Wut.... geen battle tier X? Ik mis iets. Merk op de PzIIIA ook al dat ik niet meer tegen teier 5 kom.
Verwijderd
Update 9.2:
Aufklärungspanzer Panther, Indien-Panzer, Leopard Prototype A, Leopard 1
We have introduced some small system improvements to the line in regards to damage per minute and dispersion.
Hij bedoelt battle tier XII, waarbij er enkel T10's in beide teams zitten.Edmin schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:24:
Wut.... geen battle tier X? Ik mis iets. Merk op de PzIIIA ook al dat ik niet meer tegen teier 5 kom.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2014 21:25 ]
Edmin schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:24:
Battle tier X bestaat nog wel, Battle tier XII bestaat niet meer. Dat was de tier waar alleen tier10 tanks en tier8 scouts in konden komen. Daarom stonden er ziek veel tier 8 tanks te wachten op matchmaking.Joindry schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:17:
....
Tier VIII medium is vandaag zeker al brutal, met het verdwijnen van battletier X.
In theorie zouden de battles voor tier 8's niet veranderd moeten zijn. Puur de tier 10 tanks die voordeel hebben (die komen immers minder gelijke tier tanks tegen)(ok fair enough, de tier 8 scouts hebben ook voordeel
Typo, ik bedoelde natuurlijk battletier XII. Sinds komen tier VIII tanks meer terecht in tier X games.
De laatste tijd zit ik in credits problemen en ik ben ook op zoek naar een tank die tenminste veel cedits binnen haalt (dus niet dat het soms maar 2000 credits zijn).
Kunnen jullie mij misschien er een aanraden, want ik kom er niet uit via andere forums, omdat ze daar allemaal verschillende meningen hebben.
Ik had wel een goede topic gevonden op de world of tanks site, maar dat onderzoek naar hoeveel credits stampt uit februarie dit jaar. Kan ik dat nog gebruiken of niet?
Dit is dat topic http://forum.worldoftanks...credit-grinder-of-tier-v/.
Het mag gold kosten zolang het maar niet meer dan 5500 is. Meer kan ik niet uitgeven.
Kunnen jullie mij misschien er een aanraden, want ik kom er niet uit via andere forums, omdat ze daar allemaal verschillende meningen hebben.
Ik had wel een goede topic gevonden op de world of tanks site, maar dat onderzoek naar hoeveel credits stampt uit februarie dit jaar. Kan ik dat nog gebruiken of niet?
Het mag gold kosten zolang het maar niet meer dan 5500 is. Meer kan ik niet uitgeven.
Dat zal hier niet veel anders zijn....Redeta schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:02:
De laatste tijd zit ik in credits problemen en ik ben ook op zoek naar een tank die tenminste veel cedits binnen haalt (dus niet dat het soms maar 2000 credits zijn).
Persoonlijk zou ik voor de E-25 of de SU-122-44 gaan, die zijn 25 euro maar wel fun en je kunt er genoeg mee verdienen
De drie Duitse premium tanks zijn ook goede credit makers.
T-25, Pz. IV S en de Panther/M10 zijn best leuke tanks, en als je al een Duitse medium tank hebt kun je gelijk de bemanning gebruiken. De eerste twee vallen binnen je budget, de laatste er een klein beetje boven.
T-25, Pz. IV S en de Panther/M10 zijn best leuke tanks, en als je al een Duitse medium tank hebt kun je gelijk de bemanning gebruiken. De eerste twee vallen binnen je budget, de laatste er een klein beetje boven.
Verwijderd
Voordat ik mijn eerste premium tank had gebruikte ik de M4 en de KV1 als credit makers.
Van de paar premium tanks die ik nu in mijn bezit heb is de SU 122 44 de grootste credit maker.
Als je het geduld kan opbrengen zou ik wachten op een eerst volgende aanbieding. Kan je aardig wat besparen.
Van de paar premium tanks die ik nu in mijn bezit heb is de SU 122 44 de grootste credit maker.
Als je het geduld kan opbrengen zou ik wachten op een eerst volgende aanbieding. Kan je aardig wat besparen.
Ik heb de T-25 genomen, maar ik zal wel letten op de aanbiedingen. En de kv-1 heb ik al lang niet meer en de M4 moet ik zelfs nog vrij spelen, maar de m3 lee speelt naar mijn mening daarvoor niet echt comfortabel.
Verwijderd
Je speelstyle en voorkeur voor een type tank zijn ook belangijke factoren voor het behalen van voldoende credits.
Daar ben ik zeker mee eens, want ik kan totaal niet met arty om gaan. Maar dat is het dan ook.Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:54:
Je speelstyle en voorkeur voor een type tank zijn ook belangijke factoren voor het behalen van voldoende credits.
Ik heb de T34 maar die tank is totaal niet mijn ding. Veel te traag en die reload, 14 seconden.
Als ik een lekker potje hebt krijg ik redelijk veel credits binnen.
[ Voor 27% gewijzigd door Kepro op 23-08-2014 12:34 ]
Typische reactie van iemand die eigenlijk nog geen T34 had moeten kopen, no offenseKepro schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:34:
Ik heb de T34 maar die tank is totaal niet mijn ding. Veel te traag en die reload, 14 seconden.
Snelheid en ongeveer 14 seconden reload is heel normaal voor heavies vanaf Tier VIII, vooral met zo'n gun!
Mijn eerste credit grinder was de SU-122-44, no regrets! Nu wissel ik SU-122-44, KV-5 en T-34 af als ik veel credits nodig heb, dan stroomt het lekker binnen!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
T34 is een van de beste credit makers.p0st schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:20:
[...]
Typische reactie van iemand die eigenlijk nog geen T34 had moeten kopen, no offense
Snelheid en ongeveer 14 seconden reload is heel normaal voor heavies vanaf Tier VIII, vooral met zo'n gun!
Mijn eerste credit grinder was de SU-122-44, no regrets! Nu wissel ik SU-122-44, KV-5 en T-34 af als ik veel credits nodig heb, dan stroomt het lekker binnen!
Tank heeft 12 sec +/- reload met de juiste crew en equipment, is deze tank echt wel een monster. Zeker met de hoge penetratie en sterke turret. Voor beginners is een IS-6 wel aan te raden. SU-122-44 heb ik ook gehad maar de tier 9 matches zijn gewoon killing met 175 pen dat is dan ook de reden dat ik die tank verkocht heb. E-25 heeft een hele eigenaardige speelstijl, hoge snelheid, slechte gun en weinig camo. Leuk voor eventjes maar de speelstijl is het naar mijn mening niet waard.
Alles onder tier 7 is ook waardeloos, hooguit de TOG II* zou nog mee kunnen doen, maar dan alleen als XP Piñata. De T-34-3 is een leuke tank maar heeft te weinig pen en gun depression. De 112 heeft het zelfde probleem maar heeft dan wel weer goeie armor. De Lowe is leuk voor eventjes maar vraag me niet hoe vaak ik The_Maxter het stof van die tank af heb moeten blazen.
De beste premium blijft toch wel de Type59.
Agreed. 15min geleden dit nog:
Victory
Mines
T34
Experience received:2.926 Credits received 153.183
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -4 519
Ammunition: -21 200
Total: 127 464 WN8: 11 578 (100)
Juist veel camo. En de pen is idd slecht. Gold spammen is zeker nodig in tier 8 matchesE-25 heeft een hele eigenaardige speelstijl, hoge snelheid, slechte gun en weinig camo.
Ja en nee. De beweeglijkheid maakt het leuk, maar de gun is echt minder geworden. Lange aimtijd en de shell vliegt nog alle kanten op. Ook is de armor niet meer wat het was.De beste premium blijft toch wel de Type59.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
3 na beste camo uit het spel is inderdaad niet heel erg weinig.Nemean schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:32:
E-25 heeft een hele eigenaardige speelstijl, hoge snelheid, slechte gun en weinig camo. Leuk voor eventjes maar de speelstijl is het naar mijn mening niet waard.
Zit wel een beetje van waarheid in wat je zegt maar mijn IS3 heeft een 10 sec reload en is gewoon veel sneller.p0st schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:20:
[...]
Typische reactie van iemand die eigenlijk nog geen T34 had moeten kopen, no offense
Speel nu de E50M lijn (heb nu de panther 2) maar ik heb daar veel meer plezier aan
Ghehe daarom is het ook een Premium Tank, die zijn vaak net wat minder goed dan de ander Tier VIII tanks, maar maken daarentegen wel veel meer winst.Kepro schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:09:
[...]
Zit wel een beetje van waarheid in wat je zegt maar mijn IS3 heeft een 10 sec reload en is gewoon veel sneller.![]()
Speel nu de E50M lijn (heb nu de panther 2) maar ik heb daar veel meer plezier aan(meer mijn ding denk ik)
Panther II vind ik ook een prima tank eigenlijk, en als ik het gesprek van gisteravond mag geloven wordt het vanaf de E50 alleen maar leuker

Met Premium accountVictory (15-12) muchachos!
Sand River
T29
Experience received:4.077 ( x2) 51.328
Battle achievements High Caliber, Mastery Badge: "1st Class"
Mission completed! Reward:
Added: Automatic Fire Extinguisher (x3)
Repairs: -7 524
Ammunition: -19 000
Total: 24 804 WN8: 5 539 (100)
Damage done:
- 3185
- 1475 van meer dan 300 m
- 573 spotting
Spotting:
- 1
Kills:
- 5
- 10 damaged
Shots:
- 19
- 15 hits
- 13 pens
Hits received
- 11
- 7 pens
- 4 non-pen
- 1375 blocked
Team heeft zeer goed samen gewerkt. Meeste waren tematen en wat sinaasappels (w.o. mijzelf
Naar mijn mening werd je te snel gespot maakt niet uit waar je stond en dan heb ik het over een 4 skill crew die er in zat. Tankje is dan ook gauw mijn garage uit gegaan.wontcachme schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:57:
[...]
Agreed. 15min geleden dit nog:
Victory
Mines
T34
Experience received:2.926 Credits received 153.183
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -4 519
Ammunition: -21 200
Total: 127 464 WN8: 11 578 (100)
[...]
Juist veel camo. En de pen is idd slecht. Gold spammen is zeker nodig in tier 8 matches
[...]
Ja en nee. De beweeglijkheid maakt het leuk, maar de gun is echt minder geworden. Lange aimtijd en de shell vliegt nog alle kanten op. Ook is de armor niet meer wat het was.
De Type59 heeft voor mij nog steeds lekkere bouncy armor en de gun kan ik goed mee over weg. Komt misschien ook wel dat ik er een 5 skill crew in heb zitten maar toch.
Mijn ervaring is anders.User schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:00:
[...]
3 na beste camo uit het spel is inderdaad niet heel erg weinig.Alleen de Renault UE en Alecto hebben meer camo.
Non-premium != (≠) premium tank.Kepro schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:09:
[...]
Zit wel een beetje van waarheid in wat je zegt maar mijn IS3 heeft een 10 sec reload en is gewoon veel sneller.
T34 is toch gewoon een T8 variant van de T29 welke iets trager is maar voor de rest iets betere specs over het algemeen.Nemean schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:32:
[...]
T34 is een van de beste credit makers.
Tank heeft 12 sec +/- reload met de juiste crew en equipment, is deze tank echt wel een monster. Zeker met de hoge penetratie en sterke turret. Voor beginners is een IS-6 wel aan te raden. SU-122-44 heb ik ook gehad maar de tier 9 matches zijn gewoon killing met 175 pen dat is dan ook de reden dat ik die tank verkocht heb. E-25 heeft een hele eigenaardige speelstijl, hoge snelheid, slechte gun en weinig camo. Leuk voor eventjes maar de speelstijl is het naar mijn mening niet waard.
Alles onder tier 7 is ook waardeloos, hooguit de TOG II* zou nog mee kunnen doen, maar dan alleen als XP Piñata. De T-34-3 is een leuke tank maar heeft te weinig pen en gun depression. De 112 heeft het zelfde probleem maar heeft dan wel weer goeie armor. De Lowe is leuk voor eventjes maar vraag me niet hoe vaak ik The_Maxter het stof van die tank af heb moeten blazen.![]()
De beste premium blijft toch wel de Type59.
Het is gewoon erg persoonlijk denk ik, ik kan eigenlijk alleen Heavy's goed spelen. Nu mijn M103 ook eindelijk naar 51+ % winrate getrokken. Laatste dagen gingen goed 60+% winrate en WN8 van +/- 2000 gemiddeld
Wat.GoldenSample schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:14:
[...]
T34 is toch gewoon een T8 variant van de T29 welke iets trager is maar voor de rest iets betere specs over het algemeen.
T34 is meer een TD met turret dan een heavy. Maar hij print wel gewoon geld.
+ zeer goede dmg + pen gun
+ front turret armor
+ gun depression
- Hull armor
- Snelheid/draaien
- Veel kans op tier X matches. Maar de pen kan ook door tier X heen.
+ zeer goede dmg + pen gun
+ front turret armor
+ gun depression
- Hull armor
- Snelheid/draaien
- Veel kans op tier X matches. Maar de pen kan ook door tier X heen.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
overigens meer mensen nu last van een wat hoge ping? (50 - 75 ipv 20-30)
Ik raad je aan The_Maxter te equippen op je tank, werkt goed.
Daar heb ik helaas de laatste paar dagen al last van, het rooie lampje knippert ook regelmatig. Wisselt ook vrij veel, piekjes dus de hele tijd.GoldenSample schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:50:
overigens meer mensen nu last van een wat hoge ping? (50 - 75 ipv 20-30)
Modem en router reset hebben geen invloed gehad dus vermoed dat het aan de servers ligt. Ik meen ook gelezen te hebben dat er wat problemen waren met EU2, dat daarom ook de clan battles op EU1 gespeeld werden.
I am the great Cornholio!
Sexton en M10 Achilles in Son (bij Eindhoven):
http://www.ed.nl/regio/2....-son-en-breugel-1.4501020
http://www.ed.nl/regio/2....-son-en-breugel-1.4501020
[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 23-08-2014 20:43 ]
Vraagje.. nu de verbruiksmiddelen 50% korting zijn, mijn grote reparatieset kost maar 10k, maar ik kan maar 1 tegelijk kopen/aanvullen voor een tank? Of is er ook de optie om voor 100k ff 10 te halen meteen en op te slaan voor later?
Verwijderd
Vanboven is er een balk met "garage - depot - store - service record - tech tree - baracks - stronghold". In de store kan je er extra kopen.
Je kunt het aantal aanpassen in de store.Vedrano schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:33:
Vraagje.. nu de verbruiksmiddelen 50% korting zijn, mijn grote reparatieset kost maar 10k, maar ik kan maar 1 tegelijk kopen/aanvullen voor een tank? Of is er ook de optie om voor 100k ff 10 te halen meteen en op te slaan voor later?
Dat geldt ook voor equipment. Dan kun je als er 50% korting is, alvast een paar gun rammers en ventilatie kopen voor de tanks die je nog wil kopen. Zo kan ik nog 3 tanks uitrusten zodra ik ze geresearcht heb.
Verwijderd
Vraagje: ik zit momenteel in deze situatie

Wilt dat zeggen dat ik bij mijn volgende overwinning (in top 5 van mijn team) de 75k krijg, of bij het spel dat hierop volgt? (ik denk het laatste, maar wil toch zeker zijn
)

Wilt dat zeggen dat ik bij mijn volgende overwinning (in top 5 van mijn team) de 75k krijg, of bij het spel dat hierop volgt? (ik denk het laatste, maar wil toch zeker zijn
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2014 23:43 ]
direct hierna, zelfs als je verliest en 15e bent
*IMPORTANT: Please be aware that the reward for this mission will be given to the crew in the tank which you play only after having finished your 60th “Crew is Crucial” mission. Therefore, in order to ensure that the XP goes to the crew you want, we strongly advise you to pay close attention to the mission count, which is available in-game under the Missions and Events tab located in the upper-left corner of your Garage screen. Once the counter reaches 60, choose the vehicle whose crew is supposed to get the XP reward, and play a single battle. This will complete the mission Promotions Incoming regardless of your performance in the battle.
Misschien moet ik maar gewoon stoppen voor vanavond. Ja, laat ik dat maar doen 
Wins/Battles: 2/9 (22.2%)
Morgen weer een (hopelijk iets gunstigere) dag.
Wins/Battles: 2/9 (22.2%)
Morgen weer een (hopelijk iets gunstigere) dag.
Ik had gisteren zo'n 65% winrate
Voor de liefhebbers een invite code voor WoT:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Waar is dat voor?psychoclown schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:35:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Invite code voor WoT voor nieuwe spelers
Huh? misschien ben ik wel heel dom bezig hoor
Met een Invite code krijg je iets extra, bijvoorbeeld 1000 gold of een speciale tank, maar omdat je deze alleen kunt gebruiken bij het aanmaken van een nieuw account worden het "Invite Codes" genoemdKepro schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 13:35:
[...]
Huh? misschien ben ik wel heel dom bezig hoormaar toen ik 7 weken geleden begon heb ik nooit een invite code gebruikt.
Overigens gaat het vandaag al beter, 3 van de 3 gewonnen met een gem. WN8 van 4100, dat zal vast nog wel wat minder worden gedurende de dag haha. Dit was overigens de laatste match, KV5 POWERRRRR

Verwijderd
Damn, de teams vandaag... Een heel nieuw level van uitermate slecht.
Alsook:

Geen idee wat de reden is, maar gemiddeld toch een 3 per team vandaag
Alsook:

Geen idee wat de reden is, maar gemiddeld toch een 3 per team vandaag

Je moet maar net iemand weten die een code voor je heeft als je begint met WoT. Ik ben ook zonder invite code begonnen.Kepro schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 13:35:
[...]
Huh? misschien ben ik wel heel dom bezig hoormaar toen ik 7 weken geleden begon heb ik nooit een invite code gebruikt.
Ik heb er ook nog een voor X360 in het voucher topic.psychoclown schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:35:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Wow, mijn eerste Radley-Walters.

Hadden er misschien 10 kunnen worden ware het niet dat mijn teammates cappen wel een goed idee vonden.

Hadden er misschien 10 kunnen worden ware het niet dat mijn teammates cappen wel een goed idee vonden.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Zucht 
Maar het kan erger: met 13-4 voor staan en denken why the f het spel is afgelopen... juist 2 idioten die cappen ondanks meerdere verzoeken dat niet te doen.
Wins/Battles: 8 (17) (47.1%)
Zit rond mijn all time gemiddelde. Voor mijn doen goed.
En ook nog dit pareltje tussendoor ->
- 43
-27 hit
-25 pen
Damage done:
- 2652
- 1072 van meer dan 300 m
Hits received:
- 3
- 3 pens
- 9/7 dmg/destr
- 485 assisted dmg
- 40 base defence points
Maar het kan erger: met 13-4 voor staan en denken why the f het spel is afgelopen... juist 2 idioten die cappen ondanks meerdere verzoeken dat niet te doen.
Wins/Battles: 8 (17) (47.1%)
Zit rond mijn all time gemiddelde. Voor mijn doen goed.
En ook nog dit pareltje tussendoor ->
Shots fired:Victory!
Fisherman's Bay
Cromwell
Experience received: 2.562 48.094
Battle achievements: Top Gun, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Mission completed! Reward:
Added: Automatic Fire Extinguisher (x3)
Repairs: -3 821
Ammunition: -3 748
Total: 40 525 WN8:
10 503 (100)
- 43
-27 hit
-25 pen
Damage done:
- 2652
- 1072 van meer dan 300 m
Hits received:
- 3
- 3 pens
- 9/7 dmg/destr
- 485 assisted dmg
- 40 base defence points
[ Voor 98% gewijzigd door PcDealer op 24-08-2014 23:05 ]
SPG
Anyone that uses a SPG (Self-Propelled Gun) is a faggot of near-mythic proportions. Most people that use the SPG have no actual skills at the game, and the SPG has been aptly named the "vengeful finger of God." Despite being nerfed they still one-shot your ass for even so much as looking at them with bad intent. Most SPG users will argue that YOU are a retard for not taking cover, but even taking cover fails. Like all supreme faggots, these people will indeed mock you for insulting them and their OBVIOUS skills until you off yourself before their very eyes.
Bron: https://encyclopediadramatica.es/World_of_Tanks
Anyone that uses a SPG (Self-Propelled Gun) is a faggot of near-mythic proportions. Most people that use the SPG have no actual skills at the game, and the SPG has been aptly named the "vengeful finger of God." Despite being nerfed they still one-shot your ass for even so much as looking at them with bad intent. Most SPG users will argue that YOU are a retard for not taking cover, but even taking cover fails. Like all supreme faggots, these people will indeed mock you for insulting them and their OBVIOUS skills until you off yourself before their very eyes.
Bron: https://encyclopediadramatica.es/World_of_Tanks
Vijand staat niet eens in de buurt.Riegah schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:43:
Gisteren nog een arty die zeer goed z'n best deed wat aan populariteit te winnen.
[afbeelding]
Tja, "it happens" volgens de 261. Kan je 't mee doen. Hij maakt het potje overigens goed af door onze IS7 in de laatste secondes nog dood te schieten, op zoek naar de laatste kill van het potje.

