Ik heel weinig, ik moet er echt aan denken om verder te gaan, het verveeld heel snel bij mij.DaanDH schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:08:
Gister dit spel gehaald in de PSstore, complete package voor 25 euro.
Tot nu toe vermaak ik me er prima mee. Heb me er verder nog totaal niet in verdiept, spelen mensen dit spel uberhaupt nog?
Ik speel het ook wel. Summit kwali vandaag weer afgelopen, zal wel weer 5000CC worden.
Eigenlijk speel ik het savonds tussendoor en ik rij mezelf dan steeds even naar platinum in de Summit kwali. Soms een nieuwe auto of spec kopen, dus dan kost het weer 1.5-2 uur om deze naar 1299 te brengen. Het houdt je van de straat
In PVP gewoon lekker brons 4, want PVP werkt best ruk in dit spel. Ik heb bijv. nooit last van lag, maar als er bij PVP een aantal auto's in de buurt van mijn auto rijden gebeuren de gekste dingen.
Eigenlijk speel ik het savonds tussendoor en ik rij mezelf dan steeds even naar platinum in de Summit kwali. Soms een nieuwe auto of spec kopen, dus dan kost het weer 1.5-2 uur om deze naar 1299 te brengen. Het houdt je van de straat
In PVP gewoon lekker brons 4, want PVP werkt best ruk in dit spel. Ik heb bijv. nooit last van lag, maar als er bij PVP een aantal auto's in de buurt van mijn auto rijden gebeuren de gekste dingen.
Net even geprobeerd, met wat oudere spec is de game helaas heel slecht ge-optimaliseerd 
Zware Framedrops, Bloom doet pijn aan de ogen.
https://club.ubisoft.com/en-US/ubi30 (zit je gelijk op de juiste pagina)
Heb ook een best oude pc, ga 't gewoon proberen.. omdat het kan :-)
Heb ook een best oude pc, ga 't gewoon proberen.. omdat het kan :-)
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Uplay wil hier niet opstarten. Krijg een melding dat de verbinding verbroken is. Problemen door dat er te veel de game nu downloaden misschien?
Game deed het destijds prima op mijn E8400 met GTX 260. Iets van 40-60 fps (cpu limited). Dat is anno 2016 een barrel uit 2009 (de gpu zelfs een jaar ouder). Er komt een moment dat het niets te maken heeft met optimalisaties maar je hardware gewoon niet krachtig genoeg isPsyonara schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:26:
Net even geprobeerd, met wat oudere spec is de game helaas heel slecht ge-optimaliseerd
Test anders hier je pc eens dan weet je precies waar je aan toe bent: http://www.userbenchmark.com/
[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 14-09-2016 18:16 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Hij was ineens gratis te krijgen, dus ff geprobeerd. Ik sta er van te kijken dat ze er uberhaubt geld voor durfden te vragen. Het is Test Drive Unlimited (1 en 2) all over again...
De makers van TDU hebben aan deze game meegewerkt
. Het is de spirituele opvolger. Indrukwekkende is dat je van coast tot coast kunt rijden en daadwerkelijk overal offroad kunt. Wel jammer is dat de toffe co-op uit TDU2 nooit is gekomen (follow the leader). Daar staat tegenover dat je TDU 2 alleen solo de campaign kon doen en in deze game vrijwel elke race met maximaal 3 vrienden kunt uitvoeren.
[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 15-09-2016 00:06 ]
Beter dan de steden in The Crew zal je niet vinden in een open world racegame. Forza Horizon 3 komt niet in de buurt qua steden. Doe eens een rondje Las Vegas bij nacht en je zult verstelt staan. Je kan de besturing tweaken waardoor het niet zweverig meer aanvoelt. Perfect is het dan misschien nog niet maar als je door blijft spelen heb je op een gegeven moment bijna perfecte controle over de auto's. Er is echt veel goeds in deze game te vinden als jet het echt de kans geeft. De singleplayer storyline is qua verhaal redelijk en de missies zijn erg tof om te doen. De A.I. is erg vermakelijk om tegen te racen. De missies die je met een terrein auto of Raid spec auto rijdt spelen zeer lekker weg. Het bochtenwerk is dan zeer sterkSomerenV schreef op donderdag 15 september 2016 @ 22:28:
Vanavond even geinstalleerd maar ik snap wel dat ze het gratis weggeven. De steden voelen erg levenloos aan, de wagens hebben totaal geen gewicht en alles voelt zweverig aan. Snel maar weer een uninstall eroverheen gooien
De game heeft een graphics upgrade gekregen. Er is nu een temporal AA optie aanwezig die eindelijk het probleem van de kartelige graphics oplost zonder een zware last te zijn voor je hardware. En de graphics zijn overall beter geworden. Ook is er nu regen in de game
De multiplayer races zijn echt kicken. De 'circuits' zijn erg goed geschikt om de strijd met elkaar aan te gaan. Spannende races in alle catgorieën: straat, terrein, sport, raid en circuit
Verder heb je nog de tests waarbij je bijv. moet slalommen om poortjes, een gigantische sprong moet maken (soms erg leuk) of zo hard mogelijk moet blijven rijden. Hiermee verdien je upgrades voor je auto, die daarmee levelt. Onderdelen kan je ook in de missies winnen. Je verdient ook medailles. een platinum medaille halen is vaak best een uitdaging
Alle auto's zijn volledig te customizen en te tunen. Je kan echt hele mooie creaties maken. Een maat van mij maakte een keer een Nissan Skyline in mijn game die ik echt schitterend vind als ik er mee rondrijd.
Dan is er nog de expansie Wild Run. Voor 13 euro the scoren bij keyshops. Dit brengt motoren, monster trucks, dragsters en drift auto's in de game. De motoren en de drift auto's zijn een ervaring op zich. Rijden op een motor vanuit first person perspectief geeft je een beetje het gevoel echt onderweg te zijn op een motor. Het acceleren is echt kicken en het sturen is best goed uitgewerkt. De drift autos vragen gewenning om de controle te kunnen houden op het rechte eind. Het driften is dan echt heerlijk over de slingerwegen door de bergen.
Kortom je valt je hier echt geen buil aan. Spaar voor een mooie snelle auto en rijdt van kust naar kust. Je bent dan geloof ik langer dan anderhalf uur onderweg en je komt helemaal in de zone
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe
Heb de game ook opgepikt via ubi30 en prima vermaakt ermee dit weekend. Als casual racer vind ik de arcade setting helemaal niet erg en tijd het prima weg 
Ben nu net in LA maar heb te weinig geld om een circuit auto te kunnen kopen, maar even kijken hoe ik dat geld ga verzamelen. Misschien wel grappig om met wat tweakers een te kloten, uplay: neles7
Ben nu net in LA maar heb te weinig geld om een circuit auto te kunnen kopen, maar even kijken hoe ik dat geld ga verzamelen. Misschien wel grappig om met wat tweakers een te kloten, uplay: neles7
Ook hier via ubi30 gedownload.... Vermaak me er prima mee!
Het leukste is om met mijn 2 zonen een roadtrip te maken en dan zien we wel wat we tegenkomen.
af en toe is het wel even problematisch om elkaar goed in één crew te krijgen. Daarin schiet de multiplayer-functionaliteit nog wel te kort.
verder is het een prima spel!
Het leukste is om met mijn 2 zonen een roadtrip te maken en dan zien we wel wat we tegenkomen.
af en toe is het wel even problematisch om elkaar goed in één crew te krijgen. Daarin schiet de multiplayer-functionaliteit nog wel te kort.
verder is het een prima spel!
Ik heb het spel ook via de ubi30 download naar binnen gehaald.
Ik kwam er gisteravond achter, dat je niet zomaar "even" een extra auto kan aanschaffen in-game. Ik ben nog niet zover, maar kreeg via die Zoe een melding dat de eerste wagen op-haar-conto was, dus ik naar een garage.
Blijkt bijna alles met real-live geld te betalen is. Of dat je even een season-pass moet aanschaffen.
Heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee?
Ik kwam er gisteravond achter, dat je niet zomaar "even" een extra auto kan aanschaffen in-game. Ik ben nog niet zover, maar kreeg via die Zoe een melding dat de eerste wagen op-haar-conto was, dus ik naar een garage.
Blijkt bijna alles met real-live geld te betalen is. Of dat je even een season-pass moet aanschaffen.
The S in IOT stands for security.
Ja had hem afgelopen week ook geïnstalleerd, en geloof me ben normaal helemaal niet van de race games. TDU1 en 2 heb ik wel even gespeeld en toen ik had gelezen dat er een paar TDU medewerkers aan The Crew hadden meegeholpen toch maar even meegepikt want is gratiz!
En moet zeggen dat ik me wel vermaak, heb nu 1 auto op 1277 maar.... hoe krijg ik die hoger nu? (Faction PVP)? Waar ik eerst voor skill runs een platinum upgrade kreeg met gemiddels +6 (3 tot +16 @ lvl1000+) Krijg ik nu elke keer +0.
En ik heb een vraagje/opmerking... In oude race games (Need for speed 1 b.v.) zat er zo'n 'catch up' optie in, en het lijkt er haast op dat dit ook in The Crew the vinden is... (Catch up - dat je als nr1 nooit te ver uit kan lopen op de rest).
Ik heb nu al meerdere malen gezien dat de AI gewoonweg overal doorheen knalt, bij stuurfouten (en water/ravijn in verdwijnen) gewoon ineens honderden meters voor mij gewoon weer spawnen. Terwijl als ik iets doe ik gewoon op de laatste plek terecht kom waar ik was voordat het fout ging.
Ook dat als ze b.v. traffic raken met dezelfde snelheid door gassen, zelfs al gehad dat ik achter een AI reed en hij gewoon door een auto 'no clipped' en ik er vol tegenaan klap.
Ook de 'easy/normal/hard(/very hard?)' indicatie zegt 0.0, heb races gehad welke 'easy' waren maar echt heb moeten knokken en meerdere tries nodig had, waar een 'hard' met 2 vingers in mijn neus uitreed.
Dan de laatste vraag...
The Wild Run DLC/Expansion.. Is het het waard? Monster trucks/drag races etc doen me niet veel. Op motor beetje rijden lijkt me wel ok.
Season pass? Voor wat ik kan zien zijn het alleen maar auto pakketten? Geen echte content als missies?
En moet zeggen dat ik me wel vermaak, heb nu 1 auto op 1277 maar.... hoe krijg ik die hoger nu? (Faction PVP)? Waar ik eerst voor skill runs een platinum upgrade kreeg met gemiddels +6 (3 tot +16 @ lvl1000+) Krijg ik nu elke keer +0.
En ik heb een vraagje/opmerking... In oude race games (Need for speed 1 b.v.) zat er zo'n 'catch up' optie in, en het lijkt er haast op dat dit ook in The Crew the vinden is... (Catch up - dat je als nr1 nooit te ver uit kan lopen op de rest).
Ik heb nu al meerdere malen gezien dat de AI gewoonweg overal doorheen knalt, bij stuurfouten (en water/ravijn in verdwijnen) gewoon ineens honderden meters voor mij gewoon weer spawnen. Terwijl als ik iets doe ik gewoon op de laatste plek terecht kom waar ik was voordat het fout ging.
Ook dat als ze b.v. traffic raken met dezelfde snelheid door gassen, zelfs al gehad dat ik achter een AI reed en hij gewoon door een auto 'no clipped' en ik er vol tegenaan klap.
Ook de 'easy/normal/hard(/very hard?)' indicatie zegt 0.0, heb races gehad welke 'easy' waren maar echt heb moeten knokken en meerdere tries nodig had, waar een 'hard' met 2 vingers in mijn neus uitreed.
Dan de laatste vraag...
The Wild Run DLC/Expansion.. Is het het waard? Monster trucks/drag races etc doen me niet veel. Op motor beetje rijden lijkt me wel ok.
Season pass? Voor wat ik kan zien zijn het alleen maar auto pakketten? Geen echte content als missies?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Je krijgt het level van de auto naar 1299 door al de snelheid, acceleratie enz. bonussen te activeren In het hoofdkwartier met het puntensysteem in het kantoor. Dus de punten die de performance van de auto verbeteren vol zetten.prutser001 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:39:
Ja had hem afgelopen week ook geïnstalleerd, en geloof me ben normaal helemaal niet van de race games. TDU1 en 2 heb ik wel even gespeeld en toen ik had gelezen dat er een paar TDU medewerkers aan The Crew hadden meegeholpen toch maar even meegepikt want is gratiz!
Dan de laatste vraag...
Ja er zit een soort van catch up in ook in multiplayer, maar in multiplayer moet je daarvoor slipstreamen geloof ik. Zie de A.I. als fun. Ze gaan de strijd met je aan tijdens de race maar 9/10 keer win je toch wel. Als je een maximaal gelevelde auto hebt laat je ze wel echt in het stof happen trouwens, dan zijn ze al snel nergens meer te bekennen
Wild Run is wel tof. Ik kan er niet al teveel over zeggen want heb alleen nog maar met motoren gereden en met een Nissan Skyline driftauto. Je krijgt er ook nieuwe auto's bij zoals de Ferrari F40. De motoren zijn tof om mee te rijden. Maar vragen veel oefening als je er pvp races mee wil winnen. De eerste keren dat je er mee rijdt is het echt iets nieuws en krijg je een klein beetje de kick van het echte motor rijden
Je kan gewoon currency verdienen in de game met de missies, pvp races enz. Heel erg tof uitgewerkt. Geeft een goed gevoel wanneer je de auto kan kopen waarvoor je gespaard hebtHMaster_II schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:17:
Er zijn honderden auto's die je kunt aanschaffen zonder ooit een euro uit te geven, dus dat verhaal klopt niet. Zie bijvoorbeeld hier de 17 street spec wagens: The Crew Guide – Best Street spec car.HMaster_II schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:17:
Ondertussen zijn er natuurlijk wel relatief veel meer DLC auto's omdat ze onder het mom van season pass steeds packs met nieuwe wagens hebben uitgebracht. Ik merkte overigens ook dat er een paar nieuwe gratis auto's in de game zaten die ik nog niet had.
Ja ik heb nu 2 auto's op 1299 (Niet circuit/Perf spec auto's zijn veeeeeel lastiger naar de 1299 te brengen).Robolokotobo schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:30:
[...]
Je krijgt het level van de auto naar 1299 door al de snelheid, acceleratie enz. bonussen te activeren In het hoofdkwartier met het puntensysteem in het kantoor. Dus de punten die de performance van de auto verbeteren vol zetten.
Ja er zit een soort van catch up in ook in multiplayer, maar in multiplayer moet je daarvoor slipstreamen geloof ik. Zie de A.I. als fun. Ze gaan de strijd met je aan tijdens de race maar 9/10 keer win je toch wel. Als je een maximaal gelevelde auto hebt laat je ze wel echt in het stof happen trouwens, dan zijn ze al snel nergens meer te bekennen
Wild Run is wel tof. Ik kan er niet al teveel over zeggen want heb alleen nog maar met motoren gereden en met een Nissan Skyline driftauto. Je krijgt er ook nieuwe auto's bij zoals de Ferrari F40. De motoren zijn tof om mee te rijden. Maar vragen veel oefening als je er pvp races mee wil winnen. De eerste keren dat je er mee rijdt is het echt iets nieuws en krijg je een klein beetje de kick van het echte motor rijden
Mijn GTR heeft vooral speed/acceleratie/2 x grip items waar ik letterlijk als een raket ga. (Top 432kmh).
Ook valt me op dat een maat van me ondanks lage 'car levels' altijd kan winnen, ik in 1299 Circuit (GTR)/AI 1290 en hij in 7xx en wint alsnog... In een Focus.. Als hij dus een eind voor ligt gaat ineens de 'AI catchup' in werking en zijn ze voor mij en andere gewoonweg niet bij te houden.. Ze vliegen letterlijk _DOOR_ traffic heen. Als ze niet in zicht zijn vliegen ze weg maar zodra ze in zicht zijn klappen ze overal bovenop, rammen bomen/muren etc. Ik snap best dat het 'spannend' moet blijven... Maar we hebben accounts gewisseld ik in zijn auto's en het lijkt haast of zijn auto's aan de weg gelijmd zitten.
Ook heb ik heel veel last van gekke physics problemen/'out of sync' problemen. Ik kan midden op de weg rijden en ineens een crash animatie krijgen, ineens opstijgen naar ongekende hoogtes (100+meter) Vliegen op stukken waar andere spelers aangeven gewoon op de weg te blijven.. En ze ook aangeven dat ze mij zien stuiteren over de weg terwijl op mijn scherm de auto 'stabiel' op de weg ligt maar ik wel onverklaarbare spins/crashes heb uit het niets.
Het gekke is dat als ik dan PVP ga doen ik juist weer makkelijk kan winnen?! Zelfs mijn minst leuke spec (Raid) is een fluitje en heb in de langere races gewoon 30-60 seconden gaps bij checkpoints.. Zeker als collision uit staat kan ik gewoon mijn rondjes maken en zonder problemen eerste worden..
Ook maken de 'stats' van een auto totaal niet uit, mijn GTR heeft b.v. 763BHP/892NM/1012KG waar de Focus b.v. 535BHP/624NM/1304KG is (en lager level) en me gewoon eruit knalt op elk gebied zelfs top speed..?
In races van b.v. 1,5 uur lijken de problemen veel groter te zijn dan b.v. Leaving LA. (highway child?) b.v. kan een vriend van mij 10KM voor komen te liggen en niemand komt nog in de buurt, waar de AI dan ineens een boost krijgt en dan ineens 1,5 minuut voor mij (en andere) komt te liggen en dan komt het wel eens voor dat ik dan in 1 checkpoint meer dan 1 minuut van de AI's voorsprong af kan rijden?! Terwijl ze dus al 5-6 checkpoints 1 minuut+ voor me hebben gelegen.
Op dit moment zorgt het meer voor frustratie dan dat ik er plezier van heb... (Nu maar even Mafia 3 kan ik tenminste irritante weg gebruikers kapot schieten).
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ook het spel net gratis gekregen en inmiddels level 50. Zijn er tweakrs waarbij ik mij kan aansluiten want tot nu toe heb ik alles solo gespeeld. Wil wel eens wat ervaring opdoen in en met een crew. PM me of ingame ocmer70.
THE CREW 2 - E3 2017 - GAMEPLAY WALKTHROUGH DEMO [NL]
YouTube: THE CREW 2 - E3 2017 - GAMEPLAY WALKTHROUGH DEMO [NL]
YouTube: THE CREW 2 - E3 2017 - GAMEPLAY WALKTHROUGH DEMO [NL]
[ Voor 22% gewijzigd door calsonic op 22-06-2017 11:10 ]
Vreemd.. Via ubi30 gratis binnengehaald. Nu wou ik het weer even gaan spelen en is het opeens verdwenen? Alleen de demo nog en een link naar de betaalde versie.
Grootste probleem van The Crew (1) was wat mij betreft dat de end-game geen goede co-op content had. Er was alleen free roam en pvp. De ai races waren veel te makkelijk geworden. Ook miste de follow the leader en keep your distance modes van TDU2.
Wat dat betreft jammer dat The Crew 2 alleen meer variatie lijkt te brengen in de vorm van boten en vliegtuigen. Als dat het enige is dan verwacht ik na 20-40 uur weer door de (co-op) campagne te zijn en daarna de game stof te laten happen.
De closed alpha is overigens gestart maar ik heb nog geen invite gekregen.
Wat dat betreft jammer dat The Crew 2 alleen meer variatie lijkt te brengen in de vorm van boten en vliegtuigen. Als dat het enige is dan verwacht ik na 20-40 uur weer door de (co-op) campagne te zijn en daarna de game stof te laten happen.
[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 16-03-2018 16:57 ]
Valt misschien wel mee vind het op zijn tijd nog steeds leuk om met wat vrienden te cruisen, mis wel de Car meets e.d. van TDU 1/2.sdk1985 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 16:57:
Grootste probleem van The Crew (1) was wat mij betreft dat de end-game geen goede co-op content had. Er was alleen free roam en pvp. De ai races waren veel te makkelijk geworden. Ook miste de follow the leader en keep your distance modes van TDU2.
Wat je mits je de goeie Discord channels weet te vinden kom je dat nog in GTA online tegen.
Hopelijk komt er ooit nog wel een TDU 3.
Iemand heeft de rechten op de naam gekocht dus hij schijnt te komen, TDU3. Betekend natuurlijk niet dat het een goede game wordt.
Willekeurig rondrijden in The crew heb ik zelf niets mee. Dat is leuk voor een ander type speler (de sandboxer) en dat ben ik niet
.
Willekeurig rondrijden in The crew heb ik zelf niets mee. Dat is leuk voor een ander type speler (de sandboxer) en dat ben ik niet
Behoorlijk dood draadje hier. Blazen we hier wat nieuw leven in, nu met de beta van The Crew 2?
Wat zijn jullie eerste indrukken? Ik heb nog niet lang gespeeld, maar ik vrees dat het helemaal niks voor mij wordt. En ik heb nochtans behoorlijk wat uurtjes in het eerste deel zitten. Maar ik zit helemaal niet te wachten op bootje varen en vliegen. En hoewel het lijkt alsof je deze wel deels aan de kant kan laten liggen, ga je ze vermoedelijk later toch nodig hebben om aan voldoende fans te komen om zo ook de verdere street/offroad races te kunnen rijden.
Jammer.
Wat zijn jullie eerste indrukken? Ik heb nog niet lang gespeeld, maar ik vrees dat het helemaal niks voor mij wordt. En ik heb nochtans behoorlijk wat uurtjes in het eerste deel zitten. Maar ik zit helemaal niet te wachten op bootje varen en vliegen. En hoewel het lijkt alsof je deze wel deels aan de kant kan laten liggen, ga je ze vermoedelijk later toch nodig hebben om aan voldoende fans te komen om zo ook de verdere street/offroad races te kunnen rijden.
Jammer.
Gisteren een uurtje zitten spelen, mij viel het persoonlijk tegen. Boten en vliegtuigen vind ik niks aan. De autobesturing bleek even arcade als in de Alpha release van een paar maanden terug.Tweaker36 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:49:
Behoorlijk dood draadje hier. Blazen we hier wat nieuw leven in, nu met de beta van The Crew 2?
Jammer.
Vlak erna even Horizon 3 gespeeld ter vergelijking, grafisch en qua besturing lijkt The Crew 2 echt ondermaats.
Ik ben er gister welgeteld 20 minuten mee bezig geweest, en naar mijn mening is er nog een hoop werk te doen.
De auto waarmee je begint (een porsche) is verre van normaal te besturen. De eerste race winnen is een serieuze uitdaging als je bij de minste of geringste aanraking met de muur of andere auto al bijna stilstaat, of zelfs als een pinball compleet naast de baan knalt (zijdelings weg schieten that is).
Ik heb al menig racegame gespeeld, ben daarentegen ook weer niet de beste racer, maar de feeling van de besturing is ruk. Het sturen voelt alsof je een zeepkist met lood bekleed hebt de bocht door wil laten gaan.
Driften door de bocht is een uitdaging, of je gaat niet, of je gaat te hard.
Mijn zoon staat te springen om het te spelen, maar ik ga hem toch teleurstellen dat ik dit voorlopig even niet koop voor hem..
De auto waarmee je begint (een porsche) is verre van normaal te besturen. De eerste race winnen is een serieuze uitdaging als je bij de minste of geringste aanraking met de muur of andere auto al bijna stilstaat, of zelfs als een pinball compleet naast de baan knalt (zijdelings weg schieten that is).
Ik heb al menig racegame gespeeld, ben daarentegen ook weer niet de beste racer, maar de feeling van de besturing is ruk. Het sturen voelt alsof je een zeepkist met lood bekleed hebt de bocht door wil laten gaan.
Driften door de bocht is een uitdaging, of je gaat niet, of je gaat te hard.
Mijn zoon staat te springen om het te spelen, maar ik ga hem toch teleurstellen dat ik dit voorlopig even niet koop voor hem..
Kan helaas niets toevoegen over de beta, gisteren friend invite gehad, eerste mail van ubi gekregen, doorgeklikt en dan niets meer. Geen mail, geen beta acces op ubi account management en op de beta pagina nog steeds "Please wait while checking your Closed Beta status..."
@Macchill in je auto tab -> performance -> pro settings, daar kun je tc, abs en al andere zooi uitzetten, dead zones wat tweaken voelt ook beter
had ook eerst het gevoel dat die mx5 reed als een fwd
[ Voor 10% gewijzigd door diknmuis op 01-06-2018 13:46 ]
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Die gaan we vanmiddag eens even opzoeken. Tnxs!diknmuis schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:46:
@Macchill in je auto tab -> performance -> pro settings, daar kun je tc, abs en al andere zooi uitzetten, dead zones wat tweaken voelt ook beter
Ik heb even een nieuw topic aangemaakt voor The Crew 2: [Multi] The Crew 2
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier om beta keys te gaan vragen. Mensen die ze hebben bieden ze (hopelijk) hier wel aan
Het is niet de bedoeling om hier om beta keys te gaan vragen. Mensen die ze hebben bieden ze (hopelijk) hier wel aan