Het heeft zeker voordelen, een aantal mods is wel aan te raden! Op het forum van worldoftanks, forum.worldoftanks.eu zijn er verschillende te vinden. Kwestie van eigen voorkeur welke je kiest.Iusedto schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 21:30:
Ok, toch maar eens beginnen aan WoT.
Heb ooit eens een week of twee gespeeld maar dat is misschien al een jaar geleden ofzo
Enige tips ?
Is een mod pack aan te raden (zag een paar posts terug die Aslain mod pack instructie)
Bekijk anders even één van mijn matches op https://www.youtube.com/user/rianata, dan zie je wat mods opleveren.Iusedto schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 21:30:
Ok, toch maar eens beginnen aan WoT.
Heb ooit eens een week of twee gespeeld maar dat is misschien al een jaar geleden ofzo
Enige tips ?
Is een mod pack aan te raden (zag een paar posts terug die Aslain mod pack instructie)
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Ik dacht nog, laat ik nou niet de city in rijden (Ruinberg), want daar zitten toch alleen maar heavies. Maar die zaten dus massaal bij dat andere kleine huizenkluitje.
Crap, ik wil niet zo'n lul zijn die bij z'n eigen cap achter een bosje gaat campen, maar op deze manier is er ook weinig lol aan. En ik zie mezelf zo ook niet beter worden. Misschien zelf maar 's gaan kijken naar een heavy? KV-1 schijnt een aanrader te zijn voor tomaatjes?
edit; na even iets anders gedaan te hebben en de irritatie over mn performance weg is bedenk ik mij dat ik wellicht iets meer naar mn intuitie moet luisteren. Die zei in dit geval 'ga nou niet te ver naar voren. Blijf nou bij de rest.' M'n intuitie heeft het vaak wel goed, maar vervolgens doe ik toch wat anders.
[ Voor 22% gewijzigd door Gaius op 09-08-2014 10:30 ]
overigens wordt ik steeds vaker in de 1e minuut van de battle door mijn teamgenoten geschoten?? maakt niet uit in wat voor tank./tier.. is dit een nieuwe trend ofzo of moeten ze gewoon mij hebben? echt lollig vind ik het niet, want kost me al een aantal hp voor het spel zowat begonnen is
Eerste avond WoT was alleen maar : Hey, een tank. Boom ! Dood
En dat elk potje, hehe
Toch raar tegen alleen maar beginners.
Had af en toe het gevoel dat ik echt de enige nieuweling was en de rest toch donders goed wist wat ze aan het doen waren....of ik ben echt slecht in deze game
FUMES et CARNES
ik kijk en speel mee, wil je niet even platoonenUser schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 12:55:
Voor de liefhebber, ik ben weer aan het streamen.
Ik ben eerst even mijn Duitse premium mediums aan het dubbelen, daarna speel ik whatever jullie willen dat ik speel.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Researched:
Bat.-Châtillon 25 t researched. Undistributed experience spent: 200000. Free Experience spent: 0.
Morgen beginnen met credits grinden
Kan me zo groen en geen ergeren aan een aantal zaken in het spel wat het gewoon niet leuk maakt.
- Waarom niet alleen tanks allemaal van dezelfde tier tegen elkaar ?? Of je bent slachtvee, of je schiet iedereen het licht uit de ogen.
- Grinden tot je het snot uit je ogen hebt geschoten is ook geen drol meer aan.
- Kosten zijn idioot hoog. Ik heb al meer dan 150 Euro betaald en mijn premium is nou alweer op. Dat krijg ik er echt niet meer doorheen thuis.
- Idiote penetratie van sommige ( verzonnen tanks ). Gaat nergens over.
- Zelfde guns niet hetzelfde als ze op een andere tank zitten. Ben net een paar weken overgestapt van een T32 naar een M103, dezelfde gun. Maar totaal andere penetratie, echt gewoon raar, kom nergens doorheen. M103 is sowieso een kartonnen doos.
- Gold ammo is gewoon spelbederf.
- Gewoon debiel dat je niet door huizen heen kunt, of schade kunt schieten daaraan.
- Arti ( speel ik vrij veel ) is maar relaxt in een paar mappen. Het gaat nergens over als je in Himmelsdorf wordt gezet. Slaat nergens op.
