Zonder enige verwachting de beta getest vandaag en ineens was het 2,5 uur verder. Op de lage texturekwaliteit na (PS4) na heeft het spel me best wel verrast. Zie me dit spel nog niet gelijk bij release kopen, maar ik ken zat gamers in mijn omgeving die dit spel top gaan vinden. Iets meer voor de casual gamer met weinig vergelijkingsmateriaal, maar iig veeeel beter dan Fuel
Gewoon om ff lekker te raggen. En een hoog NFS gehalte zoals al eerder genoemd.
Een beta key gekregen en gelijk maar eens uitgeprobeerd. Game is niet aan mij besteed na de eerste indruk. Wat al vaker geopperd werd: de bestuuring voelt gewoon in de basis niet lekker. De graphics zijn ondermaats en het voelde zo extreem arcade. Het verhaal was ook zoo intens slecht. Typisch en clichematig Amerikaans, 13 in een dozijn 'racegame / racefilm' verhaaltjes. Allemaal stoere jongenspraat via de radio. Ik vond het echt meer een spel voor pubers die af en toe casual willen arcaderacen.
Het idee van een open wereld racegame is op zich wel leuk, maar ik vond het racen in GTA (als subgame) beter uitgewerkt.
Het idee van een open wereld racegame is op zich wel leuk, maar ik vond het racen in GTA (als subgame) beter uitgewerkt.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Alleen zijn de ontwikkelaars frans en is de uitgever ook frans
.
De pc build was 6 maanden oud dus zal waarschijnlijk op de console ook wel een oude build zijn. Ze testen waarschijnlijk vooral de server infrastructuur (zie de scope van de beta) en evt feedback.
Als pc gamer zie ik The Crew nog wel zitten en vindt ik het jammer dat hij is uitgesteld. De laatste jaren was er voor mij gewoon niet zo veel qua race games.
Ik was heel blij toen Codemasters met F1 2010 kwam maar uiteindelijk heb ik die game 9 uur gespeeld. F1 2011 heb ik nog gekocht omdat er een co-op campaign in zat. Omdat het lastig is een hele middag f1 races te gaan spelen is ook dat beperkt tot 28 spel uren (aldus steam).
Codemasters gaat voor mij ook verkeerd met de Dirt serie. Ik heb altijd veel plezier gehad met de Colin Mcrae reeks. Maar Dirt 2 vond ik gewoon niet leuk meer (korte stages, veel te veel usa buggy onzin).
Grid vond ik ook geweldig maar miste multiplayer AI. In Grid 2 zat wel multiplayer AI maar ging elke auto ineens belachelijk oversturen. Grid autosport moet ik nog eens proberen...
De NFS reeks heb ik vroeger onwijs veel gespeeld (porsche unleashed, hot pursuit 1/2, underground 1/2, most wanted, etc) maar de nieuwste delen wisten mij ook niet te bekoren. Denk aan Shift en Shift 2, Most Wanted 2012 en The Run.
Test Drive Unlimited 2 heb ik wel veel plezier aan beleefd (154 uur). Dat kwam met name door het club element waarbij je samen dingen kon ondernemen. Waaronder co-op estafette races en de mode waarbij je 10-50meter afstand van elkaar moet houden. Maar de single player van die game is dramatisch slecht en is niet online te doen. Je moet eerst door een grind van 20+ uur heen voor je leuke auto's hebt om online iets te doen.
In The Crew viel mij op dat je direct met je vrienden aan de slag kunt. Elke missie op de map is samen te starten. Hoe de uiteindelijke handling wordt is nog even afwachten maar ik kwam elke bocht eigenlijk wel rond. De PC beta heb ik volledig met keyboard gespeeld (wat dus in TDU2 geen optie is) en had vrijwel overal gold
.
@NaWaNFounded in 2007 by seasoned veterans from the games industry, Ivory Tower is a development studio based in Lyon (France), committed to designing new gaming experiences. The team has brought their creative vision and technical expertise to a variety of widely acclaimed franchises, including Need for Speed™, V-Rally and Test Drive® Unlimited.
De pc build was 6 maanden oud dus zal waarschijnlijk op de console ook wel een oude build zijn. Ze testen waarschijnlijk vooral de server infrastructuur (zie de scope van de beta) en evt feedback.
Als pc gamer zie ik The Crew nog wel zitten en vindt ik het jammer dat hij is uitgesteld. De laatste jaren was er voor mij gewoon niet zo veel qua race games.
Ik was heel blij toen Codemasters met F1 2010 kwam maar uiteindelijk heb ik die game 9 uur gespeeld. F1 2011 heb ik nog gekocht omdat er een co-op campaign in zat. Omdat het lastig is een hele middag f1 races te gaan spelen is ook dat beperkt tot 28 spel uren (aldus steam).
Codemasters gaat voor mij ook verkeerd met de Dirt serie. Ik heb altijd veel plezier gehad met de Colin Mcrae reeks. Maar Dirt 2 vond ik gewoon niet leuk meer (korte stages, veel te veel usa buggy onzin).
Grid vond ik ook geweldig maar miste multiplayer AI. In Grid 2 zat wel multiplayer AI maar ging elke auto ineens belachelijk oversturen. Grid autosport moet ik nog eens proberen...
De NFS reeks heb ik vroeger onwijs veel gespeeld (porsche unleashed, hot pursuit 1/2, underground 1/2, most wanted, etc) maar de nieuwste delen wisten mij ook niet te bekoren. Denk aan Shift en Shift 2, Most Wanted 2012 en The Run.
Test Drive Unlimited 2 heb ik wel veel plezier aan beleefd (154 uur). Dat kwam met name door het club element waarbij je samen dingen kon ondernemen. Waaronder co-op estafette races en de mode waarbij je 10-50meter afstand van elkaar moet houden. Maar de single player van die game is dramatisch slecht en is niet online te doen. Je moet eerst door een grind van 20+ uur heen voor je leuke auto's hebt om online iets te doen.
In The Crew viel mij op dat je direct met je vrienden aan de slag kunt. Elke missie op de map is samen te starten. Hoe de uiteindelijke handling wordt is nog even afwachten maar ik kwam elke bocht eigenlijk wel rond. De PC beta heb ik volledig met keyboard gespeeld (wat dus in TDU2 geen optie is) en had vrijwel overal gold
[ Voor 204% gewijzigd door sdk1985 op 11-11-2014 15:30 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Verwijderd
Ola,
2 december komt The Crew dan eindelijk uit. Ik vroeg me af of er mensen zijn die ook de 'Golden Plates' (zie website: http://thecrew-game.ubi.c...l/golden-plate/index.aspx) verzamelen?
Inmiddels heb ik 10 golden plates en de invididuele rewards heb ik unlocked. Alleen ik moet de crew rewards nog unlocken, hiervoor moet ik alleen met vrienden op FB connecten.
Zijn er hier mensen op FB die mij als vrienden willen toevoegen zodat we de rewards kunnen unlocken?
Let me know, dan stuur ik PM-tje met mijn FB account.
2 december komt The Crew dan eindelijk uit. Ik vroeg me af of er mensen zijn die ook de 'Golden Plates' (zie website: http://thecrew-game.ubi.c...l/golden-plate/index.aspx) verzamelen?
Inmiddels heb ik 10 golden plates en de invididuele rewards heb ik unlocked. Alleen ik moet de crew rewards nog unlocken, hiervoor moet ik alleen met vrienden op FB connecten.
Zijn er hier mensen op FB die mij als vrienden willen toevoegen zodat we de rewards kunnen unlocken?
Let me know, dan stuur ik PM-tje met mijn FB account.
@red rork heb je pm gestuurd.
Nog meer mensen die me willen toevoegen wil de crew plates ook nog halen.
pm me ff
Nog meer mensen die me willen toevoegen wil de crew plates ook nog halen.
pm me ff
[ Voor 4% gewijzigd door NoFearWizz op 11-11-2014 17:08 ]
Zozo weer van die rewards die je alleen met een FB account kan halen, dan ga ik toch echt twijfelen of ik dit spel wel wil.. nah of gewoon een paar rewards minder..
Intussen heb ik zojuist m'n PS4 voorzien van update 2.02 en doet opeens The Crew het niet meer..
Ik krijg de error (CE-34878-0), meer mensen dit probleem? Als opties om na te kijken of er een update beschikbaar is voor zowel de game als de PS4, echter zijn die nu voorzien van de laatste softwareupdate.
grtz
Intussen heb ik zojuist m'n PS4 voorzien van update 2.02 en doet opeens The Crew het niet meer..
Ik krijg de error (CE-34878-0), meer mensen dit probleem? Als opties om na te kijken of er een update beschikbaar is voor zowel de game als de PS4, echter zijn die nu voorzien van de laatste softwareupdate.
grtz
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Beta was geldig tot gisteren.mr_zippey schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:38:
Zozo weer van die rewards die je alleen met een FB account kan halen, dan ga ik toch echt twijfelen of ik dit spel wel wil.. nah of gewoon een paar rewards minder..
grtz
Nickname does not reflect reality
Haha, natuurlijk wat stom van mij

Thanx
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Verwijderd
Pff ik ben echt aan het twijfelen wat ik zou doen, pre-order laten staan of cancellen?
Ik lees veel te uitlopende berichten
ofwel kraken mensen het spel af omwille van graphics en bestuuring, en andere mensen zijn enthousiast van hoe het spel uiteindelijk is en dat is een open wereld race plezier met mogelijkheden. Die mensen laten het misschien grafische minpunt en bestuuring achterwege. Ook al hoor ik hier en daar dat de besturing toch beter word naar mate uw level en wagen waarmee je rijd. Maar of dit zich doortrekt tot de high-end wagens????
Ik weet het gewoon niet meer
ik hoopte zo hard at mensen enthousiast zouden zijn na deze beta en dat er gesproken zou worden over een globale verbetering ten opzicht van vorige beta.
Ik lees veel te uitlopende berichten
Ik weet het gewoon niet meer
Ik heb de pre-order gecancelled op basis van mijn ervaringen met de Beta. Echter, het kan zijn dat we met een oude versie getest hebben dus ik wacht liever de reviews even af voordat ik er geld aan uitgeef.Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:32:
Pff ik ben echt aan het twijfelen wat ik zou doen, pre-order laten staan of cancellen?
Ik lees veel te uitlopende berichtenofwel kraken mensen het spel af omwille van graphics en bestuuring, en andere mensen zijn enthousiast van hoe het spel uiteindelijk is en dat is een open wereld race plezier met mogelijkheden. Die mensen laten het misschien grafische minpunt en bestuuring achterwege. Ook al hoor ik hier en daar dat de besturing toch beter word naar mate uw level en wagen waarmee je rijd. Maar of dit zich doortrekt tot de high-end wagens????
Ik weet het gewoon niet meerik hoopte zo hard at mensen enthousiast zouden zijn na deze beta en dat er gesproken zou worden over een globale verbetering ten opzicht van vorige beta.
Zijn de reviews goed kan ik hem altijd nog kopen. Enige nadeel is dat ik niet de Pre-order bonus heb, maar hoe erg is dat eigenlijk. Je krijgt een Mini - dikke kans dat ik die überhaupt niet rij in het spel. De overige dingen ben ik al vergeten. Het is niet dat je door de pre-order te cancellen en hem later te kopen ineens een hele andere spelervaring hebt.
Weegt bij mij niet op tegen 60-70 euro uitgeven aan een spel wat de potentie heeft binnen enkele uren in de kast te verdwijnen. Kortom, cancellen en eventueel kopen na de reacties enkele dagen na de release!
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch
Geen idee wanneer de reviews komen, maar zolang de game nog niet unlocked is, kan een pre-order versie worden aangeschaft.
Ik wacht het ook even af, maar verwacht eigenlijk weinig veranderingen. Bij Test Drive (het The Crew team heeft daar bijvoorbeeld ook aan gewerkt) waren er ook weinig veranderingen en duurde het echt maanden voor de benodigde verbeteringen werden doorgevoerd.
Ik wacht het ook even af, maar verwacht eigenlijk weinig veranderingen. Bij Test Drive (het The Crew team heeft daar bijvoorbeeld ook aan gewerkt) waren er ook weinig veranderingen en duurde het echt maanden voor de benodigde verbeteringen werden doorgevoerd.
Dat voorspelt niet veel goedsMartinspire schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:06:
Misschien is het inmiddels wel tijd om alleen nog te melden wie hem wel gaat kopen, de slechte besturing en dat andere geneuzel weet ik nu wel. 
Laten we optimistisch blijven en hopen op verbetering ten opzichte van de Beta, de game heeft beslist potentie in mijn ogen.
Ondanks de ervaring met de besturing van de Beta werd het naar mate ik level 10 werd steeds wat beter en ik heb erg leuke dingen gezien en gedaan. Mede daardoor ben ik nieuwschierig wat er nog meer te zien en te doen zal zijn op de map, online en offline.
Online heb ik bar weinig gedaan tijdens de beta, volgens mij maar 1x een straatrace die uitliep op een ramp door de besturing maar toch nog nipt door mij gewonnen werd.
Ik denk dat ik ondanks wat puntjes van kritiek wel de stap tot kopen ga nemen, ik ben nieuwsgierig geworden.
Laten we optimistisch blijven en hopen op verbetering ten opzichte van de Beta, de game heeft beslist potentie in mijn ogen.
Ondanks de ervaring met de besturing van de Beta werd het naar mate ik level 10 werd steeds wat beter en ik heb erg leuke dingen gezien en gedaan. Mede daardoor ben ik nieuwschierig wat er nog meer te zien en te doen zal zijn op de map, online en offline.
Online heb ik bar weinig gedaan tijdens de beta, volgens mij maar 1x een straatrace die uitliep op een ramp door de besturing maar toch nog nipt door mij gewonnen werd.
Ik denk dat ik ondanks wat puntjes van kritiek wel de stap tot kopen ga nemen, ik ben nieuwsgierig geworden.
Absoluut mee eens!Winkiller schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:25:
Hou ons op de hoogte, want wellicht ren ik dan snel naar de winkel om het spel alsnog te kopenWinkiller schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:25:
Tja het blijft een Ubisoft game hé.. Dat is de laatste tijd niet echt een garantie voor een kwalitatief goede game.. Ze worden flink gehyped en vervolgens zit je met een waardeloos spel.. Watchdogs al vergeten?
De beta viel niet helemaal tegen, maar ik had toch hogere verwachtingen.. Denk dat ik 'm wel wil spelen maar wacht toch echt wel even tot hij uit is en zie dan wat ze ervan gemaakt hebben..
De beta viel niet helemaal tegen, maar ik had toch hogere verwachtingen.. Denk dat ik 'm wel wil spelen maar wacht toch echt wel even tot hij uit is en zie dan wat ze ervan gemaakt hebben..
Ach, een goede besturing is natuurlijk een dikke pre, maar toen TDU2 uitkwam was vrijwel iedereen het er over eens dat het minder was ( qua besturing ) dan TDU1, en toch heb ik er héél veel uurtjes in doorgebracht.
Zal hiermee ook ongetwijfeld gaan gebeuren.
Zal hiermee ook ongetwijfeld gaan gebeuren.
Heb veel plezier gehad aan de PC beta's, ondanks alle kritieken over de besturing. Vond het zelf in het begin ook erg vervelend spelen, maar de besturing wende wel na een aantal uur en ik vond het op een gegeven moment zelfs wel erg lekker rijden. Arcade, maar toch wordt goed rijden in races wel beloond en je hebt wel het gevoel dat je de auto zelf in de hand hebt (wat ik bijvoorbeeld in de nieuwere Need for Speeds en Burnout veel minder heb, lijkt het alsof de computer je auto erg veel meehelpt). Dus de pre-order is geplaatst...
Grootste kritieken die ik zie gaan over de graphics en de besturing, maar voor mij is de grootste punt van kritiek de season pass, wat echt de grootste onzin is. Microtransactions kan ik ergens nog begrijpen (devs gaven aan zo voor de servers te willen betalen).
Grootste kritieken die ik zie gaan over de graphics en de besturing, maar voor mij is de grootste punt van kritiek de season pass, wat echt de grootste onzin is. Microtransactions kan ik ergens nog begrijpen (devs gaven aan zo voor de servers te willen betalen).
[ Voor 5% gewijzigd door dezze op 19-11-2014 17:04 ]
De binnenspiegel is ook zo'n grafisch hoogstandje
39
Het is een beta heren waar zover ik weet de grafische instel mogelijkheden zo goed als uitgeschakeld zijn.
Wacht op het volledige spel en dan zullen we het zien
Wacht op het volledige spel en dan zullen we het zien
Haha...ik keek hier ook al om deze reden, ik ben hem ook nog niet tegen gekomen..Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:26:
Heeft iemand hier al de open beta gespot?
Ze zijn bij ubisoft blijkbaar ook op de hoogte..
(For Xbox One players: we're aware the Open Beta is not currently available on the Microsoft Store. We are looking into this issue and will fix it as soon as possible )
http://forums.ubi.com/sho...59373-Open-Beta-Downloads
[ Voor 38% gewijzigd door Winkiller op 25-11-2014 11:51 ]
Ik heb de beta opnieuw kunnen downloaden en is nu voor mij speelbaar.
Ik kon hem vinden via de zoek optie in de winkel, zoek op Beta en hij verschijnt.
Ik kon hem vinden via de zoek optie in de winkel, zoek op Beta en hij verschijnt.
Zoals de topic warning verteld is dit hier niet toegestaan]
[ Voor 75% gewijzigd door Gropah op 25-11-2014 22:04 ]
Ik heb verschillende sites gecheckt om de Gold editie zo goedkoop mogelijk te krijgen, maar ik was benieuwd waar jullie hem hebben gekocht? Goedkoopste is rond de 50 euro voor Gold edition
Gta heeft ook een besturing verre weg van realistisch merk ik al jaren. Toch heb ik daar totaal geen last van. Sterker nog ik vind het wel iets hebben , zeker de laatste...
De besturing voelt goed aan en wat je wilt doen lukt ook bijna altijd.
In die setting vind ik het heerlijk.
Hopelijk krijg je bij de crew datzelfde idee of gevoel. Niets zo teleurstellend als er dingen tijdens het rijden gebeuren waarvan je zegt "huh.... Dit was niet de bedoeling" x100
De besturing voelt goed aan en wat je wilt doen lukt ook bijna altijd.
In die setting vind ik het heerlijk.
Hopelijk krijg je bij de crew datzelfde idee of gevoel. Niets zo teleurstellend als er dingen tijdens het rijden gebeuren waarvan je zegt "huh.... Dit was niet de bedoeling" x100
System info: Abit KG7-Raid, AMD Athlon XP 1800+@1900+, 512 Mb DDR ram, Radeon 8500LE, 2x40Gb Maxtor 7.2k + 1x 100Gb Maxtor 5.4k, 24x Plextor CdWiter, 16x Pioneer DVD, 3.5" Floppy, SB Audigy, 10/100 noname network, Iiyama Vision Master 450
Verwijderd
Uiteraard, anders zou het er niet staan.Pegasus81 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:32:
Bart Smit heeft hem nu op voorraad:
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/ps4-the-crew
Zou dat kloppen?
Wel grappig, Ubisoft heeft naar buiten gecommuniceerd "Hecht niet teveel waarde aan de eerste reviews, het is een proces."
Volgens mij gaat dit een Unity'tje worden.
The crew is nu te preloaden op uplay als je hem via uplay gekocht heb
Ik zit nog steeds heel erg te twijfelen wel of geen pre order.. Concept met tuning lijkt me gaaf, maar lees veel negativiteit toch over de besturing en de graphics
Heb hem net binnen gekregen. Game staat op twee discs. Nu aan het installeren. ik denk alleen nog niet speelbaar.
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Verwijderd
Maandag 12:00 GMT+1 unlocked hijRobolokotobo schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 15:56:
Heb hem net binnen gekregen. Game staat op twee discs. Nu aan het installeren. ik denk alleen nog niet speelbaar.
Speelbaar voor journalisten + mensen zoals jij en ik die hem op disk hebben.
Dinsdag 00:00 GMT+1 zou hij 'echt' speelbaar zijn
Das best wel vet dat we er eerder mee aan de slag kunnen. Hoe laat is dat maandag?
Hmm, net even gebeld met bart smit (koopzondag)
Mijn vraag; Hebben jullie the crew al?
Medewerkster: Nee die mogen wij pas verkopen op 2 december.
Ik; Op jullie website vermelden jullie vandaag besteld, maandag in huis.
http://www.bartsmit.com/n...laystation-4/ps4-the-crew
Medewerkster: dat klopt, vanaf maandag mogen wij hem pas verkopen.
Ik; Maandag is het 1 december, dus wat is het nu?
Medewerkster: Hmm, dan weet ik het ook niet, maar ik mag het pas op 2 december verkopen.
Dit gebeurd steeds vaker bij de bart smit. Is dit dan geen misleidende reclame?
Mijn vraag; Hebben jullie the crew al?
Medewerkster: Nee die mogen wij pas verkopen op 2 december.
Ik; Op jullie website vermelden jullie vandaag besteld, maandag in huis.
http://www.bartsmit.com/n...laystation-4/ps4-the-crew
Medewerkster: dat klopt, vanaf maandag mogen wij hem pas verkopen.
Ik; Maandag is het 1 december, dus wat is het nu?
Medewerkster: Hmm, dan weet ik het ook niet, maar ik mag het pas op 2 december verkopen.
Dit gebeurd steeds vaker bij de bart smit. Is dit dan geen misleidende reclame?
Verwijderd
Maatje van me heeft hem donderdag gebracht, hij heeft hem via een maat van hem bij de Bart Smit geregeld.RobvG schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:42:
Mensen die de disc(s) al hebben, waar hebben jullie de game besteld?
Ze hadden hem dinsdag al
Tja vroeger was het tof als je de game eerder in huis had omdat je dan gelijk spelen kon. Nu is dat lang niet altijd meer het geval. Het lijkt me niet handig als we allemaal gaan posten welke winkels de game meegegeven of verstuurd hebben voordat het mocht.
Welk probleem zie jij daarin?Robolokotobo schreef op zondag 30 november 2014 @ 19:31:
Tja vroeger was het tof als je de game eerder in huis had omdat je dan gelijk spelen kon. Nu is dat lang niet altijd meer het geval. Het lijkt me niet handig als we allemaal gaan posten welke winkels de game meegegeven of verstuurd hebben voordat het mocht.
Dat de winkels daar problemen mee kunnen krijgen.
Jawel maar ik zie niet het nut er van in om het te doen. Niemand wordt er beter van. Als ze strenger gecontroleerd worden is de kans dat we games eerder krijgen kleiner. Dus ook de games die wel werken voor launch.
Wat echt fout is, is om een foto te posten van het bonnetje waar de naam van de winkel op staat en de naam van de medewerker die de game verkocht heeft.
Als je een dag voor launch drIe winkels binnenloopt is er vaak wel een winkel bij die hem meegeeft. Vaak zelfs eerder. Zodra ze hem binnen hebben krijg je hem mee. Ik denk dat je bij de kleinere winkels de grootste kans hebt en dan vooral in de dorpen.
Wat echt fout is, is om een foto te posten van het bonnetje waar de naam van de winkel op staat en de naam van de medewerker die de game verkocht heeft.
Als je een dag voor launch drIe winkels binnenloopt is er vaak wel een winkel bij die hem meegeeft. Vaak zelfs eerder. Zodra ze hem binnen hebben krijg je hem mee. Ik denk dat je bij de kleinere winkels de grootste kans hebt en dan vooral in de dorpen.
[ Voor 51% gewijzigd door Robolokotobo op 01-12-2014 00:43 ]
Ik snap je. Ik wil hem heel graag hebben, maar ik zit gebonden aan een pre-order actie van Game Mania, waardoor ik de game voor 19 euro krijg morgen (met inleveren van andere games). Ik kan dus enkel hopen dat die winkel hem meegeeft, maar ik betwijfel het.
Weet iemand hier overigens waarom Ubisoft zo geheimzinnig doet over de complete lijst van auto's in de game? Op de website staan er een paar en op de facebookpagina werd een paar maanden geleden elke week ongeveer een auto onthuld, maar dat stopte na enkele weken weer. Weet iemand wat de reden is dat Ubisoft het op die manier doet?
Zo te zien werkt de game hier al.
Helaas, ik kon de game wel activeren maar gamen kan nog niet.

Er gaat na activeren direct een patch overheen.

[ Voor 83% gewijzigd door Robolokotobo op 01-12-2014 02:54 ]
Preloaden op steam werkt helaas niet...
Straks als ik thuis ben nog maar eens proberen helaas morgen (release) een te drukke agenda en niet thuis tot 22:00. Wens jullie allemaal veel plezier
. MacBook Pro 13" iPad (2017) iPhone XS AirPods
Verwijderd
Vandaag om 12:00 (nee, niet om 00:00) gaan de servers open.Robolokotobo schreef op maandag 01 december 2014 @ 02:05:
Zo te zien werkt de game hier al.
[afbeelding]
Volgens mij zitten er maar 12-20 auto's in de game.RobvG schreef op maandag 01 december 2014 @ 00:26:
Weet iemand hier overigens waarom Ubisoft zo geheimzinnig doet over de complete lijst van auto's in de game? Op de website staan er een paar en op de facebookpagina werd een paar maanden geleden elke week ongeveer een auto onthuld, maar dat stopte na enkele weken weer. Weet iemand wat de reden is dat Ubisoft het op die manier doet?
Daar gaan mensen over janken, kun je beter hebben na launch zodat je alsnog aantallen wegzet, dan ervoor.
