heb je zit gezien mries ?Op dinsdag 28 augustus 2001 14:14 schreef wibblemoo het volgende:
mries, doe deze nog ff bij me bestelling bij htfr.co.uk:
MR61117 T-SHIRT (BLACK VINYL) WHITE T-SHIRT WITH BLACK LOGO BLACK VINYL £14.40 ONE SIZE
ow enne, zouden de verzendkosten omhoog gaan als je zoiets besteld als een flightcase ?
Verwijderd
yup, ik weet niet of de kosten dan omhoog gaan, zal ik ff kijken als ik tijd heb.
edit/ik heb ff gekeken maar hij is out of stock..:(
edit/ik heb ff gekeken maar hij is out of stock..:(
hmm laat maar dan. maar volgens mij gaan die kosten niet omhoog... alleen de kosten om het van jou naar mij te krijgen wel
Ha meneer Huisman ook geariveerd in dit topic zag ik. Ken je niet persoonlijk maar dat zal niet lang meer duren want aangezien jij deze verkoopt
ga ik zeker binnenkort is ff langskomen. Owowowowowowowowow wat zal die mooi staan naast mijn Numark Pro TT1's 
Enne kan ik jou ook aaansprakelijk stellen voor kwijl op mijn toetsenbord want ik zag nog meer van die mooie (maar helaas onbetaalbare) mixers staan (enne die xone 32 is nog wel te doen -> FF hard werken en hard sparen)
Ow en Optical -> Breng ze nou maar gewoon naar meneer huisman toe want die heeft het vaker gedaan zo te horen.

