[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste
Acties:
  • 42.473 views

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
J0rn schreef op donderdag 04 september 2014 @ 06:50:
Leuk stukje over de meest geliefde voertuigklasse in WoT :+
FTR WoT Insider tought on ....
Tnx J0rn voor de link, even met veel interesse "heel" het artikel doorgelezen.
SerB komt met een wel heel goede uitspraak over de hele game.
Remember this is a business Model, not a democracy
Hoe het soms op de fora er aan toe gaat over wat er wel allemaal niet moet veranderen aan de game..gaat dus niet gebeuren of de "hele" playerbase moet gaan boycotten zodat de geldstroom ophoudt....
Wat mij vooral opvalt aan de tekst is dat er duidelijk gestreefd word naar een 49/50% winrate per voertuig, ligt dit te hoog dan word er een rework van een voertuig overwogen..
We moeten dus eigenlijk een klein beetje blij zijn met al die "tomaten" en "bots" op hogere tiers die niet weten hoe ze een tank moeten rijden...deze houden de winrate per voertuig lekker laag...
Note: FV304 is candidate for review, win ratio exceeds 52% global perhaps the only one of the SPG lines the new target win rate is 49% global as usual.
FTR van gister vind ik nog veel belangrijker....
Wargaming Introduces Anti-Suicide/Quit System

[ Voor 35% gewijzigd door ShockWave op 04-09-2014 07:55 ]

Star Citizen referralcode

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Zolang de Russische lijnen maar niet generfed worden, want dat kan toch echt niet hè ;)
Russian armor stronk armor :+

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:25

skoozie

SCSI

Riegah schreef op donderdag 04 september 2014 @ 02:30:
[...]
Deze 140 rijdt vervolgens verder, een T44 moedigt mij aan Top Gun te halen maar de 140 begint de Waffel af te schieten. Hij blijft lekker doorgaan en voila, de Waffel staat op de 350 hp. Bij mij komt dit over alsof deze 140 vrolijk bezig is expres de HP van de WT weg te schieten, want 'UNICUM MAG GEEN TOP GUN', dus weinig van teamplay laat zien en mij blijkbaar dat gewoon misgunt.
Dat is wel een heel ego-centrische denkwijze... Mij boeien stats van andere spelers niet, niet hun kleurtje of hun tank/gun/kills/... zolang ik punten kan pakken door damage te doen of door cap points te verzamelen doe ik waar ik mee bezig ben. ook als iemand daardoor geen top-gun krijgt, had hij er maar eerder moeten zijn. je kan met 6 wel gemikte en lang gewachte schoten ook topgun krijgen maar bijna niets aan het spel bijdragen. Kijk dan ook eerder naar damage done dan naar Kill#.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
J0rn schreef op donderdag 04 september 2014 @ 07:55:
Zolang de Russische lijnen maar niet generfed worden, want dat kan toch echt niet hè ;)
Russian armor stronk armor :+
Ik denk dat doordat de Russische lijn iets meer vergeeft qua speelstijl er veer meer "slechtere spelers" in rondrijden dan in andere lijnen.
Ook is de speelstijl op de RU server heel anders dan op de EU server waardoor daar de stats naar mijn idee lager liggen dan hier en als ze net zo zijn als de Fransen en Duitsers met hun autokeuze van alleen eigen producten dan verklaard dat wel een beetje de redelijke OPness van de Russische tanks.
skoozie schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:08:
Dat is wel een heel ego-centrische denkwijze... Mij boeien stats van andere spelers niet, niet hun kleurtje of hun tank/gun/kills/... zolang ik punten kan pakken door damage te doen of door cap points te verzamelen doe ik waar ik mee bezig ben. ook als iemand daardoor geen top-gun krijgt, had hij er maar eerder moeten zijn. je kan met 6 wel gemikte en lang gewachte schoten ook topgun krijgen maar bijna niets aan het spel bijdragen. Kijk dan ook eerder naar damage done dan naar Kill#.
Ook dan draag je bij aan de game omdat er weer een dmgdealer is weggeschoten..hoevaak er wel niet een low hp tank wegkomt omdat niemand er op schiet en die vervolgens even jouw team uitroeit omdat hij 2e lijn gaat staan snipen...
Helaas zorgen de missies dat er veel wordt gekillstealt omdat men momenteel nou eenmaal 25 kills per dag moet hebben.....
DMG done is imo ook belangrijker en probeer zoveel mogelijk te doen maar als ik een low HP tank zie die ik kan pakken voor een "Killsecure" dan gaat hij er toch echt aan hoeveel er ook is afgeschoten door een ander die dan vindt dat hij/zij er meer recht op meent te hebben.

De mooiste momenten vindt ik vaak als iemand meent zoveel recht op een kill te hebben er vervolgens vol voor te gaan staan en wordt afgeschoten door de enemy omdat we geen support kunnen verlenen.... :+

[ Voor 68% gewijzigd door ShockWave op 04-09-2014 08:27 ]

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
In the heat of the moment kan ik me best voorstellen dat je een foute beslissing maakt. Echter had het in dit geval totaal geen nut, door de TK-en ga je een kill naar beneden en met maar 1 WT over kan je dus nooit de topgun halen. Dus de TK in dit geval was totaal nutteloos, zoals je ook al aangaf. Het feit dat een platoon van 1 clan beide dergelijk gedrag laat zien kan ik me voorstellen dat Jingles dit laat zien.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

J0rn schreef op donderdag 04 september 2014 @ 06:50:
Leuk stukje over de meest geliefde voertuigklasse in WoT :+
FTR WoT Insider tought on ....
Epic, maar true.

[ Voor 90% gewijzigd door PcDealer op 04-09-2014 09:23 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:22

Angeloonie

Cheeseburger Addict

_O-

Gisteren in Blitz de Wolverine gehaald, meteen de 105mm er op gezet, wat een trollgun is dat :+

In mijn 1e potje 4 kills, 2 Hetzers geoneshot _O- Zelfs tegen sterke targets is hij nog redelijk efficient, sowieso altijd wel 100 dmg, en vaak ook nog modules.
Enige probleem is als je bottom tier bent, dan is het wat lastiger :P Maar trololololo 8)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Blade_Reaver
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-02 15:18
Riegah schreef op donderdag 04 september 2014 @ 02:30:
Deze 140 rijdt vervolgens verder, een T44 moedigt mij aan Top Gun te halen maar de 140 begint de Waffel af te schieten. Hij blijft lekker doorgaan en voila, de Waffel staat op de 350 hp. Bij mij komt dit over alsof deze 140 vrolijk bezig is expres de HP van de WT weg te schieten, want 'UNICUM MAG GEEN TOP GUN', dus weinig van teamplay laat zien en mij blijkbaar dat gewoon misgunt. Ik word boos, maak een domme beslissing en schiet.
De meeste spelers zullen dat niet als reden gebruiken om voor die laatste kill te gaan, zoals al eerder genoemd het is wel ego-centrisch om zo te denken.

Ik had een maand geleden ook een interessante situatie:
1 enemy tank over op half health en 3 friendly tanks waaronder ikzelf. Ik had 2 kills in me E75 en een van de andere had 5 kills in zijn IS-8, de laatste was arty met 1 kill. Beide heavies rijden op de laatste tegenstander af en plotseling draait de IS zijn loop naar mij en schiet, hoppa ik nog maar op 300 hp over en gedetracked. Ik doe wat ik standaard doe als ik expres teamdamage krijg en de pot al duidelijk gewonnen is en detrack de andere zonder damage te doen.
De IS begint gelijk te klagen in all chat en iedereen aan te moedigen om mij te reporten, uiteindelijk doet hij 1 shot op de laatste tank en ik 2 en maak uiteindelijk de kill.

Dan komt de after-battle report. Ik heb 3 keer zoveel damage gedaan als de IS en heb bijna het dubbele aantal base xp, misschien heb ik dan wel zijn topgun afgepakt maar met die stats heb ik het meer verdient imo.

Voornamelijk door dit soort situaties ga ik gewoon altijd voor de damage/kill TENZIJ het duidelijk is dat de andere speler de pot dik heeft weten te carrien.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:18
De enige keer wanneer je topgun echt verdient is als je 6 kills hebt. Is er een ander die net voor je de laatste tank afschiet was je dus simpelweg te laat. Ik zie het altijd als een cadeautje als iemand me wel die laatste kill gunt en als ik zie dat iemand anders op 5 kills staat en in de buurt is zal ik hem meestal ook voor hem overlaten. Reken er echter niet op dat het gebeurt :) Sommige hebben chat uitstaan, hebben niet door dat het om je 6e kill gaat of gaan gewoon simpelweg voor de exp/credits.

Datzelfde zie ik ook vaak in chat bij cappen. Staat er 1 alleen te cappen en gaat er een ander roepen dat hij moet stoppen want hij wil topgun halen. En die invader van die capper dan, telt die niet meer of zo ?

De enige keer dat ik teamdamage doe is als dat voor het potje zelf beter is. Dus als er eentje bewust teamdamage aan het doen is, teamgenoten aan het wegduwen e.d. Ik moet alleen zeggen dat ik dat de laatste tijd sinds de aanpassingen van de banregels veel minder meer tegen kom.

[removed]

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Na weer een loosing streak in mijn KV-1 in de IS gestapt (alle free XP opgebouwd gebruikt om IS + modules to unlocked. Na 5 potjes een 100% wr. :)

Denk dat ik hem nu niet meer speel en die 100% laat staan. :P

IS is even wat sneller dan de KV-1 en dat is errug prettig.

Godfather Bodybuilding topic reeks

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
MrJ schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:27:
Na weer een loosing streak in mijn KV-1 in de IS gestapt (alle free XP opgebouwd gebruikt om IS + modules to unlocked. Na 5 potjes een 100% wr. :)

Denk dat ik hem nu niet meer speel en die 100% laat staan. :P

IS is even wat sneller dan de KV-1 en dat is errug prettig.
Wordt idd steeds moeilijker om dan je tank nog te willen spelen..
Mijn hoogste eerste winstreak op een tank is op de IS-4, na de patch van tier 9 naar tier X 12 wingames kunnen spelen, 13 was teveel... -O-
Mooie is wel dat de gespeelde IS-4 games voor die patch op de IS-8 werden gezet welke ik nooit heb hoeven grinden... _O-

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

redwing schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:52:
De enige keer wanneer je topgun echt verdient is als je 6 kills hebt. Is er een ander die net voor je de laatste tank afschiet was je dus simpelweg te laat. Ik zie het altijd als een cadeautje als iemand me wel die laatste kill gunt en als ik zie dat iemand anders op 5 kills staat en in de buurt is zal ik hem meestal ook voor hem overlaten.
Eens, die discussie is hier al eerder gevoerd.
Datzelfde zie ik ook vaak in chat bij cappen. Staat er 1 alleen te cappen en gaat er een ander roepen dat hij moet stoppen want hij wil topgun halen. En die invader van die capper dan, telt die niet meer of zo ?
In een op verlies staande pot kan ik het me voorstellen. Maar waar ik een hekel aan heb is dat we dik voor staan en een paar idioten gaat cappen terwijl er nog twee afgeschoten kunnen worden en we dus meer xp voor het hele team kunnen binnenharken.

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 04-09-2014 10:51 ]

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
PcDealer schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:51:

In een op verlies staande pot kan ik het me voorstellen. Maar waar ik een hekel aan heb is dat we dik voor staan en een paar idioten gaat cappen terwijl er nog twee afgeschoten kunnen worden en we dus meer xp voor het hele team kunnen binnenharken.
Ik ben er zo eentje die wel is aan het einde van het potje gaat cappen. :+ :o :9
Dit is dan het geval dat ik in een black prince/Loewe zit oid. Dan ben ik sowieso te traag om nog bij de enemy te komen voordat een andere de kill heeft gemaakt. Dan ga ik cappen om nog wat (extra) binnen te harken. 9/10 keer zijn ze toch eerder dood dan dat ik de cap afgerond heb.

Daarnaast kan het soms ook een handig pressiemiddel zijn. Als er nog een paar enemy's over zijn, dan kun je ze soms best wel gek maken of zelf naar je toe lokken. :+

Mocht ik de cap wel af kunnen ronden, dan kijk ik naar de situatie of ik uit de capzone rijd of niet.

• CZFoo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-11-2019
Of ik eruit rijdt ligt echt voor 99% aan het team... Als de cap al op maar liefst 5% staat en de anderen beginnen met 'get off the cap you n00b', dan réken er maar op dat deze jongen blijft staan. Als er gevraagd wordt of ik pls de cap wil stoppen... dan heb ik al veel meer neiging om de situatie opnieuw te bekijken... :)

• Kliko
CZFoo schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:31:
Of ik eruit rijdt ligt echt voor 99% aan het team... Als de cap al op maar liefst 5% staat en de anderen beginnen met 'get off the cap you n00b', dan réken er maar op dat deze jongen blijft staan. Als er gevraagd wordt of ik pls de cap wil stoppen... dan heb ik al veel meer neiging om de situatie opnieuw te bekijken... :)
Dat ook ja. En als zij de kills krijgen, en ik maak nog wat extra cap punten. Is dat niet win-win? :D
ShockWave schreef op donderdag 04 september 2014 @ 07:43:
Tnx J0rn voor de link, even met veel interesse "heel" het artikel doorgelezen.

Hoe het soms op de fora er aan toe gaat over wat er wel allemaal niet moet veranderen aan de game..gaat dus niet gebeuren of de "hele" playerbase moet gaan boycotten zodat de geldstroom ophoudt....
Wat mij vooral opvalt aan de tekst is dat er duidelijk gestreefd word naar een 49/50% winrate per voertuig, ligt dit te hoog dan word er een rework van een voertuig overwogen..
We moeten dus eigenlijk een klein beetje blij zijn met al die "tomaten" en "bots" op hogere tiers die niet weten hoe ze een tank moeten rijden...deze houden de winrate per voertuig lekker laag...
Idd een erg interessant artikel, maar volgens mij valt het met die TD opness wel mee. Het is niet zo'n erge whine geworden als de arty whine volgens mij. Alleen de Hellcat en de T49 zijn in hun tier wel echt OP en die worden (flink) generfed (iig de Hellcat volgende patch). De Duitse WT's zijn ook al wat generfed en zijn nu beter in balans.

Ik heb ingame altijd nog meer last van arty dan van TD's. Arties kunnen in sommige games gewoon je plezier verpesten. Ben je net lekker bezig 2 of 3 tanks bezig te houden in whatever tank en sta je op een strategische plek, gaat een arty zich ermee 'bemoeien' en schiet op je. En vaak genoeg slaan die hits nergens op, echt lang stil staan doe ik namelijk nooit dus dat maakt het extra moeilijk voor ze om me te raken. En toch raken ze me soms zo hard dat ik mijn positie moet opgeven en de tegenstander een breakthrough maakt. Dat vind ik dan wel spelbedervend tbh. En ja, ik weet dat arty flink generfed is en dat het heel lastig is om nog iets te raken, althans op papier. In de praktijk zie ik toch erg vaak dat arties hoog eindigen qua damage done. Kijk ook eens dit filmpje:

YouTube: FV207 / Serene Coast / "Sir, You Are Being Clicked"

Hij laat zien dat je met sommige hits als arty soms echt belachelijk makkelijk targets raakt en hun game verziekt. (die one-shot op die Panther II bijvoorbeeld :X) Overigens laat hij ook zien dat je met arty soms veel mis schiet, maar toch. Ik vind de impact van arty in randoms nog steeds te groot, zeker als er 3 of meer in beide teams zitten. Ik vind zijn voorstel voor een soort Sixth Sense voor arty wel een goede, dan weet je als speler dat een arty op jou zit te klikken en kun je er nog meer rekening mee houden.
FTR van gister vind ik nog veel belangrijker....
Wargaming Introduces Anti-Suicide/Quit System
Hoorde het laatst ook al van User. Erg goede maatregelen wmb, vooral suiciders zijn fkin irritant. Gisteren nog een JPZE100 die zich verdrinkt na 20 sec, erg fijn dat is dan je gevaarlijkste gun out of the game.. En de enemy had 2 JPZE100's. Guess who won? :+

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gister lekker gespeeld. Een vriend van me is ook begonnen met het spel, dus we kunnen nu samen lekker knallen. Ik zal niet zeggen dat ons platoon een grote invloed kan uitoefenen op de uitkomst van de game, gezien onze noobheid, maar voor mij lijkt het wel te werken in ieder geval.

Anyway, we zijn beiden op weg naar de KV-1 en aangezien ik de T-28 al heb en hij nog bij de T-46 zit speel ik in die potjes met een andere tier 3, namelijk de Cruiser Mk IV. Ik vind het geen fijn kanon, maar de tank als geheel lijkt me wel goed te liggen. Ik heb gister m'n overall WN8 boven de 500 gekregen door over de hele avond boven de 1k WN8 te spelen. Progress!

Grappig trouwens dat de T-28 als medium tank wordt gezien en de Covenanter als light. Terwijl de Covenanter zwaarder is en beter bepantserd is. :P

• J0rn
Ik ga toch maar eens een Churchill III aanschaffen :P klik

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
NumNum.. :9

FTR Premium Tanks Get More Bonuses
WG Asiaserverbericht...

Crap J0rn was me voor...
Lagere tiers idd meer XP% maar je haalt daar ook minder xp mee op per battle....
Bijv tier V 40% van zeg 500xp per battle is 200 dus 700xp totaal extra...rijdt ik toch liever tier 8 waar ik al snel aan de 1000XP + 10% = 1100XP per pot zit en veel meer inkomen..tot rond de 100K netto per pot tegen 30K bij een tier V??
Die extra 50% crewxp is wel zeer welkom op 1000XP al 1500 crewXP ipv het verlagen van de benodigde xp om op de volgende te komen dus deze oplossing...
Liet al veel te lang op zich wachten nadat we meer skills kregen...

[ Voor 14% gewijzigd door ShockWave op 04-09-2014 12:22 ]

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
Mijn t7 en 8 prems gaan dit leuk vinden :)

Stichting Hobbyserver

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:51
ShockWave schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:07:
Lagere tiers idd meer XP% maar je haalt daar ook minder xp mee op per battle....
Bijv tier V 40% van zeg 500xp per battle is 200 dus 700xp totaal extra...rijdt ik toch liever tier 8 waar ik al snel aan de 1000XP + 10% = 1100XP per pot zit en veel meer inkomen..tot rond de 100K netto per pot tegen 30K bij een tier V??
Die extra 50% crewxp is wel zeer welkom op 1000XP al 1500 crewXP ipv het verlagen van de benodigde xp om op de volgende te komen dus deze oplossing...
Liet al veel te lang op zich wachten nadat we meer skills kregen...
Ze moeten eigenlijk het benodige experience per skill verlagen met ~5%. Dat scheelt al gauw honderden battles wanneer met de 5e bezig bent. Neemt niet weg dat +50% extra met premium tanks natuurlijk leuk is, vooral in combinatie met de +100% die je via Stronghold als tijdelijke bonus kunt krijgen. Er gaan dan dus veel premium tanks gespeeld worden tijdens crew experience bonus events.

Wat ik me wel afvraag is of de +50% ook telt op bonus experience. Zoals de 2.000 XP die je krijgt bij de huidige missies, of dat dan telt als 3.000 XP. Of nog leuker, de 75.000 XP van laast, als 112.500 XP. Ik ben bang van niet :'(
ThomasG schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:16:
[...]
Wat ik me wel afvraag is of de +50% ook telt op bonus experience. Zoals de 2.000 XP die je krijgt bij de huidige missies, of dat dan telt als 3.000 XP. Of nog leuker, de 75.000 XP van laast, als 112.500 XP. Ik ben bang van niet :'(
Nee dat zal niet zo gaan werken, een bonus is bovenop enkele modifiers.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Mr_Size schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:43:
[...]
In de praktijk zie ik toch erg vaak dat arties hoog eindigen qua damage done.
Ik vind het wel mee vallen.
Een paar filmpjes betekent niet dat hetzelfde geldt voor de rest. Hij geeft veelal onderbouwd commentaar maar is in mijn ogen daarnaast biased, gezien de wanker game van Circonflexes die hier pas is gelinked en hij ook bij [CIRC] hoort.

[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 04-09-2014 14:55 ]

Je laatste opmerking snap ik niet eerlijk gezegd.. Welke 'wanker' game bedoel je en wat heeft dat verder met dit arty filmpje te maken?

Wat vind je van zijn suggestie voor een soort sixth sense voor arty? Ik vond het wel een mooi idee eigenlijk..

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

PcDealer in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 44"

Ik vind het de hele discussie/gezeik over arties overbodig. WG is het kennelijk met mij eens.
Waarom vind die user arties niets, maar wel in een tier 9(!) spg spelen...

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
PcDealer schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:58:

Ik vind het de hele discussie/gezeik over arties overbodig. WG is het kennelijk met mij eens.
Om ergens goede uitspraak over te doen moet je er wel gespeeld in hebben. Daarnaast gaf hij al aan voor zijn expert badge te gaan enja, dan hoort arty erbij!
PcDealer schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:58:

Ah, dat verklaart. Je refereert aan een post van 2 weken geleden en toen was ik op vakantie :) Vandaar dat ik je opmerking niet snapte. Maar goed, ik ben het deels met je eens: een hele arty discussie en dat het removed moet worden vind ik ook overdreven. Het is meer de manier waarop arty werkt en met name in randoms dat me tegen staat.

En PHJ speelt die arty omdat hij de technical engineer wil halen, dat legt hij duidelijk uit aan het begin van het filmpje. Ik geef toe, beetje een rare reden, maar het is blijkbaar zijn reden om het te spelen.

Ik zelf zal waarschijnlijk nooit (meer) arty spelen. Ik heb een tijdje de Duitse arty lijn gespeeld t/m de Hummel. Dat was nog vóór de grote arty nerf. Ook toen al vond ik het random gehalte gigantisch. Soms had je potjes dat alles miste en gewoon geheel buiten de aim circle viel.. En soms had je potjes dat alles magisch raak ging (ja een beetje zoals de KV-1S werkt :+). Ik herinner me nog een pot in mijn Hummel waarin ik een ace tanker haalde door o.a. 3 T7 heavy tanks te one shotten :X

Ná de arty nerf heb ik de Hummel nog een paar keer geprobeerd, maar het was nog kutter dan voorheen. De frustratie om na een goed gemikt schot 40 sec in de reload te moeten gaan omdat het spel besluit dat je shell buiten de aim circle valt was me simpelweg te veel. Sindsdien geen seconde meer arty gespeeld en dat ben ik van plan zo te houden..

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Idd, screw de arty's. Ik kan en wil ook niet meer met ze spelen. Wat een drama zijn die dingen geworden zeg

• ThomasG
Dat huilie huilie over SPGs moet maar eens afgelopen zijn. Het is kinderlijk eenvoudig om SPG schoten te ontwijken, zonder dat je de hele battle achter een steen gaat staan. Ik heb zelf een agressieve speelstijl (op bijna elke tank,) en heb vrijwel nooit last van SPGs. Ja, ik word wel eens geraakt - en dat is af en toe een one-shot. Maar dat gebeurd zo weinig, dat ik er geen probleem van kan maken.

Mijn inziens de sleutel tot geen last van SPGs hebben: agressief en opportunistisch spelen - en ja, dat kan ook met de meeste TDs, etc. Passief spel, camp gedrag en "bang zijn" maakt je gewoon een makkelijk doelwit.

• CZFoo
En voorspelbaar zijn. Hoeveel tanks er wel niet alleen 'vooruit-en-achteruit' kunnen... Enemy gespot, enemy weg achter steen, rara waar zal hij over 5-10-15sec weer opduiken? JUISTUM, aan dezelfde kant van die steen... Zou er bijna mn boterham onder verwedden... :)

• ChojinZ
  • Laatst online: 17-09 19:28
ThomasG schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:20:
Dat huilie huilie over SPGs moet maar eens afgelopen zijn.
Ik voel je leed maar dat zal nooit gebeuren. Klagen over SPG's, MM en tomaten zal je altijd blijven houden. Net zoals de nutteloze "Kijk eens hoe goed ik wel niet ben" screenshots posts.
Ontkom je niet aan in dit topic. :X

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

ThomasG schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:20:
Dat huilie huilie over SPGs moet maar eens afgelopen zijn. Het is kinderlijk eenvoudig om SPG schoten te ontwijken, zonder dat je de hele battle achter een steen gaat staan. Ik heb zelf een agressieve speelstijl (op bijna elke tank,) en heb vrijwel nooit last van SPGs. Ja, ik word wel eens geraakt - en dat is af en toe een one-shot. Maar dat gebeurd zo weinig, dat ik er geen probleem van kan maken.

Mijn inziens de sleutel tot geen last van SPGs hebben: agressief en opportunistisch spelen - en ja, dat kan ook met de meeste TDs, etc. Passief spel, camp gedrag en "bang zijn" maakt je gewoon een makkelijk doelwit.
Het punt is niet dat ik geraakt wordt door arty, het punt is dat ik ineens driekwart van mijn HP kwijt raak. Ik ben zelf een zeer agressieve speler en ik wordt nog harder geartied dan de kamperende teamgenoot achter mij. "Arty encourages active gameplay", mijn aarsch. Hoe vaak ik wel niet gedegradeerd wordt tot een kamperende medium achter een huis, omdat arty per se mijn medium wil oneshotten, in plaats van die taaie heavy die op het open veld staat...

Het zal me echt een zorg zijn als arty elke X seconden evenveel schade op mij doet als een normale tank. Dan kan ik tenminste nog wat incalculeren: "Ik heb 1000 HP over, arty kan max 600 HP schade doen, dus hou ik op z'n slechtst 400 HP over, dat is mooi want dat is precies genoeg om nog een schot van een medium te koppen.". Nu is het: "Ik heb 1000 HP over en arty kan mij oneshotten. Ik blijf wel achter het huis staan."

En kom niet met die onzin-argumenten als "Moet je maar heen en weer rijden", sorry, mijn VK7201 heeft geen enorme traverse speed en acceleratie.
Mijn E50M ook niet.
Mijn Jagdpretzel ook niet.
Mijn E75 ook niet.
Mijn Panther ook niet.
Mijn ST-I ook niet.
Mijn FV4202 ook niet.
Mijn FV215b ook niet.
Mijn E100 ook niet.
... en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Als ze het wel hadden, had het nog steeds geen nut gehad, mijn scouts worden ook gewoon on-the-move, out of the blue ge-oneshot.

Arty is leuk, echt waar hoor! :r

Een simpel iets wat WG kan doen is de effectieve schade van HE granaten van arty hetzelfde maken als van bijvoorbeeld heavies. Elke ~15 seconden kans op ~500-600 schade. Hoe kunnen ze dat doorvoeren? Mogelijkheid tot penetreren van HE granaten van artillerie weghalen. Geen penetratie betekend geen bullshit oneshots.

De huidige schadeprojectie van artillerie is gewoon scheef. Ene schot doet geen schade, andere schot is een oneshot. Trek dat recht naar een schadeverdeling van, I dunno, 400-600 schade per hit. Laat arty rapper en accurater schieten, done.

Let the shitstorm commence, gezien de meeste artynoobsspelers het toch niet met mij eens zullen zijn.
ChojinZ schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:38:
Ik voel je leed maar dat zal nooit gebeuren. Klagen over SPG's, MM en tomaten zal je altijd blijven houden. Net zoals de nutteloze "Kijk eens hoe goed ik wel niet ben" screenshots posts.
Ontkom je niet aan in dit topic. :X
En jij klaagt meestal over de klagers, dus wat is precies je punt? :)

@Thomas: het is makkelijk om te zeggen dat iedereen moet stoppen met 'huilen'. Kan iedereen. Maar je mist het punt. Het is niet zo dat je elke battle door 5 SPG's wordt getarget en ik ben heus bekend met ontwijktactieken. De keren in 1,5 jaar dat ik echt ge one shot ben zijn op 1 hand te tellen.
Er zijn echter situaties (edit: wat User hierboven dus zegt) dat al die tactieken gewoon niet van toepassing zijn en de arty net op jou focust. Dat soort momenten wordt arty gehaat en geen enkele andere class krijgt dat soort haat.

• ChojinZ
Mr_Size schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:46:
[...]

