ben ik hem dan?

ik ben even iets aan het bedenken zodat ik nog wat nuttigs te melden heb..moment
ik ben even iets aan het bedenken zodat ik nog wat nuttigs te melden heb..moment
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Nee, A&H heeft veel meer modellen.. Kijk maar op http://www.allen-heath.co.ukOp woensdag 31 oktober 2001 22:23 schreef Randy het volgende:
btw, A&H heeft toch maar 3 modellen?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Reind is een beetje teleurgesteld denk ik: hij had zo graag die 2000ste post willen hebben, maar die ging aan zijn neus voorbij. Hij zal morgen waarschijnlijk er wel weer boverop gekomen zijn.Op woensdag 31 oktober 2001 23:01 schreef MisterDon het volgende:
Raar dat Reind helemaal niks van zich laat horen zeg!
Vind ik een leuk idee, alleen kan ik echt die two step en jungle mixen beoordelen; ik kan daar niet al te lang naar luisteren zonder dat ik een beetje gek er van word.Op woensdag 31 oktober 2001 23:50 schreef universal creations het volgende:
Maar goed, weer even on-topic.
Er staan ondertussen de nodige mixen op de ftp van Mries en die staan daar niet voor niets. Als we nu eens een soort beoordeling geven aan al die mixes met behulp van een bepaald puntensysteem.
cijfer voor: techniek (beatmatching, trucs ed); platenkeuze; timing; overall. Natuurlijk ook met de nodige beargumentatie. Je hoeft uiteraard niet alle mixes te downloaden (samen kunnen we iedere mix beoordelen).
Das voor als je *** heb staan draaien en je boze fans moet weren.Op donderdag 01 november 2001 08:42 schreef Randy het volgende:
Wow vet, ik lees net dat de Xone64 en de Xone464 kogelvrij zijn
Dus bij een eventuele WO3 kan je nog altijd door blijven mixen.
Hoezo? Ben jij zo slecht?Op donderdag 01 november 2001 14:14 schreef Randy het volgende:
wacht maar totdat ik weer een keer zin heb, en hem gaat uploaden..........
eikel!Op donderdag 01 november 2001 19:19 schreef Randy het volgende:
eignelijk moet iemand me ff boos maken, zodat ik alles kan uitreageren op m'n spulletjes, dan lukt het namelijk wel
Hey, TripleM...Op donderdag 01 november 2001 19:33 schreef TripleM het volgende:
[..]
eikel!
Op donderdag 01 november 2001 20:07 schreef MisterDon het volgende:
Vind jij die Randy ook zo'n prutser? Echt zo'n wannabee DJ die maar een beetje doet alsof ie van alles kan, en dan niks presteren en met slappe excuses aankomen dat ie niet boos is.
Wat een loser zeg!
Niet voor beginners.. Ahja.. Is dat jouw manier om te zeggen dat jij ontzettend goed bent?Op vrijdag 02 november 2001 14:27 schreef freekweb het volgende:
er bestaat maar 1 monster scratchset en dat is:
[..]
Dit is dus het setje wat ik heb, echt een aanrader voor die gene die scratchen in een verder stadium![]()
Dus niet voor beginners dus
¯\_(ツ)_/¯
euhm, aangezien ik bijna niets deed de eerste maand, zeg ik dus gewoon 1 maandOp vrijdag 02 november 2001 14:25 schreef Reind het volgende:
Nou Nou Nou is dat nu weer nodig.
Maarre randy -> meer oefenen. Komt het allemaal goed en al klinkt ie voor geen meter -> gewoon uploaden. Niks om je voor te schamen dacht ik zo, want hoelang ben je nou eigenlijk al bezig? -> 2 maandjes? Nou voordat je echt goed word ben je zo een jaar of 3 verder dus als je nu al een plaat behoorlijk aan elkaar kan mixen dan is dat gewoon knap dacht ik zo.
Verwijderd
Neej, ik ben een Techno-clubber (Mooie naam he!Op vrijdag 02 november 2001 17:42 schreef DJ-BLADE het volgende:
ik ben dus dj maar ik zie geen mensen die bubbling en battle maken zijn die er????
