Jij begrijpt het tenminste.Op maandag 12 november 2001 16:47 schreef mark_dabomb het volgende:
Vooral op een Numark cdn88 he misterdon?
Damn ik ben jaloers!!!
Niet jaloers zijn, zuinig zijn en sparen.
[edit: ik heb weer een mooi rond getal
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Jij begrijpt het tenminste.Op maandag 12 november 2001 16:47 schreef mark_dabomb het volgende:
Vooral op een Numark cdn88 he misterdon?
Damn ik ben jaloers!!!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
tsja.. geld?Op maandag 12 november 2001 18:08 schreef MisterDon het volgende:
Stanton maakt pas sinds kort CD spelers. Ik ben er niet erg van onder de indruk. Ik zie ook niet helemaal in waarom ze aan die handel zijn begonnen....
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
lolOp maandag 12 november 2001 18:33 schreef MisterDon het volgende:
En zeker geen Numark!!!
(hoe kun je dat merk nou toch vergeten...)
Inderdaad, Bier is vies en je moet er vanOp zondag 11 november 2001 16:50 schreef jadjong het volgende:
[..]
Bier ? Nee. hoogstens water.
En behalve van bier moet ik ook zo onderhand van deze luiOp maandag 12 november 2001 16:51 schreef PeterT het volgende:
Wanneer komt er een slotje? Na 88 pagina's zal T (de topic starter) wel een beetje een idee hebben hoe het werkt...
mietjeOp maandag 12 november 2001 19:20 schreef Reind het volgende:
Inderdaad, Bier is vies en je moet er vanik wel tenminste na 2 biertjes Op een corona na dan want die lust ik wel
waat ! 300,- ?!! ik wil er ook 1 ;POw en mensen ik heb een Korg kaos pad gekocht (voor maar 300,-) en zo'n ding is erg leuk om mee te spelen. Tis alleen jammer dat ik van die vrienden heb die altijd mijn spullen gaan lopen testen voordat ik er zelf ook maar ff mee heb kunnen spelen
Verwijderd
Verwijderd
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Ja hallo dat ding is 2é hands -> dus een stuk minder waard en ik heb um gekocht van zo'n ventje wat niet weet wat ie in janden heeft. kwam ik maar zo'n iemand tegen met een A&HOp maandag 12 november 2001 19:44 schreef MisterDon het volgende:
Waaaat!!!!! 300 piek voor een Kaosspad.
Wat is het leven toch soms oneerlijk. Grrr...
Leuk voor je Reind. Wat zijn je favoriete progamma's?
Ja dat zie je inderdaad goed. Die CMX 3000 is erg mooi, alleen de pitch bend van Pioneer vind ik minder dan Numark. (Pioneer is niet zo heel precies te benden, slaat al heel snel een groot aantal % uit)Op maandag 12 november 2001 21:15 schreef universal creations het volgende:
Die nieuwste van Pioneer, de CMX-3000 lijkt mij wel een aardige concurrent voor de CDN-88 van Numark (of zie ik dat verkeerd), heeft er iemand al mee gespeeld?
Verwijderd
Ik snap toch nog niet echt waarom je nou zo'n A&H wil.. Ik hoor er niet echt superveel goeds over, dat het bij zoveel verschillende mensen heeft gezeten zegt eigenlijk ook al genoeg, en de mensen die ik ken met zo'n ding zijn er een paar keer mee terug gemoeten..Op maandag 12 november 2001 21:29 schreef Reind het volgende:
kwam ik maar zo'n iemand tegen met een A&H
Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5
Yep. Cool he?Op maandag 12 november 2001 23:37 schreef reddog33hummer het volgende:
89 pagina's
man jullie hebben echt wel over iets zitten spreken denk ik zo
Probeer het maar is zo lang met je vriendin vol te houden.Op maandag 12 november 2001 23:37 schreef reddog33hummer het volgende:
89 pagina's
man jullie hebben echt wel over iets zitten spreken denk ik zo
Ik wil gewoon een A&H omdat IK hem fijn vind werken.Op maandag 12 november 2001 23:31 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik snap toch nog niet echt waarom je nou zo'n A&H wil.. Ik hoor er niet echt superveel goeds over, dat het bij zoveel verschillende mensen heeft gezeten zegt eigenlijk ook al genoeg, en de mensen die ik ken met zo'n ding zijn er een paar keer mee terug gemoeten..
Verwijderd
...hoe bedoel je JS? het is opzich al een een private account..Op maandag 12 november 2001 15:19 schreef JumpStart het volgende:
Mries, misschien is het een idee om je GoT-DJ-Mix server om te zetten naar een private account ?
Op een of andere manier heb ik het idee dat er teveel mensen aan het l33chen zijn. (goh, waarom zou dat nou zijn ?) Maar ondertussen kom ik er niet meer in
hmja maar misschien is het handiger het wachtwoord te veranderen, te zorgen dat de groep vaste mensen van deze thread het wachtwoord hebben, en als anderen ook iets van die ftp willen downloaden, of ernaartoe willen uploaden, ze even een mailtje sturenOp dinsdag 13 november 2001 00:34 schreef Mries! het volgende:
...hoe bedoel je JS? het is opzich al een een private account..
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Shockers 4 cd 2 sluit ook af met knights of the jaguar(ik dacht dat hij van dj roland was... is misschien wel een andere producer-naam oid.) opmerking <- ik had niet verder gelezen onder dit bericht stond hetzelfde geqouted.Op zaterdag 10 november 2001 17:03 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Jaguar blijft gewoon een wereldplaat. Wordt echt iedereen volgens mij wel een beetje blij van!
Straks thuis even op het label van de plaat kijken: "The Knights of the jaguar EP" van "The Aztec Mystic". The Aztec Mystic is een alias van D.J. Rolando. Op de plaat staat ook "UR", dus "Underground Resistance", het label. UR is in ieder geval weer verbonden met onder andere Jeff Mills.Op dinsdag 13 november 2001 13:23 schreef RensR het volgende:
[..]
Shockers 4 cd 2 sluit ook af met knights of the jaguar(ik dacht dat hij van dj roland was... is misschien wel een andere producer-naam oid.)
In ieder geval een superstijl nummer ja
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Euhm dis geen verdediging ofzo hoor maar ga is een keer naar een 2Step feest -> 2Step is namelijk veel korte overgangen en 9 van de 10* klinken ze voor geen meter. Bij de meeste dj's dan hé. Mensen zoals MJ Cole en Joost van Bellen kunnen 2Step en Garage perfect mixen en maken zelfs de mooiste korte overgangen die je kunt bedenken. Ik weet van mezelf dat ik niet zo'n goede mixtechniek heb zo af en toe maar daar is mee te leven als je dan maar wel de goede platen draait.Op dinsdag 13 november 2001 11:19 schreef TripleM het volgende:
Ik heb even de UK Garage & 2Step mix van Reind gedownload.. Ben em nu aant luisteren (nog 47 minuten te gaan), straks zal ik mijn expert *KUCH* opinion es ventileren..Klinkt lekker tot nu toe!
edit:
Zo klaar.. Een ontzettend lekker stukje muziek! Movin' Too Fast (als ie zo heet) heb ik altijd al een ontzettend lekker nummer gevonden, verder over de platenkeus niets verkeerds.. Tis niet mijn draai-stijl maar daarom juist wel leuk om es iets anders te horen..
Wat betreft de overgangen, in het begin vind ik ze niet zo sterk, meer recht toe recht aan en soms iets te opvallend, later in de mix lijkt dat minder, klopt dat?
Samengevat vind ik et een lekkere mix, hoop binnenkort es wat meer te kunnen luisteren van je!
Ik ga vanavond es kijken waar ik mijn oude mixjes gelaten heb, kan ik in ieder geval IETS online zetten..
Verwijderd
je hebt helemaal gelijk !!Op dinsdag 13 november 2001 13:34 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Straks thuis even op het label van de plaat kijken: "The Knights of the jaguar EP" van "The Aztec Mystic". The Aztec Mystic is een alias van D.J. Rolando. Op de plaat staat ook "UR", dus "Underground Resistance", het label. UR is in ieder geval weer verbonden met onder andere Jeff Mills.
Dat zal et inderdaad zijn.. Ik heb nog niet zoveel 2Step mixen gehoord, dit is denk ik de 2e.. En DnB wordt heel anders gemixt dan club/trance en dat geldt vast ook voor 2Step, het is gewoon iets dat opviel als ik zo luisterde.. Verder prima mix hoor!Op dinsdag 13 november 2001 13:34 schreef Reind het volgende:
Euhm dis geen verdediging ofzo hoor maar ga is een keer naar een 2Step feest -> 2Step is namelijk veel korte overgangen en 9 van de 10* klinken ze voor geen meter. Bij de meeste dj's dan hé.
The energy, that's what it's all about!Ik weet van mezelf dat ik niet zo'n goede mixtechniek heb zo af en toe maar daar is mee te leven als je dan maar wel de goede platen draait.
Artful Dodger ja, dat was em! The king of 2Step!Dat nummer heet trouwens inderdaad Movin to Fast en is van Artful Dodger ft. Romina Johnsen
Technics is ook de beste..(en dat gebeurd niet zo snel hé dat ik iemand gelijk geefhelemaal als het om technics is de beste gaat)
Ook prima! Naja tis ook maar een idee, als we met elkaar steeds losse dagen prikken is dat natuurlijk ook prima, maar op zich lijkt het online naar elkaar luisteren me wel geinig, steeds een ander stukkie muziek en feedback voor degenen die niet (vaak) voor publiek draaien, zoals yours truly..Wat betrefd dat shoutcasten -> goed idee maar iedere week een vaste dag gaat bij mij niet lukken aangezien ik weer druk bezig ben met een nieuw vriendinnetje(naja nieuw is ze niet helemaal -> tis me ex) en ik fucking druk ben met me werk
+ ik ga binnenkort ook op mezelf dus dat word dan een housewarming met GOT dj's die muziek gaan draaien?
Ii vind dit echt een heel leuk idee. Twee problemen: 1) Ik heb maar 15 kbs upstream, 2) Ik weet geen ruk van dat hele shoutcast gebeuren af.Op dinsdag 13 november 2001 11:40 schreef TripleM het volgende:
Even iets anders tussendoor, schoot me net tebinnen.. Waarom gaan we niet online mixen? We kunnen allemaal via de pc opnemen (of bijna allemaal), als je Shoutcast installeert kun je online uitzenden..
Wat we dan ideaal gezien nodig hebben is iemand met wat meer bandbreedte die de stream relayt.. Zodat je altijd maar op 1 kanaal hoeft af te stemmen, die op dat moment de stream van een van de GoT DJ's relayt.. Mijn kabel verbinding zou niet meer als 3 mensen trekken op crappy kwaliteit..
Voorbeeld: Ik start mijn Shoutcast server, degene met meer bandbreedte sluit aan op mijn stream en relayt die, en de rest van de luisteraars stemmen af op het IP van de man-met-de-bandbreedte..
Idee? Nu alleen nog iemand met bandbreedte
edit:
Een vaste dag in de week ofzo? Iedere week een andere GoT DJ die een uurtje draait?
mazzelaar.Op dinsdag 13 november 2001 15:41 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Ii vind dit echt een heel leuk idee. Twee problemen: 1) Ik heb maar 15 kbs upstream, 2) Ik weet geen ruk van dat hele shoutcast gebeuren af.
Maar als het wordt opgezet wil ik er best aan meedoen hoor.
same for me...Op dinsdag 13 november 2001 15:41 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Ii vind dit echt een heel leuk idee. Twee problemen: 1) Ik heb maar 15 kbs upstream, 2) Ik weet geen ruk van dat hele shoutcast gebeuren af.
Maar als het wordt opgezet wil ik er best aan meedoen hoor.
--Roy Goodman
Verwijderd
Hoeveel CPU belasting heeft een Shoutcast Relay server nodig ? Ik heb namelijk 24/7 een computer tot mijn beschikking, aan een 100 mbit lijn. (Lang leve de universiteit!)Op dinsdag 13 november 2001 17:20 schreef TripleM het volgende:
[...]
Met behulp van de AnalogX Shoutcast server en de DSP plugin voor Winamp kun je heel makkelijk je eigen stream opzetten.. Wil ik best in een mini reviewtje knallen..
Als iemand anders dan bandbreedte heeft moet die zorgen dat ze steeds 1 van onze ip's relayen, afhankelijk van wie er die avond dienst heeft..
Hmm.. GoT Radio?! *idee* MILJOENENPUBLIEK! GEJUICH!Moeten we niet es met een crewlid praten?
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
grrr... gewoon hier doorgaanOp dinsdag 13 november 2001 19:32 schreef 3DBlaster het volgende:
Het Grote "How to become a Dj" topic Deel 2
I wilde jullie er ff op wijzen
winamp streams vereisen niet zo veel cpu kracht, maar ism een unreal server kan het hier en daar wel eens haperen. bandbreedte is geen probleem als je 100 mbit hebtOp dinsdag 13 november 2001 18:32 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Hoeveel CPU belasting heeft een Shoutcast Relay server nodig ? Ik heb namelijk 24/7 een computer tot mijn beschikking, aan een 100 mbit lijn. (Lang leve de universiteit!)
Maar deze server draait ook al een Unreal Tournament server, en die heeft 90 tot 100% CPU load nodig voor de max. 16 spelers die erop kunnen. Dus ik kan alleen een relay server draaien als de CPU belasting niet te zwaar is voor het arreme PIII 450'je (Win NT4, 192 MB ram).
Ho nou, da's nou ook weer niet meteen de bedoeling..Op dinsdag 13 november 2001 17:59 schreef MisterDon het volgende:
En bij deze is TripleM GoT ShoutCast moderator.
Verwijderd
Betaal jij de lijst voor me? Dan wil ik hem wel.Op dinsdag 13 november 2001 22:03 schreef Gerrit83 het volgende:
offtopic:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK wat een lange topic..., zullen we hem inlijsten?
Ik wil jou er ff op wijzen dat je met zulke dingen echt geen vrienden maaktOp dinsdag 13 november 2001 19:32 schreef 3DBlaster het volgende:
Het Grote "How to become a Dj" topic Deel 2
I wilde jullie er ff op wijzen
Verwijderd
Verwijderd
Hangt ervan af welke poorten er openstaan.. FTP staat wel open (duh), hmm je kunt natuurlijk niet bij de eventuele firewall op de server.. Dan ist gewoon proberen..Op woensdag 14 november 2001 00:26 schreef Mries! het volgende:
misschien ook nog een handleiding om een linux relay ding te maken?anders moet ik dat weer zelf allemaal uitzoeken enzo hehe
Maar ik weet niet hoe mooi het gaat lukken met vanaf hier shoutcasten, de pc hangt via een server aan internet, ik weet niet of ie er door heenkomt etc.
Verwijderd
Sorry hoor, ik dacht te kunnen helpen.Op dinsdag 13 november 2001 23:54 schreef Mries! het volgende:
JVS roeltBeetje slechte axie hoor 3Dmanneke
ik wil wel de FTP minderen zeg maar en dan mijn 100 upstream aan shoutcastrelaying doneren
ofzo
(...)
Ik ken em, heb em zelfs, maar niet op plaat..Op woensdag 14 november 2001 13:45 schreef jopie het volgende:
Nu nog een aanrader qua muziek, zaterdag gehoord in een ID-T radio mix: Part One - I'm so crazy, kan er nog niet echt een stroming aan toekennen, maar denk aan progressive.
Te laat, ik heb em al besteld.. Ik heb die demo gehoord en dat ding es bekeken, vind ik genoeg.. Adviesprijs is 900 piek, ik heb em voor iets onder de 600 piek inclusief BTW..Op maandag 29 oktober 2001 18:30 schreef MisterDon het volgende:
Tsja, de prijzen liggen niet zo hoog meer als een paar maanden terug. Ik geloof dat ie voor een 600 piek wel te vinden moet zijn.
En of je het waard vindt... Daarvoor zou ik er mee gaan spelen en een oordeel vellen...
Doet et prima zo te horen..Op woensdag 14 november 2001 15:29 schreef Ener-G het volgende:
ik heb even een shoutcast servertje opgezet die wat mixen afspeelt die op mries z'n ftp zijn gezet, het adres is:
http://rene.oxydized.com:8000
jep reind's set loopt nu, en klinkt nog steeds lekkerOp woensdag 14 november 2001 15:39 schreef TripleM het volgende:
[..]
Doet et prima zo te horen..
--Roy Goodman
ehm vet dat mijn set er ook tussen staat, maar da's maar de helft hoor... want tijdens het uploaden werd ik gedisconnect en kon sinds dien niet meer connectenOp woensdag 14 november 2001 16:04 schreef Ener-G het volgende:
in de planning wat er nu draait:
- Reind 2step/garage (is nu bezig)
- Ener-G techno
- MisterDon Xperimental
- flat - harde zooi
- Ener-G drum 'n bass
--Roy Goodman
KIES 2 KIES 2 KIES 2!!! Ik zie er een paar plaatjes tussenzitten die ik ook heb, wil wel es zien of dit een beetje mijn High Energy is..Op woensdag 14 november 2001 16:07 schreef Flat© het volgende:
gaat jullie voorkeur trouwens uit naar deze set (allemaal beetje rustigere licht funky/groovy nummers):
rustige licht funky/groovy titels hier
of deze (titels spreken voor zich denk ik, vooral vrij commerciele club, later wat sneller en harder)
lekkere vlotte en later harde titels hier
hehe okeeOp woensdag 14 november 2001 16:18 schreef TripleM het volgende:
[..]
KIES 2 KIES 2 KIES 2!!! Ik zie er een paar plaatjes tussenzitten die ik ook heb, wil wel es zien of dit een beetje mijn High Energy is..
Number 2 gets my vote!!
--Roy Goodman
Mijn mix ook, ik heb hier en daar al van een paar mensen (goden zij dank positief!) commentaar gehad, maar toch...Op woensdag 14 november 2001 16:37 schreef Mries! het volgende:
doe mijn nieuwe er ook op
Erhh, vergunning voor overtreding geluidshinder, wie gaat dat alvast aanvragen ??Op woensdag 14 november 2001 17:10 schreef TripleM het volgende:
Het wordt tijd voor een GoT DJ LAN..
pagina 78 van dit lieve DJ-draadje (bij 25 berichten per pagina... zat ik me net te bedenken:
Als het er ooit van komt: Een Tweakers.LAN, dan moet er op ZEKER een goeie PA installatie staan met 3 draaitafels en een XTC oid
Er moet genoeg aan 'DJ resources' zijn hier om daar een leuk feestje te maken. (ALS het er dus ooit nog van gaat komen.)
Nog meer liefhebbers die er wel in voor zijn ?
pssst, ik hoorde dat er een tweakers lan gaat komen....Op woensdag 14 november 2001 17:10 schreef TripleM het volgende:
Het wordt tijd voor een GoT DJ LAN..
Naja ik bedoelde meer het uitwisselen van mixen over een LAN, maar meteen flink herrie schoppen is ook prima..Op woensdag 14 november 2001 17:15 schreef JumpStart het volgende:
Erhh, vergunning voor overtreding geluidshinder, wie gaat dat alvast aanvragen ??
Verwijderd
kan je op school/je werk/ergens anders (doorhalen wat niet van toepassing is) niet wat sets downloaden en op CD fikken?Op woensdag 14 november 2001 17:29 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Damn, ik wil ook een verbinding waarmee ik strwaming audio fatsoenlijk kan horen, of waarmee ik al die MB's gewoon kan downen...
--Roy Goodman
Verwijderd
* JumpStart denkt dat daar wel genoeg animo voor is.Op woensdag 14 november 2001 17:55 schreef wibblemoo het volgende:
hmm misschien kool idee om naar T lan te gaan en vragen of we er mogen draaiuh ? pc'tjes mee, voor tijdverdrijf
Verwijderd
Ik doe zoiezo meeOp woensdag 14 november 2001 17:57 schreef JumpStart het volgende:
[..]
* JumpStart denkt dat daar wel genoeg animo voor is.
De Tonar banana is eigenlijk een Ortofon Pro. (Niet verder vertellen). Een instap spherisch element met gemiddelde kwaliteiten dus.Op donderdag 08 november 2001 17:30 schreef Ener-G het volgende:
even een vraagje> hebben mensen ervaring met tonar banana's? zit erover te denken om m'n elementen eens te vervangen namelijk, wat zijn de voordelen van zo'n 'banaan' ortofon maakt ze ook, de concorde series enzo die zien er in ieder gevaluit, maar klinken ze ook oke, en hoe zit het met cue'en en scratchen?
André Huisman (www.new-line.nl)
Die draaitafels zijn van een dusdanig niveau dat ik ze inderdaad wel eens een bom van dichtbij zou willen laten meemaken.Op zondag 04 november 2001 18:40 schreef Ener-G het volgende:
dap is de bom
hmm tja ben niet een turntablist ofzo, maar ik wil nog weleens wat scratchpogingen doen tijdens een drum 'n bass set, ik hoef geen element te hebben waar je bij wijze van spreken de zwarte vinyl krullen langs de naald ziet krullen tijdens het draaien (zit meestal 5/6 gram gewicht op tijdens een scratchsessie, vriend van me die doet dat) en shure is bijna nergens te krijgen, althans ben die dingen nog nooit ergens (goedkoop) tegengekomenOp donderdag 15 november 2001 01:40 schreef huisman het volgende:
[..]
De Tonar banana is eigenlijk een Ortofon Pro. (Niet verder vertellen). Een instap spherisch element met gemiddelde kwaliteiten dus.
Als je een scratcher "king" wilt die totaal voorbij gaat aan al die marketing _flauwekul_, kijk dan eens naar de Shure M44-7. Spuuglelijk element MAAR wel het beste DJ element om mee te scratchen.
IHA (en dan spreek ik voor mezelf) is het: Na 14:00 afhalen, voor 12:00 volgende dag terug brengen. De resterende 2 uren is dan voor de verhuurder om de spullen te controleren (als dat al uberhaupt gebeurt!).Op zondag 04 november 2001 20:09 schreef mark_dabomb het volgende:
aha, nog andere tips van bedrijven, new-line, is dat nix, cdj100 voor geloof ik rond de dertig piek.
en trouwens, is een dag, ook gelijk een avond?
of moet je dan twee dagen betalen?
De vorm van de toon-arm heeft er helemaal NIETS mee te maken (vreemd dat deze urban myth maar niet kan uitsterven).Op zondag 04 november 2001 23:13 schreef JumpStart het volgende:
Erhh, jongens, wéér een vraagje van een bezoeker van AVH, en weer zou ik zelf het antwoord niet weten:
[..]
Dat heeft toch te maken met wel of niet beter geschikt zijn voor scratchen ?
Je hoort iedereen lyrisch praten over de Pioneer mixer. Is dat zo'n goed ding dan? Dacht het NIET!!!Op maandag 12 november 2001 23:31 schreef TripleM het volgende:
[..]Ik snap toch nog niet echt waarom je nou zo'n A&H wil.. Ik hoor er niet echt superveel goeds over,
Vestax heeft in de loop der jaren ook al heel wat importeurs gehad. Shure OOK! Zelf een merk als Lab.Gruppen is onlangs van importeur geswitched. Dap heeft al jaren dezelfde importeur. Is het daarom goed??? Omnitronic... Skytronic...dat het bij zoveel verschillende mensen heeft gezeten zegt eigenlijk ook al genoeg,
Da's minder. Wat was er mis mee?en de mensen die ik ken met zo'n ding zijn er een paar keer mee terug gemoeten..
De M44-7 speelt af op ongeveer 2-2.25 gram. Da's errug weinig (en da's ook een van de belangrijkste redenen waarom dit HET element is). 't Is niets voor beginners trouwens. Een "oops" en je naald is weg.[b]Op donderdag 15 november 2001 01:52 schreef Ener-G het volgende:
[..]
hmm tja ben niet een turntablist ofzo, maar ik wil nog weleens wat scratchpogingen doen tijdens een drum 'n bass set, ik hoef geen element te hebben waar je bij wijze van spreken de zwarte vinyl krullen langs de naald ziet krullen tijdens het draaien (zit meestal 5/6 gram gewicht op tijdens een scratchsessie, vriend van me die doet dat) en shure is bijna nergens te krijgen, althans ben die dingen nog nooit ergens (goedkoop) tegengekomen
Hij was kapot, wat er precies aan kapot was zou ik eens na moeten vragen aan die kennis van me.Op donderdag 15 november 2001 02:05 schreef huisman het volgende:
Vestax heeft in de loop der jaren ook al heel wat importeurs gehad. Shure OOK! Zelf een merk als Lab.Gruppen is onlangs van importeur geswitched. Dap heeft al jaren dezelfde importeur. Is het daarom goed??? Omnitronic... Skytronic...
[..]
Da's minder. Wat was er mis mee?
Verwijderd
--Roy Goodman
Verwijderd
1
| [01] djsets GoT/IDP-Forum DJ Mixes 2,142 42,517MB 67K/s |
hehe nog niet, maar die anderen zijn zeker niet slecht zoals iemand me net ook al verteldeOp donderdag 15 november 2001 11:18 schreef Mries! het volgende:
code:
1 [01] djsets GoT/IDP-Forum DJ Mixes 2,142 42,517MB 67K/s
iemand mijn mixje nummer 7 al gehoord? (Ja ik zeur)
--Roy Goodman
Je bedoelt een relay-stream server? Klinkt interessant, hoeveel bandbreedte heeft dat ding?Op donderdag 15 november 2001 11:30 schreef DJ-FreSh het volgende:
Erm....wie kan ik contacten voor info over die FTP en shoutcast stream server? Ik probeer zelf op dit moment een server te regelen waar ook op gestreamed kan worden. Weet nog niet of het gaat lukken maar proberen kan altijd.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq