[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste
Acties:
  • 42.467 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

ThomasG schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:58:
[...]
Cluch Braking is op vrijwel elke tank een must-have. Zorgt er voor dat bijv. je heavy makkelijker en sneller de bocht om gaat. De enige mogelijke uitzonderingen zijn de tier X mediums welke 50+ graden traverse hebben. Want dan is het soms nogal lastig om recht door een klein steegje te rijden.
Sowieso op td's. Vooral turretless.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:56
Om een Elite tank de krijgen moet je daarvoor alle modules kopen? Ik heb ze wel al vrijgespeeld namelijk.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
alles researchen dus ook alle opvolgende tanks eventueel je hoeft ze niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:40
bobsquad schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 21:48:
alles researchen dus ook alle opvolgende tanks eventueel je hoeft ze niet te kopen.
En eenmaal elite blijven ze ook elite. Dus als ze later nieuwe modules of vervolg tanks toevoegen, kun je gewoon accelerated crew training of convert experience blijven gebruiken.

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Hallo allemaal,
Ik lees al een tijdje dit topic en ik wil me graag mij gaan inmengen met deze discusse.
Ongeveer een jaar geleden begonnen met WoT en ik ben gelijk aan wat meerdere lijnen begonnen.
Op dit moment is mijn hoogste een T32 (american heavy) en mijn Loewe. Daaronder komen de Black Prince en de aufklaerungpanther Panzer (what a name! :p). Verder ook nog wat andere lijnen begonnen, maar niets bijzonders...

Nu worstel ik erg met de duitse light-tanklijn. Ik weet dat het een zware grind is als ik zo diverse dingen op internet lees. Maar je ziet ook weleens mensen die flink succes boeken met deze lijn. Ik heb zelf erg veel moeite met deze tank en vind t lastig om te bepalen wat de beste speelstijl is met deze tank.

Ik heb diverse taktieken geprobeerd:
Rushen, spotten en hiden. Af en toe peek-a-boo voor een schot of spot. Maar vaak staan ze je gewoon op te wachten en met 2x kijken lig je eruit.
Tijdje wachten (je bent toch snel zat) en vervolgens op de tweede linie spelen. Hierbij overleef je wel langer, maar is het lastig om wat dmg mee te sprokkelen. Laat staan dat je een tier (I)X tegenkomt. Of je weer commentaar krijgt dat je moet gaan spotten.

Aangezien de aufkl. Panzer al een redelijk medium-achtige tank is heb ik em ook als medium proberen te spelen. Maar daarbij weet ik niet zo goed hoe ik er goed mee uit de voeten kom.

Daarnaast heb ik een aantal youtube-video's bekeken om te kijken hoe anderen spelen. Die pennen in de regel best veel terwijl ik het gevoel heb 80% te bouncen. Zoek ik de verkeerde tegenstanders op?

Mijn vraag is of er meer mensen (duitse) lights spelen/ gespeeld hebben en of zij wat tips kunnen geven. Anders wordt het een laaaaange zware grind naar de indien-panzer. :'(

Tanks ennieweej! :)

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Tracken en flanken, al is dat bij sommige maps bijna onmogelijk. Overigens ziet het er naar uit dat de light na de AFK Panzer erg interessant is: http://ftr.wot-news.com/2...ta-supertest-ru251-stats/

• Kliko
rgras schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:57:
Tracken en flanken, al is dat bij sommige maps bijna onmogelijk. Overigens ziet het er naar uit dat de light na de AFK Panzer erg interessant is: http://ftr.wot-news.com/2...ta-supertest-ru251-stats/
Bedankt voor je snelle reactie. Die Tier VIII (?) ziet er zeker goed uit. :*) Enig idee wanneer deze geïntroduceerd gaat worden? Bij de volgende update misschien? (Misschien heb ik eroverheen gelezen? :o

Iemand anders verder nog tips? :+

Play fair and tank on! 8)

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
mkliko schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:14:
[...]

Bedankt voor je snelle reactie. Die Tier VIII (?) ziet er zeker goed uit. :*) Enig idee wanneer deze geïntroduceerd gaat worden? Bij de volgende update misschien? (Misschien heb ik eroverheen gelezen? :o

Bekijk eens of mensen op youtube niet alleen premium ammo schieten, dat kan nogal wat schelen in de penetratie. Daarnaast schiet alleen op de achter/zijkant van tanks en aim ook dan nog op de weakspots.
mkliko schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:14:
[...]

Komt in de volgende patch. :)
x-cessive schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:15:
[...]

Bekijk eens of mensen op youtube niet alleen premium ammo schieten, dat kan nogal wat schelen in de penetratie. Daarnaast schiet alleen op de achter/zijkant van tanks en aim ook dan nog op de weakspots.
Met premium schieten kost een VERMOGEN, en de pen is nog steeds niet heel denderend. 221mm klinkt veel, maar je bounced meer dan je lief is. En bij elke bounce of misser ben je 3200 credits kwijt en met een beetje pech heb je dat elke 2.8 seconden...

Ik heb er laatst 20 potjes in gedaan als grind, uiteindelijk verkocht. Je bent zwaar afhankelijk van je team en de vijandelijke arty, hoe vaak ik wel niet hard gepakt ben door arty...
Die 20 potjes kostten mij in totaal iets van 800.000-900.000 credits, met als toppunt 100.000 credits in 1 potje. Ik deed een hele zwik blindshots op een bosje waar een tank in stond, wordt ie gespot, heeft ie nog alle HP. Sta je daar, tegenover een Indien Panzer terwijl je 221mm pen hebt. :X

• Kliko
User schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:26:

Met premium schieten kost een VERMOGEN, en de pen is nog steeds niet heel denderend. 221mm klinkt veel, maar je bounced meer dan je lief is. En bij elke bounce of misser ben je 3200 credits kwijt en met een beetje pech heb je dat elke 2.8 seconden...

