een week nadat ik ze gekocht had waren ze in engeland met 60 Pond per stuk gestegen en zaten ze dik boven de prijs van de technics. Was na een week of 2 wel weer anders toen was de technics weer 100 pond duurder geworden.
Maar ze zijn niet duur bij midtown dan met die technicsen.

Oh en wanneer gaan we een feestje geven omdat we boven de 300 posts zitten? Vind ik nou wel een goede reden eigenlijk. Of niet Mries? -> Zetten we aan de ene kant een Technics platenspeler van jou 8-), Aan de andere kant mijn Numark TT1 :9~ en daar tussenin de Vestax mixer van freekweb :9
*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol :) Nou ik draai er samen op met een huisgenoot die zal het niet zo waarderen denk ik :) Ik kan de Numark wel meenemen, want we hebben nog wel een andere menger liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Oké, vragen we gewoon of freekweb zijn vestax pdx 2000 draaitafeltje meeneemt ;)

Of mag je vestax niet naast een TT1 staan freekweb? (geintje) Tis en blijft heiligschennis dat wel maar ik ga er een foto van maken. Dat heeft namelijk nog nooit gezien zo'n DJ setup. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook heb ik nog wel kabeltjes liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Euhm iemand nog een versterker en een setje boxen over?

Oh en ga morgen ff op zo'n mag 10 draaien. Schijnt in de zaak te staan waar ik altijd naalden e.d koop. Ken ik meteen ff die nieuwe numark cd-spelers checken (die mister don mee gaat nemen naar ons feestje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 01:22 schreef Reind het volgende:
Ligt eraan wanneer je ze hebt ingekocht

En das geen lulverhaal, De prijs hangt namelijk van de wisselkoersen af die op dat moment gelden dus dat zal het wel zijn. Al is het prijsverschil wel errug groot ja dus ze zullen ook wel een aardige winst pakken.

Ik heb me eigen toen doodgelachen met die TT1's. Een week nadat ik ze gekocht had waren ze in engeland met 60 Pond per stuk gestegen en zaten ze dik boven de prijs van de technics. Was na een week of 2 wel weer anders toen was de technics weer 100 pond duurder geworden.
Maar ze zijn niet duur bij midtown dan met die technicsen.
in amerika zijn die dingen ongeloofelijk goedkoop, moet je maar eens www.1200s.com checken, daar kan je ze krijgen voor 1209 gulden [afgerond :)]. Maarja, na shipping en invoerrechten kom je dan op een gegeven moment toch wel aan de 1400 fl ps :(. Achja, dan nog maar ff doorsparen, ik sta nu namelijk te draaien met 2 sony direct drives. Ook wel goed, maar ik ken iemand die heb 2 1200s staan en ja, na ff te wennen aan hoe goed die turntables reageren, ging dat echt veel beter. Mja, bij drum n bass moet je wel zo nauwkeurig zijn om alleen al de beats te matchen. Bij 4/4 beats als ze niet helemaal sync lopen, maar toch wel voor 50%, dan krijg je van die dikke beats, bij DNB trainwreck je je mix gewoon :(.

maar ff voor alle mensen die willen beginnen met draaien: trackselection is net iets belangrijker dan je mixkunsten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

WAT??? Een feest geven en mij niet in de line-up plaatsen....? Wat een eikels zijn jullie zeg! :(

En zeker alleen maar omdat ik niet met dat ouderwetse veel te zware vinyl meer loop te zeulen... Jajaja, ik ken dat soort wel, alleen maar kijken naar of het een beetje gelikt erbij staat en vooral niet luisteren of het eindprodict strak is.

Jullie begrijpen dat ik me zwaar gepasseerd voel!

BAH, de arrogantie van die vinylgasten. Soms echt om misselijk van te worden. Hoor je van die lui draaien als bagger! Nee, laat mij maar lekker achter mijn setje die would-be gave mannuhthjus uitlachen.

Daaaag! 8-)

PS Reind, geef je ff die schoollineaal netjes terug aan de basisschool? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op dinsdag 03 juli 2001 01:36 schreef Reind het volgende:

Oh en ga morgen ff op zo'n mag 10 draaien. Schijnt in de zaak te staan waar ik altijd naalden e.d koop. Ken ik meteen ff die nieuwe numark cd-spelers checken (die mister don mee gaat nemen naar ons feestje?)
Een beetje mij er proberen bij te trekken via een achterdeurtje he???

Tsssss....

Jammer van die EON's die ik kon meenemen... :)

En het is dus MisterDon, aan elkaar geschreven en met hoofdletters! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 01:36 schreef Reind het volgende:

Oh en ga morgen ff op zo'n mag 10 draaien. Schijnt in de zaak te staan waar ik altijd naalden e.d koop. Ken ik meteen ff die nieuwe numark cd-spelers checken (die MisterDonAfbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/12550/tweakers.jpg mee gaat nemen naar ons feestje?)
Zo wel goed dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 03:29 schreef MisterDon het volgende:
PS Reind, geef je ff die schoollineaal netjes terug aan de basisschool? :+
Dat is een foto die bij een maat van mij genomen is. (Ik heb er zelf ook wel 1 hoor, Weet je wel hoe makkelijk die dingen zijn!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de line up niet bedacht!!
/me wijst onschuldig naar reind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-03 13:06

Masterfvz

AKA Freakazoid

Nog een vraagje...
Ik heb ook een versterker nodig natuurlijk.
Wat raden jullie aan voor een gewone slaapkamer??

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewone slaapkamer --> gewone versterker. Heb je al een paar boxen? Zorg dan gewoon dat je daar een mooie versterker bij zoekt. Maak je niet al te druk over watts etc, als het hard genoeg kan is het goed. Als je hem ook wilt gebruiken op feestjes etc is het natuurlijk een ander verhaal.

Reind --> Ik ben heeel nieuwsgierig naar je verhaal over die mag10!

MD --> Tja, vinyl klinkt ook veel mooier dan cd, dus willen we je gewoon niet op ons feestje hebben (hehe, zei ik net "ons :P)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

yo, wat is de ideale hoogte van je TT's eigenlijk?
moet de platter even hoog zijn als je navel?
of 5cm erboven ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 12:48 schreef Randy het volgende:
yo, wat is de ideale hoogte van je TT's eigenlijk?
moet de platter even hoog zijn als je navel?
of 5cm erboven ofzo?
Gewoon wat jezelf het fijnste vind lijkt mij?

Die van mij staan op 1.15 zeg maar (platter dan ) en mijn mengpaneel op 1.10 meter hoogte.
Te laag is beroerder alss iets te hoog omdat je anders na een uurtje draaien last van je rug krijgt.

Oh en JaaPvR wat neem jij mee? vrouwen e.d :D
Lijkt me toch dat die niet mogen ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz

Masterfvz

AKA Freakazoid

Ik wil natuurlijk niet een versterker met al te veel wats kopen, want voor op feesten kan me pa wat regelen. Dus ik denk wel dat het onder de 100 W kan. Maar op internet kan ik daarvan niets vinden. Weet iemand waar ik versterkers van onder de 100 W kan vinden?

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Laatst online: 19:24
volgens mij dwalen we een beetje af van het onderwerp :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Euhm dat waren we al 299 posts terug aan het doen hoor ;)

Maarre we hebben het nog steeds over dj stuff dus iedereen zal er wel wat wijzer van worden. Aangezien hier iedereen andere apperatuur heeft en iedereen z'n spullen graag promoot zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/htsie/mon1200.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op dinsdag 03 juli 2001 08:49 schreef Mries! het volgende:
ik heb de line up niet bedacht!!
/me wijst onschuldig naar reind :)
Hahaha, nou vooruit dan maar... Excuses zijn accepted! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op dinsdag 03 juli 2001 14:39 schreef Randy het volgende:
[afbeelding]
Gezellige toonarm heeft dat ding! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Op dinsdag 03 juli 2001 16:26 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Gezellige toonarm heeft dat ding! :+
euhm....
explain :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me nou afvraag is er nou verschil tussen de blauwe en de witte stantons 500mk2
Ik had vroeger wel is ergens gelezen dat met de gewone 500 de witte iets beter is dan de blauwe (maar volgens mij is dat net zo'n lul verhaal als dat de 1210 een sterkere moter heeft dan de 1200)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ja de witte naalden zijn elliptisch ofzo
en de blauwe gewoon recht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
nou we toch offtopic bezig zijn, ff een vergelijkingstestje, omnitronic, DAP of reloop ?

direct drive of course

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 17:20 schreef Randy het volgende:
ja de witte naalden zijn elliptisch ofzo
en de blauwe gewoon recht
Ik had van iemand gehoord dat je elliptische naalden alleen mag gebruiken als de vinyl niet al door een niet elliptische naald is gegaan. Omdat een "gewone" naald een eigen groef maakt, of de groef neemt de vorm van die naald aan en daar kunnen elleptische naalden niet tegen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz

Masterfvz

AKA Freakazoid

He we zijn niet oftopic hoor..Ik wil nogsteeds weten waar ik een onder de 100 W versterker kan kopen!
*D

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
Op dinsdag 03 juli 2001 17:40 schreef Masterfvz het volgende:
He we zijn niet oftopic hoor..Ik wil nogsteeds weten waar ik een onder de 100 W versterker kan kopen!
*D
een podiumversterker i presume ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Neem die ominitronic maar dan want Dap en Reloop sucks bigtime, just like soundlab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 14:39 schreef Randy het volgende:
[afbeelding]
Idd lijkt wel of dat ding ff flink te grazen is genomen door een nijlpaard ofzo.
Of is je vriendin pissed off geworden omdat je meer met je platenspelers e.d speelt dan met haar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op dinsdag 03 juli 2001 16:34 schreef Randy het volgende:

[..]

euhm....
explain :?
Een Technicstoonarm hoort S vormig te zijn. Op de foto zie ik alleen maar rare hoeken. De foto zal wel mislukt zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

haha ja ik snap er ook niets van
(van dat plaatje)
ELKE plaatje wat ik maak met die webcam en hier post wordt verneukt

terwijl hetzelfde plaatje op mijn HD gewoon normaal is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Zo hoort je toonarm eruit te zien (behalve bij de vestax en stanton want die hoort recht te zijn en als die in een s-vorm gebogen zit dan ben je echt verkeerd bezig geweest)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.dooyeweerd/Numark3.jpg

En zo ziet het er nu bij mij uit (check die akelig glimende vestax in mijn tafel)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.dooyeweerd/DJSet2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

haha ja weet ik, maar mijn arm is niet zo als op het plaatje dat ik eerder had gepost

gewoon verneukt, geen idee hoe dat komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ziet er uit als een mislukte foto -> Check die hoogteschijf maar is. Heb er nog niet eerder zo'n rare hoek in gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 11:17
Hehe, lange draad hier zo :)

reind, of iemand anders weet jij misschien een zaak in a'dam waar ze die Numark dingen verkopen? Kan zijn dat het aleens vertelt is maar je leest er snel overheen met 300+ post :)

Ik zelf werk(en draai) in een jongerencafe en daar staan 2 SL1200 MK2's die een klein beetje teveel baco over zich heen hebben gekregen.. probleem is alleen het budget(vrijwilligers werk dus geen al te hoog budget...)

Mocht je trouwens van je TT1's af willen laat het ff weten :)

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

attalos volgens mij
www.attalos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op dinsdag 03 juli 2001 22:05 schreef TheDuke99 het volgende:
Hehe, lange draad hier zo :)

reind, of iemand anders weet jij misschien een zaak in a'dam waar ze die Numark dingen verkopen? Kan zijn dat het aleens vertelt is maar je leest er snel overheen met 300+ post :)

Ik zelf werk(en draai) in een jongerencafe en daar staan 2 SL1200 MK2's die een klein beetje teveel baco over zich heen hebben gekregen.. probleem is alleen het budget(vrijwilligers werk dus geen al te hoog budget...)

Mocht je trouwens van je TT1's af willen laat het ff weten :)
Ze zijn bij Dijkman op de Rovengracht te koop. Audio Amsterdam kan je er ook vast aan helpen.

Als die 1200's de deur uit gaan heb ik wel interesse by the way. Ik ben namelijk vrij handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 11:17
Op dinsdag 03 juli 2001 22:20 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Als die 1200's de deur uit gaan heb ik wel interesse by the way. Ik ben namelijk vrij handig...
Helaas, als ze al weggaan(moet eerst gaan bedelen om geld bij het bestuur) dan neem ik ze over :).
Ze doen het nog wel, alleen pitch control klopt niet(o% gaat ie steeds sneler/langzamer) rechterplaten speler is de arm van defect(in de zin van: Vrijwel geen druk). Maar er is wel mee te draaien.

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Nou ik weet niet waar jij een numark voor veel minder geld als een technics wou weghalen hoor want die TT2 kost ook 1399,- bij de meeste zaken. Ik geloof dat er 1 bij midtown staat en ze verkoepen ze zoiezo bij attalos in arnhem voor 1299,-

Ik zou trouwens voor de vestax pdx 2000 gaan en geen technics of numark want die vestax is op dit moment gewoon het beste.

Enne wat hebbie met die toonarm gedaan dan van die technics (dat is wel lomp in ieder geval maar het blijkt dus dat een technics ook niet onverwoestbaar is)

Enne NEE IK VERKOOP MIJN TT1'S NIET WANT IK HOU VAN DIE DINGEN
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.dooyeweerd/Numark.jpg
OWWWW Wat zijn ze mooi :9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
hey reind is dat makkelijk die opstelling in een hoek ? ik zelf vind gewoon naast elkaar eigelijk een stuk makkelijker... of je moet erg lange armen hebben :)
edit:
ziet er wel netjes uit, mengpaneel in je tafel enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
FF wenne maar die ruimte is heerlijk en nodig voor me asbakkie en spa blauw ;)

En er lijkt veel erger dan het is (ruimte tussen platenspelers en mengpaneel)-> kan overal makkelijk bij hoor. Foto vertekend een beetje

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.dooyeweerd/tafel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Op dinsdag 03 juli 2001 13:10 schreef Reind het volgende:

[..]

Gewoon wat jezelf het fijnste vind lijkt mij?

Die van mij staan op 1.15 zeg maar (platter dan ) en mijn mengpaneel op 1.10 meter hoogte.
Te laag is beroerder alss iets te hoog omdat je anders na een uurtje draaien last van je rug krijgt.

Oh en JaaPvR wat neem jij mee? vrouwen e.d :D
Lijkt me toch dat die niet mogen ontbreken.
wow
net gemeten met een rolmaat,
en 115cm is wel hoog
dat is zo'n 11cm boven mijn navel
en waar mijn borst dus begint

dat betekend dus dat jij best wel lang ben
(ik ben 1.77kort, wil wel wat langer zijn, 1.80 is een mooie lengte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Op dinsdag 03 juli 2001 22:34 schreef Reind het volgende:
Nou ik weet niet waar jij een numark voor veel minder geld als een technics wou weghalen hoor want die TT2 kost ook 1399,- bij de meeste zaken. Ik geloof dat er 1 bij midtown staat en ze verkoepen ze zoiezo bij attalos in arnhem voor 1299,-

Ik zou trouwens voor de vestax pdx 2000 gaan en geen technics of numark want die vestax is op dit moment gewoon het beste.

Enne wat hebbie met die toonarm gedaan dan van die technics (dat is wel lomp in ieder geval maar het blijkt dus dat een technics ook niet onverwoestbaar is)

Enne NEE IK VERKOOP MIJN TT1'S NIET WANT IK HOU VAN DIE DINGEN
[afbeelding]
OWWWW Wat zijn ze mooi :9~ :9~ :9~ :9~
heb je er toch maar weer stanton's aangehangen :)
je had eerst bananas als ik het me goed herinner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Yep heb de stantons er weer aangehangen.

Bananen zijn leuk maar ze moesten weer vervangen worden en die naalden kosten 89,- piek. Stantons waren nog als nieuw dus die maar weer gaan gebruiken. En ze werken net zo fijn als het niet fijner is.

Iemand bananen kopen? Heb er hier 2 liggen alleen ff een nieuw naaldje erop en klaar.

En nu ga ik echt me vriendin ophalen voordat dit mijn laatste post op GoT is geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Op woensdag 04 juli 2001 00:01 schreef Reind het volgende:
Yep heb de stantons er weer aangehangen.

Bananen zijn leuk maar ze moesten weer vervangen worden en die naalden kosten 89,- piek. Stantons waren nog als nieuw dus die maar weer gaan gebruiken. En ze werken net zo fijn als het niet fijner is.

Iemand bananen kopen? Heb er hier 2 liggen alleen ff een nieuw naaldje erop en klaar.

En nu ga ik echt me vriendin ophalen voordat dit mijn laatste post op GoT is geweest
hahahahaha
nog steeds niet opgehaald :? |:(
dat wordt ruzie vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow ff een daggie weg en er zijn 2 pagina's bij! Zonder mij! Maar reind, wat past de vestax mooi in het gat van de XTC, even groot? Of is het een of andere standaard-maat? En als je de vestax aan het lenen bent mag ik niet je XTC ff lenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Die vestax is niet zo hoog dus vandaar die sticker erboven (best wel irri als je peuken er constant tussendoor donderen net zoals je gsm e.d)

Enne dateq staat idd bij iemand anders dus jammer maar helaas.

Oh en die mag 10 is echt een aanrader mensen -> Heb er vandaag ff op staan draaien en als je je ogen dicht doet dan is het net een dateq al zit die aansluiting voor je koptelefoon wel op een verkeerde plek. (faders lopen net zo soepel op dat ding)

Oh en idd ruzie met de vriendin en die slaapt nu dus bij d'r ouders. Fuck dat word morgen dus geen platen kopen maar met vriendin shoppen ofzo :r maarja tis m'n eigen schuld |:(

Oh en kijk is wat ik bij die vestax heb gedaan.
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.dooyeweerd/Vestax1.jpg

Moet je bij die mag 10 ook eerst doen want daar zit die X-fader helmaal op een kutplek (op ut randje van het mengpaneel onderaan en dan ook echt zowat op het randje)
Moet het alleen nog ff uitleggen aan die maat van als ie terug is >:) of gewoon op tijd terug scroeven kan ook natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ach live of a DJ is tough,

hee mries, mag ik jou wat vragen?
hoeveel kost dat omzetten naar blauwe leds? (je had al een adres gepost d8 ik, dus ik kan eignelijk wel bellen, maar dat doe ik dus bijna nooit |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Blauwe ledjes knikker je er toch ff zelf in? Echt niet moeilijk hoor! (tenminste... zolang je niet een gevaar vormt voor de samenleving met een soldeerbout in je handen :+ )

Hee Reind, handig ook dat je die afvoerbuizen hebt aangebracht in je tafel, kun je er later een aanrecht van knutselen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk zelf met een XTC, Numark CDN 34S, 2 Gemini PT 2400 tafeltjes.

kan ik zeker aanbevelen B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou die blauwe ledjes zijn niet alleen blauwe ledjes, maar ook een laat-je-platter achterdraaien-als-je-twee-keer-op-de-start-stop-knop-drukt module. De blauwe ledjes kan je zelf wel inbouwen idd, een technics demonteren is niet moeilijk. Mocht je toch meer info willen, mail ze maar info@mixmachines.com .. En nogmaals ik heb het zelf niet.

Reind, XTC lenen was ook een geintje ;) En die afvoerbuizen zijn wel handig als je er een biertapje boven bouwt ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja zo heeft ieder zijn voorkeur , voor mij is dat nog steeds een Rodec mx180-mk2 met 2 sl1200's. Ik moet wel zeggen dat Vestax zeer goed bezig is de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen jullie allemaal uit belgie ofzo dat je met allemaal van die B-merken langs komt?

trouwens, XTC faders zijn echt niet te evenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 01:16 schreef SuperDeBoer het volgende:
Komen jullie allemaal uit belgie ofzo dat je met allemaal van die B-merken langs komt?

Oh meneer heeft er verstand van :?

er gaat niets boven de penny & giles faders die je in de betere rodec aantreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja zo'n opmerking helpt natuurlijk niet echt. En iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeur qua mixers enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 01:18 schreef kibiru het volgende:

[..]

Oh meneer heeft er verstand van :?
ja goed gezien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ondersteun dan ff die opmerking van jou
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vestax :? rodec :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Op woensdag 04 juli 2001 01:14 schreef Mries! het volgende:
nou die blauwe ledjes zijn niet alleen blauwe ledjes, maar ook een laat-je-platter achterdraaien-als-je-twee-keer-op-de-start-stop-knop-drukt module. De blauwe ledjes kan je zelf wel inbouwen idd, een technics demonteren is niet moeilijk. Mocht je toch meer info willen, mail ze maar info@mixmachines.com .. En nogmaals ik heb het zelf niet.

Reind, XTC lenen was ook een geintje ;) En die afvoerbuizen zijn wel handig als je er een biertapje boven bouwt ofzo :)
thxs mries,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Op woensdag 04 juli 2001 01:23 schreef SuperDeBoer het volgende:
Vestax :? rodec :?
4 your information
rodec en vestax zijn zeker weten geen B-merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 01:25 schreef Randy het volgende:

[..]

4 your information
Nou ja .... de B van belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Jij noemt Technics - Vestax - Dateq - Rodec - Numark e.d -> B Merken. sorry hoor maar dan ben jij niet helemaal goed bij je hoofd :? en moet ik ff heel errug hard lache.

:) hahahahahahahahahahaaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :)

Prutser en jij hebt er verstand van?

Enne mensen die buizen zijn van de cv ketel. D'r moest op die plek eigenlijk een wastafel komen maarja ik was eerst met mijn hele zooi.
Ziet er wel lelijk uit idd op die foto's, Ga mogen lades e.d onder de tafel maken zodat ik m'n platen netjes weg kan zetten. + Alles netjes aftimmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 01:25 schreef Randy het volgende:

[..]

4 your information
Dan kan je mij er vast wel wat meer over vertellen 4 my information

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij als ik een geld overschot heb, moet ik een 2 PDX 2000's en een Allen & Heath Xone:64 of een Pioneer DJM-600..hoef niet per se aan de XTC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit reind, je kan niet eens normaal lezen.
wat kan je eigenlijk wel????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Op woensdag 04 juli 2001 01:27 schreef SuperDeBoer het volgende:

[..]

Dan kan je mij er vast wel wat meer over vertellen 4 my information
let me guess.
je hebt zeker alleen de laatste pagina's gelezen?

lees alles maar vanaf het begin, hebbie wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 01:29 schreef Randy het volgende:

[..]

let me guess.
je hebt zeker alleen de laatste pagina's gelezen?

lees alles maar vanaf het begin, hebbie wat te doen.
bedankt dan 4 the information, jij weet het zelf dus ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk groot feest. kijk rodec.
Afbeeldingslocatie: http://www.flash-disco.de/CastleOne/Castle200images/mixerycastle2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 01:31 schreef Mries! het volgende:
[afbeelding]
nu kan je nog een vestax afbeelding zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Op woensdag 04 juli 2001 01:31 schreef Mries! het volgende:
[afbeelding]
mries welke DJ en op welk feestje is dat?

*hint hint* check, pop-up raampje van www.rodec.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 01:32 schreef SuperDeBoer het volgende:
nu kan je nog een vestax afbeelding zoeken
klopt. Ik zal voor de zekerheid nog ff erbij zeggen dat het om Vestax gaat.

kijk goeie scratch DJ's. kijk Vestax.
Afbeeldingslocatie: http://www.vestax.co.uk/flash/qb-mm-shrt.jpg
QBert/Mixmaster Mike/Shortcut

dit feest randy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Die merken die ik noemde (wel ff de hogere prijsklasse van die merken) zijn dingen die je voor het leven koopt zeg maar.
Mijn XTC gaat waarschijnlijk nog wel een jaar of 10 mee en ik zal tussentijds wel faders moeten vervangen maar dan nog.

Mijn Numarks en de Vestaxen van Freekweb en de Technicsen van Mries (sorry als ik iets of iemand ben vergeten) zijn platenspelers waar je in principe je hele leven mee vooruit kan.
Hetzelfde geld voor de cd spelers van MisterDon.

Allen health e.d zijn de merken van de engelse markt en je zult ze hier niet zoveel tegenkomen, Net zoals je dateqs niet zoveel zal zien in engeland.

Het gaat er trouwens niet om wat iets kost maar wat voor gevoel jezelf bij zoiets hebt.
Je kunt er lekker mee uit de voeten of iets werkt gewoon niet zoals jij dat wilt en dan moet je verder gaan kijken.

Wat betreft die rodec voor 1750,- -> Doe mij er maar een stuk of 10 dan want die raak je zo kwijt voor dat geld. (kosten normaal rond de 2400,- á 2500,- dacht ik)

Oh en als je naar feesten gaat om te kijken wat daar aan apperatuur staat dan kan ik je dat zo wel vertellen

altijd technicsen + een rodec of dateq -> Why -> verdomd goede merken met en hoge betrouwbaarheid, Biertje in je xtc maakt namelijk geen reet uit en ik spreek uit ervaring jammer genoeg (ut was godzijdank niet mijn dateq XTC)

Op scrath feesten is het negen van de 10* een vestax mixer + draaitafels ;)

Oh en wat wou je weten dan van die merken?
Mag jij me ff vertellen waarom het B-Merken zijn, want op zulke uitspraken :r ik. (of ga ik nu te ver? Naja ik ben chagerijnig dus daar zal het wel door komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Op woensdag 04 juli 2001 01:29 schreef SuperDeBoer het volgende:
shit reind, je kan niet eens normaal lezen.
wat kan je eigenlijk wel????
sjongejonge vandaag aangemeld, en dan al direct een grote mond tegen mensen die je niet eens ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Oh en op je vraag wat ik wel kan.

IK KAN AL ZELF NAAR DE WC. goed hé :)

Ik vind dit trouwens wel hele coole platenkoffers
Afbeeldingslocatie: http://www.attalos.nl/main/shop/fotos/reloop-clubcasetrans5050.jpg
Allen zou het heel blijven dat plexiglas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Respect voor degene die het verdienen en niet voor mensen die zo lopen schreeuwen tenzij ze een reden hebben om dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 01:51 schreef Reind het volgende:
respect!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Oke en nu is het wel weer leuk geweest aangezien Super de Boer nog niks heeft neergezet op dit draadje waarom en wat nou B-merken zijn ga ik lekker slapen.

:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z

-CY- enne mensen wish me luck want ik moet morgen dus met de vriendin mee winkelen waarschijnlijk. En dat terwijl ik platen wou gaan kopen (ga ik ook echt wel doen in A'dam) en is ff lekker een hardhouse cd wou gaan maken. K'heb namelijk ook ff wat platen van die maat van me meegegapt om zo'n cd'tje te maken. Tis weer is wat anders als 2-Step & Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

GODVERDOMME!!!!!

Ja, hier kan ik me dus echt heel erg pissig om maken.

We hebben hier een best interessante thread bijelkaar gekregen, nul geflame enzo en dan komt er een of andere zak stront die het blijkbaar gaaf vindt om zichzelf naar een supermarkt te noemen en niets anders doet dan ongefundeerde lulkoek te verkopen.

Heeee, superdeboer, get a life man! Kortsluiting in je hoofd of zo?

Je bent pas zo kort geregistreerd dat je waarschijnlijk nog niet eens de tijd hebt gehad om deze hele thread te hebben gelezen!

B merken. Jeez wat ben je dan een loser zeg. Jij kent ze niet, dus het is een B merk :) hahahaha, wat ben je dan dom zeg.

Nou prutser de landarbeider, kom maar eens met een naaiend mooi verhaal nu of laat je bijdehante praatjes voor altijd voor je.

Aaarg, kunnen we deze hele thread niet lekker moven naar de huiskamer, tenminste niet van die fukking te gave newbies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 01:38 schreef Reind het volgende:

Wat betreft die rodec voor 1750,- -> Doe mij er maar een stuk of 10 dan want die raak je zo kwijt voor dat geld. (kosten normaal rond de 2400,- á 2500,- dacht ik)
Deze aanbieding was alleen voor Optical , voor jou zou hij denk ik rond de 2250,- komen. Normaal zijn ze idd rond de 2600,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Neeeeeeeee Niet naar de Huiskamer hoor deze thread want daar heb ik nog geen rechten voor.
Nog 30 dagen en ik mag er wel in dacht ik.

Tsja die crash hé -> Moest weer opnieuw beginnen.
Maar idd weinig geflame gehad in deze thread :) (op een paar na dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Op woensdag 04 juli 2001 01:51 schreef Reind het volgende:
Oh en op je vraag wat ik wel kan.

Ik vind dit trouwens wel hele coole platenkoffers
[afbeelding]
Allen zou het heel blijven dat plexiglas?
dat zijn die reloops koffers he?

ja dus, ff linkje gevolgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

[troll modus]

Hahaha, hee Reind, newbie!!! :)

[/troll modus]

Niet gezellig aan het winkelen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 19:16 schreef T het volgende:
Misschien zomaar een jongensdroom, maar ik ben me een beetje aan het orienteren op het zijn van een Dj.

Nu zie ik me niet volgende week al op grote feesten ofzo draaien, maar ik zou wel 's willen leren om gewoon wat plaatjes te kunnen draaien... wat mixen enzo. Evt. live.

Maar kan ik voldoen met m'n pc'tje? Moet ik een complete installatie kopen? Of hoe doen jullie dat?

Ik ben nog maar een scholiertje van 16, dus erg veel budget heb ik niet :)
En ik ben nog compleet nieuw op dit gebied. Dus misschien is het onderwerp ook een beetje vaag, maar waar het dus op neer komt is dat ik een punt zoek om te beginnen.

Mijn vraag is waar?
nou als je een dj wilt worden moet je zeker niet op tweakers gaan kijken maar gewoon demo's sturen naar id&t enz enz en veel oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Op woensdag 04 juli 2001 13:07 schreef sub-zero3d het volgende:

[..]

nou als je een dj wilt worden moet je zeker niet op tweakers gaan kijken maar gewoon demo's sturen naar id&t enz enz en veel oefenen
ahaa, dus om een DJ te worden moet je je te 8-) voelen voor tweakers, ik wist het wel. :P
;)

ik ga maar es ff :Y) nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 13:13 schreef Randy het volgende:

[..]

ahaa, dus om een DJ te worden moet je je te 8-) voelen voor tweakers, ik wist het wel. :P
;)

ik ga maar es ff :Y) nu
hih nee hoor tweakers roeleren :)
maar als je een dj wil worden zit je hier toch verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online

[..]

Dat doen we als we niet aan het posten zijn -> Dan zijn we aan het draaien of net zoals ik zometeen ga doen -> Shoppen met de girlfriend :(
Enne demo's opsturen daar hoef je niet aan te beginnen hoor, Die worden namelijk 9 van de 10 keer rechtstreeks de prullenbak in geknikkerd.
Zulke lui willen je live horen en niet op een tape dus gewoon zorgen dat je op de kleine feestjes komt te draaien en dan komt de rest vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Op woensdag 04 juli 2001 14:06 schreef Reind het volgende:

[..]

Dat doen we als we niet aan het posten zijn -> Dan zijn we aan het draaien of net zoals ik zometeen ga doen -> Shoppen met de girlfriend :(
Enne demo's opsturen daar hoef je niet aan te beginnen hoor, Die worden namelijk 9 van de 10 keer rechtstreeks de prullenbak in geknikkerd.
Zulke lui willen je live horen en niet op een tape dus gewoon zorgen dat je op de kleine feestjes komt te draaien en dan komt de rest vanzelf.
haha, shoppen, gewoon als zij in een kledingzaak zit, naar de platenzaak sneaken,
wat zitten meiden toch lang in kleding/schoenenzaken :( en dan presteren ze het ook nog om niets te kopen |:(
en dan ook nog 10keer hetzelfde rondje lopen in de zaak, alles een paar keer passen voor de zekerheid.
ik :? ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Midtown zit toch vlak bij de H&M in A'dam ;)

So don't worry ik heb vanavond weer nieuwe plaatjes. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

wow, helemaal naar amsterdam
je woont toch ergens in hardewijk?
das volgens mij aardrijkskunde-data van 5 jaar terug, best wel ver van amsterdam

yo yo, reind, als je dit berichtje nog leest
en je gaat naar midtown
kan je dan direct vragen hoeveel een sl1200MK2 kost bij hun zonder element

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 23:36

DJT

[..]

...Of meedoen aan de «O» Trophy!

Zie http://www.eau.nl > Hot News > Derde artikeltje

Heb vorig jaar ook meegedaan...met succes! B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
hmm voor mensen die bij midtown in den haag shoppen, als je lid wordt van club eau, voor 25,- p/j, krijg je 10 % korting op al je vinyl bij midtown (en cd's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 14:27 schreef Randy het volgende:
wow, helemaal naar amsterdam
je woont toch ergens in hardewijk?
das volgens mij aardrijkskunde-data van 5 jaar terug, best wel ver van amsterdam

yo yo, reind, als je dit berichtje nog leest
en je gaat naar midtown
kan je dan direct vragen hoeveel een sl1200MK2 kost bij hun zonder element
Ik was er zondag nog en ik dacht dat ik ze voor 1300fl heb zien staan, maarja dat weet ik niet meer zeker dus ik heb ze maar ff een mailtje gestuurd, dus nu ff w88 op een reply en dan weet jij het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Op woensdag 04 juli 2001 15:12 schreef T3KST3P het volgende:

[..]

Ik was er zondag nog en ik dacht dat ik ze voor 1300fl heb zien staan, maarja dat weet ik niet meer zeker dus ik heb ze maar ff een mailtje gestuurd, dus nu ff w88 op een reply en dan weet jij het ook :)
ok ik hoop het, dan heb ik mijn tafels deze maand misschien nog
Pagina: 1 ... 4 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.