Enne kan ik jou ook aaansprakelijk stellen voor kwijl op mijn toetsenbord want ik zag nog meer van die mooie (maar helaas onbetaalbare) mixers staan (enne die xone 32 is nog wel te doen -> FF hard werken en hard sparen)
Ow en Optical -> Breng ze nou maar gewoon naar meneer huisman toe want die heeft het vaker gedaan zo te horen.
Verwijderd
Hoe meer je bij htfr bestelt hoe duurder de de verzendkostenOp woensdag 29 augustus 2001 17:26 schreef wibblemoo het volgende:
hmm laat maar dan. maar volgens mij gaan die kosten niet omhoog... alleen de kosten om het van jou naar mij te krijgen wel
dat had ik al gezien. maar ik bedoel worden de verzendkosten veel hoger als ik iets zoals een flightcase bestel (is toch duurder om te versturen, zeker naar buitenland)
Verwijderd
Hmm ja je hebt gelijk, als ik een flightcase bestel (PIONEER DJM 500/600 MIXER CASE , 79 pond) Zijn de verzendkosten 6.50 (x2 voor nederland)
Als ik een vestax pdx2000 bestel (369 pond) zijn de verzendkosten 4 pond (x2 voor nederland)
Als ik een vestax pdx2000 bestel (369 pond) zijn de verzendkosten 4 pond (x2 voor nederland)
mries, waar zie jij dat ie niet op voorraad meer is ? NEhow, doe dan deze maar:
MR46830 T-SHIRT FOR REAL DJS DMC £12.79 ONE SIZE
Verwijderd
ik denk dat je meer kans maakt op een vraag/aanbod site, of als je een paar verhuurders oid afbelt.
Of wil Don zijn cdn34 kwijt??
Is ie ze nou nog niet kwijt dan?Op woensdag 29 augustus 2001 20:42 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Verwijderd
Weet iemand toevallig waar ik de Soundlab dlp32s kan halen, liefst iets waar ik ze zelf op kan halen (mag dus ook best Duitsland zijn), op de een of andere manier vertrouw ik de post niet zo met dat soort dingen.
Verwijderd
Als je het nummer invoert bij product search zie je of ie in voorraad isOp woensdag 29 augustus 2001 19:21 schreef wibblemoo het volgende:
mries, waar zie jij dat ie niet op voorraad meer is ? NEhow, doe dan deze maar:
Ja hoor, allang....Op woensdag 29 augustus 2001 20:56 schreef Reind het volgende:
[..]
Is ie ze nou nog niet kwijt dan?
Wel een beetje zielig; opgevoed als techno bak is ie nu zijn ouwe dagen aan 't slijten in een tent waar alleen maar afrikaanse boemberdeboem muziek wordet gerdaaid.
Maar ja... Handel is handel he.
ik zie geen kill-switches. Da's dus heel erg jammer.Op woensdag 29 augustus 2001 18:40 schreef Reind het volgende:
Ha meneer Huisman ook geariveerd in dit topic zag ik. Ken je niet persoonlijk maar dat zal niet lang meer duren want aangezien jij deze verkoopt [afbeelding] ga ik zeker binnenkort is ff langskomen. Owowowowowowowowow wat zal die mooi staan naast mijn Numark Pro TT1's
Persoonlijk ken ik dat merk dus helemaal niet. Is het echt zo geweldig?
Als je een beetje budget hebt zal ik wel ff voor je kijken. Maar het zal wel weer een dubbeltje eerste rang verhaal worden.Op woensdag 29 augustus 2001 20:42 schreef ^JaapvR^ het volgende:
ik denk dat je meer kans maakt op een vraag/aanbod site, of als je een paar verhuurders oid afbelt.
Dan kan ik niet zo veel ben ik bang.
Flightcases moet je ook zelf maken!!!!!Op woensdag 29 augustus 2001 18:56 schreef wibblemoo het volgende:
dat had ik al gezien. maar ik bedoel worden de verzendkosten veel hoger als ik iets zoals een flightcase bestel (is toch duurder om te versturen, zeker naar buitenland)
A:) Leuk om te doen.
B:) Precies op maat.
C:) Veel mooier.
D:) Een stuk goedkoper.
Kom hem maar een keer testen als ik hem heb gekocht -> Beter als Allen&Heath is nergens op de wereld te krijgen. Oké je moet er voor betalen maar dan heb je ook wat.Op donderdag 30 augustus 2001 03:39 schreef MisterDon het volgende:
ik zie geen kill-switches. Da's dus heel erg jammer.
Wel even een afspraak maken svp. Overigens is de Xone:32 nog niet een voorraad artikel. Het duurt altijd een tijdje voordat mensen kwaliteit gaan waarderen (en kopen ;-)...Op woensdag 29 augustus 2001 18:40 schreef Reind het volgende:
Ha meneer Huisman ook geariveerd in dit topic zag ik. Ken je niet persoonlijk maar dat zal niet lang meer duren want aangezien jij deze verkoopt ga ik zeker binnenkort is ff langskomen. Owowowowowowowowow wat zal die mooi staan naast mijn Numark Pro TT1's
LOL.Enne kan ik jou ook aaansprakelijk stellen voor kwijl op mijn toetsenbord want ik zag nog meer van die mooie (maar helaas onbetaalbare) mixers staan (enne die xone 32 is nog wel te doen -> FF hard werken en hard sparen)
Voor de mensen die A&H nog niet kennen... JA, het is van uitzonderlijke kwaliteit. Zonder meer te vergelijken met (zo niet beter dan) Dateq, SoundCraft e.v.a. Uiteraard zie je dit ook terug in de prijs (you get what you pay for).
André Huisman (www.new-line.nl)
Hoi,Op donderdag 30 augustus 2001 03:39 schreef MisterDon het volgende:
[..]ik zie geen kill-switches. Da's dus heel erg jammer.
Ja, het is inderdaad een zeer goed merk.
Kill switches... Bij een kill switch heb je de keuze tussen alles of niets. Bij kill op de EQ heb je alles zelf in de hand. Kom je in een club terecht zul je ook GEEN kill switches tegenkomen.
De EQ van de Xone heeft een -26/+6dB range. Das dus een hogere demping dan je op een Dateq (7.2, 7.3, 8ti, 8.3 etc) tegenkomt. En zelfs de -20dB op de Dateq is al meer dan genoeg (voor mij bedoel ik dan).
De XTC heeft kill switches. Ik heb ze wel eens geprobeerd te gebruiken maar vond toch dat de totale afwezigheid van controle een te groot obstakel is. Ik wil het _zelf_ kunnen regelen en niet dat een of andere schakelaar mij verteld dat het signaal maar even 30dB (of zo) gedempt wordt.
Overigens denk ik wel dat dit alles een beetje afhangt van het soort muziek dat je draait.
Ohh die A&H dingen lijken mij ook wel goed ik zie A&H wel vaak naast me staan(oke ik ben lichtman als hobbyOp donderdag 30 augustus 2001 12:47 schreef huisman het volgende:
Voor de mensen die A&H nog niet kennen... JA, het is van uitzonderlijke kwaliteit. Zonder meer te vergelijken met (zo niet beter dan) Dateq, SoundCraft e.v.a. Uiteraard zie je dit ook terug in de prijs (you get what you pay for).
Maar in de DL-scene moeten ze zich nog bewijzen..
Maar ik denk dat het helemaal goed komt..
Allen die prijzen..
Heb net 3mnd geleden een nieuwe mixer gekocht dus kan ik mooi nog eve sparen voor die XOne:464
edit: wel leuk speelgoed op die site....
Ga volgende week op plasma2001 maar alles eens weer in het echt bekijken..
Atari Terminator AI - LegoBlockX3 = ᒢᐩᐩ.ᒡᒢᑊᒻᒻᓫᔿ.ᣳᣝᐤᣜᣳ.ᐪᓫᣗᔿᑊᣕᣔᐪᐤᣗ.T008ᖟ
Dank u, dank u...Op woensdag 29 augustus 2001 15:40 schreef Mries! het volgende:
[..]YESSS !!!!! Andre Huisman op GoT!! Welkom
Dankzij m'n 24/7 verbinding kan ik nu ook forums zoals deze bezoeken. Voor mensen die me nog niet (zo goed) kennen, hier is een overzicht van de berichtjes die ik in de Usenet nieuwsgroepen heb geschreven in de afgelopen 4 jaar of zo...
Verwijderd
Damn, weer geen huiswerk maken vanmiddag
. Ik wist dat die lijst bestond, maar nu de link, tnx!
offtopic:
Trouwens, wat is je mening over speakerkabel van 25,- per meter? Een in de zoveel tijd komt er hier zo'n soort topic langs, vandaar...
Trouwens, wat is je mening over speakerkabel van 25,- per meter? Een in de zoveel tijd komt er hier zo'n soort topic langs, vandaar...
hey reind, wat ga je dan eigelijk met je dateqje doen ? 
* wibblemoo is wel geinteresseert evt.
Beetje open deur intrappen hoor, maar euhhOp donderdag 30 augustus 2001 16:03 schreef ^JaapvR^ het volgende:offtopic:
(Feit is wel dat de gemiddelde audio freak let op stereo beeld, plaatsing van geluiden en dergelijke. Alsof je daar wat aan hebt bij 100+ dB aan house voor je harses... )
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
MMmm 13 maar bij mij hoorOp donderdag 30 augustus 2001 17:10 schreef wibblemoo het volgende:
50 pagina's alweer![]()
![]()
Atari Terminator AI - LegoBlockX3 = ᒢᐩᐩ.ᒡᒢᑊᒻᒻᓫᔿ.ᣳᣝᐤᣜᣳ.ᐪᓫᣗᔿᑊᣕᣔᐪᐤᣗ.T008ᖟ
Hij gaat denk ik tegen die tijd terug naar degene van wie ik hem gehad heb. Lijkt me wel zo netjes, Ik zal ff vragen wat die lui ermee gaan doen en als ie voor een zacht prijsje weg mag dan mail ik je wel ff.Op donderdag 30 augustus 2001 16:10 schreef wibblemoo het volgende:
hey reind, wat ga je dan eigelijk met je dateqje doen ?
Verwijderd
Heeft iemand hier al ervaring met de soundlab dlp32s gehad. En wat is jullie mening over de Gemini PT2100 of de PT2400, ben nog steeds aan het kijken voor nieuwe draaitafels, maar die soundlabs zijn erg lastig te vinden. Alvast bedankt
Moeilijk hoor....Ik heb het zelf hier aan mijn standaard HiFi liggen (Audio Technica).Op donderdag 30 augustus 2001 16:03 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Damn, weer geen huiswerk maken vanmiddag. Ik wist dat die lijst bestond, maar nu de link, tnx!
offtopic:
Voor pro use weet ik niet of het zinnig is. Mijn voorkeur gaat toch uit maar acieve systemen, dus daar hoeft alleen een XLRtje heen.
Ej gasten, wie van jullie heeft er al met zo'n Kaoss pad gewerkt?
Ik zag net dat Numark die dingen heeft geintegreerd met hun nieuwste mixers. Ziet er wel errug leuk uit hoor.
Ik zag net dat Numark die dingen heeft geintegreerd met hun nieuwste mixers. Ziet er wel errug leuk uit hoor.
of be a spammerOp vrijdag 31 augustus 2001 11:37 schreef NewAgePerformance het volgende:
http://www.shoutcast.com
Be A dJ!
De PT-2100 heeft een erg sterke motor (ja, hij is ECHT sterker dan een 1200). Arm heeft een beetje speling. Dit komt door de hoogte instelling (hadden ze er beter NIET op kunnen zetten). Als je niet als een gek gaat scratchen zul je er geen problemen mee hebben.Op donderdag 30 augustus 2001 20:13 schreef Jurgen51 het volgende:
Heeft iemand hier al ervaring met de soundlab dlp32s gehad. En wat is jullie mening over de Gemini PT2100 of de PT2400, ben nog steeds aan het kijken voor nieuwe draaitafels, maar die soundlabs zijn erg lastig te vinden. Alvast bedankt
Prijs/prestatie-verhouding is zonder meer goed te noemen. Nog geen problemen mee gehad.
<blatant commercial plug> PT-2100
PT-2400 heb ik een keer mee gespeeld. Net zo sterk als de 2100, armhoogte instelling is net iets beter uitgevoerd (iets minder speling dus), of je dat display'tje nodig hebt moet je zelf bepalen...
IMO heeft de 2100 een net iets betere prijs/prestatie-verhouding.
Verwijderd
Fantastisch, bedankt voor je antwoord, scratchen was ik zeker niet van plan, dus ik denk dat ik mijn keuze gemaakt heb.
de 2400 is er ook in een soort imac uitvoering
de 2410
en of dat mooi is of niet, tja das een questie van smaak
de 2410
en of dat mooi is of niet, tja das een questie van smaak
Die 2100/2400 hebben net zoveel torque op de platter als de Vestax pdx2000/Numark Pro TT1/TT2.
Ze hebben allen voor zover ik weet 2,2 kgf/cm. Alleen kan het van de vestax ook 2 wezen maar dat maakt niet zoveel uit. (heb ut net ff gecheckt op de vestax site en het is 2kgf/cm)
De Technics heeft een torque van 1,8 en dat verschil merk je dus wel ten opzichte van bovengenoemde merken. En nou kan iedereen wel zeggen dat specs niet uit maken maar dat schreeuwen mensen gauw als ze een technics hebben. (specificaties maken wel degelijk uit)
Voor zover ik weet hebben die Vestax en Numark ook geen problemen met de arm, (speling) Ik heb het in ieder geval nog niet meegemaakt. (m'n TT1 heeft na een jaar of 3 á 4 nog nergens last van tenminste)
Oftewel die gemini heeft als enige nadeel die speling op de toonarm. En voor zover ik weet zit dat direct drive gebeuren van gemini niet echt lekker in elkaar maar dat kan ook alleen bij die cheapere tafels wezen hoor.
Even ter vergelijking (ik zit nu toch ff alle manuals van mijn platenspelers door te lezen) een soundlab DLP 1R heeft een torque van 1,15 kgf/cm oftewel das zo'n beetje de helft van alle bovengenoemde -> Die sounlab was trouwens mijn eerste platenspeler -> Belt drive + Waardeloze pitch control -> Maar daar heb ik wel op leren draaien
(heb die zooi toen gekocht voor 250 inclusief mengpaneel en naalden -> Stanton 500 die nog steeds in me la als reserve liggen
)
Maarre mischien kan meneer huisman wat meer gaan vertellen over de nieuwe Omnitronic + Soundlab
want die heeft er meer verstand van dan mij.
Ze hebben allen voor zover ik weet 2,2 kgf/cm. Alleen kan het van de vestax ook 2 wezen maar dat maakt niet zoveel uit. (heb ut net ff gecheckt op de vestax site en het is 2kgf/cm)
De Technics heeft een torque van 1,8 en dat verschil merk je dus wel ten opzichte van bovengenoemde merken. En nou kan iedereen wel zeggen dat specs niet uit maken maar dat schreeuwen mensen gauw als ze een technics hebben. (specificaties maken wel degelijk uit)
Voor zover ik weet hebben die Vestax en Numark ook geen problemen met de arm, (speling) Ik heb het in ieder geval nog niet meegemaakt. (m'n TT1 heeft na een jaar of 3 á 4 nog nergens last van tenminste)
Oftewel die gemini heeft als enige nadeel die speling op de toonarm. En voor zover ik weet zit dat direct drive gebeuren van gemini niet echt lekker in elkaar maar dat kan ook alleen bij die cheapere tafels wezen hoor.
Even ter vergelijking (ik zit nu toch ff alle manuals van mijn platenspelers door te lezen) een soundlab DLP 1R heeft een torque van 1,15 kgf/cm oftewel das zo'n beetje de helft van alle bovengenoemde -> Die sounlab was trouwens mijn eerste platenspeler -> Belt drive + Waardeloze pitch control -> Maar daar heb ik wel op leren draaien
Maarre mischien kan meneer huisman wat meer gaan vertellen over de nieuwe Omnitronic + Soundlab
Aloha!
Zoo, weer een feestje verder. Wow, echt heel relaxed staan draaien, zelfs weer eens sinds tijden met draaitafels!
Toch eigenlijk ook wel leuk om mee te klooien. Het viel me 100% mee dat ik er nog zo goed mee overweg kon.
Daarnaast een nieuwe feature erbij: De Korg Kaoss pad. Wat een cool bakje is dat zeg!
Ziehier een plaatje ervan:

Ik heb em vrij veel in mijn groovy club mix gebruikt en dan kun je echt waanzinnige effecten bereiken.
Meer info hier. (mooie Flash-site trouwens)
Jammer dat het zulke dure gadgets zijn, maar ik kon em voor minder dan 600 piek krijgen, en die verleiding kon ik niet weerstaan...
Zoo, weer een feestje verder. Wow, echt heel relaxed staan draaien, zelfs weer eens sinds tijden met draaitafels!
Toch eigenlijk ook wel leuk om mee te klooien. Het viel me 100% mee dat ik er nog zo goed mee overweg kon.
Daarnaast een nieuwe feature erbij: De Korg Kaoss pad. Wat een cool bakje is dat zeg!
Ziehier een plaatje ervan:

Ik heb em vrij veel in mijn groovy club mix gebruikt en dan kun je echt waanzinnige effecten bereiken.
Meer info hier. (mooie Flash-site trouwens)
Jammer dat het zulke dure gadgets zijn, maar ik kon em voor minder dan 600 piek krijgen, en die verleiding kon ik niet weerstaan...
Verwijderd
reind en wibble ik ga in de loop van volgende week bestellen, ik stuur jullie nog een mail met mijn rek#..
hey deze topic gaat toch niet doodbloeden he!!
hey is goed mries, zie ik vanzelf wel de mail verschijnen.
idd, iemand geef eens een stelling waar we weer een aantal pagina's over vol kunnen lullen
idd, iemand geef eens een stelling waar we weer een aantal pagina's over vol kunnen lullen
Verwijderd
hmmm alle standaard technics haat-liefde / cd-dj's-sucken-roelen / alleen-dateq's-roelen discussies hebben we al gehad he..
Verwijderd
Stellingen was mijn taak toch? 
Eigenlijk zijn wij house-dj's ook een soort jukeboxen, het enige wat we doen is mixen.
Hiphop-dj's zijn beter, omdat ze alles doen wat wij ook doen (platenkeus, climaxen kweken, beatmixen, etc) en daarnaast nieuwe dingen doen met de bestaande tracks, zoals dubben, scratchen, jugglen etc.
Een hiphop-dj is meer muzikant dan een house-dj.
Eigenlijk zijn wij house-dj's ook een soort jukeboxen, het enige wat we doen is mixen.
Hiphop-dj's zijn beter, omdat ze alles doen wat wij ook doen (platenkeus, climaxen kweken, beatmixen, etc) en daarnaast nieuwe dingen doen met de bestaande tracks, zoals dubben, scratchen, jugglen etc.
Een hiphop-dj is meer muzikant dan een house-dj.
depends, je hebt natuurlijk house dj's die alleen plaatje a in b laten overgaan en meer niet. je hebt ook house dj's die meer dan dat doen. sampeltje hier en daar, scratchje, backspinnetje etc... maar ik vind dat hiphop dj's wel een stuk beter zijn kwa techniek dan house dj's. scratchen kan ook niet iedereen...
Een house-DJ heeft als extra taak, dat hij het publiek moet meeslepen in zijn verhaal.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Ik wel! En het zag er erg cool, en zeer professioneel uit! Absoluut niet mijn muziek, maar echt respect voor die gasten!Op zondag 02 september 2001 23:22 schreef Mries! het volgende:
nog nooit een hip hop dj in actie gezien eigenlijk
Wat zij doen met het mengpaneel en de draaitafels is echt ongehoord enongezien
Verwijderd
mixen van dnb/hiphop/2step vereist veel betere coordinatie en een nog beter oor... In principe kan iedereen de volgende tiesto worden met een setje goeie turntables en connecties...[maarja wie wil dat nou >:)].Op zondag 02 september 2001 22:06 schreef wibblemoo het volgende:
depends, je hebt natuurlijk house dj's die alleen plaatje a in b laten overgaan en meer niet. je hebt ook house dj's die meer dan dat doen. sampeltje hier en daar, scratchje, backspinnetje etc... maar ik vind dat hiphop dj's wel een stuk beter zijn kwa techniek dan house dj's. scratchen kan ook niet iedereen...
zo zou het niet moeten zijn..
goeie dj heeft: 1 > goed oor 2 > goede co-ordinatie 3 > hele vette platenkeus 4 > Hele snelle handen 5> oog voor het publiek 6 > heeft eigen stijl
7 > staat niet als een mongool achter de draaitafels (Tom Harding bv)Op zondag 02 september 2001 23:44 schreef T3KST3P het volgende:
[..]
mixen van dnb/hiphop/2step vereist veel betere coordinatie en een nog beter oor... In principe kan iedereen de volgende tiesto worden met een setje goeie turntables en connecties...[maarja wie wil dat nou >:)].
zo zou het niet moeten zijn..
goeie dj heeft: 1 > goed oor 2 > goede co-ordinatie 3 > hele vette platenkeus 4 > Hele snelle handen 5> oog voor het publiek 6 > heeft eigen stijl
Tsja ik kan geen ongelijk geven in die stelling dat Hip Hop dj's betere controle hebben over wat ze doen -> Scrathen e.d. Ik kan het in ieder geval dus echt voor geen meter en ik ben wat dat betreft een waardeloze dj (vergeleken bij zulke lui dan). Maar wat je niet moet vergeten is dat je het voor de mensen doet die aan de andere kant van je draaitafels staan en zulke mensen willen niet altijd trucjes e.d horen.
Van mij hoeft het in ieder geval echt niet hoor, een paar keer op een avond is leuk maar ik hoef persoonlijk dus niet ieder kwartier een backspin of een scrath te horen.
Neemt niet weg dat die Hip Hop lui gewoon de beste controle over de draaitafels e.d hebben en daarvoor gewoon een hele hoop respect verdienen.
Zo en nu ff wat heel anders -> Ik heb van het weekend alleen met cd's staan draaien en wat valt dat tegen zeg. Pffffffff wat een karwei is dat. Ik zou dus ff een uurtje trance e.d (tsja het was voor vrienden dus dan maak je een uitzondering) gaan draaien maar dat viel vies tegen als je van die grote zwarte schijven gewend bent en je moet het dan op een dubbele (zwaar klote) JB system cd speler doen. Dat verrek ik dus om nog een 2é keer te doen want je gaat je op een gegeven moment gewoon ergeren aan zulke apperatuur. Wel een hoop van die wannabee kakkers MisteDon, beetje fout feessie zeg maar
FF wat pics (sorry voor de mensen die nog een 56K modem bezitten)

Reind @ Work

Dierenmishandeling (hij viel zo neer van een K-Otic cd
)

Ach het ging heen en weer dat volk mar dansen dat zag er niet uit

Leuke meiden waaren er wel.

Zoals deze zeg maar.

Euhm volgens mij waren ze jarig. (en dronken
)
Van mij hoeft het in ieder geval echt niet hoor, een paar keer op een avond is leuk maar ik hoef persoonlijk dus niet ieder kwartier een backspin of een scrath te horen.
Neemt niet weg dat die Hip Hop lui gewoon de beste controle over de draaitafels e.d hebben en daarvoor gewoon een hele hoop respect verdienen.
Zo en nu ff wat heel anders -> Ik heb van het weekend alleen met cd's staan draaien en wat valt dat tegen zeg. Pffffffff wat een karwei is dat. Ik zou dus ff een uurtje trance e.d (tsja het was voor vrienden dus dan maak je een uitzondering) gaan draaien maar dat viel vies tegen als je van die grote zwarte schijven gewend bent en je moet het dan op een dubbele (zwaar klote) JB system cd speler doen. Dat verrek ik dus om nog een 2é keer te doen want je gaat je op een gegeven moment gewoon ergeren aan zulke apperatuur. Wel een hoop van die wannabee kakkers MisteDon, beetje fout feessie zeg maar
FF wat pics (sorry voor de mensen die nog een 56K modem bezitten)

Reind @ Work

Dierenmishandeling (hij viel zo neer van een K-Otic cd

Ach het ging heen en weer dat volk mar dansen dat zag er niet uit

Leuke meiden waaren er wel.

Zoals deze zeg maar.