Ik heb er laatst 20 potjes in gedaan als grind, uiteindelijk verkocht. Je bent zwaar afhankelijk van je team en de vijandelijke arty, hoe vaak ik wel niet hard gepakt ben door arty...
Die 20 potjes kostten mij in totaal iets van 800.000-900.000 credits, met als toppunt 100.000 credits in 1 potje. Ik deed een hele zwik blindshots op een bosje waar een tank in stond, wordt ie gespot, heeft ie nog alle HP. Sta je daar, tegenover een Indien Panzer terwijl je 221mm pen hebt. :X
Ik speel met een premium account (anders is t bijna niet te doen op tier 8). Dus (een aantal) premium rounds schieten per potje is nog wel te doen. Ik verdien dat wel terug met m'n Loewe en PZ IV S...
Tot nu toe nog niet echt de mogelijkheid gehad om face to face met een tank te staan en premium te schieten. Ik was altijd al te snel dood... :'(

Tot nu toe ben ik mij echt kapot geschrokken hoe duur de premium ammo is van de Black Prince! 8)7 :X Mijn god. Ook al pen je daar altijd mee. Na 5 van die kogels heb je sowieso verlies gedraaid... :'(

Ik denk dat ik de volgende potjes wat afwachtender ga spelen en proberen een tank op te zoeken die ik aan kan en die proberen te flanken. O-)
mkliko schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:37:
[...]

Ik speel met een premium account (anders is t bijna niet te doen op tier 8). Dus (een aantal) premium rounds schieten per potje is nog wel te doen. Ik verdien dat wel terug met m'n Loewe en PZ IV S...
Tot nu toe nog niet echt de mogelijkheid gehad om face to face met een tank te staan en premium te schieten. Ik was altijd al te snel dood... :'(

Tot nu toe ben ik mij echt kapot geschrokken hoe duur de premium ammo is van de Black Prince! 8)7 :X Mijn god. Ook al pen je daar altijd mee. Na 5 van die kogels heb je sowieso verlies gedraaid... :'(

Ik denk dat ik de volgende potjes wat afwachtender ga spelen en proberen een tank op te zoeken die ik aan kan en die proberen te flanken. O-)
Ik speel ook met premium...

• Kliko
User schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:40:
[...]
Ik speel ook met premium...
Ik zie net dat de premium kogels van de Black Prince even duur zijn als die van de Aufkl. Panzer. :'( :( :F :-(

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:28
Over gold ammo gesproken: Vroeger had je ook ammo discount dagen. Maar die heb ik al tijden niet meer voorbij zien komen. Komen die nog weleens voorbij?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
ChojinZ schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:39:
Over gold ammo gesproken: Vroeger had je ook ammo discount dagen. Maar die heb ik al tijden niet meer voorbij zien komen. Komen die nog weleens voorbij?
Dat doet doen ze niet meer... Er was teveel QQ op op hun forum over goldspam als een malle na dat soort events. :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• Kliko
GJP80 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:00:
[...]

Dat doet doen ze niet meer... Er was teveel QQ op op hun forum over goldspam als een malle na dat soort events. :+
Aan de ene kant logisch dat ze het niet meer doen. Maar aan de andere kant... Iedereen heeft er profijt van gehad om het te kopen... 8)7 :F

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:19
Ik schiet eigenlijk altijd normale shells, heb bijna nooit dat ik er niet door kom. Misschien soms als ik heel snel wil schieten, maar anders nooit. Richt voornamelijk op de weakspots.

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Ik schiet alleen goud als ik zeker weet dat het nut heeft om een pot met winst over de streep te kunnen trekken. Anders vind ik het zonde. Dus als ik zeker wil zijn dat mijn shell door de armor heen gaat laad ik goud 8)

En natuurlijk met clanwars alleen maar goud laden.

[ Voor 22% gewijzigd door Bigsexy3 op 28-08-2014 13:21 ]

• CZFoo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-11-2019
Dacht dat gold alleen hogere pen heeft en geen hogere dmg?

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Meestal is gold ammo een ander type shell met meer pen dan de normale ammo.
Er zijn echter uitzonderingen zoals de SU100Y die heeft een goldshell met iets minder pen maar meer damage.

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• ThomasG
Daarnaast is gold ammo niet altijd beter. Zo zit er een groot verschil tussen APCR en HEAT. Zo behoud HEAT zijn potentieel penetratie vermogen ongeacht de afstand, maar heeft het geen normalisatie en werkt het heel slecht tegen spaced armour. APCR verliest wel penetratie vermogen over afstand, maar heeft wel normalisatie (minder dan normale AP shells) en heeft minder moeite met spaced armour. Er zijn gevallen waar het soms beter is om gewone AP shells te schieten, mits je natuurlijk een kans hebt om er überhaupt doorheen te komen.

Dus 100% gold ammo mee nemen is gewoon achterlijk, want je bent daarmee in bepaalde gevallen gewoon in het nadeel. Helemaal als je niet weet wat de shells voor eigenschappen hebben. Gewoon een gebalanceerde combinatie meenemen. Ook HE shells zijn belangrijk, daar heb ik er altijd wel minstens 2 van bij me. Als ik bijvoorbeeld mooi in de achterkant van een tank kan schieten.

[ Voor 26% gewijzigd door ThomasG op 28-08-2014 13:00 ]

• ChojinZ
GJP80 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:00:
[...]

Duidelijk. En jammer... :(
Gebruik het niet veel maar voor mijn KV5 zijn ze wel handig.
mkliko schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:12:
[...]

Aan de ene kant logisch dat ze het niet meer doen. Maar aan de andere kant... Iedereen heeft er profijt van gehad om het te kopen... 8)7 :F
Misschien omdat ze anders ook inkomsten mis lopen? Er zijn ongetwijfeld spelers die echt gold gebruiken om shells te kopen of credits kopen om daar weer gold ammo van te halen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

CZFoo schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:46:
Dacht dat gold alleen hogere pen heeft en geen hogere dmg?
Je hebt gelijk, mijn fout. Verkeerd uitgelegd.... |:(

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

ThomasG schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:55:
Dus 100% gold ammo mee nemen is gewoon achterlijk, want je bent daarmee in bepaalde gevallen gewoon in het nadeel.
Wil je niet afkraken hoor, maar dit slaat echt nergens op. 8)7
Waarom zou je in vredesnaam in het nadeel zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door Bigsexy3 op 28-08-2014 13:24 ]

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:58
ThomasG schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:55:
Zo behoud HEAT zijn potentieel penetratie vermogen ongeacht de afstand, maarheeft het geen normalisatie en werkt het heel slecht tegen spaced armour.
Hierom. Ga maar eens Heat schieten op een zijkant van een E100, dan zit je toch echt te wachten tot z'n turret in een goede positie staat.

• CZFoo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-11-2019
Maar frot zo'n shell eens door zn brievenbus, dan wordt ie toch chagerijnig hoor ;)

• vissie003
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-10-2014
Weet iemand toevallig wanneer de WN8 exp tank values table word geupdate? De laatste is alweer van 23 juni en mist 2 tanks die er bij 9.2 zijn bijgekomen.

Kan iemand mij anders een korte samenvatting geven van die gift tank (te ke of iets), wat word er verwacht met die tank? (kills, spots, dmg en cap)

Dan maak ik daar zelf even een regeltje voor
vissie003 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:17:
Weet iemand toevallig wanneer de WN8 exp tank values table word geupdate? De laatste is alweer van 23 juni en mist 2 tanks die er bij 9.2 zijn bijgekomen.
Er 'missen' wel meer tanks, maar dat komt omdat die niet in de API staan. De WN8 daarvan kan alleen berekend worden als je je dossier ergens upload of zelf gaat rekenen.
Kan iemand mij anders een korte samenvatting geven van die gift tank (te ke of iets), wat word er verwacht met die tank? (kills, spots, dmg en cap)
Dat kunnen maar een paar mensen aangezien het met een stukje ingewikkelde software wordt bepaald.

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
SurfBoy schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:52:
Ik schiet eigenlijk altijd normale shells, heb bijna nooit dat ik er niet door kom. Misschien soms als ik heel snel wil schieten, maar anders nooit. Richt voornamelijk op de weakspots.
Als ik met m'n Marder 38T / Stug / Hetzer in een tier VI battle terecht kom heb ik meestal dikke pech. KV1(-S) kom ik over het algemeen gewoon niet doorheen, hoe en waar ik ook richt. Alleen van achter wil wel, maar om in die positie te komen is zo makkelijk nog niet met een trage TD. In dat soort matches faalt zelfs gold ammo regelmatig. Tegenwoordig probeer ik ze maar te ontwijken, dat werkt beter :')

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:15

wontcachme

You catch me? No you wont

9.3 Supertest patchnote:
Tier VIII–X vehicles with transmission in front are no longer set on fire when a shell hits the transmission..

Bye bye E100 brandblusser :) :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• vissie003
Kan nog wel even gaan duren dus :(

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:15

wontcachme

You catch me? No you wont

Dat is de aankomende patch ;)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• vissie003
Ik vergat de quote :P
User schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:23:
[...]
Er 'missen' wel meer tanks, maar dat komt omdat die niet in de API staan. De WN8 daarvan kan alleen berekend worden als je je dossier ergens upload of zelf gaat rekenen.

[...]
Dat kunnen maar een paar mensen aangezien het met een stukje ingewikkelde software wordt bepaald.
vissie003 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:34:
Ik vergat de quote :P

[...]

Met de release van 9.3 zullen de expected stats geupdate worden. Ik weet niet of alles geupdate zal worden, maar de nieuwe tanks zullen iig toegevoegd worden.

[ Voor 15% gewijzigd door User op 28-08-2014 14:38 ]

• vissie003
mn 1.0 release van mn app duurt toch nog wel even, heb tijd genoeg dus ;)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

mkliko schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:37:
[...]

Niet zo veel als de standaard 1000 a pop bij de T29 (ook VII Heavy). Maar waarom gebruik je premium bij de Bp? Nergens voor nodig zeker niet in de eigen tier of een hoger.
wontcachme schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:27:
9.3 Supertest patchnote:
Tier VIII–X vehicles with transmission in front are no longer set on fire when a shell hits the transmission..

Jammer...

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:58
wontcachme schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:27:
9.3 Supertest patchnote:

Blijft toch apart dat je iedere keer de wijzigingen waar veel onderbouwd commentaar over komt na lange tijd alsnog teruggedraaid ziet worden.

[removed]

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
Zojuist een heerlijke pot gehad met mijn T-62A. 7790 damage en 7 kills, ook nog 1200 spotting damage.
Geen High Caliber omdat ik 2 teammates had geraakt (non damage hits).

http://wotreplays.com/site/1120778#abbey-coldzero-t-62a

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
CZFoo schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:47:
Maar frot zo'n shell eens door zn brievenbus, dan wordt ie toch chagerijnig hoor ;)
Ghehe _/-\o_

Ik schiet 95% v.d. keren ook met normal ammo, tenzij ik tegenover een tank kom te staan die in een positie staat waar ik 100% niet doorheen kom. :-( Zeker als ik er relatief alleen voorsta tegen mijn tegenstander en weet dat hij niet snel geflanked zal worden is de keuze vrij snel gemaakt om met gold te gaan schieten... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Eindelijk een probleem opgelost... Een tijd geleden had ik hier geplaatst dat ik de reload timer niet kon zien en de accuracy bij alle guns op 0 stond. Op reddit bleek iemand hetzelfde probleem te hebben en de oplossing was het aantal decimalen aanpassen in windows onder region and language... Dat stond op 0 decimalen en moest op 2 staan.