Verwijderd
Whehehe... Scherp hoor!Op vrijdag 02 november 2001 17:57 schreef Randy het volgende:
euhm, jij misschien?
Verwijderd
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
hell no!Op vrijdag 02 november 2001 20:08 schreef MisterDon het volgende:
Dit issem:
ip: 130.89.227.45
user: djsets
password: turntable
Goed bewaren he!
Mries, wanneer verander je nou eindelijk het password naar cdplayer?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
A dirty mind is a joy forever he...Op vrijdag 02 november 2001 19:41 schreef mark_dabomb het volgende:
verkeerde spelling, kitikonti met joy energizer
...
Verwijderd
Ik kom er ook niet op... Misschien is ie ff plat ofzo...Op vrijdag 02 november 2001 20:15 schreef mark_dabomb het volgende:
w8woord doet het niet, kan iemand dat ff checken, of zit ik met me zatte kop een beetje gaar te tikken
Wat een kinderachtig gedoe daar man!Op vrijdag 02 november 2001 20:21 schreef Randy het volgende:
hoofdletter(s)?
soms zijn die dingen gevoelig daarvoor
*spam alert*
http://poekiran.cjb.net
ik _probeer_ een site in elkaar te flatsen, wat best moeilijk is voor mij (zoals je ziet)
nou ja nog ideen wat ik erop kan zetten?
--Roy Goodman
Inderdaad.. Je kunt geen fuck meer vinden hiero.. En ik ga echt niet al die 2000 posts doorspitten..Op vrijdag 02 november 2001 19:51 schreef mark_dabomb het volgende:
eehhhm ,dan mag ik best lang zoeken, ik hoop dat iemand door kan linken
ach ja, jij bent ook een generatie verder heOp vrijdag 02 november 2001 20:30 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig gedoe daar man!
Hello Kitty, Bert en Ernie... Whahaha! Is dit een site gemaakt voor CUII ofzo?
In het vervolg wel lachen in je webcam he?
Ahaa... Ik ben er dus te oud voor? Dan had ff bij moeten zetten dat ik er niet moet gaan kijken he...Op vrijdag 02 november 2001 20:41 schreef Randy het volgende:
[..]
ach ja, jij bent ook een generatie verder he
technomix 2?Op vrijdag 02 november 2001 20:34 schreef Flat© het volgende:
jepz, ik ben nu ingelogd hoor
ben nu Xperience van MisterDon aan het downen, in de que staan nog
testdrive en technomix 2 van ener-G, 2 aan noot mriesen en een set van universal creations
--Roy Goodman
Woohoo!Op vrijdag 02 november 2001 21:42 schreef Flat© het volgende:
LOL vergissinkje
misterdon, je EXperimental-CD is zeer vet
is 'ie commercieel gereleased, of als promo ofzo?
want ik geloof dat ik 'm al eens gehoord heb
of praat ik nu poep?
...
Dat klopt wel een beetje, omdat dit een mixje was van zo'n beetje m'n laatste Tranceplaten, passen ze niet altijd bij elkaar. Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd er een verloop in te maken: langzaam opbouwen naar een climax (rond de 55-60min) en daarna langzaam afbouwen naar een rustig einde.Op vrijdag 02 november 2001 21:42 schreef Flat© het volgende:
edit
de sets van universal creations en mries vind ik ook zeer vet, 't valt me alleen wel op dat vaak de opeenvolgende nummers niet echt helemaal goed bij elkaar passen, dezelfde stijl zijn of "sound" hebben
dat vind ik zelf wat lekkerder om naar te luisteren (maar zulke verschillende platen maken de mix zelf natuurlijk "spannender" om naar te luisteren, dat wel)
waarom is dat een voordeel van pitchbend met cdspelers?Op zaterdag 03 november 2001 00:21 schreef universal creations het volgende:
Techniek: zeer strakke overgangen, bijna geen hoorbare correcties (voordeel van pitchbenden met cd-spelers).
randy kan dat niet op cyber2k ? scheelt weer een xtra mirc windowOp zaterdag 03 november 2001 00:10 schreef Randy het volgende:
Hee jongens,
wie van jullie speelt er weleens met mirc?
nou ja als je zin heb kunnen we misschien een chatkanaal openen op de irc server van fokzine/tweakers.
