Nou, ik heb alle mixen geloof ik nu wel doorgespit. Wat een hoop trance zit er tussen zeg. Ik heb al dat Tiestogrpiel nooit zo spannend gevonden. Wat me ook opvalt dat de geluidskwaliteit bij sommige DJ's echt om in tranen uit te barsten is. Niet om iemand af te kraken, maar je denkt toch niet dat ik met aandacht naar een rammelige .wma ga zitten luisteren? Begrijp ik dus niet. Als ik een mix maak wil ik dat die juist zo mooi en crispy mogelijk klinkt! De mix van Mesut is bijvoorbeeld veeel te zacht opgenomen en da's zonde.
Verder laat de paar mixen die sec op de PC zijn gemaakt wel zien dat dit medium heel leuk is, maar zonder toevoegende bedieningshardware totaal ongeschikt om behoorlijk mee te draaien.
Ik ga me niet echt wagen aan een ranking, want die zou te veel gekleurd worden door persoonlijke voorkeuren;
*Adion, m-m, Yonie, Humsie: Probeer eens van het commerciele pad af te stappen en maak een eigen stijl.
*Jadjong: Probeer eens wat meer rust in je mix te leggen, het klink alsof er iemand met een geweer achter je staat en de trekker overhaalt als je geen 100 mixen in een uur weet te halen. Het is je denk ik wel gelukt, maar ik word er buitengewoon onrustig van.
*Reind: Leer eens opnemen man. Je mixen zijn wel netjes, maar de opnamekwaltieit verpest het, en dat is jammer. Ik vind je mix leuk voor zondagochtend ofzo. (Redelijk rustig opstaan dus, wees er maar blij mee, want ik ben dan op m'n kritischt!

)
*Jumpstart kan niet alleen mooie hoesjes ontwerpen, dat blijkt uit zijn mix wel. Netjes en rustig gemixt met lekkere duistere plaatjes. Alleen wel een beetje tricky om alleen maar platen van een en dezelfde remixer te nemen; voor je het weet ben je een Jean die een setje Basoskimixen gaat draaien. Op de Jumpstartmanier vind ik trance heel lekker. Jammer dat die commerciele zooi daar anders mee om gaat.
*Universal is ook erg op de trancey tour. Het stuk halverwege vinfd ik niet zo mooi, veel drukke trancey zooi. Het begin en eind is wel sterk.
*Skabber: Je plaatkeuze is een stuk beter dan je mixes af en toe (en plaatkeuze is moeilijker aan te leren dan mixen, dus dat komt wel in orde!) alleen begrijp ik niet waarom je aan het eind van je set techno aan het draaien bent terwijl de set "chill mix" heet.
*Mries: Ja. mix nummer 7 is naar mijn mening de beste mix die op de server staat. Niks meer en niks minder. Ik zal dit weekend dus aan de bak moeten om je van de troon te stoten.
En nou niet boos worden als ik je geen veer in je kont heb geschoven he?