oke bedankt
Mijn modpackje is vrij basaal, met wat handige maar minimale toevoegingen. Je zou daarmee kunnen starten en dan verder nog kijken wat je nog meer wilt
.. Je ziet dan de damage tekst in het geel i.p.v. wit als iemand met gold ammo op je schiet, en tevens zie je het dan ook links onderin de hitlog inderdaad.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
En toch zit er in principe alles in wat je nodig hebt. Het enige dat ik naast jouw mod pack gebruik is autotelescope en dat is omdat ik lui ben.p0st schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:26:
Mijn modpackje is vrij basaal, met wat handige maar minimale toevoegingen. Je zou daarmee kunnen starten en dan verder nog kijken wat je nog meer wilt.. Je ziet dan de damage tekst in het geel i.p.v. wit als iemand met gold ammo op je schiet, en tevens zie je het dan ook links onderin de hitlog inderdaad.
Begin met p0st's modpack je zult er geen spijt van krijgen.
Ik vond hem zelf ook niet echt super, ben nu bij de 7/1 en die vind ik ook niet echt fantastisch.
Maarja je moet wat over hebben voor de free t8 premium he
(*uiteraard niet 100% zeker)
Maarja je moet wat over hebben voor de free t8 premium he
Cent 1 is wat minder, maar de Cent 7 speelt echt lekker.Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:55:
Centurion... Geen goede med
Gaat een taaie grind worden...
Mooi ook weer zeg.. wat een nutteloze teamgenoten soms:

Als bottom tier de meeste dmg/xp
Dat is gewoon kansloos. Helaas een draw omdat de M103 ergens verstopt was met halve health en we 30 seconden hadden om hem te vinden en killen 
Gelukkig daarna een goede pot

Beste potje qua dmg tot zover. Maar toch ook weer teamgenoten die nog geen 300 dmg halen. Ik snap dat echt niet. Ik heb ieder potje, winst of verlies toch wel minimaal 500 dmg..
En had iemand deze nog gezien?
Angeloonie in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 44"

Als bottom tier de meeste dmg/xp
Gelukkig daarna een goede pot

Beste potje qua dmg tot zover. Maar toch ook weer teamgenoten die nog geen 300 dmg halen. Ik snap dat echt niet. Ik heb ieder potje, winst of verlies toch wel minimaal 500 dmg..
En had iemand deze nog gezien?
[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 15-08-2014 09:28 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Denk dat hier vrij weinig Blitz gebruikers zijn Angeloonie, meeste van ons spelen gewoon de pc versie.
Verwijderd
Achja doorbijten dan maar.User schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:15:
[...]
Cent 1 is wat minder, maar de Cent 7 speelt echt lekker.
Wil gewoon de "gratis" premium
Ok wat zou je doen als dit over de PC-versie ging? ;-)x-cessive schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:22:
Denk dat hier vrij weinig Blitz gebruikers zijn Angeloonie, meeste van ons spelen gewoon de pc versie.
Op zich maakt dat natuurlijk niet veel uit (behalve andere stats voor tanks). Het gaat om de verschillende punten waar ik geen afweging tussen kan maken.
Waarom ga je niet beide unlocken en kijk je wat je leuker vind om te spelen? Ik vind zelf de E75 geweldig om mee te spelenAngeloonie schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:21:
[...]
Ok wat zou je doen als dit over de PC-versie ging? ;-)
Op zich maakt dat natuurlijk niet veel uit (behalve andere stats voor tanks). Het gaat om de verschillende punten waar ik geen afweging tussen kan maken.
Is hier al wat over bekend dan? Ik heb zelf de Centurion 1 en zou op de Conqueror alvast een engine kunnen unlocken om de Centurion 7 grind wat te versnellen.Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:12:
[...]
Achja doorbijten dan maar.
Wil gewoon de "gratis" premium
(owjah, nog nooit in dit forum gepost maar speel al best wel een tijd Noobmeter)
Zo ver ik gelezen heb is het zeker dat de FV4202 niet op tier 10 blijft, maar een premium wordt. Iedereen gaat er vanuit dat het een tier8 prem wordt, die je krijgt als je m hebt.
"one Russian web radio recently made an interview with WG producer, Anton “Evilly” Pankov. The most interesting answers are: ...dramborleg schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:38:
Zo ver ik gelezen heb is het zeker dat de FV4202 niet op tier 10 blijft, maar een premium wordt. Iedereen gaat er vanuit dat het een tier8 prem wordt, die je krijgt als je m hebt.
- it’s planned that when KV-1S is split into two tanks, players will get both tanks. Details will come later.
- it’s planned that when FV4202 is made a premium tank, it will be given for free to players the way T34 was. Details will come later. ..."
Bron: http://ftr.wot-news.com/2...with-evilly-on-web-radio/
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Tsja dat betekend nogmaals 100k XP er bij halen, terwijl ik die 100k liever naar een hogere tier zet ;-)djfrankel schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:28:
[...]
Waarom ga je niet beide unlocken en kijk je wat je leuker vind om te spelen? Ik vind zelf de E75 geweldig om mee te spelen
Heb even naar de T9/10 vervolgtanks gekeken...
Snelheid: P2/E50/E50M zitten op het dubbele van de heavies, 55/60/60 Km/h. Heavies 28/30/30. +1 voor Mediums
Armor: De mediums blijven na de P2 gelijk, 120/80/80 hull en 185/80/80 turret. De heavies gaan daarentegen wel omhoog, met de E100 op 200/130/150 hull en 250/150/150 turret. +1 voor Heavies.
HP: Duidelijk de heavies, verschil T8/9/10 is 150/100/500. Vooral de 500 is een dikke plus voor de E100. +1 voor Heavies
Penetration: De mediums lopen in T8/9 ongeveer 20mm avg achter, maar de E100 heeft 35mm minder dan de E30M. Tot T10 winnen de meds, maar gemiddeld 235 penetration op T10 lijkt mij wel weinig. Gelijkspel
Damage: Per schot winnen de heavies, maar als ik puur naar DPS kijk dan winnen de mediums. Op T8/9 zo'n 300 DPS hoger dan de heavies, maar op T10 is het verschil nog maar 100. Koppel ik dit aan Penetration, dan moet ik de heavies laten winnen, ook al is dit voor de E100 wat minder duidelijk. +1 voor Heavies
Dispersion: Van de E-75 en E-100 is deze aardig hoog, 0.38 en 0.40. De E50/E50M zijn 0.32 en 0.30. Stuk nauwkeuriger dus. +1 voor Mediums
Tel ik dit op dan winnen de heavies 2-3. Maar de E100 staat mij tegen. de gun lijkt simpelweg niet zo goed te zijn. 3.69 RoF met slechts 235 avg penetration. Dmg is dan wel bijna het dubbele van de E50M, maar als je 1x bounced had de E50M al 4 hits kunnen maken.
Argh lastig.. Als de E100 nou beter was..
Mediums van papier machee? Je moest eens weten hoeveel tier X shots ik bounce met de hull van mijn E-50/E-50M. Ik heb zowel de E-100 als de E-50M en de laatste is veruit de favoriet.
Als ik naar armor kijk.. E50/E50M zitten op 120/80/80 voor hull.. Daar gaat alles doorheen. De E100 zit op 200/130/150..rgras schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:05:
Mediums van papier machee? Je moest eens weten hoeveel tier X shots ik bounce met de hull van mijn E-50/E-50M. Ik heb zowel de E-100 als de E-50M en de laatste is veruit de favoriet.
Ik zit met de Panther nu op 100/60/40 en wordt al verkracht door bijna alles, laat staan dat ik straks tegen nog meer hogere tiers moet.. met armor dat net 20mm meer is..
[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 15-08-2014 12:16 ]
mm armor zegt niet alles he? Door de hoeken van armor kan iets wat op papier zwak lijkt effectief gezien nog erg taai zijn. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de IS6.
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Angeloonie schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:13:
[...]
Als ik naar armor kijk.. E50/E50M zitten op 120/80/80 voor hull.. Daar gaat alles doorheen. De E100 zit op 200/130/150..
Ik zit met de Panther nu op 100/60/40 en wordt al verkracht door bijna alles, laat staan dat ik straks tegen nog meer hogere tiers moet.. met armor dat net 20mm meer is..

GJP80 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:18:
mm armor zegt niet alles he? Door de hoeken van armor kan iets wat op papier zwak lijkt effectief gezien nog erg taai zijn. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de IS6.
Snap ik, maar als ik de tanks vergelijk zijn ze allemaal in die structuur gebouwd, ze hebben allemaal de angled Glacis. Dus dan is het effect bij alle tanks gelijk en tel je dan overal maar wat mm bij op. Vooral de zijkanten zijn een flink probleem.
Ik denk dat mijn speelstijl het beste past bij de mediums, ik merk aan mijzelf dat ik op nagenoeg alle maps de buitenkanten opzoek om te flanken, en daar heb je snelheid voor nodig. Hit en run is handig, en daar heb je ook RoF voor nodig die de heavies niet hebben. + bij close encounters heb ik de snelheid om om ze heen te blijven rijden, wat ook ideaal is.
Panther2/E50/E50M it is!
Nu nog credits
[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 15-08-2014 12:37 ]
Ja, ok... maar dan nog verschillend de hoeken per tank, er is dus wel degelijk verschil.
Wat verwacht je dan? Een tank met de mobiliteit van een scout, het armor van een E100, en de camo en vuurkracht van een TD?
Met alle respect, maar als je in je zijkant word geschoten, tja dan doe je iets verkeerd. Iedere tank gaat er aan bij schoten op de zijkant.
Wat verwacht je dan? Een tank met de mobiliteit van een scout, het armor van een E100, en de camo en vuurkracht van een TD?
Met alle respect, maar als je in je zijkant word geschoten, tja dan doe je iets verkeerd. Iedere tank gaat er aan bij schoten op de zijkant.
http://tank-compare.com/e...48&T2=217I175I151I269I148Angeloonie schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:32:
[...]
[...]
Snap ik, maar als ik de tanks vergelijk zijn ze allemaal in die structuur gebouwd, ze hebben allemaal de angled Glacis. Dus dan is het effect bij alle tanks gelijk en tel je dan overal maar wat mm bij op. Vooral de zijkanten zijn een flink probleem.
Ik denk dat mijn speelstijl het beste past bij de mediums, ik merk aan mijzelf dat ik op nagenoeg alle maps de buitenkanten opzoek om te flanken, en daar heb je snelheid voor nodig. Hit en run is handig, en daar heb je ook RoF voor nodig die de heavies niet hebben. + bij close encounters heb ik de snelheid om om ze heen te blijven rijden, wat ook ideaal is.
Panther2/E50/E50M it is!
Nu nog credits
E-50M heeft daarentegen veel betere mobiliteit, engine achterin(!), betere camo, betere aimtime, betere accuracy, betere DPM en je hoeft niet op tier X een nieuwe crewmember te trainen.
Die vergelijking werkt niet voor Blitz omdat daar dingen anders zijn (o.a. tank stats en geen crew), maar ik begrijp je punten.rgras schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:45:
[...]
http://tank-compare.com/e...48&T2=217I175I151I269I148
E-50M heeft daarentegen veel betere mobiliteit, engine achterin(!), betere camo, betere aimtime, betere accuracy, betere DPM en je hoeft niet op tier X een nieuwe crewmember te trainen.
Ik denk dat vooral de snelheid voor mij het verschil maakt, want die trage tanks zijn enorm irritant (tenzij het de bouncy T-29 is
Heb WoT ook op de PC maar dat speel ik niet meerrgras schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:06:
Het gaat hier om Blitz?![]()
Tja, dan is het meer een kwestie van speelstijl.
Dat betekent dus dat je niet automatisch een FV402 als premium krijgt, mocht je deze als Tier 10 hebben. Die T34 actie was volgens mij 100k damage tegen alle nations...?Rianata schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:49:
[...]
"one Russian web radio recently made an interview with WG producer, Anton “Evilly” Pankov. The most interesting answers are: ...
- it’s planned that when KV-1S is split into two tanks, players will get both tanks. Details will come later.
- it’s planned that when FV4202 is made a premium tank, it will be given for free to players the way T34 was. Details will come later. ..."
Bron: http://ftr.wot-news.com/2...with-evilly-on-web-radio/
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Die zin betekent juist wel dat je de FV402 als premium krijgt als je hem als T10 hebt op het moment dat ze de patch doen.ZTeeVeR schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:39:
[...]
Dat betekent dus dat je niet automatisch een FV402 als premium krijgt, mocht je deze als Tier 10 hebben. Die T34 actie was volgens mij 100k damage tegen alle nations...?
Toen van de T34 een premium is gemaakt heeft iedereen die al een T34 had deze als premium gehad. Volgens mij was die 100k damage een IS-6 die je kon verdienen.
Nee juist wel, dat was de superpershing waar je 75k xp voor elke natie moest hebben.
De T34 is al langer geleden. Dit was destijds de tier 9 TD in de gewone tree en als je die in de garage had kreeg je de nieuwe tier 9 TD (t30?) + de T34 premium heavy.
De T34 is al langer geleden. Dit was destijds de tier 9 TD in de gewone tree en als je die in de garage had kreeg je de nieuwe tier 9 TD (t30?) + de T34 premium heavy.
[ Voor 6% gewijzigd door themaxter op 15-08-2014 13:53 ]
Nee. De T34 was en is een heavy en kwam na de T32 als T9 in de heavy lijn. Ik heb bij die patch toen wel een T34 premium gekregen maar geen T30.themaxter schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:52:
Nee juist wel, dat was de superpershing waar je 75k xp voor elke natie moest hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door Ryack op 15-08-2014 13:55 ]
Bijna . T30 was de tier 10 heavy en is verhuisd naar TD tier 9themaxter schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:52:
T34 was tier 9 heavy en werd tier 8 premium.
Nee dat was veel eerder, toen de T34 nog een normale tank wasZTeeVeR schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:39:
[...]
Dat betekent dus dat je niet automatisch een FV402 als premium krijgt, mocht je deze als Tier 10 hebben. Die T34 actie was volgens mij 100k damage tegen alle nations...?
Maar ik begrijp dat de KV-1S ook wordt opgesplitst? Lijkt mij weer een leuke kans om een extra slot te krijgen. Net zoals destijds met de KV split.
ZTeeVeR heeft wel gelijk maar dat was op de USA server, terwijl wij de actie hadden met 75k per land voor de SP hadden ze op een acite met 100k per land voor de T34.
Mogen ze hier ook nog wel een keertje doen
Mogen ze hier ook nog wel een keertje doen

Inhoud goodybag, kreeg je alleen na een rondje spelen dus ff in de rij staan...
T-shirt, keycord, wot blitz magneetbutton, wob pin, armband.
xbox T-15/300gold codecard, WoT/wow T127/KI-33/300 gold codecard, T2 Light/fw 56/2500 gold codecard voor nieuwe accounts.
En een model van een Tiger I Tank

[ Voor 5% gewijzigd door ShockWave op 15-08-2014 20:14 ]
Ik heb een tijd heel intensief WoT gespeeld, maar toen ik een keer goud kocht en het niet in het spel kreeg, heb ik de centjes teruggeboekt. Vervolgens werd m'n account geband vanwege "fraude". Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
¯\_(ツ)_/¯
Wanneer heeft zich dit afgespeeld?
Als het vrij recent is dan gewoon contact opnemen via support https://eu.wargaming.net/support/ dan kan je het wel rechtzetten denk ik.
Is het al wat langer geleden gebeurd en je hebt er nooit wat mee gedaan dan wordt het wat moeilijker denk ik maar nog steeds via https://eu.wargaming.net/support/
Als het vrij recent is dan gewoon contact opnemen via support https://eu.wargaming.net/support/ dan kan je het wel rechtzetten denk ik.
Is het al wat langer geleden gebeurd en je hebt er nooit wat mee gedaan dan wordt het wat moeilijker denk ik maar nog steeds via https://eu.wargaming.net/support/
Dit artikel gaat er vanuit dat je account nog op pauze staat (suspended dus).bobsquad schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:43:
https://eu.wargaming.net/...argeback-what-should-i-do
hier staat alles precies succes ermee!
De mijne is blocked.
Maar okee een ticket aangemaakt waarin ik alles uitleg en nou wachten. Bedankt voor de reacties
[ Voor 11% gewijzigd door Pwuts op 15-08-2014 20:47 ]
¯\_(ツ)_/¯
Hmm.... dan gewoon een net ticket maken bij WG met screenshots erbij van de betaling en van het terugboeken.
Heeft iemand codes voor gold ofzo nog van de livestreams? Of doen ze het niet meer op die manier net zoals tijdens de esports?
Nope, ze hoeven niet veel reclame meer te maken dus de goodiebags worden al niet meer zo makkelijk uitgedeeld en codes komen al helemaal niet meer langs behalve voor tier 3 tanks die ze uitdelen dmv coupons die ze in het publiek gooien.....SurfBoy schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:17:
Heeft iemand codes voor gold ofzo nog van de livestreams? Of doen ze het niet meer op die manier net zoals tijdens de esports?
Sterkte, toen ik die procedure doorlopen heb kwam het erop neer dat ik het bedrag alsnog moest betalen om mijn account te laten deblokkeren. Uiteindelijk op een akkoord kunnen gooien dat de andere partij de helft moest betalen en ik dus ook de helft, en dat mijn account gedeblokkeerd zou worden zodra ik mijn helft had voldaan. Daar dus voor gekozen, beetje zuur maar dat was de enige oplossing toen...MasterPrutser schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:46:
[...]
Dit artikel gaat er vanuit dat je account nog op pauze staat (suspended dus).
De mijne is blocked.
Maar okee een ticket aangemaakt waarin ik alles uitleg en nou wachten. Bedankt voor de reacties
wat een bullshit die MM van panther 2. alleen maar t10s -.-
tevens ook weer live @ twitch.tv/holyitsdadon
Tier VIII medium is echt zwaar geworden sinds batlletier XII eruit is. Heb dezelfde opmerking gemaakt tijdens mijn St-a Grind. 60% van de keren zit je idd in tier X battles.dr34m3dd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:52:
wat een bullshit die MM van panther 2. alleen maar t10s -.-
Jammer genoeg heeft de Panther2 ook heavy tank MM wat het nog erger maaktJoindry schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:28:
[...]
Tier VIII medium is echt zwaar geworden sinds batlletier XII eruit is. Heb dezelfde opmerking gemaakt tijdens mijn St-a Grind. 60% van de keren zit je idd in tier X battles.
ST-a heeft toch exact dezelfde MM? Tier VIII med?dr34m3dd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:28:
[...]
Jammer genoeg heeft de Panther2 ook heavy tank MM wat het nog erger maakt
nope, helaas nietJoindry schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:29:
[...]
ST-a heeft toch exact dezelfde MM? Tier VIII med?
pfft. Wat een beroerde teams zitten er tussen vandaag. Vanochtend een potje met 12 dieprode spelers aan mijn kant....
En dan zeg ik nog niks over de mm die regelmatig één kant drie meer tier X tanks geeft...
En dan zeg ik nog niks over de mm die regelmatig één kant drie meer tier X tanks geeft...
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
http://ftr.wot-news.com/2014/05/30/9-1-mm-table/
Geen verschil toch tussen meds en heavies op tier VIII qua MM?
Ik dacht dat de Panther2 die 20% extra MM kreegJoindry schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:40:
[...]
http://ftr.wot-news.com/2014/05/30/9-1-mm-table/
Geen verschil toch tussen meds en heavies op tier VIII qua MM?
Nooit van gehoord, maar ik laat de mogelijkheid open. Iemand hier moet wel de kwestie kunnen oplossen. Succes iig met je panther II.dr34m3dd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:46:
[...]
Ik dacht dat de Panther2 die 20% extra MM kreeg
Ik vond die grind niet zo erg. De lange 88 is en blijft een geliefde gun bij mij.
http://wiki.wargaming.net..._%28WoT%29#Vehicle_Weight
Als dat nog up-to-date is, maar daar staat dat het pas vanaf t9 voor mediums geldt, met uitzondering van de Comet en de E2.
Als dat nog up-to-date is, maar daar staat dat het pas vanaf t9 voor mediums geldt, met uitzondering van de Comet en de E2.
Verwijderd
Persoonlijk vind ik de Panther II een zeer pijnlijke grind (geen armour, matige mobiliteit en gun -> niet mijn ding). Het is een beetje een vicieuze cirkel, ik presteer er niet goed mee omdat ik het een stuk schroot vind, en vind het een stuk schroot omdat ik er niet goed mee kan presteren.
Nog maar 97k exp te gaan om de E-50 te unlocken
Nog maar 97k exp te gaan om de E-50 te unlocken
Ik vond de Panther II ook verschrikkelijk, meeste gelukkig gegrind in dubbele xp voor elke win maar tussentijds ook nog een keer verkocht. Net als de Panther trouwens. Blijft gewoon irritant dat je een snipertank speelt, maar alsnog verschrikkelijk veel mist of bounced omdat de shell niet gaat waar die moet.
Volgens mij kwam ik er overigens net achter dat deze tanks beter te spelen zijn met Dynamic Camera enabled, zodat ze minder wiebelen als je bij remmen in snipermode gaat. Iemand daar ervaring mee?
Volgens mij kwam ik er overigens net achter dat deze tanks beter te spelen zijn met Dynamic Camera enabled, zodat ze minder wiebelen als je bij remmen in snipermode gaat. Iemand daar ervaring mee?
[ Voor 3% gewijzigd door Riegah op 16-08-2014 16:05 ]
Altijd dynamic camera aan hebben+pRiegah schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:03:
Ik vond de Panther II ook verschrikkelijk, meeste gelukkig gegrind in dubbele xp voor elke win maar tussentijds ook nog een keer verkocht. Net als de Panther trouwens. Blijft gewoon irritant dat je een snipertank speelt, maar alsnog verschrikkelijk veel mist of bounced omdat de shell niet gaat waar die moet.
Het probleem met de panthers is dat je ze wil spelen als snipers, maar te vaak moet je brawlen of scouten. Omdat er zoveel heavy's alleen lopen te campen (of achter een obstakel staat te wachten op een vijandelijke heavy die ook achter een obstakel staat te wachten in de hoop dat de ander een fout maakt). Ik heb de grid naar de E-50 wel afgemaakt, maar ik ben uiteindelijk aan de andere medium lijn begonnen, heb nu de VK30.02D en dat is ook een drama.
Ik had overigens geen problemen met de accuratie. Behalve dat je mist op een cupola op 500m, maar dat kan ook overmoed zijn.
Ik had overigens geen problemen met de accuratie. Behalve dat je mist op een cupola op 500m, maar dat kan ook overmoed zijn.
Steam - PTR83
Kolonel01 tegen gekomen in-game, wat een triest figuur.. zit iedereen uit te maken voor homo omdat z'n tankje uitgeschakelt werd.. och och.
[ Voor 39% gewijzigd door Nemean op 16-08-2014 16:54 ]
Sja, kwam net adysiady tegen en die was er echt van overtuigt dat een Tiger II niet door zijn cupola (T34) kon schieten, (wel waarschijnlijk dacht hij dat ik door zijn turrent schoot ofzo) dus begon die maar een rage tegen mij. Ondanks dat ik denk dat het niet helpt, toch maar een complain gegeven.Nemean schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:53:
Kolonel01 tegen gekomen in-game, wat een triest figuur.. zit iedereen uit te maken voor homo omdat z'n tankje uitgeschakelt werd.. och och.
Steam - PTR83
Zo, de gamescom missie is klaar
. 850 gold erbij 
Vandaag weer eens alle tier 10 tanks gespeeld (behalve de T92, dat ding al een jaar niet meer gespeeld). Met die 5x tikt de free xp wel lekker aan. Ook handig met de t-54 grind. Nog 35k naar de T-62a. Hopelijk kan ik komende twee dagen ook weer alle tier X tanks dubbelen en dan gaat het helemaal snel. Lekker farmen
Vandaag ook een E-100 gepest
. Op lakeville reed een medium het middenpaadje in om te spotten en ik erachteraan met de T110E4. Hij spot een E100 en ik raak hem en gelijk gaat hij in de fik. Hij rijd door en ik schiet nogmaals en toen een track eraf. Hij repaired en raakt despotted. Ondertussen ben ik reloaded en wordt er een IS7 gespot. Ik schiet daar op en mis. 1 seconde later komt er langs dat ik die verdwenen E100 heb gekilled
Vandaag weer eens alle tier 10 tanks gespeeld (behalve de T92, dat ding al een jaar niet meer gespeeld). Met die 5x tikt de free xp wel lekker aan. Ook handig met de t-54 grind. Nog 35k naar de T-62a. Hopelijk kan ik komende twee dagen ook weer alle tier X tanks dubbelen en dan gaat het helemaal snel. Lekker farmen
Vandaag ook een E-100 gepest

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Je gaat free xp gebruiken om de t62a te unlocken? Wow.
En e100 zonder FE is gg..... Btw ik ga verder zuipen!
[ Voor 34% gewijzigd door wsLy op 17-08-2014 01:15 ]
Grrrr
Nu met die nieuwe updates verdwijnen tanks letterlijk zodra ze ook maar een meter buiten de 500m komen. Maar waarom kan de vijand mij dan nog wel zien?
Niet eerlijk.
Nu met die nieuwe updates verdwijnen tanks letterlijk zodra ze ook maar een meter buiten de 500m komen. Maar waarom kan de vijand mij dan nog wel zien?
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Free xp is niet voor de T-62a. Beetje onhandig geschreven. Misschien een paar k voor als er een special is en ik moet hem dan kopen (bv discount crewretraining/camo/aankoopprijs), maar niet als er geen reden voor is. De t-54 is geen straf om te spelenwsLy schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 01:14:
Je gaat free xp gebruiken om de t62a te unlocken? Wow.
Eerlijk, 3.3k damage als je top tier bent is nu ook niet echt wereldschokkend veel. Blijft natuurlijk wel crap om te verliezen.dudee schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 10:26:
http://puu.sh/aW0gU/5fe91a9dcf.jpg
En toch verloren...
Tja... X5 event + weekend + schoolvakanties = bijzondere dingen 
Je ziet echt dingen waarvan je denkt: WTF??!
Gisteren een tiger 2 die perse een schot wou nemen op mij. Terwijl ik hulldown zat in mijn type 59 en mijn halve team achter mij stond. Binnen 5 seconden full health tiger 2 weg, de beste speler van hun team.
En zijn resultaat? Een bounce op mijn turret.
Ik en mijn platoon genoot hadden echt zoiets van WTF? wat dacht hij??
Je ziet echt dingen waarvan je denkt: WTF??!
Gisteren een tiger 2 die perse een schot wou nemen op mij. Terwijl ik hulldown zat in mijn type 59 en mijn halve team achter mij stond. Binnen 5 seconden full health tiger 2 weg, de beste speler van hun team.
En zijn resultaat? Een bounce op mijn turret.
Ik en mijn platoon genoot hadden echt zoiets van WTF? wat dacht hij??
Door die 5x XP al bijna de Panther unlocked:) Nu kan ik ook grinden naar de IS8 en IS7, Doen of niet doen?
Ik kan namelijk via de Panther 1 of 2 naar de E100 lijn.
Wat is verstandiger.
Ik kan namelijk via de Panther 1 of 2 naar de E100 lijn.
Wat is verstandiger.
Als dit voor mijn geval ook zou kunnen dan zou het een perfecte oplossing zijn. Ik heb namelijk maar voor 5 euro aan goud gekochtp0st schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:10:
[...]
Sterkte, toen ik die procedure doorlopen heb kwam het erop neer dat ik het bedrag alsnog moest betalen om mijn account te laten deblokkeren. Uiteindelijk op een akkoord kunnen gooien dat de andere partij de helft moest betalen en ik dus ook de helft, en dat mijn account gedeblokkeerd zou worden zodra ik mijn helft had voldaan. Daar dus voor gekozen, beetje zuur maar dat was de enige oplossing toen...

¯\_(ツ)_/¯
BatChat nu met de topgun erop
speelt wel lekker, vooral de hoge alpha die hij heeft. Vierde battle met de BC (nog met de lorraine gun) was direct een Ace Tanker pot
Huh? Na het spelen van mijn laaste pot in de Leopard PT. A krijg ik de volgende melding
Reserve High-Capacity Transport is fully used.
Iemand een idee wat dit kan betekenen?

Ahh idd, jouw Google Search werkte wel gewoon, hier meer uitleg hierover: http://forum.worldoftanks...pacity-transport-is-used/
Toen ik een google search deed kreeg ik allemaal niet-wot gerelateerde resultaten
Thanks!
OMG post noobp0st schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 23:52:
Huh? Na het spelen van mijn laaste pot in de Leopard PT. A krijg ik de volgende melding
[afbeelding]
Meltymaps al in je mod pakket
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
Van het weekend eindelijk genoeg exp op de SU om de ISU te halen, had nog zat free xp liggen dus meteen BL10 erop gegooid... ^____________^
Vaak zat aan de ontvangende kant gezeten van BL10 shells, maar nu... Wat hebben die gasten gerookt man >_<
Omg te ziek, wat een lol, dit ding is echt aso op een T8 tank
Vaak zat aan de ontvangende kant gezeten van BL10 shells, maar nu... Wat hebben die gasten gerookt man >_<
Omg te ziek, wat een lol, dit ding is echt aso op een T8 tank

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
WOT is altijd vol verassing, je denkt de game te kennen!!p0st schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 00:06:
[...]
Ahh idd, jouw Google Search werkte wel gewoon, hier meer uitleg hierover: http://forum.worldoftanks...pacity-transport-is-used/
Toen ik een google search deed kreeg ik allemaal niet-wot gerelateerde resultaten
Thanks!
Anyway, met GOT zijn we lekker bezig in Stronghold modus, skirmishes doen enz. Leggen we nog wel keer uit:D
Verwijderd
Rarara, met welke tank speelde ik, en wat was de battletier van dit gevecht, waarin een vijandelijke T34 alleen APCR spammed?

spoiler:
Een VK 45.02 A in een battletier 8 gevecht. Spelers doen vreemde zaken wanneer ze een vijandelijke unicum tegenkomen, zeker? 

Het is tegenwoordig een keer bouncen, en ze laden meteen premium shells..Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:07:
Rarara, met welke tank speelde ik, en wat was de battletier van dit gevecht, waarin een vijandelijke T34 alleen APCR spammed?
[afbeelding]
spoiler:Een VK 45.02 A in een battletier 8 gevecht. Spelers doen vreemde zaken wanneer ze een vijandelijke unicum tegenkomen, zeker?
Naja, veranderenVorst8 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:27:
NEE.... T49 gaat verdwijnen.....
Verwijderd
ThomasG schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:22:
[...]
Het is tegenwoordig een keer bouncen, en ze laden meteen premium shells..
Hij deed niet eens de moeite om met de AP shells te proberen.Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:07:
Maar snap dat dan! 248mm AP pen is ook niet genoeg om een VK-A te pennen! O wacht..... 
Het erge is, dat als hij met een premium account speelt alsnog winst maakt met full gold schieten
Het erge is, dat als hij met een premium account speelt alsnog winst maakt met full gold schieten
Gisteren was iemand ook alleen maar Heat aan het schieten op mijn BC nadat hij 1 keer had gebounced..... Lmfao
Heb op de WoT website gekeken maar ik kan daar niets over vindenp0st schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:29:
[...]
Naja, veranderenhij wordt alleen hernoemd naar T67 toch

Dat is dan vaak ook niet de meest snelle bron, daarvoor lees je FTR: http://ftr.wot-news.com/Kepro schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:22:
[...]
Heb op de WoT website gekeken maar ik kan daar niets over vinden
Het specifieke artikel: http://ftr.wot-news.com/2...rtest-9-3-branch-changes/
Dankjewel.p0st schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:25:
[...]
Dat is dan vaak ook niet de meest snelle bron, daarvoor lees je FTR: http://ftr.wot-news.com/
Het specifieke artikel: http://ftr.wot-news.com/2...rtest-9-3-branch-changes/
Zie ik op het plaatje van de russen ook de T-50-2 weer terug??
Die vond ik beter dan de MT-25.
Die vond ik beter dan de MT-25.
Hmm, als ik het dus goed begrijp leidt de T-34 dan naar 4 andere tanks. Zou je die 4e gratis geresearcht krijgen als je 'm al op elite-status hebt?
Ik merk wel dat ik een tikje opkijk tegen die grind. De huidige 3 tanks zijn ca. 75k xp. Ik doe (volgens noobmeter) gemiddeld ca. 300xp per match. Dus dat zijn nog 250 potjes. Wellicht voor de doorgewinterde tanker een peuleschil, maar na de snelle progressie in tier 1 tot 4 is het wel een fors aantal.
Ter vergelijking; het hoogst aantal matches in één tank is nu 65, in de PzKpfw 38 nA. De T-34 zou dan dus rond de 300 uitkomen. Een fors aantal voor iemand die net ca. 500 potjes gespeeld heeft.
Ik merk wel dat ik een tikje opkijk tegen die grind. De huidige 3 tanks zijn ca. 75k xp. Ik doe (volgens noobmeter) gemiddeld ca. 300xp per match. Dus dat zijn nog 250 potjes. Wellicht voor de doorgewinterde tanker een peuleschil, maar na de snelle progressie in tier 1 tot 4 is het wel een fors aantal.
Ter vergelijking; het hoogst aantal matches in één tank is nu 65, in de PzKpfw 38 nA. De T-34 zou dan dus rond de 300 uitkomen. Een fors aantal voor iemand die net ca. 500 potjes gespeeld heeft.
Die Polen, altijd weer die Polen...
Nieuw filmpje met de onpeilbare Pool in de hoofdrol

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Verwijderd
Zo, het x5 weekend is voorbij voor mij. Vandaag wou ik maar 5 tanks x5'en, en ook al was de MM mij niet goed gezind (geen enkele keer top tier geweest
), alle battles gewonnen.

Ace tankers halen in een x5 weekend met een tank dat je haat:Victory!
Battle: Lakeville
Vehicle: Panther II
Experience received: 10.085 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 64.839
Battle achievements: Confederate, Mastery Badge: "Ace Tanker"
WN8: 7977 (100)

Je krijgt de extra tank niet geresearched. Echter blijft je tank wel elite als je m daarvoor al elite had.Gaius schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:46:
Hmm, als ik het dus goed begrijp leidt de T-34 dan naar 4 andere tanks. Zou je die 4e gratis geresearcht krijgen als je 'm al op elite-status hebt?
Vergeet niet dat je een tank niet elite hoeft te hebben voordat je m verkoopt
500 potjes lijkt veel (tenminste, dat vond ik toen ik er zoveel had gespeeld), echter kom je dan pas net uit de wieg gekropen. Vooral de tier 8 tot tier 10 matches zijn heel verschillend van de lagere tiers. Maar doe rustig aan en geniet van het spelletje!
Ik had de Ace in de T34 dit weekend, altijd leuk meer dan 10.000XP voor 1 match haha!Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:56:
Zo, het x5 weekend is voorbij voor mij. Vandaag wou ik maar 5 tanks x5'en, en ook al was de MM mij niet goed gezind (geen enkele keer top tier geweest), alle battles gewonnen.
[...]
Ace tankers halen in een x5 weekend met een tank dat je haat:
En de Panther II kan ik op zich wel waarderen eigenlijk, behalve in Tier X matches met >5 T10's
Even voor de duidelijkheid;dramborleg schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:32:
[...]
Je krijgt de extra tank niet geresearched. Echter blijft je tank wel elite als je m daarvoor al elite had.
Vergeet niet dat je een tank niet elite hoeft te hebben voordat je m verkooptVoor veel mensen is de t-34 een tussenstation richting andere tanks.
Als ik voor 9.3 de T-34 op elite-status krijg, dan blijft hij elite, wat zou betekenen dat ik die nieuwe tank al unlocked krijg.
Als ik voor 9.3 de T-34 niet op elite-status krijg, dan krijg ik de nieuwe tank niet unlocked en moet ik de xp die er benodigd is zelf grinden.
Correct? Ik heb dit namelijk gezien met de Pz-IV. Die had ik al unlocked toen die werd gesplitst, en ik heb toen al die lagere varianten op elite-status erbij gekregen. Overigens maakt het me niet zoveel uit, de T-34 is best een leuke tank.
Ja, ik weet het. Voor mij geldt eigenlijk vooral; niet zeuren en teveel vragen stellen over prestaties/xp/dmg done/whatever en eerst maar 's naar de 1000 potjes toe knallen.500 potjes lijkt veel (tenminste, dat vond ik toen ik er zoveel had gespeeld), echter kom je dan pas net uit de wieg gekropen. Vooral de tier 8 tot tier 10 matches zijn heel verschillend van de lagere tiers. Maar doe rustig aan en geniet van het spelletje!
Het genieten van het spelletje gaat iig weer beter nu ik de Pz-IVH al een tijdje niet meer heb aangeraakt.
De zogenoemde 'weight' waardering heeft niks te maken met de tier matchmaking.Riegah schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:53:
http://wiki.wargaming.net..._%28WoT%29#Vehicle_Weight
Dat heeft te maken met de type tanks van beide teams, nadat de tier matchmaking heeft plaatsgevonden.
Er zijn (op een paar premiums en uitzonderingen na) dus geen tanks die aparte (tier) matchmaking hebben ofzo, de http://wiki.wargaming.net/en/File:Matchmaking_Chart.png chart klopt gewoon helemaal, er is niks meer en niks minder.Al weigeren de meeste mensen die WoT spelen dat te geloven....ze willen allemaal geloven dat hun tank altijd pech heeft...
Niet helemaal. Als je de T-34 elite krijgt voor 9.3 dan blijft je tank elite (accelerate crew training blijft) maar moet je nog wel de nieuwe tank unlocken met xp.Gaius schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:52:
Even voor de duidelijkheid;
Als ik voor 9.3 de T-34 op elite-status krijg, dan blijft hij elite, wat zou betekenen dat ik die nieuwe tank al unlocked krijg.
Als ik voor 9.3 de T-34 niet op elite-status krijg, dan krijg ik de nieuwe tank niet unlocked en moet ik de xp die er benodigd is zelf grinden.
Correct?
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Voor degene die het Pools niet snapt... de oude clan EXNOM is opgedoekt en daarvan zijn leden naar R1SE en FAME gegaan. Nu zijn er een aantal Poolse gasten, die de EXNOM tag weer in gebruik gaan nemen...Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:52:
http://forum.worldoftanks...__p__8801952#entry8801952
Te funny... Noobs die oude tags inpikken xD
En dat zijn/waren topclans?Rianata schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:17:
[...]
Voor degene die het Pools niet snapt... de oude clan EXNOM is opgedoekt en daarvan zijn leden naar R1SE en FAME gegaan. Nu zijn er een aantal Poolse gasten, die de EXNOM tag weer in gebruik gaan nemen...
Omdat het vandaag allemaal mee zat en ik nog een leuke korte replay had liggen, hierbij een potje in de T49, klein maar fijne mini Hellcat, die hopelijk niet generfed wordt zoals de Hellcat in (een van) de volgende updates.
Dit topic is gesloten.