Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:24

Pimmuz

Roar

FunFair schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:12:
Ik heb het spel sinds kort ook. Mijn uplay naam is Hakmes
Heb net een aantal mensen toegevoegd die hierboven hebben gepost.

Bij TDU2 was er ook een teamspeak kanaal (ook van Pimmuz? :)) Wordt deze actief gebruikt bij The Crew? Was altijd wel lachen.

Ben nu druk bezig met de single player, heb nog maar 1 auto. Het is wel allemaal wat minder overzichtelijk dan TDU2 als je specs van auto's bekijkt.
Er is nu ook weer een TS kanaal dat staat als het goed is in de OM, word niet veel gebruikt maar als je keer wilt racen hoor ik het wel ;)

Mijn nick in uplay is Pimmuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05 16:28
Ik wil diverse auto's gaan vergelijken en ben opzoek naar een goede test track. Iets zoal de "test drive" uit de eerste garage. Alleen dan dus in de vorm van een time challenge race die ik kan herhalen. Suggesties?

@FunFair
Crew Credits zijn een payed currency je kunt ze dus wel bijkopen.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-05 16:36
@sdk1985 ik heb je guides in de TS gezet. Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:14
Ik heb een aantal mensen toegevoegd. Mijn eigen uPlay nick is pixelbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 583798

Wie me toe wil voegen mijn nick is: winerwin01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Viel mij op dat er nu DLC auto's in de dealers te vinden zijn. Iets van 1,99 voor de Abarth en 2,99 voor wat andere wagens. Let wel op dat er nog een bugje bij mij in zat. Zo kon ik bepaalde auto's niet kopen omdat de garage slechts 8 wagens liet zien. Via het bord met alle wagens bij het HQ kon ik alsnog de auto aanschaffen :).

Verder is de Limited Edition Mini Cooper S voor iedereen aan te schaffen. Zeker een aanrader!

Voor de mensen die nog bezig zijn met hun car rating:
The Crew Guide – Fastest way to level your car rating

[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 23-01-2015 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 652436

Hallo goedenavond,
Ik heb een vraag, ik ben namelijk wanhopig.
Ik zit momenteel in de missie van harry dat je heel snel naar New York moet rijden in een bepaalde tijd. Ik kan die missie onmogelijk halen en als ik de game pauzeer kan ik de missie niet opgeven, omdat dat niet mogelijk is. Weten jullie wat ik moet doen?
Groetjes Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 14:29

ACC

Misschien helpt het je auto te upgraden door skills missies te toen of parts te kopen? Snellere auto kopen wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:02

Jelte,89

Woodworking

Over 10 minuten is mijn download van The crew ook binnen, heb alvast wat mensen toegevoegd. Mocht ik je vergeten zijn: Jelte89

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Anoniem: 652436 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 00:04:
Hallo goedenavond,
Ik heb een vraag, ik ben namelijk wanhopig.
Ik zit momenteel in de missie van harry dat je heel snel naar New York moet rijden in een bepaalde tijd. Ik kan die missie onmogelijk halen en als ik de game pauzeer kan ik de missie niet opgeven, omdat dat niet mogelijk is. Weten jullie wat ik moet doen?
Groetjes Niels
Denk dat je twee opties hebt

1) De missie co-op doen; als één speler hem haalt dan haalt de ander hem gegarandeerd op brons (of gaat dat bij die drive to hq missies niet?)

2)Auto upgraden: Je kan kan je auto upgraden door wat skill challenges te doen. Daarnaast krijg je elke 5 levels ook een boost van je car rating.

Is er iemand die ook nog de 1400 Km/h achievement wil halen? Tot nu toe is het me niet gelukt 4 mensen tegelijkertijd in te laten loggen die elkaar ook daadwerkelijk kunnen joinen. Op de één of andere manier is er altijd wel iemand bij wie de port forwarding faalt.

[ Voor 15% gewijzigd door sdk1985 op 26-01-2015 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
PVP schijnt 't bij mij niet te doen..er is nooit iemand die m'n sessie wil joinen.. zelfs niet wanneer m'n tweakers uplay vriendjes online zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-05 19:55
Hela....Ik overweeg the crew te halen, voor ps4. Zag dat hij tot de 29e in de aanbieding is in de PSstore, 40 euro voor de normale editie, 65 voor de collectors edition + seasonal pass.

Nu is mijn vraag, bevalt het spel nog? Heb de beta niet gespeeld, maar zie vrij gemiddelde reviewscores, en ben over de graphics ook nog niet echt onder de indruk. Hoe vinden jullie het tot nu toe?

En: voor de normale editie gaan, of is 25 euro de moeite waard voor de extra dingen?

Thanks!

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-05 09:58
Unigo schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:22:
Hela....Ik overweeg the crew te halen, voor ps4. Zag dat hij tot de 29e in de aanbieding is in de PSstore, 40 euro voor de normale editie, 65 voor de collectors edition + seasonal pass.

Nu is mijn vraag, bevalt het spel nog? Heb de beta niet gespeeld, maar zie vrij gemiddelde reviewscores, en ben over de graphics ook nog niet echt onder de indruk. Hoe vinden jullie het tot nu toe?

En: voor de normale editie gaan, of is 25 euro de moeite waard voor de extra dingen?

Thanks!
Het is een prima game. Ik speel 'm zelf ook op de PS4. De reden dat ik 'm heb gekocht, is omdat vrienden deze game ook hebben. Erg vermakelijk om met max. 4 in een crew te zitten en missies te rijden, of gewoon een freeride te doen.

Maar alleen kan ook prima. Genoeg mensen die online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
thorretje schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 03:17:
PVP schijnt 't bij mij niet te doen..er is nooit iemand die m'n sessie wil joinen.. zelfs niet wanneer m'n tweakers uplay vriendjes online zijn :'(
Port forwarding UDP: 3000, 3001, 3002, 3003 Incoming / Outgoing

Zie: https://support.ubi.com/e...e-crew/kA030000000egPYCAY

Of gooi DMZ aan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-05 23:55
Unigo schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:22:

Thanks!
ik heb hem dit weekend gekocht, was overigens niet 40 euro in de psn store maar 49,95 (plus 10 procent korting) dus voor 45 euro in de store gekocht.

Ik vond de beta waardeloos, zowel kwa graphics als vooral car handling, stuur support was helemaal slecht in de beta. Dus eerlijk gezegd waren mijn verwachtingen enorm laag.

Gelukkig is de versie nu (met de update van 7 januari) enorm verbeterd, de graphics vind ik stukken beter De belichting is iets anders en de textures lijken ook wat opgepoetst in de meeste gebieden. Overigens niet overal, miami is nog steeds net zo lelijk als in de beta, maar overall vind ik het stukken verbeterd en is het geen issue meer voor mij en zijn de graphics goed genoeg nu.

Car handling was waar de beta enorm slecht in was, dit is opgelost in de versie nu, het rijdt echt fantastisch, zowel met controller als met een TS300 stuur.

De hoeveelheid content is bizar, hier ben je echt lang mee bezig, dus zeker zijn geld waard. Ook de diversiteit van de races is erg goed te noemen, de ene keer doe je straat races de andere keer weer een terrein race, en ga zo maar door.

De game in zijn huidige vorm vind ik wel een aanrader voor free roaming race fans. De season pass hoef ik niet, ik heb voldoende aan de standaard camaro en die breidt ik gewoon zoveel mogelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Zit inderdaad een bak content in de game. De story line valt wel mee. Er zijn total 55 missies. Zeg dat je er 5 minuten over doet dan ben je in 5 uur wel klaar. Echter er komt veel meer bij kijken. Er zijn total 573 skill challenges over de open wereld verspreid. Een deel hiervan zul je tijdens de story missies al moeten doen om zo je car level te onderhouden. Elke challenge/missie levert immers een upgrade part op.

Verder is er natuurlijk nog de exploration. Er zijn tientallen data stations, landmarks en wrecks die kunnen worden opgespoord. Ondertussen zijn ook de daily/weekly/monthly challenges operationeel.

Endgame zul je proberen voor elke spec een auto met level 1299 te krijgen. Vervolgens kun je proberen om alle skill challenges en story missies op "platinum" te halen. Dat is, los van het aantal, nog best een uitdaging!

Verder is er natuurlijk pvp en faction pvp. Dat laatste is echter niet populair.

edit:
Manman wat is die online service van The Crew toch slecht af en toe. Twee keer een service disonnect na het halen van een missie. Als je vervolgens vanuit het maimenu op continue drukt dan worden steevast je behaalde scores niet ingeladen. Dan kun je dus niet meer zien welke skill challenges en missies je al op platinum hebt gehaald. Enige oplossing is de game opnieuw te starten.

[ Voor 29% gewijzigd door sdk1985 op 30-01-2015 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-05 10:56

Dazzler2120

FP ProMod
Sinds kort ook the crew aangeschaft, ben nog in het begin ergens maar vind het een leuk, uitgebreid spel!
Nu ben ik zelf echt aan het kijken wat ik een fijne auto vind om in te rijden, zo vind ik de ford mustang geen fijne handling. Rij nu de BMW Z4, die bevalt me wel goed. Iemand adviezen qua wagens? En is er een tweakers crew, of mensen dat een crew willen oprichten?
Vind het lastig om ingame met mensenin contact te komen!

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Als iemand hulp nodig heeft met missies of gewoon als crew wilt rijden, ik zoek nog wel iemand om mee te rijden.
Rij onder de naam Dracyn_Dutch dus voeg me maar toe op Uplay.

[ Voor 9% gewijzigd door Dracyn op 03-02-2015 14:56 ]

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Dracyn schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:56:
Als iemand hulp nodig heeft met missies of gewoon als crew wilt rijden, ik zoek nog wel iemand om mee te rijden.
Rij onder de naam Dracyn_Dutch dus voeg me maar toe op Uplay.
Welk platform speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Dat vergeet ik ofcourse weer er bij te zeggen, PC

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Dracyn schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:18:
[...]

Ah jammer! Ik speel PS4, en ben ook op zoek haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chuck norit
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11-2021
Super spel (coop) maar wat een ellende dat PvP gebeuren. Het werkt voor geen meter.
Met 3 man dat spel gekocht (PS4) en we zijn in een maand misschien 1 of 2 keer,
na 20 minuten wachten in een pvp lobby terecht gekomen. Factie vs Factie hoef je
al helemaal niet te proberen.

Gisteren de update geinstalleerd waar we een week op hebben gewacht.
Nu zou dat dan allemaal opgelost zijn...helemaal niks, het is gewoon nog
precies hetzelfde. Ook eruit gegooid naar het hoofdmenu en helemaal
uit het spel gegooid met een error code. Na 2 uur proberen om in een pvp
lobby te komen zijn we uiteindelijk, weer na een half uur proberen, los van elkaar
(uit crew gestapt) in een pvp lobby terecht kunnen komen met een hoop lag.

Ik had verwacht dat ze misschien een nieuw lobby systeem hadden of gewoon
een 'multiplayer' knop in het menu hadden gemaakt met 'quick match' of iets maar
het is gewoon precies hetzelfde.
Crew vs Crew (openbaar) optie was ook mooi geweest, dit was in ieder geval wel het
verkoop praatje. Dat is ook de reden waarom we the crew gekocht hebben.
Dat je met je crew tegen andere crews kan racen.

Na de coopmissies kun je dus alleen nog maar wat nieuwe auto's kopen en daar de
testmissies mee doen. Daar heb ik echt geen zin meer in. Dan hadden ze het beter
'pimp your car' kunnen noemen. Ik hoop dat het van de week nog gaat lukken anders
zet ik 'm heel snel op marktplaats.

Het is gewoon eén grote oplichterij met die spellen tegenwoordig. Niet normaal. Alles
maar een jaar van tevoren hypen en verkopen (pre orders) voor 70 piek en uiteindelijk
beta rommel uitbrengen wat voor geen meter werkt.
Beloftes maken voor updates die er gaan komen en ondertussen door beuren met
microtransacties, season passes, mappacks, premium accounts en weet ik het allemaal.
Als je een 3d tv koopt en je komt thuis en 3d werkt niet, je gaat terug naar de winkel
en ze zeggen "er komt misschien nog een update voor 3d maar de tv doet het toch?"
zeg je toch ook "het is goed, ik wil mijn geld terug" Je wordt gewoon genaaid waar
je bij staat. Hypen en laten pre orderen, mensen kopen het toch wel.

Moest ik effe kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:02

Jelte,89

Woodworking

Dracyn schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:18:
[...]

Ik wil dat wel!

Ik kan ook bij niemand in, omdat ik een 'eigen' crew heb, geen idee of ik dat heb ingesteld of waar ik dat uit kan zetten.

Nick is Jelte89

Ps, ik zie soms op mijn map een oranje marker op een willekeurige plek, daar is niks te doen... maar gaat ook niet weg... Iemand weet wat dat is?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
chuck norit schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:50:
Super spel (coop) maar wat een ellende dat PvP gebeuren. Het werkt voor geen meter.
Met 3 man dat spel gekocht (PS4) en we zijn in een maand misschien 1 of 2 keer,
na 20 minuten wachten in een pvp lobby terecht gekomen. Factie vs Factie hoef je
al helemaal niet te proberen.
Op de PC kun je om 3 uur s'nachts nog binnen 5 minuten een pvp game vinden. Let wel even op dat elke zone zijn eigen pvp lobby heeft (met eigen races). Dus als je het in Chicago aan het proberen bent dan kun je beter wisselen naar Los Angeles.
Jelte,89 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:45:

Ps, ik zie soms op mijn map een oranje marker op een willekeurige plek, daar is niks te doen... maar gaat ook niet weg... Iemand weet wat dat is?
Dat is een waypoint van de crew master.

ps
Patch notes: http://thecrew-game.ubi.c...31-16&ct=tcm:148-76770-32

[ Voor 25% gewijzigd door sdk1985 op 13-02-2015 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
Heb nog geen pvpgame kunnen vinden. Niet overdag, maar ook niet 's nachts. Menigmaal meer dan 20min gewacht, maar gewoon niks te zien, terwijl er wel andere players voorbij komen rijden. Firewall instellingen??? dacht het niet. Gewoon niemand in pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-05 19:10
Ik heb 'm ook zojuist aangeschaft en ben 'm nu aan het downloaden (PC). Ben benieuwd, maar alle filmpjes etc zien er toch wel erg vermakelijk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467839

ik heb in het begin de chevrolet gekozen, maar wanneer komt eigenlijk het moment dat ik een andere auto krijg/kan of moet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-05 19:40
Als je naar het volgende gebied moet, dus van detroit (mid west volgens mij?) naar de east coast. Dan moet je andere races gaan rijden (Dirt) en daar heb je een andere auto voor nodig, of je kan je Chevy een DirtSpec geven.

Op deze manier krijg je elke keer een nieuw soort spec erbij als je een nieuw gebied krijgt, ik heb voor elke spec een andere auto gekocht om nog wat variatie te krijgen maar je zou in principe het hele spel met 1 auto kunnen doen.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GWBoes schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:44:
Als je naar het volgende gebied moet, dus van detroit (mid west volgens mij?) naar de east coast. Dan moet je andere races gaan rijden (Dirt) en daar heb je een andere auto voor nodig, of je kan je Chevy een DirtSpec geven.

Op deze manier krijg je elke keer een nieuw soort spec erbij als je een nieuw gebied krijgt, ik heb voor elke spec een andere auto gekocht om nog wat variatie te krijgen maar je zou in principe het hele spel met 1 auto kunnen doen.
thx! as we speak ging ik NET naar de east coast;) ik zie het wel dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 666286

Ik speel spel even leuke game om te doen.kunt aardig wa km afleggen en ziet er netjes uit . Alleen kom ik nu niet verder mijn auto is te sloom zit in een opdracht maar kom niet verder . Wie kan mij erbij helpen? En nog een vraag koptelefoon kun je ook onderling praten mee elkaar ? Wie o wie wil en kan mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik een factiemissie op de map selecteer, staat er een tijd van 3h bij. Wanneer ik een vriend stuur deze te doen, duurt het 12h.

Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-05 17:09
Anoniem: 666286 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 15:44:
Ik speel spel even leuke game om te doen.kunt aardig wa km afleggen en ziet er netjes uit . Alleen kom ik nu niet verder mijn auto is te sloom zit in een opdracht maar kom niet verder . Wie kan mij erbij helpen? En nog een vraag koptelefoon kun je ook onderling praten mee elkaar ? Wie o wie wil en kan mij helpen
Dan moet je die uitdagingen doen (slalommen, racelijn volgen, spingen, zo ver mogelijk wegrijden etc) die je onderweg tegenkomt en niet alleen de verhaalraces. Daarmee kan je je auto een flinke boost geven.

Afbeeldingslocatie: http://www.blackpanthaa.com/army/imghost/indianapolisa1jlnhem9s.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door LordSinclair op 08-04-2015 09:11 ]

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 671808

Even een vraagje: Kan je als gamer op de pc vrienden uitnodigen die het spel op de playstation spelen. Of rijden die in een andere map?

Voor de gamers op de pc: FireF112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Op vakantie een mazzeltje gehad:
ralph075 schreef op zondag 26 april 2015 @ 20:43:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/290v690.jpg
Zojuist opgepikt in een Italiaans marktkraampje voor het luttele bedrag van €10. Daar kon ik het niet voor laten liggen.
Bevalt best aardig voor een beetje crossen tussendoor.

Wat ik alleen niet kan vinden: hoe kan je jezelf bij een crew voegen? Zie ik iets over het hoofd?

Edit: Gevonden

[ Voor 4% gewijzigd door ralph075 op 19-05-2015 21:56 . Reden: Edit vond dat ie geen reden nodig had :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 671808

Wie heeft er nog meer problemen na de update?
Als ik nu de game opstart krijg ik de melding: De game werkt niet.
Aangezien Ubisoft mij niet fatsoenlijk kan helpen: Is er iemand die het weet?
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-05 10:21
Apart, grafisch gaat het spel mooier worden.

YouTube: THE CREW WILD RUN | The secrets of a wild journey

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleynus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-05 09:12
Net een mail van Ubi binnen gekregen dat ik in de closed beta zit van The crew op de PC, maar op de PC heb ik alleen de Beta gedaan. Het spel zelf heb ik op de Xbone.

Registreren voor de beta kan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-05 11:00
Ik kreeg net drie keys voor de PC closed beta van The Crew Wild Run in m'n mail:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

In te wisselen via http://thecrewgame.com/beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
En hier nog een paar :)

Members only:

http://thecrewgame.com/beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 14:29

ACC

Bij deze:

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

En nog meer:

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Jammer hoor dat het geen co-op expansion is geworden. Achteraf is de co-op content gewoon te beperkt en hadden ze follow the leader en keep your dinstance uit TDU2 over moeten zetten... Willekeurig rondrijden in de wereld gaat op den duur vervelen en de story missies hoef je met je hoge car level echt niet te proberen... Dan merk je dat het best wel mee valt met de rubberbanding ;). Ai is nergens te bekennen na de eerste bocht.

[ Voor 39% gewijzigd door sdk1985 op 13-10-2015 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Laatst online: 30-05 16:36
En hier nog een paar :)

Members only:

http://thecrewgame.com/beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-05-2022
nog een paar

Members only:

[ Voor 7% gewijzigd door Emperalhero op 14-10-2015 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06-2022
sdk1985 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 23:07:
Jammer hoor dat het geen co-op expansion is geworden. Achteraf is de co-op content gewoon te beperkt en hadden ze follow the leader en keep your dinstance uit TDU2 over moeten zetten... Willekeurig rondrijden in de wereld gaat op den duur vervelen en de story missies hoef je met je hoge car level echt niet te proberen... Dan merk je dat het best wel mee valt met de rubberbanding ;). Ai is nergens te bekennen na de eerste bocht.
Helemaal mee eens. Wat ik geweldige story missies vind zijn de "take down" missies, echter zitten er daar vrij weinig van in. Lijkt me leuk om daar random meer missies van te hebben. Iemand de halve staat door achtervolgen om em aan stukken te kunnen rijden :) (en dat uiteraard met 3-4 vrienden). Verder zouden die dan random moeten zijn, dus niet elke keer dezelfde route rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-05 13:12
Voor de liefhebbers:

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Nog meer :P
Members only:

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:36
Heb de beta vandaag even snel bekeken en moet zeggen dat 't best een verbetering is, zeker grafisch gezien. Ook het default rijgedrag voelt een stuk beter aan dan het eerst deed. De drie nieuwe klasses vind ik niet zo heel boeiend. Monstertrucks zijn wel leuk, driften ben ik niet zo van maar best redelijk te doen en dragraces mjah, da's nooit mijn ding geweest.

Verder heb ik ook nog drie betacodes:

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:36

Tortelli

mixing gas and haulin ass

De beta op steam wil voor geen meter downloaden (zowel NL als UK servers), op Uplay heb ik blijkbaar ook toegang (geen idee waarom). Daar vlammed hij binnen..... had het vorige deel al eens willen proberen, deze demo is nu een goeie reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Geleihoofd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:00:
Heb de beta vandaag even snel bekeken en moet zeggen dat 't best een verbetering is, zeker grafisch gezien. Ook het default rijgedrag voelt een stuk beter aan dan het eerst deed. De drie nieuwe klasses vind ik niet zo heel boeiend. Monstertrucks zijn wel leuk, driften ben ik niet zo van maar best redelijk te doen en dragraces mjah, da's nooit mijn ding geweest.

Verder heb ik ook nog drie betacodes:
Zal eerder komen doordat je nu meteen level 40 bent en met een performance spec start terwijl de vorige beta begon met een stock car... Scheelt nogal per spec hoe de handling is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:36
sdk1985 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 00:18:
[...]

Zal eerder komen doordat je nu meteen level 40 bent en met een performance spec start terwijl de vorige beta begon met een stock car... Scheelt nogal per spec hoe de handling is ;).
Nee, ik heb de volledige game ook, lvl 50 en vele auto's volledig geupgrade. Doelde meer op de controller settings, die moest ik flink tweaken om 't bestuurbaar te maken (alles reed als een containerschip, zo traag en stroperig) en nu op default is 't al aardig te doen. Ik moet er wel bij zeggen dat 't lang geleden is dat ik The Crew gespeeld heb dus het kan zijn dat het in de basegame inmiddels ook een stukje beter is maar voor mijn gevoel is 't nu beter te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:09

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Heb hier ook nog wat codes wat via email is gekomen.

Members only:

Besturing met controller is nu veel beter, En zelfs NAT geeft nu aan dat de verbinding open is. En dat had ik met de The Crew niet, gaf altijd gemiddeld aan. Grafisch gezien ziet er het ook stukken beter uit vind ik.

[ Voor 49% gewijzigd door MisterJD op 16-10-2015 16:00 ]

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Fractal Design Pop mini air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Geleihoofd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:41:
[...]

Nee, ik heb de volledige game ook, lvl 50 en vele auto's volledig geupgrade. Doelde meer op de controller settings, die moest ik flink tweaken om 't bestuurbaar te maken (alles reed als een containerschip, zo traag en stroperig) en nu op default is 't al aardig te doen. Ik moet er wel bij zeggen dat 't lang geleden is dat ik The Crew gespeeld heb dus het kan zijn dat het in de basegame inmiddels ook een stukje beter is maar voor mijn gevoel is 't nu beter te doen.
Ik herinner me ondertussen dat het met mijn generic controllers inderdaad uren prutsen was voor een matig resultaat. Ik heb dat vorig jaar opgelost door een XBOX 360 controller aan te schaffen.

Ik heb "The Summit" gisteren gespeeld en het heeft wel potentie. Je kunt bijvoorbeeld samen een monstertruck race doen. Gemiste kans hierbij is dat vervolgens de individueel behaalde score telt voor de leaderboards (stom!).

Verder kwam ik de volgende dingen tegen
-Crew challenge voor 4 spelers
-Mogelijkheid zelf een circuit uit te zetten
-Drift mode
-Monstertruck mode
-Dragrace mode
-Co-op stunt modus waarbij je bijvoorbeeld samen binnen 2 minuten 30 auto's moet ontwijken (near miss).

[ Voor 24% gewijzigd door sdk1985 op 16-10-2015 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Weinig liefde voor The Crew hier. ;) Heb 'm gratis gehad bij mijn GTX970 en op launch day vond ik er weinig aan eerlijk gezegd. Heb 'm nu weer geïnstalleerd en ik moet zeggen dat alles (m.n. besturing) een stuk is verbeterd sinds launch. Het is net als de originele TDU gewoon een leuke game, weinig diepgang, gewoon lekker rijden en kloten.

De beta loopt ook prima. Heb nog codes over, maar zo te zien zijn er hier al genoeg beschikbaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 14:25

Pulpje1974

Gaming is a fulltime job.

Er is niet veel activiteit meer hier helaas.
Zijn er nog wel mensen die het spelen.
Ik ben iig online dus als iemand wil racen stuur maar een invite ik ben Kever13.

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:08
Pulpje1974 schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:09:
Er is niet veel activiteit meer hier helaas.
Zijn er nog wel mensen die het spelen.
Ik ben iig online dus als iemand wil racen stuur maar een invite ik ben Kever13.
Moet je wel je platform erbij melden natuurlijk.

Overigens komt over 2 dagen Wild Run uit, dus dan zal er wel weer wat meer activiteit zijn. Maar het leeft gewoon totaal niet rond deze game.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Dat is wat mij betreft niet vreemd want buiten willekeurig rondrijden en PvP is er weinig te doen na het uitspelen van de storyline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 14:25

Pulpje1974

Gaming is a fulltime job.

Sorry ik speel op de pc.
Om het spel op 100% te krijgen met alle races die er zijn ben je nog wel even bezig hoor ik zit pas op 18% en ben continu bezig met al die opdrachten die op de kaart staan.

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 20:55
Na het uitspelen van de story mode was de lol er voor mij ook snel af. Echter ben ik toch van plan om morgen de Wild Run expansion te kopen, zeker ook omdat de graphics er in zijn geheel iets op vooruit zullen gaan:

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/h9twvlxd5/maxresdefault_klein.jpg
grotere versie
"The graphics engine has been totally reworked to shift to real-time rendering with a Physically Based Rendering system (the same system used in many of our new-gen games). The main benefit is an improved immersion into a more photorealistic world: lighting seems much more lifelike by day and at night, the perceived depth of field is enhanced (also by improving assets' density,) and textures are more detailed (specifically noticeable on buildings, pedestrians, traffic cars). Reworked shaders improve the reflection on car liveries to bring a whole new level of authenticity. Last but not least, new weather effects - like thunderstorms, lightning and rain, with surface changes and vegetation behaviour modifications add a level of difficulty when driving through inclement weather, and bring even more liveliness to the world."
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Die comparison komt op mijn niet helemaal eerlijk over. Ik zal straks eens kijken of dat achterraam inderdaad dicht zit.

edit: Het "oude" plaatje is met lagere details gemaakt. Zie het achterraampje hier:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/swAeLLQSThmM51MUxuAjN81W/full.png
Mogelijk is er geen opzet maar heeft Ubi de presets aangepast? In ieder geval lijkt de vergelijking van ultra vs ultra lijkt me nuttiger (en een stuk minder dramatisch). Nieuwe regen effecten vielen tijdens de beta overigens inderdaad op (overall water op de weg).

Of was dat een console vergelijking?

[ Voor 76% gewijzigd door sdk1985 op 16-11-2015 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:46
Ik zat al ff te zoeken of er ook een losse upgrade komt voor die Wild Run toevoeging.. en vond dit terug..
How much is it? Wild Run will cost £24.99 as a digital upgrade. Alternatively, a physical release featuring the original game and the expansion is available at GAME for £39.99.
Da's dan dus ongeveer 35,- euro, slechts 15,- minder dan de complete set.. Dat vindt ik aan de hoge kant..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Normaal:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/swAeLLQSThmM51MUxuAjN81W/full.png
Wildrun:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mhykk9guWHR2eoxAlcMDqsXq/full.png

Ik vond het origineel beter... Op ultra haal ik nu maar 22 fps op een GTX 660 Ti :o .

[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 17-11-2015 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
mr_zippey schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:12:
Ik zat al ff te zoeken of er ook een losse upgrade komt voor die Wild Run toevoeging.. en vond dit terug..

[...]

Da's dan dus ongeveer 35,- euro, slechts 15,- minder dan de complete set.. Dat vindt ik aan de hoge kant..
De losse DLC upgrade kost rond de 25 euro via g2a.com:

https://www.g2a.com/the-c...-uplay-cd-key-global.html

Had van mij wel wat lager gemogen.. of iets van korting als je de game en de season pass al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-05-2022
Mr Magic schreef op woensdag 18 november 2015 @ 00:30:
[...]

Had van mij wel wat lager gemogen.. of iets van korting als je de game en de season pass al hebt.
Nou, ik vind dat je anders vrij veel krijgt als je het vergelijkt met dlc van andere spellen, je krijgt veel nieuwe events, 8 nieuwe auto's en 3 nieuwe specs ( dus nog meer nieuwe auto's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:08
Emperalhero schreef op woensdag 18 november 2015 @ 07:02:
[...]

Nou, ik vind dat je anders vrij veel krijgt als je het vergelijkt met dlc van andere spellen, je krijgt veel nieuwe events, 8 nieuwe auto's en 3 nieuwe specs ( dus nog meer nieuwe auto's)
Maar die auto's moet je ook weer met ingame cash kopen. Ik heb de main niet zo heel veel meer gedaan dus ik kon 1 upgrade kopen (drift) en daarna kom ik veel geld tekort (kost allemaal iets van 4 ton per upgrade en zo makkelijk verdien je geen geld)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Dat vind ik ook het grote nadeel van dit spel, eigenlijk blijf je met 1 a 2 auto's over, voor de rest heb je simpelweg geen geld. In Test Drife Unlimited was het veel makkelijker geld te verdienen voor een leuk wagenpark. En een leuk wagenpark is toch wel een vereiste voor mij in een race-ing game.

[ Voor 15% gewijzigd door LordSinclair op 18-11-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:46
Mr Magic schreef op woensdag 18 november 2015 @ 00:30:
[...]

G2A is toch alleen voor PC games?

Ik speel 'm op de PS4.. ;) Zag gisteren inderdaad ook dat hij 29,95 ipv 35,- kost in de PS Store..
Te duur naar mijn mening.. Heb na de upgrade de tutorials voor bigfoot, drift extreme en drag race gedaan. Is leuk voor een keertje, maar vind het echt geen 30,- waard. Ik wacht wel op een mooie korting. Gezien de feestdagen vlak voor de deur staan zal het vast niet lang op zich wachten.
Alle andere dlc voor deze game voegt in mijn ogen ook te weinig toe.. Alleen een paar auto's en die mag je vervolgens nog een keer volpompen met geld voor upgrades e.d. Beetje jammer dit..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb een vraagje over the wild run.
Is er weer een nieuwe singleplayer story waar je moet levelen?
Neem je je oude account mee ben je meteen weer level 50?
Moet je the crew hebben om wild run tekunnen spelen?
Hou je je oude autos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
Het is een uitbreiding dus je hebt wel het originele spel nodig. Je behoudt gewoon je originele account met al je auto's. De nieuwe klasses worden unlocked nadat je van elke klasse een demo race hebt gereden (die allemaal na elkaar komen).
Wat er daarna komt weet ik niet, ben gisteren eerst een uur bezig geweest met het spel aan de praat te krijgen en daarna nog een half uur aan het vloeken geweest omdat ze het handmatig schakelen met de controller kapot hebben gemaakt.

ps: mocht iemand anders ook het probleem hebben dat the crew helemaal niks doet als je hem start vanuit steam; bij mij was de oplossing vcredist opnieuw installeren (staat in support/software).

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
ben zelf ook maar weer begonnen aan deze game , ben nog niet ver maar vind het leuk om te verkennen en te toeren en dan missies of andere dingen te doen die ik onderweg tegen kom .

psn: taker-mart

Anoniem: 113280

Ik heb enkele vragen. Klop het dus ook dat er een dynamisch weersysteem inzit nu? Dat het bvb op ieder moment kan beginnen regenen of sneeuwen bvb?
Ik vraag me ook af hoe de handling van de wagens nu is, want ik lees dat die ook is aangepast voor praktisch alle wagens. Nu vond ik de handling opzich niet zo heel slecht maar je had soms wel feeling nodig om goed te kunnen rijden.
Hebbeb ze de AI van de andere wagens ook aangepast? Dit vind ik niet echt terug. Is gewoon omdat bvb weg komen van de politie was soms heel gemakkelijk, je moest gewoon in een straat draaien en wegrijden. Duurde altijd veel te lang voor politie om te draaien en tegen dan was je al weg.
Is er meer verkeer op de weg? Ik vond op sommige plaatsen dat er wel wat weinig verkeer was, soms extreem weinig in de bevolkte steden.
Ik heb de comparisation filmpjes al gezien maar weet niet in welke mate dit allemaal klopt.

Maar eindelijk drag racing ^^

• GWBoes
Er is nu idd dynamisch weer, sneeuw heb ik nog niet gezien maat regen wel regelmatig (met bijbehorende wegcondities). Ik heb nog niet genoeg gespeeld om in te kunnen schatten of er een goede balans in zit.

Handling is idd aangepast maar of het beter is geworden durf ik niet te zeggen, met de standaard instellingen
kon ik op de xbox controller niks beginnen, veel te traag. Maar met de juiste instellingen rijdt het wel lekker weg en kan ik nu strak tussen het verkeer doorrijden zonder bij de kleinste correctie te crashen.

Hoeveelheid verkeer is weinig veranderd volgens mij, af en toe heb je wel een file bij een knooppunt maar dat was er altijd al wel. De balans vind ik zelf goed, het verkeer dient alleen maar als obstakel, als er teveel is komt het er op neer dat je constant in de berm moet rijden en daar wordt het ook niet leuker van.

Ik heb trouwens contact gehad met de support afdeling over het ontbreken van de handmatig schakelen knoppen op de controller en volgens hun is dat een feature en geen bug. Ze zijn echter wel toe te wijzen door een .ini bestand in de mijn documenten map aan te passen kwam ik achter.

Flickr - Strava

Anoniem: 113280

Als je de expansion koopt, krijg je dan alles van in de season pass ook? Of is de season pass de moeite niet waard?
Hoe is de drag racing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_E_T_E_R
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-02 06:56
GWBoes schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:07:

Handling is idd aangepast maar of het beter is geworden durf ik niet te zeggen, met de standaard instellingen
kon ik op de xbox controller niks beginnen, veel te traag. Maar met de juiste instellingen rijdt het wel lekker weg en kan ik nu strak tussen het verkeer doorrijden zonder bij de kleinste correctie te crashen.
Ik speel de game ook op de Xbox en de standaardinstellingen vond ik ook niet erg fijn rijden. Ik heb op het internet wel een paar instellingen gevonden, maar het is het nog net niet voor mij. Ik ben daarom erg benieuwd naar de instellingen die jij gebruikt. Zou je zo vriendelijk willen zijn om die met mij te delen :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Nog niet duidelijk of het een foutje is, maar The Crew Complete Edition voor de Xbox One is nu $19.99 in de Xbox US store:

https://store.xbox.com/en...98-4c2b-80db-9a44887a91de

Het is mij in elk geval gelukt om hem aan te schaffen via gift cards :)

EDIT: Helaas, prijs is nu aangepast naar US$ 84.90 :(

EDIT 2: En nu staat hij weer op US$ 19.99, rare jongens daar bij Microsoft 8)7

EDIT 3: Duh, laat maar, die 84.90 was de prijs op de Singapore site :) Helaas is de game in de US store nu weer 60 dollar, dus kans voorbij...

[ Voor 33% gewijzigd door Mr Magic op 02-12-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma7988
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-12-2024
ik heb hem voor de pc ook voor 20,- euro gekocht the crew+wild run.
Vind het een leuke game,ben nu level 50 en bijna de story mode klaar.
Ga me nu eens verdiepen in het pvp en de summit.

• scorelord
  • Laatst online: 20-05 21:21
xbox vraagjes:

Ik heb vorige week THE CREW® COMPLETE EDTION gekocht voor weinig. krap uurtje rondgereden, maar ehh, monstertrucks en motoren? Hoe de hell start ik dat? In mijn "portal" zie ik the crew WidRun. Maar hoe start ik dat? A om te starten is "greyed out"

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5i5K2uW.jpg

Portforward melding/arning heb ik ondanks juiste instellingen... UDP 43210 Incoming/outgoing

Zit bij de glasclub Vodafone. Houdt die nog iets tegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
scorelord schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:26:
maar ehh, monstertrucks en motoren? Hoe de hell start ik dat? In mijn "portal" zie ik the crew WidRun. Maar hoe start ik dat? A om te starten is "greyed out"
Als ik mij niet vergis moet je via de game eerst 3 "uitdagingen" spelen met een monstertruck, motor en dragster. Daarmee unlock je de rest van de Wild Run.

• sdk1985
scorelord schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:26:

Portforward melding/arning heb ik ondanks juiste instellingen... UDP 43210 Incoming/outgoing

Zit bij de glasclub Vodafone. Houdt die nog iets tegen?
Voor de pc is er een hele lijst aan poorten. Makkelijker is om DMZ in te schakelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Laatst online: 20-05 21:21
@ above. Ik heb het door. Ik slingerde de xbox de volgende dag aan en het was niet meer greyed out. Wellicht bleef de maintenance hangen http://forums.ubi.com/sho...aintenance-–-December-9th Wazig, ik was 's avonds bezig: December 9th , from 9:30 am to 11:30 am (GMT+1) Anyway, redelijk snel daar na monstertruucuh! :)

UPnP warning: Is volgens mij alleen cosmetisch. Heb de waarschuwing ook wanneer ik (tijdelijk) de xbox als dmz host plaats. Mijn Vodafone router doet niet aan UPnP volgens mij. Simpel geportforward, het werkt dacht ik wel. Zie wel wat rondrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 20:07
Ik heb vorige maand de crew + wild run aangeschaft voor xbone. Best grappig in het begin maar nu zie ik alleen maar challenges waar ik -6 of -10 voor krijg. Krijg geen upgrades of nieuwe missies en er zitten missies bij die al gehaald heb maar die ik weer opnieuw moet doen na het ontvangen van een update :?

Ik wil wel eens met die monstertrucks en zo aan de gang maar heb alleen maar die eerste dingen kunnen doen. Word niet echt uitgelegd wat nou de bedoeling is. Moet ik perse in een crew om uberhaupt aan die summit te mogen beginnen?
Heb wel geprobeerd zo'n crew te vormen maar word constant gedeclined of hij is gedurende de hele tijd dat ik speel aan het zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
Ik had the crew al uitgespeeld voordat ik wild run erbij aanschafde maar volgens mij nadat je de "story"-mode hebt uitgespeeld kan je een preview missie doen waarna je 3 nieuwe tuning shops krijgt waar je drift, monster en drag auto's kan maken.

Wat ik wel slecht vind is dat de tunes voor de 3 klasses zo duur zijn. Na het behalen van de intro missie krijg je 1 tune gratis waar ik een drift spec van heb gehaald maar na een paar dagen grinden voor een monster-spec heb ik het maar opgegeven.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:25
Lees hier gemixte ervaringen. ( Niet elke Pagina gelezen) Maar als een oude TDU 1 veteraan kan ik hier Plezier aan beleven?

Heb ook wel wat TDU 2 ervaring maar nooit echt online gespeeld met deze.

Had gehoopt dat Eden games met een successor zou komen maar wegens het hele Atari gebeuren paar jaar terug zie ik hun in ieder geval niet verder gaan met de Test Drive IP.

Weet wel dat ze een game hebben op Apple maar hoe en wat weet ik ook niet exact.
Een spirituele opvolger zou eventueel nog kunnen komen. Maar het is aardig stil in dit sub genre gebied.

Of je een X1 met Forza Horizon kopen, en of mogelijk Driveclub op de PS4.

maar voor Race/Rij-ervaringen blijf ik liever op PC.

Misschien dat The Crew iets is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
Ik heb zowel TDU 1 als 2 helemaal grijsgespeeld en zie daardoor ook duidelijk overeenkomsten tussen the crew en TDU. Ik krijg dan bij bepaalde delen ook echt wel het TDU gevoel terug echter had ik na 4+ jaar toch wat meer verwacht qua ontwikkeling. Als the Crew ten tijde van TDU2 uitgekomen was was het echt een top spel geweest maar voor een 2015 release verwacht je toch wat meer.
Wereld voelt nog steeds doods aan, multiplayer races starten verloopt nog steeds moeizaam (ookal vraag ik me nu af of ik in TDU1+2 ooit een online race heb kunnen starten) en ik heb het gevoel dat de besturing zelfs een stap terug heeft gedaan.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Wat ik in TDU(2) veel beter vond is dat je vrij eenvoudig een heel groot wagenpark kon aanschaffen (alleen jammer van al die garages die je moest kopen daarvoor). In de Crew blijft je wagenpark maar beperkt tot een paar auto's, de rest is onbetaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
Dat was idd wel een stuk relaxter, race van 1.5 minuut waar je 50k mee verdiende. Dan kon je redelijk makkelijk een paar miljoen bijelkaar farmen.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:15

Winkiller

De Mopperpot

LordSinclair schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:23:
In de Crew blijft je wagenpark maar beperkt tot een paar auto's, de rest is onbetaalbaar.
Dat en de waardeloze besturing hebben mij doen besluiten het spel maar te verwijderen van mijn PC.
Daarnaast is de support van UBI waardeloos, ik zit nu al maanden te wachten op antwoord op een vraag.

Maar ik vond de graphics perfect op mijn computer. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
GWBoes schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:39:

Wat ik wel slecht vind is dat de tunes voor de 3 klasses zo duur zijn. Na het behalen van de intro missie krijg je 1 tune gratis waar ik een drift spec van heb gehaald maar na een paar dagen grinden voor een monster-spec heb ik het maar opgegeven.
Andere specs kun je vrij makkelijk verdienen in de maandelijkse Summits. Ik speel niet super-vaak, maar in die van januari heb ik er al twee verdiend, en ik heb de multiplayer dingen nog niet eens gedaan.

Ik moet zeggen dat het spel sinds release heel erg is verbeterd. Had 'm gratis bij mijn GPU gekregen, maar vond 'm op release date maar matig. Met alle tussentijdse updates en Wild Run is het echt een heel erg leuk spel geworden. Je ziet ook echt steeds meer mensen spelen.

De microtransactions zijn naar inderdaad. Een Agera is bijna niet te kopen met ingame credits voor een normale speler, daar moet echt geld tegenaan.

[ Voor 3% gewijzigd door NLxAROSA op 30-01-2016 09:13 . Reden: misquote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
NLxAROSA schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 09:12:
[...]

Andere specs kun je vrij makkelijk verdienen in de maandelijkse Summits. Ik speel niet super-vaak, maar in die van januari heb ik er al twee verdiend, en ik heb de multiplayer dingen nog niet eens gedaan.
Dat klopt ja, in een paar uur spelen ook een spec vrijgespeeld, helaas de driftspec die ik al had. Maar door de pvp races in de summits wel voldoende geld binnengeharkt om een upgrade te halen.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-05 08:43
Necro... Gebeurt er nog wat in deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-05 11:31
Wordt deze game nog enigzins gespeeld? Zag dat hij in de Humble bundle zat en heb eigenlijk altijd al eens deze game willen spelen. Maar wordt het eigenlijk nog wel gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-05 10:21
rwbk schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:13:
Wordt deze game nog enigzins gespeeld? Zag dat hij in de Humble bundle zat en heb eigenlijk altijd al eens deze game willen spelen. Maar wordt het eigenlijk nog wel gespeeld?
Iedergeval straks wel, want hij is bij xbox live gold gratis

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Mars18 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:57:
[...]

Iedergeval straks wel, want hij is bij xbox live gold gratis
Die heeft niets te doen met de humble bundle. Doelde ook op de PC versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Naja, gezien hij in de humble bundle zit zal er wel weer even een piekje zijn in het aantal spelers. Hoeveel het er in totaal zijn is moeilijk te schatten. Steam heeft er ongeveer 400 online, maar dat zijn niet alle spelers want niet iedereen heeft het op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-05 17:05

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik zag op Kinguin voor €6.99 (zonder shield) staan, maar ik twijfel om te kopen.
Een klasgenoot zegt dat ik beter met iemand wilt spelen.

Ik had de demo gespeeld en ik vind het wel geinig, maar zal het nog wel leuk zijn als iedereen heeft uitgespeeld zou hebben.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Wat is deze game ongelofelijk slecht geoptimaliseerd. Framedrops everywhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Klopt, ik merk het ook maar ik snap het wel. Er is volgens mij geen enkele succesvolle carpg geweest en ook The Crew is bepaald niet populair, ik ben bang dat ze de stekker uit het spel gaan trekken want ik vind het wel vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
  • Laatst online: 28-05 00:55
Heb net de demo gedownload, maar heb wat problemen om de besturing onder de knie te krijgen (pc - toetsenbord). Mijn auto slingert alle kanten op :p

Ik zie wel allerlei dingen bij de opties staan. Weet iemand misschien welke instellingen het prettigste werken? Ben zelf NFS Rivals gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:15

Winkiller

De Mopperpot

remco8264 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:48:
Heb net de demo gedownload, maar heb wat problemen om de besturing onder de knie te krijgen (pc - toetsenbord). Mijn auto slingert alle kanten op :p
Je moet je auto langzaam upgraden om hem beter te kunnen laten rijden, hoort bij het spel zeggen ze. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Gister dit spel gehaald in de PSstore, complete package voor 25 euro.
Tot nu toe vermaak ik me er prima mee. Heb me er verder nog totaal niet in verdiept, spelen mensen dit spel uberhaupt nog?
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier om beta keys te gaan vragen. Mensen die ze hebben bieden ze (hopelijk) hier wel aan