Ik zit iig nu te klooien met het mirc gedoe, en volgens mij heb ik nu #DJ's
dus kom maar es kijken is toch wel makkelijker als je elkaar kan bereiken,
server irc.fokzine.net / irc.tweakers.net
channel #DJ's
http://www.mirc.com
Dat is gedeeltelijk waar. Het probleem wat je dan veroorzaakt is dan: waar stond de pitch in eerste instantie op. Met pitchbending heb je dat niet.Op zaterdag 03 november 2001 01:13 schreef Ener-G het volgende:
[..]
waarom is dat een voordeel van pitchbend met cdspelers?als je goed bent met vinyl kan dat ook, gewoon ff met de pitchschuif spelen ipv met je fikken aan de platter of een zetje geven (heeft overigens wel z'n charme behalve dat afremmen soms idd tot belabberde sounds leidt als je het niet goed doet en teveel remt of de plaat blijft 'kleven' aan je vinger
)
Doe nu die van mij maar ff danOp zaterdag 03 november 2001 00:21 schreef universal creations het volgende:
Beoordeling Mixen van MisterDon:
Techniek: 9
Platenkeuze: 9
Timing: 8
Overall: 9-
Uitleg;
Techniek: zeer strakke overgangen, bijna geen hoorbare correcties (voordeel van pitchbenden met cd-spelers).
Platenkeuze: lekkere onbekende plaatjes, daar hou ik wel van.
Timing: over het algemeen goed, alleen bij sommige overgangen had ik het zelf anders getimed (niet dat mijn timing perfect is)
Overall: De hand(en) van de meester zal ik maar zeggen. De ervaring druipt er af. Niet om te slijmen, maar er lopen toch heel wat (bekende) DJ's rond, die het er slechter vanaf brengen. Ik vond alleen de overgangen wat kort, maar dat is smaakgebonden.
* MisterDon MisterDon wordt hier wel een beetje verlegen van hoor!Op zaterdag 03 november 2001 00:21 schreef universal creations het volgende:
Beoordeling Mixen van MisterDon:
Techniek: 9
Platenkeuze: 9
Timing: 8
Overall: 9-
Uitleg;
Platenkeuze: lekkere onbekende plaatjes, daar hou ik wel van.
Timing: over het algemeen goed, alleen bij sommige overgangen had ik het zelf anders getimed (niet dat mijn timing perfect is)
Overall: De hand(en) van de meester zal ik maar zeggen. De ervaring druipt er af. Niet om te slijmen, maar er lopen toch heel wat (bekende) DJ's rond, die het er slechter vanaf brengen. Ik vond alleen de overgangen wat kort, maar dat is smaakgebonden.
Met CD's speel je tijdens het pitchbenden (net als vinyl trouwens...) niet met de pitchfader. Bij vinyl bend je door te "vegen" of te remmen, bij (mijn) CD doe je dat door het wieltje te "vegen" of terug te draaien.Op zaterdag 03 november 2001 01:13 schreef Ener-G het volgende:
[..]
waarom is dat een voordeel van pitchbend met cdspelers?als je goed bent met vinyl kan dat ook, gewoon ff met de pitchschuif spelen ipv met je fikken aan de platter of een zetje geven (heeft overigens wel z'n charme behalve dat afremmen soms idd tot belabberde sounds leidt als je het niet goed doet en teveel remt of de plaat blijft 'kleven' aan je vinger
)
gevoel... gevoel... heb zelf na veel draaien ondervonden dat door 'pitchbenden' met de pitchschuif veel subtielere correcties te maken zijn dan met de vingers op het vinyl (vooral het zetje geven wil nog weleens lastig zijn)Dat is gedeeltelijk waar. Het probleem wat je dan veroorzaakt is dan: waar stond de pitch in eerste instantie op. Met pitchbending heb je dat niet.
da's jouw mening.. niks moetOp zaterdag 03 november 2001 04:43 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Met CD's speel je tijdens het pitchbenden (net als vinyl trouwens...) niet met de pitchfader. Bij vinyl bend je door te "vegen" of te remmen, bij (mijn) CD doe je dat door het wieltje te "vegen" of terug te draaien.
