|
[Voor 139% gewijzigd door NoFearWizz op 25-01-2015 21:32]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[Voor 139% gewijzigd door NoFearWizz op 25-01-2015 21:32]
[Voor 9% gewijzigd door Zen!th op 25-07-2014 12:16]
[Voor 7% gewijzigd door Avioto op 25-07-2014 10:39]
Steam/XBL: Avioto
Jep, de beta heeft een limiet. Helaas kun je niet verder dan level 10.Z500 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:54:
Kan het kloppen dat je in de beta niet verder komt dan level 10?
Anoniem: 179336
Je hebt nog een halve dag om het te fixen.Zen!th schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:05:
Jij bent iig op level 10ik kom niet verder dan het loading screen
[Voor 4% gewijzigd door Hupske op 25-07-2014 23:09]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
De map is .. Serieus groot, ben vanaf chicago naar Salt Lake City gereden, deed er toch wel ruim een half uur over (met een Challenger R/T) constant 250-280 gereden. Denk toch wel minimaal 4-5x TDU2, met veeeeeeel meer content, challenges, missies, skills, enz.hupske schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:03:
Balen balen. De beta valt net in de week dat ik op vakantie ben. Kan iemand mij vertellen hoe groot de map is? Waarmee is het te vergelijken?
Verder heb ik nog een code. Iemand nog geïnteresseerd voor een paar uurtjes? Tenzij ze bedenken de beta te verlengen.
[Voor 24% gewijzigd door Hupske op 25-07-2014 23:05]
Het rondrijden kan prima. Ik ben vandaag eindelijk wat meer het land ingereden richting Las Vegas en de bergen. Onderweg kwam ik players tegen en die ging ik volgen wat hartstikke leuk is op hoge snelheid.hupske schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 23:03:
De key is vergeven aan Hjsurk. Was er als eerste bij.
Hopelijk kan ik nog mooie berichten zien over het spel. Heb hem in de pre-order staan, dus hopelijk kan ik er uren zoet mee zijn. Vooral de grote map spreekt mij aan. Doelloos rondrijden zit er gewoon goed in? Of wordt je al door andere online mensen van de baan geramd?
Zenith bedankt voor de informatie. Dat belooft wat. TDU2 was al behoorlijk groot, alleen was het landschap wel wat saai. De auto's reden er ook niet best.
Hoe is het nu te vergelijken met TDU2? Qua rijgedrag:)
Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Het heeft zeker wel wat aspecten van TDU2 maar dat is alleen maar goed. Ze hebben dingen verbeterd en ze hebben dingen toegevoegd. Ik vermaak me er in ieder geval wel mee!Pataar schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 04:15:
Ben ik de enige die bij alles uit deze game denkt aan TDU2? Er zijn zoveel aspecten gekopieerd. (geen reclame bedoeld) ik heb alles op een rijtje gezet als jullie mij niet geloven. Random.: Beter goed afgekeken dan slecht bedacht
Ik vind op de site van The Crew niks over deze auto's iig NOG niet. Ik zal ze erbij zetten voor nu, tot we 100% zeker zijn dat ze erin zitten.Zen!th schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:21:
Pagani Huayra + Koenigsegg + LaFerrari zitten ook in de game
Huayra: http://www.lightninggamin...ft%E2%80%99s-The-Crew.jpg Wat een beauty![]()
Koenigsegg: http://s.pro-gmedia.com/v...w/screens/the_crew_66.jpg niet 100% sure of t een fake is of niet.
LaFerrari: http://static9.cdn.ubi.co.../portal/THE_CREW_beta.jpg (Op de achtergrond is ook de Huayra te zienStaat nu ook officieel in de carlist, zo ook de Corvette ZR1
Edit: 3nVyy is mijn uPlay (en ik heb de huidige Beta)
Er zijn zeker vervelijkingen met TDU2 maar ook met NFS serie, ook daar begin je vaak met een super goede auto, en moet je het daarna redden met een minder goede eigen auto.Pataar schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 04:15:
Ben ik de enige die bij alles uit deze game denkt aan TDU2? Er zijn zoveel aspecten gekopieerd. (geen reclame bedoeld) ik heb alles op een rijtje gezet als jullie mij niet geloven. Random.: Beter goed afgekeken dan slecht bedacht
Speed limits are like herpes.
