How to become a Dj.... Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 32 Laatste
Acties:
  • 16.579 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16951

en dan is de de 1000e reactie :)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 510

Mensen die wat van HTFR willen hebben moeten hier maar hun bestelling posten..En hoe willen we het verder doen, vanaf hier (enschede :r) weer opsturen, of ergens meeten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6071

Grrr, en dat terwijl ik heel ff aan het eten ben... En niet eens door iemand van de harde kern :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Ben G*dv*r net ff ruzie met me girl aan het maken en ik ben zoals altijd weer is te laat. Fuckzooi 1000ste post en niet eens door een dj. Bah das balen.

Nou mensen ik reserveer bij deze ff de 1500ste post. ;)

Enne lijkt me makkelijk als we inderdaad ff wat afspreken hoe/wie/wat/waar e.d voor die bestelling want ik vind die technics tas wel errug mooi. (niet zo'n doodsimpel ding)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13505

Als die bestelling doorgaat, wil ik wel meedoen, vooraf betallen geen probleem voor mij. Dus ff htfr doorkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik denk da'k deze haal,
Afbeeldingslocatie: http://www.htfr.com/prodgif/BMR54827.jpg
of deze
Afbeeldingslocatie: http://www.htfr.com/prodgif/BMR47426.jpg
ooofff deze
Afbeeldingslocatie: http://www.htfr.com/prodgif/BMR62097.jpg

zijn tenminste een beetje apart, en mooi :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ik ga deze nemen

Afbeeldingslocatie: http://www.htfr.com/prodgif/BMR42545.jpg

En dan zo'n technics toonarm voor aan me sleutelbos >:) * R2D2 vind dat wel mooi zo'n gesloopt armpje -> zolang ie van een technics is. maar bestellen hoeft niet, ik ruk um wel een keer van een technics af gnagnagna >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:00
hmm da's wel erg veel werk voor een sticker te maken. moet ik eerst weer corel draw downloaden enzo [warez mode off] ik ga eerst ff bij m'n eigen local copyshop informeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op woensdag 22 augustus 2001 16:20 schreef wibblemoo het volgende:
hmm da's wel erg veel werk voor een sticker te maken. moet ik eerst weer corel draw downloaden enzo [warez mode off] ik ga eerst ff bij m'n eigen local copyshop informeren
Het maakt me niet uit hoe je aan een grote versie van het logo komt, CorelDraw was maar een ideetje. Maar je zal wel snappen dat het niet de moeite waard is om een verzameling opgeblazen pixels op je platenkoffer te plakken, dat ziet er niet uit. Dus moet je op een of andere manier aan een high-resolutie versie van het plaatje komen. (Ongeveer 100 pixels per centimeter is perfect)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
en waar kan het nog meer mee ? ow en 't hoeft geen a4 formaat te zijn.. a3 zou mooi zijn, kleiner mag ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil wel proberen of ik er iets van kan maken met photoshop...
Ik heb hier natuurlijk wel de grootst mogelijke SCHERPE versie voor nodig. Dan is het gewoon een kwestie van geduld, en pixels kleuren >:).

Ik ben btw voor een opnaaiversie, omdat ik een tas heb, en geen case. Stickers blijven nooit langer dan een paar weken zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
uhm als ik jou nou gewoon het plaatje stuur, kan jij 'm dan oplappen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op woensdag 22 augustus 2001 16:52 schreef wibblemoo het volgende:
en waar kan het nog meer mee ? ow en 't hoeft geen a4 formaat te zijn.. a3 zou mooi zijn, kleiner mag ook
Waar het plaatje aan moet voldoen:

- bestandsformaat moet .TIFF zijn, niet gecomprimeerd.
- geen wazig onscherp en/of sterk opgeblazen plaatje.
- maximaal 30 cm breed, hoogte is vrijwel onbeperkt.
- liefst dus veel pixels zodat het er scherp op komt.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
uh dat kan ik niet :o wie bied zich aan ? misschien kunnen we net zoals die casemodders een tshirt van laten maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
edit: eep dubbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op woensdag 22 augustus 2001 16:58 schreef wibblemoo het volgende:
uhm als ik jou nou gewoon het plaatje stuur, kan jij 'm dan oplappen ?
Erhh, niet echt.

Maar ter illustratie, dit is wat er gebeurt als je het plaatje gewoon opblaast (Paint Shop Pro 5, eerst plaatje omgezet naar 24-bit kleur, daarna 'smart resize' naar 1400x1350, en vervolgens terug naar 500x470. Daarna weer naar 256 kleuren .gif plaatje)

Afbeeldingslocatie: http://music.hyperreal.org/dj/AVH/Graphics/vinyl_inside_blown-up.gif

Hoezo blokkerig ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

godver, net nu ik een platentjas heb gehaald >:|

die oranje technics ziet er idd leuk uit

hoe duur zijn die krengen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op woensdag 22 augustus 2001 16:05 schreef Reind het volgende:
Ik ga deze nemen

[afbeelding]
[...]
Zeker weten ? Lijkt me geen fijne opening, met een rits in het midden. Moet je -bij een volle tas- nogal opzij duwen als je nu net een plaat aan de rand wilt hebben. En platenhoezen eruit laten steken, 45 graden gedraaid, zal ook lastig gaan lijkt me.

* JumpStart verdenkt Technics ervan een grote lading aktentassen gekocht te hebben om er vervolgens een logo op te pleuren.