First impressions:
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2014 10:14 ]
Hier een onofficiële car list:
http://forum.turboduck.ne...et-credited-UP19-Nov-26th
Dus het lijken wel veel meer auto's
http://forum.turboduck.ne...et-credited-UP19-Nov-26th
Dus het lijken wel veel meer auto's
Ben benieuwd!!
wie weet ben ik wel hooked als ik het weer speel
de beta was iig veelbelovend
Ok de cdkey is besteld op g2a.com , hoop hem morgen binnen te krijgen. Veel zin in!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Net even kunnen spelen. Ik rij met de 370z. Game draait soepel. Game is misschien niet moeders mooiste maar wat een sfeer ademt het uit.
Op zich zijn graphics niet 100% belangrijkRobolokotobo schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:13:
Net even kunnen spelen. Ik rij met de 370z. Game draait soepel. Game is misschien niet moeders mooiste maar wat een sfeer ademt het uit.
Ik wil hem ook spelen! Vandaag is een lange dag, maar ach, ik wacht al 1,5 jaar, dan moeten die laatste uurtjes ook lukken
Ik ben benieuwd hoe ie draait in Nvidia Surround
want dat is wel hoe ik de game wil gaan spelen
Ik draai de game op 1920x1080 alles op high en ultra, hbao+ en FXAA met het systeem in mijn sig. FXAA werkt het beste de karteltjes weg. Met dezelfde instellingen en 8X MSAA levert te weinig fps op.
Is het eventueel een idee om een GoT club/crew op te richten met daarbij een TSS? Aangezien ik dit spel veel ga spelen net zoals andere goters
Zeker weten
Kun je ergens zien of je de pre-order editie hebt? ik heb hem vandaag gekocht en net ff gespeeld.
Ik vroeg me ook af hoe je die golden plates kunt verzilveren.
@Rob: bij game-card.net, dus ik heb alleen een key gekregen
[ Voor 16% gewijzigd door Gmount op 01-12-2014 19:26 ]
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Verwijderd
golden plates door je facebook aan je uplay account te koppelen, via je facebook heb je die plates ooit verzameld, ik iig wel.Gmount schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:21:
Kun je ergens zien of je de pre-order editie hebt? ik heb hem vandaag gekocht en net ff gespeeld.
Gepre-orderd bij UnlimitedGameStore, hopelijk krijg ik hem een beetje snel
Is de volledige lijst met beschikbare auto's al te zien in het begin van de game? Zo ja, Kan iemand die de game al speelt bevestigen of de Aston Martin DBS of DB9 in de game zit? Ik houd van die auto's en de berichtgeving ervan is gemixt in autolijsten van de game op internet.
Misschien is het al een x gepost maar hier kun je nog wat extras unlocked voordat hij dadelijk uit komt!
http://thecrew-game.ubi.c...B/golden-plate/index.aspx
Redeem the plates Here : http://thecrew-game.ubi.com/portal/en...
Make sure you log in with facebook. Easier
We will receieve some special awards for every Gold License plate found
1. 6M9E4A4U
2. 9G7Q4K5G
3. 2D2H5M7W
4. 8C8T2F7L
5. 7M2F4E7K
6. 7F3A7C6F
7. 9P8E9G3H
8. 9P8W9T4T
9. 9S7H9W5Y
10.4T4R6X6X
11.
12.
Wait for other codes . Coming soon
http://thecrew-game.ubi.c...B/golden-plate/index.aspx
Redeem the plates Here : http://thecrew-game.ubi.com/portal/en...
Make sure you log in with facebook. Easier
We will receieve some special awards for every Gold License plate found
1. 6M9E4A4U
2. 9G7Q4K5G
3. 2D2H5M7W
4. 8C8T2F7L
5. 7M2F4E7K
6. 7F3A7C6F
7. 9P8E9G3H
8. 9P8W9T4T
9. 9S7H9W5Y
10.4T4R6X6X
11.
12.
Wait for other codes . Coming soon
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
daarvoor is ook dit topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1586997
en ik zoek nog 3 fb vrienden voor de laatste rewards, stuur dm met je info
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1586997
en ik zoek nog 3 fb vrienden voor de laatste rewards, stuur dm met je info
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Ik ben vooral benieuwd of ze de besturing hebben aangepast. Ik heb hem momenteel nog niet in de pre-order staan, juist omdat ik hem niet lekker vond rijden. En ik ben games als Burnout, NFS, GTA, Forza en Grid/Dirt wel gewend. Arcade heb ik dus weinig problemen mee, maar ik vond het vrij traag reageren en bij tijd en wijlen vrij oncontroleerbaar (en zoals gezegd ben ik dus wel wat gewend).
Ik heb verder de beta ook niet lang gespeeld. Deels omdat ik hem niet echt lekker vond rijden en deels omdat je dan voor de 3e keer de eerste paar uur opnieuw doet.
Qua wereld vond ik hem grafisch wel wat tegenvallen, maar omdat ie zo groot is vind ik het niet erg (Forza Horizon zag er overigens wel beter uit, maar het is de game vergeven).
Dus ervaringen zijn welkom
Ik heb verder de beta ook niet lang gespeeld. Deels omdat ik hem niet echt lekker vond rijden en deels omdat je dan voor de 3e keer de eerste paar uur opnieuw doet.
Qua wereld vond ik hem grafisch wel wat tegenvallen, maar omdat ie zo groot is vind ik het niet erg (Forza Horizon zag er overigens wel beter uit, maar het is de game vergeven).
[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 01-12-2014 21:42 ]
Verwijderd
Er zijn al 12 codes hoor, youtube zoek ff op golden plates.
@besturing: wel de settings getweaked? standaard staat het op noobmode, als je assists uit zet wordt het een stuk interessanter...
@besturing: wel de settings getweaked? standaard staat het op noobmode, als je assists uit zet wordt het een stuk interessanter...
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2014 22:08 ]
Ja ik denk er precies hetzelfde over, ik kijk de kat even uit de boom en bestel dan eventueel de standaard versie digitaal. Hopelijk gaan de kopers hier flink positieve of negatieve ervaringen posten over de besturing.Martinspire schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:42:
Ik ben vooral benieuwd of ze de besturing hebben aangepast. Ik heb hem momenteel nog niet in de pre-order staan, juist omdat ik hem niet lekker vond rijden. En ik ben games als Burnout, NFS, GTA, Forza en Grid/Dirt wel gewend. Arcade heb ik dus weinig problemen mee, maar ik vond het vrij traag reageren en bij tijd en wijlen vrij oncontroleerbaar (en zoals gezegd ben ik dus wel wat gewend).
Het ging me er niet om of het moeilijker is, het gaat me erom dat het gewoon niet lekker reed. Dat het voor me gevoel een halve seconde duurde eer hij reageerde (en je dus veel botst) en dat driften ook niet echt lekker ging. Zolang het anders is dan de beta vind ik het prima (of meer opties biedt). Ik speel allerlei racegames, maar vond deze game gewoon niet lekker sturen. Dan kan er nog zoveel kilometer in zitten, maar daar heb ik dan gewoon weinig aan.Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 22:07:
Er zijn al 12 codes hoor, youtube zoek ff op golden plates.
Ik vind de wereld zo dood aanvoelen. NFS titels en Burnout titels scheuren lekker weg. Arcade vind ik helemaal prima. Maar de beta van de crew die ik heb gespeelt vind ik nogal saai. De wereld is te groot waardoor er meer kwantiteit dan kwaliteit in zit. Verder is de preformance in de beta echt ondermaats. Zodra je fatsoenlijke AA aanzet word de framerate compleet gesloopt. Ik was eerst best enthausiast over deze game. Maar ik denk toch dat ik hem links laat liggen. Racen zou in een pure racegame leuker moeten zijn dan in een sandbox game waar racen een extratje is. Echter race ik denk ik liever in GTA of sleeping dogs rond als ik deze wereld.
Het tuning systeem vond ik ook maar raar. Als ik een race won dan kreeg ik gewoon onderdelen in de vorm van punten die ik automatisch op men auto klik. Zit verder weinig inhoud in. Ook moet je heel veel uren racen voordat je een beetje fatsoenlijk iets unlockt. Ik heb geen tijd om 100 uur per maand te gamen. Dus dat ging mij ook te langzaam.
Dit was echter allemaal in de beta. Hebben ze ondertussen veel verandert?
Het tuning systeem vond ik ook maar raar. Als ik een race won dan kreeg ik gewoon onderdelen in de vorm van punten die ik automatisch op men auto klik. Zit verder weinig inhoud in. Ook moet je heel veel uren racen voordat je een beetje fatsoenlijk iets unlockt. Ik heb geen tijd om 100 uur per maand te gamen. Dus dat ging mij ook te langzaam.
Dit was echter allemaal in de beta. Hebben ze ondertussen veel verandert?
Als je level 10 wordt en je eerste Dirt Spec auto krijgt krijg je 100.000 punten te besteden. De Lambourghini Murcielago kost 125.000 punten en een Porsche 110.000, bijna alle andere auto's kosten veel minder. Met die punten kan je volgens mij ook je auto's tunen. Geld sparen gaat niet hard, ik heb alleen een 370Z gekocht en ik heb maar ongeveer 70.000 dollar. De punten (die je ook kan kopen met echt geld, microtransacties) kan je verdienen nadat je level 10 bent geworden. Ik denk dat er meer momenten in de game zitten waarbij je een lading punten krijgt.
Voor wat betreft het traag reageren van het sturen, volgens mij zat het niet in de Beta maar je kan nu de snelheid van het reageren instellen. Standaart staat het balkje halverwege. Zo kan je nu een heleboel instellingen voor de besturing wijzigen. De driving assist heeft drie standen van volledig tot hardcore. En op hardcore moet je voorzichtig zijn met het gas als je de bocht uit komt en meer met het stuur spelen om de auto goed op de weg te houden. Er kan dan ook flink gedrift worden met de instelling op hardcore.
Wat de graphics betreft. Het ziet er prima uit. De game is op zijn mooist bij bepaalde lichtinvallen en in het donker heb ik het idee dat ik echt onderweg ben in een auto. De natuur is ook erg mooi. Scheuren door de graanvelden, over de heuvels, tussen de bergen door en af en toe ook door het water is erg mooi. De steden zijn ook erg mooi, wat alleen direct opvalt en wat in Detroit een beetje storend is door al het hekwerk, is dat anti aliasing de karteltjes niet weg haalt. Dit valt dus vooral op in de steden. Zelfs met 8x MSAA zijn de karteltjes duidelijk aanwezig. Ik heb de game nu op 4xMSAA omdat ik zag dat de lantaarnpalen enz. daar toch wat strakker van worden dan FXAA. Maar als ik naar de auto's kijk heb ik het idee dat ze strakker zijn met FXAA. 8xMSAA is een hele zware instelling.
De missie's zijn zeer afwisselend. Vooral wat omgevingen betreft. Dat vind ik een sterke kant van deze game. Dan race je met een truck tussen de bergen door en een moment later zit je in een achtervolging over een vliegveld terwijl de jumbo jets over je dak scheren. De races zijn zeer tof in de multiplayer. Vaak is de strijd om de eerste plaats spannend en een race is niet zomaar verloren. Jij maakt een foutje hier en daar maar een ander doet dat ook.
Voor wat betreft het traag reageren van het sturen, volgens mij zat het niet in de Beta maar je kan nu de snelheid van het reageren instellen. Standaart staat het balkje halverwege. Zo kan je nu een heleboel instellingen voor de besturing wijzigen. De driving assist heeft drie standen van volledig tot hardcore. En op hardcore moet je voorzichtig zijn met het gas als je de bocht uit komt en meer met het stuur spelen om de auto goed op de weg te houden. Er kan dan ook flink gedrift worden met de instelling op hardcore.
Wat de graphics betreft. Het ziet er prima uit. De game is op zijn mooist bij bepaalde lichtinvallen en in het donker heb ik het idee dat ik echt onderweg ben in een auto. De natuur is ook erg mooi. Scheuren door de graanvelden, over de heuvels, tussen de bergen door en af en toe ook door het water is erg mooi. De steden zijn ook erg mooi, wat alleen direct opvalt en wat in Detroit een beetje storend is door al het hekwerk, is dat anti aliasing de karteltjes niet weg haalt. Dit valt dus vooral op in de steden. Zelfs met 8x MSAA zijn de karteltjes duidelijk aanwezig. Ik heb de game nu op 4xMSAA omdat ik zag dat de lantaarnpalen enz. daar toch wat strakker van worden dan FXAA. Maar als ik naar de auto's kijk heb ik het idee dat ze strakker zijn met FXAA. 8xMSAA is een hele zware instelling.
De missie's zijn zeer afwisselend. Vooral wat omgevingen betreft. Dat vind ik een sterke kant van deze game. Dan race je met een truck tussen de bergen door en een moment later zit je in een achtervolging over een vliegveld terwijl de jumbo jets over je dak scheren. De races zijn zeer tof in de multiplayer. Vaak is de strijd om de eerste plaats spannend en een race is niet zomaar verloren. Jij maakt een foutje hier en daar maar een ander doet dat ook.
Dat weet ik niet. Ik heb er al wel een stuk of 25 op het bord zien staan in het hoofdkwartier. Ik denk dat we het daar mee moeten doen en dat er via downloadable content meer auto's bijkomen. Via de plates zal je denk ik ook meer auto's kunnen krijgen en als je een season pass in bezit hebt krijg je een Ferrari, ik geloof een 458, en een BMW. Er zullen misschien ook auto's vrijgespeeld kunnen worden door dingen te verzamelen of door bepaalde missies te winnen. Ik kijk in ieder geval nergens van op. Deze game zit zo vol content.
Edit: Als ik de lijstjes op internet bekijk denk ik dat er standaard veel meer auto's in de game zitten dan die ik op het bord zag staan.
Edit: Als ik de lijstjes op internet bekijk denk ik dat er standaard veel meer auto's in de game zitten dan die ik op het bord zag staan.
[ Voor 11% gewijzigd door Robolokotobo op 02-12-2014 02:48 ]
Season pas krijgt ook een mclaren 12c
Robolokotobo schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 02:22:
Dat weet ik niet. Ik heb er al wel een stuk of 25 op het bord zien staan in het hoofdkwartier. Ik denk dat we het daar mee moeten doen en dat er via downloadable content meer auto's bijkomen. Via de plates zal je denk ik ook meer auto's kunnen krijgen en als je een season pass in bezit hebt krijg je een Ferrari, ik geloof een 458, en een BMW. Er zullen misschien ook auto's vrijgespeeld kunnen worden door dingen te verzamelen of door bepaalde missies te winnen. Ik kijk in ieder geval nergens van op. Deze game zit zo vol content.
Stuur me maar een pm mochten jullie nog iemand nodig hebben voor de golden plates challenges
Voor mensen die hem nog moeten aanschaffen kun je hier kijken voor alle 3 de varianten.
Verwijderd
Spel speelt heerlijk weg op de ps4! Enige wat ik kut vind is dat je handrem knop (en de rest..) niet kunt wijzigen. Hopelijk patchen ze dat.
Handling op hardcore en goaaan!
Handling op hardcore en goaaan!
Krijg hem vandaag binnen voor de PS4, ik ben benieuwd, eigenlijk niet zo veel overgelezen/gekeken, maar het grote spreekt me aan.
Oh boy wil nu naar huis toe heb hem al op de pc staan. Ook gold editie dus eigenlijk wil ik meteen in iets snels stappen en gaan
iemand die ook de beta(pc) gespeeld heeft? persoonlijk vind ik de game prachtig, en goed concept; maar car handling rond uit slecht.
hoe is dit verbeterd / aangepast tozv de beta??
//edit; alle hulpmiddeln sowiezo uitgeschakeld en met stuurtje
//edit; alle hulpmiddeln sowiezo uitgeschakeld en met stuurtje
[ Voor 15% gewijzigd door himlims_ op 02-12-2014 20:05 ]
Verwijderd
Zet noobmode (assists) uit, vel dan pas een oordeelhimlims_ schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:48:
iemand die ook de beta(pc) gespeeld heeft? persoonlijk vind ik de game prachtig, en goed concept; maar car handling rond uit slecht.
Is er inmiddels iemand die the Crew PC vandaag heeft gekocht, gespeeld en kan bevestigen dat er geen 30FPS lock is?
Via steam gekocht, en ik kan 30 of 60 fps selecteren...Lumics schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:06:
Is er inmiddels iemand die the Crew PC vandaag heeft gekocht, gespeeld en kan bevestigen dat er geen 30FPS lock is?
Dat klinkt al goed. Ben benieuwd naar de eerste ervaringen. Keep us posted!strider1007 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:09:
[...]
Via steam gekocht, en ik kan 30 of 60 fps selecteren...
speel zonder hulpmiddelen; is de besturing nu verbeterd tozv de beta?Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:57:
[...]
Zet noobmode (assists) uit, vel dan pas een oordeel
Misschien is het handig om te melden via welk platform iemand speelt als er over besturing gesproken wordt.
Volgens mij is the crew niet een spel dat je voor de bestuuring moet spelen, het is toch gewoon zo arcady als de pest?
Dat vind ik altijd de leukste race games.
Dat vind ik altijd de leukste race games.
Verwijderd
Jahimlims_ schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:20:
[...]
speel zonder hulpmiddelen; is de besturing nu verbeterd tozv de beta?
Nog maar 2 uurtjes gespeeld, dus het is slechts een eerste indruk !
Ik speel op een PC, i5 4690, GTX970 STRIX op een LG 3440x1440. 60fps geselecteerd en ook tijdens drukke racemomenten niet het gevoel dat er framedrops optreden, als ze er al zijn, zijn ze dus niet storend.. Alles ziet er gladjes uit.
Grafisch vikd ik het een dikke voldoende. Als je gaat stilstaan om elk detail te bekijken zal het ongetwijfeld kritiek verdienen, maar tijdens het rijden is de totaalindruk zeer verzorgd en goed uitgewerkt. De AI ziet er niet slecht uit, alhoewel je wel veel dezelfde voertuigen tegenkomt, maar ja...
De besturing doet me erg aan TDU2 denken, en da's geen compliment. Na wat stoeien met de instellingen valt er met de G25 prima te rijden, maar het blijft veel corrigeren, en zeker tijdens races/opdrachten is het lastig uit een slip weg te komen.
De story-line ben ik nog niet ingedoken, alleen de eerste tutorialmissies. Free-roam is meer mijn ding. Jammer dat je daarbij op de kaart niet kunt zien welke wegen je al gehad hebt.. Een 100% gereden-trophy zal er niet zijn, denk ik.
Zoals gezegd, eerste en zeer persoonlijke indrukken
Ik speel op een PC, i5 4690, GTX970 STRIX op een LG 3440x1440. 60fps geselecteerd en ook tijdens drukke racemomenten niet het gevoel dat er framedrops optreden, als ze er al zijn, zijn ze dus niet storend.. Alles ziet er gladjes uit.
Grafisch vikd ik het een dikke voldoende. Als je gaat stilstaan om elk detail te bekijken zal het ongetwijfeld kritiek verdienen, maar tijdens het rijden is de totaalindruk zeer verzorgd en goed uitgewerkt. De AI ziet er niet slecht uit, alhoewel je wel veel dezelfde voertuigen tegenkomt, maar ja...
De besturing doet me erg aan TDU2 denken, en da's geen compliment. Na wat stoeien met de instellingen valt er met de G25 prima te rijden, maar het blijft veel corrigeren, en zeker tijdens races/opdrachten is het lastig uit een slip weg te komen.
De story-line ben ik nog niet ingedoken, alleen de eerste tutorialmissies. Free-roam is meer mijn ding. Jammer dat je daarbij op de kaart niet kunt zien welke wegen je al gehad hebt.. Een 100% gereden-trophy zal er niet zijn, denk ik.
Zoals gezegd, eerste en zeer persoonlijke indrukken
Nog 2 man nodig voor die full achievements (golden plates). PM me voor een uitnodiging via FB, net de code binnen van g2a, dus de download staat aan, ben benieuwd mannen!
Ik vindt dat ik gestraft wordt omdat ik gewacht heb met kopen, de limited edition op XB1 is weg uit de Store en de standaard versie kost nu net zo veel als de limited edition tijdens de preorder periode.

Welkom in de game industrie.Winkiller schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:47:
Ik vindt dat ik gestraft wordt omdat ik gewacht heb met kopen, de limited edition op XB1 is weg uit de Store en de standaard versie kost nu net zo veel als de limited edition tijdens de preorder periode.
Ben echt benieuwd naar deze game... Ik wil spelen! racen door het grote Amerika. Uit welke 4 auto's kun je kiezen in het begin?
@strider1007
Als de besturing je laat denken aan TDU2?
Hoe is de koppeling bijvoorbeeld? Is die meer zoals in TDU1, dus meer als een as of meer als in TDU2, meer als een knop.
Dit benieuwd me heel erg, ik sta op het punt om hem te kopen, maar als het meer zoals een knop is. Dan laat ik hem liever liggen, net zoals TDU2.
Als het meer als een as is, heb je een G25 crew maatje erbij
.
Hoe is de koppeling bijvoorbeeld? Is die meer zoals in TDU1, dus meer als een as of meer als in TDU2, meer als een knop.
Dit benieuwd me heel erg, ik sta op het punt om hem te kopen, maar als het meer zoals een knop is. Dan laat ik hem liever liggen, net zoals TDU2.
Als het meer als een as is, heb je een G25 crew maatje erbij
Dat is dus precies de reden waarom ik eigenlijk niet doe aan preorders. Maar goed ik zag op G2play dat de standaard PC versie van The Crew 37,99 kost, misschien is dat een goed alternatief. Trouwens de Limited versie is daar maar 2 euro duurder, kan ik toch nog eventueel besparen op dit spel zonder te wachten op een aanbieding.garriej schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:54:
[...]
Welkom in de game industrie.Waar ze iedereen willen laten pre-orderen want als ze dan een k*t spel op de markt brengen ze hun geld al hebben
LOL Serverconnection lost, please restart the game.
Echt net TDU...
Echt net TDU...
Hier is hij nog goedkoper,Winkiller schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:27:
[...]
Dat is dus precies de reden waarom ik eigenlijk niet doe aan preorders. Maar goed ik zag op G2play dat de standaard PC versie van The Crew 37,99 kost, misschien is dat een goed alternatief. Trouwens de Limited versie is daar maar 2 euro duurder, kan ik toch nog eventueel besparen op dit spel zonder te wachten op een aanbieding.
[ Voor 5% gewijzigd door Pimmuz op 02-12-2014 13:07 ]
heb limited edition net via game-card.net gekocht voor €30,95.
Binnen 5 min code binnen en installeren.
Ga nu kijken hoe het speelt.
Binnen 5 min code binnen en installeren.
Ga nu kijken hoe het speelt.
Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960
Ehh.. Als de koppeling een factor is, laat hem dan maar liggen...bmmtj schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:26:
@strider1007
Als het meer als een as is, heb je een G25 crew maatje erbij.
In z'n vrij, 1400 rpm. Koppeling in, 1e versnelling kiezen. Geen gas, koppeling los. 900rpm terwijl je stilstaat. Dan gas geven en wegrijden. daarna schakelen zonder koppeling... Bizar, en ja, de koppeling staat op manual, niet op auto-clutch. Man, ik hoop dat ik iets fout doe...
Met een paar auto's nu geprobeerd... Jammer, net als de prima in-car camera, maar dan met spiegels waar je alleen een dood grijs vlak ziet. Ik hoop/verwacht dat daar nog een keer een patch voor komt.
Sorry..
Kan iemand me hier nog helpen met goldenplates heb 2 man extra nodig in "mijn" crew
stuur even een pb'tje en dan komen we er wel uit
stuur even een pb'tje en dan komen we er wel uit
[ Voor 23% gewijzigd door Jasperlamers op 02-12-2014 14:03 . Reden: Aanvulling ]
Ook ik heb maar de Pc versie gekocht, besturing is zeker wat beter dan ik gewend was tijdens de Beta op de XB1, ik gebruik een xbox 360 controller op mijn Pc.
Ook is het beeld stukken beter, minder kartels dankzij betere anti-aliasing (8x MSAA), maar ja de Pc is meestal wel wat beter dan een console.
Ook is het beeld stukken beter, minder kartels dankzij betere anti-aliasing (8x MSAA), maar ja de Pc is meestal wel wat beter dan een console.
@strider1007
Super bedankt voor de feedback!
Jammer dat ze hier weer punten op laten liggen.
Helaas is er van TDU2 dan toch niet geleerd
Het zijn de kleine dingen die het hem doen èh.
Hopelijk verder toch veel plezier met het spel. Free roamen is namelijk toch wel vrij uniek.
Super bedankt voor de feedback!
Jammer dat ze hier weer punten op laten liggen.
Helaas is er van TDU2 dan toch niet geleerd
Het zijn de kleine dingen die het hem doen èh.
Hopelijk verder toch veel plezier met het spel. Free roamen is namelijk toch wel vrij uniek.
Hoe zit het met de auto's genoeg of zijn het er maar echt gelimiteerd ?
http://www.reddit.com/r/T...2eu8hh/official_car_list/ Opzich geen heel slecht lijstje.Jasperlamers schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:39:
Hoe zit het met de auto's genoeg of zijn het er maar echt gelimiteerd ?
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier om beta keys te gaan vragen. Mensen die ze hebben bieden ze (hopelijk) hier wel aan
Het is niet de bedoeling om hier om beta keys te gaan vragen. Mensen die ze hebben bieden ze (hopelijk) hier wel aan