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ben er een beetje klaar mee ........
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Je kan het spel compleet geldloos spelen, het gaat alleen 33% sneller met premiumCORVETTE schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 18:56:
Ik speel het spel nu al een tijdje, maar denk dat ik er maar weer eens mee kap.
Kan me zo groen en geen ergeren aan een aantal zaken in het spel wat het gewoon niet leuk maakt.
- Waarom niet alleen tanks allemaal van dezelfde tier tegen elkaar ?? Of je bent slachtvee, of je schiet iedereen het licht uit de ogen.
- Grinden tot je het snot uit je ogen hebt geschoten is ook geen drol meer aan.
- Kosten zijn idioot hoog. Ik heb al meer dan 150 Euro betaald en mijn premium is nou alweer op. Dat krijg ik er echt niet meer doorheen thuis.
- Idiote penetratie van sommige ( verzonnen tanks ). Gaat nergens over.
- Zelfde guns niet hetzelfde als ze op een andere tank zitten. Ben net een paar weken overgestapt van een T32 naar een M103, dezelfde gun. Maar totaal andere penetratie, echt gewoon raar, kom nergens doorheen. M103 is sowieso een kartonnen doos.
- Gold ammo is gewoon spelbederf.
- Gewoon debiel dat je niet door huizen heen kunt, of schade kunt schieten daaraan.
- Arti ( speel ik vrij veel ) is maar relaxt in een paar mappen. Het gaat nergens over als je in Himmelsdorf wordt gezet. Slaat nergens op.
De gun van T32 en M103 zijn precies hetzelfde met misschien een verschil in accuracy/aimtime maar geen penetration.
Gold ammo heeft ALTIJD in het spel gezeten
Er komt ooit een update zodat je daadwerkelijk huizen kapot kan schieten
Grinden hoeft niet persee, ik heb al 2k battles plezier met maar een paar tanks.
Verwijderd

wtf... Ik had er 180 nodig op de 140 voor één streepje...Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 20:42:
Hoe die Marks of Excellence precies bepaald worden weet ik niet, maar na 36 battles toch al de eerste Mark of Excellence met de VK 45.02 A![]()
[afbeelding]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Klinkt absurd en volgens mij is dat ook zo. 95% van de spelers in de ELC die ik zie, doen een yolo-rush en gaan dood zonder damage.
Zoals WG hem omschrijft moet je inderdaad een average dmg doen van heb ik jou daar om überhaupt 1 mark te krijgen.
Volgens mij hebben ze gewoon een natte vinger in de lucht gestoken zo van.."hmmm laten we nu eens dat getal eraan hangen" of "welk getal komt er nu uit de hoge hoed?"
De marks baseren op een zelfde soort berekening als een Masterybadge maar dan avg dmg per week lijkt mij veel beter en eerlijker.
Waar kan je bij VBAaddict trouwens zien hoeveel je nodig hebt?
Heb hem al gevonden, gewoon bij de tank zelf kijken.
[ Voor 58% gewijzigd door ShockWave op 09-08-2014 21:34 ]
Valt wel mee. Vaak kan je dan nog best wel wat doen. Je moet alleen anders spelen en meer flankenCORVETTE schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 18:56:
Ligt aan de tree. Ik speel nu sinds het spel uitkwam en grind nog steeds.- Grinden tot je het snot uit je ogen hebt geschoten is ook geen drol meer aan.
Ik zit flink wat hoger. Zeker al 2 jaar aan premium en dan ook regelmatig extra gold of een premium tank- Kosten zijn idioot hoog. Ik heb al meer dan 150 Euro betaald en mijn premium is nou alweer op. Dat krijg ik er echt niet meer doorheen thuis.
Sommige wel idd- Idiote penetratie van sommige ( verzonnen tanks ). Gaat nergens over.
Pen is niet anders, je hebt alleen nu beter bepanserde tegenstanders.- Zelfde guns niet hetzelfde als ze op een andere tank zitten. Ben net een paar weken overgestapt van een T32 naar een M103, dezelfde gun. Maar totaal andere penetratie, echt gewoon raar, kom nergens doorheen. M103 is sowieso een kartonnen doos.
agreed- Gold ammo is gewoon spelbederf.
Komt eraan (althans gedeeltelijk)- Gewoon debiel dat je niet door huizen heen kunt, of schade kunt schieten daaraan.
Dan mogen ze die goede mappen juist weghalen. Arty is aartsvijand nummer 1 voor heel veel spelers. Beetje google maps bekijken en klikken..... Denk dat 95% van de spelers spontaan een vreugdedans doen als arty wordt verwijderd of dat ze standaard ontploffen na de countdown of dat er alleen maar 15 vs 15 arty op himmelsdorf battles zijn.- Arti ( speel ik vrij veel ) is maar relaxt in een paar mappen. Het gaat nergens over als je in Himmelsdorf wordt gezet. Slaat nergens op.
[quote]
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
Noob.G3n3t!cs schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 01:43:
nom nom nom Goldnoob_mcmastercard is over een half uurtje ook weer onlinewie wil platoonen join general chat GOT Teamspeak
Ik ga Type 59 doen.. Credits nodig voor de BC. Tevens weer streamen. Maar eerst even bijkomen.. Iets teveel vodka gedronken gister.... Kurwa..
Volgens mij gaat het om de damage ratio, dus de gedane schade/inkomende schade. En de drie ringen bij een duitser staat gelijk aan 1, duitser kunnen er dus 9 verzamelen.Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 20:42:
Hoe die Marks of Excellence precies bepaald worden weet ik niet, maar na 36 battles toch al de eerste Mark of Excellence met de VK 45.02 A![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Ga veel te snel dood, vind ik.
Is bijv. een TD een soort van sniper tank ?
En iets om de game een beetje mee te leren ?
Sorry voor de noob vraag
FUMES et CARNES
Als je snel dood gaat, ben je waarschijnlijk te agressief en sta je tever vooraan. Bedenk dat een gevecht tot 15 minuten mag duren, dus je hoeft niet onnodig risico's te nemen in de eerste minuten. Gebruik de S knop als je denkt te gevaarlijk te staan, je mag best terugtrekken als je kan.
Wat betreft ervaring met maps, dat leer je eigenlijk met name door uit te proberen. Onthoud wat goed werkt en wat minder goed werkt. Ik vond zelf Map Tactics van Quickybaby erg inzichtelijk destijds, misschien heb je er ook wat aan:
YouTube: Map Tactics
Rustig aan gedaan ( wel verloren) maar Pascucci medal en Cool Headed medal .
FUMES et CARNES
have you tried turning it off and on again.
Rustig blijven lijkt echter wel te helpen
Nu nog zien hoe ik meer penetraties kan krijgen , want das een ramp
Snap ik nog niet zo veel van die ammo types
FUMES et CARNES
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Zelf toch maar weer met de Object 416 begonnen, nadat ik hem een paar dagen heb laten staan. Nog wat tips gelezen over hoe goede spelers hem spelen en eindelijk alle modules geresearched, begint ie wel leuker te worden.wsLy schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 18:53:
En dat is nummertje 13.
Researched:
Bat.-Châtillon 25 t researched. Undistributed experience spent: 200000. Free Experience spent: 0.
Morgen beginnen met credits grinden
Shuttle st20g5
Dus ik rijd cover weer uit, bam, WT schiet me dood, en zo geschiedde de hoogste roll op de 12.8cm die je kan hebben
Als je iets niet leuk vindt en niemand verplicht je, stop danCORVETTE schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 18:56:
- ... veel bla bla met zin voor overdrijven...
Performance is weer aan het stijgen na een paar mindere weken en de 55% winrate komt in het vizier. Zit ook op schema om deze week 1750 WN8 aan te tikken in Noobmeter. Dan kom ik op "excellent", jippee
Verder ga ik wel nooit geraken, WN8 van 2300 average halen... daar heb ik teveel brain fart momenten voor (vooral tijdens CWs dan ook nog eens, extra pijnlijk als iedereen kijkt...)
Ook ben ik de Wolverine beginnen spelen omdat ik zo'n E3 ooit wel in mijn garage wil. Wat een schijt tank is dat. Net als de T49 een Tier 5 TD met turret... hoe kunnen ze 2 gelijkaardige tanks nu zoooooo verschillend maken, zelfs full ops blijft het een drama. Ga gewoon dubbles/tripples doen en hopelijk is het verschil Hellcat<>Jackson iets minder dramatisch.
Epic noob kurwa vodka makes yuw stronk playa wery stronk .wsLy schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 12:39:
[...]
Noob.
Ik ga Type 59 doen.. Credits nodig voor de BC. Tevens weer streamen. Maar eerst even bijkomen.. Iets teveel vodka gedronken gister.... Kurwa..
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
Ik moet zeggen dat gisteren toch verdomd lekker gingG3n3t!cs schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 14:32:
[...]
Epic noob kurwa vodka makes yuw stronk playa wery stronk .
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
lol 0 damage 0 damage 0 damge 0 damage xD
Verwijderd
Persoonlijk vond ik het verschil Hellcat <> Jackson veel erger, so sorry.Inrage schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 14:10:
[...]
Ook ben ik de Wolverine beginnen spelen omdat ik zo'n E3 ooit wel in mijn garage wil. Wat een schijt tank is dat. Net als de T49 een Tier 5 TD met turret... hoe kunnen ze 2 gelijkaardige tanks nu zoooooo verschillend maken, zelfs full ops blijft het een drama. Ga gewoon dubbles/tripples doen en hopelijk is het verschil Hellcat<>Jackson iets minder dramatisch.
Ik heb nu de VK3002M elite gemaakt en krijg er steeds meer plezier in. Kan niet wachten totdat ik de Panther heb.dr34m3dd schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 18:09:
Sinds vandaag de Panther II in m'n garage. Mooie tank en speelt ook lekker
Gelijk deze er maar even bijgooien dan hahaKepro schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 18:13:
[...]
Ik heb nu de VK3002M elite gemaakt en krijg er steeds meer plezier in. Kan niet wachten totdat ik de Panther heb.
Victory!
Battle: Fjords
Vehicle: Panther II
Experience received: 2.505
Credits received: 63.447
Battle achievements: High Caliber, Steel Wall, Reaper, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Heehee ria! Hoe ist ermee!?Rianata schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 20:02:
Ik had eergisteren met Deurmat en ZiCura (beide ook GOT) een leuke potje, wij kwamen tijdens de dweilpauze op Komarin!
[video]
Teamwork oid hebben ze niet van gehoord, zie ook vaak teamkills en commentaar van andere gasten. Idiot etc..

Whatever.
oh ja nog even een noob vraagje : op 10 seconden had ik een cap bijna klaar en had nog een 20hp over, roept een teamgenoot geen cap? het was nog 2 heavies van de vijand tegen een td en ik in een medium, dus ik dacht met een cap winnen we iig (deden we ook, want ik bleef staan), dus ja wat was nu beter? de andere nog damage zien toe te brengen met risico alsnog de battle te verliezen of lekker blijven cappen zoals ik deed? winnen voelt mi beter ;-)
[ Voor 58% gewijzigd door idef1x op 11-08-2014 23:07 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik ga vaak voor de kill wanneer het kan, cappen wanneer het risico op doodgaan/vijandelijke cap te groot is. In dit geval zou ik ook zijn blijven staan.idef1x schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 22:57:
spreek voor jezelf. toevallig vanavond weer eens redelijk gespeeld met zowaar een teamgevoel. niet bij alle battles, maar toch wel leuk om weer eens mee te maken :-)
oh ja nog even een noob vraagje : op 10 seconden had ik een cap bijna klaar en had nog een 20hp over, roept een teamgenoot geen cap? het was nog 2 heavies van de vijand tegen een td en ik in een medium, dus ik dacht met een cap winnen we iig (deden we ook, want ik bleef staan), dus ja wat was nu beter? de andere nog damage zien toe te brengen met risico alsnog de battle te verliezen of lekker blijven cappen zoals ik deed? winnen voelt mi beter ;-)
Blijven staan, een win is een win. In dit geval was de kans dat het fout zou gaan veel te groot.idef1x schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 22:57:
Nja ik was gisteren credits aan het grinden en vroeg gestopt omdat ik weer vroeg op moet. Als je vanavond weer gaat platoonen dan laat maar iets weten, misschien heb ik de batchat dan in de garage.psychoclown schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 23:22:
Zo.. na een wat klungelige start omdat met de settings zoals ik ze had het niet meer 'echt' vloeiend speelde wat potjes gedaan. Helaas niet bepaald veel platoongenoten dus het ging flink moeizaam. De boel iets weten op te krikken door wat goede potjes maar al gauw ging de RNG me tegen zitten. Met zowel de M60 als de 50B wist ik bijzonder weinig te pennen ondanks pogingen om weakspots en flanken te raken. WoT blijft WoT zullen we maar zeggen
En RNG.... Volgens mij heb ik niet genoeg geofferd aan de almachtige SerB...
[ Voor 4% gewijzigd door wsLy op 12-08-2014 04:25 ]
Victory!
Kharkov
Matilda
Battle achievements High Caliber, Mastery Badge: "2nd Class"
Total: 631 WN8: 4 097 (100)
7 vs 7 op tier 3/4 met 4 kills
De laatste keer dat ik 7 vs 7 gespeeld heb was op tier 1/2.
Je gaat voor de BatChat? Zorg dan voor je gaat spelen voor de topgun, maakt zoveel verschil.wsLy schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 04:24:
[...]
Nja ik was gisteren credits aan het grinden en vroeg gestopt omdat ik weer vroeg op moet. Als je vanavond weer gaat platoonen dan laat maar iets weten, misschien heb ik de batchat dan in de garage.
Persoonlijk heb ik de BC weer in de garage onder het stof, heb de crew retrained terug naar de 13-90, vind die tank meer fun. (light dus camo value blijft gelijk on the move).
Vorige week een potje met bijna 8k spotting damage.
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Helaas, vrijdag mogelijk nog wel even tijdwsLy schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 04:24:
[...]
Nja ik was gisteren credits aan het grinden en vroeg gestopt omdat ik weer vroeg op moet. Als je vanavond weer gaat platoonen dan laat maar iets weten, misschien heb ik de batchat dan in de garage.
De RNG was dus niet enkel bij mij aan het falen
Zal vast iets simpels over het hoofd zien, maar heb het niet gegoogled gekregen en ook niet met proefondervindelijk uitproberen.
Ik kan geen andere shells gebruiken dan APC, APCR (premium shells) krijg ik niet geladen in welke tank dan ook. Kan wel de shells los kopen in de store en opslaan in de depot.
Ik zie de shells dan ook bij de tank, maar kan ze niet laden. Ook niet toen ik premium account had aangezet.
* Kan dit pas bij bepaalde tier tanks?
* Is het een bug in configuratie of weet ik wat?
* Hoe werkt het eventueel wel?
Whatever.
Ga ik dat eens proberen, bedankt voor de tip!
Komt natuurlijk omdat ik alles op default repair/aanvullen zet, zodat ik het eigenlijk nooit zag dat het met minder default ammo wel zou werken.
[ Voor 34% gewijzigd door cannibal op 12-08-2014 10:18 ]
Weet niet of ik er dan ben. Als ik er wel ben dan stuur maar een invite.psychoclown schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:15:
[...]
Helaas, vrijdag mogelijk nog wel even tijd
De RNG was dus niet enkel bij mij aan het falen
Voor de topgun op de BC moet ik even kijken... Heb nog maar ongeveer 1250 goud en niet veel free XP staan... En anders lorraine gun met APCR
[ Voor 4% gewijzigd door wsLy op 12-08-2014 10:22 ]
Kwam er alleen later achter dat je er veel meer uit kunt halen. Wat je eigenlijk moet doen is een tank nemen die elite is en met zo groot mogelijke crew. In mijn geval had ik beter de 4 poppetjes van mij Object 416 in mijn arti Object 261 + 2 extra poppetjes kunnen zetten.
Wat ik dan had gewonnen was: 2 extra crews kregen 75k extra en 1-tje kreeg 150K ipv 75K omdat het een elite tank betrof.
bron: http://forum.worldoftanks...ncoming-definitely-works/
Jammer dat ik bijna op vakantie ga, anders had ik "Promotions incoming" nog een tweede keer kunnen doen.
Shuttle st20g5
Hmmm,maar je hebt ook te maken met een penalty als je crew niet getraint is voor de 261,... dus dan is het de vraag of ze dan de volle 75k cxp krijgen, of je een dikke penalty krijgt van 75%....Knowuse schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:55:
Gisteren de missie "Promotions incoming" op mijn Object 416 gehaald nadat ik "Crew is crucial" 60 keer had gehaald.
Kwam er alleen later achter dat je er veel meer uit kunt halen. Wat je eigenlijk moet doen is een tank nemen die elite is en met zo groot mogelijke crew. In mijn geval had ik beter de 4 poppetjes van mij Object 416 in mijn arti Object 261 + 2 extra poppetjes kunnen zetten.
Wat ik dan had gewonnen was: 2 extra crews kregen 75k extra en 1-tje kreeg 150K ipv 75K omdat het een elite tank betrof.
bron: http://forum.worldoftanks...ncoming-definitely-works/
Jammer dat ik bijna op vakantie ga, anders had ik "Promotions incoming" nog een tweede keer kunnen doen.
Zou mooi zijn als dat zonder penalty kan
> In a new vehicle of the same Type as that in which he has his Vehicle Competence, there is no Penalty if the new vehicle is a premium vehicle.
> In a vehicle of a different Type as that in which he has his Vehicle Competence, the crew member would earn 50% less experience per battle if the new vehicle is a premium vehicle.
> In a new non-premium vehicle of the same Type as that in which he has his Vehicle Competence, a Penalty will apply and the crewman would earn 50% less experience per battle than he normally would.
> In a new non-premium vehicle of a different Type as that in which he has his Vehicle Competence, a Penalty will apply and the crewman would earn 75% less experience per battle than he normally would.
Shuttle st20g5
Tevens vanavond weer online op GOT teamspeak na 22:00
Ik hoop dat je op zijn minst een deftige CPU speed hebt. Meer dan Dualcore is niet nodig, maar pure Mhz tellen wel mee.G3n3t!cs schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:48:
NOM NOM NOM Morgen komt mijn nieuwe vid binne sapphire r9 290 4 gigis even kijken hoe wot gaat draaien. draai nu op een HD6990
Ik ben er niet. Moet vrijdagochtend lossen in Aalborg (Denemarken) en ik ben zaterdag pas thuis. Van morgen tot zaterdag niet thuis.wsLy schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:22:
[...]
Weet niet of ik er dan ben. Als ik er wel ben dan stuur maar een invite.
Voor de topgun op de BC moet ik even kijken... Heb nog maar ongeveer 1250 goud en niet veel free XP staan... En anders lorraine gun met APCR
BC staat in de garage:
Purchased:
'Bat.-Châtillon 25 t' sucessfully purchased. Spent credits: 6.100.000.
Nu nog de topgun.
FX8350 op 4.2 dus dat zit wel snorJoindry schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:52:
[...]
Ik hoop dat je op zijn minst een deftige CPU speed hebt. Meer dan Dualcore is niet nodig, maar pure Mhz tellen wel mee.

p0st m0ds
En nee G3n3t!cs, geen MeltyMaps
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Daar zat ik een klein beetje op te wachten. Had Quickbabies mod pack gepakt, maar die van jou is een stukje fijner.p0st schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:13:
Voor de liefhebbers/fans/etc, mijn modpackje is weer klaar voor 9.2
p0st m0ds
Alle vragen hebben een antwoord
Eindelijk. Ook ik had Quickybabies mod gedownload in de tussentijd, maar ik mis gewoon een aantal dingen die in jouw mod wel zitten. Je raakt zo gewend aan al die extra dingen dat je bijna niet meer zonder kan.p0st schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:13:
p0st m0ds
Ik heb precies dezelfde stap gemaakt, draaid allemaal erg fijn op max settings.G3n3t!cs schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:48:
NOM NOM NOM Morgen komt mijn nieuwe vid binne sapphire r9 290 4 gigis even kijken hoe wot gaat draaien. draai nu op een HD6990
Shuttle st20g5
Een uitblinker was toch wel deze pot!
http://wotreplays.com/sit...dorf-vicecomes-m46_patton
Typisch gevalletje, stronk carry
Als je na het kijken van de battle nog tips hebt, graag
MeltyMaps kan je desnoods met OMC er nog overheen installeren. Dat doe ik ookp0st schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:13:
p0st m0ds

[ Voor 51% gewijzigd door Vae Victus op 13-08-2014 09:44 ]
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Hoeveel fps run je gemiddeld? Zit erover te twijfelen, me laptop van nu is een beetje dood aan het gaan. Of de r9 280x of de r9 290. Moeilijke keuze.Knowuse schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:43:
[...]
Ik heb precies dezelfde stap gemaakt, draaid allemaal erg fijn op max settings.
Een benchmark aanhalen van WoT 8.11 is niet echt representatiefxVJ schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:32:
[...]
misschien toch niet zo'n moeilijke keuze
http://www.techspot.com/r...mes-benchmarks/page2.html

Daarbij komt dat WoT voornamekelijk nog gebaat is bij een hele snelle cpu. Misschien dat het straks met implementatie van Havoc ook meer gpu afhankelijk wordt?
Zelf merk ik weinig verschil qua performance tussen latere 8.x patches en 9.1/2. 9.0 was wel wat trager maar voor mijn gevoel zijn we nu wel weer terug op het oude niveau. Benchmarks die nog zijn gebaseerd op 0.7.x kan je idd weinig meer meeRianata schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:54:
[...]
Een benchmark aanhalen van WoT 8.11 is niet echt representatief
Ik zit op een 3930k en GTX 780. Met CPU op 3.2 GHz (stock) haal ik zo'n 30-40 FPS op 1920x1080, met CPU op 4.0 Ghz haal ik met gemak de 80 FPS.Rianata schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:54:
[...]
Een benchmark aanhalen van WoT 8.11 is niet echt representatief![]()
Daarbij komt dat WoT voornamekelijk nog gebaat is bij een hele snelle cpu. Misschien dat het straks met implementatie van Havoc ook meer gpu afhankelijk wordt?

Ik ben het met je eens dat alleen in base snipen geen goed gebruik van deze tank is, wel hangt het af van de fase van de battle.Hellcat is een medium met trage turret. Ik heb er mijn beste & leukste games in door die tank te spelen als een agressieve medium. Iedereen zijn ding natuurlijk maar als je deze tank speelt door op de base te staan snipen dan mis je de kans om te carrien.
Ik begin meestal als passive scout of sniper. De keuze hierin hangt van de scouts af.
Midgame kan je spelen als een forward sniper, spotter of medium (alleen als je een eenzame tank vindt).
Endgame: go nuts
Ingame name: Faxie
Ik heb een 3570K, zelfde verhaalUser schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:43:
[...]
Ik zit op een 3930k en GTX 780. Met CPU op 3.2 GHz (stock) haal ik zo'n 30-40 FPS op 1920x1080, met CPU op 4.0 Ghz haal ik met gemak de 80 FPS.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Een ranking gemaakt van de top tier arties.
Cheers
[ Voor 9% gewijzigd door Andrew89 op 14-08-2014 01:59 ]
Neeeeeeeeeeeee nog steeds geen Melty maps aaaaahhhp0st schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:13:
p0st m0ds
Verwijderd
Same here... 3570K @ stock, prima te spelen. Mar @ 4+ Ghz gaat het toch wat soepeler. Minder stotteringenp0st schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:05:
[...]
Ik heb een 3570K, zelfde verhaalstock is het niet geweldig (2560x1440) maar met OC @ 4.2Ghz is het prima te spelen met alles op max
Omg wat een team, zie stats:
WN8: 1 541
WIN: 0 / 6 (0.00%)
HIT: 59 / 69 (85.51%)
EXP: 1 885 (314)
DMG: 7 645 (1 274)
Ben er maar weer mee gestopt...
Whatever.
Leef je uit
[ Voor 6% gewijzigd door vissie003 op 14-08-2014 11:09 ]
Gewoon hoe?Harmen schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:59:
Zit vanmorgen ff een paar potjes te spelen met mn Panther II.
Omg wat een team, zie stats:
WN8: 1 541
WIN: 0 / 6 (0.00%)
HIT: 59 / 69 (85.51%)
EXP: 1 885 (314)
DMG: 7 645 (1 274)
Ben er maar weer mee gestopt...
Heb dit wel vaker overdag meegemaakt.
Whatever.
HelaaswsLy schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:26:
[...]
Ik ben er niet. Moet vrijdagochtend lossen in Aalborg (Denemarken) en ik ben zaterdag pas thuis. Van morgen tot zaterdag niet thuis.
Ah nice, daar ga je wel plezier aan beleven!
Zit op m'n Panther tegen de 100k XP aan en ben aan het twijfelen of ik de Panther II of Tiger II moet unlocken.
Hetgene wat mij het meeste tegen staat aan de Tiger II is de extreem lage topsnelheid van 28 km/h. De Panther II is letterlijk 2x zo snel.
Ik speel graag met snelle tanks, lekker flanken en van de zijkant/achterkant aanvallen. Dat gaat met een Tiger II niet lukken.
Ik heb echter ook de T29 in de USA techtree, en die speelt best lekker. De turret bounced enorm veel, maar die heeft 279mm front armor en de Tiger II 185mm.
Als ik de P2 en de T2 naast elkaar zet is het ongeveer zo dat de P2 2x zo snel is (rijden/schieten) en de T2 2x zo sterk is (armor/dmg). Het is dus een beetje kiezen tussen flanken of head-on vechten. Armor van de Panther II gaat gegarandeerd door zowat alles gepenetrate worden, waar je bij de Tiger II nog een beetje kans hebt om het e.e.a. te bouncen.
Wat raden jullie mij aan?
Even wat statistieken mogelijk ter ondersteuning:
Panther I: 99 battles, 57% victory, 1486 dmg/battle
T29: 50 battles, 66% victory, 1704 dmg/battle
KV-1S: 36 battles, 61% victory, 875 dmg/battle
VK 30.02(M): 185 battles, 60% victory, 1322 dmg/battle
Ram II: 167 battles, 69% victory, 1021 dmg/battle
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Nette pot, maar waarom neem je 4 AP shells mee? In mijn T92 heb ik er 1 bij me die ik af en toe eens gebruik. Ik vind de T92 niet accuraat genoeg om AP mee te schieten.vissie003 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:04:
Voor alle arty haters onder ons
Leef je uit
Daarnaast waarschijnlijk geen ace omdat je je platoonmaat voor 1200 raakt op het einde. Beetje domme zet ook aangezien hij naast de vijandige artillery staat. Hij had een Pascucci's Medal kunnen krijgen als de friendly artillery hem niet afgeschoten hadden.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Een 'beetje' domme zet dekt de lading niet, ik vind dat een belachelijk schot. Imo is het gewoon not-done om te schieten met arty als je teamgenoten zo dichtbij staan, behalve als de situatie daar écht om vraagt.Vae Victus schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:13:
[...]
Nette pot, maar waarom neem je 4 AP shells mee? In mijn T92 heb ik er 1 bij me die ik af en toe eens gebruik. Ik vind de T92 niet accuraat genoeg om AP mee te schieten.
Daarnaast waarschijnlijk geen ace omdat je je platoonmaat voor 1200 raakt op het einde. Beetje domme zet ook aangezien hij naast de vijandige artillery staat. Hij had een Pascucci's Medal kunnen krijgen als de friendly artillery hem niet afgeschoten hadden.
[ Voor 3% gewijzigd door Riegah op 14-08-2014 17:17 ]
Daarnaast ook nog 'mine' roepen.Riegah schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:16:
[...]
Een 'beetje' domme zet dekt de lading niet, ik vind dat een belachelijk schot. Imo is het gewoon not-done om te schieten met arty als je teamgenoten zo dichtbij staan, behalve als de situatie daar écht om vraagt.
Domoor.
Ik speel al een tijdje WOT en mijn vraag is als er met "Gold Ammo" op mij wordt geschoten of ik dat kan zien?
groet Fred
zijn mods voor, bij somige kun je zien vanwaaraf, door wie en met wat je beschoten word, er zijn ook mods die dit door een bepaald kleurtje laten zienfred1958 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:50:
hallo
Ik speel al een tijdje WOT en mijn vraag is als er met "Gold Ammo" op mij wordt geschoten of ik dat kan zien?
groet Fred
OP postfred1958 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:03:
Hoe kom ik aan die mods
Dat is de openingspost. De eerste post dus. Daarin staat o.a. ook informatie over verschillende mods.fred1958 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:11:
waar kan ik deze vinden?
Je kan ook eventueel het modpack van p0st installeren. Daar zit een hitlog in waarin je dat ook kan zien.
Hij heeft net een nieuwe versie uitgebracht. Kijk even een paar posts terug, dan vind je de informatie die je zoekt.
Dit topic is gesloten.