[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste
Acties:
  • 42.452 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:56
Rianata schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:25:
Omdat het vandaag allemaal mee zat en ik nog een leuke korte replay had liggen, hierbij een potje in de T49, klein maar fijne mini Hellcat, die hopelijk niet generfed wordt zoals de Hellcat in (een van) de volgende updates.

[video]
Gaat wel heel makkelijk zo met de kills voor je :9 fijne mini map is dat. Even mijn OMC uitpluizen of ik dat ook heb.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:10
Rianata schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:25:
Omdat het vandaag allemaal mee zat en ik nog een leuke korte replay had liggen, hierbij een potje in de T49, klein maar fijne mini Hellcat, die hopelijk niet generfed wordt zoals de Hellcat in (een van) de volgende updates.

[video]
Ik denk dat ik overstap van de Hellcat op de T49 als funtankje na de nerf, afhankelijk van hoe erg het is natuurlijk :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Haal ik zomaar even Ace op de jagdpanther :) daardoor is ineens Tier8 in zicht, want het was ook mijn x5 potje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
het leuke bij exnom is dat ze zwaar anti pools waren haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:58

wontcachme

You catch me? No you wont

Wie heeft die awesome intro bij de Kharkov map gemaakt? Klinkt echt een heel stuk beter dan sommige andere intro's en geeft echt een gevechtsgevoel. Vanaf een seconde of 35 komt het mij ook enigszins bekend voor uit iets van een film ofzo.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muziek? Is er verschillende muziek bij elke map?

*gaat in zijn settings kijken*

*ziet dat de muziekslider op 0 staat*

Owwww :>

*besluit toch niet de slider te verschuiven*

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Zo.. lekkere sessie gehad :) paar potjes met onder andere de Bat Chat gedaan en dat ging erg goed.

WN8: 5 106 (100) Avg.Tier: 10.0
Battles: 10/13 76.92% 1.55

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij ging het bagger, kon een paar potjes spelen maar de teams waren veelal snel weg waardoor ik met de PTA niet genoeg damage kon doen ter ondersteuning. Aantal potjes ging het weliswaar wel (uitzonderlijk) goed maar ook daar erg veel pech (o.a. 3x een zo goed als stilstaande T-54 missen op 400m, detrack op een 1390 op 10m en vlak erna een bounce op een oneshot Foch die hem kwam helpen).

Maar de goede potjes maakten het wel weer leuk :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:21

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zucht.. Geoneshot worden in je T110E5 door een GW Tiger P (Tier 8 arty).. Google maps players zijn nog steeds actief it seems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Nemean schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:41:
Zucht.. Geoneshot worden in je T110E5 door een GW Tiger P (Tier 8 arty).. Google maps players zijn nog steeds actief it seems.
Even better, die Tree is nu Top Of The Tree, so prepare to be clicked upon :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:58

wontcachme

You catch me? No you wont

Ze zijn er nog steeds en de aantallen lijken weer toe te nemen. Het helpt al niet dat er een arty special is en ook niet dat ze accurater zijn geworden een tijd geleden. Sommige arty's zijn ziekelijk precies ook zonder aimen.

Tegenwoordig vaak weer 3+ arty's per kant waar het een paar maanden geleden nog 1 a 2 was. Denk dat alle TD spelers weer overgestapt zijn. Kunnen blijkbaar niet zonder hun big gun...

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren ook on the move geraakt in mijn bc... 1700hp damage door zo een google maps speler...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, hier niet anders, 2-3 van mijn potjes ben ik zelf voor 1000+ geraakt in mijn PTA en ook 2x mijn platoongenoot in de Conqueror.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

En dat ondanks dat ik als arty magneet naast je stond :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arties will be Arties .

Altijd tof, 3 enemy Arties , die alleen maar op mij focussen (hooray, xvm!) Voor iedereen dat Arties tof vindt, raad ik deze site aan: https://maps.google.com

Jij hebt dezelfde ervaring, zonder anderen lastig te vallen! Win-winsituatie!

Houdt het aub bij normaal woordgebruik.

[ Voor 21% gewijzigd door psychoclown op 19-08-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken de term "Arties " niet, maar aanstootgevend vind ik het wel. En nee ik ben geen artyfan.

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 19-08-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Ik heb alleen nooit een beduidend hoog troll-element in Google Maps gevonden. Reacties (Skycancer? Really?) als hierboven zijn waarschijnlijk precies de reden dat een deel van de arty-spelers juist arty spelen. Ik zie ze in ieder geval met een glaasje ranja en kinderlijke schaterlachjes achter hun bureautje zitten, in het uurtje dat ze mogen spelen van mama, vol genietend van alle aandacht dat ze krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:33:
Ik ken de term "Arties " niet, maar aanstootgevend vind ik het wel. En nee ik ben geen artyfan.
Word nochtans heel vaak gebruikt ;)

Edit: ik geef het op voor vandaag. Geen enkele maal >50% win chance gehad, en de stats van mijn VK 45.02 A daardoor geruïneerd. Bye bye 72% WR, hello 66% WR ;(

[ Voor 26% gewijzigd door psychoclown op 19-08-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:26
Vaak genoeg dat glaasje ranja omgegooit bij het schuddebuiken omdat wéér een onnozele tank na gespot te zijn nog steeds tientallen seconden stil blijft staan, om pas te gaan rijden wanneer er een shell op z'n dak terecht komt.
Tegelijkertijd wordt het voor arty ook steeds meer een uitdaging om al die spelers die wél goed dekking zoeken of onvoorspelbaar rijden te raken want dat zijn er ook steeds meer en meer.

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:19:
Arties will be Arties .

Altijd tof, 3 enemy Arties , die alleen maar op mij focussen (hooray, xvm!) Voor iedereen dat Arties tof vindt, raad ik deze site aan: https://maps.google.com

Jij hebt dezelfde ervaring, zonder anderen lastig te vallen! Win-winsituatie!
:N

[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 19-08-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:40:
[...]

Word nochtans heel vaak gebruikt ;)
Door jou misschien. Ben dat woord nog nooit tegengekomen. En ik speel het spel toch al een poosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:53:
[...]

Door jou misschien. Ben dat woord nog nooit tegengekomen. En ik speel het spel toch al een poosje.
Op Reddit wordt naar arty verwezen door ofwel clickers ofwel (sky)cancers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Toch vind ik het ook geen nette term, en het feit dat het op Reddit gebruikt wordt betekent niet dat dat hier ook moet toch? Luchtkanker klinkt niet als een aardige benaming voor mensen die SPG's spelen, of wel? Verder natuurlijk aan een ieder om te bepalen wat hij/zij wel en niet vindt kunnen, maar mij doe je er geen plezier mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Bij World of Warships heb je in plaats van van birds eye view, dat je met de camera verticaal omhoog gaat. Dus meer overzicht krijgt, en van daaruit moet aimen. Je camera zit dan nog steeds vast aan je tank, maar je kunt wel iets inzoomen. Als ze dat systeem implementeren voor de SPGs in WoT, en vervolgens de damage per schot omlaag halen, de rate of fire en mobiliteit verbeteren. De SPGs worden dan een support tank. Maar ik denk niet dat WarGaming zoiets gaat doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

p0st schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:58:
[...]

