[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste
Acties:
  • 42.458 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
GoldenSample schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:43:
lucht dat klagen over teams eigenlijk op?
Ja. Best wel.

[ Voor 16% gewijzigd door wsLy op 20-08-2014 21:45 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soms vraag ik mij af hoe sommige mensen zó slecht kunnen zijn in WoT.

En dan lees ik het officiële forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

MM, what are you doing.... Stahp....

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5AHh4HpNt1DHMkVzzb5dWYlx/medium.jpg

:/

edit:

....Wow...
Je bent een WTF E-100 in deze line-up... en je doet ZO veel damage?!!!!1
:r

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rYAFdDahvlPHoe72Gt31ZvEA/medium.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Edmin op 20-08-2014 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:21

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Het eerste waar ik mij aan stoor is het feit dat je je tier symbols niet in de options menu hebt uitgeschakeld als je ze toch al in de contour icons hebt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Da's een kwestie van /care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 15:10
Nemean schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:20:
[...]

Het eerste waar ik mij aan stoor is het feit dat je je tier symbols niet in de options menu hebt uitgeschakeld als je ze toch al in de contour icons hebt zitten.
+1, eerste wat me opviel, en daarnaast de abnormale hoeveelheid cijfers in beeld :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

p0st schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:26:
[...]

+1, eerste wat me opviel, en daarnaast de abnormale hoeveelheid cijfers in beeld :9
Geef mij maar meer het minimalistische..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Meh, met de komst van 9.2 en mijn verminderde speelhoeveelheid heb ik niet de moeite genomen de config volledig goed te zetten. In het begin vond ik het wat druk, maar na 3 matches weet je niet beter. En de extra info is wel eens grappig.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:20

wontcachme

You catch me? No you wont

Vanavond de T-62a unlocked *O* *O*

Nu nog 1.5miljoen credits grinden -O- -O-

Zit nog te bedenken hoe ik de crew ga doen. Heb op de IS4 op dit moment een 4 skill crew zitten maar die tank speel ik amper meer. Sinds die tier X geworden is heb ik 67 games ermee gespeeld. Denk dat ik die crew naar de medium ga doen en de 3 skill crew op mijn T-54 hou. De IS3 houdt dan zijn net één skill crew voor nu en de IS4 zal crewloos zijn :P Speel hem nagenoeg nooit meer en het is zonde daar dan een zeer goede crew op te hebben..

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 00:38:
Vanavond de T-62a unlocked *O* *O*

Nu nog 1.5miljoen credits grinden -O- -O-

Zit nog te bedenken hoe ik de crew ga doen. Heb op de IS4 op dit moment een 4 skill crew zitten maar die tank speel ik amper meer. Sinds die tier X geworden is heb ik 67 games ermee gespeeld. Denk dat ik die crew naar de medium ga doen en de 3 skill crew op mijn T-54 hou. De IS3 houdt dan zijn net één skill crew voor nu en de IS4 zal crewloos zijn :P Speel hem nagenoeg nooit meer en het is zonde daar dan een zeer goede crew op te hebben..
Ik heb ook vaak genoeg die gedachte, ik zelf ben niet meer van plan Clan Wars te spelen en die tanks raak ik te weinig aan. Voor de 2e Russian med ga ik waarschijnlijk ook de IS-4 crew pakken.

Ik heb ook de knoop door gehakt en mijn T57 crew (die ooit in de M48 Patton zaten) terug in mijn M46 Patton te zetten. Die tank speel ik voor de lol. Wat erin de T57 gaat? Nog geen idee eerlijk gezegd. :+

Voor de liefhebber:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kHK3b9N3sW0]

Replay Download:
http://wotreplays.com/sit...lenberg-nemean-m46_patton

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
De (waarschijnlijke) event van september volgens FTR: http://ftr.wot-news.com/

Hello everyone,

Russian server published the event for September. The tanks, that will be obtainable for missions on RU server in September will be KV-220 and Type 62. It’s possible (likely even) that EU and US will have the same missions.

In order to get them:

Daily mission “Medium Tanks”

- cause 20000 damage, destroy 25 enemy tanks and make 13500 (base) XP, once per day, in a tier 6-10 medium tank (including premium vehicles). Can be fulfilled only once per day, from 1.9. to the end of the month.

Fulfill the abovementioned mission 5x, you will get 1 day of premium account (can be fulfilled 6x for 6 days of premium)
Fulfill the abovementioned mission 25x, you will get Type 62

Daily mission “Light Tanks”

- make assisted 12000 damage (scouting), make 12000 damage, destroy 5 enemy tanks and make 12500 (base) XP, once per day, in a tier 5-8 light tank (including premium vehicles). Can be fulfilled only once per day, from 1.9. to the end of the month.

Fulfill the abovementioned mission 5x, you will get 1 day of premium account (can be fulfilled 3x for 3 days of premium)
Fulfill the abovementioned mission 25x, you will get KV220

• wsLy
Hmmm 25x is wel redelijk wat. Dan moet ik al geen overnachtingen hebben met het werk wil mij dit gaan lukken... En goed dat ze duidelijk vermelden dat het base xp betreft.

We shall see :)

Stichting Hobbyserver

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Dat melden ze altijd.

LinkedIn WoT Cash Converter

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:38
Heb helaas geen tier 6 tot 10 medium tank... Maar heb wel de amx 13 90. Dat gaat leuk worden, een gratis premium tank.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:32
Het is maar 1 keer per dag te halen dus voor die 25 moet je al 25 dagen minstens een paar uur per dag kunnen WoTen en dan moet je geen pech hebben met je matches. Pittige missie gaat dat dus worden.

[removed]

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Ah zie ik jou kant van de map ook van die game :P
Word tijd dat ik die topgun op de patton ook unlock :(

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Nemean schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:48:
Zojuist de M46 Patton terug gekocht, wat een heerlijke tank.. wat heb ik dat ding gemist..
Misschien moet ik die lijn maar eens grinden, zeker met die missie die er aankomt waarmee je die premium kan verdienen door damage&kills in Medium tanks. 3skill crew van de T49 er in en hoppa!

(vast leuker dan de Wolverine en binnekort Jackson grind naar de E3... echt huilen die 2 tanks)

EDIT: Zie net dat je die missie maar 1x per dag kan halen, dus moet ik in 1 maand 25 dagen spelen. Dat wordt lastig als ik voor het werk weg moet. Dat wordt weer niks dus :(

[ Voor 15% gewijzigd door Inrage op 21-08-2014 10:48 ]

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Ahh de beruchte 9.3 Hellcat nerf is bekend:
- DPM nerfed from 1800 to 1694
- reload time nerfed from 8s to 8,5s
- rate of fire nerfed from 7,50 to 7,059
- accuracy loss from turning the turret nerfed from 0,16 to 0,20
- accuracy loss from traversing and moving nerfed from 0,23 to 0,36
- accuracy loss from turning the turret while moving at maximum speed nerfed from 2,56 to 3,2
- accuracy loss from moving at maximum speed nerfed from 16,56 to 25,92
- accuracy loss from traversing while moving at maximum speed nerfed from 6,9 to 10,8
- reverse speed nerfed from 20 to 12 km/h
- terrain resistance (elite tracks) nerfed from 1/1,2/2,1 to 1,1/1,4/2,3

Please note that the “accuracy loss” factors work a bit strange, so instead of lengthy (and possibly incorrect) explanations – it simply means that the following nerf (leaked earlier) was confirmed:

- stock tracks accuracy on the move and when turning nerfed by 60 percent
- terrain resistance for stock tracks nerfed (soft/medium/hard) by 9/14/9 percent
- elite tracks accuracy on the move and when turning nerfed by 57 percent
- terrain resistance for elite tracks nerfed (soft/medium/hard) by 10/17/10 percent
- maxium reverse speed nerfed from 20 to 12 km/h
- 76mm M1A2 AT accuracy loss from turning the turret nerfed by 12 percent
- 90mm M3 reload time nerfed from 8s to 8,5s, accuracy loss from turning the turret nerfed by 25 percent

Nog steeds 370m viewrange >:) maar achteruit zo traag als een slak.

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Jeumig, dat is wel een hele dikke nerf....

• SurfBoy
Ow, dat wist ik niet, 1 keer per dag.

Jeetje, erger kan je een tank bijna niet nerfen.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
User schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:53:
Soms vraag ik mij af hoe sommige mensen zó slecht kunnen zijn in WoT.

En dan lees ik het officiële forum.
Ach, dan voel ik me als noob met een WN8 van net geen 500 niet helemaal een kansloos geval. Ik ben dus juist wel blij met dat soort spelers. :+

Alleen jammer als de MM jouw team dan een <50 WN8 top tier heavy platoon geeft en het andere team een een 1500 WN8 platoon. :P

Verwijderd

reverse speed nerfed from 20 to 12 km/h

IMHO de enige die er echt toe doet... Raak maar iets terwijl je aan het rijden bent met een kitty :P

• Inrage
Na de camo nerf voor TD's in het algemeen, is dit alweer de 2de dikke nerf voor de Hellcat.
Gelukkig verliest ie geen pen of alpha, maar aangezien ik hem meer als een medium speel is de mobility nerf best stevig :(

Alweer de 3e tank in mijn garage die recent een nerf krijgt, Borsig, WT E100, Hellcat, ...
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:09:
reverse speed nerfed from 20 to 12 km/h

IMHO de enige die er echt toe doet... Raak maar iets terwijl je aan het rijden bent met een kitty :P
Ik neem aan dat je over de reload nerf hebt gelezen?! Een halve seconde lijkt niet veel maar er zijn veel situaties waarin je continue aan het vuren bent en dan zal je het wel merken.

En ik ga er ook vanuit dat de "accuracy nerfs bij turning en on the move" er voor zorgen dat het langer duurt voor je fully aimed bent als je stopt met rijden. Zelfde als "accuracy loss from turning turret".

[ Voor 52% gewijzigd door Inrage op 21-08-2014 11:18 ]

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Zo'n dikke nerf is het toch niet? Je kan er straks waarschijnlijk minder agressief mee spelen, maar met de superieure viewrange en camo kan je er nog prima als onzichtbare TD mee functioneren lijkt me?

Ik vind overigens dat ze goed bezig zijn door zulke tanks te balanceren. Recentelijk een hele zooi nieuwe T5s gekocht en als er elk potje minimaal drie KV1ssen en Hellcats rondrijden, dan valt er vaak weinig eer te behalen aan zulke potjes.

Verwijderd

J0rn schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 06:22:
De (waarschijnlijke) event van september volgens FTR: http://ftr.wot-news.com

Daily mission “Medium Tanks”

- cause 20000 damage, destroy 25 enemy tanks and make 13500 (base) XP, once per day, in a tier 6-10 medium tank (including premium vehicles). Can be fulfilled only once per day, from 1.9. to the end of the month.

Fulfill the abovementioned mission 5x, you will get 1 day of premium account (can be fulfilled 6x for 6 days of premium)
Fulfill the abovementioned mission 25x, you will get Type 62

Daily mission “Light Tanks”

- make assisted 12000 damage (scouting), make 12000 damage, destroy 5 enemy tanks and make 12500 (base) XP, once per day, in a tier 5-8 light tank (including premium vehicles). Can be fulfilled only once per day, from 1.9. to the end of the month.

Fulfill the abovementioned mission 5x, you will get 1 day of premium account (can be fulfilled 3x for 3 days of premium)
Fulfill the abovementioned mission 25x, you will get KV220[/i]
Ze doen er ook echt alles aan om je spelverslaafd te maken en je sociale leven naar de klote te helpen :Y

* edit: moet helaas verstek laten gaan.Geen toestemming van mijn huwelijkcoach ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2014 12:35 ]

Verwijderd

Daarnet even omgekeerde wereld: nadat ik de vijandelijke artillery 4 maal wist te ontwijken, begon hij mij uit te schelden. Ja, want IK ben de scumbag door heel de tijd arty-shells te ontwijken.... >:)

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:43:
Daarnet even omgekeerde wereld: nadat ik de vijandelijke artillery 4 maal wist te ontwijken, begon hij mij uit te schelden. Ja, want IK ben de scumbag door heel de tijd arty-shells te ontwijken.... >:)
Leer die scumbags een lesje!! Keep up the good work :)

• redwing
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:09:
[...]
Ze doen er ook echt alles aan om je spelverslaafd te maken en je sociale leven naar de klote te helpen :Y

* edit: moet helaas verstek laten gaan.Geen toestemming van mijn huwelijkcoach ;(
Totaal geen last van. Vanwege de reden in je edit weet ik bij voorhand dat dit soort missies onmogelijk zijn en begin ik er gewoon niet aan. De lastige zijn juist degene die je in je beperkte tijd net wel zou kunnen halen. Die duren nl. bijna altijd toch wat langer als geplanned :+

[removed]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

themaxter schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:40:
[...]

Ah zie ik jou kant van de map ook van die game :P
Word tijd dat ik die topgun op de patton ook unlock :(
Was wel een zeer leuke match, zeker die eerste tank die mij continue niet kon spotten.
Inrage schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:41:
[...]

Misschien moet ik die lijn maar eens grinden, zeker met die missie die er aankomt waarmee je die premium kan verdienen door damage&kills in Medium tanks. 3skill crew van de T49 er in en hoppa!

(vast leuker dan de Wolverine en binnekort Jackson grind naar de E3... echt huilen die 2 tanks)
Raad ik zeker aan om te spelen! Zelfs de Pershing ga ik nog een keer terug kopen. Raad trouwens de E3 lijn ook aan, je moet alleen goed tegen trage tanks kunnen.

Verwijderd

Even een korte samenvatting van een gevecht van vanmorgen. Prokhorovka, 1 arty per team. De vijandelijke arty focust vanaf het begin op mij (hooray, XVM!). Nadat hij/zij/het mij een paar keer gemist heeft, schrijft hij/zij/het dit in de chat:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MypHfJ8.jpg?1

Ik besteed er geen aandacht aan, want ik dacht dat het niet naar mij bedoeld was (dat iemand hem had geraakt ofzo). Maar neen, het was blijkbaar wel naar mij bedoeld. Want de moment dat hij/zij/het mij 'oneshot', schrijft hij/zij/het dit in chat:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wiX30jB.jpg

Wat vind ik hier nu het irritante aan? Ik heb de enige vijandelijke artillery letterlijk 7.5 minuten beziggehouden. "Goed gedaan", zullen velen zeggen, "zo heeft de rest van jouw team het artillerier-voordeel kunnen gebruiken, zodat andere flanken gedomineerd werden".

Euhm, neen, gemiddelde WoT-speler enzo :X

Dus die 7.5 minuten ben ik arty-target, vijanden aan het spotten en vijanden aan het vernietigen (ik had het meeste schade gedaan van beide teams), zonder dat mijn team ietwat competent is, en enig voordeel haalt uit het feit dat zij toch niet geraakt zullen worden door arty. Dat is het probleem dat ik heb met arty in dit spel.

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Ik snap dat dit erg frustrerend is, zeker omdat dit blijkbaar ligt aan XVM. Ikzelf gebruik XVM niet om priority targets te bepalen, maar meer wie er door mij makkelijk te raken is en of deze belangrijk is voor de game (sterke tanks).

Over het wel of niet arty, ik denk zeker dat het voordelen heeft voor de game, mensen moeten meer nadenken waar ze gaan staan en vooral in beweging blijven (wat jou dus in eerste instantie gelukt is). Al snap ik dat het door sommige als google maps speler worden gezien, vind ik het raken met m'n Duitse arty toch echt geen sinecure.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Als ik arty speel dan let ik echt niet op XVM. Met reload van 30 seconden, een aimtime van 6 seconden en een shell travel van 2 tot 3 seconden schiet ik op targets die zich voorspelbaar gedragen. Maakt niet uit hoe goed of hoe slecht ze zijn. Arty is gewoon te inacuraat en je kunt gewoon te weinig schieten om shells te verspillen. Liever een hit op een noob dan missen op een unicum. Als ik al ergens op focus, dan zijn het open-top tanks, omdat de splash effectiever is.

• redwing
Frunz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:38:
Ik snap dat dit erg frustrerend is, zeker omdat dit blijkbaar ligt aan XVM. Ikzelf gebruik XVM niet om priority targets te bepalen, maar meer wie er door mij makkelijk te raken is en of deze belangrijk is voor de game (sterke tanks).

Over het wel of niet arty, ik denk zeker dat het voordelen heeft voor de game, mensen moeten meer nadenken waar ze gaan staan en vooral in beweging blijven (wat jou dus in eerste instantie gelukt is).
Mijn ervaring is dat de meeste spelers dit niet oplossen door te gaan bewegen maar juist door achter een rots te gaan staan. De mensen die wel bewegen weten dat ze bep. gebieden moeten ontwijken waardoor de speelruimte beperkt wordt. Beide lijken mee geen voordelen voor het spel :)

[removed]

Verwijderd

Elke 45 seconden gokken ofdat ik geoneshot ga worden of niet, terwijl ik er praktisch niets aan kan doen (ja, zoek maar eens een arty-safe spot op prokhorovka), in een T8 heavy door een T7 arty, vind ik ergens toch helemaal verkeerd. Ik ben blij dat we de situatie van vroeger niet meer hebben, maar toch zouden ze arty fundamenteel moeten veranderen. Een creatieve oplossing is bvb de googlemaps-view veranderen van uiterst gedetailleerd (zij hebben momenteel echt een satelliet-zicht) naar een beeld dat veel meer pixelated is (vijandelijke tanken zijn rode rechthoeken, eigen tanken groene rechthoeken etc). Een andere is geen real-time googlemaps-view, maar eentje dat elke 3 seconden update, zoals een slideshow. Vooral mijn laatste idee zal het blijven bewegen juist promoten, en het campen hard aanpakken, win-winsituatie dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2014 15:57 ]

• Inrage
In hoeveel games heb je last van arty? IK in erg weinig!
Alvast minder dan dat ik last heb van teamdamage, slechte chauffeurs, campers die zelfs niet bewegen wanneer er gecapped wordt, ....

Arty vind ik dan het minste. Zelf arty spelen doe ik niet, vind het maar saai. Ieder zijn ding zeker?

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 13:18
Inrage schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:59:
Alvast minder dan dat ik last heb van teamdamage, slechte chauffeurs, campers die zelfs niet bewegen wanneer er gecapped wordt, ....
+1

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
^^

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Inrage schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:59:

Arty vind ik dan het minste. Zelf arty spelen doe ik niet, vind het maar saai. Ieder zijn ding zeker?
Iedereen moet inderdaad spelen wat ie wil, en arty is toch zeker een onderdeel van grondoffensieven. En ik geef toe dat arty iets makkelijker speelt dan intensief dekking zoeken met je tank, en voor de rust en afwisseling in het spel doe ik dus af en toe een potje (al was ik er gister helemaal klaar mee toen ik voor de vijfde keer op himmelsdorf encounter uit moest komen, maar wilde em toch wel dubbelen :X ).

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

• Riegah
Frunz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:07:
[...]

Iedereen moet inderdaad spelen wat ie wil, en arty is toch zeker een onderdeel van grondoffensieven. En ik geef toe dat arty iets makkelijker speelt dan intensief dekking zoeken met je tank, en voor de rust en afwisseling in het spel doe ik dus af en toe een potje (al was ik er gister helemaal klaar mee toen ik voor de vijfde keer op himmelsdorf encounter uit moest komen, maar wilde em toch wel dubbelen :X ).
Laat me niet lachen, wat een onzin. Weet je wat moeilijk is? In je AMX M4 een positie vinden om een IS-3 en IS-6 aan te kunnen, maar dan aan het einde van het potje 65 hp schade van de IS3 hebben ontvangen en de rest van drie arties.

Visie voor arty is om campende TDs uit positie te krijgen, niet om agressief spelende tanks te beschieten. Laten we eerlijk zijn, het feit dat de S-51 uit Seriouzz z'n potje zo boos is dat hij een keer een potje heeft waar hij een agressief, niet stilstaande tank meerdere malen niet raakt, is toch wel blijk dat er wat verkeerd is?

Edit: Iemand het één na laatste potje van Circon gisteren nog gezien? Geheel relevant in deze discussie: http://www.twitch.tv/circon/b/560075327 vanaf 6u39m. En dat was nadat een eerder potje een platoongenoot, on the move met 60km/h een 1000+ hit kreeg van arty op Highway.

[ Voor 10% gewijzigd door Riegah op 21-08-2014 16:21 ]

Verwijderd

Arty zou actief spel moeten promoten, door juist de campers hard af te straffen. In de praktijk blijkt arty juist het tegenovergestelde effect te hebben, door die actieve spelers af te straffen. Doordat slechte spelers actief spelen zien afgestraft worden, gaan ze zelf niet actief spelen, maar beginnen campen. Doordat er minder actieve spelers zijn, worden die nog meer gefocust door arty, waardoor ze harder worden afgestraft, wat de slechte spelers zien, waardoor ....

Ik zeg niet dat arty moet verwijderd worden, maar wel dat de rol fundamenteel veranderd moet worden. De trend van WG de laatste tijd (alle mappen vlakker maken + veel meer lineair) helpt ook niet op dit vlak.

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Panther 2 zojuist vrijgespeeld en gekocht. *O*

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• SurfBoy
Heb sinds gisteren de t32 unlocked. Amazing tank, de t29. Alleen weet niet of het nu nog waard is om de t32 te gaan kopen. De zelfde gun met een paar betere stats. Die accuracy lijkt me niet fijn, omdat je in tier 10 kan komen, samen die 198 pen kom je bijna door geen een geangelde tier 10 ofzo heen. Heb geen premium account of premium tank, wil wel de t34 ooit gaan kopen, voor me crew te trainen en credits. Maar die koop ik liever wanneer die goedkopen is met gold ofzo.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Als je de credits hebt gewoon die T32 kopen even doorbijten tot je hem full ops hebt. Gewoon ook alvast crew trainen voor in je T34 wanneer je die gaat halen :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

En de daaropvolgende, de M103, vind ik persoonlijk wel een geweldige tier 9 tank.
De T32 vond ik niet zo. De matige pen gaf me tegen de hogere tiers de nodige frustratie momenten.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Riegah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:14:
[...]

Edit: Iemand het één na laatste potje van Circon gisteren nog gezien? Geheel relevant in deze discussie: http://www.twitch.tv/circon/b/560075327 vanaf 6u39m. En dat was nadat een eerder potje een platoongenoot, on the move met 60km/h een 1000+ hit kreeg van arty op Highway.
Wat een janker. En dat is een pro speler die kennelijk leeft van giften?

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 17:35
PcDealer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:41:
[...]

Wat een janker. En dat is een pro speler die kennelijk leeft van giften?
idd vroeger was het erger en toen werd er lang niet zo veel gezeurd als dat het nu is.. vroeger was het normaal om 5 arties per game te hebben
snowD schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:47:
[...]

idd vroeger was het erger en toen werd er lang niet zo veel gezeurd als dat het nu is.. vroeger was het normaal om 5 arties per game te hebben
Nooit de beta gespeeld zeker.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06:21

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Meh, neteen paar potjes gedaan. Ging best lekker, haal ik net de 3 dagen premium binnen. Helaas kan ik de komende dagen niet spelen ivm verhuizing.... Jammer

Whatever.

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:43
User schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:59:
[...]
Nooit de beta gespeeld zeker.
Tijdens de beta vielen de SPGs juist heel erg mee. Voor een hele lange tijd ging de Duitse lijn maar tot de Hummel, en die van de russen tot de SU-14. Zelfs toen het tot tier 8 ging, kwam je meestal maar 1 of 2 SPGs per team tegen.

• Inrage
Ace Tanker gehaald op de WT E100 met 4312 Damage en 552 Assisted damage en 1 spot. Wie doet het met minder damage? :) Daarvoor had ik 2nd class met 6151 damage en ook 6 kills. Bizar hoor.

[ Voor 23% gewijzigd door Inrage op 21-08-2014 22:11 ]

ThomasG schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:04:
[...]
Tijdens de beta vielen de SPGs juist heel erg mee. Voor een hele lange tijd ging de Duitse lijn maar tot de Hummel, en die van de russen tot de SU-14. Zelfs toen het tot tier 8 ging, kwam je meestal maar 1 of 2 SPGs per team tegen.
Dat bedoel ik dus. In die periode hoorde ik niemand janken over arty.

Probleem is niet arty, het probleem is hoe arty geïmplementeerd is.

Ff die match van Circon gedeeltelijk bekeken. Gast, stop met janken over kamperen, had direct doorgepushed ofzo. Maar neeeee, die brug is o zo gevaarlijk dus we gaan lekker kamperen en janken over kamperen!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:49

Rianata

Have you played Atari today?

User schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:11:
[...]
Dat bedoel ik dus. In die periode hoorde ik niemand janken over arty.

Probleem is niet arty, het probleem is hoe arty geïmplementeerd is.

Ff die match van Circon gedeeltelijk bekeken. Gast, stop met janken over kamperen, had direct doorgepushed ofzo. Maar neeeee, die brug is o zo gevaarlijk dus we gaan lekker kamperen en janken over kamperen!
Het verhaal is iets genuanceerder, volgens mij wouden ze als platoon een statement maken tegen de wijze waarop arty is geimplementeerd en wordt gespeeld op dit moment, beetje vergelijkbaar met hoe sommige spelers nu in Warthunder de bommenwerpers aanpakken (focussen en teamkillen). Zij besloten om te campen en arty niet de gelegenheid te geven ze af te schieten en het een draw te laten worden..... wel flauw. Desalnietemin mag ik graag naar zijn stream kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Rianata op 21-08-2014 22:35 ]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ja, het is natuurlijk frustrerend tot en met als je in je top Tier heavy E-75 op volle snelheid heuvelaf in twee schoten door een Tier7 arty wordt neergemaaid (zoals ik gisteren :/ ). Ik blijf erbij dat arty een NPC zou moeten zijn. Off-map arty support op te roepen door een light. En dan max 2 keer per light per battle oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Edmin schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:14:
Ja, het is natuurlijk frustrerend tot en met als je in je top Tier heavy E-75 op volle snelheid heuvelaf in twee schoten door een Tier7 arty wordt neergemaaid (zoals ik gisteren :/ ). Ik blijf erbij dat arty een NPC zou moeten zijn. Off-map arty support op te roepen door een light. En dan max 2 keer per light per battle oid.
Gisteren hadden wij ook een arty platoon dat puur en alleen op ons aan het focussen was.. Want wij waren paars en blauw! Werd je gespot dan vielen er binnen 10 seconde wel 1 of 2 shells bij je in de buurt. Ondanks dat ik niet in een vast patroon bewoog kreeg ik toch een shell vol in mijn gezicht.. En leuk dat hij het vond..

En in arty cover gaan staan? Probeer dat maar op Fiery Salient... :/ :/ :/ :/ :/ :/

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Laatst online: 02-05 14:13
SurfBoy schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 18:06:
Heb sinds gisteren de t32 unlocked. Amazing tank, de t29. Alleen weet niet of het nu nog waard is om de t32 te gaan kopen. De zelfde gun met een paar betere stats. Die accuracy lijkt me niet fijn, omdat je in tier 10 kan komen, samen die 198 pen kom je bijna door geen een geangelde tier 10 ofzo heen. Heb geen premium account of premium tank, wil wel de t34 ooit gaan kopen, voor me crew te trainen en credits. Maar die koop ik liever wanneer die goedkopen is met gold ofzo.
De t32 is wel wat anders dan de t29. Waar van de t29 de hull nog wel zwak is, is de t32 frontaal bijna niet te pennen. Tegen tier 10 is wel lastig, maar daar heb je ook gold shells voor. (Damage doen op een t10 speelt volgens mij wel in de +credits) Ik vond m moeilijk om erg goed te spelen, maar het is gelukt en vaak wanneer ik een pot of 3/4 achter elkaar op de tank speelde lukte het me wel om een mooie score te halen (ace of first class). Vooral de Pen van de gun moet je mee weten om te gaan.

Mja 4k potential damage received in een game waar je voor je gevoel eigenlijk niet zo veel bijzonders hebt gedaan is wel _/-\o_

Nu aan het sparen voor de M103, die gun schijnt erg leuk te zijn op tier 9. Hopefully worth the grind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Toch jammer dat WoT Blitz geen replays heeft :P
Gisteren echt een heel fijn potje gehad, ik dacht dat we dik gingen verliezen, binnen no-time stonden we 4-1 achter (dus 3vs6).. Het werd toen snel 4-3, maar mijn falende teamgenoten lieten zich veels te makkelijk afschieten en zo stond het ineens 6-3. (1vs4) Ik zag de bui al hangen, maar ik had het geluk dat de overgebleven tanks 1) niet samenwerkten 2) de laagste tiers waren. Maar zelfs dan hadden ze mij makkelijk uit kunnen schakelen. Had nog halve health over, en 2 van de 4 waren nog full health.

Het jammere was dat dit potje nét voor 20:00 en de XP-reset was gestart -O- Jammer dat hij het potje niet telt ook al rond je hem ná 20:00 af :P

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/nec8z9.png
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/33v2r91.png

M'n eerste Kolobanov's Medal in Blitz :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Dat veel gasten in arty's focussen op iedereen die groen of beter is dat is de laatste tijd wel enorm duidelijk.
Zelfs al sta ik volledig safe dan krijg ik soms nog shell na shell in de buurt, terwijl er teammaten vol in het open staan.

Gisteren zelfs 4 arty's die alles lieten rijden en continu op mij bleven schieten als ik gespot werd.
Beste was nog dat ik met 6 hp over bleef nadat ik 3 directe hits ontving (leuk gedetracked worden door je eigen teammaat nadat ik al mijn repairkit had gebruikt) en daarna zelf de arty's af schoot.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
solique schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:57:
Dat veel gasten in arty's focussen op iedereen die groen of beter is dat is de laatste tijd wel enorm duidelijk.
Zelfs al sta ik volledig safe dan krijg ik soms nog shell na shell in de buurt, terwijl er teammaten vol in het open staan.

Gisteren zelfs 4 arty's die alles lieten rijden en continu op mij bleven schieten als ik gespot werd.
Beste was nog dat ik met 6 hp over bleef nadat ik 3 directe hits ontving (leuk gedetracked worden door je eigen teammaat nadat ik al mijn repairkit had gebruikt) en daarna zelf de arty's af schoot.
Yep idem dito. Laatste stond ik achter een rotsblok waar mijn hele tank achter verscholen was, ik was volledig arty safe.. en nog steeds 2 of 3 shells die erop knalde :') en verderop waren tanks van ons gespot in het open en die werden niet beschoten door de arty :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Moeten jullie maar niet zo verrekte goed zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Gisteren geen arty shell gezien :+ Alles ging perfect, behalve mijn paar tier 10 games. Echt alles wat mis kon gaan ging mis.. zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Gisterenavond in tien potjes vier keer Fiery Salient gehad, waarvan drie keer met 3 of meer arty (tier 9/10).
Dan ben je gewoon niet aan het schieten, alleen maar arty shells ontwijken en wat proberen te spotten voor je eigen arty. De enige "leuke" pot was degene waar er geen arty was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rianata schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:34:
[...]

Het verhaal is iets genuanceerder, volgens mij wouden ze als platoon een statement maken tegen de wijze waarop arty is geimplementeerd en wordt gespeeld op dit moment, beetje vergelijkbaar met hoe sommige spelers nu in Warthunder de bommenwerpers aanpakken (focussen en teamkillen). Zij besloten om te campen en arty niet de gelegenheid te geven ze af te schieten en het een draw te laten worden..... wel flauw. Desalnietemin mag ik graag naar zijn stream kijken.
Ik heb niet het hele potje gezien dus wist niet dat ze uiteindelijk op een draw speelden. Helemaal bizar trouwens. "Om te bewijzen dat arty kamperen bevorderd kiezen wij er voor om te kamperen om er zo voor te zorgen dat niemand iets kan doen!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

W00t.. ik heb een M3 Lee!!!!

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Die tank is anders best pro. Je moet hem alleen als een soort sniper/TD spelen. Het kanon is misschien niet het meest accuraat, maar wel erg voorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Vind uit waar de spotting points op die tank zitten, dan kan je vanuit kleinere bosjes snipen als je je tank onder de goede hoek neerzet. Anders is het ding onspeelbaar.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

themaxter schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:30:
Gisterenavond in tien potjes vier keer Fiery Salient gehad, waarvan drie keer met 3 of meer arty (tier 9/10).
Dan ben je gewoon niet aan het schieten, alleen maar arty shells ontwijken en wat proberen te spotten voor je eigen arty. De enige "leuke" pot was degene waar er geen arty was.
Dit.. het zag er ongeveer zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OqJLBbe.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de vloek die ik heb bij het afronden van een grind blijft bestaan. Had nog 2000 xp nodig, 1 overwinning dus, maar de teams die ik krijg... |:(

T10 battle, ik ben een van de weinige T8's op een verschrikkelijke map voor mijn tank. 48% win chance, omdat de WTF100 in mijn team een unicum is. Hij heeft een whopping 150 damage gedaan dat spel d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

ThomasG schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:19:
[...]
Die tank is anders best pro. Je moet hem alleen als een soort sniper/TD spelen. Het kanon is misschien niet het meest accuraat, maar wel erg voorspelbaar.
BTU_Natas schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:34:
[...]

Vind uit waar de spotting points op die tank zitten, dan kan je vanuit kleinere bosjes snipen als je je tank onder de goede hoek neerzet. Anders is het ding onspeelbaar.

Succes
Het is wel een WN8 generator... Stock met 50% crew na 3 poten gemiddeld 1600WN8. De expected values zijn gewoon niet zo hoog, dus met vier treffers en 1 kill ben je al een baas in dat ding. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Edmin schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:11:
[...]

[...]

Het is wel een WN8 generator... Stock met 50% crew na 3 poten gemiddeld 1600WN8. De expected values zijn gewoon niet zo hoog, dus met vier treffers en 1 kill ben je al een baas in dat ding. :P
Al zou je elke game beginnen met 4k wn8, ga ik nog niet in die nachtmerrie rond rijden, net zoals de t6 franse TD.

Ik heb met je te doen.. zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

14,5K XP tot de M4 lijkt idd wel een heel eind weg.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

BTU_Natas schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:13:
[...]

Al zou je elke game beginnen met 4k wn8, ga ik nog niet in die nachtmerrie rond rijden, net zoals de t6 franse TD.

En de Tier 7 Franse TD en de Tier 8 Franse TD.. die hele lijn is voor mij nog steeds een vraagteken waarom ik die gestart ben.
Edmin schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:17:
14,5K XP tot de M4 lijkt idd wel een heel eind weg.... :D
Dat heb ik bij andere tanks ook die gedachte.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTU_Natas schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:13:
[...]

De ARL V39? Niet de beste TD, maar zeker geen nachtmerrie. De 105mm is echt goed op T6.