Euhm volgens mij waren ze jarig. (en dronken
Nah dat vond ik nou dus juist wel gaaf. Zo zie je toch wel weer dat een dj er net zoveel lol in heeft als zijn publiek en dat sleept mensen ook mee is mijn ervaring.Op maandag 03 september 2001 00:32 schreef universal creations het volgende:
[..]
7 > staat niet als een mongool achter de draaitafels (Tom Harding bv)
Tis natuurlijk niet alleen de muziek die het um doet maar ook de persoon die het doet vind ik.
Op Dance Valley heb ik zo'n beetje de hele dag in de 2Step/Garage tent gestaan en daar stond XL ook ff lekker mee te spingen en lekker irri te doen met zo'n lucht hoorn. Vond het wel lache om te zien dat die lui het ook helemaal geweldig vonden.
Euhm das niet de bedoeling want ik had me al gemeld voor de 1500'ste postOp zondag 02 september 2001 21:06 schreef Mries! het volgende:
Verwijderd
DJ's worden vet overbetaald, ik bedoel, er zijn veel zwaardere banen waar je ook 's nachts moet werken en een DJ voert geen reet uit, behalve een beetje stoer doen.
wat een onzin ik werk ook s'nachts en ik werk ook hard,maar mijn baan als DJ is toch zwaarder als dat werk.Op maandag 03 september 2001 01:12 schreef Lord_Nygard het volgende:
DJ's worden vet overbetaald, ik bedoel, er zijn veel zwaardere banen waar je ook 's nachts moet werken en een DJ voert geen reet uit, behalve een beetje stoer doen.
en de goeie betaling is eigenlijk ook een beetje logisch gezien het feit dat je als DJ koste wat het kost de mensen moet entertainen (daar word je voor betaald) dus een baaldag heb je niet en je moet! presteren.
Er hangt nou eenmaal veel vanaf (kwestie van geld voor de organisator )
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
FLAME!!!!Op maandag 03 september 2001 01:12 schreef Lord_Nygard het volgende:
Nee man, je begrijpt het echt niet he!
Fuk, ik kom net van het derde feest dit weekend en ik ben doodop.
Een DJ werkt niet alleen de uren dat ie draait, hij is ook bezig op de momenten dat je het niet ziet. Bijvoorbeeld met plaatjes uitzoeken!
[ben now een beetje kapot, morgen meer van DJ Don]
Ach MisterDon die hond was dus juist echt lache -> Dat beest lag gewoon te slapen (meter van een box af) terwijl ik lekker door liep te beuken. 
Maarre dj's vet overbetaald? -> No way dus hé, weet je wat ik iedere week kwijt ben aan platen e.d. Inderdaad das niet weinig en wat denk je van al die nachten slaap die je mist terwijl je gewoon ook nog is je normale werk hebt.
Nee dj's worden niet overbetaald (tenzij ze een klote set neerzetten terwijl ze wel 10.000,- vangen voor 3 uur)
Maarre dj's vet overbetaald? -> No way dus hé, weet je wat ik iedere week kwijt ben aan platen e.d. Inderdaad das niet weinig en wat denk je van al die nachten slaap die je mist terwijl je gewoon ook nog is je normale werk hebt.
Nee dj's worden niet overbetaald (tenzij ze een klote set neerzetten terwijl ze wel 10.000,- vangen voor 3 uur)
Even een vraagje tussendoor voor de mensen die meer dan alleen voor de lol draaien.
Ik heb nu ongeveer een jaar m'n draaitafels (Soundlabs DLP32s) Flink vaak gedraait maar nog nooit echt voor een (groot) publiek. Draaien gaat opzich goed. Alleen op het moment is er iets mis met de torque van me tafel (hij draait niet echt regelmatig meer).
Nou gah ik over 2 weken draaien op een (studenten) feestje in utrecht met een vriend van me (6 uur pff). Voor 250 man. Ik mag in principe zelf mijn eigen stijl draaien (vooral club-trance en af en toe wat harder).
Op dat feestje staan 2 technicsjes klaar voor me.
Ik heb wel 1 keer eerder op technics en een keer op Gemini's gedraait (een paar uurtjes) en dat beviel zeer goed.
Er staan daar ook 2 pioneer cdplayertjes klaar (hier heb ik nog nooit op gedraait).
Mijn vraag is nu of jullie wat tips hebben voor zo'n eerste party. Waar moet ik op letten tijdens en voor het draaien. En hebben jullie ook tips voor het draaien met die pioneer players?
Ik heb nu ongeveer een jaar m'n draaitafels (Soundlabs DLP32s) Flink vaak gedraait maar nog nooit echt voor een (groot) publiek. Draaien gaat opzich goed. Alleen op het moment is er iets mis met de torque van me tafel (hij draait niet echt regelmatig meer).
Nou gah ik over 2 weken draaien op een (studenten) feestje in utrecht met een vriend van me (6 uur pff). Voor 250 man. Ik mag in principe zelf mijn eigen stijl draaien (vooral club-trance en af en toe wat harder).
Op dat feestje staan 2 technicsjes klaar voor me.
Ik heb wel 1 keer eerder op technics en een keer op Gemini's gedraait (een paar uurtjes) en dat beviel zeer goed.
Er staan daar ook 2 pioneer cdplayertjes klaar (hier heb ik nog nooit op gedraait).
Mijn vraag is nu of jullie wat tips hebben voor zo'n eerste party. Waar moet ik op letten tijdens en voor het draaien. En hebben jullie ook tips voor het draaien met die pioneer players?
Wedden dat je op je eerste feestje staat te draaien zoals je nog nooit heb gedraaid.
Die spanning schijnt bij veel mensen nogal goed uit te pakken, Bij mij toendertijd tenminste wel.
Die spanning schijnt bij veel mensen nogal goed uit te pakken, Bij mij toendertijd tenminste wel.
Gewoon een beetje lol proberen te maken. En als dat niet lukt gooi je gewoon Willy Batenburg met "Oene Maine Matz Tirol" in je set.
Als je er geen lol in gaat hebben wordt het iig een stuk moeilijker.
By the Way, ik heb net me nieuwe TT-2's binnen! Zijn wel lekkere dingetjes (ik erger me alleen nu al dood aan die quartz knop die effe de boel terugpitcht naar 0,0%. Ik zal er maar aan moeten wennen om dat ding met alle kr8 te ontwijken.)
By the Way, ik heb net me nieuwe TT-2's binnen! Zijn wel lekkere dingetjes (ik erger me alleen nu al dood aan die quartz knop die effe de boel terugpitcht naar 0,0%. Ik zal er maar aan moeten wennen om dat ding met alle kr8 te ontwijken.)
Heb jij last van die 0% pitch knop dan? Ik raak dat ding dus echt nooit aan. (ook niet per ongeluk)Op maandag 03 september 2001 12:19 schreef Thorne het volgende:
Gewoon een beetje lol proberen te maken. En als dat niet lukt gooi je gewoon Willy Batenburg met "Oene Maine Matz Tirol" in je set.
Maarre verder bevallen ze dus wel goed. Das dan weer mooi -> weer iemand die niet op een technics draait
Verwijderd
Ach, zo heeft iedereen wel iets waar hij zich aan stoort. Ik persoonlijk raak af en toe een 'kill-switch' op mijn Dateq XTC aan, waardoor de bass helemaal wegvalt. Gewoon een kwestie van opletten.Op maandag 03 september 2001 12:19 schreef Thorne het volgende:... (ik erger me alleen nu al dood aan die quartz knop die effe de boel terugpitcht naar 0,0%. Ik zal er maar aan moeten wennen om dat ding met alle kr8 te ontwijken.)
Jezus Reind man! Wat sta jij er bij op die foto! 
Dat patsermerk jeans aan, peukie in je klauw en een mandje (Wibra?) voor wat CD's.
Slecht geregeld daar; de gezelligheid wordt wel onderstreept door de slingers aan de wand! Hahaha, werelds!
Wat ik me nou dit weekend afvroeg, waarom iedereen zich zo over die torque druk zit te maken. Ik draaide drie dagen met SL1200's en ik vind dat die er al redelijk aan trekken.
Als tafels nog steveiger draaien is dat toch lastig als je ff een plaatje wil remmen of een zetje wilt geven?
Dat patsermerk jeans aan, peukie in je klauw en een mandje (Wibra?) voor wat CD's.
Slecht geregeld daar; de gezelligheid wordt wel onderstreept door de slingers aan de wand! Hahaha, werelds!
Wat ik me nou dit weekend afvroeg, waarom iedereen zich zo over die torque druk zit te maken. Ik draaide drie dagen met SL1200's en ik vind dat die er al redelijk aan trekken.
Als tafels nog steveiger draaien is dat toch lastig als je ff een plaatje wil remmen of een zetje wilt geven?
Draaien met CD's is ook niet zo makkelijk; je moet er een heel andere denkwijze bij hebben.Op maandag 03 september 2001 00:37 schreef Reind het volgende:
...
...
Bij JB systems is de denkwijze als je het aan mij vraagt "Hoe krijg ik ze zo snel mogelijk stuk, zodat ik hier geen tel meer verder mee hoef."
Bij Numark CDN88 denk ik vooral "Ow nee he... over zes uur is dit feest alweer afgelopen. Wat jammer zeg!"
Ik ben trouwens nog op zoek naar een gave intro voor die party. Beetje trancig. Iemand ideeen? Een nieuw vinyltje met een gave intro?
Ferry costen doet t bij mij altijd goed met zijn dancevalley theme.Op maandag 03 september 2001 14:51 schreef DJ-FreSh het volgende:
Ik ben trouwens nog op zoek naar een gave intro voor die party. Beetje trancig. Iemand ideeen? Een nieuw vinyltje met een gave intro?
En wat betreft het wennen aan de technics. Ff aan het pinnetje in het midden draaien om het iets sneller te laten lopen gaat zeg maar 10x zwaader. Je kunt beter een slinger aan je plateau geven.
Suc6 ermeej
Verwijderd
Barman is ook zeer zwaar in een drukke disco en die krijgt maar 22 piek per uur in plaats van de duizenden guldens per uur die een DJ verdient!Op maandag 03 september 2001 02:42 schreef wizzard het volgende:
[..]
wat een onzin ik werk ook s'nachts en ik werk ook hard,maar mijn baan als DJ is toch zwaarder als dat werk.
en de goeie betaling is eigenlijk ook een beetje logisch gezien het feit dat je als DJ koste wat het kost de mensen moet entertainen (daar word je voor betaald) dus een baaldag heb je niet en je moet! presteren.
Er hangt nou eenmaal veel vanaf (kwestie van geld voor de organisator )

een barman helpt maar 1 persoon tegelijkertijd, en vaak wordt ik ook nog extra laat geholpenOp maandag 03 september 2001 15:27 schreef Lord_Nygard het volgende:
[..]
Barman is ook zeer zwaar in een drukke disco en die krijgt maar 22 piek per uur in plaats van de duizenden guldens per uur die een DJ verdient!
een DJ 'helpt' een paar 100/1000 mensen.
precies nog buiten het feit om dat als de barman een shit avond heeft hij nog steeds bier kan tappen zonder extra zijn best te doen,als een DJ een shit avond heeft word die nog erger omdat hij vrolijk moet overkomen (het toneelspel)Op maandag 03 september 2001 15:32 schreef Randy het volgende:
[..]
een barman helpt maar 1 persoon tegelijkertijd, en vaak wordt ik ook nog extra laat geholpen
een DJ 'helpt' een paar 100/1000 mensen.
hierbij moet ik inderdaad wel zeggen dat het werken achter de bar wel rete zwaar is af en toe,maar je kan het gewoon niet niet vergelijken met het werk van een DJ.
En een DJ word betaald naar verantwoordelijkheid (shit avond of een top avond ) zo zie ik het .
En die duizenden guldens: ik weet niet welke DJ's jij in je tent hebt zitten maar zoveel trek ik nu ook weer niet hoor,mocht ik willen,wat ik ook doe maar goed
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Iedereen kan barman worden, niet iedereen heeft het talent om goed te draaien, dus is het logisch dat een goede DJ meer verdient.
Zeker als er allemaal mensen 50 piek op een feest per persoon voor lappen. Logisch dan toch dat hij ook zijn handjes ophoudt?
Zeker als er allemaal mensen 50 piek op een feest per persoon voor lappen. Logisch dan toch dat hij ook zijn handjes ophoudt?
hehehehe ik heb wel eens een biertje getapt in een feesttent in het hoge noorden en nu weet ik niet precies hoeveel druk er op zo'n tap staat maar er zat meer bier in mijn kleren dan in het glas dusss..... (ben handiger in draaien)Iedereen kan barman worden, niet iedereen heeft het talent om goed te draaien, dus is het logisch dat een goede DJ meer verdient.
Verwijderd
System F - Out of the blue (DJ Commie rmx)Op maandag 03 september 2001 14:51 schreef DJ-FreSh het volgende:
Verwijderd
intro'tje..hmm je kan van die balaeric cd'tjes gebruiken.
m'n eerste feestie viel wel mee, een relaxte technoset neergegooid, maar kan me er niet heel veel meer van herinneren.
m'n eerste feestie viel wel mee, een relaxte technoset neergegooid, maar kan me er niet heel veel meer van herinneren.
bleh ja intro's, zo mega K*T vind ik dat... ik heb ook liever dat er iemand voor me heeft gedraaid 
noem eens een zooi intro platen..
btw misschien kunnen we dit in de faq van djforum.nl zetten ...
Verwijderd
Een intro verzinnen is toch niet zo moeilijk?!?
Ik heb wel 20 platen waar een stuk losse stem (acapella) op staat. Hiermee zou je bijvoorbeeld kunnen beginnen. Of een plaat met een leuk opkomend geluidje bijvoorbeeld. Laat gewoon je fantasie z'n werk doen!
(Als ik ergens moet draaien heb ik bijna iedere keer wel weer een andere intro!)
Ik heb wel 20 platen waar een stuk losse stem (acapella) op staat. Hiermee zou je bijvoorbeeld kunnen beginnen. Of een plaat met een leuk opkomend geluidje bijvoorbeeld. Laat gewoon je fantasie z'n werk doen!
(Als ik ergens moet draaien heb ik bijna iedere keer wel weer een andere intro!)
Ik heb een hele grappige, alleen staat 'ie op CD, wat het nodige aan eisen steltOp maandag 03 september 2001 16:32 schreef wibblemoo het volgende:
bleh ja intro's, zo mega K*T vind ik dat... ik heb ook liever dat er iemand voor me heeft gedraaid
Cheesy ? Ja, heel erg, maar doet het prima op bepaald soort feestjes
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Dat intro'tje is afgeleid van de intro en outro van "Real Club". Dat is een cd'tje ergens uit '97 van F 25,= wat zijn geld dubbel en dwars waard was.
Je kunt ook als intro Blackout van Lil' Louis gebruiken. Een vette classix dus. Is momenteel op verschillende labels opnieuw uitgebracht, oa op FFRR (waar hij ook vandaan komt) en Serious Beats
Je kunt ook als intro Blackout van Lil' Louis gebruiken. Een vette classix dus. Is momenteel op verschillende labels opnieuw uitgebracht, oa op FFRR (waar hij ook vandaan komt) en Serious Beats
ow mries laat dat tshirt van me bestelling maar zitten.
edit: ik zie nu ook dat mr38555 ook niet in stock is
cancel de hele bestelling dan maar
edit: ik zie nu ook dat mr38555 ook niet in stock is

Verwijderd
Over bestellingen gesproken:
Ik ben binnenkort ook eigenaar van een mag10!
(just had to share)
(just had to share)
welkom bij de clubOp maandag 03 september 2001 19:18 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Over bestellingen gesproken:
(just had to share)
Verwijderd
OK, da's jammerOp maandag 03 september 2001 19:06 schreef wibblemoo het volgende:
ow mries laat dat tshirt van me bestelling maar zitten.
edit: ik zie nu ook dat mr38555 ook niet in stock iscancel de hele bestelling dan maar
Verwijderd
euhh zijn er ook cd's a acapella? want ik ervaar het als lastig dat een mooi nummer ik noem Delerium - Innocente of Faithless - We Come 1 of de nieuwe 538 Dance smash hit, dat er gezongen wordt tijdens de mooi stukjes die evt als intro gebriukt kunnen worden. mijn vraaag dus: zijn die nummers ook acapella te krijgen en waar ?Op maandag 03 september 2001 16:43 schreef Bazz het volgende:
Een intro verzinnen is toch niet zo moeilijk?!?
Whahahahahahahaha ja cool hé die ene foto. Reind in evisu met peuk en cd (JB system) spelers -> KAN HET NOG FOUTEROp maandag 03 september 2001 13:13 schreef MisterDon het volgende:
Jezus Reind man! Wat sta jij er bij op die foto!
Maarre inderdaad het was niet het soort feestje waar ik graag kom maarja d'r liepen d'r een paar rond die zeker niet mis waren.
Ik schaam me ook diep dat ik gewoon niet ff die cd spelers uit die foto heb geknipt. Ach ut was ook maar een uurtje dus zo erg was het ook weer niet.
Enne ik werd overgehaald door deze

Een goede dj trekt je tent vol een goede barman niet. -> Sim-pelOp maandag 03 september 2001 15:27 schreef Lord_Nygard het volgende:
Barman is ook zeer zwaar in een drukke disco en die krijgt maar 22 piek per uur in plaats van de duizenden guldens per uur die een DJ verdient!
Mries ik zou als ik jou was dan nog ff wachten met het bestellen want d'r zijn er vast nog wel meer mensen die iets willen bestellen -> Zeg gewoon dat bestellingen de + betaling voor de 25ste binnen moeten zijn en bestel dan de 26ste ofzo. Ik heb die zooi niet meteen nodig hoor dus het maakt mij geen ruk uit als het iets langer duurt.Op maandag 03 september 2001 21:16 schreef Mries! het volgende:
[..]
OK, da's jammerZijn er nog meer mensen die iets van htfr.co.uk moeten hebben?
Ja! Lekkere vent ben jij!!!Op maandag 03 september 2001 23:01 schreef Reind het volgende:
[..]
Whahahahahahahaha ja cool hé die ene foto. Reind in evisu met peuk en cd (JB system) spelers -> KAN HET NOG FOUTER
Enne ik werd overgehaald door deze
[afbeelding]
Zie ik een net setje ballen, zie ik het koppie niet!
Maar okeee, ik begrijp het!
Oleeee, morgen (vandaag dus) weer een feest draaien. Jeez... dat wordt de vierde al deze week. (ow, en voor zekerz lekkere ladies!
Loop ik 1 feestje achter op jou MisterDon -> Ik heb vanavond ook weer een feessie maar daar zullen niet echt lekke meiden rondlopen. (niet van mijn leeftijd tenminste)
Ow en Mries morgen kan ik je dus meer vertellen over hoe die soundlab DLP32 nou is want vanavond ga ik er ff mee werken. Heb die JB System dingen ook weer staan. (MisterDon kan ik jou CDN 88 nie ff lenen)
Nou mensen ik ga vandaag ff richting A'dam om platen te kopen en ik zal vanavond ff wat pics schieten.
Ow en Mries morgen kan ik je dus meer vertellen over hoe die soundlab DLP32 nou is want vanavond ga ik er ff mee werken. Heb die JB System dingen ook weer staan. (MisterDon kan ik jou CDN 88 nie ff lenen)
Nou mensen ik ga vandaag ff richting A'dam om platen te kopen en ik zal vanavond ff wat pics schieten.
Verwijderd
Vaak staat op de achterkant van de plaat een los stukje tekst/gezang/acapella. Is dit niet het geval zul je moeten improviseren (bass/hoge tonen helemaal dicht, en met de gain gaan spelen). Oefening baart kunst!Op maandag 03 september 2001 21:31 schreef The-ZeroCool het volgende:
[..]
euhh zijn er ook cd's a acapella? want ik ervaar het als lastig dat een mooi nummer ik noem Delerium - Innocente of Faithless - We Come 1 of de nieuwe 538 Dance smash hit, dat er gezongen wordt tijdens de mooi stukjes die evt als intro gebriukt kunnen worden. mijn vraaag dus: zijn die nummers ook acapella te krijgen en waar ?
Tuurlijk kun je mijn spelertje lenen, alleen niet vanavond; dan heb ik em zelf nodig he.Op dinsdag 04 september 2001 09:55 schreef Reind het volgende:
Loop ik 1 feestje achter op jou MisterDon -> Ik heb vanavond ook weer een feessie maar daar zullen niet echt lekke meiden rondlopen. (niet van mijn leeftijd tenminste)
Kan een van jullie me vertellen hoe groot het verschil is tussen draaien op technics en soundlabs? Ik heb op dat feestje dus ineens 2 Technics staan.
De enige keer dattik op technics gedraait heb was eigenlijk te kort om er lekker aan te wennen.
Is het echt alleen de disc die je een flinke zwiep moet geven of zijn er nog andere zaken om op te letten?
De enige keer dattik op technics gedraait heb was eigenlijk te kort om er lekker aan te wennen.
Is het echt alleen de disc die je een flinke zwiep moet geven of zijn er nog andere zaken om op te letten?
Eigenlijk het enige waar je dus rekening mee moet houden is dus de torque, dus bij het remmen en versnellen. Verder hoef nergens echt rekening mee te houden, je merk vanzelf wel dat de naald wat vaster ligt.
Verwijderd
En niet vergeten de stabibileit! Als je op een Technics draaitafel de plaat gelijk hebt lopen, loopt hij na 3 minuten nog steeds gelijk. Op een Soundlab moet je steeds corrigeren.
Nah.. dat corrigeren is dus niet waaar.. Ik weet dat ze prima gelijk blijven als ze eenmaal op tempo lopen. Volgens mij is dat alleen bij belt-drive spelers..
Verwijderd
Heeft iemand voor mij een aantal internetadressen in Duitsland (gehoord dat ze daar het goedkoopst zijn) waar ik de Gemini pt2100 kan bestellen/halen. Alvast bedankt
op www.deejayforum.de staan onder links/webshops een aantal duitse online winkels, ik denk dat ze ze daar wel hebben.. check ook deze ff, http://www.musicstore-koeln.de/english/Op dinsdag 04 september 2001 15:33 schreef Jurgen51 het volgende:
Heeft iemand voor mij een aantal internetadressen in Duitsland (gehoord dat ze daar het goedkoopst zijn) waar ik de Gemini pt2100 kan bestellen/halen. Alvast bedankt
Verwijderd
a2-dj_marc_la_cruz-the_future_prison_trailer-vinyl-pow.mp3Op maandag 03 september 2001 14:51 schreef DJ-FreSh het volgende:
Aldus DJ_Marc_La_Cruz-Future_Prison-Vinyl-2001-POW[ D E S C R i P T i O N ] W00t Simmy & Astuni back once again! :)This is a brand new vinyl on Chaos Records and it rox
Absolutely banging release this one! I love that A2 Intro. Would sound very sweet at a start of somebody's liveset! My favourite song is "Darkness" which is a BANGING tune!
Verwijderd
Sorry, klopt!Op dinsdag 04 september 2001 15:24 schreef Skate2000 het volgende:
Nah.. dat corrigeren is dus niet waaar.. Ik weet dat ze prima gelijk blijven als ze eenmaal op tempo lopen. Volgens mij is dat alleen bij belt-drive spelers..
Ik ben nog aan het kijken voor mijn bestelling!
[hopende dat het nog kan]
[hopende dat het nog kan]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
btw reind, wel hilarisch dat je op die foto's met een maglite (die rode zaklamp dus) bezig bent om de achterkant van de cd's te bekijken
Dit topic is gesloten.