Even better, die Tree is nu Top Of The Tree, so prepare to be clicked upon :-(
Is al helemaal onzin dat ze die als Top of the Tree instellen..
wontcachme schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:59:
[...]

Ze zijn er nog steeds en de aantallen lijken weer toe te nemen. Het helpt al niet dat er een arty special is en ook niet dat ze accurater zijn geworden een tijd geleden. Sommige arty's zijn ziekelijk precies ook zonder aimen.

Tegenwoordig vaak weer 3+ arty's per kant waar het een paar maanden geleden nog 1 a 2 was. Denk dat alle TD spelers weer overgestapt zijn. Kunnen blijkbaar niet zonder hun big gun...
Ik heb matches gehad waar er 5 tier 10 arties aan elke kant zaten.. Arty's zijn naar mijn mening tanks voor spelers waar geen skill voor nodig is. Mis je je target kun je altijd nog damage doen door middel van splash..
themaxter schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:07:
[...]

En dat ondanks dat ik als arty magneet naast je stond :+ :D
De laatste tijd zijn die rollen omgedraait dat zie je maar weer.. Cockroaches zijn het, je vermorzelt er 1 en er komen er 2 voor terug. Elke arty zal dat van mij ook te horen krijgen dat het een stel kakkerlakken zijn.
ThomasG schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:22:
Bij World of Warships heb je in plaats van van birds eye view, dat je met de camera verticaal omhoog gaat. Dus meer overzicht krijgt, en van daaruit moet aimen. Je camera zit dan nog steeds vast aan je tank, maar je kunt wel iets inzoomen. Als ze dat systeem implementeren voor de SPGs in WoT, en vervolgens de damage per schot omlaag halen, de rate of fire en mobiliteit verbeteren. De SPGs worden dan een support tank. Maar ik denk niet dat WarGaming zoiets gaat doen..
WarGaming en naar de community luisteren.. misschien in een unieke en ideale wereld hier ver vandaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 13:18
p0st schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:13:
Toch vind ik het ook geen nette term, en het feit dat het op Reddit gebruikt wordt betekent niet dat dat hier ook moet toch? Luchtkanker klinkt niet als een aardige benaming voor mensen die SPG's spelen, of wel? Verder natuurlijk aan een ieder om te bepalen wat hij/zij wel en niet vindt kunnen, maar mij doe je er geen plezier mee :)
Volledig mee eens.
We hebben al meer dan genoeg(lees: veel te veel) scheldende idioten in de WoT community.
Prima als je iets of iemand vervelend vind, maar je hoeft je niet te verlagen tot al dat gescheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CZFoo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-11-2019
Mja, als je vol op je toren geraakt wordt door arty ben je zelf een dom droppie om juist daar lang genoeg te blijven staan. Of je bent nogal weinig inventief om juist daar te gaan staan waarvan ZOVEEL mensen verwachten dát je er gaat staan...

En nee, ook ik ben geen die-hard arty speler. Vind het alleen een beetje jammerlijk om een hele groep (uberhaupt) te betitelen. Zegt mijns inziens veel meer over de betitelaar en zijn capaciteiten (breed meetbaar) dan over arty-spelers.

*cry-cry, TD's zijn te onzichtbaar...
*cry-cry, meds zijn te snel en wendbaar...
*cry-cry, arties raken me te vaak
... allemaal excuses van slechte heavy-spelers. Zelfde als dat 'echte schoonheid zit van binnen' ook verzonnen is door moddervette mensen...

--> ja, is gechargeerd, en met opzet <--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Nog iemand hard bezig met steren/streepjes op zijn loop te verdienen? Ik ben erg close om met mijn kv1 de 3 sterren te halen.

Iemand anders die ook met deze uitdaging bezig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CZFoo
Enige tankje waar ik 2 sterren op heb zitten is mn T49. Zie niet in hoe ik ooit ergens 3 strpen/sterren/whatevers op moet gaan krijgen zonder het een dagtaak te laten bekomen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
Ik ben er niet echt mee bezig, maar vind het wel een leuke toevoeging aan de game.
Heb 4 tanks met de 1e mark, en op de stug sta ik nu op 82%, dus bijna de 2e mark :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je minder gaat presteren, verdwijnen die marks dan weer?
Of is het eens gegeven blijft gegeven?

De teller hiervoor is zeker na een bepaalde release gaan lopen. Ik heb "oudere tanks" met betere prestaties die geen marks hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CZFoo
Marks blijven in bezit, als je slechter (of minder) gaat spelen zakt wel je gemiddelde -en daarmee ook behaalde percentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

CZFoo schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:44:
Mja, als je vol op je toren geraakt wordt door arty ben je zelf een dom droppie om juist daar lang genoeg te blijven staan. Of je bent nogal weinig inventief om juist daar te gaan staan waarvan ZOVEEL mensen verwachten dát je er gaat staan...

En nee, ook ik ben geen die-hard arty speler. Vind het alleen een beetje jammerlijk om een hele groep (uberhaupt) te betitelen. Zegt mijns inziens veel meer over de betitelaar en zijn capaciteiten (breed meetbaar) dan over arty-spelers.

*cry-cry, TD's zijn te onzichtbaar...
*cry-cry, meds zijn te snel en wendbaar...
... allemaal excuses van slechte heavy-spelers. Zelfde als dat 'echte schoonheid zit van binnen' ook verzonnen is door moddervette mensen...

--> ja, is gechargeerd, en met opzet <--
Ik neem aan dat je berichtje op mij gericht is, mag je best op de man spelen.

Ik ken je niet en jij mij waarschijnlijk ook niet en dat moeten we maar zo houden. Ik heb zelf ook arty gespeeld en niet alleen op mijn eigen account, het feit dat je 1000+ damage kunt doen met een tier 7 of 8 arty is naar mijn mening een veelste groot impact op het verloop van het spel. Het zelfde met de tier 6 Britse arty, dat ding kan je en permatracken en over elke berg heen raken. De reden waarom ik al mijn arty verkocht heb heeft 1 simpele reden, het is OP en te triest om er mee te spelen.

En ik geef het eerlijk toe; ik ben een arty hater. Ik durf met zekerheid te zeggen dat mocht er een tank filter komen dat er heel wat Google Maps players tegen hun soort genoten mogen gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hierbij mijn excuses aanbieden voor de verkeerde keuze van de woorden die ik heb gebruikt. Ik was erg pissed op de moment van schrijven, en dan vliegen er soms verkeerde woorden uit.
CZFoo schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:44:
Ik heb helemaal niet geklaagd dat ze me raken, wel dat ze (door XVM veronderstel ik) alleen focussen op mij. Daarnet nog een mooi voorbeeld gehad, T9 game op Prokhorovka, ik in de VK 45.02 A. Een AMX 50 100 staat een hele poos stil, terwijl hij gegarandeed gespot is. Een nog slechtere Type 61 staat letterlijk in het midden van de map stil, en ik zit heel de tijd te zigzaggen. Nu mag jij eens raden op wie alle 3 vijandelijke arties focussen?