En jij klaagt meestal over de klagers, dus wat is precies je punt? :)
Ow? Hoe vaak heb ik het afgelopen jaar geklaagd dan? Kheb een pauze gehad van 6 maanden.... :X
En wat mijn punt is? Lijkt mij wel duidelijk toch...

[ Voor 8% gewijzigd door ChojinZ op 04-09-2014 16:57 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Nou ja je bevestigd exact mijn punt eigenlijk. Heb je een hele tijd niet zien posten en dan doe je weer een post en dan gaat het over dat dit topic alleen maar volstaat met klaagzangen of E-peen posts. Wat evident onzin is, want er staan zat filmpjes, nieuwtjes, vragen, tips, tricks, etc. in. Maar het is natuurlijk makkelijker om te 'klagen' over de 'klagers'.

Ik herinner me dat jij dit in het verleden wel vaker zo deed, dus vandaar viel me de reactie van jou specifiek op. Als ik me vergis dan excuus, maar dan nog blijf ik jouw post van hierboven nogal nutteloos vinden.

Maar goed, dat is erover discussiëren wat ik nu doe in feite ook, dus laten we maar weer back on topic gaan :+

• xVJ
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-02-2023

xVJ

Mr_Size schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:46:
[...]
geen enkele andere class krijgt dat soort haat.
Arty is ook niet een class als alle anderen. Het is een extra stukje willekeur, net als +-25% RNG en +2 battletier MM. Een skillcap. Gemaakt om een aanzienlijk deel van de spelers tussen de 40% en 60% winrate te houden. Iedereen verliest en iedereen wint wel eens wat. SerB geeft het in zekere zin toe in de ftr-post;

>>artillery is a piece of the game that is instrumental to our models, it will NEVER be removed<<

en later door dev 12

>>no win ratio can be maintained above 50% by playing pure artillery unlike any other tank and no player exists like that despite claims<<

het probleem dat bovengemiddelde spelers voelen is dat de combinatie van xvm-stats en arty een te grote skillcap is. Maargoed, die combinatie is natuurlijk niet door WG in het spel gestopt.

• ChojinZ
Mr_Size schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:07:
Nou ja je bevestigd exact mijn punt eigenlijk. Heb je een hele tijd niet zien posten en dan doe je weer een post en dan gaat het over dat dit topic alleen maar volstaat met klaagzangen of E-peen posts. Wat evident onzin is, want er staan zat filmpjes, nieuwtjes, vragen, tips, tricks, etc. in. Maar het is natuurlijk makkelijker om te 'klagen' over de 'klagers'.

Ik herinner me dat jij dit in het verleden wel vaker zo deed, dus vandaar viel me de reactie van jou specifiek op. Als ik me vergis dan excuus, maar dan nog blijf ik jouw post van hierboven nogal nutteloos vinden.

Maar goed, dat is erover discussiëren wat ik nu doe in feite ook, dus laten we maar weer back on topic gaan :+
Misschien toch wat beter opletten. Ik post sinds een paar weken weer in dit topic en dit is voor het eerst dat ik (sinds een jaar) weer klaag.
Sterker nog, mijn laatste posts waren juist heel informatief en waren mijns inziens een redelijk goede bijdrage aan dit topic! :)

xVJ schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:28:
>>no win ratio can be maintained above 50% by playing pure artillery unlike any other tank and no player exists like that despite claims<<
TD42

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Eindelijk ST-I staat in de garage, nu nog de betere gun en turret.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Mr_Size schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:07:
Nou ja je bevestigd exact mijn punt eigenlijk. Heb je een hele tijd niet zien posten en dan doe je weer een post en dan gaat het over dat dit topic alleen maar volstaat met klaagzangen of E-peen posts.
Nou ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er inderdaad veeeeeeeel geklaagd wordt. Deze week ietwat minder dan normaal.
Mr_Size schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:16:
[...]

En PHJ speelt die arty omdat hij de technical engineer wil halen, dat legt hij duidelijk uit aan het begin van het filmpje. Ik geef toe, beetje een rare reden, maar het is blijkbaar zijn reden om het te spelen.
Had ik gehoord. Dan nog kun je free xp-en als het echt zo erg is.
User schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:44:
[...] omdat arty per se mijn medium wil oneshotten,
Nooit een ammorack hit gehad? Misschien is de combo van goede stats + lichte armor wel een reden om jou te pakken. Een kill is wel een gun minder in het veld. Zo heb ik het ook geleerd tijdens GOT teamtraining.
in plaats van die taaie heavy die op het open veld staat...
Tuurlijk dat ligt aan de soort armored vehicle.

• CZFoo
Mu-ha-haaaa, eat your wodka Russians... _/-\o_

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

[...]
Het punt is niet dat ik geraakt wordt door arty, het punt is dat ik ineens driekwart van mijn HP kwijt raak. Ik ben zelf een zeer agressieve speler en ik wordt nog harder geartied dan de kamperende teamgenoot achter mij. "Arty encourages active gameplay", mijn aarsch. Hoe vaak ik wel niet gedegradeerd wordt tot een kamperende medium achter een huis, omdat arty per se mijn medium wil oneshotten, in plaats van die taaie heavy die op het open veld staat...

Het zal me echt een zorg zijn als arty elke X seconden evenveel schade op mij doet als een normale tank. Dan kan ik tenminste nog wat incalculeren: "Ik heb 1000 HP over, arty kan max 600 HP schade doen, dus hou ik op z'n slechtst 400 HP over, dat is mooi want dat is precies genoeg om nog een schot van een medium te koppen.". Nu is het: "Ik heb 1000 HP over en arty kan mij oneshotten. Ik blijf wel achter het huis staan."

Let the shitstorm commence, gezien de meeste artynoobsspelers het toch niet met mij eens zullen zijn.
SPG ftw tank noob!!!!

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

PcDealer schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:51:
[...]
Nooit een ammorack hit gehad? Misschien is de combo van goede stats + lichte armor wel een reden om jou te pakken. Een kill is wel een gun minder in het veld. Zo heb ik het ook geleerd tijdens GOT teamtraining.
Jazeker, en dat kan ik tot op zekere hoogte ook incalculeren. Ik wordt vele malen vaker voor achterlijk veel HP bescheten door arty dan dat ik geammoracked wordt.

Iedere tegenstander kan mij ammoracken. Kan iedere tegenstander mij, zonder consequenties, met één schot driekwart van mijn HP beroven en de helft van mijn crew en modules uitschakelen?
Nee.

Volgens mij heb je dan tijdens trainingen niet goed geluisterd, arty is niet bedoeld om kills te maken maar tanks te beschieten die niet makkelijk door gewone tanks gepakt kunnen worden.
[...]
Tuurlijk dat ligt aan de soort armored vehicle.
Dus mijn medium die niet te raken is, is gevaarlijker dan iemand die op het open veld staat?
Right.

