en dan is de de 1000e reactie 
greetz
greetz
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 510
Anoniem: 6071
Anoniem: 13505
Het maakt me niet uit hoe je aan een grote versie van het logo komt, CorelDraw was maar een ideetje. Maar je zal wel snappen dat het niet de moeite waard is om een verzameling opgeblazen pixels op je platenkoffer te plakken, dat ziet er niet uit. Dus moet je op een of andere manier aan een high-resolutie versie van het plaatje komen. (Ongeveer 100 pixels per centimeter is perfect)Op woensdag 22 augustus 2001 16:20 schreef wibblemoo het volgende:
hmm da's wel erg veel werk voor een sticker te maken. moet ik eerst weer corel draw downloaden enzo [warez mode off] ik ga eerst ff bij m'n eigen local copyshop informeren
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Waar het plaatje aan moet voldoen:Op woensdag 22 augustus 2001 16:52 schreef wibblemoo het volgende:
en waar kan het nog meer mee ? ow en 't hoeft geen a4 formaat te zijn.. a3 zou mooi zijn, kleiner mag ook
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Erhh, niet echt.Op woensdag 22 augustus 2001 16:58 schreef wibblemoo het volgende:
uhm als ik jou nou gewoon het plaatje stuur, kan jij 'm dan oplappen ?
Zeker weten ? Lijkt me geen fijne opening, met een rits in het midden. Moet je -bij een volle tas- nogal opzij duwen als je nu net een plaat aan de rand wilt hebben. En platenhoezen eruit laten steken, 45 graden gedraaid, zal ook lastig gaan lijkt me.
Anoniem: 2553
kom ff online in icq, dan stuur ik 't wel ffOp woensdag 22 augustus 2001 21:21 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Als je mij dat plaatje stuurt, kom ik een heel eind. Liefst zonder copyright text natuurlijk, maar die kan ik ook nog wel weg krijgen als het moet...
Ik gebruik een platen tas ook voor alles behalve platenOp woensdag 22 augustus 2001 18:15 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Zeker weten ? Lijkt me geen fijne opening, met een rits in het midden. Moet je -bij een volle tas- nogal opzij duwen als je nu net een plaat aan de rand wilt hebben. En platenhoezen eruit laten steken, 45 graden gedraaid, zal ook lastig gaan lijkt me.
* JumpStart verdenkt Technics ervan een grote lading aktentassen gekocht te hebben om er vervolgens een logo op te pleuren.
(Of een laptop-tas, dat zou het ook nog kunnen zijn.)
Vast wel maar die zijn niet zo interesand en boeiend als deze.Op woensdag 22 augustus 2001 22:10 schreef wibblemoo het volgende:
nah, er zijn toch wel grotere posts op GOT ?
Ik verveelde me dus ik heb hem geconverteerd naar Adobe Illustrator formaat oftewel EPS wie hem wil moet maar toestemming vragen aan de maker.Op woensdag 22 augustus 2001 17:37 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Erhh, niet echt.
Maar ter illustratie, dit is wat er gebeurt als je het plaatje gewoon opblaast (Paint Shop Pro 5, eerst plaatje omgezet naar 24-bit kleur, daarna 'smart resize' naar 1400x1350, en vervolgens terug naar 500x470. Daarna weer naar 256 kleuren .gif plaatje)
[afbeelding]
Hoezo blokkerig ??
Is ook goed dan converteer ik die wel. maar heb geen ICQ dus gewoon via e-mail mweert@van-weert.nl ik zie het wel verschijnen.Op woensdag 22 augustus 2001 22:58 schreef wibblemoo het volgende:
hey mweert, je webicon is van een clip van klubbheads zeker ? ow enne icq me ff, dat geef ik je 't orgineel en kan je die resizen als je wil
Jij hebt echt veel te veel lef.Op woensdag 22 augustus 2001 14:30 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
en dan is de de 1000e reactie
greetz
Ja... toen had Irrelevant een dodelijk ongeluk gehad.Op woensdag 22 augustus 2001 22:09 schreef Yokozuna het volgende:
Gefeliciteerd met het behalen van meer dan 1000 posts. Tot nu toe onderhand wel het meest op heel GoT? Kent iemand nog grotere topics?
K?? T is de topicstarterOp donderdag 23 augustus 2001 02:33 schreef MisterDon het volgende:
Ik had 'em wel aan K gegund; immers toch de starter van deze draad, en anders aan Reind, die heeft er immers met rokken voor gelopen en wilde het zo graag.