Gelukkig ben ik niet onervaren met het ontwijken van hun shells, waardoor ik in het totaal 50 damage nam. Hetgene dat mij pissed maakt is het feit dat er zoveel easy targets zijn voor hun, vaak in nog gevaarlijkere tanks die stil staan en veel minder bepantserd zijn, maar ze toch nog mij hopen te raken, omdat ik betere stats heb. En dan het argument dat arties campen tegengaan ontgaat mij helemaal.

Ja, het zal campen tegengaan als er slechts 1 arty is, die de JagpzE-100 aanpakt die zich ergens verschanst. Maar je krijgt juist het tegenovergestelde effect wanneer er 4/5 arties zijn in elk team. (gelukkig is er momenteel niet meer de situatie waarbij er 8-14/15 arties per team zijn :) Ook al zou dat een mooie oplossing zijn, battles met 15 arties in elk team :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:10:
Ook al zou dat een mooie oplossing zijn, battles met 15 arties in elk team :*) )
Daar wil ik zelfs geld voor neer leggen om niet meer tegen arty spelers uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Het staat dan nochtans ook ongeveer in elke guide, arties moeten focussen op de gevaarlijkste speler, niet op het kleine grut.

Als ze jou zien zigzaggen enzo, zien ze echt wel dat jij de meer ervaren speler bent, ook zonder XVM (wat natuurlijk echt wel vaak zal meehelpen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Hoe minder blauwen en paarsen er rondcrossen bij de tegenstander hoe beter :7

(Alles) Voor onze winkansen natuurlijk he :*)

[ Voor 24% gewijzigd door J0rn op 19-08-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Als je toevallig blauw of paars bent, kan je de "sterkste speler eerst taktiek" ook heerlijk misbruiken.

Daag de arty uit, en zorg dat ze (minimaal 3 arty) steeds op jouw schieten, hou dat lang genoeg vol, en je kan zonder damage te doen, een aardige winstreak creeeren.

Soms word je zo hard gepind door de vijandelijk arty, dat je gedwongen wordt bovenstaande uit te voeren.

Het werkt 2 kanten op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hierbij mijn excuses aanbieden voor de verkeerde keuze van de woorden die ik heb gebruikt. Ik was erg pissed op de moment van schrijven, en dan vliegen er soms verkeerde woorden uit.
Kijk, dat siert je weer. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Ikzelf kan arty nooit ontwijken, wordt 1x gespot waar ik arty safe sta en als ik daar ook maar een metertje van weg ga en gespot wordt schiet er arty op mij. Ookal sta ik daar 5minuten lang ze wachten gewoon. Zelfs met mijn Chaffee wordt ik vanaf de lucht beschoten door arty wanneer ik 60km/h zigzag rijdt. Dat het dan ook nog eens mogelijk is om mij te kunnen raken vindt ik al helemaal onzin.

Wat een goede speler en een unicum onderscheiden is dat ze supersnelle reacties hebben en dat ze in staat zijn om je te raken of teminste een goed schot proberen te landen in 0,5-1seconde tijd. Kijk maar eens naar al die streams hoe snel ze schieten. Voor artillery is dat niet moeilijk, die kan 8seconden wachten om lekker te aimen daarna een schot van 2k damage doen, kopje koffie halen, weer schieten en in staat zijn om evenveel damage te doen als een super goede speler die echt moeite heeft gedaan.

Maar wat ik nog het ergste vindt is dat ze mij gaan commanderen.
Ik heb een paar dagen geleden een Chaffee gekocht met ghetto crew dus camo of SS dus ik ga nog mooi niet scouten. Gaat artillery mij neerknallen omdat er niks is gespot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
BTU_Natas schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:26:
Als je toevallig blauw of paars bent, kan je de "sterkste speler eerst taktiek" ook heerlijk misbruiken.

Daag de arty uit, en zorg dat ze (minimaal 3 arty) steeds op jouw schieten, hou dat lang genoeg vol, en je kan zonder damage te doen, een aardige winstreak creeeren.

Soms word je zo hard gepind door de vijandelijk arty, dat je gedwongen wordt bovenstaande uit te voeren.

Het werkt 2 kanten op. :+
Hmmm, 0 damage potje en erop vertrouwen dat je team de overwinning wel binnensleept? Ergens klinkt dat niet als een spelopvatting van een unicum :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:04
Het grootste probleem met arty is dat ze het gebied verkleinen zonder dat je er iets tegen kunt doen. Zoals hier al eerder gezegd werd door de pro-arty spelers, je moet er gewoon voor zorgen dat je op een plek staat waar arty je niet kan raken. Op zich is dit meestal best simpel natuurlijk, alleen daarmee kun je al snel meer dan 50% van de map niet gebruiken.

Alleen al omdat er arty in het spel is kun je dus niet even lekker die tank flanken omdat je dan in een stuk komt waar ze je kunnen raken. Naar mijn idee past arty gewoon niet in het spel en zorgt het er alleen maar voor dat het spel minder dynamisch wordt. Je spelgebied wordt er kleiner door en campen wordt juist gepromoot. Beide zijn punten die je in zo'n spel juist wilt voorkomen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Laatst online: 18:26
Nemean schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:10:
[...]

Ik heb zelf ook arty gespeeld en niet alleen op mijn eigen account, het feit dat je 1000+ damage kunt doen met een tier 7 of 8 arty is naar mijn mening een veelste groot impact op het verloop van het spel.
Dus je speelt ook geen ISU152 of KV-2 meer omdat die ook vreselijk veel damage kunnen doen op Tier 8/6? (KV-2 kan ook 1000+ doen). Beetje kromme redenatie vind ik dat, tenslotte hebben beide teams arty, dus geen enkel team heeft echt een voordeel. En op tier 10, speel je ook geen WT E100 zeker, omdat die ook een veelste grote impact heeft op een team (en die worden niet evenredig over beide teams verdeeld, dus die hebben echt een grote impact op het verloop van het spel!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
blonderulez schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:21:
[...]

Dus je speelt ook geen ISU152 of KV-2 meer omdat die ook vreselijk veel damage kunnen doen op Tier 8/6? (KV-2 kan ook 1000+ doen). Beetje kromme redenatie vind ik dat, tenslotte hebben beide teams arty, dus geen enkel team heeft echt een voordeel. En op tier 10, speel je ook geen WT E100 zeker, omdat die ook een veelste grote impact heeft op een team (en die worden niet evenredig over beide teams verdeeld, dus die hebben echt een grote impact op het verloop van het spel!)
Die moeten jou in zicht hebben, er kan niks voor staan en de range is maar het vierkantje wat elke speler heeft. Dit is een beetje een domme redenatie naar mijn mening.

Edit:
Naar alle closed beta spelers die hier zijn: Het is jullie schuld dat arty er nog is. Als jullie nou meer gezeurd hadden waren ze er niet :(

[ Voor 8% gewijzigd door dr34m3dd op 19-08-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xVJ
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-02-2023

xVJ

Ook al zou dat een mooie oplossing zijn, battles met 15 arties in elk team :*) )
ik hoop ook zo dat Karl niet alleen maar een 1 april grap was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Laatst online: 18:26
dr34m3dd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:25:
[...]

Die moeten jou in zicht hebben, er kan niks voor staan en de range is maar het vierkantje wat elke speler heeft. Dit is een beetje een domme redenatie naar mijn mening.
Als ik achter een huis sta kan arty mij ook niet raken, als ik niet gespot ben, weet arty niet waar ik ben.... Het gaat niet om dat aspect, het gaat om het aspect dat arty te veel damage kan doen, terwijl er meer tanks zijn die dat kunnen, en die tanks zijn niet altijd even verdeeld over beide teams. Dus mijn standpunt is dat geen van beide teams een voordeel heeft van arty En ja, ik vind het ook niets als er 4-5 arties per team zijn, maar 1 of 2 vind ik prima. Perfect tegen die campende TD's bij de base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CZFoo
Nemean schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:10:
[...]

Ik neem aan dat je berichtje op mij gericht is, mag je best op de man spelen.

Ik ken je niet en jij mij waarschijnlijk ook niet en dat moeten we maar zo houden. Ik heb zelf ook arty gespeeld en niet alleen op mijn eigen account, het feit dat je 1000+ damage kunt doen met een tier 7 of 8 arty is naar mijn mening een veelste groot impact op het verloop van het spel. Het zelfde met de tier 6 Britse arty, dat ding kan je en permatracken en over elke berg heen raken. De reden waarom ik al mijn arty verkocht heb heeft 1 simpele reden, het is OP en te triest om er mee te spelen.

En ik geef het eerlijk toe; ik ben een arty hater. Ik durf met zekerheid te zeggen dat mocht er een tank filter komen dat er heel wat Google Maps players tegen hun soort genoten mogen gaan spelen.
Nee ik speel nergens op de man, als ik dat zou doen zou ik er een naam bij zetten aan wie het gericht is. Dus dat we maar afstand moeten houden is een snelle aanname, ik ga ervan uit dat ik best een aardige gozer ben, jij van jezelf waarschijnlijk ook dus dat maakt twee aardige gozers imho.

Enniewee: wat ik wil zeggen (en ook zei) is dat ik de kritieken veelal ongegrond vind. Zoals hierboven is gezegd heft niemand een direct voordeel van arty aangezien elk team ze heeft. Zo zijn de overage argumenten ook erg dun qua houdbaarheid: 'niet het hele veld gebruiken' > mja, dat kan je met de 8.8 JgTig ook niet; is te traag. En no way dat een arty (tenzij o zo begeerde unicum) het voor elkaar krijgt jou uit het veld te schieten als je zigzaggend rijdt. Gemiddelde arty is te traag met aimen als je meer dan 2 blokjes van het veld gebruikt. (en beetje aan je stuur rukken is geen zigzaggen ;)) Prio ben je sowieso meestal wel als je paars bent...

Het siert je dat je geen arty spelt omdat het OP zou zijn, ik hoop alleen wel dat je dan in het het enemy team terecht komt want ik heb graag spelers om me heen die spelen waar ze goed in zijn + wat de winkansen aanzienlijk vergroot.

Laatste: ik vind het wel meevallen met die te grote impact op het spel. Dat ze 1k+ dmg per schot KUNNEN doen wil in 99 vd 100 gevallen resulteren in NIET doen, want ik heb maar weinig potten waarin arty op 1e plek staat qua dmg. Een geode artyspeler vind ik altijd wel aangenaam, verandert balance een beetje van de gemiddelde pot. Meeste arties zijn het kersje op de kill-taart nadat de overige spelers uitgeroeid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[
Edit:
Naar alle closed beta spelers die hier zijn: Het is jullie schuld dat arty er nog is. Als jullie nou meer gezeurd hadden waren ze er niet :(
Nee want toen lusiterde WG wel naar de community :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:04
CZFoo schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:54:
[...]
Laatste: ik vind het wel meevallen met die te grote impact op het spel. Dat ze 1k+ dmg per schot KUNNEN doen wil in 99 vd 100 gevallen resulteren in NIET doen, want ik heb maar weinig potten waarin arty op 1e plek staat qua dmg. Een geode artyspeler vind ik altijd wel aangenaam, verandert balance een beetje van de gemiddelde pot. Meeste arties zijn het kersje op de kill-taart nadat de overige spelers uitgeroeid zijn.
Het probleem is niet dat ze OP in zijn geheel zijn, maar dat ze zoveel effect in 1 schot kunnen hebben. Hetzelfde probleem als een jgpz e-100 of een 183. Als ze een keer geluk hebben is wel iemand anders zijn pot in 1 keer verpest.

Verder is het gemiddelde niveau van arty-spelers gewoon niet zo heel hoog. Elke redelijke speler die besluit arty te gaan spelen komt er vrij snel achter dat het niet zo heel lastig is om hoge scores te halen in een arty. Ik speel niet meer zo heel veel, maar toen ik nog regelmatig speelde sloot ik vaak af met mijn obj. 261. Gewoon omdat dat zo lekker makkelijk was. Dan kon ik nog lekker even ouwehoeren en hoefde niet zo veel op te letten. (en dan is top 3 kwa damage eerder regel dan uitzondering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riegah schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:08:
[...]
Hmmm, 0 damage potje en erop vertrouwen dat je team de overwinning wel binnensleept? Ergens klinkt dat niet als een spelopvatting van een unicum :) .
Ik snap de gedachte wel, je leidt 3 spelers van het enemy team af en zorgt ervoor dat ze niet bijdragen aan de rest van hun team. In de praktijk wil dat echter vaak niet lukken en weet je team met 15 man het niet te winnen tegen 12. Er hoeft maar een bovengemiddelde speler in het andere team te zitten in een heavy of medium die genoeg kan doen in korte tijd zonder gecountered te worden door jezelf (lees: de unicum of blauwe speler) dat je team dus juist niks aan jou heeft (en jij een uitermate slechte pot speelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
[...]
Zo zijn de overage argumenten ook erg dun qua houdbaarheid: 'niet het hele veld gebruiken' > mja, dat kan je met de 8.8 JgTig ook niet; is te traag.
Deze vergelijking slaat totaal de plank mis. Ook met een 8.8 JgTig zul je op moeten letten waar je vanwege arty wel/niet kunt rijden. Juist omdat hij zo traag is komt het er op neer dat als je arty-veilig wil staan je juist nog minder opties hebt. Je kunt verder ook geen tactiek bedenken om er omheen te komen om hem te flanken omdat hij aan de andere kant van het veld staat.
De impact van arty kun je niet zien door alleen naar de damage te kijken die ze doen. Kijk maar eens naar een potje waar er 4/5 arty in het spel zitten. 9/10 keer zie je dan minstens 3/4 van het team ergens achter een rots/huisje staan zonder verder veel te doen. DAT is de impact die arty heeft en waardoor ze teveel het spel beïnvloeden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 20:27

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

[...]