Very stronk russian accuracy. Het probleem met artillerie is dat je recicle zich aanpast aan de hoogte van de tank. Ik heb al vaan genoeg gehad dat net op het moment dat ik schiet de tank ineens onzichtbaar word of een stukje achter-/vooruit rijdt. En dan vliegt je shell ineens een kilometer naast. Al is het in dit geval wel erg naast. Ze moeten in plaats van automatisch aimen met artillerie invoeren dat je de hoek van het schot zelf kan (of moet) instellen.
Dat heb je trouwens ook met normale tanks en aimen. Dan staat er een boom of een hekje, en dan "snapt" je reticle steeds naast de tank in plaats van erop waardoor je niet raak kunt schieten..
Ik heb ook weer een filmpje, meerdere op kunnen nemen dus voorlopig weer genoeg te kijken:
En ik heb er ook weer één, dit maal van de Centurion Mk. 7/1, op het moment mijn favoriete tier IX medium tank!
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Leuke review Rianata, de eerste die ik echt helemaal gekeken heb (voornamelijk omdat ik zelf bij de Comet ben nu haha).
Die Ace was inderdaad niet verwacht, tot de hill ging het goed met damage doen en daarna was het elke keer net pech met RNG of vrijwel onmogelijk om damage te doen
Die Ace was inderdaad niet verwacht, tot de hill ging het goed met damage doen en daarna was het elke keer net pech met RNG of vrijwel onmogelijk om damage te doen
Dank je p0st! Ik vond hem inderdaad wel actueel omdat het lijkt of iedereen op het moment die lijn aan het grinden is in de hoop op een gratis premium tier VIII tankp0st schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 19:44:
Leuke review Rianata, de eerste die ik echt helemaal gekeken heb (voornamelijk omdat ik zelf bij de Comet ben nu haha).
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Tja blijft balen dat ik dat never nooit ga redden
Soms, heel soms word je door de "gebalanceerde" matchmaking in positieve zin verrast.
Als je als enige banaan top tier bent tussen de tomaten en mandarijntjes terwijl de andere kant 1 top tier appel en 2 bananen telt, dan denk je shit, heb ik weer.
Maar dan:

Met dank aan mij samenwerkende medespelers een mooie pot
Soms, heel soms kan het dus wel he
.
Als je als enige banaan top tier bent tussen de tomaten en mandarijntjes terwijl de andere kant 1 top tier appel en 2 bananen telt, dan denk je shit, heb ik weer.
Maar dan:

Soms, heel soms kan het dus wel he
Net nog een leuk potje in mijn M46:
Victory!
Map: Airfield
Vehicle: M46 Patton
Exp: 6.111 (x2 for the first victory each day)
Credits: 102.256
Battle achievements: High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
WN8: 15.657
Damage: 7.554
Victory!
Map: Airfield
Vehicle: M46 Patton
Exp: 6.111 (x2 for the first victory each day)
Credits: 102.256
Battle achievements: High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
WN8: 15.657
Damage: 7.554
Gisteren zat ik in een team dat groen en blauw was en ik paars. We hebben met 1-15 verloren van een tomaten team. Eerste 2 hits in mijn t57 waren beide een ammorack hit.. Dat hielp ook niet echt mee.J0rn schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 20:10:
Soms, heel soms word je door de "gebalanceerde" matchmaking in positieve zin verrast.
Maar dan:
[afbeelding]
Soms, heel soms kan het dus wel he.
NEEE, ze gaan het sprookjesbos weghalen, dag magische paddenstoelen zoeken 
Murovanka revisited 9.3
Waar moeten nu alle noobs naar toe?
Murovanka revisited 9.3
Je kan nu wel lekker hulldown in het bos, van wat er nog van over is. Die verdomde bulldozers.......J0rn schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 07:52:
NEEE, ze gaan het sprookjesbos weghalen, dag magische paddenstoelen zoeken
Murovanka revisited 9.3
En de heuvel om te spooten in north mrt het bosje is ook weg
Ik zeg allemaal WNF sponsoren ipv gold shells kopen, misshcien kunnen die het bos redden?SurfBoy schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:45:
[...]
Je kan nu wel lekker hulldown in het bos, van wat er nog van over is. Die verdomde bulldozers.......
En de heuvel om te spooten in north mrt het bosje is ook weg
flickr - WOT Profile - Game PC
Ik moet altijd lachen om je intro, heerlijk droogRianata schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 19:24:
En ik heb er ook weer één, dit maal van de Centurion Mk. 7/1, op het moment mijn favoriete tier IX medium tank!
[video]
Wat is er bekend over de UK meds? Ik heb de Trollwell en de opvolger unlocked.
Geruchten, geruchten.... op het moment ligt FTR eruit, maar hier staat volgens mij ook het laatst bekende: http://forum.worldoftanks...ic/376307-fv-4202-switch/PcDealer schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:30:
[...]
Wat is er bekend over de UK meds? Ik heb de Trollwell en de opvolger unlocked.
De grind tot de Centurion Mk. 7/1 is pittig, maar de 7/1 is heerlijk en dan is de grind tot aan de FV4202 een eitje

Hamvraag is feitelijk hoe lang we nog hebben om de grind af te maken. 9.3 komt volgens geruchten volgende week op testserver, dan hebben we nog twee-drie weken tot die op de liveservers komt gok ik, dat is circa een maand om de xp en credits te grinden. Met een verwachte release in september volgens link zou dat net passen.
Vandaag maar eens de E50 laten staan en de Comet volledige aandacht geven. Als die tank wat in lijn is met z'n voorgangers moet die grind nog geen probleem zijn.
Vandaag maar eens de E50 laten staan en de Comet volledige aandacht geven. Als die tank wat in lijn is met z'n voorgangers moet die grind nog geen probleem zijn.
De 4202/215b switch komt niet in 9.3, huidige planning is ~nieuwjaar.
Ik ben ook bezig met de Comet, hoop ook zo richting de FV4202 te gaan. Maar zo veel grind, zo weinig tijd..
XBL: Sgt Rik NL
Dit, met de huidige snelheid waarmee ik kan grinden dan duurt het voor mij nog wel langer dan nieuw jaar gok ik zoRik027 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:10:
Ik ben ook bezig met de Comet, hoop ook zo richting de FV4202 te gaan. Maar zo veel grind, zo weinig tijd..
Binnenkort maar eens met de britse mediums beginnen. Met de heavy lijn zit ik bij de caernarvon maar die valt mij behoorlijk tegen... Ik kan maar nuet wennen aan die tank..
Dat klinkt iig goed. Ik heb de cromwell comet nu bijna af dus met een beetje doorgrinden moet het toch wel te halen zijn. En dan maar hopen dat FTR inderdaad gelijk heeftUser schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:05:
De 4202/215b switch komt niet in 9.3, huidige planning is ~nieuwjaar.
[removed]
Ben nu ook met de cromwell bezig. zeer mixte resultaten nog, is nou niet bepaald een carry tank, dus je team moet mee zitten, anders krijg je de kans niet om te flanken.redwing schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:24:
[...]
Dat klinkt iig goed. Ik heb de cromwell comet nu bijna af dus met een beetje doorgrinden moet het toch wel te halen zijn. En dan maar hopen dat FTR inderdaad gelijk heeftVoordeel is wel dat het een lijn is die ik toch al wilde spelen en er erg leuk uit ziet. Ik merk alleen dat ik de laatste tijd wat weinig heb gespeeld waardoor ik nog wel eens iets te overmoedig aan het spelen ben.
flickr - WOT Profile - Game PC
Ik zou toch maar doorzetten met die Caernarvon, gezien jouw stats kan ik je wel niet echt tips geven... maaaar ik kan je er wel aan doen herinneren dat de beloning in de vorm van de Conqueror echt goed is. Die topgun is gewoonwsLy schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:50:
Binnenkort maar eens met de britse mediums beginnen. Met de heavy lijn zit ik bij de caernarvon maar die valt mij behoorlijk tegen... Ik kan maar nuet wennen aan die tank..
En ook de Tier 10 wordt binnenkort vervangen door de "Chieftan", ook een leuke incentive om verder te doen met deze lijn denk ik.
Nja de tank ligt mij gewoon niet... Vooral de gun niet met z'n speldenprikjes... Als het een medium was ok.. Maar dit is een heavy en dan zit je daar met rolls van 180hp damage...Inrage schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:19:
[...]
Ik zou toch maar doorzetten met die Caernarvon, gezien jouw stats kan ik je wel niet echt tips geven... maaaar ik kan je er wel aan doen herinneren dat de beloning in de vorm van de Conqueror echt goed is. Die topgun is gewoon.
En ook de Tier 10 wordt binnenkort vervangen door de "Chieftan", ook een leuke incentive om verder te doen met deze lijn denk ik.
Hoop dat hij beter aanvoelt als ik de topgun en top engine heb.
Ik heb de Caernarvon unlocked en begin de Black Prince toch wel enigszins door te krijgen. Crew is bijna klaar met de tweede skill. Dat helpt ook.
Cromwell heb ik met optics. Ik gebruik hem als actieve scout. Het kan ook meezitten: PcDealer in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 44"
Cromwell heb ik met optics. Ik gebruik hem als actieve scout. Het kan ook meezitten: PcDealer in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 44"
[ Voor 21% gewijzigd door PcDealer op 26-08-2014 13:50 ]
Caern moet je zien als een zware support medium. Full ops is de tank zeker te doen. Als toptier kun je wat agressiever spelen, met wat anglen bounce je een hoop en je kan ook hull down dankzij de goede turret armour. Alle overige games gewoon 2e lijns spelen, juist omdat je speldenprikjes uitdeelt zal de enemy niet zo snel op jou focussen. Daar kan je dan gebruik van maken dankzij de snelle reload. Want hij mag dan niet veel dmg doen, de gun reload wel erg snel.wsLy schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:43:
Nja de tank ligt mij gewoon niet... Vooral de gun niet met z'n speldenprikjes... Als het een medium was ok.. Maar dit is een heavy en dan zit je daar met rolls van 180hp damage...
Hoop dat hij beter aanvoelt als ik de topgun en top engine heb.
En zoals Inraged zegt: de Conqueror is het waard
Ik heb ook de Caravan, man dat ding rijdt echt als een slurhut. Niet vooruit te krijgen en dan inderdaad die speldenprikjes, kom af en toe geduld te kort bij die tank. Ben ook bezig met de USSR en de UK meds maar die liggen me wel aardig. hopen dat ik op tijd de tier X van de UK meds heb voordat ze hem omwisselen voor een nieuwe
Hmmm.. Toch nog niet zo zeker allemaal 
26.8.2014
Storm is writing from his vacation, so there is some new info today
- FV4202 premium tier 8 for free? “We will decide closer to New Year”
26.8.2014
Bijna een citroentje
sinds de Panther 2 en later ook de IS3 steeds potjes tussen de 1100-3500 schade. (afhankelijk van de P2 of IS3)
Begin het door te krijgen.

Begin het door te krijgen.
[ Voor 19% gewijzigd door Kepro op 26-08-2014 19:55 ]
Blijf moeite hebben met mediums, snap nog steeds niet hoe ik ze nou precies moet spelen >_<
Indien Panzer nu op 10k exp op weg naar de PTA, nog steeds magere performance in de T69
en in de 34-85 wordt ik op de een of andere manier altijd genaaid door mm
Indien is op zich wel een fijn tankje trouwens, maar dat komt denk ik omdat hij niet zo kwetsbaar aanvoelt als de andere 2 mediums die ik nu speel.
Indien Panzer nu op 10k exp op weg naar de PTA, nog steeds magere performance in de T69
en in de 34-85 wordt ik op de een of andere manier altijd genaaid door mm

Indien is op zich wel een fijn tankje trouwens, maar dat komt denk ik omdat hij niet zo kwetsbaar aanvoelt als de andere 2 mediums die ik nu speel.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Lang niet alle mediums zijn hetzelfde. Dus zeggen dat je moeite hebt met mediums is een beetje een breed begrip. Waar gaat het volgens jou gevoel mis?
Ik mag toch hopen dat wanneer je een VIII hebt vrijgespeeld en flink wat credits tegenaan hebt gegooid, dat je toch enigszins weet hoe je met een bepaalde een tank moet spelen na een aantal potjes?
De gun heeft als ik het zo zie een goede rof, pen en dmg per shot. Ik zou dus zeggen peak a boom tactic?
Waarom naait mm jou? Als je onderaan staat, moet je misschien niet naar voren rushen.
De gun heeft als ik het zo zie een goede rof, pen en dmg per shot. Ik zou dus zeggen peak a boom tactic?
Waarom naait mm jou? Als je onderaan staat, moet je misschien niet naar voren rushen.
Veel mediums: 2e lijns snipen/detracken (en hopen dat je teamgenoten er gebruik van maken)/modules/crew mollen en flanken/backstabben, lights en arty uitschakelen en natuurlijk andere mediums aan gort knallen.
Misschien wat lastig uit te leggen, maar op een of andere manier loopt het voor mijn gevoel niet lekker
Ik heb het idee dat ik teveel in de mindset van een heavy of TD blijf zitten, wat resulteert in of te lang blijven staan en de rol van scout blijven spelen met te weinig peek a boom mogelijkheden, of te hard erin ga
Dit laatste gebeurd vooral met de 34-85, mm naaien is misschien overdereven, maar 8/10 keer hebben we geen lights als ik die tank rij waardoor ik zeg maar de scouting op mij moet nemen (voor mijn gevoel)
Meeste succes heb ik dus met de Indien omdat ik daar niet zo hard mee getraft wordt als ik hem speel zoals een heavy in de 2e lijn
@J0rn
Mja ik speel ze kennelijk meer als een heavy scout denk ik, op de Indien na dan.
Ik heb het idee dat ik teveel in de mindset van een heavy of TD blijf zitten, wat resulteert in of te lang blijven staan en de rol van scout blijven spelen met te weinig peek a boom mogelijkheden, of te hard erin ga
Dit laatste gebeurd vooral met de 34-85, mm naaien is misschien overdereven, maar 8/10 keer hebben we geen lights als ik die tank rij waardoor ik zeg maar de scouting op mij moet nemen (voor mijn gevoel)
Meeste succes heb ik dus met de Indien omdat ik daar niet zo hard mee getraft wordt als ik hem speel zoals een heavy in de 2e lijn
@J0rn
Mja ik speel ze kennelijk meer als een heavy scout denk ik, op de Indien na dan.
[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 27-08-2014 09:19 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Op zich niet heel gek, de Matilda heb ik na 110 battles wel gezien en de Cromwell en Comet hebben me altijd wel leuk geleken. Ik ga het gewoon wagen en ik zie wel hoe ver ik kom met de minimale tijd die ik tegenwoordig beschikbaar hebp0st schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:35:
Hmmm.. Toch nog niet zo zeker allemaal
26.8.2014
Beste wat meestal werkt is wat vids bekijken van anderen en niet teveel van tank switchen. Vaak switchen zorgt er nl. voor dat je verschillende speelstijlen door elkaar aan het gebruiken bent waardoor het lastig is om echt progress te maken.Bokkie schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:18:
Misschien wat lastig uit te leggen, maar op een of andere manier loopt het voor mijn gevoel niet lekker
[removed]
Ik ben met de Comet bezig, en dat is geen teleurstelling na de Cromwell. Cromwell is briljant door zijn snelle reload en agility, de Comet is wat minder mobiel maar heeft in verhouding een veel sterkere turret waardoor je nog aardig wat bounced. Ook lijken me de Centurions leuk, dus het is geen onaangename grind tot nu toepsychoclown schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:52:
[...]
Op zich niet heel gek, de Matilda heb ik na 110 battles wel gezien en de Cromwell en Comet hebben me altijd wel leuk geleken. Ik ga het gewoon wagen en ik zie wel hoe ver ik kom met de minimale tijd die ik tegenwoordig beschikbaar heb
Ik ben benieuwd of ik er net zulke scores op kan halen als op de Type 58 en T-35-85p0st schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:51:
[...]
Ik ben met de Comet bezig, en dat is geen teleurstelling na de Cromwell. Cromwell is briljant door zijn snelle reload en agility, de Comet is wat minder mobiel maar heeft in verhouding een veel sterkere turret waardoor je nog aardig wat bounced. Ook lijken me de Centurions leuk, dus het is geen onaangename grind tot nu toe
Daar noem je ook wel 2 van de briljantere Tier VI mediumspsychoclown schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:02:
[...]
Ik ben benieuwd of ik er net zulke scores op kan halen als op de Type 58 en T-35-85
Cromwell speelt heel anders omdat je minder armor hebt, maar gezien jouw ervaring kun je er waarschijnlijk prima mee overweg
Als je ervan uitgaat dat je altijd paper armor hebt of zorgt dat je niet geraakt wordt dan speel je sowieso al een stuk anders dus dat moet goed komen
Ik miste alleen armor met de Cromwell als ik tegenover een Luchs met autoloader stond, die krengen doen pijn als ze veel shots weten te pennen zeg
. De mobiliteit houd je in veel gevallen echter makkelijk in leven, zo rijd je vrij simpel rondjes om Löwes en anders beweegt de tank nog zo snel dat menig tomaat ook misschiet mocht het cirkelen niet helemaal lukken. Heerlijk tank om dicht op je eigen heavies kleven en wachten op een herlaadtijd (of tunnelvisie).
27 games, 81% WR, krap 1400 avg dmg, next!

27 games, 81% WR, krap 1400 avg dmg, next!
Ik heb op mijn Trollwell Clutch Braking zieke draaiacties op snelheid
De game mag mij niet vandaag. Mijn potjes in de T-62A:
Potje 1: geammoracked in de eerste minuut door een t71
Potje 2: Batchat, E50M, 50B doen een Yolo op mij en alle tanks achter mij schieten niet op hen, maar een rijdende wz-132 op 500m
Potje 3: Ik circel een E100 op 5hp en hij kijkt met de loop naar zijn kont terwijl ik al aan de zijkant van zijn tank ben. Hij schiet uit frustratie achter hem en killed mij. Ik was naast de tank
Komt daarna vervolgens een M46 Patton met full health binnenracen en die stopt recht voor de E100 en gaan met AP en stock gun de LFP proberen te pennen. Uiteindelijk schiet de E100 hem in 30sec dood en de Patton probeerde niet eens de kont te schieten
GG WoT
Potje 1: geammoracked in de eerste minuut door een t71

Potje 2: Batchat, E50M, 50B doen een Yolo op mij en alle tanks achter mij schieten niet op hen, maar een rijdende wz-132 op 500m
Potje 3: Ik circel een E100 op 5hp en hij kijkt met de loop naar zijn kont terwijl ik al aan de zijkant van zijn tank ben. Hij schiet uit frustratie achter hem en killed mij. Ik was naast de tank

GG WoT
Cluch Braking is op vrijwel elke tank een must-have. Zorgt er voor dat bijv. je heavy makkelijker en sneller de bocht om gaat. De enige mogelijke uitzonderingen zijn de tier X mediums welke 50+ graden traverse hebben. Want dan is het soms nogal lastig om recht door een klein steegje te rijden.PcDealer schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:48:
Ik heb op mijn Trollwell Clutch Braking zieke draaiacties op snelheid
[ Voor 8% gewijzigd door ThomasG op 27-08-2014 15:59 ]

Langzaam aan begin ik progressie te boeken. Heel erg goed is het allemaal nog niet, maar al stukken beter dan dat het was. Zeker als je kijkt naar de WN8 die XVM momenteel aangeeft (754)
Anyheu, ik heb net de T28Proto gekocht en heb het idee dat het een klote grind richting de topgun gaat worden
I am the great Cornholio!
Voor de GoT2 spelers onder ons hier in het topic:
Graag hier even kijken: http://www.gatheringoftan...viewtopic.php?f=52&t=3851
Graag hier even kijken: http://www.gatheringoftan...viewtopic.php?f=52&t=3851
Dit topic is gesloten.