En de VK 45.02 A is officieel afgerond!
Researched:
VK 45.02 (P) Ausf. B researched.
Undistributed experience spent: 168720.
Free Experience spent: 0.

Jammergenoeg net zoals bij de T54E1 de stats van de tank compleet vernietigd in de laatste 20k xp grind (toeval of niet?). Geen 70%+ WR zoals ik heel de tijd had, maar teruggevallen naar een whopping 63% :X Gelukkig met de average xp toch niet onder de 1200 average gezakt, maar het had veel meer kunnen en moeten zijn. Dusja, zeer goede tank, maar door de laatste dagen toch een verschrikkelijk slecht gevoel aan over gehouden (ook al is dit niet door de VK, maar door de "f*ck you"-MM).

Dit is een screenshot van de BESTE MM die ik vandaag heb gehad.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yXbWGDJ.jpg?1
Windstorm, zij hebben 2 T10 heavies en een T10 arty, wij hebben een "I am sniper"-T10 medium en een T10 arty die niet weet dat hij op de linkermuisknop moet klikken. Ja, we hadden een gigantisch grote kans om dat gevecht te winnen...

Ook tof: op het einde van het gevecht het gevoel hebben dat je niets hebt gedaan (één van de weinige low tier tanks op een verschrikkelijke map voor mijn tank), en dan in het end of game score card zien dat je het 3e meeste damage hebt gedaan 8)7 8)7 8)7 Terwijl slechts 1 vd 3 shots in de zijkant van de IS-3 besloot schade te doen...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LBa2Pp6.jpg?1
En excuses voor de fout in mijn vorig bericht. De WTF had niet 150 damage gedaan, maar slechts 108 :F

Nu heb ik genoeg geklaagd voor vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:51:
[...]

De ARL V39? Niet de beste TD, maar zeker geen nachtmerrie. De 105mm is echt goed op T6.
Nou, toch iemand gevonden die er iets positiefs aan kan vinden. Vrijdag middag borrel zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
BTU_Natas schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:54:
[...]

Nou, toch iemand gevonden die er iets positiefs aan kan vinden. Vrijdag middag borrel zeker?
Ik heb 'em ook nog een poosje terug gekocht, die 105mm gun is echt goed voor zijn tier! Maar buiten dat en de gun arc geen geweldige tank inderdaad, zeker niet slecht maar ook zeker niet OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTU_Natas schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:54:
[...]

Neen, de ARL V39 is niet super, maar zeker niet verschrikkelijk slecht. Heb je er zelf al met gespeeld, of "ik heb gehoord dat het een verschrikkelijke tank is, en daarom vind ik het ook een verschrikkelijke tank"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:30:
[...]

Neen, de ARL V39 is niet super, maar zeker niet verschrikkelijk slecht. Heb je er zelf al met gespeeld, of "ik heb gehoord dat het een verschrikkelijke tank is, en daarom vind ik het ook een verschrikkelijke tank"?
Ik heb er zelf mee gespeeld en het is een ruk tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Ik heb hem helaas zelf gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

DIe Arl is een van de zeer weinige tanks waar ik free xp heb gebruikt om de volgende tank te unlocken, ipv modules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

themaxter schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:07:
DIe Arl is een van de zeer weinige tanks waar ik free xp heb gebruikt om de volgende tank te unlocken, ipv modules.
Zelfde met de Lorraine, wist niet hoe snel ik die crap tank moest skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
  • Laatst online: 15-09 22:53
Ik sluit me aan bij Post, met de 105 mm is de ARL V39 ok niet geweldig maar nu ook niet de bagger td waarvoor iedereen hem uitmaakt hij vergt vermoedelijk wel een speciale speelstijl (57% winrate zonder sixth sense is wel ok denk ik). De Jagdpanzer IV vindt ik persoonlijk erger op tier 6 maar vooral vanwege de bagger gun.
Nemean schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:42:
En de Tier 7 Franse TD en de Tier 8 Franse TD.. die hele lijn is voor mij nog steeds een vraagteken waarom ik die gestart ben.
Dat heb ik bij andere tanks ook die gedachte.. :+
De AMX AC mle. 46 en de AMX AC mle. 48 zijn heerlijke td's vooral de 46, Foch is na de meganerf slechts ok de engine nerf voel je echt en je armor stelt niets meer voor, Foch 155 is blijkbaar kapot generfed maar hier heb ik geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

KeiFront schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:15:
Ik sluit me aan bij Post, met de 105 mm is de ARL V39 ok niet geweldig maar nu ook niet de bagger td waarvoor iedereen hem uitmaakt hij vergt vermoedelijk wel een speciale speelstijl (57% winrate zonder sixth sense is wel ok denk ik). De Jagdpanzer IV vindt ik persoonlijk erger op tier 6 maar vooral vanwege de bagger gun.
JagdPanzer heeft als nadeel dat zijn armor gewoon niets voor stelt. De ARL heeft misschien wel de gun, maar je bent instant gespot en met die wrat op je bovenkant kun je ook niet eens even beetje probeerd te lurken over een heuvel.
KeiFront schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:15:
De AMX AC mle. 46 en de AMX AC mle. 48 zijn heerlijke td's vooral de 46, Foch is na de meganerf slechts ok de engine nerf voel je echt en je armor stelt niets meer voor, Foch 155 is blijkbaar kapot generfed maar hier heb ik geen ervaring mee.
Ben ik het niet mee eens, de AC 46 heb ik (moet ik even naar Maxter kijken) zo'n 3 of 4 keer verkocht uit frustratie. Die TD is gewoon niet betrouwbaar, de ene match heb je front armor als of er een Maus op je front geplakt zit. En de andere match schiet alles door je heen (zelfs een tier 5). Wat betreft de AC 48, is ook een tank waarbij ik de laatste 20k gewoon met free heb afgesloten omdat de frustraties het niet waard waren.

De Foch daarin tegen is gewoon een lekkere tank, heel veel bounced op die tank en met de snelheid heb ik geen probleem mee. Ik ben tragere TDs gewent.

Maar in ieder geval zijn alle Franse TDs spuuglelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tier 5 franse TD is zwaar OP ^^
Lelijk, traag, maar zwaar OP gun voor tier5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de viewrange (400m) veel meer OP voor tier 5, dan de gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 17:35
de S35 CA? heb die alleen gespeelt met de 17Pounder.. heb de andere guns niet geprobeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:47:
De SU-85B heeft 390 op tier 4. Dat is ruim 60 meter meer dan de gemiddelde tier 4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem dan liever de T40 als voorbeeld, die heeft ook 400m viewrange ;)

(en de FCM36PaK40 heeft 400m op T3)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:47:
Helpt ook idd :)

Maar 105mm/300dmg/223 pen @ T5 ???
Pretty sick IMHO :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:57:
Neem dan liever de T40 als voorbeeld, die heeft ook 400m viewrange ;)

(en de FCM36PaK40 heeft 400m op T3)
Hihi, Die Pak40 op Province is standaard 4-6 kills, dat view range :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Vandaag voor het laatst de 60Hz slide show! Whoooo! (sorry, moest ff enthousiast zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Vond dat ding best prima eigenlijk, gun is redelijk voorspelbaar inderdaad en met de gun op de hoek kan je achter beschutting vandaan mooi vuren.

Juist de T32 na de T29 vond ik eigenlijk een beetje jammer. waar je gun op de T29 gewoon top is (en je 'lui' maakt) is ie op de T32 underpowerd. De hull daar in tegen is wel best aardig (itt tot de T29) maar ik zat toch inprincipe altijd hull down. Overigens werkt met die T32 peak a boo best aardig als je zorgt dat je je hull onder de juist hoek hebt, dan komen ze er slecht door je hull heen & met een Large repairkit + repairskills ligt die Track er ook weer op voordat je tegenstander reloaded is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Nu online
Kepro schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:44:
Panther 2 zojuist vrijgespeeld en gekocht. *O*
Alles vrijgespeeld op de top gun en laatste koepel na maar de Panther 2 valt tegen zeg. ;(

Ding is niet voorruit te branden.

[ Voor 6% gewijzigd door Kepro op 22-08-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Panther II is zelfs fully upgraded geen goede tank. Veel sterkte met de rest van de grind! (ik heb nog 78k te gaan tot de E-50 }:| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:55:
De Panther II is zelfs fully upgraded geen goede tank. Veel sterkte met de rest van de grind! (ik heb nog 78k te gaan tot de E-50 }:| )
Ik doe het voor de E50/E50M, dus hopelijk is die het wel waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
Zodra je de E50 met alle modules researched hebt, ben je de Panter zo vergeten. Probleem is alleen dat dat helaas wel even duurt, maar ik zou niet opgeven, ik vind de E50 de leukste T9 die ik heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Nu online
Riegah schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:02:
Zodra je de E50 met alle modules researched hebt, ben je de Panter zo vergeten. Probleem is alleen dat dat helaas wel even duurt, maar ik zou niet opgeven, ik vind de E50 de leukste T9 die ik heb gespeeld.
Gelukkig.

Vraag me af waarom elke tank zo'n beetje een T9 kanon krijgt behalve de Panther 2? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:27

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Kepro schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:04:
[...]

Gelukkig.

Vraag me af waarom elke tank zo'n beetje een T9 kanon krijgt behalve de Panther 2? :?
Ik begrijp echt niet waarom je de lange 88 zo slecht vind. Die gun die ze op de indien steken is een stuk slechter, t44 gun is ook niet echt een pareltje. Accuracy op de STA-1 is ook om te huilen, met de 20 extra pen ben je niks als de shell gewoon rond de tanks vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Nu online
Joindry schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:13:
[...]

Ik begrijp echt niet waarom je de lange 88 zo slecht vind. Die gun die ze op de indien steken is een stuk slechter, t44 gun is ook niet echt een pareltje. Accuracy op de STA-1 is ook om te huilen, met de 20 extra pen ben je niks als de shell gewoon rond de tanks vliegen.
Lange 88 heb ik nog niet ;) maar ik laat me verrassen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste battle met de VK 45.02 B

Defeat
Battle: Karelia
Vehicle: VK 45.02 (P) Ausf. B
Experience received: 4.078
Credits received: 106.143
Battle achievements: High Caliber, Steel Wall, Master Gunner, Sharpshooter, Cool-Headed, Mastery Badge: "Ace Tanker"
WN8: 21543 (100)

Epic teams are epic :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4JvHKl4.jpg?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Cv3UX2Q.jpg?1
Joindry schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:13:
[...]

De topgun van de indien heeft dezelfde accuracy, aimtime en alpha, lichtjes hogere RoF en penetration. Wat is daar slechter aan?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2014 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 15-09 15:00
BTU_Natas schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:40:
Vandaag voor het laatst de 60Hz slide show! Whoooo! (sorry, moest ff enthousiast zijn)
Hoezo? Nieuwe monitor gehaald?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:27

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

quote]seriouzz schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:19:

De topgun van de indien heeft dezelfde accuracy, aimtime en alpha, lichtjes hogere RoF en penetration. Wat is daar slechter aan?
[/quote]

Sinds recent? Die hadden vroeger toch verschillende stats? Aimtime lag stuk hoger op de indien dan de lange 88. Weet niet of de bordkanone gebuffed is of de lange 88 nerfed. Maar stats waren verschillend. If not, was de dispersion on the move gewoon veel erger op de indien. Ik herinner me de indien grind als veel vervelender als de panther II grind. Hoewel ik normaalgezien goed uit de voeten kan met tanks met goede depression vond ik echt niks aan die indienpanzer. Tier VIII medium is vandaag zeker al brutal, met het verdwijnen van battletier X.

[ Voor 11% gewijzigd door Joindry op 22-08-2014 21:18 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.