(Of een laptop-tas, dat zou het ook nog kunnen zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90 piek ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je mij dat plaatje stuurt, kom ik een heel eind. Liefst zonder copyright text natuurlijk, maar die kan ik ook nog wel weg krijgen als het moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2553

Als je zo'n plaatje nou naar .EPS formaat converteerd? Daarmee kan je ze heel erg uitrekken en blijven ze mooi (weet zo 1-2-3 niet welk proggie daarvoor nodig is... ik d8 iets van Adobe Freehand (of was 't nou van macromedia:?) maja daarmee kan je ze dus zo groot maken dat ze op een t-shirt te drukken zijn of op whatever :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
Op woensdag 22 augustus 2001 21:21 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Als je mij dat plaatje stuurt, kom ik een heel eind. Liefst zonder copyright text natuurlijk, maar die kan ik ook nog wel weg krijgen als het moet...
kom ff online in icq, dan stuur ik 't wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Gefeliciteerd met het behalen van meer dan 1000 posts. Tot nu toe onderhand wel het meest op heel GoT? Kent iemand nog grotere topics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
nah, er zijn toch wel grotere posts op GOT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 22 augustus 2001 18:15 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Zeker weten ? Lijkt me geen fijne opening, met een rits in het midden. Moet je -bij een volle tas- nogal opzij duwen als je nu net een plaat aan de rand wilt hebben. En platenhoezen eruit laten steken, 45 graden gedraaid, zal ook lastig gaan lijkt me.

* JumpStart verdenkt Technics ervan een grote lading aktentassen gekocht te hebben om er vervolgens een logo op te pleuren.

(Of een laptop-tas, dat zou het ook nog kunnen zijn.)
Ik gebruik een platen tas ook voor alles behalve platen ;) De enigste keer dat er plate in gaan is als ik ff me wekelijkse ronde langs de platenzaken ga doen. Verder dient ie meer als tas die overal mee naar toe gaat en waar ik wat spullen in kan doen (agenda e.d + mischien mijn vreselijk irritante I-book, Ja ik heb zo'n ding en ik kan je 1 ding verzekeren -> het is een K*T ding maarja kleurtje is dan wel weer mooi ;) ) Platen daar heb ik een koffer voor. Wel lood en loodzwaar zo'n ding maar een betere beschrerming is er niet.
Op woensdag 22 augustus 2001 22:10 schreef wibblemoo het volgende:
nah, er zijn toch wel grotere posts op GOT ?
Vast wel maar die zijn niet zo interesand en boeiend als deze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 18:19
Op woensdag 22 augustus 2001 17:37 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Erhh, niet echt.

Maar ter illustratie, dit is wat er gebeurt als je het plaatje gewoon opblaast (Paint Shop Pro 5, eerst plaatje omgezet naar 24-bit kleur, daarna 'smart resize' naar 1400x1350, en vervolgens terug naar 500x470. Daarna weer naar 256 kleuren .gif plaatje)

[afbeelding]

Hoezo blokkerig ??
Ik verveelde me dus ik heb hem geconverteerd naar Adobe Illustrator formaat oftewel EPS wie hem wil moet maar toestemming vragen aan de maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Oh en voor degene die wil weten wat zijn/haar tas gaat kosten -> Volgens mij gewoon * 4 doen en dan zit je aardig in de buurt.

Enne Mries als we nou alvast vooruit aan jou betalen -> Geld op je rekening over maken en jij besteld die zooi dan hebbie ook geen gezeik. Of je laat iedereen alvast een bedrag betalen en daarna de rest bijvoorbeeld.

Zo voorkom je gezeik namelijk en dat is wel het laatste wat je wil toch? Ik ben best bereid om voor uit te betalen. -> Als het fout gaat kun je altijd weer terug laten boeken dus dan zitten er voor niemand risico's aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
hey mweert, je webicon is van een clip van klubbheads zeker ? ow enne icq me ff, dat geef ik je 't orgineel en kan je die resizen als je wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 18:19
Op woensdag 22 augustus 2001 22:58 schreef wibblemoo het volgende:
hey mweert, je webicon is van een clip van klubbheads zeker ? ow enne icq me ff, dat geef ik je 't orgineel en kan je die resizen als je wil
Is ook goed dan converteer ik die wel. maar heb geen ICQ dus gewoon via e-mail mweert@van-weert.nl ik zie het wel verschijnen.

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op woensdag 22 augustus 2001 14:30 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
en dan is de de 1000e reactie :)

greetz
Jij hebt echt veel te veel lef. :(

Ik hoop echt dat je nu ook gaat laten zien dat je wat te melden hebt in deze thread! Ik ben een heel klein beetje bang van niet ei'k. ;( Beetje gaaf doen en niks toevoegen...

Ik had 'em wel aan K gegund; immers toch de starter van deze draad, en anders aan Reind, die heeft er immers met rokken voor gelopen en wilde het zo graag. :D

Nou ja, alles leuk en aardig... Het is een mooie mijlpaal!

Adjes (Vooral Jag en JvS): Bedankt voor het vertrouwen, en dat deze nog lang mee mag gaan! Grote klasse! :)

Nu dus de vraag... Wanneer is het grote GoT DJ treffen??? En... Wat wordt de inhoud daarvan. Ik weet wel dat als het ff meezit ik komende zondag op de laatste Beachpop op Bloemendaal ben, missien is daar iets af te spreken. Anders een keer een onderlinge draai-sessie of zelfs een feest te organiseren?

Lijkt me wel leuk.

(hoewel... blijkt dat jullie irl enorme sakkels zijn :D )

Om de feestvreugde te verhogen heb ik zojuist Salome de Bahia - Outro lugar opgezet. Zo'n heerlijk feestplaatje (vind ik...)

Lang leve de GoT DJ's! 8-)

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op woensdag 22 augustus 2001 22:09 schreef Yokozuna het volgende:
Gefeliciteerd met het behalen van meer dan 1000 posts. Tot nu toe onderhand wel het meest op heel GoT? Kent iemand nog grotere topics?
Ja... toen had Irrelevant een dodelijk ongeluk gehad. ;(

Dat was een heel droevige.

Gelukkig kan het ook positief...

• Yo-L
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op donderdag 23 augustus 2001 02:33 schreef MisterDon het volgende:

Ik had 'em wel aan K gegund; immers toch de starter van deze draad, en anders aan Reind, die heeft er immers met rokken voor gelopen en wilde het zo graag. :D
K?? T is de topicstarter :)
Nu dus de vraag... Wanneer is het grote GoT DJ treffen??? En... Wat wordt de inhoud daarvan. Ik weet wel dat als het ff meezit ik komende zondag op de laatste Beachpop op Bloemendaal ben, missien is daar iets af te spreken. Anders een keer een onderlinge draai-sessie of zelfs een feest te organiseren?

Lijkt me wel leuk.

Lijkt me lache, en ik ben idd irl een vreselijke loser maar wat doe je d'r an..Misschien meeting in combi met bestelling van HTFR uitdeelsessie?

[edit]:grrr ik ben Mries en niet Yo-L..klotehuisgenoten :)

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hee gasten, nu ff iets heel anders... Leuk dat jullie zo enthousiast zijn over een of andere Intel vinyl-kloon, maar dat vind ik als CD jock dus helemaal niet leuk! ;(

Proberen jullie me buiten te sluiten of zo? Zal toch niet?

Nee, er moet een plakker komen van de GoT DJ's United, of de Tweaker DJ force Unlimited, of weet ik wat!

Ik ben geen fotosoepkoning, maar wellicht kan een vriend van me wat.

Om het eerste millennium feestje luister bij te zetten is het wel een leuk idee, maar dan vind ik het dus kut dat jullie deze non-vinyl prutser daarbuiten laten... ;(

...dacht dat jullie mijn vriendjes waren... :'(

* MisterDon voelt zich bijna buitengesloten...

• wizzard
  • Laatst online: 01-05 07:23
Sorry voor het ophalen van een oude draad als je reageerd reageer dan even op part 2 maar inderdaad we heben nog een grotere hier

maar deze groeit ook al verder dus goeie hoop :)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 23 augustus 2001 02:38 schreef Yo-L het volgende:

[..]

[..]

Lijkt me lache, en ik ben idd irl een vreselijke loser maar wat doe je d'r an..Misschien meeting in combi met bestelling van HTFR uitdeelsessie?

[edit]:grrr ik ben Mries en niet Yo-L..klotehuisgenoten :)
Hahaha... hee Mries... leer dat nou! Uitloggen...Inloggen! :D

Gefeliciteerd he! :D

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 23 augustus 2001 02:38 schreef Yo-L het volgende:

[..]

K...T... Whatever... Ik ben niet zo goed in namen... :D

Nou ja... T gefeli (of was het nou K? :+ )!

[nee... het was T! :D ]

• wibblemoo
een sticker van GOT DJ's (of wat anders) zou idd cool zijn. wie ontwerpt ?

Op donderdag 23 augustus 2001 02:43 schreef MisterDon het volgende:
Ahhhwww wat aandoenlijk >:)

Je kan bij HTFR ook slipmatten laten maken, zullen we dat doen? :) Oh wacht die vervelende CD jock van een Don heeft daar weer niks aan ! :)

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Hee gasten, nu ff iets heel anders... Leuk dat jullie zo enthousiast zijn over een of andere Intel vinyl-kloon, maar dat vind ik als CD jock dus helemaal niet leuk! ;(

Proberen jullie me buiten te sluiten of zo? Zal toch niet?

Nee, er moet een plakker komen van de GoT DJ's United, of de Tweaker DJ force Unlimited, of weet ik wat!

Ik ben geen fotosoepkoning, maar wellicht kan een vriend van me wat.

Om het eerste millennium feestje luister bij te zetten is het wel een leuk idee, maar dan vind ik het dus kut dat jullie deze non-vinyl prutser daarbuiten laten... ;(

...dacht dat jullie mijn vriendjes waren... :'(

Don, luister, jij moet gewoon een "Polycarbonate Inside" variant (laten) klussen, dan kan die mogelijk ook geprint worden ;)

(Of je ontwerpt een sticker met "This mixing gear is OVERCLOCKED!" :P )

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Op donderdag 23 augustus 2001 10:47 schreef Mries! het volgende:

[..]

Ahhhwww wat aandoenlijk >:)

Je kan bij HTFR ook slipmatten laten maken, zullen we dat doen? :) Oh wacht die vervelende CD jock van een Don heeft daar weer niks aan ! :)
wow dat is wel cool

update:
http://www.HTFR.com

Euhm, btw wat is de site van HTFR ofzo?
en waar woon je mries?
misschien kan ik persoonlijk betalen aan jou enzo mocht ik eventueel nog wat bestellen

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

yo en als je een order plaatst

hoeveel van elke catalogus-sen mag je vragen?
want ze zijn allemaal gratis bij een order

dus gewoon voor elke gotDJ hier een catalogus van elke merk :)

• wibblemoo
bestel voor mij ff zo'n setje technics stickers

( reind t'is dat ze geen numark hebben :P )

edit: mijn lijstje:
MR47930 NUMARK PRODUCT CATALOGUE FREE £.00 £0.00
MR44490 VESTAX PRODUCT CATALOGUE FREE £.00 £0.00
MR59321 VESTAX CATALOGUE VESTAX PDX 2000 REVIEW FREE
MR47933 PIONEER PRODUCT CATALOGUE FREE £.00 £0.00
MR38628 A COPY OF THE LATEST HARD TO FIND CATALOGUE
MR35234 ECHNICS STICKERS RECORD BOX STICKERS EACH
£1.00
MR38555 SPOTLIGHT / TORCH GLASSES PAIR £12.00

totaal: 13 pond = 45.41 NLG

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op donderdag 23 augustus 2001 11:42 schreef Randy het volgende:
yo en als je een order plaatst

hoeveel van elke catalogus-sen mag je vragen?
want ze zijn allemaal gratis bij een order

dus gewoon voor elke gotDJ hier een catalogus van elke merk :)
erhhh, :? Wie gaat er bestellen dan ??

* JumpStart is af en toe leesblind, dus ik zal wel iets gemist hebben.

• wibblemoo
mries! wil geloof ik bestellen, dus als je hier je bestelling post, dan komt het goed (vooraf betalen)

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Op donderdag 16 augustus 2001 15:35 schreef MisterDon het volgende:

Aangezien dit zo'n acht jaar geleden speelt weet ik echt niet meer of het merkslipmatten waren. Volgens mij waren het gewoon krijgertjes van Kareltje (Bestaat zeker ook niet meer...).
Kareltje? Op de mariaplaats 5 in Utrecht? Dat is tegenwoordig "Rythm Import".. 8-) Maar ze bestaan dus nog wel.. :)

• R2D2
  • Niet online
Nou misterDon is niet nodig.

Enne weet je wat ik ga doen volgende week. Nou ik moet een avondje met cd's gaan draaien. Ik kan dat dus voor geen meter maar ik ga het toch een keer proberen al zal het niks worden met die ElCheapo jb system cd spelers die daar staan.

Gelukkig is het top 40 zooi die ik moet gaan draaien en het is op en kennismakings kamp van de MAS in B'veld. Wel mooie vrouwen daar dus ik ga me zeker vermaken.

Enne ging jij nou zondag nog naar Beachpop (kakker ;) ) CY there waarschijnlijk want ik ben d'r ook met me vriendin (als ze vrij kan krijgen)

Enne Mries -> MR42545 = de technics record bag (beige) + zo'n setje evisu slipmatten MR65214 = evisu slipmats - red logo.

Zeg maar waarnaartoe ik geld moet overmaken.

Wibblemoo -> wat is de omrekenkoers? Maak ik gewoon in 1 keer het bedrag over namelijk -> Net zo makkelijk

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Oei... Met JB systems draaien... Tis maar waar je trek in hebt hoor. :)

• wibblemoo
1 UKP = 3.44 NLG (omrekenen bij www.gwk.nl)

hmm mries! misschien moet je ff een datum stellen waarvoor iedereen z'n bestelling moet doorgeven anders duurt het nog weken voor er wat besteld wordt

* wibblemoo houdt niet van vertragingen

• R2D2
  • Niet online
Op donderdag 23 augustus 2001 13:45 schreef MisterDon het volgende:
Oei... Met JB systems draaien... Tis maar waar je trek in hebt hoor. :)
Dat doe je inderdaad niet voor je lol

Enne mensen ik heb op de 1é me centen weer binnen * R2D2 heeft namelijk een beetje teveel met geld gesmeten deze maand en gaat waarschijnlijk volgende maand zijn eigen appartement betrekken ;) Dus Mries op de 1é maak ik geld naar je over.

126,- voor de tas
en die slipmatten kosten 45,50 dus laat die maar zitten, Is wel heel errug overdreven duur en ik heb al mooie witte slipmatten. Trouwens met die slipmatten kom je weer te patserig over of niet MisterDon ;)
Je mag deze plaat er wel ff voor me bij bestellen -> MR45855 ALL SAINTS BOOTIE CALL (REMIX) -> = 35,-

Kom ik op een totaal van 161,- plus verzendkosten (weet niet wat dat gaat kosten)

Oh doe deze plaat er ook maar bij -> MR59913 SWEET FA DJ PLAY IT (REMIX)

Maak wel 200,- over als het duurder word dan hoor ik ut wel.
Enne mail ff je bankrekeningnummer door ofz

• wibblemoo
banknr ook ff naar mij plz, maak wel 50,- over.
btw, je moet ff vragen of ze voor iedereen die bestelt boekjes erbij doen. denk dat ze 't anders behandelen als 1 klant en dus van elk 1 boekje erbij doen.

hey manne, ik zal het zo ff allemaal op een rijtje zetten enzo, jullie horen vanavond meer :)

zo ff de shit bij elkaar gezet in een excel sheetje:
http://seismic-design.nl/mries/htfr.xls

kijk het ff na als jullie willen :)

Woon trouwens in Enschede..

Reind had je trouwens nog gekeken naar die soundlabs?

• R2D2
  • Niet online
Hey Mries mijn bestelling klopt helemaal.

