Ja ik had 'm al doorgestuurd gekregen van de T57 Heavy uit die replay, die had z'n fanmail al binnen

. Ik herinner met het potje nog erg goed en het is ook belachelijk dat ik dat schot neem, no doubt about that. Op dat moment was ik er echter van overtuigd dat deze 140 zelf een douchebag aan het zijn was.
Dit was de start van de situatie, hij haalt mij net op de top van de gletsjer in en gaat daar de WT af staan schieten. In de chat was al kenbaar gemaakt dat iemand voor de Top Gun kon gaan
(hier).
Tja, 350 hp over op de WT, Object 140 aimed op de WT, verstandsverbijstering en ik schiet. "Ja ik had je de Top Gun wel laten halen", meh, waarom blijf je dan aimen op 'm. Je hebt er naderhand wel spijt van, helemaal toen ik zag dat deze 140 een prima potje had gedaan.
En dat Jingles er dan zo'n commentaar overheen spreekt. AT-15 lijkt mij vooral een gebrekkige speler die geen situational awareness heeft, waar je als betere speler dan maar niet over mag klagen. Tweemaal opnieuw moeten aimen terwijl de targets voorbij crossen, natuurlijk is dat niet erg! Een betere speler zou de schuld bij de AT15 leggen als bevestiging van noob-zijn, maar Jingles legt het als noob zijnde de schuld juist bij de 'elitist jerks'. Dat gebounced shot van mijn collega was duidelijk per ongeluk, zulke dingen gebeuren vrij makkelijk. Dan de video zo editten dat er voor mij al helemaal geen context uitgelegd kan worden en je hebt een hit.
Desalniettemin, dom van mij, ik zou beter moeten weten.
Edit:
Om domheid maar om te zetten in een leerpunt: Laten we vooropstellen dat deze TK dom was, maar wat voor reactie hadden jullie gegeven?
[
Voor 5% gewijzigd door
Riegah op 03-09-2014 19:59
]