Heb de game op een vrije dag goed kunnen testen samen met een maat van me. Zoals verwacht heerlijk terug naar de tijden van Need for speed Underground 1/2. Alleen nu dus met co-op.
Helaas wel wat irritaties...
Servers:
Over 10 uur ben ik 5x gedisconnect en mijn maat 4x. Verder kwam het 3x voor dat er een eeuwige loadscreen was.
Engine:
The Crew zonder borderless/windowed laat heel mijn pc haperen tijdens alt tab.. (i5 2500k, 8 GB ram, gtx 660 Ti, verse install vorige week). Hij crashed ook andere games die open staan (factorio).
Garage:
Je kunt auto's niet verkopen. Niet erg tot je niet door hebt dat je een starter kit niet opnieuw kunt kiezen. Zo eindigde ik met een starterkit level 10 op mijn nieuwe Jeep Cherokee en mijn maat met een level 20 kit. Dat scheelde dus 100 car rating. Bij de performance tuner heb ik in 10 uur ook nog nooit een upgrade kunnen kopen...
Co-Op
Sommige maps (lees: vrijwel alle events met ai racers) kun je niet beiden gold halen. Dat is wel jammer. Je co-op crew wordt dan toch meer een pvp event waarbij het zinniger is om je maat te blocken dan te helpen.
Balance:
In het begin krijg je vrijwel geen xp en geld voor missies. Terwijl landmarks 2000 bucks per keer op leveren en met fast travel direct te bereiken zijn (staan gewoon op je map...). Later neemt de XP per missie enorm toe. Zo was er een level 15 missie die 2400XP gaf (+1 level) terwijl hij 1 minuut duurt. Kwartier later was ik level 25.
Interface
Lastig in te schatten hoe snel een auto is MET upgrades. Trekt alles gelijk op hogere ratings? Blijven de startverschillen bestaan?
[
Voor 10% gewijzigd door
sdk1985 op 23-12-2014 16:33
]