Dan speel je geen leopardlijn of STB lijn. De kans dat wanneer je een direct hit krijgt in en door tier IX en X en je bent geen oneshot is klein. Dan mag je nog blijven claimen dat je als med moet blijven bewegen en blabla, met huidige accuracy op arty is een direct hit nu en dan gewoon onvermijdbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Such team. Much stronk. So fail.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/odjTEaG.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6RNDgL7.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CZFoo
Is dat impact omdat arty iets zou kunnen, of is dat de impact omdat overage spelers niet de kennis/kunde bezitten om arty te counteren.

@ perpixel: ik snap je punt, maar jij bent een betere speler dan de gemiddelde, en idd, sommige arties zijn erg vervelend om in het enemy team tegen te komen. Mijn initiele punt was echter (ja inmiddels vertroebeld ;)) dat ik het onzin vind om de gehele categorie 'arty' als OP/overbodig/spelbedervend af te doen zoals dat gedaan werd een aantal posts boven mijn eerste reactie.

@ redwing: de vergelijking is helemaal niet mis, hij is juist goed. Ik betrek het niet op de arty, maar op de (in dit geval trage) tank zelf. Door de kennis mbt je eigen tank, van die van je team EN die van de tegenstander maak je je plan voor die match. Zie je arties bij de enemy, dan zul je dus je (standaard?) aanvalsplan moeten kunnen aanpassen. En dat is juist waardoor ik het overgrote deel van de argumenten inhoudsloos vind: de meeste klachten komen doordat men niet in staat is af te wijken van 'wat ze normaal doen'.

Ja, het blijft k#t als je ineens naar het hiernamaals geblazen wordt, maar het had kunnen zijn omdat dat ene bosje nou eenmaal een standaard verstop-bosje is (en met de laatste mapchanges zijn er wederom minder bosjes, ergo: verstoppen wordt steeds lastiger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

blonderulez schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:21:
[...]

Ik heb dan misschien wel 17+ tier X (1 verkocht, 1 moet ik nog kopen) tanks maar dat wil niet zeggen dat ik alle lijnen gespeeld heb. De KV-2 heb ik sinds de patch dat deze gesplitst werd (is volgens mij al 1 a 2 jaar terug, correct me if wrong) niet meer aangeraakt. Waarom zou ik? Ik heb een IS-4 en IS-7 kheb niets meer in die tree te zoeken en zo leuk vond ik die tank ook weer niet. En ik ga mijzelf niet verlagen door te gaan sealclubben op tier 6. Wat ik een jaar terug nog wel eens af en toe deed in een Hetzer. Mijn laagste tier in mijn garage is dan ook een tier 5 Chaffee. ISU heb ik nooit gespeeld en de WTF E-100 heb ik niet.

Daarnaast moeten mensen eens kappen met arty te vergelijken met TDs. Een TDs moet gedeeltelijk in de frontline staan wilt hij effectief wezen, daarnaast zul je mij in een TD ook nooit achteraan in een bosje zien staan. Hoe ernstig veel damage een FV 183 of de WTF E-100 ook kan doen, deze zijn makkelijker te counteren dan een of andere arty speler die aan de andere kant van de map met 1 hand in zijn broek zit en met de andere hand loopt te schieten..

Mijn indruk van arty spelers, samen gevat in 1 filmpje:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hZF1Lug6Qjs]
[...]

Nee ik speel nergens op de man, als ik dat zou doen zou ik er een naam bij zetten aan wie het gericht is. Dus dat we maar afstand moeten houden is een snelle aanname, ik ga ervan uit dat ik best een aardige gozer ben, jij van jezelf waarschijnlijk ook dus dat maakt twee aardige gozers imho.
Prima, dan heb ik dit verkeerd geïnterpreteerd. :>
Enniewee: wat ik wil zeggen (en ook zei) is dat ik de kritieken veelal ongegrond vind. Zoals hierboven is gezegd heft niemand een direct voordeel van arty aangezien elk team ze heeft. Zo zijn de overage argumenten ook erg dun qua houdbaarheid: 'niet het hele veld gebruiken' > mja, dat kan je met de 8.8 JgTig ook niet; is te traag. En no way dat een arty (tenzij o zo begeerde unicum) het voor elkaar krijgt jou uit het veld te schieten als je zigzaggend rijdt. Gemiddelde arty is te traag met aimen als je meer dan 2 blokjes van het veld gebruikt. (en beetje aan je stuur rukken is geen zigzaggen ;)) Prio ben je sowieso meestal wel als je paars bent...
Wie zegt dat ik de arty uit mijn team wel mag? Vaak genoeg zit er weer zo'n kill hungry figuur te klikken en mijn 1 op 1 die ik makkelijk had kunnen winnen te verpesten. Gister werd mijn maatje voor 500 damage beschoten door eigen arty, op dat moment verloor hij een 1 op 1 die hij makkelijk had kunnen winnen.
Het siert je dat je geen arty spelt omdat het OP zou zijn, ik hoop alleen wel dat je dan in het het enemy team terecht komt want ik heb graag spelers om me heen die spelen waar ze goed in zijn + wat de winkansen aanzienlijk vergroot.
Ik deal liever damage op close range, waarbij ik mensen in cover zie duiken omdat ik er aan kom, dan dat mensen in cover duiken omdat ze gesplashed worden door een clicker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CZFoo
Joindry schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:38:
[...]

Dan speel je geen leopardlijn of STB lijn. De kans dat wanneer je een direct hit krijgt in en door tier IX en X en je bent geen oneshot is klein. Dan mag je nog blijven claimen dat je als med moet blijven bewegen en blabla, met huidige accuracy op arty is een direct hit nu en dan gewoon onvermijdbaar.
Lijkt me inderdaad precies wat je zegt: 'nu en dan'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Haha, briljant! Mensen verwachten niet de Hetzer gun op een StuG platform :9
Eerste potje, gelijk de Ace :D

Victory!
Sacred Valley
StuG III Ausf. B
Experience received:4.277 ( x2) 28.540
Battle achievements High Caliber, Reaper, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DcgHJfd.png

[ Voor 8% gewijzigd door p0st op 19-08-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 20:27

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

p0st schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:15:
Haha, briljant! Mensen verwachten niet de Hetzer gun op een StuG platform :9
Eerste potje, gelijk de Ace :D

Victory!
Sacred Valley
StuG III Ausf. B
Experience received:4.277 ( x2) 28.540
Battle achievements High Caliber, Reaper, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

[afbeelding]
Nauw deze is wel mooi ja :) stronk carry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
Woei, nieuwe CW-event announced:
http://worldoftanks.eu/en...ght-of-gods-announcement/