Problem solved finally....

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
PcDealer schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 18:03:
[...]

Niet zo veel als de standaard 1000 a pop bij de T29 (ook VII Heavy). Maar waarom gebruik je premium bij de Bp? Nergens voor nodig zeker niet in de eigen tier of een hoger.
Soms heb ik gewoon 3 bounces achter elkaar. T7 & T8 zijn nog wel goed te raken. Maar een Tier 9 is gewoon onbegonnen werk. Als je al een pen hebt, dan doe je vaak maar weinig dmg (sowieso natuurlijk), dus bij een sterkere tegenstander wil je dan al snel 100% pen hebben. Anders is het sowieso een lose... :-(

Maar ik geef toe. Bij sommige tanks moet ik wat meer de weakspots gaan bestuderen... O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
mkliko, tegen die tier 9s die je tegenkomt duurt het toch een eeuwigheid voor je met de proppenschieter van de BP wat damage hebt gedaan. Je rol in een T9 battle is dan ook niet echt om te brawlen. Eerder support fire geven en tracks afschieten enzo. 1op1 moet je al zeker niet proberen. Gewoon achter je eigen toptiers hangen en heel opportunistisch proberen spelen. Je kan, door je tank goed te angelen en de tegenstander op je uitstekende tracks vooraan laten schieten ook veel damage soaken, ze schieten je tracks er af maar het is steeds weer een 0 damage crit.. Het is gewoon een tank waar je even moet doorbijten, en het gaat zo nog even door met de stockgun van de Caernavron...

MAAR DAN KOMT DE CONQUEROR !!!
Gisteren in een gekke pot mijn persoonlijk damage record kunnen verbeteren naar 7865 in die tank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 10:47
Okee dames en heren (voornamelijk got-ters),

Als klein goedmakertje voor mijn afwezigheid de afgelopen tijd. Vanavond een EPPPPIC beer & music Tankcompany.

Wat betekend dit? Veel plezier, bier en vooral slechte muziek terwijl wij met ons alle zo hard mogelijk proberen geen succes te hebben (dit mislukt nog wel eens) tijdens een avond vol tankcompanies.

Verzamelplaats is de gathering of tanks teamspeak en het begint zodra ik zin heb (zo tussen 9 en half 10 ofzo waarschijnlijk) en duurt totdat ik geen zin meer heb (5 over half 10?)

Verder wil ik het een laagdrempelig evenement houden. Daarom is toegang alleen toegestaan aan minimaal goed uitziende HBO afgestudeerde vrouwelijke blondines met een leuke lag en een minimale wn8 van 2400.(okee ik ben bereid de toegangs eisen aan te passen als je het lief vraagt.(om het eerlijk te houden. Het is open voor iedereen, maar got(2)-ers hebben voorrang))

Tot vanavond!

(tbh. ik weet niet hoe het zit met de activiteit van tank companies nu die nieuwe strongholds er zijn, maar dat is dan maar een probleem voor later.)

[ Voor 11% gewijzigd door perpixel op 29-08-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
perpixel schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:35:

Verder wil ik het een laagdrempelig evenement houden. Daarom is toegang alleen toegestaan aan minimaal goed uitziende HBO afgestudeerde vrouwelijke blondines met een leuke lag en een minimale wn8 van 2400.
Dat wordt dus volle bak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ

Verder wil ik het een laagdrempelig evenement houden. Daarom is toegang alleen toegestaan aan minimaal goed uitziende HBO afgestudeerde vrouwelijke blondines met een leuke lag en een minimale wn8 van 2400.(okee ik ben bereid de toegangs eisen aan te passen als je het lief vraagt.(om het eerlijk te houden. Het is open voor iedereen, maar got(2)-ers hebben voorrang))
MA afgestudeerde vrouwelijke blondines met een WN8 van 3200+ ook welkom? Zoja, dan meld ik mij bij deze aan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:58
J0rn schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:41:
[...]
Dat wordt dus volle bak :+
Yup, met al die tweakers die aan het wachten zijn totdat degenen binnen komen die wel aan de eisen voldoen..... :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 10:47
Dan doen we een EPPPPIC beer & music TC en een Reserve EPPPPIC beer & music ts voor mensen die niet aan de eerste voorwaarde voldoen. Ik bedoel ik wil wel de optie houden voor mensen die wel aan die voorwaarde voldoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Hallo, ik ben ongeveer een 1/2 jaar geleden begonnen met WoT en heb er veel plezier in. Ook heb ik dit topic veel zitten volgen en vele youtube videos bekeken.

Nu ben ik tot het punt gekomen dat ik twee Tier VII heavies heb vrijgespeeld, de Tiger I en de IS, maar op dit moment net genoeg credits heb voor 1 tank. Ik probeer zoveel mogelijk free to play te spelen en gebruik alleen goud om de crew 100% te houden na hertrainen en een premium account te hebben :D.

Ik had in het begin veel problemen met de KV-1S, omdat deze toch wel heel anders speelt dan de KV-1 en had op een gegeven moment een winrate van 33%... Ik heb de tank nu wel redelijk goed door en zit nu dagelijks rond de 55% waarbij ik zelfs bij verlies altijd wel hoog in de lijst met gedane damage sta. (Gem. nu 46%)
De VK36.01 H daarentegen lag mij direct, misschien omdat deze redelijk hetzelfde speelt als de VK30.01 H en heb daarom een betere winrate (53%). Ik vind dit een fijne tank om mee te spelen.

De huidige Tier VI tanks (KV-1S en VK36.01 H ) hebben beiden volledig getrainde crews met 1 skill en ~40% bij de tweede skill en zal ik direct 100% hertrainen voor de tier VII tank.

