Ja. Best wel.GoldenSample schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:43:
lucht dat klagen over teams eigenlijk op?
[ Voor 16% gewijzigd door wsLy op 20-08-2014 21:45 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja. Best wel.GoldenSample schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:43:
lucht dat klagen over teams eigenlijk op?
[ Voor 16% gewijzigd door wsLy op 20-08-2014 21:45 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Edmin op 20-08-2014 23:20 ]
Het eerste waar ik mij aan stoor is het feit dat je je tier symbols niet in de options menu hebt uitgeschakeld als je ze toch al in de contour icons hebt zitten.Edmin schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:17:
MM, what are you doing.... Stahp....
[afbeelding]
+1, eerste wat me opviel, en daarnaast de abnormale hoeveelheid cijfers in beeldNemean schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:20:
[...]
Het eerste waar ik mij aan stoor is het feit dat je je tier symbols niet in de options menu hebt uitgeschakeld als je ze toch al in de contour icons hebt zitten.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Geef mij maar meer het minimalistische..p0st schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:26:
[...]
+1, eerste wat me opviel, en daarnaast de abnormale hoeveelheid cijfers in beeld
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik heb ook vaak genoeg die gedachte, ik zelf ben niet meer van plan Clan Wars te spelen en die tanks raak ik te weinig aan. Voor de 2e Russian med ga ik waarschijnlijk ook de IS-4 crew pakken.wontcachme schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 00:38:
Vanavond de T-62a unlocked![]()
![]()
Nu nog 1.5miljoen credits grinden![]()
![]()
Zit nog te bedenken hoe ik de crew ga doen. Heb op de IS4 op dit moment een 4 skill crew zitten maar die tank speel ik amper meer. Sinds die tier X geworden is heb ik 67 games ermee gespeeld. Denk dat ik die crew naar de medium ga doen en de 3 skill crew op mijn T-54 hou. De IS3 houdt dan zijn net één skill crew voor nu en de IS4 zal crewloos zijnSpeel hem nagenoeg nooit meer en het is zonde daar dan een zeer goede crew op te hebben..
[removed]
Ah zie ik jou kant van de map ook van die game
Misschien moet ik die lijn maar eens grinden, zeker met die missie die er aankomt waarmee je die premium kan verdienen door damage&kills in Medium tanks. 3skill crew van de T49 er in en hoppa!Nemean schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:48:
Zojuist de M46 Patton terug gekocht, wat een heerlijke tank.. wat heb ik dat ding gemist..
[ Voor 15% gewijzigd door Inrage op 21-08-2014 10:48 ]
Ach, dan voel ik me als noob met een WN8 van net geen 500 niet helemaal een kansloos geval. Ik ben dus juist wel blij met dat soort spelers.User schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:53:
Soms vraag ik mij af hoe sommige mensen zó slecht kunnen zijn in WoT.
En dan lees ik het officiële forum.
Verwijderd
Ik neem aan dat je over de reload nerf hebt gelezen?! Een halve seconde lijkt niet veel maar er zijn veel situaties waarin je continue aan het vuren bent en dan zal je het wel merken.Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:09:
reverse speed nerfed from 20 to 12 km/h
IMHO de enige die er echt toe doet... Raak maar iets terwijl je aan het rijden bent met een kitty
[ Voor 52% gewijzigd door Inrage op 21-08-2014 11:18 ]
Verwijderd
Ze doen er ook echt alles aan om je spelverslaafd te maken en je sociale leven naar de klote te helpenJ0rn schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 06:22:
De (waarschijnlijke) event van september volgens FTR: http://ftr.wot-news.com
Daily mission “Medium Tanks”
- cause 20000 damage, destroy 25 enemy tanks and make 13500 (base) XP, once per day, in a tier 6-10 medium tank (including premium vehicles). Can be fulfilled only once per day, from 1.9. to the end of the month.
Fulfill the abovementioned mission 5x, you will get 1 day of premium account (can be fulfilled 6x for 6 days of premium)
Fulfill the abovementioned mission 25x, you will get Type 62
Daily mission “Light Tanks”
- make assisted 12000 damage (scouting), make 12000 damage, destroy 5 enemy tanks and make 12500 (base) XP, once per day, in a tier 5-8 light tank (including premium vehicles). Can be fulfilled only once per day, from 1.9. to the end of the month.
Fulfill the abovementioned mission 5x, you will get 1 day of premium account (can be fulfilled 3x for 3 days of premium)
Fulfill the abovementioned mission 25x, you will get KV220[/i]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2014 12:35 ]
Verwijderd
Leer die scumbags een lesje!! Keep up the good workVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:43:
Daarnet even omgekeerde wereld: nadat ik de vijandelijke artillery 4 maal wist te ontwijken, begon hij mij uit te schelden. Ja, want IK ben de scumbag door heel de tijd arty-shells te ontwijken....
Totaal geen last van. Vanwege de reden in je edit weet ik bij voorhand dat dit soort missies onmogelijk zijn en begin ik er gewoon niet aan. De lastige zijn juist degene die je in je beperkte tijd net wel zou kunnen halen. Die duren nl. bijna altijd toch wat langer als geplannedVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:09:
[...]
Ze doen er ook echt alles aan om je spelverslaafd te maken en je sociale leven naar de klote te helpen
* edit: moet helaas verstek laten gaan.Geen toestemming van mijn huwelijkcoach
[removed]
Was wel een zeer leuke match, zeker die eerste tank die mij continue niet kon spotten.themaxter schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:40:
[...]
Ah zie ik jou kant van de map ook van die game![]()
Word tijd dat ik die topgun op de patton ook unlock
Raad ik zeker aan om te spelen! Zelfs de Pershing ga ik nog een keer terug kopen. Raad trouwens de E3 lijn ook aan, je moet alleen goed tegen trage tanks kunnen.Inrage schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:41:
[...]
Misschien moet ik die lijn maar eens grinden, zeker met die missie die er aankomt waarmee je die premium kan verdienen door damage&kills in Medium tanks. 3skill crew van de T49 er in en hoppa!
(vast leuker dan de Wolverine en binnekort Jackson grind naar de E3... echt huilen die 2 tanks)
Verwijderd
Mijn ervaring is dat de meeste spelers dit niet oplossen door te gaan bewegen maar juist door achter een rots te gaan staan. De mensen die wel bewegen weten dat ze bep. gebieden moeten ontwijken waardoor de speelruimte beperkt wordt. Beide lijken mee geen voordelen voor het spelFrunz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:38:
Ik snap dat dit erg frustrerend is, zeker omdat dit blijkbaar ligt aan XVM. Ikzelf gebruik XVM niet om priority targets te bepalen, maar meer wie er door mij makkelijk te raken is en of deze belangrijk is voor de game (sterke tanks).
Over het wel of niet arty, ik denk zeker dat het voordelen heeft voor de game, mensen moeten meer nadenken waar ze gaan staan en vooral in beweging blijven (wat jou dus in eerste instantie gelukt is).
[removed]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2014 15:57 ]
+1Inrage schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:59:
In hoeveel games heb je last van arty? IK in erg weinig!
Alvast minder dan dat ik last heb van teamdamage, slechte chauffeurs, campers die zelfs niet bewegen wanneer er gecapped wordt, ....
Iedereen moet inderdaad spelen wat ie wil, en arty is toch zeker een onderdeel van grondoffensieven. En ik geef toe dat arty iets makkelijker speelt dan intensief dekking zoeken met je tank, en voor de rust en afwisseling in het spel doe ik dus af en toe een potje (al was ik er gister helemaal klaar mee toen ik voor de vijfde keer op himmelsdorf encounter uit moest komen, maar wilde em toch wel dubbelenInrage schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:59:
In hoeveel games heb je last van arty? IK in erg weinig!
Alvast minder dan dat ik last heb van teamdamage, slechte chauffeurs, campers die zelfs niet bewegen wanneer er gecapped wordt, ....
Arty vind ik dan het minste. Zelf arty spelen doe ik niet, vind het maar saai. Ieder zijn ding zeker?
Laat me niet lachen, wat een onzin. Weet je wat moeilijk is? In je AMX M4 een positie vinden om een IS-3 en IS-6 aan te kunnen, maar dan aan het einde van het potje 65 hp schade van de IS3 hebben ontvangen en de rest van drie arties.Frunz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:07:
[...]
Iedereen moet inderdaad spelen wat ie wil, en arty is toch zeker een onderdeel van grondoffensieven. En ik geef toe dat arty iets makkelijker speelt dan intensief dekking zoeken met je tank, en voor de rust en afwisseling in het spel doe ik dus af en toe een potje (al was ik er gister helemaal klaar mee toen ik voor de vijfde keer op himmelsdorf encounter uit moest komen, maar wilde em toch wel dubbelen).
[ Voor 10% gewijzigd door Riegah op 21-08-2014 16:21 ]
Verwijderd
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Wat een janker. En dat is een pro speler die kennelijk leeft van giften?Riegah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:14:
[...]
Edit: Iemand het één na laatste potje van Circon gisteren nog gezien? Geheel relevant in deze discussie: http://www.twitch.tv/circon/b/560075327 vanaf 6u39m. En dat was nadat een eerder potje een platoongenoot, on the move met 60km/h een 1000+ hit kreeg van arty op Highway.
idd vroeger was het erger en toen werd er lang niet zo veel gezeurd als dat het nu is.. vroeger was het normaal om 5 arties per game te hebbenPcDealer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:41:
[...]
Wat een janker. En dat is een pro speler die kennelijk leeft van giften?
Nooit de beta gespeeld zeker.snowD schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:47:
[...]
idd vroeger was het erger en toen werd er lang niet zo veel gezeurd als dat het nu is.. vroeger was het normaal om 5 arties per game te hebben
Whatever.
Tijdens de beta vielen de SPGs juist heel erg mee. Voor een hele lange tijd ging de Duitse lijn maar tot de Hummel, en die van de russen tot de SU-14. Zelfs toen het tot tier 8 ging, kwam je meestal maar 1 of 2 SPGs per team tegen.
[ Voor 23% gewijzigd door Inrage op 21-08-2014 22:11 ]
Dat bedoel ik dus. In die periode hoorde ik niemand janken over arty.ThomasG schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:04:
[...]
Tijdens de beta vielen de SPGs juist heel erg mee. Voor een hele lange tijd ging de Duitse lijn maar tot de Hummel, en die van de russen tot de SU-14. Zelfs toen het tot tier 8 ging, kwam je meestal maar 1 of 2 SPGs per team tegen.
Het verhaal is iets genuanceerder, volgens mij wouden ze als platoon een statement maken tegen de wijze waarop arty is geimplementeerd en wordt gespeeld op dit moment, beetje vergelijkbaar met hoe sommige spelers nu in Warthunder de bommenwerpers aanpakken (focussen en teamkillen). Zij besloten om te campen en arty niet de gelegenheid te geven ze af te schieten en het een draw te laten worden..... wel flauw. Desalnietemin mag ik graag naar zijn stream kijken.User schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:11:
[...]
Dat bedoel ik dus. In die periode hoorde ik niemand janken over arty.
Probleem is niet arty, het probleem is hoe arty geïmplementeerd is.
Ff die match van Circon gedeeltelijk bekeken. Gast, stop met janken over kamperen, had direct doorgepushed ofzo. Maar neeeee, die brug is o zo gevaarlijk dus we gaan lekker kamperen en janken over kamperen!
[ Voor 4% gewijzigd door Rianata op 21-08-2014 22:35 ]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Gisteren hadden wij ook een arty platoon dat puur en alleen op ons aan het focussen was.. Want wij waren paars en blauw! Werd je gespot dan vielen er binnen 10 seconde wel 1 of 2 shells bij je in de buurt. Ondanks dat ik niet in een vast patroon bewoog kreeg ik toch een shell vol in mijn gezicht.. En leuk dat hij het vond..Edmin schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:14:
Ja, het is natuurlijk frustrerend tot en met als je in je top Tier heavy E-75 op volle snelheid heuvelaf in twee schoten door een Tier7 arty wordt neergemaaid (zoals ik gisteren). Ik blijf erbij dat arty een NPC zou moeten zijn. Off-map arty support op te roepen door een light. En dan max 2 keer per light per battle oid.
De t32 is wel wat anders dan de t29. Waar van de t29 de hull nog wel zwak is, is de t32 frontaal bijna niet te pennen. Tegen tier 10 is wel lastig, maar daar heb je ook gold shells voor. (Damage doen op een t10 speelt volgens mij wel in de +credits) Ik vond m moeilijk om erg goed te spelen, maar het is gelukt en vaak wanneer ik een pot of 3/4 achter elkaar op de tank speelde lukte het me wel om een mooie score te halen (ace of first class). Vooral de Pen van de gun moet je mee weten om te gaan.SurfBoy schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 18:06:
Heb sinds gisteren de t32 unlocked. Amazing tank, de t29. Alleen weet niet of het nu nog waard is om de t32 te gaan kopen. De zelfde gun met een paar betere stats. Die accuracy lijkt me niet fijn, omdat je in tier 10 kan komen, samen die 198 pen kom je bijna door geen een geangelde tier 10 ofzo heen. Heb geen premium account of premium tank, wil wel de t34 ooit gaan kopen, voor me crew te trainen en credits. Maar die koop ik liever wanneer die goedkopen is met gold ofzo.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Yep idem dito. Laatste stond ik achter een rotsblok waar mijn hele tank achter verscholen was, ik was volledig arty safe.. en nog steeds 2 of 3 shells die erop knaldesolique schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:57:
Dat veel gasten in arty's focussen op iedereen die groen of beter is dat is de laatste tijd wel enorm duidelijk.
Zelfs al sta ik volledig safe dan krijg ik soms nog shell na shell in de buurt, terwijl er teammaten vol in het open staan.
Gisteren zelfs 4 arty's die alles lieten rijden en continu op mij bleven schieten als ik gespot werd.
Beste was nog dat ik met 6 hp over bleef nadat ik 3 directe hits ontving (leuk gedetracked worden door je eigen teammaat nadat ik al mijn repairkit had gebruikt) en daarna zelf de arty's af schoot.
Ik heb niet het hele potje gezien dus wist niet dat ze uiteindelijk op een draw speelden. Helemaal bizar trouwens. "Om te bewijzen dat arty kamperen bevorderd kiezen wij er voor om te kamperen om er zo voor te zorgen dat niemand iets kan doen!"Rianata schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:34:
[...]
Het verhaal is iets genuanceerder, volgens mij wouden ze als platoon een statement maken tegen de wijze waarop arty is geimplementeerd en wordt gespeeld op dit moment, beetje vergelijkbaar met hoe sommige spelers nu in Warthunder de bommenwerpers aanpakken (focussen en teamkillen). Zij besloten om te campen en arty niet de gelegenheid te geven ze af te schieten en het een draw te laten worden..... wel flauw. Desalnietemin mag ik graag naar zijn stream kijken.
Die tank is anders best pro. Je moet hem alleen als een soort sniper/TD spelen. Het kanon is misschien niet het meest accuraat, maar wel erg voorspelbaar.
Vind uit waar de spotting points op die tank zitten, dan kan je vanuit kleinere bosjes snipen als je je tank onder de goede hoek neerzet. Anders is het ding onspeelbaar.
Dit.. het zag er ongeveer zo uit:themaxter schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:30:
Gisterenavond in tien potjes vier keer Fiery Salient gehad, waarvan drie keer met 3 of meer arty (tier 9/10).
Dan ben je gewoon niet aan het schieten, alleen maar arty shells ontwijken en wat proberen te spotten voor je eigen arty. De enige "leuke" pot was degene waar er geen arty was.
Verwijderd
ThomasG schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:19:
[...]
Die tank is anders best pro. Je moet hem alleen als een soort sniper/TD spelen. Het kanon is misschien niet het meest accuraat, maar wel erg voorspelbaar.
Het is wel een WN8 generator... Stock met 50% crew na 3 poten gemiddeld 1600WN8. De expected values zijn gewoon niet zo hoog, dus met vier treffers en 1 kill ben je al een baas in dat ding.BTU_Natas schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:34:
[...]
Vind uit waar de spotting points op die tank zitten, dan kan je vanuit kleinere bosjes snipen als je je tank onder de goede hoek neerzet. Anders is het ding onspeelbaar.
Succes
Al zou je elke game beginnen met 4k wn8, ga ik nog niet in die nachtmerrie rond rijden, net zoals de t6 franse TD.Edmin schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:11:
[...]
[...]
Het is wel een WN8 generator... Stock met 50% crew na 3 poten gemiddeld 1600WN8. De expected values zijn gewoon niet zo hoog, dus met vier treffers en 1 kill ben je al een baas in dat ding.
En de Tier 7 Franse TD en de Tier 8 Franse TD.. die hele lijn is voor mij nog steeds een vraagteken waarom ik die gestart ben.BTU_Natas schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:13:
[...]
Al zou je elke game beginnen met 4k wn8, ga ik nog niet in die nachtmerrie rond rijden, net zoals de t6 franse TD.
Ik heb met je te doen.. zeg maar
Dat heb ik bij andere tanks ook die gedachte..Edmin schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:17:
14,5K XP tot de M4 lijkt idd wel een heel eind weg....
Verwijderd
De ARL V39? Niet de beste TD, maar zeker geen nachtmerrie. De 105mm is echt goed op T6.BTU_Natas schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:13:
[...]
Al zou je elke game beginnen met 4k wn8, ga ik nog niet in die nachtmerrie rond rijden, net zoals de t6 franse TD.
Ik heb met je te doen.. zeg maar
Nou, toch iemand gevonden die er iets positiefs aan kan vinden. Vrijdag middag borrel zeker?Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:51:
[...]
De ARL V39? Niet de beste TD, maar zeker geen nachtmerrie. De 105mm is echt goed op T6.
Ik heb 'em ook nog een poosje terug gekocht, die 105mm gun is echt goed voor zijn tier! Maar buiten dat en de gun arc geen geweldige tank inderdaad, zeker niet slecht maar ook zeker niet OP.BTU_Natas schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:54:
[...]
Nou, toch iemand gevonden die er iets positiefs aan kan vinden. Vrijdag middag borrel zeker?
Verwijderd
Neen, de ARL V39 is niet super, maar zeker niet verschrikkelijk slecht. Heb je er zelf al met gespeeld, of "ik heb gehoord dat het een verschrikkelijke tank is, en daarom vind ik het ook een verschrikkelijke tank"?BTU_Natas schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:54:
[...]
Nou, toch iemand gevonden die er iets positiefs aan kan vinden. Vrijdag middag borrel zeker?
Ik heb er zelf mee gespeeld en het is een ruk tank.Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:30:
[...]
Neen, de ARL V39 is niet super, maar zeker niet verschrikkelijk slecht. Heb je er zelf al met gespeeld, of "ik heb gehoord dat het een verschrikkelijke tank is, en daarom vind ik het ook een verschrikkelijke tank"?
Zelfde met de Lorraine, wist niet hoe snel ik die crap tank moest skippen.themaxter schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:07:
DIe Arl is een van de zeer weinige tanks waar ik free xp heb gebruikt om de volgende tank te unlocken, ipv modules.
De AMX AC mle. 46 en de AMX AC mle. 48 zijn heerlijke td's vooral de 46, Foch is na de meganerf slechts ok de engine nerf voel je echt en je armor stelt niets meer voor, Foch 155 is blijkbaar kapot generfed maar hier heb ik geen ervaring mee.Nemean schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:42:
En de Tier 7 Franse TD en de Tier 8 Franse TD.. die hele lijn is voor mij nog steeds een vraagteken waarom ik die gestart ben.
Dat heb ik bij andere tanks ook die gedachte..
JagdPanzer heeft als nadeel dat zijn armor gewoon niets voor stelt. De ARL heeft misschien wel de gun, maar je bent instant gespot en met die wrat op je bovenkant kun je ook niet eens even beetje probeerd te lurken over een heuvel.KeiFront schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:15:
Ik sluit me aan bij Post, met de 105 mm is de ARL V39 ok niet geweldig maar nu ook niet de bagger td waarvoor iedereen hem uitmaakt hij vergt vermoedelijk wel een speciale speelstijl (57% winrate zonder sixth sense is wel ok denk ik). De Jagdpanzer IV vindt ik persoonlijk erger op tier 6 maar vooral vanwege de bagger gun.
Ben ik het niet mee eens, de AC 46 heb ik (moet ik even naar Maxter kijken) zo'n 3 of 4 keer verkocht uit frustratie. Die TD is gewoon niet betrouwbaar, de ene match heb je front armor als of er een Maus op je front geplakt zit. En de andere match schiet alles door je heen (zelfs een tier 5). Wat betreft de AC 48, is ook een tank waarbij ik de laatste 20k gewoon met free heb afgesloten omdat de frustraties het niet waard waren.KeiFront schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:15:
De AMX AC mle. 46 en de AMX AC mle. 48 zijn heerlijke td's vooral de 46, Foch is na de meganerf slechts ok de engine nerf voel je echt en je armor stelt niets meer voor, Foch 155 is blijkbaar kapot generfed maar hier heb ik geen ervaring mee.
De SU-85B heeft 390 op tier 4. Dat is ruim 60 meter meer dan de gemiddelde tier 4..Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:47:
Ik vind de viewrange (400m) veel meer OP voor tier 5, dan de gun.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2014 16:00 ]
Verwijderd
Helpt ook iddVerwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:47:
Ik vind de viewrange (400m) veel meer OP voor tier 5, dan de gun.
Hihi, Die Pak40 op Province is standaard 4-6 kills, dat view rangeVerwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:57:
Neem dan liever de T40 als voorbeeld, die heeft ook 400m viewrange
(en de FCM36PaK40 heeft 400m op T3)
Vond dat ding best prima eigenlijk, gun is redelijk voorspelbaar inderdaad en met de gun op de hoek kan je achter beschutting vandaan mooi vuren.
Alles vrijgespeeld op de top gun en laatste koepel na maar de Panther 2 valt tegen zeg.
[ Voor 6% gewijzigd door Kepro op 22-08-2014 19:45 ]
Verwijderd
Ik doe het voor de E50/E50M, dus hopelijk is die het wel waard...Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:55:
De Panther II is zelfs fully upgraded geen goede tank. Veel sterkte met de rest van de grind! (ik heb nog 78k te gaan tot de E-50)
Gelukkig.Riegah schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:02:
Zodra je de E50 met alle modules researched hebt, ben je de Panter zo vergeten. Probleem is alleen dat dat helaas wel even duurt, maar ik zou niet opgeven, ik vind de E50 de leukste T9 die ik heb gespeeld.
Ik begrijp echt niet waarom je de lange 88 zo slecht vind. Die gun die ze op de indien steken is een stuk slechter, t44 gun is ook niet echt een pareltje. Accuracy op de STA-1 is ook om te huilen, met de 20 extra pen ben je niks als de shell gewoon rond de tanks vliegen.Kepro schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:04:
[...]
Gelukkig.
Vraag me af waarom elke tank zo'n beetje een T9 kanon krijgt behalve de Panther 2?
Lange 88 heb ik nog nietJoindry schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:13:
[...]
Ik begrijp echt niet waarom je de lange 88 zo slecht vind. Die gun die ze op de indien steken is een stuk slechter, t44 gun is ook niet echt een pareltje. Accuracy op de STA-1 is ook om te huilen, met de 20 extra pen ben je niks als de shell gewoon rond de tanks vliegen.
Verwijderd
De topgun van de indien heeft dezelfde accuracy, aimtime en alpha, lichtjes hogere RoF en penetration. Wat is daar slechter aan?Joindry schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:13:
[...]
Ik begrijp echt niet waarom je de lange 88 zo slecht vind. Die gun die ze op de indien steken is een stuk slechter, t44 gun is ook niet echt een pareltje. Accuracy op de STA-1 is ook om te huilen, met de 20 extra pen ben je niks als de shell gewoon rond de tanks vliegen.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2014 20:37 ]
Hoezo? Nieuwe monitor gehaald?BTU_Natas schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:40:
Vandaag voor het laatst de 60Hz slide show! Whoooo! (sorry, moest ff enthousiast zijn)
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
[ Voor 11% gewijzigd door Joindry op 22-08-2014 21:18 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq