Ik heb de dead zone een heel klein beetje verhoogt. Dat hielp bij mij.
Verwijderd
Het server park gaat weer met vallen en opstaan..... Denk dat ik hem maar inruil voor geld bij gm.
Behavle de geplande onderhoudsbeurten heb ik enrgesn last van. ben er in totaal 1x uit gegooit.Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 22:41:
Het server park gaat weer met vallen en opstaan..... Denk dat ik hem maar inruil voor geld bij gm.
stofje in je muis? zit je pijltjestoets vast?Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:56:
Ik heb deze week The Crew aangeschaft maar kon vanaf het begin niet spelen met mijn 360 controller omdat de wagen naar rechts bleef sturen.
Calibratie werkt niet, maar als ik mijn steering linearity helemaal naar links zet dan blijf ik een rechte lijn rijden.
Vandaag een nieuwe controller aangeschaft maar hetzelfde probleem blijft
Iemand die toevallig een oplossing weet?
Ik weiger het te spelen met enkel toetsenbord namelijk..
w00pw00p schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:56:
360 controller
Dat zou knap zijn in dit geval.Croqy schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:35:
stofje in je muis? zit je pijltjestoets vast?
Dit weekend ook eens wat tijd stoppen in The Crew.
[ Voor 10% gewijzigd door Maikel64 op 05-12-2014 14:58 ]
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Neehoor, 360 controller in de hand, muis met stofje op 't bureau.Maikel64 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:57:
[...]
[...]
Dat zou knap zijn in dit geval.
Verwijderd
Same! Vanavond ffMaikel64 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:57:
[...]
[...]
Dat zou knap zijn in dit geval.

Ben er net uit gekickt, en kom er niet meer op.
Bij mij welvekie schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 19:11:
servers plat?
*AMD Ryzen 7 5800X * Asus ROG Strix X570-E * MSI RTX 3080Ti * 32GB G.Skill Trident Z Neo * Corsair Hydro H115i * Corsair RM750x * Samsung 980 1TB * Phanteks Evolv X * Samsung 49" *
Hier doet hij het wel, ik had het laatst al over Teamspeak server heeft iemand daar nog interesse voor?
Maakt het cruisen & coop wel stuk makkelijker!
Bij deze staat je teamspeak server in de topic startPimmuz schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 19:44:
Hier doet hij het wel, ik had het laatst al over Teamspeak server heeft iemand daar nog interesse voor?
Vinden jullie ook dat de costum opties weinig aan wezig zijn? Je kunt je auto niet echt zelf painten. Sterker nog. Behalve wat stikkers en de kleur kun je niks kiezen qua buitenkant. Ik ben nu lvl 40. Komt die later nog? Of blijft dit zo?
Blijft zo, helaas. Enige wat je kan doen is bij de tuner een andere voorkant/achterkant/motorkap en nog wat andere dingetjes. Maar vrij beperkt idd.
De eerste reviews zijn er, gemiddeld 61/100 momenteel.
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/the-crew
Ik ben nu ook level 50. Mijn Aston Martin is ongeveer level 700 en ik heb 500.000 dollar. Ik spaar door voor de Laferrari. Met pvp races in een paar uur 275.000 dollar verdient. Die races zijn alleen niet te winnen tegen lui die hun car level over de 1000 hebben. En die zitten er bijna altijd tussen. Op de verhaallijn zit ik volgens mij nog niet halverwege.
Hoe zit dat eigenlijk met het levelen van je auto? Als je hem maximaal wil levelen heb je dan platinum medailles nodig? Want die krengen zijn moeilijk te halen. Kan je ook ergens de tuning onderdelen kopen of moet je ze per se vrijspelen?
Hoe zit dat eigenlijk met het levelen van je auto? Als je hem maximaal wil levelen heb je dan platinum medailles nodig? Want die krengen zijn moeilijk te halen. Kan je ook ergens de tuning onderdelen kopen of moet je ze per se vrijspelen?
[ Voor 33% gewijzigd door Robolokotobo op 06-12-2014 04:30 ]
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Zoals het hoort,wat een slechte game.unfor schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 00:05:
De eerste reviews zijn er, gemiddeld 61/100 momenteel.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Is slechts jouw persoonlijke mening, ik vindt het wel meevallen en heb er best wel plezier mee.
NFS Rivals werd vorig jaar ook afgekraakt terwijl ik er veel uren lol mee had op mijn Pc, zelfs zoveel dat ik hem ook 2ehands op de XB1 heb gekocht, jammer dat de besturing op de XB1 minder strak is.
Trouwens een review of score kan een willekeurig spel afkraken terwijl het voor jou of mij een topper kan zijn.
Van mij mag de Crew blijven en ik zal er de komende wintermaanden wel zoet mee zijn en niet binnen 22 uur de verhaallijn uitspelen.
Verwijderd
Same here, reviews: alleen interessant als ik de game nog niet heb.Winkiller schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 12:11:
[...]
Is slechts jouw persoonlijke mening, ik vindt het wel meevallen en heb er best wel plezier mee.
NFS Rivals werd vorig jaar ook afgekraakt terwijl ik er veel uren lol mee had op mijn Pc, zelfs zoveel dat ik hem ook 2ehands op de XB1 heb gekocht, jammer dat de besturing op de XB1 minder strak is.
Trouwens een review of score kan een willekeurig spel afkraken terwijl het voor jou of mij een topper kan zijn.
Van mij mag de Crew blijven en ik zal er de komende wintermaanden wel zoet mee zijn en niet binnen 22 uur de verhaallijn uitspelen.
Racegames zijn bij mij 90% een impulsaankoop, ook bij the crew het geval.
Valt me niks tegen, en ach: echte racefanaten hebben hem al.
Dat zijn de lui die het voor mij leuk maken, lekkere samen optrekken en rondtuffen.
Al die far cry/ cod boys mogen weg blijven
Vanmorgen gekocht voor de PC
Zal met de 980GTX en 4K monitor vast heel mooie beeldjes opleveren in mijn race simulator
FF snel met KB getest en kon met dat eerste deel overal doorheen knallen
Vanmiddag de oude G25 erop en eens flink uittesten
Eigenlijk koop ik enkel race games Voornamelijk circuit games als de f1 Serie en motogp serie
Ben benieuwd wat dit me gaat brengen online
Zal met de 980GTX en 4K monitor vast heel mooie beeldjes opleveren in mijn race simulator
Eigenlijk koop ik enkel race games Voornamelijk circuit games als de f1 Serie en motogp serie
Begin zo langzaamaan wel te wennen aan het rijgedrag en moet mijn manier van rijden wel wat aanpassen. Maar goed, nu ik het een beetje onder controle heb, vind ik hem toch nog wel leuk.
Ik zie alleen helemaal niemand deze game spelen, dus mocht er nog iemand op zoek zijn naar een Crew op Xbox One, dan laat maar weten via PM. Al weet ik niet hoe actief ik bij dez game ga zijn.
In ieder geval vermaak ik me nog wel met de verhaalmissies. Op zich vind ik de game nog niet eens zo heel bijzonder, maar voor af en toe wat planken is het wel leuk. Ook het verzamelen her en der is aardig om te doen. Weet alleen nog niet of ik ver ga komen bij deze game, daar heb ik teveel andere toffe games voor. Zo stoorde ik me al vrij snel aan de reset waarmee je niet alleen je snelheid kwijt bent, maar ook nog eens een paar honderd meter wordt teruggezet. En ik ben tegenwoordig ook wel gewend om auto's te winnen, maar dat lijkt er ook niet in te zitten.
Ik zie alleen helemaal niemand deze game spelen, dus mocht er nog iemand op zoek zijn naar een Crew op Xbox One, dan laat maar weten via PM. Al weet ik niet hoe actief ik bij dez game ga zijn.
In ieder geval vermaak ik me nog wel met de verhaalmissies. Op zich vind ik de game nog niet eens zo heel bijzonder, maar voor af en toe wat planken is het wel leuk. Ook het verzamelen her en der is aardig om te doen. Weet alleen nog niet of ik ver ga komen bij deze game, daar heb ik teveel andere toffe games voor. Zo stoorde ik me al vrij snel aan de reset waarmee je niet alleen je snelheid kwijt bent, maar ook nog eens een paar honderd meter wordt teruggezet. En ik ben tegenwoordig ook wel gewend om auto's te winnen, maar dat lijkt er ook niet in te zitten.
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 06-12-2014 18:18 ]
Ik vind het totaal niet fijn rijden met een stuurtjepetervandamned schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 13:12:
Vanmorgen gekocht voor de PC
na 10 minuten heb ik mijn ps3 controller weer aangesloten en ben op die manier verder gegaan...
Setup: Fanatec Gt3RS, CSR elite pedals en Th8rs shifter.
[ Voor 9% gewijzigd door R0y. op 06-12-2014 17:00 ]
Heb The Crew vandaag voor een paar uurtjes bij een maat gespeeld.
De besturing, meh. Na een uurtje was ik er wel redelijk aangewend. Verschilt toch altijd per game.
De geluiden van de auto's en de graphics is gewoon bijna PS2 era. Erg jammer!
Genoeg te doen voor nu op de map dat bleek wel, hoe dat is na 50+ uur, not sure.
Wereld is wel gigantisch groot.
Kan mezelf er helaas niet van overtuigen om 'm te gaan kopen.
Het voelt en ziet er uit als een 'meh' game.
De besturing, meh. Na een uurtje was ik er wel redelijk aangewend. Verschilt toch altijd per game.
Genoeg te doen voor nu op de map dat bleek wel, hoe dat is na 50+ uur, not sure.
Om de graphics met een ps2 game te vergelijken vindt ik toch wat overdreven,natuurlijk is het allemaal niet overweldigend en soms best slecht maar er zijn ook echt wel mooie stukken bij!RemyWD schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 17:01:
Heb The Crew vandaag voor een paar uurtjes bij een maat gespeeld.
Ook zien de auto's er best goed uit.Stel dat de graphics mooier waren maar er zouden meer en langere loading screens zijn dan zou het toch een heel stuk minder interessant zijn om te gaan cruisen!
Ikzelf ben best verrast Door deze game (bèta was best slecht) en snap echt niet dat mensen die van racegames houden dit spel slecht vinden. Ik geef het een welverdiende 7.5
ik vond de games die zo tussen 6-7.5 op metacritics scoren altijd de moeite waard, itt tot games die een metacritic perfect 9-10 scoren; iets met hooggespannen verwachtingen wellicht, en gekochte 9s en 10s; ofwel, als een game een 10 krijgt ben ik bij voorbaat achterdochtig; ik verlaat me hoofdzakelijk op, gek genoeg, game-review-sites die zichzelf niet al te serieus nemen, zoals zero punctuation en classic game room; tussen hun funny lines door klinkt vaak heldere kritiek
wil deze game, maar wacht ff tot de connection problems over / beter zijn
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Connectieproblemen heb ik vandaag nog niet gehad. Ik heb eergister wel gehad dat ik niet kon inloggen, maar dat was na een half uur (even serie gekeken) weer opgelost.
Ik heb ondertussen het rijden wel weer wat beter onder de knie, al blijf ik het verkeer zo her en der nog wel irritant vinden en ook de (crash)physics zijn niet briljant. Toch is cruisen nog wel leuk en is er aardig wat te zien en doen. Heb nu ook even gekeken in New York, Washington en Los Angeles en dat ziet er toch wel gaaf uit. Sure, niet enorm gedetailleerd en soms wat kaal, maar nog wel beter dan TDU2 bv.
Ik zag zojuist een race die wel een uur kan duren (rondje Colorado). Erg cool dat dergelijke races erin zitten. Is er (zoals zoveel games) aan het eind ook nog een race die een rondje VS doet? Die dus wel een uur of 3 kan duren lijkt me? En zo ja, wanneer krijg je die? Lijkt me namelijk nog wel leuk om een keer op een zondagmiddag de lange races te doen
Ik heb ondertussen het rijden wel weer wat beter onder de knie, al blijf ik het verkeer zo her en der nog wel irritant vinden en ook de (crash)physics zijn niet briljant. Toch is cruisen nog wel leuk en is er aardig wat te zien en doen. Heb nu ook even gekeken in New York, Washington en Los Angeles en dat ziet er toch wel gaaf uit. Sure, niet enorm gedetailleerd en soms wat kaal, maar nog wel beter dan TDU2 bv.
Ik zag zojuist een race die wel een uur kan duren (rondje Colorado). Erg cool dat dergelijke races erin zitten. Is er (zoals zoveel games) aan het eind ook nog een race die een rondje VS doet? Die dus wel een uur of 3 kan duren lijkt me? En zo ja, wanneer krijg je die? Lijkt me namelijk nog wel leuk om een keer op een zondagmiddag de lange races te doen
Zijn er mensen die op willekeurige moment op de PC FPS slowdowns hebben? Verlagen van settings heeft daar totaal geen effect op.
PC specs:
AMD 8350
8GB
Geforce GTX 970
Spel staat op een SSD dus dat zou het probleem ook niet moeten zijn. Laatste drivers zijn geïnstalleerd.
PC specs:
AMD 8350
8GB
Geforce GTX 970
Spel staat op een SSD dus dat zou het probleem ook niet moeten zijn. Laatste drivers zijn geïnstalleerd.
Geen informatie beschikbaar
effe rond vragen hoor , heb sinds dinsdag de le editie op de ps4.
ik krijg netjes alles de proever bonussen e.d. maar de mini cooper kan ik nergens vinden
Zijn er meer mensen die dit hebben ?
ik krijg netjes alles de proever bonussen e.d. maar de mini cooper kan ik nergens vinden
ik heb nu steeds tussen de laadschermen door een groene flits, best irritant.
Ik zou eigenlijk wel graag een optie zien om meerdere toetsen aan een functie toe te kennen zodat ik tijdens het spelen kan wisselen. bijvoorbeeld beide shift's voor nitro gebruiken.
Ik zou eigenlijk wel graag een optie zien om meerdere toetsen aan een functie toe te kennen zodat ik tijdens het spelen kan wisselen. bijvoorbeeld beide shift's voor nitro gebruiken.
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Verwijderd
Check je gamefiles ff, ik heb alles gewoon.Madnessy schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:33:
effe rond vragen hoor , heb sinds dinsdag de le editie op de ps4.
Ik heb echt exact jouw specs, en heb nergens last van... vloeiend 60 fps hier. Draai op Nvidia settings.Viper_4111 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:04:
Zijn er mensen die op willekeurige moment op de PC FPS slowdowns hebben? Verlagen van settings heeft daar totaal geen effect op.
PC specs:
AMD 8350
8GB
Geforce GTX 970
In bezit van de Laferrari en de auto geleveld naar 1246. Ook voor het eerst races kunnen winnen nu. Auto is echt snel en het geluid is goed, zoals dat met bijna alle dure auto's wel goed is. Ik lees overal veel commentaar over de game maar vraag me af of die mensen de game wel uitgebreid gespeeld hebben want bijna alle kritiek die mensen aandragen valt weg als je ver genoeg in de game zit en meer van de game gezien hebt.
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Verwijderd
Jullie levelen wel rap zo te zien. Ben ik de enige met verplichtingen? 
Zit nu op level 22 ofzo, miami unlocked.
Kijk erg uit naar die high-end cars.
Rij nu zoveel mogelijk met de 12c en daarnaast met mijn eerste auto (dodge challenger). Overweeg de shelby te kopen, ding rijdt +- 6 seconden sneller per proefrit rondje dan de bmw m5, terwijl ik echt voornemens was die te halen! Iemand tips mbt what to do? Kan ik beter wachten tot 50 met auto's? Die eerste auto heeft toch alle specs, level je soort van automatisch als je bij een nieuwe spec unlock die auto selecteert en je gratis zooi van Zoë krijgt.
Thanks en veel speelplezier vandaag, ik vind de game echt tof, betrap me er steeds op dat ik meer freeroam dan missies doe. Gisteren ook een race van >1 uur in MP gedaan! Top 4 lag 20 seconden uit elkaar, gewonnen met een tijd van 57 minuten, dik veel bucks gekregen! Helaas fors minder xp... (10% vd bucks ofzo)
P.s. Ik heb die 110.000 crew bucks van preorder en lvl 10 gebruikt voor die voordeelpunten. Is dit een goede zet geweest? Ik heb er nu een stuk of 20 'over' omdat ik geen nuttige zaken meer zie. Moet nog 2 poppetjes unlocken volgens mij, hoop dat die goede dingen hebben.
Zit nu op level 22 ofzo, miami unlocked.
Kijk erg uit naar die high-end cars.
Rij nu zoveel mogelijk met de 12c en daarnaast met mijn eerste auto (dodge challenger). Overweeg de shelby te kopen, ding rijdt +- 6 seconden sneller per proefrit rondje dan de bmw m5, terwijl ik echt voornemens was die te halen! Iemand tips mbt what to do? Kan ik beter wachten tot 50 met auto's? Die eerste auto heeft toch alle specs, level je soort van automatisch als je bij een nieuwe spec unlock die auto selecteert en je gratis zooi van Zoë krijgt.
Thanks en veel speelplezier vandaag, ik vind de game echt tof, betrap me er steeds op dat ik meer freeroam dan missies doe. Gisteren ook een race van >1 uur in MP gedaan! Top 4 lag 20 seconden uit elkaar, gewonnen met een tijd van 57 minuten, dik veel bucks gekregen! Helaas fors minder xp... (10% vd bucks ofzo)
P.s. Ik heb die 110.000 crew bucks van preorder en lvl 10 gebruikt voor die voordeelpunten. Is dit een goede zet geweest? Ik heb er nu een stuk of 20 'over' omdat ik geen nuttige zaken meer zie. Moet nog 2 poppetjes unlocken volgens mij, hoop dat die goede dingen hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2014 11:06 ]
Ik denk dat 't wel handig is om sowieso te wachten tot en met level 40 i.v.m. het instaplevel van starter kits. Anders heb je meer tijd nodig om naar platinum te kunnen levellen.Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:03:
Kan ik beter wachten tot 50 met auto's?
Ik heb 't ook zo ongeveer gedaan aangezien je die perk points na lvl 50 toch niet meer krijgt. Vergeet niet eventueel bij lvl 50 je perks te respeccen, sommigen zijn dan een stuk minder interessant.P.s. Ik heb die 110.000 crew bucks van preorder en lvl 10 gebruikt voor die voordeelpunten. Is dit een goede zet geweest?
Ik ben ook eerst naar level 50 geleveld, en had al 60k CC uitgegeven aan een auto. De rest van de CC heb ik uitgegeven aan die voordeelpunten. Ik heb er nu een stuk of 29 over, maar ik moet nog 1 character unlocken, dus die bewaar ik even. Ook heb ik natuurlijk zo vroeg mogelijk de perk geupgrade waar je meer kans heb om meer punten te krijgen per level.
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Verwijderd
Ik speel sinds het begin met de challenger, zoals hierboven genoemd: na level 40 pas je volgende auto's pakken ivm upgrade / perk unlocks etc en starter kit niveau's om vervolgens platinum te halen.Martinspire schreef op zondag 07 december 2014 @ 15:40:
Wat zijn in het begin nou een beetje handige auto's om mee te rijden? En wanneer is het slim om je begin-auto in te leveren voor een nieuw model?
Pak van die eerste 4 gewoon het type bak dat bij je past en maak er eerst een proefrit mee. Die dodge is echt fokking vet
Ok, bedankt voor de tip.Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 16:38:
[...]
Ik speel sinds het begin met de challenger, zoals hierboven genoemd: na level 40 pas je volgende auto's pakken ivm upgrade / perk unlocks etc en starter kit niveau's om vervolgens platinum te halen.
Pak van die eerste 4 gewoon het type bak dat bij je past en maak er eerst een proefrit mee. Die dodge is echt fokking vet
Ik rijd zelf in de Camaro, maar das op zich niet erg. Ik zag dat ik ook blijkbaar een Dodge heb staan (niet de Challenger maar die Viper volgens mij) maar daar lijken geen upgrades op te kunnen oid. In ieder geval doet mn Camaro het nog prima, maar wil eigenlijk onderhand toch wel een andere bak onder mn kont hebben. Ben een beetje teveel van andere games gewend dat je bijna elke race een nieuwe auto krijgt
Stuurtje moet je wel erg goed afstellen pffffff ben er nog niet klaarR0y. schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 16:59:
[...]
Ik vind het totaal niet fijn rijden met een stuurtje
na 10 minuten heb ik mijn ps3 controller weer aangesloten en ben op die manier verder gegaan...
Setup: Fanatec Gt3RS, CSR elite pedals en Th8rs shifter.
Mis nog gewoon de optie om te gaan rossen met vrienden alla F1 2014 13 12 11 10
PS3 controller op de pc ? of je lekkere stuurtje op de PS3 ?????
Ik zoek nog een paar FB vrienden voor de laatste golden plates rewards.
Weet iemand trouwens wat de mystery reward is?
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Volgens mij 10% kortings code op aanschaf van het spel zelf 

Gmount schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:57:
Ik zoek nog een paar FB vrienden voor de laatste golden plates rewards.
. MacBook Pro 13" iPad (2017) iPhone XS AirPods
Ik heb even op Steam een groep aangemaakt. Hopelijk vind ik op deze manier de mogelijkheid om veel nederlandse spelers bijelkaar te brengen in-game.
Groep is te vinden als Dutch Crew Group.
http://steamcommunity.com/groups/DutchCrewGroup/
Joinen staat uiteraard vrij.
*AMD Ryzen 7 5800X * Asus ROG Strix X570-E * MSI RTX 3080Ti * 32GB G.Skill Trident Z Neo * Corsair Hydro H115i * Corsair RM750x * Samsung 980 1TB * Phanteks Evolv X * Samsung 49" *
Verwijderd
Idd lol, nja wel handig voor maten I guess. Maar iedereen die gold plates deed had hem al gepreorderedJasperlamers schreef op maandag 08 december 2014 @ 08:27:
Volgens mij 10% kortings code op aanschaf van het spel zelf![]()
[...]

Van 't weekend de verhaallijn uitgespeeld, vermakelijke races, niet echt indrukwekkend verhaal.
Dan heb ik nog een rondje Amerika gedaan, dat was een race van 4 uur..
En de planning is om vanavond is de MP in te duiken, ik heb nu 2 auto's boven de 1000 rating.
Dan heb ik nog een rondje Amerika gedaan, dat was een race van 4 uur..
En de planning is om vanavond is de MP in te duiken, ik heb nu 2 auto's boven de 1000 rating.
Oke ik heb de Koenigsegg Agera R gekocht. Helemaal blij na 7.7 ton te hebben gespaard. Heb hem nu op car lvl 1100+ en nog steeds komt die niet in de buurt van de 420 (zoals staat aangegeven) Ik heb zwaar het gevoel dat de versnellingen te licht staan. Als je die nou iets kon tunen dan kon de auto een stuk harder. Het enige wat die nu doet is met slippende banden weg rijden. Eigenlijk constant. Ook al heb je er hele dikke platinum banden onder.......
Waar zijn de tunings mogelijkheden? Waarom rijdt dit zo bereord?
Waar zijn de tunings mogelijkheden? Waarom rijdt dit zo bereord?
Awsome actie Daniel!! ik ga gelijk ff joinen man, tot zo ingamedaniel360gt schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:08:
Ik heb even op Steam een groep aangemaakt. Hopelijk vind ik op deze manier de mogelijkheid om veel nederlandse spelers bijelkaar te brengen in-game.
Ik heb The Crew via UPlay, niet steam..daniel360gt schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:08:
Als je steam hebt kan je gewoon joinen, je hoeft het spel niet op steam te hebben.Kiwitje schreef op maandag 08 december 2014 @ 22:49:
[...]
Ik heb The Crew via UPlay, niet steam..Kan ik nu niet joinen?
Voordeel aan steam is vooral dat je kan zien of leden ingame zijn.
Een berichtje hier op Tweakers of op steam kan ook, dan spreken we af wanneer we kunnen racen.
Oke even een grappig feitje. Ik heb 2 sport/preformance auto's
Nissan skyline P1080 Top speed 325 (met nos 390)
Koenigsegg Agera R P1260!!! Top speed 350 (met nos 355)
De koenigsegg haalt never ever de 400+ Komt niet eens in de buurt van! Al mijn onderdelen zijn platinum.
1 onderdeel is lvl 42 de rest is 46 en hoger. De meeste zijn 49/50. Zelfs als je overal parts op zet met een speed bonus kom je er niet in de buurt.
Morgen even een acceleratie test doen met de skyline vs de Koenigsegg
Nissan skyline P1080 Top speed 325 (met nos 390)
Koenigsegg Agera R P1260!!! Top speed 350 (met nos 355)
De koenigsegg haalt never ever de 400+ Komt niet eens in de buurt van! Al mijn onderdelen zijn platinum.
1 onderdeel is lvl 42 de rest is 46 en hoger. De meeste zijn 49/50. Zelfs als je overal parts op zet met een speed bonus kom je er niet in de buurt.
Morgen even een acceleratie test doen met de skyline vs de Koenigsegg
Ik wil gewoon 400+ rijden. En nee niet in een circuit auto. Maar in een preformance car. Maar dat is niet mogelijk. Zeker niet zonder nos. En ik vind het niet zo erg dat die auto niet zo hard gaat. Ik stoor me eraan dat het de duurste auto is. En dat er dan bij staat. 420kmph. En dat het vervoglens niet mogelijk is om te halen.....Martinspire schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:33:
Maar het gaat toch ook om handling, remmen en acceleratie? Tenminste, ik kom weinig races tegen met 1 lange weg. Of probeer je iets specifieks te doen?
Ik heb je group toegevoegd aan de TS, ik wil er nog een appart kopje van maken maar nu ff weinig tijd.daniel360gt schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:08:
Ik join ook, alleen wordt het online gamen wel lastig want ik heb de game niet op steam, dus dat deel zal er niet van werken ben ik bang.
En als je het eens op fullstock probeert? Ik had namelijk ook het idee dat de 458 makkelijker boven de 300 haalde op full stock dan met de perf tune.
&over de group:
werkt het überhaupt wel lekker via steam? Ik zag wel dat Uplay vrienden in je crew roster weergegeven worden of en waar ze online zijn maar zit deze integratie er via steam ook in?
&over de group:
werkt het überhaupt wel lekker via steam? Ik zag wel dat Uplay vrienden in je crew roster weergegeven worden of en waar ze online zijn maar zit deze integratie er via steam ook in?
Mensen met vebrindingsproblemen? Kan niet verbinden met de ubisoft servers.
Hier ook probleem grrrrStijnb_ schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:24:
Mensen met vebrindingsproblemen? Kan niet verbinden met de ubisoft servers.
Heb je een keer een dagje vrij om te spelen, zijn de servers weer offline.
Heb net gezien dat er onderhoud bezig is aan de server tot 11u.
Nog steeds down.....Stijnb_ schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:28:
Heb net gezien dat er onderhoud bezig is aan de server tot 11u.
Lijkt server van TDU2 wel. Ook altijd down....
Verwijderd
Eerste keer dat het down is op PS4, je kunt ook overdrijvenRoyer schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:11:
[...]
Nog steeds down.....
Lijkt server van TDU2 wel. Ook altijd down....
Voor PC 3 december ook al onderhoud. Nu weer....Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:19:
[...]
Eerste keer dat het down is op PS4, je kunt ook overdrijven
Wat onderhouden ze dan? Het asfalt?

Nou het is op sommige plekken vrij donker 's nachts, ik hoop dat ze lantarenpalen aan het neerzetten zijn.Royer schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:32:
[...]
Voor PC 3 december ook al onderhoud. Nu weer....
Wat onderhouden ze dan? Het asfalt?
Het was ingame netjes aangegeven dat de servers vanaf 10:00 CET offline zouden gaan voor maintance en verwacht 11:00 CET weer online zouden zijn.
Ook op de forums.
Je kan ook overdrijven zeg...
Ook op de forums.
Je kan ook overdrijven zeg...
Het probleem is nu gewoon dat er wat mis is gelopen en niemand kan inloggen.
Ik vind het gewoon niet kunnen dat als je de servers niet kan bereiken je game niet werkt.
Ik vind het gewoon niet kunnen dat als je de servers niet kan bereiken je game niet werkt.
Dan had je geen online racer(MMO volgens de makers, niet compleet mee eens maar goed) moeten kopen. Zo simpel is het, in een game die je altijd online speelt zijn er servers nodig, die gaan wel is down voor onderhoud of door andere problemen. Bij die 2e mag je best klagen dat je het vervelend vind, maar bij gepland onderhoud klagen, kom op hé. Doe je even een uurtje iets aan school/werk laat de hond uit, maak eten voor je vriendin/moeder/zusje, kijk wat youtube filmpjes, maak je niet zo druk dat je een uur geen spelletje kan spelen.Stijnb_ schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:29:
Van twitter:
TheCrewGame @TheCrewGame · 26m 26 minutes ago
In order to fix an unforeseen issue, we have extended our maintenance. We apologize for the trouble and will keep you updated the duration.
0 replies . 33 retweets 30 favourites
TheCrewGame @TheCrewGame · 1h 1 hour ago
We are aware that some players are still unable to log in. We are working to fix it in the coming 20 minutes.
TheCrewGame @TheCrewGame · 26m 26 minutes ago
In order to fix an unforeseen issue, we have extended our maintenance. We apologize for the trouble and will keep you updated the duration.
0 replies . 33 retweets 30 favourites
We are aware that some players are still unable to log in. We are working to fix it in the coming 20 minutes.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
Als je al ingame bent kun je gewoon doorspelen. Ideaal voor exploration etc, maar inderdaad... Niet heel bevorderlijkStijnb_ schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:29:
Wat ik had gehoopt, zoals bij de meeste RPG's dat je een random droprate van verschillende parts had, en je zelf kon weten waar je die op kon fietsen .. En daartussen ook het normale idee van wit/groen/blauw/paars/oranje, met verschillende stats ..
Verder dat je niet alleen Perf parts, maar ook bodykits/velgen en je iets meer kon aanpassen qua formaat van je velgen en spoiler, noem maar op. Het winnen (met 0.0001%) chance van Pink Slips (free car). De auto's die in verschillende trailers RAID spec zijn en in game ineens niet meer.
In TDU2 had je die missies waar je binnen zoveel tijd een pakketje moest wegbrengen, of een auto zonder schade weg moest, hopelijk voegen ze die ook nog toe in future gebeuren
Ook safehouses mogen mooier, grote huizen a la TDU2 met een rijtje supercars in de garage.
Verder dat je niet alleen Perf parts, maar ook bodykits/velgen en je iets meer kon aanpassen qua formaat van je velgen en spoiler, noem maar op. Het winnen (met 0.0001%) chance van Pink Slips (free car). De auto's die in verschillende trailers RAID spec zijn en in game ineens niet meer.
In TDU2 had je die missies waar je binnen zoveel tijd een pakketje moest wegbrengen, of een auto zonder schade weg moest, hopelijk voegen ze die ook nog toe in future gebeuren
Verwijderd
Dat zou echt tof zijn, alles in dit spel lijkt nu op tijd te zijn gebaseerd. Meeste tests = 1 missen en je haalt gold al verrekte moeilijk. Alle missies = tijd tijd tijd. Weinig gaat om echte car control, had me wel leuk geleken om drift challenges/ slalom dingen te hebben. Ach, DLC will tell us.Zen!th schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:04:
Wat ik had gehoopt, zoals bij de meeste RPG's dat je een random droprate van verschillende parts had, en je zelf kon weten waar je die op kon fietsen .. En daartussen ook het normale idee van wit/groen/blauw/paars/oranje, met verschillende stats ..
In TDU2 had je die missies waar je binnen zoveel tijd een pakketje moest wegbrengen, of een auto zonder schade weg moest, hopelijk voegen ze die ook nog toe in future gebeurenOok safehouses mogen mooier, grote huizen a la TDU2 met een rijtje supercars in de garage.
Laat dat nou juist een van de eerste missies zijn, in een Aston Martinof een auto zonder schade weg moest,
Overigens kwam ik er gister pas achter dat je op de grote map kunt aanpassen wat je te zien krijgt aan challenges, radars etc. en dat de default instelling dus niet alles laat zien.
Ik heb overigens bij het starten van de game nog steeds heel vaak dat hij niet kan synchroniseren, en als ik dan op try again klik werkt het wel

Die Aston kan je een paar keer wat mee raken en het telt nog goed.Gmount schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:14:
[...]
Laat dat nou juist een van de eerste missies zijn, in een Aston Martin
Overigens kwam ik er gister pas achter dat je op de grote map kunt aanpassen wat je te zien krijgt aan challenges, radars etc. en dat de default instelling dus niet alles laat zien.
Ik heb overigens bij het starten van de game nog steeds heel vaak dat hij niet kan synchroniseren, en als ik dan op try again klik werkt het wel
Bij TDU2 was het echt game over bij een kras.
The Crew is back online on PS4, Xbox One and PC. Thank you for your patience and understanding.
The Crew is back online on PS4, Xbox One and PC. Thank you for your patience and understanding.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
Iemand eigenlijk een idee hoe je je profiel zou kunnen resetten?
Ben helemaal door de singeplayer missies heen, maar wil het nu eens op een andere manier opnieuw doen, maar je profiel en dergelijken staan online, kan er niks over vinden
Ben helemaal door de singeplayer missies heen, maar wil het nu eens op een andere manier opnieuw doen, maar je profiel en dergelijken staan online, kan er niks over vinden
Hope soVerwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:12:
[...]
Dat zou echt tof zijn, alles in dit spel lijkt nu op tijd te zijn gebaseerd. Meeste tests = 1 missen en je haalt gold al verrekte moeilijk. Alle missies = tijd tijd tijd. Weinig gaat om echte car control, had me wel leuk geleken om drift challenges/ slalom dingen te hebben. Ach, DLC will tell us.
Really? Ik rijd al die challenges wat NIET scramble is echt appeltje eitje platinum. Minus met de RAID spec, want die dingen zijn hondstraag
Op level 50 krijg je bij elke missie in het spel een nieuwe rank, de platinum rank, dit is een item tussen de level 40 en 50 met de random "enchant" Je kan dus wel degelijk items grinden.Zen!th schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:04:
Er zijn slalom tests..Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:12:
[...]
Dat zou echt tof zijn, alles in dit spel lijkt nu op tijd te zijn gebaseerd. Meeste tests = 1 missen en je haalt gold al verrekte moeilijk. Alle missies = tijd tijd tijd. Weinig gaat om echte car control, had me wel leuk geleken om drift challenges/ slalom dingen te hebben. Ach, DLC will tell us.
[ Voor 29% gewijzigd door garriej op 09-12-2014 14:51 ]
Ja, dat klopt, maar niet unieke items .. T is tot lvl 50, en verder niets, sowieso alleen maar performance items.garriej schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:50:
[...]
Op level 50 krijg je bij elke missie in het spel een nieuwe rank, de platinum rank, dit is een item tussen de level 40 en 50 met de random "enchant" Je kan dus wel degelijk items grinden.
[...]
Er zijn slalom tests..
Ik had gehoopt om vooral visuals enzo met het idee legendary items zegmaar. Ondertussen heb k voor elke item wel een skill waar platinum heel simpel te halen is, en dus ook makkelijk om elke auto snel en gemakkelijk 1200+ spec te halen.
Hmm ja klopt, ik heb nu 1 auto bijna op 1200, maar niet heel veel gespeeld nog na level 50. Meer visuals had van mij ook wel gemogen, zeker meer visual met bestikering ala forza, waar je je totaal eigen ontwerp kan maken.Zen!th schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:58:
[...]
Ja, dat klopt, maar niet unieke items .. T is tot lvl 50, en verder niets, sowieso alleen maar performance items.
Ik had gehoopt om vooral visuals enzo met het idee legendary items zegmaar. Ondertussen heb k voor elke item wel een skill waar platinum heel simpel te halen is, en dus ook makkelijk om elke auto snel en gemakkelijk 1200+ spec te halen.
klopt je kunt geen eens race lijnen op je auto zetten. De sticker opties zijn ook heel minimaal. Maar miwsschien komt dit nog wel in een DLC/expension.
Het is idd vrij makkelijk om een auto op lvl 1150+ te krijgen als je 1maal beetje goed opweg bent. Echter is het wel alstig om alle items op lvl 50 te krijgen met ook nog eens de juiste bonus. Ik heb bijv een koningsegg wat echt een brute PVP car is. Echter heeft die zware problemen met grip. Probeer maar eens voor die car alle items op LVL 50 te krijgen met een grip bonus. Dan ben je wel even zoet. En dan heb je alleen maar je perf class. Eigelijk wil je op elke class zoiets hebben. En daarna kun je nog PVP doen om een goede rank te krijgen. Je k unt er voor gaan alle cars vrij te spelen .Dan ben je ook wel even bezig. En natuurlijk gewoon lekker touren. Voorlopig is er genoeg te doen!
Het is idd vrij makkelijk om een auto op lvl 1150+ te krijgen als je 1maal beetje goed opweg bent. Echter is het wel alstig om alle items op lvl 50 te krijgen met ook nog eens de juiste bonus. Ik heb bijv een koningsegg wat echt een brute PVP car is. Echter heeft die zware problemen met grip. Probeer maar eens voor die car alle items op LVL 50 te krijgen met een grip bonus. Dan ben je wel even zoet. En dan heb je alleen maar je perf class. Eigelijk wil je op elke class zoiets hebben. En daarna kun je nog PVP doen om een goede rank te krijgen. Je k unt er voor gaan alle cars vrij te spelen .Dan ben je ook wel even bezig. En natuurlijk gewoon lekker touren. Voorlopig is er genoeg te doen!
Ik hetb trouwens gemerkt dat sommige auto's beter zijn voor pvp en andere voor pve. In mijn koningsegg word ik vaak ingehaald door de computer. Echter heb ik daar in mijn skyline geen last van. Maar in PVP is men koningsegg juist beter. Door alle extra grip en upgrades trekt men koningsegg nu net zo snel als een lvl 1100 circuit auto op. Alleen de topspeed houd op bij de 350. Je kunt wel 420 halen maar alleen tijdens slipstream. Beetje weird:P Ik snap dat slipstream een bonus geeft maar 70kmph? Die je dan ook nog eens super easy accelereert..... fysica van het spel is soms wat gaar.
Komt omdat de AI moeilijk hard loopt te hackenj0ppie schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:48:
Ik hetb trouwens gemerkt dat sommige auto's beter zijn voor pvp en andere voor pve. In mijn koningsegg word ik vaak ingehaald door de computer. Echter heb ik daar in mijn skyline geen last van. Maar in PVP is men koningsegg juist beter. Door alle extra grip en upgrades trekt men koningsegg nu net zo snel als een lvl 1100 circuit auto op. Alleen de topspeed houd op bij de 350. Je kunt wel 420 halen maar alleen tijdens slipstream. Beetje weird:P Ik snap dat slipstream een bonus geeft maar 70kmph? Die je dan ook nog eens super easy accelereert..... fysica van het spel is soms wat gaar.
Verwijderd
Ik had erbij moeten zetten: tot lvl 49 lol.Zen!th schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:48:
[...]
Hope so
Really? Ik rijd al die challenges wat NIET scramble is echt appeltje eitje platinum. Minus met de RAID spec, want die dingen zijn hondstraagDrift zou sowieso vet zijn, op dezelfde manier als NFS Carbon, met de Canyon Drifts, zat wegen waar dat in The Crew ook kan
Vandaag 50 geworden, ik heb al 3 auto's met een 1299 spec (alleen raid/ terrein nog te gaan).
klopt maar niemand loopt te janken als de AI eigenlijk te sterk is in WOW. Oke het kan best iets genuanceerder. Maar het is best okey gedaan vind ik.Zen!th schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:49:
[...]
Komt omdat de AI moeilijk hard loopt te hackenGeen last van hekjes en autos .. zie ze zovaak 300 rijden en dan 4-5 auto's wegkoppen.
Geen idee, ik speel geen WoWj0ppie schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:27:
[...]
klopt maar niemand loopt te janken als de AI eigenlijk te sterk is in WOW. Oke het kan best iets genuanceerder. Maar het is best okey gedaan vind ik.
Ik vind het ook geen issue als de AI hard/goed rijd, maar dat ze letterlijk geen last hebben van "the law of physics" vind ik uiterst frustrerend
Ook leuk, gister, reed ik met een maat 350 op de snelweg, ik was "most wanted" vanuit het niets stuurt er zo'n ZR1 voor mij, gooit het anker uit, en hoekt zichzelf vast in de weg, ik ontweek die hacker keurig, echter die maat vloog met 350 achterop .. Did the cop move? noooo he didn't, did the player crashed? yissh een saltotje of .. 8 -__- Weird
Sterker nog, een gebouw geeft nog meer meer dan een copper in ankermodus.Zen!th schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:21:
[...]
Geen idee, ik speel geen WoW![]()
Ik vind het ook geen issue als de AI hard/goed rijd, maar dat ze letterlijk geen last hebben van "the law of physics" vind ik uiterst frustrerendHekjes/auto's/offroad maakt allemaal niet uit, ze blijven exact even hard rijden en hebben geen slingertje of wiebeltje in hun baan.
Ook leuk, gister, reed ik met een maat 350 op de snelweg, ik was "most wanted" vanuit het niets stuurt er zo'n ZR1 voor mij, gooit het anker uit, en hoekt zichzelf vast in de weg, ik ontweek die hacker keurig, echter die maat vloog met 350 achterop .. Did the cop move? noooo he didn't, did the player crashed? yissh een saltotje of .. 8 -__- Weirdop het moment dat een cop dat anker uit gooit, verandert ie van een dynamisch object naar een statisch gebouw waar met 350 km/h geen beweging in te krijgen is
Verwijderd
AI van racers en politie is om te janken.
Dit is gewoon slechte game design, binnen de laatste 2 checkpoints van een race kun je van p6 tot p1 komen als je je nitro spaart.
Verder is de politie gewoon retarded snel, omdat de AI van ze niet goed is, daarom hebben ze de 0-max speed accelleratie kennelijk gewoon op 0,1 sec gezet... Tsja.
Dit is gewoon slechte game design, binnen de laatste 2 checkpoints van een race kun je van p6 tot p1 komen als je je nitro spaart.
Verder is de politie gewoon retarded snel, omdat de AI van ze niet goed is, daarom hebben ze de 0-max speed accelleratie kennelijk gewoon op 0,1 sec gezet... Tsja.
Zen!th schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:21:
[...]
Ook leuk, gister, reed ik met een maat 350 op de snelweg, ik was "most wanted" vanuit het niets stuurt er zo'n ZR1 voor mij, gooit het anker uit, en hoekt zichzelf vast in de weg, ik ontweek die hacker keurig, echter die maat vloog met 350 achterop .. Did the cop move? noooo he didn't, did the player crashed? yissh een saltotje of .. 8 -__- Weirdop het moment dat een cop dat anker uit gooit, verandert ie van een dynamisch object naar een statisch gebouw waar met 350 km/h geen beweging in te krijgen is

Vraag me af of de AI bashers wel eens TDU 2 hebben gespeeld. Wat een trieste boel was dat. Die reden gewoon hun lijn ook al zat jij in de weg
. Codemasters blijft het beste voor AI (Grid/Grid Autosport/F1 serie), daar maakt de AI nog weleens een foutje en scheelt het per coureur hoe agressief ze pushen. Daarnaast delen ze weleens opzettelijk een tikkie uit als je asociaal ervoor gaat zitten,

[ Voor 46% gewijzigd door sdk1985 op 10-12-2014 17:51 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ik vraag me af waarom jij 2 verschillende soorten games met elkaar vergelijkt, TDU1 en TDU2 en ook de Crew zijn arcade race games, de Grid serie en F1 zijn meer simulatie race games.sdk1985 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 17:50:
Vraag me af of de AI bashers wel eens TDU 2 hebben gespeeld. Wat een trieste boel was dat. Die reden gewoon hun lijn ook al zat jij in de weg. Codemasters blijft het beste voor AI (Grid/Grid Autosport/F1 serie), daar maakt de AI nog weleens een foutje en scheelt het per coureur hoe agressief ze pushen. Daarnaast delen ze weleens opzettelijk een tikkie uit als je asociaal ervoor gaat zitten,
Grid 2 is trouwens een ramp wat besturing betreft, ik hou tijdens sommige races de auto's amper op de baan zoveel overstuur is er...gewoon niet leuk meer.
Nu je er zelf over begint, ik zag gisteren in een solo race een AI in de Crew tegen een tegenligger knallen....oeps foutje.
Onderlijnde stuk geef het antwoordWinkiller schreef op woensdag 10 december 2014 @ 18:58:
[...]
Ik vraag me af waarom jij 2 verschillende soorten games met elkaar vergelijkt, TDU1 en TDU2 en ook de Crew zijn arcade race games, de Grid serie en F1 zijn meer simulatie race games.
Grid 2 is trouwens een ramp wat besturing betreft, ik hou tijdens sommige races de auto's amper op de baan zoveel overstuur is er...gewoon niet leuk meer.
Nu je er zelf over begint, ik zag gisteren in een solo race een AI in de Crew tegen een tegenligger knallen....oeps foutje.Voor mij een geluk bij een ongeluk want ik won daardoor de race.
Verder had ik het ook niet over Grid2 maar over Grid en Grid Autosport. In Grid 2 had inderdaad elke auto overstuur, zelfs de 4WD en FWD. Autsport is weer een beetje terug naar de 'roots'.
Het punt was overigens meer dat Eden games (van TDU, die nu dus aan The Crew mee werken) er iig op vooruit zijn gegaan wat betreft AI.
[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 10-12-2014 19:46 ]
Okay, het is me nu duidelijk...The Crew PC is bij mij zojuist vastgelopen en nu ligt de server er ook uit.sdk1985 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:45:
[...]
Het punt was overigens meer dat Eden games (van TDU, die nu dus aan The Crew mee werken) er iig op vooruit zijn gegaan wat betreft AI.

Grid Autosport key only is gedaald naar 10 euro. Leuk vermaakt tijdens de downtime?
Had je gedacht, het kan nog goedkoper -> Grid Autosport 5,99 <-.sdk1985 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:18:
Grid Autosport key only is gedaald naar 10 euro. Leuk vermaakt tijdens de downtime?
Ik was er eerlijk gezegd na Grid 2 wel klaar mee, het reed voor geen meter terwijl ik Grid uit 2008 grijs heb gespeeld.
Zo nu maar eens kijken of The Crew weer online is....
Had precies hetzelfde. Heb Grid 2 nog geen 20 uur gespeeld. Autosport zit echter heel dicht op de eerste Grid, Alleen deze keer dus met een andere online modus (geld verdienen, de clean/niet clean uitroeptekens en online AI).
Iemand enig idee waarom ik mijn 10k crew bonus points niet ontvangen heb voor mijn pre order???
Ik heb wel de dodge ram, mustang en de bmw z4 gehad, maar ook geen mini en 10k crew points...
Ik heb wel de dodge ram, mustang en de bmw z4 gehad, maar ook geen mini en 10k crew points...
Is er een mogelijkheid om je rondetijd op te nemen in The Crew op circuits (bvb Laguna Seca)?
De "volwaardige" reviews zijn inmiddels binnen. De meeste reviewers zijn het er toch wel over eens (zoals verwacht) dat het hier een slechte game betreft. Jammer, want de game heeft op papier zeker wel potentie... Weer een deuk in het imago van Ubisoft.
Bron: http://www.metacritic.com/game/playstation-4/the-crew
[ Voor 11% gewijzigd door SparksNL op 11-12-2014 08:29 ]
Ja, probleem alleen is, 9 van de 10 reviews word door 1 persoontje gemaakt.SparksNL schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:29:
De "volwaardige" reviews zijn inmiddels binnen. De meeste reviewers zijn het er toch wel over eens (zoals verwacht) dat het hier een slechte game betreft. Jammer, want de game heeft op papier zeker wel potentie... Weer een deuk in het imago van Ubisoft.
Als dat gewoon iemand is die zuigt in arcade racen, dan frustreert ie zich, krijg je vanzelf lage reviews.
Ik vermoed dat een hoop mensen te hoge verwachting hebben van de besturing.
Dat imago is groot genoeg, dus na de deuken op Unity, kan dit kleine deukje er nog wel bij
Waarschijnlijk heeft Ubi te hoge verwachtingen geschept met deze game lijkt het daardoor zo tegen te vallen.
Hopelijk dat ubi alle ideeën die mensen aanleveren meeneemt in volgende patches
(Waar is mijn Ford F150 RAID SPEC?!?!)
Ik kan nog wel even doorgaan met vragen, maargoed
Owja, Ubi, start NFS World eens op, en kijk naar de gold/silver/bronze rewards na een race

En toch geeft de game mij persoonlijk een lekker gevoel tijdens het spelen, ondanks dat de besturing soms rete frustrerend is.SparksNL schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:29:
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Als 23 critics de game gemiddeld een 5,9 geven dan zegt dat toch wel degelijk iets over de kwaliteit van een game. Ik mag toch aannemen dat de meeste gamers (reviewers) toch wel vaker een arcade racing game gespeeld hebbenZen!th schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:18:
[...]
Ja, probleem alleen is, 9 van de 10 reviews word door 1 persoontje gemaakt.
Als dat gewoon iemand is die zuigt in arcade racen, dan frustreert ie zich, krijg je vanzelf lage reviews.
Ik vermoed dat een hoop mensen te hoge verwachting hebben van de besturing.
Dat is uiteindelijk het belangrijkste natuurlijkMaikel64 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:25:
[...]
En toch geeft de game mij persoonlijk een lekker gevoel tijdens het spelen, ondanks dat de besturing soms rete frustrerend is.
Ik heb de beta een halve dag gespeeld en ik vond de game persoonlijk(!) echt ontzettend slecht. Daarbij moet ik tevens vermelden dat ik geen enkele verwachting had van de game, ik had de game niet echt gevolgd.
De game loopt op bijna alle fronten achter op de concurrerende games. Zelfs GTAV vind ik persoonlijk beter en leuker tijdens het free-roamen / racen, al zou die vergelijking eigenlijk niet gemaakt kunnen worden.
[ Voor 29% gewijzigd door SparksNL op 11-12-2014 09:44 ]
eigenlijk begrijp ik het dus niet. Zo veel speel ik het spel niet, maar ik ben er toch al een aantal keer uitgegooid vanwege server issues. En als je dan gewoon stug op continue blijft klikken en na een veels te lang laadscherm weer in de game komt is niets aan de handWe are aware that some players are unable to access to game due to a Uplay issue. We are looking into it. Thank you for your understanding.
Ik snap echt niets van al deze negatieve geluiden en reviews. Persoonlijk vind ik het spel een enorm goeie vibe en uitstraling hebben, het free-roam cruisen met bv de raid spec door de woestijn. Of met je performance '67 shelby 500 lekker driften. Ik vind het allemaal erg leuk om te doen en de tijd vliegt voorbij als ik deze game speel!
Vanavond weer lekker cruisen, see you guys online
Vanavond weer lekker cruisen, see you guys online
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier om beta keys te gaan vragen. Mensen die ze hebben bieden ze (hopelijk) hier wel aan
Het is niet de bedoeling om hier om beta keys te gaan vragen. Mensen die ze hebben bieden ze (hopelijk) hier wel aan