[ Voor 3% gewijzigd door User op 04-09-2014 19:49 ]

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
[...]
Hoe vaak ik wel niet gedegradeerd wordt tot een kamperende medium achter een huis, omdat arty per se mijn medium wil oneshotten, in plaats van die taaie heavy die op het open veld staat...
User schreef op donderdag 04 september 2014 @ 18:45:
[...]
Volgens mij heb je dan tijdens trainingen niet goed geluisterd, arty is niet bedoeld om kills te maken maar tanks te beschieten die niet makkelijk door gewone tanks gepakt kunnen worden.
Dus de arty doet dan toch goed zijn werk. Als jij beschut staat schiet de arty op een target die lastig te raken is. Of als jij ook in een open veld staat op jou omdat een arty ook graag damage doet. Een goede arty speler gaat echt niet zijn gun verdraaien om 8 seconden te moeten wachten voordat hij geaimed is om een blauwe of paarse speler te pakken. De mensen die alleen maar willen trollen, die wel, maar dan kun je ervan uitgaan dat hun bijdrage aan de game ook maar minimaal zal zijn, grotere win kans.
Ik richt me als arty op de plekken waar historisch gezien de meeste gevechten plaats vinden. Als jij dan opduikt op juist die plek...
En een medium is voor een arty een meer gevaarlijk target dan een taaie heavy (snelheid)

En hoevaak gebeurt het dat jij driekwart van je HP kwijt bent aan een arty in alle matches die je speelt? Is dat elke match, of 1 in de 10? Of misschien wel eens in de 20 games. Hoe groot is het probleem werkelijk?

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Arty is leuk, echt waar hoor! :r

Een simpel iets wat WG kan doen is de effectieve schade van HE granaten van arty hetzelfde maken als van bijvoorbeeld heavies. Elke ~15 seconden kans op ~500-600 schade. Hoe kunnen ze dat doorvoeren? Mogelijkheid tot penetreren van HE granaten van artillerie weghalen. Geen penetratie betekend geen bullshit oneshots.

De huidige schadeprojectie van artillerie is gewoon scheef. Ene schot doet geen schade, andere schot is een oneshot. Trek dat recht naar een schadeverdeling van, I dunno, 400-600 schade per hit. Laat arty rapper en accurater schieten, done.

Ik speel zelf ook nog wel eens een potje arty en vermaak me er prima mee maar heb laatst de GW Tiger P maar eens gekocht (de normale GW Tiger vond ik echt irritant) maar met de huidige miss ratio en dan weer 50 sec. moeten wachten word je ook niet echt gelukkig. Dus als jij een high tier leFH18B2 voorstelt maar dan met dikke klappen ben ik voor :9

Maar goed, wat mij nou wel eens een leuke test lijkt is om gewoon een patch lang XVM te blokken door WG. Ik vermoed dat een hoop spelers dan opeens een stuk minder arty op hun dak krijgen en dat het leed veel meer verdeeld zal zijn.

Mijn YouTube kanaal

Derby schreef op donderdag 04 september 2014 @ 19:54:
[...]

[...]

Dus de arty doet dan toch goed zijn werk. Als jij beschut staat schiet de arty op een target die lastig te raken is. Of als jij ook in een open veld staat op jou omdat een arty ook graag damage doet. Een goede arty speler gaat echt niet zijn gun verdraaien om 8 seconden te moeten wachten voordat hij geaimed is om een blauwe of paarse speler te pakken.
Als ik merk dat arty op mij blijft focussen ook al sta ik achter een huis, ga ik gewoon lui achterover hangen. Succes met wachten op een target die niet komt.

[quote]De mensen die alleen maar willen trollen, die wel, maar dan kun je ervan uitgaan dat hun bijdrage aan de game ook maar minimaal zal zijn, grotere win kans.
Ik richt me als arty op de plekken waar historisch gezien de meeste gevechten plaats vinden. Als jij dan opduikt op juist die plek...[quote]Oh, die plekken vermijd ik dan ook.
En een medium is voor een arty een meer gevaarlijk target dan een taaie heavy (snelheid)
En er van uitgaan dat de gemiddelde pubber zonder problemen een taaie tank kan opruimen? Naaaahhh...
En hoevaak gebeurt het dat jij driekwart van je HP kwijt bent aan een arty in alle matches die je speelt? Is dat elke match, of 1 in de 10? Of misschien wel eens in de 20 games. Hoe groot is het probleem werkelijk?
Eens op de paar matches die arty hebben?
AcXeller schreef op donderdag 04 september 2014 @ 19:59:
Maar goed, wat mij nou wel eens een leuke test lijkt is om gewoon een patch lang XVM te blokken door WG. Ik vermoed dat een hoop spelers dan opeens een stuk minder arty op hun dak krijgen en dat het leed veel meer verdeeld zal zijn.
Twee mediums die naast elkaar staan. Eén daarvan ben ik achter cover. Op wie wordt gefocust? Juist. Usertje want die heeft 1900+ WN8.
Afgelopen maandagavond hadden User, p0st en ik een epische platoonavond met een aantal hilarische potjes. Drie daarvan heb ik voor jullie klaar staan. Ik ben van plan om, als het lukt, de komende dagen elke dag 1 ervan op YT te zetten. Dit is de 1e:

Enjoy!
Derby schreef op donderdag 04 september 2014 @ 19:54:
[...]

[...]

Dus de arty doet dan toch goed zijn werk. Als jij beschut staat schiet de arty op een target die lastig te raken is. Of als jij ook in een open veld staat op jou omdat een arty ook graag damage doet. Een goede arty speler gaat echt niet zijn gun verdraaien om 8 seconden te moeten wachten voordat hij geaimed is om een blauwe of paarse speler te pakken.
Ja en nee, want de kracht van arty is juist de stempel drukken op een match door veel damage te doen. Met name op de situaties op posities die kritiek zijn. Maarja als je de kans krijgt ergens te helpen met het snel verdelgen van een tankie in het open dan weet ik wel waar arty op moet focussen. Een halve match lang op een (goede) medium (speler) wachten of al tig keer raak schieten en je team helpen.. ik wist het wel.
AcXeller schreef op donderdag 04 september 2014 @ 19:59:
[...]

Goed idee! Oh crap.. dan moet ik maar gelijk mijn clan uit anders word ik al helemaal gefocussed :+

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:08
Mr_Size schreef op donderdag 04 september 2014 @ 23:09:
Afgelopen maandagavond hadden User, p0st en ik een epische platoonavond met een aantal hilarische potjes. Drie daarvan heb ik voor jullie klaar staan. Ik ben van plan om, als het lukt, de komende dagen elke dag 1 ervan op YT te zetten. Dit is de 1e:

[video]

Enjoy!
Like +1 d:)b

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Size schreef op donderdag 04 september 2014 @ 23:09:

[video]

Enjoy!
Size, je zit aan het eind van het filmpje je eigen statistieken op te zeggen alsof het mijn statistieken zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt? Oeps, lol :+ 't is blijkbaar zo'n gewoonte dat ik het zelf niet eens door heb gehad. Maar goed, de plaatjes spreken voor zich zelf toch? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:50

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik vind arty zelf echt leuk om te spelen en vind het wel jammer dat veel mensen zich zo ergeren eraan. Zeker na de grote arty nerf is het veel moeilijker geworden om goede schade te doen. Ik had gisteren ook weer zulke schreeuwers, blijven veel te lang stil staan en beginnen dan te miepen in chat. Ik vind het altijd wel grappig. Ik voed mij met de doodskreten van stomme spelers :P

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 18:42

CORVETTE

---- American V8 ---

Wat zit iedereen toch over die arties te bazelen.

Waar ik me meer aan irriteer is het feit dat als je een dikke heavy hebt, dat je dan compleet naar de klote geschoten wordt door een light/medium met heat / apcr. Zo triest en vernederend. Het nut van een heavy is bij veel potjes compleet weg.

Ik kan me voorstellen dat lui met credit zat in het spel, het lekker makkelijk is om meer damage te doen, maar vaak worden spelen beheerst door lights en mediums en dat vind ik triest. Binnen een paar seconden schieten ze je e75 of e100 onder je kont vandaan. Dan valt toch gewoon het nut weg van de "heavy".

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat je weet dat elke tier 10 medium APCR als standaard ammo heeft?

Also, als je in een heavy aan puin wordt geschoten door een light/medium dan doe je wat verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry, maar dan gebruik je je heavy verkeerd denk ik. Ik heb in een heavy echt nauwelijks last van light of meds, tenzij ik een keer echt geïsoleerd sta en ik gecircled wordt. Nee, de vijanden van heavies zijn toch echt de arties en de TD's.

edit: User stop met mij steeds ninja style voor te zijn :+

[ Voor 13% gewijzigd door Mr_Size op 05-09-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ja soms dan kan een light je te slim af zijn. Dat gebeurt, vaak zat word die light ook aan puin geschoten door heavies/mediums aan de andere kant, dus ik zie het probleem niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 16:58
Oneens dat het nut van een heavy weg zou zijn, ongeacht of je je heavy correct speelt of niet. Nu met die nieuwe maand-missie rijden er een veelheid aan mediums rond en met onze geliefde MM-machine, sta je zo met je 4 toptiermediums tegenover 4 toptier heavies. Er zijn maar weinig maps waar je dan meteen een voordeel hebt als het team met de mediums, vaak zijn de potjes gewoon moeilijker om te winnen en daarmee voor mij bevestiging dat heavies nog steeds een erg belangrijke rol spelen in dit spel.

Desalniettemin, soms vind ik het ook wel apart dat bijvoorbeeld m'n Batchat zo'n hoge pen heeft, ik merk sinds het spelen van de E50 dat ik een wat luie mediumspeler was geworden vanwege de vele potjes in de Batchat dat ik daarvoor had gedaan. Auto-aim T44 enzo, met de E50 lijk je dan constant z'n mantlet te schieten, of LFP van IS7 die met 220 niet goed te pennen is. Het dwingt je duidelijk tot meer nadenken, beetje shellmanagement doen, hoewel niet zo erg als bij bijvoorbeeld de T-54.

[ Voor 23% gewijzigd door Riegah op 05-09-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Kan 1 van de beheerders van het GOT forum mijn account activeren? Heb 8 dagen geleden al geregistreerd maar nog steeds geen mailtje gehad 8) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
He, weer geen crew trainen voor half geld deze weekend special:
X3 Experience for the first victory of the day
You see those grey stars? They will rise at an incredible rate!
50% discount on consumables

Whether you use gold or credits to refill them, your purse will thank you!
Discount on Premium Account

3 days for 350 (instead of 650!)
7 days for 680 (instead of 1250!)

30% discount on all standard Tier VI-VII vehicles
All standard vehicles of Tiers VI to VII for less credits! Time to expand your arsenal.

15% discount on all standard Tier VIII vehicles
Save credits on Tier VIII and prepare to enter the biggest battles.

Now you have new vehicles, you can enter the battlefields to earn some useful consumables in the following missions:

Mission 1: Tank School
Reward
X3 Experience
Requirements
Random Battles only
Tier IV and above only
Once per vehicle per day
Not compatible with the First Victory of the Day bonus
Conditions
Win a battle
Be in the top 5 players on your team by base experience earned (bonuses for the first victory, premium account, etc., will not be counted to determine the rankings)

Mission 2: In Spot We Trust
Reward
Coated Optics
Requirements
Light Tanks only
Random Battles and Team battles only
Tier IV and above only
Once per account
Only base experience counts (bonuses for the first victory, premium account, etc., will not be counted to determine the rankings)
Conditions
Earn 25,000 XP (over any number of battles)
Be in the top 10 players on your team by base experience earned (bonuses for the first victory, premium account, etc., will not be counted to determine the rankings)

Mission 3: Wolfpack
Reward
Vertical Stablizer Mk1
Requirements
Medium Tanks only
Tier IV and above only
Once per account
Conditions
Deal 25,000 damage points (over any number of battles)
Be in the top 10 players on your team by base experience earned (bonuses for the first victory, premium account, etc., will not be counted to determine the rankings)

Mission 4: Tons of Reasons
Reward
Large Caliber Gun Rammer
Requirements
Heavy Tanks only
Tier IV and above only
Once per account
Conditions
Destroy 75 enemy vehicles (over any number of battles)

Mission 5: Hidden and Dangerous
Reward
Binocular Telescope
Requirements
Tank Destroyers only
Tier IV and above only
Once per account
Conditions Deal 55,000 damage points (over any number of battles)

Mission 6: Fire Support
Reward
Enhanced Gun Laying Drive
Requirements
SPGs only
Tier IV and above only
Once per account
Conditions Deal 25,000 damage points (over any number of battles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Dus ik ga weer eens wat WoT spelen. ff een crew planten in mijn vk4502A en gaan naar de vk4502p ausf B hop hop.

Ding is nu toch lekker sterk, laten we dat maar eens uitproberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Testserver is up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

TTLCrazy schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:01:
Ik vind arty zelf echt leuk om te spelen en vind het wel jammer dat veel mensen zich zo ergeren eraan. Zeker na de grote arty nerf is het veel moeilijker geworden om goede schade te doen. Ik had gisteren ook weer zulke schreeuwers, blijven veel te lang stil staan en beginnen dan te miepen in chat. Ik vind het altijd wel grappig. Ik voed mij met de doodskreten van stomme spelers :P
Lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M6 prem krijgt preferential matchmaking. Niiiiiice!
Eindelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 13:22
Wat gebeurt er tijdens update 9.3 met mijn KV-1S en zijn crew aangezien ze hem gaan splitsen in 2 tanks?

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
User schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 18:54:
M6 prem krijgt preferential matchmaking. Niiiiiice!
Eindelijk. :P
Pff eindelijk inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

FTR in USSR met EN ondertiteling inzake 9.3:
YouTube: КТТС №24. Обновление 9.3 [World of Tanks]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Wauw net 2.8k damage met 100% stock ST-I. Niet verwacht sinds die stock gun bounced nog op t1 loltractor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
poderosoo schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:13:
Wat gebeurt er tijdens update 9.3 met mijn KV-1S en zijn crew aangezien ze hem gaan splitsen in 2 tanks?
De KV-1S crew gaat mee naar de KV-85, behalve de radio operator omdat de KV-85 maar 4 crew members heeft. De radio operator gaat naar de nieuwe tier 5 KV-1S, maar die moet je nog wel zelf kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

de interface in de test is wat meer gelijkgetrokken met WoWp, op zich niet onaardig, ziet er wel strak uit zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Laatst online: 18-09 20:16
Ik vindt de interface van 9.3 (als ik via yt kijk) veel overzichtelijker.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Zin om de nieuwe Muravanka te spelen.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren niet gelukt om een video te uploaden, was een hectische avond. Maar bij deze deel 2 van het maandagavond platoon van User, p0st en mij zelf:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Nu online
De premium superpershing, wat voor armor heeft die tank zeg. Kom er niet doorheen en lijkt alles wel te bouncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 21:51
Valt mee hoor, heeft genoeg weakspots. En omdatie zo langzaam is kun je best rondjes draaien rond dat ding. Ze schieten me redelijk vaak af :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Super Pershing is altijd premium :?
Bij mij liep de test vast bij het starten van Strongholds. Kon vannacht niet een post op het forum plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Superpershing moet je in de zijkant schieten, zijn turret cheeks of de twee cupola's op zijn turret. Schiet dat ding nooit in zijn upper of front plate, tenzij je een gigantische kaliber kanon hebt. Zoek anders eens op BohemianEagle's (Jingles) zijn YT kanaal, volgens mij heeft hij 1 of 2 filmpjes over de SP gedaan waarbij hij ook de weakspots laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 16:58
Wotguru is ook een uitermate handig naslagwerk voor tanks waar je moeite mee hebt om te pennen. http://wotguru.com/weak-spots-guide-t26e4-superpershing/ hier een verouderde, maar nog zeker bruikbare versie van de Superpershing. Ik wacht zelf bijna altijd tot ik wat van z'n zijkant zie, duurt nooit erg lang voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Redeta schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 11:25:
Ik vindt de interface van 9.3 (als ik via yt kijk) veel overzichtelijker.
Het is even wennen, maar in het algemeen wel een verbetering. Vooral de platoon interface vind ik in 9.3 beter. Alleen het wisselen van server lijkt nu omslachtiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Nu online
Mr_Size schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 14:49:
De Superpershing moet je in de zijkant schieten, zijn turret cheeks of de twee cupola's op zijn turret. Schiet dat ding nooit in zijn upper of front plate, tenzij je een gigantische kaliber kanon hebt. Zoek anders eens op BohemianEagle's (Jingles) zijn YT kanaal, volgens mij heeft hij 1 of 2 filmpjes over de SP gedaan waarbij hij ook de weakspots laat zien.
:Y)
Riegah schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 15:07:
Wotguru is ook een uitermate handig naslagwerk voor tanks waar je moeite mee hebt om te pennen. http://wotguru.com/weak-spots-guide-t26e4-superpershing/ hier een verouderde, maar nog zeker bruikbare versie van de Superpershing. Ik wacht zelf bijna altijd tot ik wat van z'n zijkant zie, duurt nooit erg lang voor mijn gevoel.
Bedankt heren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De september mission vind ik niet zo tof, momenteel. Veel te veel mediums, waardoor er een veel kleinere healthpool is, waardoor het gevecht veel sneller gedaan is. Hopelijk minder mediums naarmate de maand vordert (en er gaan afhaken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 21:15:
De september mission vind ik niet zo tof, momenteel. Veel te veel mediums, waardoor er een veel kleinere healthpool is, waardoor het gevecht veel sneller gedaan is. Hopelijk minder mediums naarmate de maand vordert (en er gaan afhaken).
What about the arty... Echt vaak weer 4-5 arty per team waardoor iedereen gaat campen en gewoon niet durft te pushen.

Oh en daarstraks 3 arty in vijandelijk team... Eentje 6k damage door 4 hits en de andere 3k door 3 hits... GG

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die trend vind al enkele weken plaats, niet specifiek door de september missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:35

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 21:39:
Sinds de TD's generfd zijn en je beide handen weer moet gebruiken zijn al die bushwookie's weer teruggegaan naar hun Arty die ze met één hand kunnen spelen.....

Soms heb je een dag die zo goed verloopt dat je moet stoppen voordat WG tegen je gaat werken. Vandaag 6 games gespeeld in de Type 59, 5 wins, wn8 van 4368 en 600k cred PROFIT 8)7 8)7

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 21:39:
Ja en vooral dankzij de top of the tree...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 19:47

CoronelHimself

Division Brabant

Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 21:15:
Misschien met mij ruilen? Ik vind dat er veel te veel heavy's zijn. Minstens de helft rijdt er in. Laatst nog een battle waar ik en een tegenstander de enige mediums waren, de rest allemaal heavy's. Je kunt al ruiken waar dat op uitdraaide. Na 5 minuten waren er pas 3 dood. Iedereen stond te campen/ peek-a-boo'en (maar wel pas nadat de ander de eerste zet doet, en de tegenstander denkt precies hetzelfde).

Nee wat mij betreft komt komt er een harde minimum limiet voor mediums. Een stuk of 8 ofzo.

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De laatste versie van de miniserie 'epic monday night platoon':

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:08
Mr_Size schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:31:
De laatste versie van de miniserie 'epic monday night platoon':
De bonus video was een briljante move idd, gewoon vol erop, en afknallen die autoloaders :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Nu online
Bah, ging nergens over vanavond. Wn8 van 950 vanavond. Moet alleen de 2 kanonnen nog vrijspelen voor de e50. (Ga voor de top gun).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gisteren een paar potjes gespeeld, ging niet onaardig.

Dit weekend de VK4502 Ausf. B gekocht. Wat een bunker is dat zeg, mooi ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Stronghold ging niet heel tof. 1 epic win op 17 potjes of zo. Maar het was fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

soms gaat ie wat beter dan de andere keer. Gewoon doorgaan en leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Wat gaat kan een grind met de Super Pershing hard gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Ben ik de enige die Stronghold nog niet gespeeld heeft? X O-) :z

Ik moet me er nog steeds een keer in verdiepen... Haha :+

[ Voor 6% gewijzigd door Kliko op 08-09-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

mkliko schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:52:
Ben ik de enige die Stronghold nog niet gespeeld heeft? X O-) :z

Ik moet me er nog steeds een keer in verdiepen... Haha :+
Nee hoor, ik heb het ook nog niet gespeeld. Zit ook niet in de korte termijns planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Nou, het begin was goed met m'n Tier 4 T-28. Potje 1: Fisherman's Bay, Tier 6. Kansloos verloren, geen damage gedaan, paar keer gebounced op een AT 8. 10xp. Gelukkig heb ik premium, toch nog 15xp dus.

Vervolgens Kharkov, Tier 5 match. Wel gewonnen, maar te weinig damage gedaan. 2 hits op een KV-1, dus 168 damage. Maar ja, m.i. is de T-28 ook niet echt geschikt voor die map. Geen armor, en door de buiging in de straten zit je toch al snel van dichtbij te vechten. En tja, wie richt er niet op een tank met 20mm armor? Das bijna free damage tenslotte.

En toen. Northwest. Tier 4. Vol gas naar een fatsoenlijke plek zo rond A3 en lekker knallen maar. T-28 free damage? Jazeker, voor een KV-1. Niet voor Tier 4 tanks die ik wel makkelijk kan pennen en maar 300hp hebben, terwijl ik goed sta opgesteld met m'n 57mm ZiS-4 snelvuur kanon. Ruim 1100 damage, 480 spotting damage, 3 kills en 3 gespot. Goed genoeg voor m'n eerste High Caliber en Mastery Badge ooit. Dat er nog velen mogen volgen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fordox is vandaag jarig, dus als cadeautje een filmpje met hem in de hoofdrol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 13:05

Fordox

00101010

Ik auto-aim redelijk vaak, dit viel nog mee :P

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.