Dat is in feite een zelfde soort feeling die je enigszins met platen hebt, alleen dan niet met lekker veel 12" maar met een wat kleiner wieltje...
Maat de pitch blijft dus -net als bij vinyl- in principe hetzelfde staan, tenzij die, na benden, moet worden aangepast.
Verwijderd
Blijf dan ook met je tengels van de plaat af, en rem af op de platter zelfOp zaterdag 03 november 2001 01:13 schreef Ener-G het volgende:
[..] (heeft overigens wel z'n charme behalve dat afremmen soms idd tot belabberde sounds leidt als je het niet goed doet en teveel remt of de plaat blijft 'kleven' aan je vinger)
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
klopt, het begin van progress 6 is een beetje een rommeltje kwa stijl..ik weet ook niet waarom ik dat soms doeOp vrijdag 02 november 2001 21:42 schreef Flat© het volgende:
de sets van universal creations en mries vind ik ook zeer vet, 't valt me alleen wel op dat vaak de opeenvolgende nummers niet echt helemaal goed bij elkaar passen, dezelfde stijl zijn of "sound" hebben
dat vind ik zelf wat lekkerder om naar te luisteren (maar zulke verschillende platen maken de mix zelf natuurlijk "spannender" om naar te luisteren, dat wel)
Gewoon LAME 3.90 pakken, is erg goed.Op zaterdag 03 november 2001 22:12 schreef JumpStart het volgende:
Damn, er was nog iets wat ik wilde vragen:
(Semi Off-Topic) Wat is een goeie encoder voor MP3 ? Ik heb mŽn mix, met 14 tracks "written and/or produced and/or remixed by Oliver Lieb" al wel van MD opgenomen op HD, maar moet er dus nog MP3 van maken.
VBR ondersteuning is wel leuk, de Žlow pass filterŽ moet uit te zetten zijn, en verder zou het ook wel OK zijn als Žie gebaseerd is op de meest recente Fraunhofer Codec.
* JumpStart heeft al positieve dingen gehoord over LAME. Is dat terecht?
Verwijderd
Verwijderd
waren er toch 5 of heb ik iets gemist?Op zondag 04 november 2001 13:55 schreef wibblemoo het volgende:
wat is de foutmelding dan, waarschijnlijk 421, dat betekend dat er al 3 mensen ingelogd zijn. dus ff geduld hebben en blijven proberen is dan de enigste oplossing, of mries moet ff wat meer login's toestaan
Inderdaad ik ken die tent wel. Cool voor je dat je daar een avond krijgtOp zondag 04 november 2001 14:22 schreef DJ_Mesut het volgende:
Ik heb deze vrijdag ff een paar plaatjes gedraaid in een cafe hiero (in DeLuxe, Reind weet misschien wel waar het is), en allemaal dik goeie reacties op gehad. 20 December kan ik de hele avond draaien, 4 uur lang, dus ook opbouwen en zo. Die ga ik wel ff opnemen op mijn MD, en ik ga hem ook bijna zeker uppen, kunnen jullie ff luisteren naar mijn huidige stijl en techniek, want er is veel veranderd in het afgelopen jaar (die mix die nu op de server staat is dus van een jaar terug, toen begon ik net met draaien...)
Verwijderd
hoe bedoel je dat ? lichtbesturing ?Op zondag 04 november 2001 17:33 schreef mark_dabomb het volgende:
ja, maar dat moet je volgens mij met bediening doen, en ik wil het zelf doen!