Welke zouden jullie (eerst) kopen? Ook met het oog op de grind naar de Tier 8,9 en 10 tank.

Thnx! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Ik zou voor de IS gaan, maar dat is natuurlijk maar net wat je zelf wil he. De Russische-lijn schijnt makkelijker te grinden zeggen ze. Dit omdat je jezelf in de Russische Heavy's wat meer foutjes kan veroorloven dan in de Duitse heavy's. Maar wat ik al zei. Het is maar net waar je naar toe wil :D. Succes in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:56
perpixel schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:54:
Dan doen we een EPPPPIC beer & music TC en een Reserve EPPPPIC beer & music ts voor mensen die niet aan de eerste voorwaarde voldoen. Ik bedoel ik wil wel de optie houden voor mensen die wel aan die voorwaarde voldoen ;)
Ik ga kijken of ik erbij kan zijn oOo <3

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Inrage schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:29:
Het is gewoon een tank waar je even moet doorbijten, en het gaat zo nog even door met de stockgun van de Caernavron...
Ik vond de BP zelf geweldig! Alles je hem goed angeld dan bouncht die heeeeeeel veel. Da's echt lache joh. Zeker als ze dan gaan ragen in de in-game chat. Helemaal top. De caernavron (ik noem hem altijd de caravan :D) die is inderdaad niks. Stug doorbijten moet ik wel bij die tank ja. Op naar de Conqueror _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Wat staat de conqueror opeens in de spotlights zeg. Is dit puur voor die eventuele premium tank of mis ik iets? Snel is de tank niet maar heeft wel meer penetratie tov een E50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Kepro schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:59:
Wat staat de conqueror opeens in de spotlights zeg. Is dit puur voor die eventuele premium tank of mis ik iets? Snel is de tank niet maar heeft wel meer penetratie tov een E50.
Die premium is van de medium lijn van de Britten. Niet van de Heavy's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Inrage schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:29:
mkliko, tegen die tier 9s die je tegenkomt duurt het toch een eeuwigheid voor je met de proppenschieter van de BP wat damage hebt gedaan. Je rol in een T9 battle is dan ook niet echt om te brawlen. Eerder support fire geven en tracks afschieten enzo. 1op1 moet je al zeker niet proberen. Gewoon achter je eigen toptiers hangen en heel opportunistisch proberen spelen. Je kan, door je tank goed te angelen en de tegenstander op je uitstekende tracks vooraan laten schieten ook veel damage soaken, ze schieten je tracks er af maar het is steeds weer een 0 damage crit.. Het is gewoon een tank waar je even moet doorbijten, en het gaat zo nog even door met de stockgun van de Caernavron...

MAAR DAN KOMT DE CONQUEROR !!!
Gisteren in een gekke pot mijn persoonlijk damage record kunnen verbeteren naar 7865 in die tank!
Bedankt voor je reacties en tips.
Ik ga het zeker eens proberen. Krijg je bij detracken dan punten voor "assistance in destroying"?
Ik weet niet precies wat de voordwaarden daarvoor zijn...

Misschien binnenkort ook eens kijken of ik tijd heb om met jullie samen wat potjes te spelen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
mkliko schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:37:
[...]

Bedankt voor je reacties en tips.
Ik ga het zeker eens proberen. Krijg je bij detracken dan punten voor "assistance in destroying"?

Misschien binnenkort ook eens kijken of ik tijd heb om met jullie samen wat potjes te spelen. O-)
Als er damage gedaan wordt als jij de tank hebt getracked krijg je inderdaad meer experience, dit komt ook in de lijst te staan van assisted damage. Hier wordt onderscheid gemaakt tussen spotting en track damage.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kepro schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:59:
Conqueror is gewoon een heerlijke tank vanwege zijn briljante gun. Het is formeel een heavy tank, maar hij heeft niet de armor van een heavy, wel de wat lagere snelheid. Vandaar is hij ook lastig te vergelijken met een medium tank zoals de E50, die een stuk mobieler is en een hogere topspeed heeft.

Maar je moet de britse heavy lijn maar eens spelen en als je bij de Conqueror bent dan zul je merken waarom die tank zo goed wordt gevonden. Misschien wordt het eens tijd dat er een Conqueror fan club wordt opgericht :+
Okee dames en heren (voornamelijk got-ters),

Als klein goedmakertje voor mijn afwezigheid de afgelopen tijd. Vanavond een EPPPPIC beer & music Tankcompany.

Wat betekend dit? Veel plezier, bier en vooral slechte muziek terwijl wij met ons alle zo hard mogelijk proberen geen succes te hebben (dit mislukt nog wel eens) tijdens een avond vol tankcompanies.

Verzamelplaats is de gathering of tanks teamspeak en het begint zodra ik zin heb (zo tussen 9 en half 10 ofzo waarschijnlijk) en duurt totdat ik geen zin meer heb (5 over half 10?)

Tot vanavond!
Ik ben er vanavond helaas niet, eigenlijk bijna nooit op vrijdagavond... Geen EPPPICCC WN8 fail voor mij dus vanavond :+

[ Voor 41% gewijzigd door Mr_Size op 29-08-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
dit gaat er gebeuren met de chaffee

Chaffee

This tank was reworked to the standard tier 5 light tank (original value in brackets, values for 100 percent crew)

Health: 440 (580)
Viewrange: 390 (400)
Radio: 776,9 m (same)

Armor was reworked of course (resembles current stock Chaffee now, can be seen here)

Weight: 18,392 tons (19,701)
Engine: 460hp (500hp)
Power-to-weight: 25,01 (25,38)
Hull traverse: 42 (46)
Maximum speed: 77,2/21 km/h (56/21)
Ground resistance: 0,767/0,959/1,63 (0,863/0,959/1,63)

Top Gun: 75mm, 96 PEN, 110 DAM (76mm, 137 PEN, 115 DAM)
DPM: 1966,5 (2180,5)
Reload time: 3,356s (3,164)
ROF: 17,878 (18,961)
Shell velocity: 619 m/s (975 m/s)
Accuracy: 0,345 (0,374)
Aimtime: 1,82 (1,63)
Massive nerf of accuracy on the move (different under certain circumstances, while moving at maximum speed it’s a 150 percent nerf)
Depression: remains at -10
Turret traverse rate: 45,9 (40,7)

Worth noting that the price of shells decreased to one half (from 105 to 56 silver)

je kunt het bekijken als een soort van nerf maar ik zie het eigenlijk als een buff, de MM veranderd van t7-t11 naar t5-t8, en de snelheid gaat omhoog, penn word minder maar de tegenstanders worden ook minder, dus ook eigenlijk een buff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Vorst8 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:09:

Chaffee

[..]

je kunt het bekijken als een soort van nerf maar ik zie het eigenlijk als een buff, de MM veranderd van t7-t11 naar t5-t8, en de snelheid gaat omhoog, penn word minder maar de tegenstanders worden ook minder, dus ook eigenlijk een buff
Ik ben zelf niet bekend met het spelen van de Chaffee. Maar ik denk dat dit leuker wordt om te spelen. Je komt meer bij mensen van je eigen niveau. Dat is toch wel prettiger dan dat je meet je chaffee een TX tegen het lijft loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
mkliko schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:37:
[...]

Zoals p0st al zei, je krijgt xp van de damage die anderen doen op de tank die jij gespot/getracked hebt.
Maar assisted damage telt niet voor WN8 enzo... dus om te statspadden blijft de BP een slecht tank :)
Vorst8 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:09:

Chaffee
De vraag is, ... moet ik nog steeds zoveel XP grinden op de M5 Stuart om de Chaffee te unlocken? Die M5 is echt niet mijn ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Als je kijkt hoeveel een "normale" light ongeveer doet aan xp kom je op ongeveer 20 a 22k xp uit, inplaats van de 55k die de chaffee nu kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vybsyjyFCN3Jl7PgdmKw1QgO/thumb.jpg

Niet zozeer het team faalt hier als wel de matchmaking: de enemy krijgt 2 bat chats en nog een zooi mediums op Mines. Mijn team krijgt nul bat chats en veel minder mediums. De hill is dus bij voorbaat al verloren.

Gevolg: 1 van de meest kansloze potjes die ik ooit heb gespeeld, de uitkomst van deze pot stond al 1000% vast. En what a surprise: de batchats staan beide boven aan. Goh, dat had ik nou noooooooooooooooit verwacht. Just my luck today. Echt de bs die ik vandaag over mij heen gestort krijg is onbeschrijflijk. Het is alsof Serb persoonlijk al mijn potjes als RNGsus optreedt en blijkbaar heb ik wat fout gedaan..

[ Voor 6% gewijzigd door Mr_Size op 29-08-2014 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon dikke pech dat de tegenstander een optimalere setup kreeg voor de map en dat jou team minder capabel bleek dan die van de tegenstander. Helaas blijven dat soort games unwinnable tenzij jou team weet wat die doet :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
De groeten uit Keulen en succes in de randoms

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sZfryBZ.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door pkregting op 29-08-2014 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
pkregting schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:14:
Succes in de randoms ja... 40% winrate... GG.

Veel succes met de WGL Finals. Zet hem op!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Go TCM *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht lage effieciency hoge winrate, hoge efficiency lage winrate. Kies maar zucht!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:18

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[afbeelding]
Zozo, speel je voor Team Cooler Master? Netjes, doe de groeten van Nemean uit vitalGaming aan Craig Walker mocht je hem ooit spreken. Beste Org Manager die je maar kan vinden in de eSport, zijn hart ligt werkelijk bij de eSport en houdt zich extreem veel bezig met zijn teams. Was ook een beest van een speler op Battlefield 2. _/-\o_
wsLy schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:47:
[...]

Succes in de randoms ja... 40% winrate... GG.
Is het niet tijd voor jou om een andere hobby te zoeken? Volgens mij vermaak jij je totaal niet in dit spelletje..
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 00:35:
Zucht lage effieciency hoge winrate, hoge efficiency lage winrate. Kies maar zucht!!
Wat boeit jouw winrate nu?

Ik verlies liever terwijl ik weet dat ik iets nuttigs heb gedaan. Dan dat ik win en geen enkele f*ck gedaan heb.

[ Voor 36% gewijzigd door Nemean op 30-08-2014 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nemean schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 01:06:
[...]
[...]

Is het niet tijd voor jou om een andere hobby te zoeken? Volgens mij vermaak jij je totaal niet in dit spelletje..

[...]
Ik vermaak me prima... Maar de manier waarop je battles aan het verliezen bent... Jij staat 5 man tegeb te houden.. En op de andere flank worden 10 man opgerold door 3 man omdat ze biet durven te pushen.... Zo een shit.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wsLy schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 01:29:
[...]

Ik vermaak me prima... Maar de manier waarop je battles aan het verliezen bent... Jij staat 5 man tegeb te houden.. En op de andere flank worden 10 man opgerold door 3 man omdat ze biet durven te pushen.... Zo een shit.
Lijkt er anders niet op ;) 9 van je 10 posts zijn rants over de andere spelers..

Iedereen heeft last van dat soort battles, niets nieuws.. The_Maxter en ik hebben dit zo vaak.. boeie we spelen wel door en we zien wel hoe het gaat.. Geloof niet dat er veel Tweakers wakker liggen om dit soort rants/gezeur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
Vandaag nog gecarried door een 15k - 812 WN8 - 49% WR tomaat, die in onze basis op Erlenberg in een kwestie van een paar minuten de vijandige push uitschakelt met z'n FV 183 en daardoor op een Top Gun stond met nog maar een paar tegenstanders over. Verschijnt er ineens in chat: "can I have two more kills my maximum is 7 please".

