Super spel (coop) maar wat een ellende dat PvP gebeuren. Het werkt voor geen meter.
Met 3 man dat spel gekocht (PS4) en we zijn in een maand misschien 1 of 2 keer,
na 20 minuten wachten in een pvp lobby terecht gekomen. Factie vs Factie hoef je
al helemaal niet te proberen.
Gisteren de update geinstalleerd waar we een week op hebben gewacht.
Nu zou dat dan allemaal opgelost zijn...helemaal niks, het is gewoon nog
precies hetzelfde. Ook eruit gegooid naar het hoofdmenu en helemaal
uit het spel gegooid met een error code. Na 2 uur proberen om in een pvp
lobby te komen zijn we uiteindelijk, weer na een half uur proberen, los van elkaar
(uit crew gestapt) in een pvp lobby terecht kunnen komen met een hoop lag.
Ik had verwacht dat ze misschien een nieuw lobby systeem hadden of gewoon
een 'multiplayer' knop in het menu hadden gemaakt met 'quick match' of iets maar
het is gewoon precies hetzelfde.
Crew vs Crew (openbaar) optie was ook mooi geweest, dit was in ieder geval wel het
verkoop praatje. Dat is ook de reden waarom we the crew gekocht hebben.
Dat je met je crew tegen andere crews kan racen.
Na de coopmissies kun je dus alleen nog maar wat nieuwe auto's kopen en daar de
testmissies mee doen. Daar heb ik echt geen zin meer in. Dan hadden ze het beter
'pimp your car' kunnen noemen. Ik hoop dat het van de week nog gaat lukken anders
zet ik 'm heel snel op marktplaats.
Het is gewoon eén grote oplichterij met die spellen tegenwoordig. Niet normaal. Alles
maar een jaar van tevoren hypen en verkopen (pre orders) voor 70 piek en uiteindelijk
beta rommel uitbrengen wat voor geen meter werkt.
Beloftes maken voor updates die er gaan komen en ondertussen door beuren met
microtransacties, season passes, mappacks, premium accounts en weet ik het allemaal.
Als je een 3d tv koopt en je komt thuis en 3d werkt niet, je gaat terug naar de winkel
en ze zeggen "er komt misschien nog een update voor 3d maar de tv doet het toch?"
zeg je toch ook "het is goed, ik wil mijn geld terug" Je wordt gewoon genaaid waar
je bij staat. Hypen en laten pre orderen, mensen kopen het toch wel.
Moest ik effe kwijt