• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-05 00:29
Bron schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:13:
Het was ingame netjes aangegeven dat de servers vanaf 10:00 CET offline zouden gaan voor maintance en verwacht 11:00 CET weer online zouden zijn.
Ook op de forums.

Je kan ook overdrijven zeg...
Overdrijven valt mee hoor
Nu wéér niet in te loggen. In drie dagen tijd inmiddels wel 1 dag speelbaar geweest.
Hoezo overdrijven ?

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
games reviewen is volgens mij ook een van de meest stompzinnige en vervelende bezigheden die er bestaan - je moet in hele korte tijd zo'n game uitspelen - vind je 't gek dat zo'n game dan repetitive wordt en dat je op alle slakken zout gaat leggen? Ik mag hopen voor die reviewers dat het een betaalde job is, hahaha, upzzz

ik neem de IGN's, gamespot's etc. meer als indicatie en bekijk voornl. de filmpjes; een eerlijker waardeoordeel vind ik persoonlijk meer tussen de regels in de reviews van review-sites die zichzelf niet zo hyper serieus nemen, als zero punctuation, classic game room en angry joe

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

CynicRelief schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:19:
games reviewen is volgens mij ook een van de meest stompzinnige en vervelende bezigheden die er bestaan - je moet in hele korte tijd zo'n game uitspelen - vind je 't gek dat zo'n game dan repetitive wordt en dat je op alle slakken zout gaat leggen? Ik mag hopen voor die reviewers dat het een betaalde job is, hahaha, upzzz

ik neem de IGN's, gamespot's etc. meer als indicatie en bekijk voornl. de filmpjes; een eerlijker waardeoordeel vind ik persoonlijk meer tussen de regels in de reviews van review-sites die zichzelf niet zo hyper serieus nemen, als zero punctuation, classic game room en angry joe
Daarom vind ik de WTF is.. (first impresion) series van totalbiscuit zo goed. Die doet niet heel de game uitspelen, die lult gewoon een uur over wat hij tot nu toe leuk vind en wat tegenvalt, na 7-10 uur gespeeld te hebben. Helaas nog geen the crew gezien van hem :(

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:58
garriej schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:26:
[...]

Daarom vind ik de WTF is.. (first impresion) series van totalbiscuit zo goed. Die doet niet heel de game uitspelen, die lult gewoon een uur over wat hij tot nu toe leuk vind en wat tegenvalt, na 7-10 uur gespeeld te hebben. Helaas nog geen the crew gezien van hem :(
Helaas is ie erg pc-biased, vind ie Indies helemaal geweldig en daardoor AAA-games vrij snel kut, loopt ie altijd een half uur te ouwehoeren over pc-settings en allerlei andere pc-praat die voor een review amper van belang zijn (vooral ook bugs die later toch wel eruit gaan).

Plus hij loopt ook gewoon te mekkeren op games om de meest nutteloze zaken, puur ook omdat hij een tijdsdruk heeft. Vooral games voor de wat minder goddelijke gamer krijgt het er snel van langs en dat is niet altijd terecht. Hij denkt vaak dat ie voor iedereen spreekt en dat is echt niet zo.

TB maakt soms wel aardige reviews, maar om te zeggen dat hij erg goed is vind ik ook te ver gaan. Hij is niet slecht, laten we het daar op houden.

Reviews van The Crew zijn inderdaad niet geweldig, maar kijk ook eens even wat er zoal gezegd wordt over de game en waarom ze hem een laag cijfer geven. Dat is bij sommige zaken toch echt onwetendheid of dat men een game afbrandt puur op eerste indruk.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 11-12-2014 11:14 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

• garriej
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

Martinspire schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:14:
[...]

Helaas is ie erg pc-biased, vind ie Indies helemaal geweldig en daardoor AAA-games vrij snel kut, loopt ie altijd een half uur te ouwehoeren over pc-settings en allerlei andere pc-praat die voor een review amper van belang zijn (vooral ook bugs die later toch wel eruit gaan).

Plus hij loopt ook gewoon te mekkeren op games om de meest nutteloze zaken, puur ook omdat hij een tijdsdruk heeft. Vooral games voor de wat minder goddelijke gamer krijgt het er snel van langs en dat is niet altijd terecht. Hij denkt vaak dat ie voor iedereen spreekt en dat is echt niet zo.

TB maakt soms wel aardige reviews, maar om te zeggen dat hij erg goed is vind ik ook te ver gaan. Hij is niet slecht, laten we het daar op houden.

Reviews van The Crew zijn inderdaad niet geweldig, maar kijk ook eens even wat er zoal gezegd wordt over de game en waarom ze hem een laag cijfer geven. Dat is bij sommige zaken toch echt onwetendheid of dat men een game afbrandt puur op eerste indruk.
Hij doet de pc versie grondig reviewen, daar horen de opties, of de vaak ontbrekende opties ook bij. Daarnaast geeft hij gewoon duidelijk zijn mening en onderbouwd waarom hij die mening heeft, je kan het daar natuurlijk niet mee eens zijn. Als een triple A een goede game is dan zegt hij dat ook wel gewoon. Indie games doet hij ook vaak genoeg "afkraken" omdat ze gewoon niet zo heel goed zijn.

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:14
Is het een idee om een tweakers crew op te richten? Zie er nog niks over in de OP.

of kan dit nog niet? (heb pas een paar uurtjes gespeeld)

Overigens als ik inlog staat er bij mij altijd Challenges offline. Moet dit deel nog geactiveerd worden? Of zit dit nog niet in het spel?

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

SparksNL schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:29:
De "volwaardige" reviews zijn inmiddels binnen. De meeste reviewers zijn het er toch wel over eens (zoals verwacht) dat het hier een slechte game betreft. Jammer, want de game heeft op papier zeker wel potentie... Weer een deuk in het imago van Ubisoft.

Bron: http://www.metacritic.com/game/playstation-4/the-crew
Ik wordt onderhand doodmoe van dit gezeur, als een reviewer een spel afkraakt is dat vaak een persoonlijke afspiegeling in plaats van een onafhankelijke mening. Mensen zijn net kuddedieren, ze volgen vaak de massa en willen alleen maar meedoen aan zaken die op een bepaald moment een hot item zijn.

Dus omdat de zogenaamde volwaardige reviewers dit spel afkraken is het spel slecht, ik vindt het wel meevallen. En er zijn er vast wel meer die de lol van dit spel inzien en net als ik gaan mopperen bij het continu in herhaling vallen van de slechte reviews.

Persoonlijk vond ik de beta op de XB1 helemaal KxT maar nu ik hem heb op de Pc en een paar uurtjes erop heb zitten rijd het best leuk en vindt ik de mogelijkheden in dit spel ruim voldoende, er is genoeg te doen naast de verhaallijn die in mijn ogen juist minder belangrijk is. Over grafische mogelijkheden wil ik het niet hebben omdat ik tevreden ben met de omgeving waarin ik rondrijd, het is over het algemeen beter te pruimen dan op de XB1.

Gelukkig ben ik niet de enigste en zijn er meer mensen die enigszins afwijken van het kuddegedrag en lekker rondkarren in The Crew. Daarnaast ook nog in een groep een alternatieve mening durven te ventileren in plaats van lekker mee te lopen en de boel afkraken. :+

• Martinspire
garriej schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:31:
[...]

Hij doet de pc versie grondig reviewen, daar horen de opties, of de vaak ontbrekende opties ook bij. Daarnaast geeft hij gewoon duidelijk zijn mening en onderbouwd waarom hij die mening heeft, je kan het daar natuurlijk niet mee eens zijn. Als een triple A een goede game is dan zegt hij dat ook wel gewoon. Indie games doet hij ook vaak genoeg "afkraken" omdat ze gewoon niet zo heel goed zijn.
Ik vind het altijd vrij nutteloos om ook exact te zien welke resoluties je kunt kiezen en allerlei andere zaken die eigenlijk niet van belang zijn bij de meeste games. Als het uitgebreider of kariger is dan normaal dan kun je het wel benoemen of even laten zien, maar het duurt altijd wel meerdere minuten per game terwijl het eigenlijk gewoon een handjevol settings zijn waar je in 20 seconden wel doorheen bent.

Begrijp me niet verkeerd, het is prima dat ie er iets over meldt (vooral omdat ie altijd de pc-versie pakt), maar als ie screenshots zou maken of een lijstje zou samenstellen met "dit zijn de opties" dan is dat voor de geïnteresseerden ook meer dan prima. Hij mag er wel eens rekening mee gaan houden dat ook niet-pc gamers zijn filmpjes kijken en daar dus totaal niet op uit zijn. Het is al wat dat ie nu begint met gameplay ipv de menu's en settings, maar ik vind dat altijd vrij boring.

Nee, dan liever de reviews van Escapist Magazine: Zero Punctuation show. Dan weet je dat ze het vooral over de negatieve dingen gaan hebben, maar wel op een leuke manier :+

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06-2022
Winkiller schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:46:
[...]

Ik wordt onderhand doodmoe van dit gezeur, als een reviewer een spel afkraakt is dat vaak een persoonlijke afspiegeling in plaats van een onafhankelijke mening. Mensen zijn net kuddedieren, ze volgen vaak de massa en willen alleen maar meedoen aan zaken die op een bepaald moment een hot item zijn.

Dus omdat de zogenaamde volwaardige reviewers dit spel afkraken is het spel slecht, ik vindt het wel meevallen. En er zijn er vast wel meer die de lol van dit spel inzien en net als ik gaan mopperen bij het continu in herhaling vallen van de slechte reviews.

Persoonlijk vond ik de beta op de XB1 helemaal KxT maar nu ik hem heb op de Pc en een paar uurtjes erop heb zitten rijd het best leuk en vindt ik de mogelijkheden in dit spel ruim voldoende, er is genoeg te doen naast de verhaallijn die in mijn ogen juist minder belangrijk is. Over grafische mogelijkheden wil ik het niet hebben omdat ik tevreden ben met de omgeving waarin ik rondrijd, het is over het algemeen beter te pruimen dan op de XB1.

Gelukkig ben ik niet de enigste en zijn er meer mensen die enigszins afwijken van het kuddegedrag en lekker rondkarren in The Crew. Daarnaast ook nog in een groep een alternatieve mening durven te ventileren in plaats van lekker mee te lopen en de boel afkraken. :+
Helemaal mee eens, Reviews zijn er voor als je een game nog niet gespeeld heb :) Zodra je zo'n game hebt, pak lekker je eigen mening, en alle mensen die zeggen dat het een slecht spel is, maar t wel elke avond spelen .... Tegenstrijdig :)

• SparksNL
  • Laatst online: 24-05 07:20
Zen!th schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:12:
[...]

Helemaal mee eens, Reviews zijn er voor als je een game nog niet gespeeld heb :) Zodra je zo'n game hebt, pak lekker je eigen mening, en alle mensen die zeggen dat het een slecht spel is, maar t wel elke avond spelen .... Tegenstrijdig :)
Ik heb de game enkel in de beta fase gespeeld, waarbij ik in eerste instantie na een half uur al geen zin meer had, terwijl ik doorgaans echt een sucker ben voor dergelijke games (NFS, Forza Horizon, Test Drive etc).

Vervolgens heb ik mezelf nog een avondje met veel pijn en moeite doorgezet, maar helaas moest ik toch tot de conclusie komen dat ik 't ronduit slecht vond.

Ik heb de game dus ook niet aangeschaft, de reviews bevestigen enkel mijn persoonlijke ervaring. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat, ondanks dat het merendeel de game slecht vindt, niemand plezier kan beleven aan de game!

Respecteer elkaars mening en voel je vooral niet aangevallen als andere mensen de game niet net zo leuk vinden als dat jij dat doet.

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 10:22
PvP race met een level 1272 Lambourghini Murcielago circuit spec:

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:14
Wauw dat ziet er lame uit... :(. Wagen is gewoon sneller. Dat lijkt totaal niet op de TDU2 online races waarbij iedereen zo gelijkwaardig is dat het echt gaat om fouten vermijden.

Kun je geen minimum/maximum auto rating instellen op je races?

(Je video heeft trouwens mobile op no display staan).

[ Voor 10% gewijzigd door sdk1985 op 11-12-2014 16:36 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
nee dat kun je n9eit instellen. Maar zodra je lvl 50 bent heb je een lvl 1100+ auto gemaakt in notime. Ik zie het als endgame contant. En het verschil tussen een auto van 1150 en 1250 is niet zo groot dat de hele race er vanaf hangt.

• Robolokotobo
sdk1985 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:12:
Wauw dat ziet er lame uit... :(. Wagen is gewoon sneller. Dat lijkt totaal niet op de TDU2 online races waarbij iedereen zo gelijkwaardig is dat het echt gaat om fouten vermijden.

Kun je geen minimum/maximum auto rating instellen op je races?

(Je video heeft trouwens mobile op no display staan).
Geloof me er zijn genoeg andere auto's en coureurs die me het leven zuur maken. Deze race won ik dan maar vaak win ik het ook niet. De Mclaren is vaak erg snel. Maar in sommige races kan je ook gewoon ingehaald worden door een Hummer die je voorbij vliegt alsof het een kart is. Hoe maak ik de video beschikbaar voor mobile? Deze video beschikbaar maken op alle platforms staat aangevinkt.

Edit: Ik weet het al. Komt door de auteursrechten op de muziek. Als ik het op mobiele apparaten afspeelbaar wil maken moet de muziek van de video af. Dat ga ik niet doen want dan is ook het geluid van de auto's weg.

[ Voor 14% gewijzigd door Robolokotobo op 11-12-2014 19:46 ]

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021
Royer schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:14:
[...]

Overdrijven valt mee hoor
Nu wéér niet in te loggen. In drie dagen tijd inmiddels wel 1 dag speelbaar geweest.
Hoezo overdrijven ?
Wat een onzin.

• mijsk1974
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-01 17:47
Kan iemand die heel tevreden is over zijn G27 in combinatie met de Crew zijn instellingen posten?
Ik ben zelf namelijk heel tevreden met mijn G27 maar ben niet in staat de sweetspot te vinden voor deze game. Ik ben al met graden rotaties bezig geweest in de logitech profiler tussen de 200 en 900 graden.
Even dacht ik er te zijn met 500 maar dan worden bij hele hoge snelheden de supercars te onstabiel op rechte wegen.

• Martinspire
Idd, al de hele week kunnen spelen vanaf 19u (dat ik ook pas begon)

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 11-12-2014 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Nog twee races maar dan spannender. Het eerste stukje van de video is van het einde van een race. Daarna volgen de twee races.

[ Voor 6% gewijzigd door Robolokotobo op 12-12-2014 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Martinspire schreef op donderdag 11 december 2014 @ 23:06:
[...]

Idd, al de hele week kunnen spelen vanaf 19u (dat ik ook pas begon)
Hier ook, Veelal overdag gespeeld ivm avonddiensten, in het weekend ook savonds gespeeld. Éen keer uit de server gegooid, waarna ik direkt weer kon inloggen en verderspelen.

Éen keer een andere speler meegemaakt die het rammen toch wel erg leuk vond.

Daarmee is voor mij TDU3 een gigantische verbetering tov TDU2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-05 16:36
Ik speel meestal ook pas 's avonds aangezien ik werk van 8 tot 17:30 eer ik dan thuis ben en gegeten heb is het al weer 19:30 of zo heb 's avonds in ieder geval nog geen problemen gehad met servers die offline waren of zo.

Verder ben ik nog zo ver in het begin van het spel dat ik daar weinig mensen tegenkom, heb nog geen PVP events geprobeerd wil ik binnenkort ook maar eens naar gaan kijken.

Als mensen mij willen toevoegen aan uplay stuur me ff een PM, misschien kunnen we samen dan wat cruisen / racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperlamers
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 22:00

Jasperlamers

Carpe Diem!

Settings van stuur op 900* zetten de animatie ingame gaat niet zover maar het werkt wel ;) ook kun je de game de settings niet aanlaten passen in logitech profiler (gebruik ik zelf) Daarnaast kwam ik er bij de crew pas achter dat ik 7 versnellingen had ipv 6 xD
mijsk1974 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:53:
Kan iemand die heel tevreden is over zijn G27 in combinatie met de Crew zijn instellingen posten?
Ik ben zelf namelijk heel tevreden met mijn G27 maar ben niet in staat de sweetspot te vinden voor deze game. Ik ben al met graden rotaties bezig geweest in de logitech profiler tussen de 200 en 900 graden.
Even dacht ik er te zijn met 500 maar dan worden bij hele hoge snelheden de supercars te onstabiel op rechte wegen.

. MacBook Pro 13"  iPad (2017)  iPhone XS  AirPods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:16
mijsk1974 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:53:
Ik heb geen G27, maar een Driving Force GT, dit zijn mijn instellingen in de logitech profiler:
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/e868628a3d1ab2b5f750137884f6ceab.png

En dit zijn de ingame instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/808b21142f9a18ea07f8b17a8d9f6d25.png

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mijsk1974
[quote]Ahrnuld schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:40:
[...]

Ik heb geen G27, maar een Driving Force GT, dit zijn mijn instellingen in de logitech profiler:

Bedankt voor de moeite, stel ik echt op prijs.
Ik moet nog even kijken hoe dat voor mij uitpakt en dat laat ik nog weten maar ik wilde niet ondankbaar overkomen door de reply te lang open te laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:16
mijsk1974 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:06:
[quote]Ahrnuld schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:40:
[...]

Bedankt voor de moeite, stel ik echt op prijs.
Ik moet nog even kijken hoe dat voor mij uitpakt en dat laat ik nog weten maar ik wilde niet ondankbaar overkomen door de reply te lang open te laten staan.
Ik verwachtte geen reply hoor :) evengoed bedankt. Ondertussen heb ik dit ook gedaan:
http://forums.ubi.com/sho...k-Extra-Tuning-PC-Version

De standaard instellingen die daar worden gepost zijn ook wel redelijk fijn.

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Ik heb de G27 logitech profiler settings de FFB op max gezet en gezegd dat de game niet mag overschrijven en vind het heerlijk rijden zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mijsk1974
Ik ben toch weer op 500 graden rotatie gekomen. FFB in profiler op 100% centreer aan, game toestaan te overschrijven UIT en in game de settings op default laten staan. Enige aanpassing is dat ik de game toesta te helpen met sturen (dus niet hardcore of sport mode). Dan maar accepteren dat de game wat helpt. Aangezien het een arcade racer is hoeft het van mij niet zo puriteins.

Rijdt heerlijk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Wat ik wel slecht vind is dat auto's niet transparant worden in PvP races.

Aangezien bijna alle lobbies collision uit lijken te zetten is het echt een ramp om in cockpit view races te kunnen doen.
Buiten het feit dat het veel overzichtelijker in 3rd person al is (Gta view) zie je letterlijk niets als er iemand in je rijdt. en dat is onvermijdelijk vanwege nitro.

Zijn er trouwens mensen die ervaring hebben met de Laferrari in PvP races?
Zie vrijwel iedereen namelijk in Lambo's rijden, dus heb ik het gevoel dat deze beter is?
Rij zelf als Perf spec met de Aston Martin V8, wil nu kijken voor een lambo er bij of de Laferrari.

Heb de Koenigsegg Agera R gehaald, helemaal getuned maar blijkbaar had ik eerst moeten opzoeken of er iets mis was met die wagen. Helaas is hij vol getuned langzamer dan de standaard (non-perf) versie. En heeft het grip als een hert op het ijs.

Dus om niet weer meer dan een miljoen te verspillen, gaarna advies :+

[ Voor 44% gewijzigd door Bron op 13-12-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Mensen hier interesse voor een PS4 faction missie lijstje ofzo? Zodat we elkaar kunnen inzetten, scheelt weer geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekker_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-11-2023
Wat een heerlijk vermakelijke game al zeg ik het zelf.

Wel een partij druk bezig om iedere keer dat ik speel mijn G27 anders af te stellen. Heb hem nu redelijk gefinetuned naar mijn mening. Binnenkort maar is wat screens nemen ben ook wel benieuwd naar hoe jullie je wagens verbouwt hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Jongens, ik snap het multiplayer gedeelte van het spel niet echt. Ik zie andere spelers die onderweg zijn naar missies. Ik kan een uitnodiging sturen naar anderen om samen met mij een story mission te doen, hier krijg ik nauwelijks tot geen responds op.

Ik heb nu ook pvp missies unlocked, maar deze krijg ik niet aan de praat. Ik moet een crew hebben om unranked matches te spelen, maar ik ken niemand die dit spel ook speelt. Overal staat een rood slotje bij. Ranked matches kom ik ook niet in. Snap er niet veel van dus. Vermaak me wel met de story missies maar wil ook wel eens wat racen met/tegen anderen. Ik ben pas lvl 18. Misschien nog te laag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Rood slotje = geen PS+ of XBlive. Dat moet je kopen om MP te kunnen spelen (in welk spel dan ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
414524 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 20:24:
Rood slotje = geen PS+ of XBlive. Dat moet je kopen om MP te kunnen spelen (in welk spel dan ook).
Pc masterrace met uplay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Poorten open?
Servers down?
Hacks gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekker_
Rudolf schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 19:11:
Jongens, ik snap het multiplayer gedeelte van het spel niet echt. Ik zie andere spelers die onderweg zijn naar missies. Ik kan een uitnodiging sturen naar anderen om samen met mij een story mission te doen, hier krijg ik nauwelijks tot geen responds op.

Ik heb nu ook pvp missies unlocked, maar deze krijg ik niet aan de praat. Ik moet een crew hebben om unranked matches te spelen, maar ik ken niemand die dit spel ook speelt. Overal staat een rood slotje bij. Ranked matches kom ik ook niet in. Snap er niet veel van dus. Vermaak me wel met de story missies maar wil ook wel eens wat racen met/tegen anderen. Ik ben pas lvl 18. Misschien nog te laag?
Correct me if i'm wrong, maar heeft dat rode slot er niet mee te maken dat je level nog te laag is. Ik ben level 31 en heb ook nog een aantal rode locks staan.

Verder kan ik niet helpen met het PvP gedeelte, ik rijd met regelmaat met een stel maten en doe daar missies coop mee, nog geen PvP race gereden.

In het begin heb ik idd ook wel meegemaakt dat mensen je niet joinen als je random om Coop vraagt. Kan je beter proberen ergens een groep te vinden waar je bij kan aansluiten. Misschien een idee om de TS van Tweakers is te joinen misschien dat daar mensen mee willen rijden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:49
Bron schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:46:

Zie vrijwel iedereen namelijk in Lambo's rijden, dus heb ik het gevoel dat deze beter is?
Rij zelf als Perf spec met de Aston Martin V8, wil nu kijken voor een lambo er bij of de Laferrari.
Ikzelf heb de LaFerrari en 't is zeker geen auto waar je veel winst mee zal boeken. 't Is 'n heerlijke auto om in te cruisen maar erg lastig om in PVP races in te zetten aangezien hij erg moeilijk recht te houden is. Ik denk dat in deze game de hypercars de minst interessante keuzes zijn als 't gaat om competitie. Wat betreft de Perf spec denk ik zelfs dat een Skyline R34 of een Focus de beste keuze is. Die zijn prima op de weg te houden en zijn zeer snel. De enige dure auto die wel de moeite waard is, voor zover ik uit eigen ervaring kan spreken, is de Hummer voor Raid spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Bron schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:46:
Wat ik wel slecht vind is dat auto's niet transparant worden in PvP races.

Aangezien bijna alle lobbies collision uit lijken te zetten is het echt een ramp om in cockpit view races te kunnen doen.
Buiten het feit dat het veel overzichtelijker in 3rd person al is (Gta view) zie je letterlijk niets als er iemand in je rijdt. en dat is onvermijdelijk vanwege nitro.

Heb de Koenigsegg Agera R gehaald, helemaal getuned maar blijkbaar had ik eerst moeten opzoeken of er iets mis was met die wagen. Helaas is hij vol getuned langzamer dan de standaard (non-perf) versie. En heeft het grip als een hert op het ijs.

Dus om niet weer meer dan een miljoen te verspillen, gaarna advies :+
Ik heb het zelfde met de Keningsegg. Erg jammer. Wat wel helpt is om alle platinum met een grip bonus te nemen. Dan is de auto handelbaar. Echter heb ik ook een lamborgini aventador. Deze rijdt zoveel lekkerder. Trekt even snel en kan een stuk harder. Deze auto raad ik aan op perf spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Rudolf schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 19:11:

Je moet members in je crew hebben en vervolgens kun je aanvraag doen om met hun een singleplayer missie in coop te doen. Echter moet de speler die missie al wel eens gehaald hebben. Of toevallig net even ver zijn. Wat je beter kunt doen (als je geen vaste maat hebt) is de singleplayer missies alleen doen. En later vrienden zoeken om bijvoorbeeld faction missies mee te doen in coop. Of gewoon lekker PVP. PVP duurt alleen erg lang om te laden. MEestal moet ik wel 4 minw achten totdat ik in een race terecht kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Gewoon even afbreken het zoeken naar een pvp game als het lang duurt en opnieuw aanmelden voor een race. Dat scheelt vaak een hoop tijd. Soms kom je dan vrijwel direct in een game. En je komt veel sneller in een lobby voor ieder voor zich races dan die van faction races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Geleihoofd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 21:30:
[...]

Ikzelf heb de LaFerrari en 't is zeker geen auto waar je veel winst mee zal boeken. 't Is 'n heerlijke auto om in te cruisen maar erg lastig om in PVP races in te zetten aangezien hij erg moeilijk recht te houden is. Ik denk dat in deze game de hypercars de minst interessante keuzes zijn als 't gaat om competitie. Wat betreft de Perf spec denk ik zelfs dat een Skyline R34 of een Focus de beste keuze is. Die zijn prima op de weg te houden en zijn zeer snel. De enige dure auto die wel de moeite waard is, voor zover ik uit eigen ervaring kan spreken, is de Hummer voor Raid spec.
Bedankt! Dan laat ik hem voor nu ook maar even staan.
De Pagani komt dan ook later wel een keer, ik neem aan dat die hetzelfde probleem heeft.
Hoewel ik de LaFerrari geweldig vond rijden in de test drive trouwens. Kon er toch leuke 0:48:00 rondjes mee rijden.
j0ppie schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 22:29:
[...]

Ik heb het zelfde met de Keningsegg. Erg jammer. Wat wel helpt is om alle platinum met een grip bonus te nemen. Dan is de auto handelbaar. Echter heb ik ook een lamborgini aventador. Deze rijdt zoveel lekkerder. Trekt even snel en kan een stuk harder. Deze auto raad ik aan op perf spec.
Mijn Koenigsegg heeft met 1299 maar een aantal niet-grip parts. Misschien als ik die laatste paar naar grip weet te veranderen dat het wel te doen is. Maar de topsnelheid slaat sowieso nergens op, de stock versie gaat al harder en heeft een stuk meer stabiliteit. Hoop dat ze er nog iets aan veranderen.

Denk eigenlijk dat ze niet wilde dat de Supercars alles gingen domineren net als ze dat in TDU2 deden. Daar was het Veyron vs Veyron tenzij het een bepaald circuit/drag afstand was. Want daar won de CCXR als je stuur met koppeling/H shifter gebruikte.

Zal straks eens de Aventador kopen en tunen. Even zien of er veel verschil te merken is tegenover de Aston Martin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Geleihoofd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 21:30:
[...]

Even ter vergelijking de LaFerrari vs. Skyline R34, beiden perf spec:

Car Type LaFerrari Skyline R34
Car Level 1276 1256
Acceleration 9186 8795
Speed 8380 8258
Grip 6338 8283
Braking 8636 8897
Power 1061 BHP 664 BHP
Torque 1008 Nm 719 Nm
Weight 1125 KG 1246 KG

Je ziet dat de LaFerrari in potentie meer in z'n mars heeft maar de grip is zwaar ondermaats aan de Skyline R34. Tel hierbij op dat de meesten in PvP de besturing op all assists hebben staan en je weet dat de LaFerrari in PvP niet veel kans zal hebben.
Bron schreef op zondag 14 december 2014 @ 09:15:
[...]
Bedankt! Dan laat ik hem voor nu ook maar even staan.
De Pagani komt dan ook later wel een keer, ik neem aan dat die hetzelfde probleem heeft.
Hoewel ik de LaFerrari geweldig vond rijden in de test drive trouwens. Kon er toch leuke 0:48:00 rondjes mee rijden.
Ik gebruik de LaFerrari best vaak, alleen weinig in PvP, maar het is absoluut een heerlijke wagen om in te rijden. De Pagani is de volgende hypercar op m'n lijst, als ik er meer over kan zeggen laat ik 't wel hier weten.

[ Voor 12% gewijzigd door Geleihoofd op 14-12-2014 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Jammer dat de weekly/daily challenges nog steeds falen.

Had ze alle 3 gehaald, en nu staan de daily en weekly op 0.0000% met 000000B door elkaar gebuggt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Aventador is volgens mij beter dan de laferarri (en de skyline).
Ik doe pvp op hardcore en win zo'n 80-90%.
Performance spec aventador = awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
De topsnelheid van de Koeningsegg is echt sick. Je zit binnen notime op de 420! Bij mij is die P1270 met alle parts een grip bonus.
Wat veel mensen denk ik niet wetn is dat je alleen naar de 420 toe kan als je in slipstream zit. Anders is de top maar 340. Maar als iemand mij inhaald en ik rij 340 en ik druk de nos volledig in. Dan schiet de auto naar voren. Natuurlijk een beetje nep dat een stilstream je een 80kmph verschil opelevert:P Maar het is dus niet gelogen. De Koeningsegg kan 420!
Echter kun je beter in een aventador rijden. Deze kan zonder slipstream met nos prima richting de 390. Hij trekt net zo snel op als de Koeningsegg en heeft veel meer grip/rijd beter.

Even een vraagje. Ik heb maar 1 C auto. En dat is de dodge viper. Ik wil graag een andere maar twijfel. Ik zie iedereen in een lambo rijden. Maar zit zelf aan de mercedes te denken. Weet iemand de topspeed van C auto's? met/zonder nos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
j0ppie schreef op zondag 14 december 2014 @ 11:17:

Even een vraagje. Ik heb maar 1 C auto. En dat is de dodge viper. Ik wil graag een andere maar twijfel. Ik zie iedereen in een lambo rijden. Maar zit zelf aan de mercedes te denken. Weet iemand de topspeed van C auto's? met/zonder nos?
Ik heb een Dodge Challenger C-Spec, die blaast op de Salt Flats rond de 380 zonder nitro .. Met nitro in slipstream heb ik ook de 420 gehaald. Verder heeft dat ding lekkere grips, beetje zenuwachtig soms maar al met al heerlijk stampen.

Ben nu aan t sparen voor een SLS AMG C-Spec, puur omdat de SLS zo'n botergladde bak is.

[ Voor 7% gewijzigd door Zen!th op 14-12-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Geleihoofd schreef op zondag 14 december 2014 @ 09:23:
[...]

Even ter vergelijking de LaFerrari vs. Skyline R34, beiden perf spec:

Car Level 1276 1256
Acceleration 9186 8795
Speed 8380 8258
Grip 6338 8283
Braking 8636 8897
Power 1061 BHP 664 BHP
Torque 1008 Nm 719 Nm
Weight 1125 KG 1246 KG
Car Type Lamborghini Aventador LP 700-4
Car lvl 1299
Acceleration 8854
Top speed 7273
Grip 8612
Braking 8695
Power 823 BHP
Torque 647 lb.ft
Weight 3035 lb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Bron schreef op zondag 14 december 2014 @ 15:17:
[...]

Car Type Lamborghini Aventador LP 700-4
Car lvl 1299
Acceleration 8854
Top speed 7273
Grip 8612
Braking 8695
Power 823 BHP
Torque 647 lb.ft
Weight 3035 lb
Zo zie je maar weer. De specs slaan echt nergens op! Met een lagere topspeed haal je soms toch hogere snelheden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Ik heb het spel vanmorgen eventjes gehaald op de ps4 , mochten mensen zin hebben om on-line te rijden voeg me maar toe dan zou ik zeggen ! ..

Ben er nu twee uurtjes mee bezig en het valt me tot dusver vies tegen...

De auto's die je bestuurt reageren soms zo sloom , maar soms vliegen ze ook alle kanten op (in dezelfde situaties )
Maar dat is maybe kunde , en daar moet ik aan wennen...

Maar waar ik me 99% aan erger is het debiele verkeer wat er rond rijd..
Auto's die opeens een suicide afslag maken , of stil staan midden op de weg.

Nou is dat in de normale missies geen probleem , maar als je een auto 100% moet afleveren is dat nogal frustrerend na 20 pogingen

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 16-12-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Sowieso moet je evne de controller instellingen geod zetten. Verder doet het verkeer in mijn ogen helemaal nooit vervelend. Sterker nog, ze stoppen erg vaak als ik eraan kom zodat ik er mooi langs kan. Je hebt verdre alleen nog maar een beginners auto die idd niet super rijdt nee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Is er al wat nieuws over disconnecten nadat een missie gedaan is?
Heb er zelf geen last van maar speel met een maatje en als we samen missies doen word hij op het einde gedisconnect waardoor hij de missie niet complete..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Ik heb dus gisteren een aantal missies gedaan en een zooi tests , uiteindelijk wel een beetje plezier in gehad...

Maar ik start hem net weer op en alle statistieken staan weer op 0%..

Op de minimap staan nog wel gewoon de dingen die ik heb voltooid en mijn level is nog steeds 9 , alleen mijn statistieken kloppen voor geen meter meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Nu online
Anoniem: 338166 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:53:
Ik heb dus gisteren een aantal missies gedaan en een zooi tests , uiteindelijk wel een beetje plezier in gehad...

Maar ik start hem net weer op en alle statistieken staan weer op 0%..

Op de minimap staan nog wel gewoon de dingen die ik heb voltooid en mijn level is nog steeds 9 , alleen mijn statistieken kloppen voor geen meter meer
Same here...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Kilometerteller staat ook elke keer weer op 0. Vind ik ook wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-05 14:11

Gmount

Ecorunner lid

Was ook al in de beta dacht ik. Toen vond ik het nog niet zo erg :X

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Pfff ik heb niet zo heel veel tijd om te gamen. Paar uurtjes per week. Ik dacht laat ik eens in het noordwesten alle car parts verzamelen. Heeft me een paar dagen gekost en het was ontzettend saai om te doen. Is de reward ook nog eens een ontzettende tegenvaller :(
Bummerrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-05 22:31
haha met weinig tijd moet je ook niet aan dat soort dingen beginnen he ;) Genoeg te doen met redelijke payouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Rudolf schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:48:
Pfff ik heb niet zo heel veel tijd om te gamen. Paar uurtjes per week. Ik dacht laat ik eens in het noordwesten alle car parts verzamelen. Heeft me een paar dagen gekost en het was ontzettend saai om te doen. Is de reward ook nog eens een ontzettende tegenvaller :(
Bummerrrr
Ik denk niet dat je dat moet doen voordat je in dat gebied voor de missies bent.

Overigens vind ik het zelf nog wel raar dat er eigenlijk geen losse races zijn te doen, alleen maar als onderdeel van een missie. Zou niet onaardig zijn als je bv meedeed aan een apart kampioenschap van 1 of andere marketingcampagne. Vind de hoeveelheid races namelijk vrij klein zo na het uitspelen en er zijn nog hele plekken waar ik niet in de buurt ben geweest.

Alle torens heb ik nu overigens ook al, maar car-parts doe ik daarna misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Beakzz schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:05:
haha met weinig tijd moet je ook niet aan dat soort dingen beginnen he ;) Genoeg te doen met redelijke payouts.
Tja ik dacht een bruut lijpe bak te krijgen als reward. Is het de dirt uitvoering van een of andere lelijke hotrod.

• sdk1985
Zo ik heb The Crew nu ook gekocht (via V&A voucher :P). Tot nu toe nog geen spijt van.

Eerste dat opviel is dat UPlay het een stuk beter doet dan tijdens de beta. De installatie ging deze keer met meer dan 10 MB/s. Dat was tijdens het beta weekend ongeveer 2 MB/s.

Verder zijn de graphics verbetert en merkte ik een 30/60 fps switch op en een chat venster. Er is dus zeker wat gedaan met de feedback :).

Spel zelf speelt eigenlijk net zo als de oude Need for Speed Underground 1/2 / Most Wanted (niet 2011) . Prima dus :).

• Zen!th
Leuke trailer: https://www.youtube.com/watch?v=mPCHAgDauw4

Waarom Ubisoft, WAAROM, zie ik in de Trailer een C63 AMG Black Series (imo de meest kippenvel creërende auto), maar nergens in de game? (ook niet met DLC's enzo).

En mijn F150 Raid Spec, is er ook nog niet :@

• Rudolf
sdk1985 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 01:25:
Zo ik heb The Crew nu ook gekocht (via V&A voucher :P). Tot nu toe nog geen spijt van.

Eerste dat opviel is dat UPlay het een stuk beter doet dan tijdens de beta. De installatie ging deze keer met meer dan 10 MB/s. Dat was tijdens het beta weekend ongeveer 2 MB/s.

Verder zijn de graphics verbetert en merkte ik een 30/60 fps switch op en een chat venster. Er is dus zeker wat gedaan met de feedback :).

Spel zelf speelt eigenlijk net zo als de oude Need for Speed Underground 1/2 / Most Wanted (niet 2011) . Prima dus :).
Niet dat ik ooit iemand die chat heb zien gebruiken :)

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-05 14:11

Gmount

Ecorunner lid

ja, chat zit er nu in, maar waar de voice chat nu weer is gebleven? ik ben hem nog niet tegengekomen eigenlijk.

Ik vroeg me af of de effecten van de perks (beter remmen, handling etc) effect heeft op auto's die je in een missie speelt. weet iemand dat?

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

• Geleihoofd
Bron schreef op zondag 14 december 2014 @ 09:15:
[...]

Ik heb inmiddels de Pagani Huayra en hij is minder slipperig met de wielen, tractie wordt dus beter overgebracht. Persoonlijk vindt ik 'm wel erg twitchy, wat dat betreft heeft de LaFerrari wel een betere, natuurlijke lijn. Qua stats is hij vergelijkbaar met de Skyline, enkel de grip ligt ergens rond de 7800 uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Service not avaiable.... Argh ... EA... ownee tis ubisoft ;). Wat zijn ze aan het doen daar...

edit: 170 MB patch.

[ Voor 11% gewijzigd door sdk1985 op 19-12-2014 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Nu online
Geen idee wat ze nu patchen.

Wel gezien dat sinds gisteren mijn totalen worden bijgehouden, maar dan alleen wat er sinds gisteren gebeurd is.
Er staat nu dat ik 5 landmarks heb gevonden, terwijl ik ze bijna allemaal heb...

Bestaat er een manier om 'opnieuw' te beginnen? Zonder een nieuwe profielnaam te maken herstarten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 07:13
Nog meer mensen last van de bug die ervoor zorgt dat de game vastloopt als je in de workshop/tuner door de car collection scrollt.

Heel vervelend! Zat ook al in de beta. Enige oplossing is een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekker_
mcsluis schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:26:
Nog meer mensen last van de bug die ervoor zorgt dat de game vastloopt als je in de workshop/tuner door de car collection scrollt.

Heel vervelend! Zat ook al in de beta. Enige oplossing is een reboot.
Je bent niet de enige in dit geval ik heb er afgelopen week ook 1 keer last van gehad.

Mensen die mij willen gebruiken/misbruiken voor de faction missies kunnen mij adden op uplay Stekker89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Heb de game op een vrije dag goed kunnen testen samen met een maat van me. Zoals verwacht heerlijk terug naar de tijden van Need for speed Underground 1/2. Alleen nu dus met co-op.

Helaas wel wat irritaties...

Servers:
Over 10 uur ben ik 5x gedisconnect en mijn maat 4x. Verder kwam het 3x voor dat er een eeuwige loadscreen was.

Engine:
The Crew zonder borderless/windowed laat heel mijn pc haperen tijdens alt tab.. (i5 2500k, 8 GB ram, gtx 660 Ti, verse install vorige week). Hij crashed ook andere games die open staan (factorio).

Garage:
Je kunt auto's niet verkopen. Niet erg tot je niet door hebt dat je een starter kit niet opnieuw kunt kiezen. Zo eindigde ik met een starterkit level 10 op mijn nieuwe Jeep Cherokee en mijn maat met een level 20 kit. Dat scheelde dus 100 car rating. Bij de performance tuner heb ik in 10 uur ook nog nooit een upgrade kunnen kopen...

Co-Op
Sommige maps (lees: vrijwel alle events met ai racers) kun je niet beiden gold halen. Dat is wel jammer. Je co-op crew wordt dan toch meer een pvp event waarbij het zinniger is om je maat te blocken dan te helpen.

Balance:
In het begin krijg je vrijwel geen xp en geld voor missies. Terwijl landmarks 2000 bucks per keer op leveren en met fast travel direct te bereiken zijn (staan gewoon op je map...). Later neemt de XP per missie enorm toe. Zo was er een level 15 missie die 2400XP gaf (+1 level) terwijl hij 1 minuut duurt. Kwartier later was ik level 25.

Interface
Lastig in te schatten hoe snel een auto is MET upgrades. Trekt alles gelijk op hogere ratings? Blijven de startverschillen bestaan?

[ Voor 10% gewijzigd door sdk1985 op 23-12-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Hoe kan je een crew verlaten op ps4? Kan wel op R3 drukken maar wat erna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
brambest schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:57:
Hoe kan je een crew verlaten op ps4? Kan wel op R3 drukken maar wat erna?
Speel zelf op de PC maar 't zal niet veel anders zijn op de PS4 vermoed ik. R3 indrukken, naar je eigen avatar gaan, klikken (waarschijnlijk X) en dan 'leave crew'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Geleihoofd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 23:34:
[...]

Speel zelf op de PC maar 't zal niet veel anders zijn op de PS4 vermoed ik. R3 indrukken, naar je eigen avatar gaan, klikken (waarschijnlijk X) en dan 'leave crew'.
Thanks, zal later nog eens kijken. Hoe langer ik dir spel speel, hoe meer gefrustreerd ik raak. Auto's die op laatste moment opduiken, ai die een voorsprong van 7 sec opeens kunnen inhalen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-05 22:24
Waarschijnlijk hebben we hier na de komende update minder last van ;)

- AI in Chase Missions 

We are balancing the AI behavior of the cops and enemies vehicles in chase missions.

- Rubber Banding & Collisions 

Collision management and rubber banding will be tuned in order to offer smoother driving

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Ik snap niet dat deze game zo een slechte punten krijgt.

Heb de bèta een uurtje gespeeld en toen was ik behoorlijk teleurgesteld,toch maar de game gekocht op de release date maar het is echt geweldig! Ik geef toe in het begin is het even Doorbijten maar eenmaal op gang is het echt de moeite waard.

De graphics zijn meestal niet echt bijzonder maar op sommige plekken toch best mooi daar komt bij dat er echt heel veel detail in zit dieren,laag vliegende helikopters,vliegtuigen op elke locatie is er wel iets unieks te zien wat er niet alleen is neergezet maar ook echt werkt/beweegt.

• strider1007
  • Nu online
schumi1986 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 10:38:
Ik snap niet dat deze game zo een slechte punten krijgt.
Ik geef toe in het begin is het even Doorbijten maar eenmaal op gang is het echt de moeite waard.
Helemaal mee eens !

In het begin vrijwel alleen free-roam en skill missies gedaan. Daarmee gebieden en hogere levels vrijgespeeld. Ben nu lvl 50, heb een redelijke autoverzameling en merk dat geld verdienen nu makkelijker wordt. De A to B faction missies zijn simpel, en betalen goed (88.000 in 35 minuten), en ik begin nu de storyline verder door te spelen.

De races doe ik wel als de aangekondigde patches zijn doorgevoerd. Laatst een race gestart waarbij ik na een half uurtje checkpoint 16 van de 116 had bereikt. Mooi niet, zolang de rubber-banding het onmogelijk maakt een beetje voorsprong op te bouwen..

Hoe verdienen jullie je geld? Als ik zie dat mensen in de auto's van een miljoen rijden..
spoiler: title
Net wel wat perks besteed waardoor nieuwe auto's 30% goedkoper zijn..

• Geleihoofd
strider1007 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 11:02:
[...]Hoe verdienen jullie je geld? Als ik zie dat mensen in de auto's van een miljoen rijden..
PVP is de snelste manier om geld binnen te harken denk ik (samen met sommige faction missies). In PVP verdien je zo'n 16.000 tot 18.000 per race mee, 't weinige verschil zit 'm enkel in laatste of eerste worden.

• laminaatplaat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-05 12:21
Ik heb echt enorme moeite met de default controls van deze game. Ik speel op PC met een Xbox 360 controller. Daarom heb ik lekker zitten stoeien met de settings en nu speelt het al veel beter. Ik heb op Reddit het een en ander beschreven dus mocht je ook problemen ervaren neem ff een kijkje :). En deel je ervaringen.

http://www.reddit.com/r/T...oller_and_wheel_settings/

Ik vind het wel bizar dat het spel met zulke idiote standaard instellingen komt. Zijn de standaard instellingen op console gelijk aan de PC?

[ Voor 15% gewijzigd door laminaatplaat op 25-12-2014 16:24 ]

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-05 08:45

thorgal21

Forum Noob

Je kan veel geld verdienen via faction missies wanneer je "vrienden" ze laat doen. Je kan vrienden selecteren en die doen dan de race voor je... Virtueel dan, de persoon die jij laat racen hoeft zelf niet te racen en merkt hier niks van.

Zijn er mensen die ik mag toevoegen op Uplay om zo geld te verdienen? Of wanneer je liever niet je username geeft mag je mij ook toevoegen : thorgal21 .

Zo kunnen we beide van elkaar profiteren zonder dat we er iets van merken (behalve een plekje in de vriendenlijst van Uplay).

Ik speel op PC dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 644916

Uplay account name dookus29 just add voor the crew :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Kan iemand mij uitleggen hoe je het beste lvl 50 parts kan krijgen door jumps te doen? Want soms maak ik een perfecte jump en krijg ik lvl 40 of 50. En soms maak ik een super scheve ugly wierdo jump en krijg ik ook lvl 40-50. Ik snap de logica niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
j0ppie schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 22:24:
Kan iemand mij uitleggen hoe je het beste lvl 50 parts kan krijgen door jumps te doen? Want soms maak ik een perfecte jump en krijg ik lvl 40 of 50. En soms maak ik een super scheve ugly wierdo jump en krijg ik ook lvl 40-50. Ik snap de logica niet!
Daar zit ook geen logica in, 't is pure willekeur welk part level je krijgt. Had ook liever gezien dat 't op basis van prestatie was maar 't is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Dat is volgensmij wel zo bij andere challanges zoals speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
j0ppie schreef op zondag 28 december 2014 @ 10:25:
Dat is volgensmij wel zo bij andere challanges zoals speed.
Nope, 't is echt puur random welk level je krijgt, ongeacht wat voor challenge je doet. Enkel brons, zilver, goud of platina is gebaseerd op resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-05 07:13

Pykow

Angelo OTR

Damn blij dat ik the crew als kado heb gekregen.

Ik heb gewoon verbinding met xbox live en dus ook internet. Maar ik kan de game gewoon niet starten.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Voor pc mag je mij ook toevoegen aan uplay: NoFearWizz_

inclusief _ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:39
Vind t toch een hele leuke game. Goed, grafisch misschien niet top maar zo slecht als soms wordt beweerd ook weer niet. Speel m op de Xbox One. Zit nu met al mijn class auto's zo tussen de 1100 en 1200, maar heb de West Coast nog af te werken.

Tis gewoon TDU2, hou ik wel van. Lekker cruisen, bezienswaardigheden checken, skill dingetje doen. Factie missie waar je 2 uur zoet mee bent 8)7 . Geld sprokkelen in pvp. Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 14:25

Pulpje1974

Gaming is a fulltime job.

Ik heb een aantal van jullie toegevoegd in Uplay.
Voor wie nog wil ik ben: kever13

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
geprobeerd een aantal toe te voegen via UPLAY, ik ben: thorretje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ik ben beschikbaar op MagistarNL @ uplay :).

Is er iemand die een manier heeft gevonden om 2xMSAA te draaien oid? De 4x MSAA setting heb ik te vaak 30-40 fps in plaats van 60. Via het Nvidia controlpanel heeft het geen effect.

[ Voor 91% gewijzigd door sdk1985 op 04-01-2015 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Nu online
Greetings drivers,

Here are the latest changes that will be applied to The Crew on the 7th of January.

Rest assured we are still working on all the changes and modifications that have been mentioned in our latest news and they will be applied to the game soon.

January 7th changes

Freeride:

The Nav-Ribbon behavior has been improved in free ride (position and appearance).
Challenges updates: Display and activation issues fixed.

Cars:

Fixed an issue where some cars were not able to switch on the final gear: LAMBORGHINI Aventador all Specs, DODGE Charger SRT8 Street.
Fixed an exaggerated spinning issue for the following cars.
CHEVROLET Corvette ZR1
FORD Shelby GT500 2013
McLAREN 12C
RUF CTR3
KOENIGSEGG Agera R
PAGANI Huayra
FERRARI LaFerrari
FERRARI 458 Speciale
Adjustment of an inconsistent top speed issue for some car’s specs.

Wheels:

Improvements on the T500 wheel.

Online:

Improved stability on the server side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Kleine crew guide:
The Crew Guide - How to make money in The Crew

Ben zelf pas level 41 dus aanvullingen zijn welkom (en evt suggesties voor andere guides).

Heeft er iemand al inzichten in hoe het endgame werkt met car stats? Neem aan dat niet elke auto met max car level even snel is... Kun je de gemodificeerde topsnelheden ergens opvragen (tov de shop)?

[ Voor 34% gewijzigd door sdk1985 op 07-01-2015 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Nu online
Bij de buren een leuke test met verschillende GPU's..

http://nl.hardware.info/r...t-21-gpus-incl-frametimes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Nieuwe patch vandaag... Echter vandaag al weer 2x eruit geknalt met de service error aan het eind van de race.

[ Voor 12% gewijzigd door sdk1985 op 07-01-2015 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

sdk1985 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:05:
Nieuwe patch vandaag... Echter vandaag al weer 2x eruit geknalt met de service error aan het eind van de race.
Grappig ik heb vandaag nergens last van, zojuist dik 3 uurtjes bezig geweest...zelfs opvallend minder stotters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Zou niet zo erg zijn, alleen hij slaat je race resultaat niet op. Dus je moet dan de race opnieuw doen :(. Gisteren ook nog 1x een loadscreen loop gehad.

Verder draait de game goed, altijd 60 fps op high. Ultra gaat nog steeds niet ivm 4xmsaa. Zou nog graag een manier vinden om het via Nvidia controlpanel erin te krijgen. FXAA stelt niet zo veel voor helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Nu online
Next week, all players who acquired The Crew Season Pass will have an anticipated access to three following new cars.

The ASTON MARTIN V12 ZAGATO
The 2013 SRT VIPER GTS
The ABARTH 500

Starting on Tuesday evening, January 13, these cars will be available (to Season Pass owners only) in the car dealers.

One week later, everyone else will be able to purchase the entire car pack or the cars individually.

http://thecrew-game.ubi.c...097&ct=tcm%3A148-76770-32

[ Voor 18% gewijzigd door strider1007 op 09-01-2015 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laminaatplaat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-05 12:21
Als er mensen samen willen spelen op PC kan je me toevoegen. Uplay: Laminaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:23
Ik heb het spel sinds kort ook. Mijn uplay naam is Hakmes
Heb net een aantal mensen toegevoegd die hierboven hebben gepost.

Bij TDU2 was er ook een teamspeak kanaal (ook van Pimmuz? :)) Wordt deze actief gebruikt bij The Crew? Was altijd wel lachen.

Ben nu druk bezig met de single player, heb nog maar 1 auto. Het is wel allemaal wat minder overzichtelijk dan TDU2 als je specs van auto's bekijkt.

[ Voor 56% gewijzigd door FunFair op 11-01-2015 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-05 10:21
DutchOwnage schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:33:
Vind t toch een hele leuke game. Goed, grafisch misschien niet top maar zo slecht als soms wordt beweerd ook weer niet. Speel m op de Xbox One. Zit nu met al mijn class auto's zo tussen de 1100 en 1200, maar heb de West Coast nog af te werken.

Tis gewoon TDU2, hou ik wel van. Lekker cruisen, bezienswaardigheden checken, skill dingetje doen. Factie missie waar je 2 uur zoet mee bent 8)7 . Geld sprokkelen in pvp. Heerlijk.
Ik vindt het ook een leuk spel. Van weekend voor het eerst gespeeld.
Tussenfilmpjes zijn erg mooi. Heb pas 2 races gereden, maar is erg uitgebreid :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Mars18 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:42:
[...]

Ik vindt het ook een leuk spel. Van weekend voor het eerst gespeeld.
Tussenfilmpjes zijn erg mooi. Heb pas 2 races gereden, maar is erg uitgebreid :)
Die tussenfilmpjes ben ik al wel zat... wat een geouwehoer.. wil gewoon racen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Nu online
:) Leuk: De SP-DLC is vanmiddag erbij gekomen. Drie auto's meteen gratis in je garage. De Fiat Abarth is leuk en fun, de Aston Zagato mooi en snel. De Viper boeit me niet...

:( Niet leuk: Sinds de DLC al 2x een vastloper gehad, in alle weken ervoor niet 1... Volgens de fora ben ik niet de enige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Heb ik met crew credits leuke dingetjes gekocht. Kom ik er nu achter dat je die niet meer kunt verdienen en wellicht later in het spel nuttig zijn om speciale auto's te unlocken...

Tot nu toe vind ik het een leuke racegame, maar ben die cutscenes echt helemaal zat. Het is ook onoverzichtelijk, specs van auto's, wat er te verdienen valt, wanneer je goud, zilver of brons haalt.

En die ghost car... kun je die uitzetten? Leuk dat de auto ghost is, maar het bordje erboven met 'gold' erin niet, waardoor je alsnog geen fuck ziet als je vlak achter de ghost rijdt.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier om beta keys te gaan vragen. Mensen die ze hebben bieden ze (hopelijk) hier wel aan