Verwijderd
Mwah ik heb ook wel is bij die lui gehuurd maar ik vind het ontzettende eikels die niet eens weten hoe hun eigen spullen werkenOp zondag 04 november 2001 17:17 schreef wibblemoo het volgende:
bij crew online hebben ze hele setjes :
http://www.crewonline.nl/htm/rental/FMPro?-db=Products.fp3&-lay=CGI&-token=12584413&-format=catdisk.htm&-view
voorbeeld :
Set 2
1x Mixer
1x Dubbele CD-speler met pitch control of 2x Technics SL1210
1x Microfoon
1x Koptelefoon
2x 600 Watt Full Range speakers
1x Versterker Carver 600 Watt
8x Par 56 op statief
2x Licht effect
1x Superstrobe 1500 Watt
1x Botex sturing op geluid
1x Rookmachine
350,- excl btw lees ik net
Tsja ze hebben daar 1 XTC staan volgens mij en als die ver huurd is dan krijg je zo'n elcheapo *** mixer mee. Ik had dus uit voorzorg me eigen XTC toen maar meegenomen. En als je technicsen bij die lui huurt dan krijg je me toch 2 afgeragde bakken -> tis net of ze een paar keer flink gestuiterd zijn. En de toonarm was net zo krom als de kunstheup van me oma dus ik liep aardig te ku**en met die zooi van zeOp zondag 04 november 2001 18:35 schreef wibblemoo het volgende:
LOL, dat zijn veel **** reinden DAP roelz !
![]()
![]()
edit: reind wat voor mixer krijg je eigelijk als je daar huurt ? zo'n set dan
Ja, het doet vreselijk veel pijn, maar ik word vast beter betaald dan die Paulusma.Op zondag 04 november 2001 13:27 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Doet het niet verschrikkelijk pijn om te beseffen dat je net zo beroemd, belangrijk en gewaardeerd wordt als piet paulusma in een manege?
Nou, dan mogen het kneuzen zijn, ik vind dit wel ontzettend goedkoop hoor.Op zondag 04 november 2001 17:17 schreef wibblemoo het volgende:
bij crew online hebben ze hele setjes :
http://www.crewonline.nl/htm/rental/FMPro?-db=Products.fp3&-lay=CGI&-token=12584413&-format=catdisk.htm&-view
voorbeeld :
Set 2
1x Mixer
1x Dubbele CD-speler met pitch control of 2x Technics SL1210
1x Microfoon
1x Koptelefoon
2x 600 Watt Full Range speakers
1x Versterker Carver 600 Watt
8x Par 56 op statief
2x Licht effect
1x Superstrobe 1500 Watt
1x Botex sturing op geluid
1x Rookmachine
350,- excl btw lees ik net
Verwijderd
Je meent hetOp zondag 04 november 2001 19:49 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Nou, dan mogen het kneuzen zijn, ik vind dit wel ontzettend goedkoop hoor.
Allemaal afgeragde rommel ofzo?
ik neem aan dat een dag 24 uur isOp zondag 04 november 2001 20:09 schreef mark_dabomb het volgende:
aha, nog andere tips van bedrijven, new-line, is dat nix, cdj100 voor geloof ik rond de dertig piek.
en trouwens, is een dag, ook gelijk een avond?
of moet je dan twee dagen betalen?
Dat heeft toch te maken met wel of niet beter geschikt zijn voor scratchen ?What is the difference between a straight arm and a curved (s-shaped?) arm? More specifically I am looking at either a pair of NuMarks (TT1520) or Stantons (STR8-80) the numarks having a curved arm (as most tables seem to) and the stantoon having a straight arm.
Jawel, Check de site van Vestax maar is -> Daar staat het hele verhaal van de rechte toonarm uitgelegd.Op zondag 04 november 2001 23:13 schreef JumpStart het volgende:
Erhh, jongens, wéér een vraagje van een bezoeker van AVH, en weer zou ik zelf het antwoord niet weten:
[..]
Dat heeft toch te maken met wel of niet beter geschikt zijn voor scratchen ?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq