mijn god ik ben ff weg en alweer 2 pagina's met onzin gevuld
**starting flame mode sequence**
Op woensdag 12 december 2001 23:44 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
De tijd van mijn leven gehad.... Een DJ moet de passie voelen voor zijn muziek en ook de muziekkeus van anderen respecteren. Als je dat niet kunt.... laat maar..
Tijd van je leven laat me raden elk weekend (draaien) op een of ander feest bier zuipen en met een blond wijf naar bed ofzo moet ik me zoiets voostellen??????
ten eerste: leer eens quoten
ten tweede: voel jezelf vooral niet verheven boven iedereen omdat je zelf zonodig in een bandje wat aan pielt met 2 draaitafels

what else is new
dat blijkt wel uit je enorm kortzichtige uitspraken en de spreuk 'kijk verder dan je neus lang is' lijkt me voor jou niet van belang want door al dat geblaat van je zou ik bijna denken dat je neus een gat in je hoofd is ipv dat ie eruit steekt...
ten derde: die zin die je zo hopeloos probeerde te quoten heb je duidelijk niet begrepen want als je net zo'n 'feeling' voor muziek had en ook maar enigszins bezig bent met muziek dan zou je dat toch moeten begrijpen dat iemand z'n passie in z'n muziek kwijt kan, wat die muziek ook is
ten vierde: ik quote: (observe... ja _zo_ moet het

)
Tijd van je leven laat me raden elk weekend (draaien) op een of ander feest bier zuipen en met een blond wijf naar bed ofzo moet ik me zoiets voostellen??????
dit spreekt duidelijk boekdelen over _jouw_ opvatting over de tijd van je leven, of is dat in jouw geval wishful thinking

en wat dan nog, ook al zou ie dat op die manier doen, who gives a shit?
al met al kan ik uit je posts in dit topic weinig anders concluderen dat je een nogal irritant pestventje bent, qua (geestelijke) leeftijd 14 a 17 wat met uitspraken als 'cddraaiers zijn geen dj's!', 'beatmixen is voor mietjes' en 'alles wat niet turntablism is is kut' een beetje populair probeert te doen, BOEIE
Zorg eerst maar eens dat je leert fatsoenlijke postings te doen hier met meningen die je ook kan onderbouwen in plaats van dit soort loze uitspraken, en wil ik de 'regulars' in dit topic gewoon ff verzoeken die postings van je links te laten liggen want het snijdt toch totaal geen hout.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."