Enne ja had nog ff gekeken voor die soundlabs maar hun hadden ze nog niet staan. Ze kwamen er binnen nu en 2 weken dus ik kijk volgende week wel weer ff voor je. :)

Anoniem: 22576

doen jullie aan reclame als je wilt gaan draaien en zoja hoe pakken jullie dat aan dan? en alleen muziek of verzorgen jullie over het algemeen ook de verlichting bij een feestje???
:):)

• R2D2
  • Niet online
Op donderdag 23 augustus 2001 19:59 schreef The-ZeroCool het volgende:
doen jullie aan reclame als je wilt gaan draaien en zoja hoe pakken jullie dat aan dan? en alleen muziek of verzorgen jullie over het algemeen ook de verlichting bij een feestje???
Het enigste waar ik voor zorg is een goed gevulde platenkoffer maar voor de rest doe ik niets.

Daar heb je andere mensen voor die dat veeeeeeel beter als mij kunnen. Ik ben tenslotte dj en niet iemand die verstand heeft van licht e.d

• wibblemoo
Op donderdag 23 augustus 2001 17:48 schreef Mries! het volgende:
zo ff de shit bij elkaar gezet in een excel sheetje:
http://seismic-design.nl/mries/htfr.xls

kijk het ff na als jullie willen :)

Woon trouwens in Enschede..

Reind had je trouwens nog gekeken naar die soundlabs?
klopt als een bus mries, geef me je rekening nummer (webredactie@djforum.nl) en ik maak het over.

• wibblemoo
ow ja ik heb deze besteld, omdat ik moe ben van dat brakke gemini dingetje

Afbeeldingslocatie: http://www.new-line.nl/webshop/catalog/mag10.jpg

kwil wel eens zien of dat ding nou echt zo goed is als mensen zeggen.

edit: t'is een mag-10 btw

• R2D2
  • Niet online
Op donderdag 23 augustus 2001 22:17 schreef wibblemoo het volgende:
ow ja ik heb deze besteld, omdat ik moe ben van dat brakke gemini dingetje

edit: t'is een mag-10 btw
Euhm volgens mij weet iedereen nu wel wat de mag-10 is en hoe die eruit ziet. ;) Enne we willen natuurlijk wel ff een keer een lange duur test bij je komen doen hé >:)

• wibblemoo
ja is goed moet je alleen ff je tt-1's meenemen anders moet je mijn tt100s gebruiken :)

• R2D2
  • Niet online
Op donderdag 23 augustus 2001 23:10 schreef wibblemoo het volgende:
ja is goed moet je alleen ff je tt-1's meenemen anders moet je mijn tt100s gebruiken :)
Euhm ik draai wel op jou TT100's -> Zijn ook goede platenspelers toch?

wacht maar ff met overmaken totdat alles rond is, misschien willen er nog meer mensen wat bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals gebruikelijk wil ik weer alle ervaringen met die mag10 horen, omdat ik hem ook ga kopen binnekort (hmz, binnekort is nu al 3 maanden...).
Ik moet alleen nog een goede manier zien te vinden om mijn flightcase om te bouwen, zodat ie erin past. Ze hebben nl bedacht dat dat ding 26,5 cm breed moet zijn, net iets meer dan 10 inch :(.

Edit:

Reind, moet je niet die evisu van htfr??? Goldstitched, goldplated, limited edition, "as worn by David Beckham" :).
1500 ponden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 23 augustus 2001 19:59 schreef The-ZeroCool het volgende:
Reclame gaat via mond op mond en kaartjes.

Licht doe ik erbij als dat nodig is. Ik heb zelf een basic steje van twee four-bars, 1500 Watt strobo, beetje bewegend licht en een rookmachine. Is voor kleine feestjes veelal voldoende.

Moet het groter dan huur ik dat gewoon in. ik kan DMX programmeren, dus dat komt altijd goed.

Pffff... wat een dag zeg. Eerst lekker bij de Republiek zitten niksen, daarna naar de Escape waar Rush (van Chemistry) was.

Christ zeg! Marcello is voor mij nu echt afgedaan. Wat stond die vent missers aan een te knopen! Op een gegeven moment kreeg hij het voor elkaar om vier platen achter elkaar off beat te mixen. Wat een aanfluiting was dat. Ook de plaatkeus was heel lafjes.

Mar y sol draaide as usual softe plaatjes, maar vandaag had ze alleen maar platen mee waar de hele tijd van die vervelende breaks in zitten. Whoops, alles weer stil. :(

Tot overmaat van ramp was die afschuwelijke Nicky Nicole MC. Die zat er continu doorheen te lullen. Verschrikkelijk!!! :(

Brian S maakte het wel een beetje goed, maar die heeft niet meer dan vijf plaatjes staan draaien.

Hebben jullie de nieuwe PA in de Escape al gehoord? Er staat verdomme voor een kapitaal aan EAW's maar het geluid is om te janken. Zinloos donderende bassen en hoogs die overal vandaan schijnen te weerkaatsen. Waardeloos echt. Bovendien veel te zacht.

Tel daar de vijf piek voor een lauw glaasje bier bij op, en je begrijpt dat ik daar voorlopig dus niet mee kom. Wat een afgang. Meevaller was dat ik en gratis Vipkaartje had, dus ik hoefde in elk geval geen entree te betalen.

Laat Marcello maar eens langskomen voor een klein draai college. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
5,- voor een biertje ? ow ik zie 't al, die nieuwe PA moet toch betaald worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25587

Nie een keer tijd voor een nieuwe thread 43 pagina's lezen lijkt me een beetje veel voor de mensen die hier nieuw zijn :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
da's beveiliging, dan blijven alleen de die-hards hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op vrijdag 24 augustus 2001 10:39 schreef Mr_Hiney het volgende:
Nie een keer tijd voor een nieuwe thread 43 pagina's lezen lijkt me een beetje veel voor de mensen die hier nieuw zijn :) :P
Ik lees liever veel interessante pagina's dan een helboel losse draadjes waarin de samenhang niet te vinden is.

Bovendien, als je echt interesse hebt, dan is deze thread een heel zinnige en leerzame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
hurray, me mag10 is binnen (eergister besteld, vandaag in huis). echt een relaxed dingetje. alleen beetje jammer dat de pft en mute knopjes erg dicht op elkaar zitten. Reind kom je testen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hab je die mixer nog nooit eerder in je handen gehad dan? Best wel lef om er dan eentje blind te kopen.

Zou ik nooit doen.

Veel plezier ermee in elk geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
als jij besluit om een pioneer 600 te gaan halen ga je 'm toch ook niet eerst testen ? i mean je weet dat het goed zit. en besides er zit hier geen hifi zaak in de buurt en ik hou wel van een gokje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik heb zelf ook wel een creditcard, maar als de verzendkosten hoog zijn, misschien handig dat ik ook een aantal dingen via jullie bestel! (als het mag natuurlijk!)

Ik check van het weekend die site wel ff en stuur dan mijn 'verlanglijstje'!

Laat ff weten of ik eventueel ook via jullie kan bestellen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Jammer dat ze geen leuke CD goodies hebben... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze hebben cd-cases, waar je vervolgens vestax stickers op kan plakken :P.

Wibble, waar heb je die mag10 besteld? bij new-line?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 17:35

Chiron

Moderator Discord
Op donderdag 23 augustus 2001 02:33 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Lijkt me wel leuk.

cool! daar ben ik ook, waarschijnlijk bij solaris te vinden

draai zelf techno & drum 'n bass, een dnb mix is te vinden op mijn site in realplayer g2 formaat (oeps zeg ik nu iets illegaals? dan mag ie weggeedit worden), zie m'n profile

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op vrijdag 24 augustus 2001 20:41 schreef Ener-G het volgende:

[..]

draai zelf techno & drum 'n bass, een dnb mix is te vinden op mijn site in realplayer g2 formaat (oeps zeg ik nu iets illegaals? dan mag ie weggeedit worden), zie m'n profile
Realplayer? :r suckt. Maar er meer een mp3tje van, anders luister ik niet. :)

Ik zit/sta zondag waarschijnlijk bij de kust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op vrijdag 24 augustus 2001 20:55 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Realplayer? :r suckt. Maar er meer een mp3tje van, anders luister ik niet. :)

Ik zit/sta zondag waarschijnlijk bij de kust.
ben er ook geen fan van maar Realplayer is echter wel nog redelijk handzaam in formaat, rm bestand is 17 meg, en je kan direct luisteren. Het is een mix van 74 minuten, mp3 van ruim 70 mb dus :) maar vooruit ik zet hem wel onlijn als ik thuis ben in mp3 formaat, downloaden is echter meerjarenplan (32kB/s up :( )

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28233

Vergeef het me als deze vraag al vaker is voorgekomen in deze thread, maar het is best lastig om 44 pagina's door te moeten wroeten met slechts een 56 k modempje tot m'n beschikking, maar ik wou heel graag deze vraag stellen, plus dat in de threads die ik al wel gelezen heb sommige antwoorden elkaar tegenspreken, dus vandaar deze vraag om voor mij wat duidelijkheid te krijgen
Welke draaitafel zal ik moeten kopen om mee te beginnen, ik heb namelijk gelezen op trance.nu dat het verstandiger is om maar eerst goedkopere te halen omdat je er aan het begin zo mee aan het kloten bent dat ze al redelijk gauw stuk gaan, dus vandaar zat ik te denken aan de soundlab dlp32s, deze is ook high torque, dus dan ook vergelijkbaar met een Numark?, of maar meteen wat betere kopen als investering ook voor de toekomst, ik zit dan dus te denken aan de Numark tt1 of tt2. En hoe zit het met tweede handse Technics 1200 tjes, Numark is trouwens erg moeilijk 2ehands te vinden, is dit wel een beetje betrouwbaar met het oog op de kwaliteit van de tafels, ik weet dat je dat niet van te voren kan zeggen, maar blijven ze hun goede kwaliteit behouden ook al zijn ze langdurig gebruikt? Als jullie mij please zouden kunnen helpen....hope to hear, thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op vrijdag 24 augustus 2001 21:48 schreef Jurgen51 het volgende:
Vergeef het me als deze vraag al vaker is voorgekomen in deze thread, maar het is best lastig om 44 pagina's door te moeten wroeten met slechts een 56 k modempje tot m'n beschikking, maar ik wou heel graag deze vraag stellen, plus dat in de threads die ik al wel gelezen heb sommige antwoorden elkaar tegenspreken, dus vandaar deze vraag om voor mij wat duidelijkheid te krijgen
Welke draaitafel zal ik moeten kopen om mee te beginnen, ik heb namelijk gelezen op trance.nu dat het verstandiger is om maar eerst goedkopere te halen omdat je er aan het begin zo mee aan het kloten bent dat ze al redelijk gauw stuk gaan, dus vandaar zat ik te denken aan de soundlab dlp32s, deze is ook high torque, dus dan ook vergelijkbaar met een Numark?, of maar meteen wat betere kopen als investering ook voor de toekomst, ik zit dan dus te denken aan de Numark tt1 of tt2. En hoe zit het met tweede handse Technics 1200 tjes, Numark is trouwens erg moeilijk 2ehands te vinden, is dit wel een beetje betrouwbaar met het oog op de kwaliteit van de tafels, ik weet dat je dat niet van te voren kan zeggen, maar blijven ze hun goede kwaliteit behouden ook al zijn ze langdurig gebruikt? Als jullie mij please zouden kunnen helpen....hope to hear, thnx
technics moet je niet aan beginnen als je net begint, ben je meer geld kwijt als je er weer vanaf wil omdat je draaien misschien wel helemaal niet leuk vindt >:)

