Robolokotobo schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:30:
[...]
Je krijgt het level van de auto naar 1299 door al de snelheid, acceleratie enz. bonussen te activeren In het hoofdkwartier met het puntensysteem in het kantoor. Dus de punten die de performance van de auto verbeteren vol zetten.
Ja er zit een soort van catch up in ook in multiplayer, maar in multiplayer moet je daarvoor slipstreamen geloof ik. Zie de A.I. als fun. Ze gaan de strijd met je aan tijdens de race maar 9/10 keer win je toch wel. Als je een maximaal gelevelde auto hebt laat je ze wel echt in het stof happen trouwens, dan zijn ze al snel nergens meer te bekennen
Wild Run is wel tof. Ik kan er niet al teveel over zeggen want heb alleen nog maar met motoren gereden en met een Nissan Skyline driftauto. Je krijgt er ook nieuwe auto's bij zoals de Ferrari F40. De motoren zijn tof om mee te rijden. Maar vragen veel oefening als je er pvp races mee wil winnen. De eerste keren dat je er mee rijdt is het echt iets nieuws en krijg je een klein beetje de kick van het echte motor rijden
Ja ik heb nu 2 auto's op 1299 (Niet circuit/Perf spec auto's zijn veeeeeel lastiger naar de 1299 te brengen).
Mijn GTR heeft vooral speed/acceleratie/2 x grip items waar ik letterlijk als een raket ga. (Top 432kmh).
Ook valt me op dat een maat van me ondanks lage 'car levels' altijd kan winnen, ik in 1299 Circuit (GTR)/AI 1290 en hij in 7xx en wint alsnog... In een Focus.. Als hij dus een eind voor ligt gaat ineens de 'AI catchup' in werking en zijn ze voor mij en andere gewoonweg niet bij te houden.. Ze vliegen letterlijk _DOOR_ traffic heen. Als ze niet in zicht zijn vliegen ze weg maar zodra ze in zicht zijn klappen ze overal bovenop, rammen bomen/muren etc. Ik snap best dat het 'spannend' moet blijven... Maar we hebben accounts gewisseld ik in zijn auto's en het lijkt haast of zijn auto's aan de weg gelijmd zitten.
Ook heb ik heel veel last van gekke physics problemen/'out of sync' problemen. Ik kan midden op de weg rijden en ineens een crash animatie krijgen, ineens opstijgen naar ongekende hoogtes (100+meter) Vliegen op stukken waar andere spelers aangeven gewoon op de weg te blijven.. En ze ook aangeven dat ze mij zien stuiteren over de weg terwijl op mijn scherm de auto 'stabiel' op de weg ligt maar ik wel onverklaarbare spins/crashes heb uit het niets.
Het gekke is dat als ik dan PVP ga doen ik juist weer makkelijk kan winnen?! Zelfs mijn minst leuke spec (Raid) is een fluitje en heb in de langere races gewoon 30-60 seconden gaps bij checkpoints.. Zeker als collision uit staat kan ik gewoon mijn rondjes maken en zonder problemen eerste worden..
Ook maken de 'stats' van een auto totaal niet uit, mijn GTR heeft b.v. 763BHP/892NM/1012KG waar de Focus b.v. 535BHP/624NM/1304KG is (en lager level) en me gewoon eruit knalt op elk gebied zelfs top speed..?
In races van b.v. 1,5 uur lijken de problemen veel groter te zijn dan b.v. Leaving LA. (highway child?) b.v. kan een vriend van mij 10KM voor komen te liggen en niemand komt nog in de buurt, waar de AI dan ineens een boost krijgt en dan ineens 1,5 minuut voor mij (en andere) komt te liggen en dan komt het wel eens voor dat ik dan in 1 checkpoint meer dan 1 minuut van de AI's voorsprong af kan rijden?! Terwijl ze dus al 5-6 checkpoints 1 minuut+ voor me hebben gelegen.
Op dit moment zorgt het meer voor frustratie dan dat ik er plezier van heb... (Nu maar even Mafia 3 kan ik tenminste irritante weg gebruikers kapot schieten).
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"