Ligt vooral aan welk stuur je hebt. Ik heb zelf een Fanatec stuurtje en daar moest ik behoorlijk wat dingen aanpassen voordat het lekker reed. Ik lees op andere fora dat Logitech stuurtjes een stuk beter werken, out of the box.Plato112 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 19:50:
Is de besturing met een stuurtje goed Zen!th? Bij TDU2 was het wel OK, maar miste ik wat gevoel.
Steam/XBL: Avioto
En hoe reed het toen? Ik neem aan dat je normaal ook sims speelt als je een Fanatec hebt? Dus hoe arcade-achtig was het?Avioto schreef op zondag 27 juli 2014 @ 22:01:
[...]
Ligt vooral aan welk stuur je hebt. Ik heb zelf een Fanatec stuurtje en daar moest ik behoorlijk wat dingen aanpassen voordat het lekker reed. Ik lees op andere fora dat Logitech stuurtjes een stuk beter werken, out of the box.
Je bent niet de enige. Ik zat net de preview te lezen en toen zag ik dit in de conclusie:Pataar schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 04:15:
Veel meer dan eerste schreden hebben we nog niet gezet in The Crew, maar het begin is zeker niet onaardig. Ondanks het ietwat voorspelbare verhaaltje biedt The Crew meerwaarde aan het racing-genre, vooral door zijn grote, open wereld die boordevol races, uitdagingen en landmarks zit, en dat laatste zorgt ervoor dat The Crew een leuke game kan worden voor racers én voor avonturiers die liever ongedwongen de spelwereld bekijken dan alleen maar doorlopend in races te duiken.
We zien heus nog wel wat beren op weg. Zo zijn we benieuwd naar de andere pakketten, en hebben we buiten een aantal Amerikaanse krachtpatsers en een Nissan 370Z nog geen andere auto's uitvoerig genoeg kunnen uitproberen. Uiteindelijk reden we onze rondjes op de eilanden van Test Drive: Unlimited vooral in pijlsnelle bolides, dus in die zin zou je kunnen zeggen dat we in deze bèta The Crew nog niet écht hebben uitgeprobeerd. Er moet iets te wensen overblijven voor dit najaar, zullen we maar zeggen.
PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)
Dank je wel, dat had ik nog niet gevonden. Ga het aanpassen.Butch_NL schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:23:
Voor de OP mijn complimenten. Als suggestie wil ik wel opmerken dat Ubisoft Reflections (van de Driver serie) ook zijn steentje bijdraagt aan de ontwikkeling van de game. Wellicht dat dit nog toegevoegd kan worden.
Same heresecretdk schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:39:
Heb het spel gelijk gepre-ordered na de beta gespeeld te hebben. Wat een schrikkelijk goed spel met veel variatie.
Ziet er naar uit dat ik ook een G27 hiervoor moet gaan kopen.
Welke settings zijn dit? Ziet er behoorlijk slecht uit namelijk.Hjsurk schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 01:30:
[...]
Het rondrijden kan prima. Ik ben vandaag eindelijk wat meer het land ingereden richting Las Vegas en de bergen. Onderweg kwam ik players tegen en die ging ik volgen wat hartstikke leuk is op hoge snelheid.
Je kunt de auto's aardig upgraden, waardoor de besturing ook verbeterd en het landschap is ook divers. Er is van alles wat!
Dit is zo'n voorbeeld dat ik iemand tegenkwam en de map mee doorreed. Hartstikke leuk!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier een ander die ik heb gevolgd op wat dirt weggetjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
(Foto's staan ook in dit album http://imgur.com/a/B8wlX)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Max, maar de settings lijken niet veel te doen in de beta en de fotokwaliteit is ook omlaag dankzij de upload.Donstil schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:57:
[...]
Welke settings zijn dit? Ziet er behoorlijk slecht uit namelijk.
Ik had al een g27 gekocht voor euro truck simulator 2.Zen!th schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:54:
[...]
Same hereLimited Edition besteld
![]()
G27 kopen gaat me net een stap te vermisschien om 2e hands zo'n ding te vinden, nieuwe G27's zijn een beetje duur
Anoniem: 307372
Uit de TS:Anoniem: 307372 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:37:
Korte vraag. Hoe loopt het grafisch? Ik weet van de 30 fps framecap, maar zijn de systeemeisen okay? Heb zelf een i7 - 2600K @4,5GHz, GTX580 SLI, 16GB DDR3, 128GB SSD en 2x 2TB opslag. En wat voor grafische opties zijn er allemaal?
De opties kan ik je niet meer geven aangezien, de beta offline is en de game dus niet meer start.Minimum system requirements (720p resolution, lowest video settings):Recommended system requirements (1080p resolution, medium-high video settings, but not ultra):
- Operating System: Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 8.1 (64bit)
- Processor: Intel Core2 Quad Q9300 @ 2.5 GHz or better
AMD Athlon II X4 620 @ 2.6 GHz or better- RAM: 4GB
- Video card: NVIDIA GeForce GTX 260 or AMD Radeon HD4870 (512MB VRAM with Shader Model 4.0 or higher)
Supported video cards at the time of release:
- Operating System: Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 8.1 (64bit)
- Processor: Intel Core i5 750 @ 2.66 GHz or better
AMD Phenom II X4 940 @ 3.0 GHz or better- RAM: 8GB
- Video card: NVIDIA GeForce GTX580 or AMD Radeon HD6870 (1024MB VRAM with Shader Model 5.0 or higher)
- NVIDIA GeForce GTX260 or better, GeForce 400, 500, 600, 700 series (only cards superior to GTX260, performance-wise);
- AMD Radeon HD4870 or better, HD5000, HD6000, HD7000, R-series (only cards superior to HD4870, performance-wise);
[Voor 5% gewijzigd door NoFearWizz op 04-08-2014 17:04]
[Voor 30% gewijzigd door Hupske op 08-08-2014 18:46]
motabeatz.com
De goedkoopste versie is €49,99 en de Gold edition (limited edition + season pass) is €64,99.10 000 Crew Credits and 3 exclusive street edition packs :
RAM SRT-10 PACK
BMW Z4 SDRIVE35IS PACK
MINI COOPER S PACK
Each pack contains :
A full set of custom parts (front bumper, rear bumper, motor hood, rear wing).
A full set of performance parts (motor core, tires, suspension, weight reduction, chassis, brakes, anti-roll bars, differential, engine, exhaust, ecu, carb, charger, gear box).
Het enige interessante aan de Limited Edition vind ik de Dodge Ram.CptChaos schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:11:
...
je krijgt dan de limited edition. Nou is die niet zo heel super interessant als je het mij vraagt:
Ik zie niet in waarom ze het op 30 fps zouden limiteren. De mogelijkheid om je FPS aan te passen zat er in de beta al in. Het is dus wel iets wat ze willen, en met een aanpassing in de config was dit ook gewoon mogelijk.Blingstar schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 16:50:
[...]
Het enige interessante aan de Limited Edition vind ik de Dodge Ram.
Ik zou het jammer vinden als de game op PC gelocked zou worden op 30 fps. Maar dat is zo normaal aan het worden dat ik vanwacht dat The Crew dat ook heeft.
Ik verwacht dat ik me met the Crew wel goed kan amuseren.
[Voor 7% gewijzigd door Robolokotobo op 18-08-2014 02:09]
i5 10400F GTX 1660 Super
Heb er wel 1 op youtube staan alleen youtube maakt ze een beetje wazig.Robolokotobo schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 01:52:
Heeft er trouwens iemand een link van een gameplay video die goed scherp is? Waarop ik de graphics goed kan bekijken?
Het zou mooi zijn als je eigen muziek kon importeren naar de game. Maar dat zit er niet in denk ik?
Een veel gevraagde functie op het beta forum. Hopelijk luisteren ze er naar.Robolokotobo schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 01:52:
Het zou mooi zijn als je eigen muziek kon importeren naar de game. Maar dat zit er niet in denk ik?
Een betere vraag is, werkt de G27 met de PS4?MaykelH schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:15:
Misschien een domme vraag, maar zal de G27 werken op de PS4 met The Crew? Kan het nergens expliciet vinden dus dan maar even op deze manier navragen
i5 10400F GTX 1660 Super
Nope, maar ik had gelezen dat Ubisoft vanaf de 25e keys ging versturen. Dus ik wacht geduldigRobolokotobo schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:13:
Iemand al bericht over de beta?
12 uur vanmiddagNightcrowy schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 06:55:
Iemand een idee hoe laat de beta vandaag begint?
[Voor 22% gewijzigd door Zen!th op 25-08-2014 11:15]
Bij mij is die in elk geval niet meer geldig, waarschijnlijk omdat ik mijn vorige key niet geactiveerd heb tijdens de eerste beta.Zen!th schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:14:
Vorige beta kwamen de keys verspreid over de hele week.
Gelukkig is mijn key van vorige beta (die ik vrijdag had gekregen, dus ik maar 1 dag beta kon spelen toen). nog geldig
Edit: Als je al een key hebt, is deze nog geldig? (stond in een mailtje die ik 2 weken terug kreeg).
[Voor 76% gewijzigd door Gropah op 25-08-2014 14:06]
[Voor 40% gewijzigd door Robolokotobo op 25-08-2014 15:21]
i5 10400F GTX 1660 Super
quote: urlHI,
If you signed up for the beta - please check the confirmation message / email.
It should have details of when you will receive a key.
Please remember though, keys maybe sent in batches - and - the 25th is all day.. not just a few hours, so keys will continue to be sent over the whole day.
If you have recently signed up to the beta site - please check your confirmation email for details - since they maybe different from above.
[Voor 51% gewijzigd door Robolokotobo op 25-08-2014 15:43]
i5 10400F GTX 1660 Super
Er stond op de website PCgamer.com een 5000 The Crew giveaway die was binnen 29 minuten pleiten.Robolokotobo schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:13:
Geen uitnodiging gekregen. Zeer teleurstellend. Als het zo moet koop ik wel een Xbox One met Forza Horizon 2 Ubisoft
. Die game ziet er nog mooier uit ook nog
En degenen die de game hebben gepre-ordered mogen er wel gelijk in. Dus het komt er op neer, eerst lappen dan mag je direct kijken of het wat is. Wil je eerst kijken of het wat is voordat je gaat lappen heb je pech. Smerig
i5 10400F GTX 1660 Super
i5 10400F GTX 1660 Super
[Voor 44% gewijzigd door Gropah op 25-08-2014 17:11]
Bedankt! Ook een key kunnen scoren via de tweede linkGropah schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:04:
Voor de mensen die geen moeite hebben met spaans:
http://www.nvidia.es/obje...eta-key-give-away-es.html
Schijnbaar is er ook een engelse:
http://www.geforce.co.uk/geforce-the-crew-beta-key-give-away
Ik heb nu een key, dus ik denk dat ik vanavond maar eens ga streamen
[Voor 32% gewijzigd door Hupske op 25-08-2014 17:25]
Tnx !!Gropah schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:04:
Voor de mensen die geen moeite hebben met spaans:
http://www.nvidia.es/obje...eta-key-give-away-es.html
Schijnbaar is er ook een engelse:
http://www.geforce.co.uk/geforce-the-crew-beta-key-give-away
Ik heb nu een key, dus ik denk dat ik vanavond maar eens ga streamen
i5 10400F GTX 1660 Super
[Voor 9% gewijzigd door RemcoINC08 op 25-08-2014 17:57]
Asus G501
Kijk eens even 1 pagina terug.RemcoINC08 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:47:
Is dit nou dezelfde Beta als deel 1? Of komt dat omdat ik de key van de eerste beta gebruikt heb?
Nog steeds de 30FPS limiet en het verhaal komt me ook bekend voor.
De veranderingen en ze zijn op het moment niet bezig met 60FPSRemcoINC08 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:47:
Is dit nou dezelfde Beta als deel 1? Of komt dat omdat ik de key van de eerste beta gebruikt heb?
Nog steeds de 30FPS limiet en het verhaal komt me ook bekend voor.
Asus G501
[Voor 10% gewijzigd door Jornv op 25-08-2014 19:02]
Op reddit zijn er een aantal mensen die dit hebben gehad en het op verschillende manier hebben opgelostMadMax12 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 21:06:
Hmm, beta gekocht via Steam.
Gaat bij installeren de virusscanner af.
Geeft een Win32:Evo-gen[Susp] virus aan.
Gaat om TheCrew.exe
Meer mensen die dit hebben?
Klopt, had ook het meeste lol met die pick-up. Lekker off road crossen, de zonsondergang tegemoet. Zag er goed uit dat openingsstukPlato112 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 23:50:
Eerste stuk crossen met die pick-up was wel leuk! Denk dat ik de offroad kant interessant ga vinden.
Gaan we vanavond even naar kijken, bedankt.Gropah schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:29:
[...]
Op reddit zijn er een aantal mensen die dit hebben gehad en het op verschillende manier hebben opgelost
De volgende code heb ik van je meegenomen: PT3J-EK9N-77CA-BAC7NoFearWizz schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:11:
Ik heb ook 3 beta keys in de mail ontvangen, ik zet ze hieronder neer omdat dat makkelijk is als PBs.
Veel plezier!!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
1st come 1st served.
Geef even aan als je er een gebruikt is wel zo netjes voor de rest.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details