2e hands technics is nog altijd heel duur, en je moet uitkijken met de kwaliteit ervan (is net als met 2e hands auto's eigenlijk)

geminitjes van 500 piek zijn wel oke om te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
Op vrijdag 24 augustus 2001 16:28 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Ze hebben cd-cases, waar je vervolgens vestax stickers op kan plakken :P.

Wibble, waar heb je die mag10 besteld? bij new-line?
yup, eergisteren besteld, lekker snelle levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Pffffffff ben ff een daggie wezen zeilen en meteen weer een dikke pagina vol lees plezier erbij.

Las net een vraag over 2é hands technics om mee te beginnen. -> Niet doen -> Koop asjeblieft niks 2é hands tenzij je echt weet wat er met dat spul gebeurd is. Van geen enkel merk dus ook niet van technics al zijn ze nog zo sterk.

Ik zou idd gewoon met een ElCheapo beginnen en na een jaartje wat beters gaan kopen (kun je je oude mooi aan de muur hangen * R2D2 heeft een oude soundlab belt-drive gekocht om op te hangen ik stuur jullie foto's als ie hangt >:)

Zo en nu gaan we een feestje bouwen op die boot en ik ga draaien -> FF koffer pakken en wegwezen. (maar kon het niet laten om ff hier te kijken -> oftewel ik ben verslaafd)
Nou Daaaaaaaaaaaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
hmm ligt er een beetje aan hoeveel geld je wilt besteden, maar voor 500 mark (550,-) heb je numark tt-100's. iets meer kwaliteit dan die gemini's imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben echt nog steeds retenieuwsgierig naar die soundlab dlp32's schijnen echt goed te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 24 augustus 2001 20:41 schreef Ener-G het volgende:

[..]

cool...begint het niet met cops don't like us van ez rollers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mries, met welke duitse online order gedoe heb jij goede ervaringen? Ben denk ik van plan een Ecler HAK 320 en 1 PDX 2000 erbij te kopen. (naast me 2 techs en 05)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

===>>> BEACHPOP <<<===

Wie gaan er allemaal, en waar zit je. Kunnen we misschien een klein GoT DJ treffen van maken. (ik zit er wel met een hele bult vrienden, maar kan vast wel ff tijd vrij maken)

Ik zit :? (zal wel staan worden) in elk geval lekker bij De Kust. Eric E is aan het strand is altijd een goeie combi. Jammer dat Tiesto er ook draait, maar dat is wel weer lekker klagen. (ook leuk!)

8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op zaterdag 25 augustus 2001 02:08 schreef MisterDon het volgende:
===>>> BEACHPOP <<<===

Wie gaan er allemaal, en waar zit je. Kunnen we misschien een klein GoT DJ treffen van maken. (ik zit er wel met een hele bult vrienden, maar kan vast wel ff tijd vrij maken)

Ik zit :? (zal wel staan worden) in elk geval lekker bij De Kust. Eric E is aan het strand is altijd een goeie combi. Jammer dat TRiésto er ook draait, maar dat is wel weer lekker klagen. (ook leuk!)

8-)
Heb ff een lettertje in je post veranderd hoor MisterDon.

Jullie vinden Jean zwaar sucken nou die TRiésto kan er ook wat van ;) (is wel mijn persoonlijke mening dan hé als je tiésto fan bent gewoon ff deze post overslaan)

Oh en ik denk niet dat ik de laatste beachpop mee kan maken aangezien ik met me **** zou gaan maar dat gaat dus niet door.

Op een boot draaien is trouwens best wel cool. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ga je toch zonder haar. Kun je nog zorgelozer naar al die heerlijkheden koekeloeren! :)

Vanachter je zonnebril natuurlijk! 8-)

Ben ook geen Tiesto fan, hoewel ik moet toegeven dat zijn Dance Valley set (progressive) hier regelamtig aan staat. Die heeft ie echt heel aardig gedaan. (Haalt het natuurlijk niet bij Da Coxter!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op vrijdag 24 augustus 2001 23:37 schreef Mries! het volgende:

[..]

cool...begint het niet met cops don't like us van ez rollers?
et was een plaat van ez rollers ja dacht ik, weet et niet helemaal zeker meer, maandje geleden gemixed en vergeten de titels op te schrijven |:( naja doe ik nog wel een keer over, ben toch niet helemaal tevreden over die mix (backspin die wat beter kan en een keer slaat er een plaat over)

ez rollers rule!

warhead ook trouwens, is laatste nummer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22576

is er iemand die me kan vertellen waar dat je platen kunt klopen en misschien wel een domme vraag (maar onder het motto: Domme vragen bestaan niet) vraag ik het toch ff:
zijn die platen hetlzefde als gewone oude lp's? en waarom is de kwaliteit van platen beter dan van cd's???
platen slaan toch veel sneller over en zijn toch veel kwetsbaarder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zaterdag 25 augustus 2001 11:53 schreef The-ZeroCool het volgende:
is er iemand die me kan vertellen waar dat je platen kunt klopen en misschien wel een domme vraag (maar onder het motto: Domme vragen bestaan niet) vraag ik het toch ff:
zijn die platen hetlzefde als gewone oude lp's? en waarom is de kwaliteit van platen beter dan van cd's???
platen slaan toch veel sneller over en zijn toch veel kwetsbaarder?
Precies! Je hebt helemaal gelijk, CD's slaan minder snel over, gaan veel langer mee, is even makkelijk mee te draaien.