Lijkt me lache, en ik ben idd irl een vreselijke loser maar wat doe je d'r an..Misschien meeting in combi met bestelling van HTFR uitdeelsessie?Nu dus de vraag... Wanneer is het grote GoT DJ treffen??? En... Wat wordt de inhoud daarvan. Ik weet wel dat als het ff meezit ik komende zondag op de laatste Beachpop op Bloemendaal ben, missien is daar iets af te spreken. Anders een keer een onderlinge draai-sessie of zelfs een feest te organiseren?
Lijkt me wel leuk.
(hoewel... blijkt dat jullie irl enorme sakkels zijn)
Sorry voor het ophalen van een oude draad als je reageerd reageer dan even op part 2 maar inderdaad we heben nog een grotere hierGefeliciteerd met het behalen van meer dan 1000 posts. Tot nu toe onderhand wel het meest op heel GoT? Kent iemand nog grotere topics?
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Hahaha... hee Mries... leer dat nou! Uitloggen...Inloggen!Op donderdag 23 augustus 2001 02:38 schreef Yo-L het volgende:
[..]
K?? T is de topicstarter
[..]
Lijkt me lache, en ik ben idd irl een vreselijke loser maar wat doe je d'r an..Misschien meeting in combi met bestelling van HTFR uitdeelsessie?
[edit]:grrr ik ben Mries en niet Yo-L..klotehuisgenoten
Ahhhwww wat aandoenlijkOp donderdag 23 augustus 2001 02:43 schreef MisterDon het volgende:
* MisterDon voelt zich bijna buitengesloten...
Don, luister, jij moet gewoon een "Polycarbonate Inside" variant (laten) klussen, dan kan die mogelijk ook geprint wordenOp donderdag 23 augustus 2001 02:43 schreef MisterDon het volgende:
Hee gasten, nu ff iets heel anders... Leuk dat jullie zo enthousiast zijn over een of andere Intel vinyl-kloon, maar dat vind ik als CD jock dus helemaal niet leuk!
Proberen jullie me buiten te sluiten of zo? Zal toch niet?
Nee, er moet een plakker komen van de GoT DJ's United, of de Tweaker DJ force Unlimited, of weet ik wat!
Ik ben geen fotosoepkoning, maar wellicht kan een vriend van me wat.
Om het eerste millennium feestje luister bij te zetten is het wel een leuk idee, maar dan vind ik het dus kut dat jullie deze non-vinyl prutser daarbuiten laten...
...dacht dat jullie mijn vriendjes waren...
wow dat is wel coolOp donderdag 23 augustus 2001 10:47 schreef Mries! het volgende:
[..]
Ahhhwww wat aandoenlijk
Je kan bij HTFR ook slipmatten laten maken, zullen we dat doen?Oh wacht die vervelende CD jock van een Don heeft daar weer niks aan !
erhhh,Op donderdag 23 augustus 2001 11:42 schreef Randy het volgende:
yo en als je een order plaatst
hoeveel van elke catalogus-sen mag je vragen?
want ze zijn allemaal gratis bij een order
dus gewoon voor elke gotDJ hier een catalogus van elke merk
Kareltje? Op de mariaplaats 5 in Utrecht? Dat is tegenwoordig "Rythm Import"..Op donderdag 16 augustus 2001 15:35 schreef MisterDon het volgende:
Aangezien dit zo'n acht jaar geleden speelt weet ik echt niet meer of het merkslipmatten waren. Volgens mij waren het gewoon krijgertjes van Kareltje (Bestaat zeker ook niet meer...).
Nou misterDon is niet nodig.Op donderdag 23 augustus 2001 02:43 schreef MisterDon het volgende:
Dat doe je inderdaad niet voor je lolOp donderdag 23 augustus 2001 13:45 schreef MisterDon het volgende:
Oei... Met JB systems draaien... Tis maar waar je trek in hebt hoor.
Anoniem: 22576
Het enigste waar ik voor zorg is een goed gevulde platenkoffer maar voor de rest doe ik niets.Op donderdag 23 augustus 2001 19:59 schreef The-ZeroCool het volgende:
doen jullie aan reclame als je wilt gaan draaien en zoja hoe pakken jullie dat aan dan? en alleen muziek of verzorgen jullie over het algemeen ook de verlichting bij een feestje???
:):)
klopt als een bus mries, geef me je rekening nummer (webredactie@djforum.nl) en ik maak het over.Op donderdag 23 augustus 2001 17:48 schreef Mries! het volgende:
zo ff de shit bij elkaar gezet in een excel sheetje:
http://seismic-design.nl/mries/htfr.xls
kijk het ff na als jullie willen
Woon trouwens in Enschede..
Reind had je trouwens nog gekeken naar die soundlabs?
Euhm volgens mij weet iedereen nu wel wat de mag-10 is en hoe die eruit ziet.Op donderdag 23 augustus 2001 22:17 schreef wibblemoo het volgende:
ow ja ik heb deze besteld, omdat ik moe ben van dat brakke gemini dingetje
edit: t'is een mag-10 btw
Euhm ik draai wel op jou TT100's -> Zijn ook goede platenspelers toch?Op donderdag 23 augustus 2001 23:10 schreef wibblemoo het volgende:
ja is goed moet je alleen ff je tt-1's meenemen anders moet je mijn tt100s gebruiken
Reclame gaat via mond op mond en kaartjes.Op donderdag 23 augustus 2001 19:59 schreef The-ZeroCool het volgende:
doen jullie aan reclame als je wilt gaan draaien en zoja hoe pakken jullie dat aan dan? en alleen muziek of verzorgen jullie over het algemeen ook de verlichting bij een feestje???
:):)
Anoniem: 25587
Ik lees liever veel interessante pagina's dan een helboel losse draadjes waarin de samenhang niet te vinden is.Op vrijdag 24 augustus 2001 10:39 schreef Mr_Hiney het volgende:
Nie een keer tijd voor een nieuwe thread 43 pagina's lezen lijkt me een beetje veel voor de mensen die hier nieuw zijn![]()
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
cool! daar ben ik ook, waarschijnlijk bij solaris te vindenOp donderdag 23 augustus 2001 02:33 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Nu dus de vraag... Wanneer is het grote GoT DJ treffen??? En... Wat wordt de inhoud daarvan. Ik weet wel dat als het ff meezit ik komende zondag op de laatste Beachpop op Bloemendaal ben, missien is daar iets af te spreken. Anders een keer een onderlinge draai-sessie of zelfs een feest te organiseren?
Lijkt me wel leuk.
(hoewel... blijkt dat jullie irl enorme sakkels zijn)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Realplayer?Op vrijdag 24 augustus 2001 20:41 schreef Ener-G het volgende:
[..]
cool! daar ben ik ook, waarschijnlijk bij solaris te vinden
draai zelf techno & drum 'n bass, een dnb mix is te vinden op mijn site in realplayer g2 formaat (oeps zeg ik nu iets illegaals? dan mag ie weggeedit worden), zie m'n profile
ben er ook geen fan van maar Realplayer is echter wel nog redelijk handzaam in formaat, rm bestand is 17 meg, en je kan direct luisteren. Het is een mix van 74 minuten, mp3 van ruim 70 mb dusOp vrijdag 24 augustus 2001 20:55 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Realplayer?suckt. Maar er meer een mp3tje van, anders luister ik niet.
Ik zit/sta zondag waarschijnlijk bij de kust.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Anoniem: 28233
technics moet je niet aan beginnen als je net begint, ben je meer geld kwijt als je er weer vanaf wil omdat je draaien misschien wel helemaal niet leuk vindtOp vrijdag 24 augustus 2001 21:48 schreef Jurgen51 het volgende:
Vergeef het me als deze vraag al vaker is voorgekomen in deze thread, maar het is best lastig om 44 pagina's door te moeten wroeten met slechts een 56 k modempje tot m'n beschikking, maar ik wou heel graag deze vraag stellen, plus dat in de threads die ik al wel gelezen heb sommige antwoorden elkaar tegenspreken, dus vandaar deze vraag om voor mij wat duidelijkheid te krijgen
Welke draaitafel zal ik moeten kopen om mee te beginnen, ik heb namelijk gelezen op trance.nu dat het verstandiger is om maar eerst goedkopere te halen omdat je er aan het begin zo mee aan het kloten bent dat ze al redelijk gauw stuk gaan, dus vandaar zat ik te denken aan de soundlab dlp32s, deze is ook high torque, dus dan ook vergelijkbaar met een Numark?, of maar meteen wat betere kopen als investering ook voor de toekomst, ik zit dan dus te denken aan de Numark tt1 of tt2. En hoe zit het met tweede handse Technics 1200 tjes, Numark is trouwens erg moeilijk 2ehands te vinden, is dit wel een beetje betrouwbaar met het oog op de kwaliteit van de tafels, ik weet dat je dat niet van te voren kan zeggen, maar blijven ze hun goede kwaliteit behouden ook al zijn ze langdurig gebruikt? Als jullie mij please zouden kunnen helpen....hope to hear, thnx
yup, eergisteren besteld, lekker snelle leveringOp vrijdag 24 augustus 2001 16:28 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Ze hebben cd-cases, waar je vervolgens vestax stickers op kan plakken.
Wibble, waar heb je die mag10 besteld? bij new-line?
cool...begint het niet met cops don't like us van ez rollers?Op vrijdag 24 augustus 2001 20:41 schreef Ener-G het volgende:
[..]
cool! daar ben ik ook, waarschijnlijk bij solaris te vinden
draai zelf techno & drum 'n bass, een dnb mix is te vinden op mijn site in realplayer g2 formaat (oeps zeg ik nu iets illegaals? dan mag ie weggeedit worden), zie m'n profile
Heb ff een lettertje in je post veranderd hoor MisterDon.Op zaterdag 25 augustus 2001 02:08 schreef MisterDon het volgende:
===>>> BEACHPOP <<<===
Wie gaan er allemaal, en waar zit je. Kunnen we misschien een klein GoT DJ treffen van maken. (ik zit er wel met een hele bult vrienden, maar kan vast wel ff tijd vrij maken)
Ik zit(zal wel staan worden) in elk geval lekker bij De Kust. Eric E is aan het strand is altijd een goeie combi. Jammer dat TRiésto er ook draait, maar dat is wel weer lekker klagen. (ook leuk!)
et was een plaat van ez rollers ja dacht ik, weet et niet helemaal zeker meer, maandje geleden gemixed en vergeten de titels op te schrijvenOp vrijdag 24 augustus 2001 23:37 schreef Mries! het volgende:
[..]
cool...begint het niet met cops don't like us van ez rollers?
Anoniem: 22576
Precies! Je hebt helemaal gelijk, CD's slaan minder snel over, gaan veel langer mee, is even makkelijk mee te draaien.Op zaterdag 25 augustus 2001 11:53 schreef The-ZeroCool het volgende:
is er iemand die me kan vertellen waar dat je platen kunt klopen en misschien wel een domme vraag (maar onder het motto: Domme vragen bestaan niet) vraag ik het toch ff:
zijn die platen hetlzefde als gewone oude lp's? en waarom is de kwaliteit van platen beter dan van cd's???
platen slaan toch veel sneller over en zijn toch veel kwetsbaarder?
Nou ik heb nog geen daadwerkelijke ervaring met duitse shoppies, maar ik kan je wel een paar adressen geven van zaken waar ze ecler en vestax verkopen..ik heb met de meesten alleen e-mail contact gehad, en bij de meesten verloopt dat vrij vlot.Op zaterdag 25 augustus 2001 00:38 schreef A-TOMIC het volgende:
Mries, met welke duitse online order gedoe heb jij goede ervaringen? Ben denk ik van plan een Ecler HAK 320 en 1 PDX 2000 erbij te kopen. (naast me 2 techs en 05)
Ach... Ik sleep per feestje toch ook zo'n 50 Kilo aan CD's mee.Op zaterdag 25 augustus 2001 12:48 schreef Mries! het volgende:
[..]
ik denk dat het beter voor je is als je NIET op een GoT DJ meeting komt
dat was hopelijk sarcastisch bedoeld?Op zaterdag 25 augustus 2001 12:29 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Precies! Je hebt helemaal gelijk, CD's slaan minder snel over, gaan veel langer mee, is even makkelijk mee te draaien.
Platen zijn hopeloos ouderwets, CD's niet.
Alleen.... Aangezien de meeste dance muziek eerst op plaat uitkomt (en als het aanslaat op CDtje) heb je met platen een voorsprong. Dat maakt mij als CDJ natuurlijk erg verdrietig.
Al die ouderwetse sukkels met hun kilo's wegende platen in zo'n hippe tas houden de vooruitgang tegen!![]()
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq