Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
pc versie is 30,95 op pc via tweakers pricewatch. Ik heb via G2play de GOLD edition voor 57.
Game draait op 30 of 60fps op pc. console is locked @ 30.
Besteuring is vrij veel aan int e stellen. Je kutn de response wat sneller maken. Zodat als je stuur. De auto meteen stuurt. Verder is het vooral ff wennen. Ik hoop vooral dat de missies niet de grindie gaan voelen. En dat het lvl'en niet TE lang duurt. WEl jamemr dat je ook credits kunt kopen.
Game draait iets beter op nvidia dan AMD. Maar geen giga verschil. Vooral AA heeft een grote impact. Ik speel 4x MSAA alles ultra 1080P op een 970gtx OC icm een 4,5ghz 2600K. Draait eigenlijk altijd 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Ik heb hem ook gehaald @ G2A voor 41 dollar. Ben benieuwd! Lijkt me een erg gave game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-07 21:25

Pulpje1974

Gaming is a fulltime job.

Ben al lekker aan het spelen, Heb nog geen frame drops of vreemde dingen gezien. Ben nu lvl 7 en loopt best soepel.
Ik ben Kever13 in uplay dus als je me wil toevoegen ga je gang :)

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33
Staat er ergens op de doos als het een pre order met extra's is? Ik heb 'm net binnen van de wehkamp, maanden geleden al besteld ivm pre order bonus maar het lijkt wel de gewone versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:54
Hoop dat Ubisoft een beetje opschiet met die compensatie actie van Unity, kan ik the crew ook binnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:23

Pimmuz

Roar

Lol, heel de dag opzoek naar webshops met keys (o.a. hier aantal gepost) zijn ze allemaal Op :P
wat een justice... ehm iemand nog ergens een webshop met voorraad? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartallstar
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-06 14:07
2 uurtjes gespeeld nu, mn pctje vind het moeilijk 60 fps stabiel te houden (i5 4440 8GB ram asus gtx 970). Al wat settings naar beneden gehaald wat wel wat helpt..

Het sturen vind ik nog steeds 3x niks (xbox 360 controller) het reageert gewoon vreselijk slecht (ja heb alle stuur hulpmiddelen al uitgezet aka hardcore mode). Je kan niet normaal een bocht nemen zonder ongelofelijk te gaan zitten corrigeren.. Te irritant om het spel leuk te vinden, dit verpest het voor mij behoorlijk!

Toch blij dat hij gratis bij mn videokaart zat, anders had ik me bestolen gevoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
@ Pimmuz
Ik heb vandaag nog een key gekocht bij G2play en daar waren ze op voorraad. Er zijn heel veel key sites. En je kunt altijd nog bij Uplay Zelf terecht;)

@ Bartallstar
Ik heb hem op sport staan. En de stuur reactie maximaal. Dan is het best goed te doen. Hij begint meteen met sturen. Alleen het duurt even voordat het wiel helemaal 1 kant op staat. Dit is natuurlijk ook zo in een echte auto.
Verder heb ik ook een 970gtx en hier draait die prima. MSAAx4 alles max. Welke resolutie speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartallstar
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-06 14:07
j0ppie schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 19:02:

@ Bartallstar
Ik heb hem op sport staan. En de stuur reactie maximaal. Dan is het best goed te doen. Hij begint meteen met sturen. Alleen het duurt even voordat het wiel helemaal 1 kant op staat. Dit is natuurlijk ook zo in een echte auto.
Verder heb ik ook een 970gtx en hier draait die prima. MSAAx4 alles max. Welke resolutie speel je?
1920x1080 Ik heb alles nu op high staan zonder AA, nu blijft hij rond de 57-80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

@j0ppie,

Dankjewel dat wist ik gelukkig zelf ook was meer sarcastisch bedoeld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Is er al ergens een betrouwbare review?
Ik heb geen vertrouwen in ubisoft, dus kopen voor reviews uit zijn is niet verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
unfor schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 19:34:
Is er al ergens een betrouwbare review?
Ik heb geen vertrouwen in ubisoft, dus kopen voor reviews uit zijn is niet verstandig.
Inderdaad helaas nog niks kunnen vinden.
Na deze blog post (http://blog.ubi.com/the-crew-road-tested/) wacht ik toch echt minimaal 5 reviews af van de grote jongens.

GameSpot heeft gisteren bijvoorbeeld pas een versie ontvangen. Niet bepaald een embargo deze keer maar om nou te zeggen dat Ubisoft de reviewers genoeg tijd heeft gegeven voor release.. nee.

[ Voor 19% gewijzigd door RemyWD op 02-12-2014 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
RemyWD schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 19:42:
[...]
Inderdaad helaas nog niks kunnen vinden.
Na deze blog post (http://blog.ubi.com/the-crew-road-tested/) wacht ik toch echt minimaal 5 reviews af van de grote jongens.

GameSpot heeft gisteren bijvoorbeeld pas een versie ontvangen. Niet bepaald een embargo deze keer maar om nou te zeggen dat Ubisoft de reviewers genoeg tijd heeft gegeven voor release.. nee.
Dat heb ik namelijk ook gelezen, komt niet echt over als een bedrijf dat vertrouwen in zijn eigen game heeft.
Want als je weet dat je game fantastisch is, dan laat je de pers je game van te voren reviewen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
unfor schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 19:49:
[...]

Dat heb ik namelijk ook gelezen, komt niet echt over als een bedrijf dat vertrouwen in zijn eigen game heeft.
Want als je weet dat je game fantastisch is, dan laat je de pers je game van te voren reviewen.
Aan de ene kant ja, aan de andere kant nee.
Het is een Racing MMO, natuurlijk kun je de 'basics' (handling/cars/omgeving etc) reviewen in je uppie maar om het 'gevoel' van een Racing MMO te kunnen ervaren zal je toch echt met anderen moeten spelen (niet die mogelijke 5 reviewers van te voren).

With that said wacht ik elke Ubisoft game tegenwoordig lekker af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

himlims_ schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:48:
iemand die ook de beta(pc) gespeeld heeft? persoonlijk vind ik de game prachtig, en goed concept; maar car handling rond uit slecht.

hoe is dit verbeterd / aangepast tozv de beta??

//edit; alle hulpmiddeln sowiezo uitgeschakeld en met stuurtje
strider1007 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:36:De besturing doet me erg aan TDU2 denken, en da's geen compliment. Na wat stoeien met de instellingen valt er met de G25 prima te rijden, maar het blijft veel corrigeren, en zeker tijdens races/opdrachten is het lastig uit een slip weg te komen.
Bartallstar schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 18:56:Het sturen vind ik nog steeds 3x niks (xbox 360 controller) het reageert gewoon vreselijk slecht (ja heb alle stuur hulpmiddelen al uitgezet aka hardcore mode). Je kan niet normaal een bocht nemen zonder ongelofelijk te gaan zitten corrigeren..
hmmz, bedankt voor de toelichting. klinkt alsof er wel eea verbeterd is qua gameplay/input, maar nog wel ruimte voor verbetering. Twijfel sterk om game te halen; concept is erg tof en mogelijkheden best breed toepasbaar, maar .... vrees voor vergelijkbaar probleem als met TDU; onlogische of zelfs onjuiste wegligging en response op input van de gamer :X :F dat geeft meer irritatie dan plezier.

Inmiddels aardig wat race games (en sims) liggen, sommige raken wij zelden tot nooit meer aan. De (oude)games die nog wel gespeeld worden hebben een ding gemeen: er is een goede balans gevonden in de besturing en wegligging van het voertuig, die past bij de gameplay van het spel.

In mijn beleving bieden TDU / TheCrew veel mogelijkheden om de controls en opties na wens te configureren - voor zowel de pro als de casual gamer, maar wat ik ook probeerde ... de auto bleef onnatuurlijk reageren. Dat zou dan ook rede van uitstel geweest zijn, maar de reacties over dit onderwerp blijven tegenstrijdig. Nu zal er ook geen systeem zijn wat iedereen tevrede stelt, maar op gebied van stuurtje lijkt het nog niet optimaal.
overigens ook 360 controller geprobeerd, maar besturing komt dan nog niet in de buurt van GT/Drift/Grid etc.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 11:24

Gmount

Ecorunner lid

Net uit de game gegooid vanwege server issues...
daarvoor kon ik een poosje ook al geen missies meer doen vanwege dezelfde issue.

het zijn allemaal een beetje kleine dingetjes die toch afbreuk doen aan de game. net reed er een politieauto door me heen, sommige objecten lijken niet op de juiste plaats te staan, spiegels zijn grijs bij dashcam maar als je de auto in 3rd person ziet werken de spiegels wel 8)7

Bij het opstarten gaan bij mij eerst alle cores even naar 100% load, dan krijg ik ff zwart scherm en hoor ik wat geluid, dan pas komt het ubisoft logo met nog een keer het geluid dat erbij hoort. En als ik afsluit moet ik daarna nog handmatig een service stoppen omdat uplay anders denkt dat het spel nog draait |:(

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
Net even gespeeld, wat een game!! :P speel 60 FPS alles maxed en 5760x1080 heerlijk zijn wel wat server issues. maar verder leuk om te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Jim Sterling:

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 02-12-2014 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Goed, pc versie gekocht voor 30 euro, blijkt vehicles.dat corrupt te zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 09:06
Ik word nu ook iedere keer uit de servers gegooid. Ik heb al wel een paar pvp races kunnen rijden. Met 8 man een lange race rijden. Één keer zevende en twee keer tweede. Die races zijn best wel kicken. In de laatste race vochten we met vier man bijna de hele race om de tweede plaats. Op het laatste rechte stuk zou iemand me bijna nog voorbij maar ik kon er net voor blijven. De winnaar zijn auto was zo getuned dat niemand hem bij kon houden. Het is belangrijk dat je de bochten vroeg instuurt en overal waar het kan afsnijden, desnoods de lantaarnpalen en afvalbakken omver jagen en zoveel mogelijk snelheid behouden in de bocht. Dus niet hard in de remmen voor de bocht maar ook niet op hoge snelheid erin want dan kom je bijna altijd te wijd uit en vlieg je vaak aan het eind van de bocht ergens bij omhoog.

[ Voor 88% gewijzigd door Robolokotobo op 02-12-2014 21:51 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:12
darkkingll schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 21:29:
Goed, pc versie gekocht voor 30 euro, blijkt vehicles.dat corrupt te zijn. :(
waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34
Hoe zijn de reviews na een eerste avondje racen? De moeite waard, weinig veranderd of toch nog wel wat bugs die eerst opgelost moeten worden?

Ik kan maar weinig zinvols vinden over wat men van deze game vindt momenteel.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Zal wel weer een relletje worden op internet over de servers die overbelast raken en dat mensen daardoor niet kunnen spelen. Als je goed luistert hoor je in de verte de game reviewers en journalisten alweer hun beklag doen hahaha!

[ Voor 33% gewijzigd door Robolokotobo op 02-12-2014 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robolokotobo schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:06:
Zal wel weer een relletje worden over de servers die overbelast raken en dat mensen daardoor niet kunnen spelen.
Hele dag probleemloos op de ps4 gespeeld. Kreeg wel 1 dc, maar dat was rond 12:30 toen ik toch aan een lunch toe was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Misschien dat het op de consoles meevalt. Dat scheelt dan al een hoop voor Ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Loopt hier vreselijk soepel op de PC (i5-4460/GTX970). Enige probleem dat ik heb is dat het motorgeluid heel erg zacht is t.o.v. de rest. Heb het wel een beetje kunnen tweaken via het menu, maar het blijft behelpen omdat er geen aparte slider voor het motorgeluid is. Meer mensen hier last van? Verder zo stabiel als een huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
De hoofdvraag is of de handling nu verbeterd is want eerlijk gezegd in de beta trok het op de kl*ten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik vind dat er veel verbetert is ten opzichte van de beta. Minder bugs. En veel meer nuttige opties in het menu.
Vooral steur opties waardoor het sturen een stuk beter gaat. En 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperlamers
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-07 14:36

Jasperlamers

Carpe Diem!

Heb gisteravond in een ferarri 458 een hele poos rond lopen cruisen en wat me op viel is dat je heel snel begint te glijden met de auto ookal heeft hij een hoop downforce echt met 150 een flauwe bocht op de snelweg en je begint te glijden
Scifo83 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 23:12:
De hoofdvraag is of de handling nu verbeterd is want eerlijk gezegd in de beta trok het op de kl*ten.

. MacBook Pro 13"  iPad (2017)  iPhone XS  AirPods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasperlamers schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:17:
Heb gisteravond in een ferarri 458 een hele poos rond lopen cruisen en wat me op viel is dat je heel snel begint te glijden met de auto ookal heeft hij een hoop downforce echt met 150 een flauwe bocht op de snelweg en je begint te glijden
[...]
Zal wel zijn omdat je anders zonder upgrades 'klaar' bent. Vergeet niet dat het een MMO is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:04
Ik heb gisteren tussen het eten en sproten door even een uurtje gespeeld. eerste indruk is goed. Ik heb de beta niet gespeeld dus heb daarnaar geen referentie.

Ik speel met de xbox controller (heb wel een g25 maar een arcade racer als deze speelt net wat makkelijker weg zo) met manueel schakelen en de besturing vind ik vergelijkbaar met de NFS most wanted en andere arcade racers: zweverig, overstuurt maar wel goed te plaatsen als het nodig is.
2 grootste minputen tot nu toe: motorgeluid te zwak zoals al eerder genoemd en bij gebruik van nitro gaat de toerenteller naar max waardoor je geen idee hebt wanneer je moet opschakelen.

Gisteren ook een paar keer verbindingsproblemen gehad maar 2 keer op ok klikken en ik was er weer in.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 12:43
DIt topic gaat over de game, niet de aankoop ervan.

[ Voor 75% gewijzigd door Gropah op 03-12-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperlamers
  • Laatst online: 21-07 14:36

Jasperlamers

Carpe Diem!

Voor het cruise is een stuur echt relaxed. heb zelf een g27. Maar voor de story line kun je beter met je xbox controller/toetsenbord spelen.
GWBoes schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:26:
Ik heb gisteren tussen het eten en sproten door even een uurtje gespeeld. eerste indruk is goed. Ik heb de beta niet gespeeld dus heb daarnaar geen referentie.

Ik speel met de xbox controller (heb wel een g25 maar een arcade racer als deze speelt net wat makkelijker weg zo) met manueel schakelen en de besturing vind ik vergelijkbaar met de NFS most wanted en andere arcade racers: zweverig, overstuurt maar wel goed te plaatsen als het nodig is.
2 grootste minputen tot nu toe: motorgeluid te zwak zoals al eerder genoemd en bij gebruik van nitro gaat de toerenteller naar max waardoor je geen idee hebt wanneer je moet opschakelen.

Gisteren ook een paar keer verbindingsproblemen gehad maar 2 keer op ok klikken en ik was er weer in.

. MacBook Pro 13"  iPad (2017)  iPhone XS  AirPods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Ik speel zelf met de G27 maar vind het echt heerlijk spelen ook al is het een arcade racer. Ik heb wel zitten spelen met de confirguratie van de logitech profiler en de in game settings, om het sturen wat natuurlijker te krijgen, en de force feedback sterker te maken (de game zelf geeft echt een zachte FFB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Iemand ervaring met een stuurtje op de PS4? Het is eigenlijk maar 1 keuze die binnen budget zou vallen.. de trustmaster T80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:49

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 21:59:
Hoe zijn de reviews na een eerste avondje racen? De moeite waard, weinig veranderd of toch nog wel wat bugs die eerst opgelost moeten worden?

Ik kan maar weinig zinvols vinden over wat men van deze game vindt momenteel.
Na het spelen van de beta op de XB1 ben ik toch verrast nu ik dit spel op de Pc speel. Het loopt allemaal veel soepeler en het ziet er ook nog eens een stuk beter uit op de Pc. Gezien jouw hardware (ik las ergens dat je een nieuwe pc had gebouwd) zal het bij jouw zelfs nog iets beter lopen dan bij mij.

Ook de besturing (xbox 360 controller) is wat aangenamer op de Pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danield
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 18:27
Ik heb een logitech driving force gt, en het sturen vond ik minder goed als in de beta.
Verder geen problemen kon de hele avond inloggen.
Wie kan mij de instellingen sturen die jullie gebruiken ? Ik vind het te licht sturen.

Amd Ryzen 9 7900x Arctic II 360 A-RGB NZXT H7 Flow Zwart ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 Samsung 990 Pro 1TB Samsung 980 1TB MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X Be quiet! Dark Power Pro 11 850W 3 Arctic P14 PWM PST A-RGB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
1 grote irritatie: COPS.

Maakt niet uit in wat je rijd, (koenigsegg bijv.) je staat stil, trekt op, als een MALLE, maar nee .. die Crown Victoria copcars die blijven strak naast je rijden .. Bij de meeste games is dat zo, maar bij deze vind ik het verrekte irritant, omdat die cops een aardig potje kunnen sturen, en auto's hebben van 20ton in gewicht waardoor er ook geen zetje te geven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Zen!th schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:16:

Maakt niet uit in wat je rijd, (koenigsegg bijv.) je staat stil, trekt op, als een MALLE, maar nee .. die Crown Victoria copcars die blijven strak naast je rijden .. Bij de meeste games is dat zo, maar bij deze vind ik het verrekte irritant, omdat die cops een aardig potje kunnen sturen, en auto's hebben van 20ton in gewicht waardoor er ook geen zetje te geven is.
Ik deel je irritatie, ik heb de eerste ontsnap missie die je krijgt echt 10x over gedaan, omdat je niet wegkomt van die cops. Je kan ze inderdaad niet eraf beuken of zo. Hopelijk fixen ze dit nog een beetje dat je wel iets beter tegen ze kan vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Zen!th schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:16:

_O- Kom op zeg...het is een spel...zorg dat ze je niet raken en blijf proberen bij ze vandaan rijden. >:)
Volgens mij werkt het op tijd en niet op snelheid, als je maar blijft rijden raak je de Cops vanzelf kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Winkiller schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:30:
[...]

_O- Kom op zeg...het is een spel...zorg dat ze je niet raken en blijf proberen bij ze vandaan rijden. >:)
Volgens mij werkt het op tijd en niet op snelheid, als je maar blijft rijden raak je de Cops vanzelf kwijt.
Het is een spel, zeker .. Maar aangezien globaal chasen en gechased worden een redelijk deel van de game uitmaakt hadden ze dat wel wat beter mogen doen imo :) Iets meer rekening houden met welke spec jij zelf rijd, gecombineerd met waar de copjes meer rijden.

Net ook, reed in Street spec, zie een crown victoria, verander even snel naar mijn Dirt spec, en plop die cop verandert in een Ford F150 cop .. Als ze nou gewoon verschillende cops rond hadden rijden en opriepen welke er op dat moment nodig was en de snelheden een beetje reel hadden, vond ik t niet erg.

Helemaal raar dat het op tijd is .. Wat heb je daar aan? Viel me wel op dat ze na een tijdje opgeven (minuutje of 3-4) raar, ik zelf zou chasen tot 1 van beide total loss is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Zen!th schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:40:
[...]

Het is een spel, zeker .. Maar aangezien globaal chasen en gechased worden een redelijk deel van de game uitmaakt hadden ze dat wel wat beter mogen doen imo :) Iets meer rekening houden met welke spec jij zelf rijd, gecombineerd met waar de copjes meer rijden.

Net ook, reed in Street spec, zie een crown victoria, verander even snel naar mijn Dirt spec, en plop die cop verandert in een Ford F150 cop .. Als ze nou gewoon verschillende cops rond hadden rijden en opriepen welke er op dat moment nodig was en de snelheden een beetje reel hadden, vond ik t niet erg.

Helemaal raar dat het op tijd is .. Wat heb je daar aan? Viel me wel op dat ze na een tijdje opgeven (minuutje of 3-4) raar, ik zelf zou chasen tot 1 van beide total loss is :)
3-4 minuten zonder donuts is natuurlijk meer dan genoeg voor de dikke Amerikaanse agenten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Zen!th schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:40:
[...]
Haha...verdorie heb ik nu een spoiler gepost.. :? Als je het doorhebt is het een stuk makkelijker.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jertyrano
  • Laatst online: 07-04 11:35

Jertyrano

PSN: Jertyrano

Zijn er nog meer mensen die last hebben op de PS4 dat een deel van het HUD buiten beeld valt? Rechts valt bijvoorbeeld die telefoon gedeeltelijk weg, en links bijvoorbeeld de woorden boven de speed meter, ik heb geen idee wat daar staat? Ik heb geprobeerd de output resolutie aan te passen van de PS4, maar dat maakt verder niks uit. Op internet is ook niets te vinden, behalve 1 link op de ubisoft forums die ik niet mag openen omdat ik te weinig rechten zou hebben? Ik dacht misschien dat het te maken heeft met mijn monitor, want die heeft aan resolutie van 1980x1200 (volgensmij). Tijdens de beta had ik hier ook al last van...
Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/7lkrx8lh1/thecrew.jpg
Sorry dat hij gedraaid is, de site doet iets raars.. :(

En zijn er nog mensen die een crew willen vormen? Ik ken verder namelijk niemand die dit spel ook speelt, en in mijn eentje is nou precies waar dit spel niet voor bedoeld was. Ik speel vooral 's avonds, in het weekend vaak ook gewoon overdag. Ik ben ook van plan platina te halen hiervoor dusja, dan kan ik ook niet echt zonder een crew :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Kijk even of je bij je PS4 settings by audio&screen de border kan veranderen.
Waar je dus die 4 witte hoekjes ziet die je in je scherm moet passen, maak deze is enorm veel kleiner en probeer het dan weer.
Je resolutie verandert niet, als het goed is enkel je hud dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Winkiller schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:52:
[...]

Haha...verdorie heb ik nu een spoiler gepost.. :? Als je het doorhebt is het een stuk makkelijker.. ;)
Ehm :? Makkelijker wel, maar niet leuker :D Ik had gehoopt om de Need for Speed Most Wanted (de ouwe) carchases te kunnen herleven, uren met coppers achter je aan rond baggeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Ik vraag me eigenlijk af hoe het precies in elkaar steekt qua speelplezier, customizen en kosten. Voor 32 euro lijkt het me een mooie koop, zeker als ik alle mogelijkheden zie en de enorme map. Maar wellicht kunnen jullie me daar meer over vertellen.

In hoeverre is het mogelijk om zelf bijvoorbeeld je vering in te stellen? Of verschillende bandentypen met een ander gripniveau? Is het wel een dusdanig uitgebreid spel, of blijft het redelijk standaard... Verder, de races die je gaat rijden, is dat tegen échte mensen of ook tegen computergestuurde auto's? Dus kun je een soort van singeplayer in de multiplayer map spelen?

Mijn belangrijkste vraag is nog; heb je beschikking over alle content zonder micro transacties te hoeven doen? Krijg ik voor 32 euro bijvoorbeeld ook de kans om in een Ferrari of Lambo plaats te nemen?

Thanks alvast!

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubeuhh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 14:31
Zijn er hier nog mensen die last hebben met een crew aanmaken op de pc? Ik probeer nu al 2 dagen een crew te maken met mijn vriend, zowel dat ik invite als hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Laatst online: 09-09 06:57
rubeuhh schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:45:
Zijn er hier nog mensen die last hebben met een crew aanmaken op de pc? Ik probeer nu al 2 dagen een crew te maken met mijn vriend, zowel dat ik invite als hij.
Ubi forum staat er vol van, zelf op ps4 lukt het met moeite. Enige dat we krijgen is, zet je poorten open en kijk je firewall na. Alles al gedaan maar niets helpt. Beide vrienden van me hebben alle 2 open NAT en kunnen zelf niet bij mekaar joinen. Met mensen die gewoon rondrijden lukt het wel, maar vrienden zie je niet rijden op de baan, enkel op de map. De fout ligt bij hun, alles lukt buiten dat je het met vrienden probeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:13
Heeft iemand een idee hoe ik een beetje snel aan een snelle auto kom zonder Crew Credits te kopen? Ik ben inmiddels level 40, maar heb nog lang geen uitzicht op genoeg geld voor een hypercar (LaFerrari, Agera, Huayra, Aventador). Die auto's kosten met 30% korting minimaal 400.000 en ik heb zonder iets uitgegeven te hebben pas 225.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Pvp races doen en hoog eindigen.

Ik wil net voor het eerst vandaag even racen, janken ze de servers eruit tot acht uur vanwege een technisch probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:20
The Crew aangeschaft, gedownload en zat er net in. Onderhoud! |:(

Maar goed, lijkt me leuk. Zit al een tijdje uit te kijken naar deze game. Echter durf ik het nog niet aan om met een stuurtje te gaan rijden, ben bang dat het iets te arcade voor is. Daarom maar mijn PS3 controller aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Zojuist even mijn gold edition 8)7 opgestart en wat me vooral opviel waren de graphics en niet in beste zin. Intro gedeelte met de raptor liet ik de instellingen op default staan. daarna alles op ultra & 1680x1050 en was niet onder de indruk (60fps lock is wel fijn!).

xbox360 controller is nog aan het opladen dus even rijden met keyboard dat ging wel maar is zeker geen forza 5/horizon 2 dus hopelijk is daar nog wat aan af te stellen :)

Server ligt er nu uit maar eerste indruk is beetje magertjes... hopelijk brengt het online gedeelte & cruise in de freeroam wat beters.

Als je me toe wilt voegen in Uplay: Pimmuz

[ Voor 5% gewijzigd door Pimmuz op 03-12-2014 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
crew 30min onderhoud dikke prima hoor. Slechts 30min offline. Maarhet probleem. Ik kwam er halverwege een race van 1 uur achter dat de servers offline gingen. Bij checkpint 103/110 klapte de servers eruit. Ik hoop ZO dat ik die race niet op nieuw hoef te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 09:34
Zojuist ook aan the crew begonnen, voeg me toe op Ps4 aub, MutantX5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Kan er nog niet in ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchjoy
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
- Old news -

[ Voor 101% gewijzigd door Dutchjoy op 03-12-2014 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Laatst online: 22:20
Ubisoft forums

Error 503: Service Unavailable

XID: 1918420213
is kaput!

Naja.. af en toe dan :9

[ Voor 12% gewijzigd door R0y. op 03-12-2014 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dudes die op ps4 willen cooppen/ klooien: trapgat is mijn PSN. Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

j0ppie schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:43:
crew 30min onderhoud dikke prima hoor. Slechts 30min offline. Maarhet probleem. Ik kwam er halverwege een race van 1 uur achter dat de servers offline gingen. Bij checkpint 103/110 klapte de servers eruit. Ik hoop ZO dat ik die race niet op nieuw hoef te doen!
Lol. Heb het al meerdere malen gehad, maar dan gebeurde het hier vlakbij de finish. baal je wel effe.

Edit. je kan weer verder, de servers zijn weer online

[ Voor 5% gewijzigd door MisterJD op 03-12-2014 20:30 ]

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:12
uplay wil niet online komen klopt dat?

laat maar wil op mijn laptop wel...grrr kpn dns storing.

[ Voor 44% gewijzigd door Michel242186 op 03-12-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
Blijft hier op "loading saved data" hangen na het hoofdmenu, als ik zo op de steam community pagina kijk ben ik niet de enige :|

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

GWBoes schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:23:
Blijft hier op "loading saved data" hangen na het hoofdmenu, als ik zo op de steam community pagina kijk ben ik niet de enige :|
Kom er hier ook niet in op de ps4! :p

Gister had ik een magere indruk, na wat kutten met de stuur instellingen speelt het heerlijk arcady(ik ben niet zo van de sims). Nu is de indruk goed! Maar man wat is die map GROOOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
Hier hetzelfde verhaal en mijn broer 100km verderop had het ook, dus het ligt niet aan mijn verbinding denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Wat is jullie car lvl? Ik zit (nog maar) op 180. Kheb nu voor het eerst connectie problemen. Wat ik trouwens wel echt heel erg slecht vind. Is dat ik 2x een BSOD kreeg toen ik het spel opstarte. Terwijl ik daar echt nooit last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

j0ppie schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:03:
Wat is jullie car lvl? Ik zit (nog maar) op 180. Kheb nu voor het eerst connectie problemen. Wat ik trouwens wel echt heel erg slecht vind. Is dat ik 2x een BSOD kreeg toen ik het spel opstarte. Terwijl ik daar echt nooit last van heb.
Blue screen komt denk door je drivers, videokaart drivers, even update dus! Dat is wel vaker met nieuwe games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Even voor de mensen onder ons met de nieuwe nvidia kaarten. Ik ben er achter gekomen dat MSAA/TXAA veel veel zwaarder is dan Super sampeling. Raar maar waar. Dus ik raad jullie dan ook aan in nvidia control panel Super sampeling te activeren. :+

Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/wjbcxd.jpg

Vervolgens kun je ingame hogere resoluties kiezen als 1920x1080 (of wat je maxiamel res ook mag wezen)
Ik heb zelf een 1080P scherm. En speel de game nu op 2560x1440 met een 970gtx. Als ik de game op 1080P speel met 4x MSAA heb ik eigenlijk alleen framedrops in bosgebieden/offroad. Maar met SSAA 1440P Heb ik nooit meer framedrops. Terwijl de kwaliteit van anti aliasing net zo goed, zo niet beter is!
Eventueel kun je hiernaast nog FXAA draaien. Ik hou echter niet zo van FXAA. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Wow .. Zojuist met een maat een Race gedaan van 153 minuten ..
Hij:geen issues
Ik:lost connection with the server.

BATS hele race weg (voor mij alleen dan) :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik ben net level 20. En mijn car level is 317. Ik heb een Aston Martin V8 Vantage S gekocht en ik mocht hem net tunen vanwege het bereiken van level 20. Welke auto's rijden jullie in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik ben net level 20. En mijn car level is 317. Ik heb een Aston Martin V8 Vantage S gekocht en ik mocht hem net tunen vanwege het bereiken van level 20. Welke auto's rijden jullie in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
garriej schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:25:
[...]

Blue screen komt denk door je drivers, videokaart drivers, even update dus! Dat is wel vaker met nieuwe games.
Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd. Misschien heb ik toevallig andere software waarmee het conflecteerd. Zodra de game eenmaal is gestart heb ik nergens last van. (eventuele server problemen van ubisoft uiteraard daar gelaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
j0ppie schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:54:
[...]

Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd. Misschien heb ik toevallig andere software waarmee het conflecteerd. Zodra de game eenmaal is gestart heb ik nergens last van. (eventuele server problemen van ubisoft uiteraard daar gelaten)
Bij mij gaat alleen bij The Crew mijn CPU load zo hoog tijdens het opstarten van The Crew dat ie letterlijk alle processen laat hangen, geluid/netwerk (muziek/skype) doet ie niets meer mee voor een paar seconden, en dan daarna reconnect alles weer en loopt het smooth.

Misschien dat ie bij jou hetzelfde of net iets anders triggert waardoor er bluescreens ontstaan?
Hebje onboard geluid of een losse kaart? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Die pvp races zijn wel echt tof om te doen. Net een keer zevende, een keer vierde en een keer tweede geworden. Je kan botsingen ook uit zetten als je de race mag uitkiezen. Auto's veranderen dan in ghosts bij contact met andere racers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Zen!th schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:59:
[...]

Bij mij gaat alleen bij The Crew mijn CPU load zo hoog tijdens het opstarten van The Crew dat ie letterlijk alle processen laat hangen, geluid/netwerk (muziek/skype) doet ie niets meer mee voor een paar seconden, en dan daarna reconnect alles weer en loopt het smooth.

Misschien dat ie bij jou hetzelfde of net iets anders triggert waardoor er bluescreens ontstaan?
Hebje onboard geluid of een losse kaart? :)
Hier gebeurt volgensmij het zelfde. Alles hangt idd een tijdje en dan gaat alles door. Ik heb een externe soundblaster Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
Ik heb de 370Z in de verschillende specs getuned. De hoogste is level 692 voor de circuitveresie. Ik heb nog niets uitgegeven omdat ik nog steeds aan het sparen ben voor een Pagani Huayra. Morgen maar eens die factiemissies van een uur doen met een volle controller (vanmiddag viel m'n controller uit halverwege zo'n missie!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:54
Factiemissie van een uur... Is dat gewoon een race ? Wel erg lang en uur.

[ Voor 6% gewijzigd door Nol_NL op 04-12-2014 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik ben nu level 30 door skill tests te grinden. Mijn auto level is 536. En ik zag dat je van de uplay points die je krijgt door achievements te behalen de Dodge Viper SRT-10 kan kopen. Die heb ik nu ook in bezit in ruil voor 100 punten.

[ Voor 5% gewijzigd door Robolokotobo op 04-12-2014 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel360gt
  • Laatst online: 13-09 01:34
Laat ik mij hier ook maar eens melden :)

Inmiddels level 50 wat max level is en zwaar tegenvalt dat het zo vroeg komt. Verhaallijn in een kleine 22 uur uitgespeeld.

Maar ja nu begint het grootte plezier pas. Net als in TDU lekker rond cruise en online races doen.

Jullie vinden me voor een cruise of race op Uplay: daniel360gt of steam: Danger Close
Lijkt me leuk om wat te gaan knallen met elkaar!

Gr,
Daniel

*AMD Ryzen 7 5800X * Asus ROG Strix X570-E * MSI RTX 3080Ti * 32GB G.Skill Trident Z Neo * Corsair Hydro H115i * Corsair RM750x * Samsung 980 1TB * Phanteks Evolv X * Samsung 49" *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
RobvG schreef op donderdag 04 december 2014 @ 01:13:
Ik heb de 370Z in de verschillende specs getuned. De hoogste is level 692 voor de circuitveresie. Ik heb nog niets uitgegeven omdat ik nog steeds aan het sparen ben voor een Pagani Huayra. Morgen maar eens die factiemissies van een uur doen met een volle controller (vanmiddag viel m'n controller uit halverwege zo'n missie!)
Die Pagani heb ik een testrit in gemaakt. Machtige auto. Alleen het geluid al.
daniel360gt schreef op donderdag 04 december 2014 @ 02:20:
Laat ik mij hier ook maar eens melden :)

Inmiddels level 50 wat max level is en zwaar tegenvalt dat het zo vroeg komt. Verhaallijn in een kleine 22 uur uitgespeeld.

Maar ja nu begint het grootte plezier pas. Net als in TDU lekker rond cruise en online races doen.

Jullie vinden me voor een cruise of race op Uplay: daniel360gt of steam: Danger Close

Gr,
Daniel
Welke auto rijdt je nu mee?

[ Voor 35% gewijzigd door Robolokotobo op 04-12-2014 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
Ik ook! Wat een wagen! Daarom!

[ Voor 168% gewijzigd door RobvG op 04-12-2014 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Gisteren begonnen met deze game, en de 370Z genomen.

Erg toffe game, en de besturing is naar mijn idee flink verbeterd.

Iemand nog tips? ik speel op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
[b][message=43347972,noline]

Gr,
Daniel
Heey goed plan, mijn ign is Nightcrowy voor Uplay en voor steam Nightcrow 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zen!th schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:53:
Wow .. Zojuist met een maat een Race gedaan van 153 minuten ..
Hij:geen issues
Ik:lost connection with the server.

BATS hele race weg (voor mij alleen dan) :@
Dat is wel erg zonde, vooral van de +- 30k exp per uur die je er voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Waar vind ik zo'n lange race, lijkt me erg leuk om te doen. De laatste keer dat ik zo'n lange race had was in GT op de ps2.. :P

Gister gestopt toen ik naar New York moest rijden, ik kijk nu al uit naar de rit <3 en naar de Focus RS die daar te kopen is..

[ Voor 33% gewijzigd door garriej op 04-12-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garriej schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:25:
Waar vind ik zo'n lange race, lijkt me erg leuk om te doen. De laatste keer dat ik zo'n lange race had was in GT op de ps2.. :P

Gister gestopt toen ik naar New York moest rijden, ik kijk nu al uit naar de rit <3 en naar de Focus RS die daar te kopen is..
Faction missies zijn zo lang, anderen die gelijksoortig zijn heb ik nog niet gevonden. starten elke 2,5 uur volgens mij (iig beperkt) tenzij je solo gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Nol_NL schreef op donderdag 04 december 2014 @ 01:32:
Factiemissie van een uur... Is dat gewoon een race ? Wel erg lang en uur.
2.5h .. En ik was mijn hele race kwijt naderhand :)
Dus duurt voor mij wel even voor ik opnieuw zo'n race doe .. Vooral omdat ik op minuutje 80-90 al vrij nodig een plasje moest doen :X Het was dus finishen en naar beneden rennen om druk af te bouwen :)

uplay: enVVyy voor de mensen die samen willen cruisen/racen

[ Voor 6% gewijzigd door Zen!th op 04-12-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel360gt
  • Laatst online: 13-09 01:34
Meestal de Ferrari die bij de season pass zat. De Mclaren als circuitauto.

*AMD Ryzen 7 5800X * Asus ROG Strix X570-E * MSI RTX 3080Ti * 32GB G.Skill Trident Z Neo * Corsair Hydro H115i * Corsair RM750x * Samsung 980 1TB * Phanteks Evolv X * Samsung 49" *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Als je de factiemissie solo doet kun je hem toch gewoon op pauze zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Klopt, maar ik deed em niet solo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Ik vind nooit mensen als ik coop doe. :(
Wat gebeurt er trouwens als je met iemand wilt racen terwil het lvl verschil erg groot is?

[ Voor 53% gewijzigd door j0ppie op 04-12-2014 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:36
Even een ervarinkje delen:

Wow, wat VIND IK dit een bizar mooie game.

Net van het noord-oostelijke puntje `(Crown of Maine) naar het zuidwestelijke puntje (bijna dan, Malibu Beach) gereden. De GPS noemt dit 140 km. Ford Mustang 2011, gemiddeld zo rond de 150, uitschieters naar 280 ( bergafwaarts) en af en toe even stilstaan bij zo'n landmark icoontje ( toch weer 2.000 dollar)... Een vol uur gereden. En dat was een geweldig uur.

Keer op keer valt je de mond open van verbazing. Vertrokken in de nacht. Ook op snelheid zie je de andere spelers mooi op tijd, en 'snachts is het rustiger op de weg... Je rijdt naar het westen, dus de zon komt achter je op, zonde dat je dat niet in je spiegels ziet, maar goed. Prachtige vergezichten als je de bergen in rijdt, met de gouden zonsopkomst die ze verlicht.. Door Death Valley heen, en de skyline van Las Vegas zien opduiken is bijna ontroerend. De detaillering is magnifiek. Nooit een keer het gevoel gehad dat je dat gebouw of dat huis al eerder gezien hebt. De scale van dit spel is geweldig. Uiteindelijk bij Charlie Harper voor de deur gestopt in Malibu Beach, net buiten Los Angeles.

M'n G25 werkt lekker. Gisteren de slider 'highest' ontdekt, waarmee je de stuur-uitslag kunt instellen, nog wat zitten tweaken, en nee, het is niet perfekt. Maar wel dik voldoende voor een game als dit. Geen absolute sim, maar ook niet 100% arcade. Ik kan de mix wel waarderen. H-shifter met auto-clutch werkt lekker, hoewel het tussen-gas van mij niet had gehoeven.

Ik vond het free-roamen in TDU2 het leukst om te doen, en ik vind wat dat betreft dit een geweldige opvolger. Veel, en dan bedoel ik ook VEEL gedetailleerder, veel afwisselender en veel groter. De story line zal me waarschijnlijk niet boeien en zal gebruikt worden om centjes te verdienen zodat je je mooier blik kunt veroorloven.

Perfekt? Nee, uiteraard niet. Maar een paar dagen na de realease een uur rijden, welgeteld 1 keer een ai-auto in het niets zien verdwijnen, een paar keer overstekend wild zien oplossen in het niets, en verder niet een bug meegemaakt vind ik een compliment waard. Ik heb wel anders meegemaakt...

Dit gaat errug veel vrije tijd kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vekie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-07 12:46
Kan je meerdere controllerd gebruiken in het spel? Ik rij namelijk met men g27als stuur en ik gebruik mijn fanatec clubsport pedalen, bij sommige games werkt dit spijtig genoeg niet en ik zou graag weten of het hier wel werkt of niet voor ik dit spel koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik heb gisteren geprobeerd en volgende conclusie getrokken;

Als je een Stuur aan je PS4 heb zitten, en je gebruikt de PS4 controller tegelijk dan tellen de '' stuur '' settings niet, en zijn het eigelijk 2 controllers, waarmee je beide kan besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
Per landmark krijg je 2.000 bucks. Er zitten 200 landmarks in de game, goed voor 400.000 bucks, voor hij of zij die snel geld wil verdienen. Ik was net in een uur 200.000 bucks rijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jertyrano
  • Laatst online: 07-04 11:35

Jertyrano

PSN: Jertyrano

Bron schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:16:
Kijk even of je bij je PS4 settings by audio&screen de border kan veranderen.
Waar je dus die 4 witte hoekjes ziet die je in je scherm moet passen, maak deze is enorm veel kleiner en probeer het dan weer.
Je resolutie verandert niet, als het goed is enkel je hud dan.
Dat wilde ik net gaan aanpassen, alleen toen ik net the crew opstartte was de HUD ineens wel geheel in beeld. Geen idee hoe, want ik heb niks veranderd, maar ik ben blij :)

Edit: Net nadat ik van het playstation hoofdmenu weer teruggin naar the crew bleek de HUD echter weer terug te zijn gesprongen... Toen heb ik maar alsnog geprobeerd die border aan te passen, maar helaas had dat geen effect. Ik ga maar een ticket sturen, kijken wat ze zeggen.

[ Voor 20% gewijzigd door Jertyrano op 04-12-2014 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze week The Crew aangeschaft maar kon vanaf het begin niet spelen met mijn 360 controller omdat de wagen naar rechts bleef sturen.
Calibratie werkt niet, maar als ik mijn steering linearity helemaal naar links zet dan blijf ik een rechte lijn rijden.
Vandaag een nieuwe controller aangeschaft maar hetzelfde probleem blijft :/

Iemand die toevallig een oplossing weet?
Ik weiger het te spelen met enkel toetsenbord namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
Kun je niet een kleine deadzone instellen? Mijn 360 controller staat ook iets scheef waardoor hij in sommige programmas constant naar links wil, in the crew echter geen last.

Probeer anders ook eens al je randapparatuur los te koppelen, hier verstoren de tekentablet en 3d muis ook regelmatig de boel.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

X360 controller drivers opnieuw installeren kan misschien ook uitkomst bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles afgekoppeld, drivers opnieuw geïnstalleerd en het werkt :D bedankt voor de hulp!
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier om beta keys te gaan vragen. Mensen die ze hebben bieden ze (hopelijk) hier wel aan