Platen zijn hopeloos ouderwets, CD's niet.

Alleen.... Aangezien de meeste dance muziek eerst op plaat uitkomt (en als het aanslaat op CDtje) heb je met platen een voorsprong. Dat maakt mij als CDJ natuurlijk erg verdrietig. ;(

Al die ouderwetse sukkels met hun kilo's wegende platen in zo'n hippe tas houden de vooruitgang tegen! :( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 25 augustus 2001 00:38 schreef A-TOMIC het volgende:
Mries, met welke duitse online order gedoe heb jij goede ervaringen? Ben denk ik van plan een Ecler HAK 320 en 1 PDX 2000 erbij te kopen. (naast me 2 techs en 05)
Nou ik heb nog geen daadwerkelijke ervaring met duitse shoppies, maar ik kan je wel een paar adressen geven van zaken waar ze ecler en vestax verkopen..ik heb met de meesten alleen e-mail contact gehad, en bij de meesten verloopt dat vrij vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 25 augustus 2001 12:29 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Al die ouderwetse sukkels met hun kilo's wegende platen in zo'n hippe tas houden de vooruitgang tegen! :( :D
ik denk dat het beter voor je is als je NIET op een GoT DJ meeting komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zaterdag 25 augustus 2001 12:48 schreef Mries! het volgende:

[..]

ik denk dat het beter voor je is als je NIET op een GoT DJ meeting komt ;)
Ach... Ik sleep per feestje toch ook zo'n 50 Kilo aan CD's mee. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op zaterdag 25 augustus 2001 12:29 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Precies! Je hebt helemaal gelijk, CD's slaan minder snel over, gaan veel langer mee, is even makkelijk mee te draaien.

Platen zijn hopeloos ouderwets, CD's niet.

Alleen.... Aangezien de meeste dance muziek eerst op plaat uitkomt (en als het aanslaat op CDtje) heb je met platen een voorsprong. Dat maakt mij als CDJ natuurlijk erg verdrietig. ;(

dat was hopelijk sarcastisch bedoeld? >:)

http://vinyljunk.tripod.com/cdvsvinyl.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Platen kan je kopen in platenwinkeltjes die je in elke grote stad wel kunt vinden, of online bestellen.

Platen zijn inderdaad slechter dan cd's. Voor het hoe en waarom, zie het "CD vs vinyl" topic. Wel ff tussen het geflame en de weerlegde argumenten doorlezen.
Korte samenvatting:
-technisch zijn cd's beter. punt.
-Met cd's kun je tegenwoordig ook scratchen.
-Het engie voordeel van vinyl is het directe contact
-en het imago natuurlijk

RnD --> Zeilen? Waar? Watvoor boot? Hoe? (Neehoor, ik heb geen obsessie :))

Vroeger was het gebruikelijk dat we op GoT ook meteen je liefdesproblemen helpten oplossen, maar ik weet niet of dat nogsteeds het geval is. Iig sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het argument dat je met vinyl tegenwoordig ook kunt skratchen vindt ik best zware bull.. Ik weet niet wat je onder skratchen verstaat, maar verder dan een babyscratch en simpele transformers zul je echt niet komen op cd-skratchdek. Mischien wel leuk voor "dj"'s die er tussendoor ff een skratsje willen gebruiken. Maareh voor zegmaar hip-hop en battle/skratch dj's zal cd never-nooit een optie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat het een kwestie van oefenen is. De techniek is er, dus als je maar genoeg geduld hebt, kan je dat kleine jogwheeltje net zo gebruiken als een plaat...

Natuurlijk is het net als oploskoffie of semi-automatische versnellingsbakken, maar het werkt en kan wel.
Ik denk echt niet dat de cd het vinyl zal verdringen, zeker niet in de hiphop-scene. Alleen het scratchen is geen direct pluspunt meer van vinyl. Als je maar graag genoeg wilt, kan het ook met cd's.
Neemt natuurlijk niet weg dat het er niet uit ziet, het directe contact weg is, de nostalgie weg is, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de nostalgie, en technische achterstand kan me aan me reet roeste, er komt gewoon veel betere muziek uit op vinyl :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

weet nie of het er al bijstaat, heb nie het hele topic gelezen. Maar als je met een radiostationnetje wil beginnen (plaatjes draaien en zelf lullen, wel internet-radio) moet je eens kijken op www.live365.com - Ik zelf heb daar ook radiostationnetje. Ik upload de MP3'tjes naar de server, en de server speelt. Maar je kan ook live vanaf je PC spelen en dan meekletsen. Wel niet zo'n goede geluidskwaliteit maar zeg maar eens wat je er van vind......

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Pagina: 1 ... 11 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.