Even overleggen, maar vooruit dan maar. Drie arty nog over, die raken hele dag toch al niks en zo ben je ineens scout en afleiding voor arty zodat hij z'n Radley kan halen. Twee van de drie arty gaan terug naar de garage vanwege een 183mm schot (en de shells van arty zijn nog steeds niet geland) en ik mocht zelfs de laatste kill nog voor m'n ace. In 15k battles nog nooit zo'n battle meegemaakt.

http://wotreplays.com/site/1124127

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gold., Gold en nog eens gold zucht. Zou verboden moeten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 18:42

CORVETTE

---- American V8 ---

Ik logde gisteravond in, heb ik opeens 3 dagen premium. Is er wat speciaals ?

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 02:19:
Gold., Gold en nog eens gold zucht. Zou verboden moeten worden
Huilie, huilie.

@Nemean, fijn voor jullie. Wil je nu een milkshake?

[ Voor 48% gewijzigd door wsLy op 30-08-2014 09:15 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

En dat zeg jij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

wsLy schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:00:
[...]

Huilie, huilie.

Ik wil ook een Milkshake :-(

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
CORVETTE schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 08:45:
Ik logde gisteravond in, heb ik opeens 3 dagen premium. Is er wat speciaals ?
Erm geen idee? Maar ik ga straks ook wel kijken.

Ik merk wel dat er veel geklaag is de laatste tijd. Ik speel ook vaak met iemand die zo klaagt. Die staat met zijn kv1 te campen en wacht totdat drie mediums worden afgeschoten door 4 anderen. Die 4 komen hem halen en dat wordt er toch een partij gehuild....

Zijn er trouwens nog speciale regels voor het joinen van GOT2 ?

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs

G3n3t!cs

U Mad Bro?

www.gatheringoftanks.nl daar kun je alle info vinden die je nodig bent.

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 12:54
wsLy schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:00:
[...]

Huilie, huilie.

hij heeft wel een punt. ik vind dat eigenlijk al die tanks van de tegenpartij verboden moeten worden, dan kun je tenminste eens van de omgeving genieten zonder kapot geschoten te worden :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Over die apply: wat is een TC tier 8 Tank? Waar staat TC voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Kepro schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:19:
Over die apply: wat is een TC tier 8 Tank? Waar staat TC voor?
Tank Company.

Is-3, t32, 110, amx 50 100, 13 90, wz-132, pershing worden voornamelijk gebruikt.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet slecht voor een x3 :9

Victory!
Battle: Mines
Vehicle: VK 45.02 (P) Ausf. B
Experience received: 7.673 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 90.805
Battle achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"
Mission completed! Reward:
Added: Automatic Fire Extinguisher (x3)
WN8: 10988 (100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riegah schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 02:01:
Vandaag nog gecarried door een 15k - 812 WN8 - 49% WR tomaat, die in onze basis op Erlenberg in een kwestie van een paar minuten de vijandige push uitschakelt met z'n FV 183 en daardoor op een Top Gun stond met nog maar een paar tegenstanders over. Verschijnt er ineens in chat: "can I have two more kills my maximum is 7 please".

Even overleggen, maar vooruit dan maar. Drie arty nog over, die raken hele dag toch al niks en zo ben je ineens scout en afleiding voor arty zodat hij z'n Radley kan halen. Twee van de drie arty gaan terug naar de garage vanwege een 183mm schot (en de shells van arty zijn nog steeds niet geland) en ik mocht zelfs de laatste kill nog voor m'n ace. In 15k battles nog nooit zo'n battle meegemaakt.

http://wotreplays.com/site/1124127
Ja leuk om te zien. Faith in WoT community restored a little bit :) Ook goed om te zien dat de T57 Hvy meewerkte. Bizar trouwens dat die enemy arty zo slecht was. In het begin toen jij een paar keer gespot werd: geen 1 arty shell geland. Ik wordt altijd DIRECT getarget door arty, ongeacht zijn rating en ongeacht of ik bottom of top tier ben..

Minder leuk om te zien is dat team dmg schot dat jij deed op de IS7. Wtf echt was dat? Je had echt mazzel dat hij je niet terug wilde pakken, dat zie ik zo vaak gebeuren namelijk. En dan hadden jullie waarschijnlijk nog verloren ook... Gewoon never ever team dmg, echt nooit. Jammer dat jij moet bepalen hoe de IS7 speelt, hoewel ik het deels wel met je eens ben dat hij niet goed stond. Maar hem dan maar beschieten vind ik echt not done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

49% wr is volgens mij citroen en tomaat is <800 WN8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
wsLy schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:37:
[...]

Tank Company.

Is-3, t32, 110, amx 50 100, 13 90, wz-132, pershing worden voornamelijk gebruikt.
ah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
Mr_Size schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:39:
[...]

Ja leuk om te zien. Faith in WoT community restored a little bit :) Ook goed om te zien dat de T57 Hvy meewerkte. Bizar trouwens dat die enemy arty zo slecht was. In het begin toen jij een paar keer gespot werd: geen 1 arty shell geland. Ik wordt altijd DIRECT getarget door arty, ongeacht zijn rating en ongeacht of ik bottom of top tier ben..

Minder leuk om te zien is dat team dmg schot dat jij deed op de IS7. Wtf echt was dat? Je had echt mazzel dat hij je niet terug wilde pakken, dat zie ik zo vaak gebeuren namelijk. En dan hadden jullie waarschijnlijk nog verloren ook... Gewoon never ever team dmg, echt nooit. Jammer dat jij moet bepalen hoe de IS7 speelt, hoewel ik het deels wel met je eens ben dat hij niet goed stond. Maar hem dan maar beschieten vind ik echt not done.
Ik heb niet de illusie dat we hadden gewonnen als arty gewoon hun werk had gedaan, zie ook wanneer ik te dicht bij de Conqueror kom te staan. Arty shells komen niet eens in de buurt :).

M'n schot op de IS7 had 'm alleen moeten tracken, maar stond net wat in de verkeerde hoek blijkbaar. Moet ik ook niet doen, maar zijn positie is onzinnig en doordat hij daar blijft staan, helpt hij direct mee aan het verliezen van deze pot. Ons team kan niks op die lijn doordat we daar ons grondgebied niet pakken, o.a. door hem laten we ons opsluiten in onze basis. Uiteindelijk kost het me ook de High Caliber dus ik heb m'n les wel weer geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Nog 30.000 experience tot de E50 maar moet nog 1.5 miljoen credits te voorschijn zien te toveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Gelukkig heb je een goede zelfreflectie op je eigen posts en dan doel ik vooral op de tekst: "Huilie, huilie" maar ik ben blij om te zien dat je zo goed tegen commentaar kan. Dat was sarcasme mocht je het niet begrijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nemean schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:26:
[...]

Gelukkig heb je een goede zelfreflectie op je eigen posts en dan doel ik vooral op de tekst: "Huilie, huilie" maar ik ben blij om te zien dat je zo goed tegen commentaar kan. Dat was sarcasme mocht je het niet begrijpen
Anders nog iets?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed.. laten we het leuk houden heren. Als je een fittie wilt houden zoek dan een traingsroom op!

[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 30-08-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Victory!
Malinovka
Object 140
Experience received:5.674 ( x3)
Battle achievements High Caliber, Tank Sniper, Master Gunner, Mastery Badge: "1st Class"

WN8: 8 618

7,2K dmg gedaan, 3 kills en nog 1,4K assisting en nog 'maar' een 1st class..

Damn die Ace ligt hoog zeg op de Obj 140. Wel EINDELIJK eens een heerlijk potje gespeeld met dat ding in een random battle. Potje ga ik op YT zetten, dus die komt binnenkort een keertje langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs

G3n3t!cs

U Mad Bro?

Best tank everr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:21:
[mbr]Goed.. laten we het leuk houden heren. Als je een fittie wilt houden zoek dan een traingsroom op![/]
Trainingsroom? :D Jij moet toch wel weten van mij dat ik 1 op 1 wedstrijdjes luckbased vind en nooit aan deelneem. :>

Mooie vid Thijs.. goed om te zien dat je nog materiaal upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nemean schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:36:
[...]

Trainingsroom? :D Jij moet toch wel weten van mij dat ik 1 op 1 wedstrijdjes luckbased vind en nooit aan deelneem. :>

Mooie vid Thijs.. goed om te zien dat je nog materiaal upload.
Ja, daarom zei ik het ook :>

Thanks, ja onlangs weer wat tijd gevonden om een rits te kunnen recorden. Komende weken heb ik telkens 2 vids op vaste momenten die live gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naast die mooie Obj 140 pot die ik hierboven had gepost had ik vandaag nog 2 andere lekkere potjes. Eén daarvan is deze, spannend tot het eind!

edit: geen idee waarom de tags niet werken, dan maar ff een linkje: YouTube: World of Tanks / Mr_Size: E25, Ramming and bouncing shells

[ Voor 27% gewijzigd door Mr_Size op 30-08-2014 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VK 45.02 B armour impressions:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jsXd6Eg.png
  • Frontaal zeer sterk
  • Zijkanten en achterkant zijn waardeloos
  • HEAT-54 basterds geraken door de LFP en de UFP (indien je niet geangled bent)
  • Je zal meermaals gereport worden omdat je overduidelijk een armourhacker bent _O-
  • Er wordt ENORM veel premium ammo naar U geschoten (en arme tegenstanders schieten HE :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:19
JOEHOE

Feestje voor me eigen!!!
http://www.feldzug.net/wot/player/WindSurfBoy1999.eu/

Me is groen. Ik wil pietje en henk en de rest bedanken voor de hulp _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Welke WN8 rating houden jullie aan?
Die van XVM, noobmeter of wotlabs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Kepro schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:05:
Welke WN8 rating houden jullie aan?
Die van XVM, noobmeter of wotlabs?
Die zijn nagenoeg allemaal het zelfde - althans voor mij. Alleen de interval verschild. noobmeter is bijna instant zodra je uitlogt. XVM statistieken worden - ik geloof - maar een keer per week geüpdatet.

[ Voor 3% gewijzigd door ThomasG op 30-08-2014 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
ThomasG schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:13:
[...]
Die zijn nagenoeg allemaal het zelfde - althans voor mij. Alleen de interval verschild. noobmeter is bijna instant zodra je uitlogt. XVM statistieken worden - ik geloof - maar een keer per week geüpdatet.
Ah oke, en de kleuren? In de XVM mod kan ik tot 9 kleuren/mogelijkheden kiezen?

Het aantal kleuren in de mod selectie valt me nu opeens op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kepro schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:15:
[...]

Ah oke, en de kleuren? In de XVM mod kan ik tot 9 kleuren/mogelijkheden kiezen?

Het aantal kleuren in de mod selectie valt me nu opeens op :P
Ligt er een beetje aan met welke XVM config je speelt.
Zelf gebruik ik nu de 12 kleuren versie van Aslain die weer de vernieuwde kleur schaal van Wotlabs als richtlijn heeft. Voordeel daarvan is dat Unicums ook weer echt Unicums zijn. Nadeel is dat zwart wordt gebruikt voor de meest slechte waardes als wn8 en winrate en dat is slecht af te lezen in-game. Maar ach als iemand zwart is dan weet je dus dat je er niet op kan vertrouwen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Op wotlabs staan volgena mij nu de officiële kleuren. Due waren laatst aangepast.

Stichting Hobbyserver

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.