De 112 sta ik niet zozeer om te springen, maar een gooi naar de 5500 goud wil ik best doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
CZFoo schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:46:
Is dat impact omdat arty iets zou kunnen, of is dat de impact omdat overage spelers niet de kennis/kunde bezitten om arty te counteren.
Dat is impact omdat arty iets zou kunnen, average spelers niet weten hoe te counteren en paarse spelers zelfs als ze wel goed counteren alleen echt veilig zijn als ze achter een rots gaan hangen.
@ redwing: de vergelijking is helemaal niet mis, hij is juist goed. Ik betrek het niet op de arty, maar op de (in dit geval trage) tank zelf. Door de kennis mbt je eigen tank, van die van je team EN die van de tegenstander maak je je plan voor die match. Zie je arties bij de enemy, dan zul je dus je (standaard?) aanvalsplan moeten kunnen aanpassen. En dat is juist waardoor ik het overgrote deel van de argumenten inhoudsloos vind: de meeste klachten komen doordat men niet in staat is af te wijken van 'wat ze normaal doen'.
Ik vind de vergelijking wel mis omdat je met zo'n tank wel alle kanten op kan alleen de beperkingen moet kennen. Bij arty gaat het er echter om dat de tegenstander een tank heeft (SPG) die ervoor zorgt dat je plannen zeer sterk worden beperkt. Bij een sterke TD als tegenstander kun je een andere route bedenken, andere kant van de map kiezen en pushen e.d. Bij een arty kun je alleen maar gaan schuilen of bidden dat je de overkant haalt. Vergeet niet dat een splash schot vaak genoeg is om je te detracken waarna je al rap dood bent.
Ja, het blijft k#t als je ineens naar het hiernamaals geblazen wordt, maar het had kunnen zijn omdat dat ene bosje nou eenmaal een standaard verstop-bosje is (en met de laatste mapchanges zijn er wederom minder bosjes, ergo: verstoppen wordt steeds lastiger).
Als je in zo'n bosje gaat zitten is dat dom, maar daar gaat het niet om. Het gaat er om dat arty dat op 50% van de map kan doen waardoor je de helft van de map dus niet meer kunt gebruiken. De reaktie van veel spelers hierop is achter een rots gaan zitten en dat is iets dat nu juist killing is voor leuke potjes.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zucht... Teams willen gewoon helemaal niet meewerken vandaag..
Is echt weer typisch... gisteren een goede dag gehad qua winrate... en vandaag valt er niks te winnen...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HFLheXf.jpgp

Tijd om WoT af te sluiten en iets anders te gaan doen.

[ Voor 11% gewijzigd door wsLy op 19-08-2014 18:54 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net hetzelfde gehad vandaag. Een paar uur later toch nog eens geprobeerd, en toen precies een compleet ander spel gespeeld :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zYhRnyF.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Tjoh eindelijk mijn M103 naar Ace tanker geschopt, nu nog de winrate naar de 50%+

Wel aardige pot 4.662 damage en 6 kills, ook weer niet zo enorm uitmuntend wel paar cruciale punten ondersteund en 2.754 assisted damage dus niet geheel onverdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Argh.. 4 erg goede potjes (die allen beter konden in verband met o.a. 999) gevolgd door een super crappy pot waarin arty mij zodanig hard wist te pakken achter een heuvel terwijl ik constant on de move was. Daarbij ook nog de pech dat op een gegeven moment mijn gun eruit lag en ik welgeteld 3/10 wist te raken met 2 penetrating hits waarvan één damage deed 8)7

Daarentegen was deze wel erg grappig: 15 - 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
psychoclown schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:40:
Argh.. 4 erg goede potjes (die allen beter konden in verband met o.a. 999) gevolgd door een super crappy pot waarin arty mij zodanig hard wist te pakken achter een heuvel terwijl ik constant on de move was. Daarbij ook nog de pech dat op een gegeven moment mijn gun eruit lag en ik welgeteld 3/10 wist te raken met 2 penetrating hits waarvan één damage deed 8)7

Daarentegen was deze wel erg grappig: 15 - 0
dem gold :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ESL (en een goed betalende clan) doet wonderen ;)
Wel al lange tijd niets verdiend maar daarentegen ook niks uitgegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ja tijd geleden haalde ik ook veel goud binnen door ESL. Heb een half jaar premium ervan betaald en nog had ik een paar duizend over :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Misschien moet ik ook maar eens tankjes gaan halen voor ESL :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms

Defeat Pz.Kpfw IV
Ace Tanker, Reaper, sharpshooter, master gunner en top gun
7 kills 9 damaged 561 base xp

75% crew en 1e battle gewoon omdat ik naar de tiger wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Oeh vandaag ga ik over de 30 miljoen damage done heen :) met een gemiddelde van bijna 1800 per battle (and still rising).
Met xp zit ik op 14.6 miljoen, dus nog even tot de 15 :)

Gisteren toch nog 50% ervan kunnen maken.. Maar man man man wat een bagger teams. In een battle met mijn BC een radley walters behaald... RNGsus stond aan mijn kant die battle, anders was dat ook een loss.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Wellicht een noobvraag, maar heeft een camo net zin op light tanks? Alleen even puur kijkend naar de camo ratings ect.

Ik heb nu een T21 met een camo net en twijfel er aan om deze te vervangen voor een gun rammer.

Mijn T71 is er ook bijna en ook daar vraag ik me echt af of een camo net zin heeft (voor passive spotting)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
ZTeeVeR schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:15:
Wellicht een noobvraag, maar heeft een camo net zin op light tanks? Alleen even puur kijkend naar de camo ratings ect.

Ik heb nu een T21 met een camo net en twijfel er aan om deze te vervangen voor een gun rammer.

Mijn T71 is er ook bijna en ook daar vraag ik me echt af of een camo net zin heeft (voor passive spotting)
Jazeker, juist bij Passive Spotting heeft een camo net veel toegevoegde waarde. Vaak rijden er dan tanks redelijk dicht langs je (teminste als je goed passive spot) en je wilt dan niet gespot worden. Dus ik zou zeker een camo net meenemen, vaak is mijn setup op lights/hellcat dit: Camo Net, Binoculars, Rammer (en als Rammer niet kan, dan vents)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
Zeker, maar als je hem als actieve scout speelt (wat ik met de t71 altijd deed) dan zou ik ze omruilen voor bijvoorbeeld optics.
Een camo net werkt namelijk alleen als je stil staat. En dan geeft het wel een leuke bonus idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

ThomasG schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:22:
[...] vervolgens de damage per schot omlaag halen, de rate of fire en mobiliteit verbeteren. De SPGs worden dan een support tank. Maar ik denk niet dat WarGaming zoiets gaat doen..
Birch Gun, FV304?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ahhh ik heb bijna wat te vieren... me 3000ste battle met de T49 :+ Mijn allt-time fav. fun-tank. :9

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/34o505y.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door FSXnoob op 20-08-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
Kheb lange tijd niet gespeeld (9 maanden ongeveer) en sinds 4 a 5 weken weer bezig. Nu had je vroegah discount dagen/weekenden waarin je consumables voor de halve prijs kon kopen.

Komen zulke actie's nog weleens voorbij? In de 5 weken dat ik weer actief ben heb ik zo'n actie niet gezien. Heb ook niets kunnen vinden over kortingsactie's die er aankomen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-08 07:58

djfrankel

It's a trap!

ChojinZ schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:58:
Kheb lange tijd niet gespeeld (9 maanden ongeveer) en sinds 4 a 5 weken weer bezig. Nu had je vroegah discount dagen/weekenden waarin je consumables voor de halve prijs kon kopen.

Komen zulke actie's nog weleens voorbij? In de 5 weken dat ik weer actief ben heb ik zo'n actie niet gezien. Heb ook niets kunnen vinden over kortingsactie's die er aankomen.
Volgens mij was het 3 week geleden nog op equipment 50% discount. Heb toen direct rammers en vents ingeslagen.

Waar ik zelf meer op zit te wachten als non-premium speler zijn weer wat credit acties. Heb zelf sinds februari niet meer gespeeld, maar toen had je monthly missions waarmee je 200-300k credits per dag kon binnenharken. Wordt dit nog steeds gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
Laatste maanden weken zijn die creditmissies idd weg.
Wel zijn er genoeg missies waarbij je consumables kan willen. En die kan je natuurlijk eventueel verkopen voor credits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ChojinZ schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:58:

Er lopen regelmatig van dat soort acties. Op worldoftanks.eu kun je zien welke. Ingame staan ze tegenwoordig ook onder de missions tab.
djfrankel schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:31:
[...]
Heb zelf sinds februari niet meer gespeeld, maar toen had je monthly missions waarmee je 200-300k credits per dag kon binnenharken. Wordt dit nog steeds gedaan?
Dit wordt nog wel gedaan alleen helaas met veel minder credits. Zonder premium loop je dus de laatste tijd meestal toch weer vast op de credits die je hebt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

Volgens mij was het 3 week geleden nog op equipment 50% discount. Heb toen direct rammers en vents ingeslagen.
klopt. Maar het gaat mij om de consumables. Dus kratjes cola, bakkies koffie, repen chocola en een bakkie sushi. ;)
redwing schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:32:
[...]

Er lopen regelmatig van dat soort acties. Op worldoftanks.eu kun je zien welke. Ingame staan ze tegenwoordig ook onder de missions tab.
Heb ik op gekeken maar kon niets vinden over consumables. Maar zulke actie's worden dus nog wel gevoerd? Ok.... dan wachten we rustig af.... :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
ChojinZ schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:42:
Heb ik op gekeken maar kon niets vinden over consumables. Maar zulke actie's worden dus nog wel gevoerd? Ok.... dan wachten we rustig af.... :)
Ja absoluut! De laatste is inderdaad al weer een aantal weken geleden, dus het zou me niets verbazen als het dit of volgend weekend weer zover is. Op Equipment doen ze trouwens nu vaker 30% i.p.v. 50%, 50% is vaak alleen met special occasions. Consumables is wel altijd 50% tot nu toe.. Oh en die credit missies mis ik ook echt idd, destijds een maand lang 250k na 30 kills. Paar potjes in de Pz. B2 / Hetzer en je had weer een sloot credits binnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ChojinZ schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:42:
[...]
De laatste is al een tijdje geleden dus ik verwacht dat deze de komende weken wel weer een keer voorbij komen. Meestal doen ze deze discount eens in de 4-6 weken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:04:
Net hetzelfde gehad vandaag. Een paar uur later toch nog eens geprobeerd, en toen precies een compleet ander spel gespeeld :)

[afbeelding]
Wel een WN8 beest die VK !
EDIT: Zie net dat het de tier 8 is en niet de tier 9, dan is je average damage best wel hoog natuurlijk en niet meer dan normaal dat je die WN8 bij elkaar speelt ;)
[...]
Waar ik zelf meer op zit te wachten als non-premium speler zijn weer wat credit acties. Heb zelf sinds februari niet meer gespeeld, maar toen had je monthly missions waarmee je 200-300k credits per dag kon binnenharken. Wordt dit nog steeds gedaan?
Je hebt nu toch die missies waar je Automatic FE's, Large repair & Medkits mee kan verdienen? Als je die verkoopt zal je verrast zijn hoeveel credits je daar van binnen krijgt. Ik heb alvast voor 2mln van die consumables staan en zal ze verkopen moest ik de credits nodig hebben. Heb deze kits nog nooit gekocht dus die komen enkel van missies de laatste 18 maanden.
(enkel tijdens CWs en op een paar T10 tanks gebruik ik ze)

[ Voor 60% gewijzigd door Inrage op 20-08-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Inrage schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:00:
[...]

Wel een WN8 beest die VK !
EDIT: Zie net dat het de tier 8 is en niet de tier 9, dan is je average damage best wel hoog natuurlijk en niet meer dan normaal dat je die WN8 bij elkaar speelt ;)

[...]

Je hebt nu toch die missies waar je Automatic FE's, Large repair & Medkits mee kan verdienen? Als je die verkoopt zal je verrast zijn hoeveel credits je daar van binnen krijgt. Ik heb alvast voor 2mln van die consumables staan en zal ze verkopen moest ik de credits nodig hebben. Heb deze kits nog nooit gekocht dus die komen enkel van missies de laatste 18 maanden.
(enkel tijdens CWs en op een paar T10 tanks gebruik ik ze)
Waar kan je de consumables verkopen? Zoek daar al een tijdje naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Depot -> Consumables -> Klik erop -> Aantal selecteren -> Sell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
p0st schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:29:
Depot -> Consumables -> Klik erop -> Aantal selecteren -> Sell :)
Bedankt, leverde meteen een hoop geld op zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
De Automatic Fire extinguishers zou ik wel bijhouden of toch een aantal. Komt van pas als je van die tanks moet spelen die spontaan ontbranden bij iedere treffer... (Tiger II begint ook van die kuren te krijgen, zelfs bij fontale hits is het BBQ tijd...) De brand stopt niet enkel onmiddelijk, de kans dat je in brand vliegt is ook 15% minder enkel al door het installeren van de premium consumable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Inrage schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:02:
De Automatic Fire extinguishers zou ik wel bijhouden of toch een aantal. Komt van pas als je van die tanks moet spelen die spontaan ontbranden bij iedere treffer... (Tiger II begint ook van die kuren te krijgen, zelfs bij fontale hits is het BBQ tijd...) De brand stopt niet enkel onmiddelijk, de kans dat je in brand vliegt is ook 15% minder enkel al door het installeren van de premium consumable.
Ik rijd op vrijwel elke tank met een Automatische Brandblusser rond, zelfs de lage tiers. Tenzij ik er olie, of een dubbele repair kit op gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
p0st schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:44:
[...]

Ja absoluut! De laatste is inderdaad al weer een aantal weken geleden, dus het zou me niets verbazen als het dit of volgend weekend weer zover is. Op Equipment doen ze trouwens nu vaker 30% i.p.v. 50%, 50% is vaak alleen met special occasions. Consumables is wel altijd 50% tot nu toe.. Oh en die credit missies mis ik ook echt idd, destijds een maand lang 250k na 30 kills. Paar potjes in de Pz. B2 / Hetzer en je had weer een sloot credits binnen >:)
Ik rij veel premium tanks dus credits problemen heb ik gelukkig niet. O-) Waar ik zelf meer behoefte aan heb ik XP crew training. Die actie van 75.000 XP crew training vind dus interessanter.
Op een aantal tanks met de 4/5 skill bezig en dan gaat het toch wel tergend traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
Maar als je al zover bent, dan zou je ook kunnen zeggen dat je de 75k dan besteed aan een crew die daar nauwelijks iets van merkt. Komt feitelijk neer dat je een crew bezig met de 4e skill van 99% naar 100% kan brengen, maar waarvan de meerwaarde verlaagd is omdat je al zoveel skills hebt (en dus hopelijk de beste skills al hebt). Daarentegen kan je ook een onervaren crew bezig met de eerste skill van 90 naar 100% brengen, of als je het goed uitkient de Commander met ca 75% eerste skill meteen aan Sixth Sense helpen.

Vanuit de redenatie dat Sixth Sense de beste perk is om te hebben, gooi ik zodoende al deze bonussen op mijn Franse Heavies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Riegah schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:45:
Maar als je al zover bent, dan zou je ook kunnen zeggen dat je de 75k dan besteed aan een crew die daar nauwelijks iets van merkt. Komt feitelijk neer dat je een crew bezig met de 4e skill van 99% naar 100% kan brengen, maar waarvan de meerwaarde verlaagd is omdat je al zoveel skills hebt (en dus hopelijk de beste skills al hebt). Daarentegen kan je ook een onervaren crew bezig met de eerste skill van 90 naar 100% brengen, of als je het goed uitkient de Commander met ca 75% eerste skill meteen aan Sixth Sense helpen.

Vanuit de redenatie dat Sixth Sense de beste perk is om te hebben, gooi ik zodoende al deze bonussen op mijn Franse Heavies.
In theorie zou het ook mogelijk moeten zijn om je 61e pot te spelen in een tank, en daar alle bemanning in te zetten die je graag naar 100% eerste skill wil helpen toch? Dus de commander van de Tiger I met 80% Sixth Sense, de loader van je Ferdinand met 80% Ammo Rack, de gunner van je StuG met 80% Designated Target, rijdend in een random Duitse Tank. Of werkt dat niet zo?

Edit: In dat geval zou ik altijd een tank pakken met 6 crew members, om de 75K XP per crew member zo volledig mogelijk te benutten

Edit 2: Okay dat werkt blijkbaar niet zo :9

Dalkus, on 10 August 2014 - 10:43 PM, said:
What happens when you move crew from tank X to tank Y(not premium or different type) in order for it to get the 75k exp bonus ? Will the crew get full reward , 50% reward , none ?

> Thats basically what i did, didnt get anything

[ Voor 16% gewijzigd door p0st op 20-08-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
p0st schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:07:
[...]

In theorie zou het ook mogelijk moeten zijn om je 61e pot te spelen in een tank, en daar alle bemanning in te zetten die je graag naar 100% eerste skill wil helpen toch? Dus de commander van de Tiger I met 80% Sixth Sense, de loader van je Ferdinand met 80% Ammo Rack, de gunner van je StuG met 80% Designated Target, rijdend in een random Duitse Tank. Of werkt dat niet zo?

Edit: In dat geval zou ik altijd een tank pakken met 6 crew members, om de 75K XP per crew member zo volledig mogelijk te benutten
Er stond hier een paar pagina's terug dat een crew van een tank die niet de training van die tank heeft VEEL minder XP ontvangt. Ook van deze 75K bonus blijkbaar. Dit gelt ook voor crews van het zelfde type (bijvoorbeeld T49 crew in de Wolverine) dan krijg je een 75% crew exp penalty.

Kan even niet de cijfers dubbelchecken want meeste game sites zijn hier geblokkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:49

Rianata

Have you played Atari today?

De VK 30.02 (D) Duitse tier 7 medium tank... :> ik ben er een beetje verliefd op geworden O+

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Vedrano schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:46:
Ahhh ik heb bijna wat te vieren... me 3000ste battle met de T49 :+ Mijn allt-time fav. fun-tank. :9

[afbeelding]
Blij dat ik niet de enigste ben, ik zit (pas) op 6187 battles in de t49.
Nog 16% dan kan ik aan de laaste crewskill beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zojuist de M46 Patton terug gekocht, wat een heerlijke tank.. wat heb ik dat ding gemist..

Om een paar voorbeelden te geven:

Victory!

Map: Mines
Vehicle: M46 Patton
Exp: 3.934 (x2 for the first victory each day) Credits: 50.773
Battle achievements: Confederate, Mastery Badge: "2nd Class"

Repairs: -14 781
Ammunition: -20 000
Consumables: -3 000
Total: 12 992 WN8: 4 684 (100)
Damage: 3471

-----------------------

Victory!

Map: El Halluf
Exp: 2.839 Credits: 54.073 (fine for damage caused to allies: 1.036)
Battle achievements: Mastery Badge: "2nd Class"

Repairs: -12 158
Ammunition: -16 000
Total: 25 915 WN8: 4 895 (100)
Damage: 3898

-----------------

Victory!

Map: Ruinberg on Fire
Exp: 2.850 Credits: 69.975
Battle achievements: High Caliber, Confederate, Mastery Badge: "2nd Class"

Repairs: -8 486
Ammunition: -21 000
Total: 40 489 WN8: 6 538 (100)

Damage: 4903

----------------

Victory!

Map: Sand River
Exp: 3.098 Credits: 74.337
Battle achievements: Confederate, Mastery Badge: "1st Class"

Repairs: -16 512
Ammunition: -20 000
Consumables: -3 000
Total: 34 825 WN8: 7 126 (100)
Damage: 4830

Dit tankje verlaat mijn garage niet meer in ieder geval!

Speelt Appel nog eigenlijk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Wat een geweldige teams... van de laatste 7 battles heb ik er 1 gewonnen.. Echt wow, het niveau van de spelers is zo.... laag... Het blijft mij verbazen hoe je met 10 man niet kunt winnen van 3 man die niet in cover staan...

1v29 ipv 15v15 lijkt het wel..

[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 20-08-2014 20:25 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

lucht dat klagen over teams eigenlijk op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Riegah schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:45:

Het probleem is dat de skills die ik bij mij tanks vind passen, meestal onder de driver of commander vallen. Hierdoor heb ik na de 3e skill nog steeds niet alle skills die ik wil hebben terwijl mijn loader vaak al naar mijn zin is en geen extra skills "nodig" heeft.

Maar ik snap je punt. Lang overwogen om de extra xp ook in een eerste skill crew te stoppen. :)

Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.