Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Hier nog een PS4 key over:

J568-A7NL-ANJD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De installatie welke beloofd was klaar te zijn nadat de introductie gespeeld was, duurt een potje lang! Zit al sinds 12 uur de wachten en hij is net op 40%.. Beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijn13 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:23:
Ik heb even een vraagje,

Ik ben het nu aan het spelen maar kan niet verder omdat hij zegt dat hij nog niet alles heeft gedownload? Hoe kan ik zorgen dat hij de rest download want er staat niks meer in mijn download lijst.

Alvast bedankt
Gewoon wachten, hij installeert vanzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:48:
De installatie welke beloofd was klaar te zijn nadat de introductie gespeeld was, duurt een potje lang! Zit al sinds 12 uur de wachten en hij is net op 40%.. Beetje jammer
8)7 Ik had de hele installatie, op de One, binnen in 20 minuutjes ofzo en daar gaat om "maar" 15GB.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:50:
[...]

8)7 Ik had de hele installatie, op de One, binnen in 20 minuutjes ofzo en daar gaat om "maar" 15GB.
Bedoel niet het download bestand, maar de installatie. welke tijdens het spel wordt geïnstalleerd. Het downloadbestand was idd snel binnen. _/-\o_

Edit: Ter onderbouwing: https://twitter.com/marijnbijl/status/530341873546985472

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:51:
[...]

Bedoel niet het download bestand, maar de installatie. welke tijdens het spel wordt geïnstalleerd. Het downloadbestand was idd snel binnen. _/-\o_

Edit: Ter onderbouwing: https://twitter.com/marijnbijl/status/530341873546985472
Ik heb werkelijk waar geen idee waarover je het hebt; de One heeft geen downloadbestand of installatiebestand. Aanzetten, game kopen/beta-en, queue gaat downloaden, klaar. Ik haal standaard rond de 40GB/uur op het XBL-netwerk als ik daar zaken download.

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 06-11-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-09 19:55

Taygeta

KTM 790 Adventure

Ik heb nog een key in de aanbieding! (ps4 /xone)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Meld even als je hem gebruikt!

[ Voor 5% gewijzigd door Taygeta op 06-11-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Ik heb nog geen code ontvangen om te activeren voor de PS4 helaas..Heb me wel succesvol geregisteerd aantal dagen geleden met een lange code zoals hierboven maar nog geen mailtje ontvangen met een ps4 key.

[ Voor 5% gewijzigd door 0xrubennft op 06-11-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
0xrubennft schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:33:
Ik heb nog geen code ontvangen om te activeren voor de PS4 helaas..Heb me wel succesvol geregisteerd aantal dagen geleden met een lange code zoals hierboven maar nog geen mailtje ontvangen met een ps4 key.
Nergens in de spambox of zoals bij mij in de map reclame (Gmail)?!

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Tijdens de eerste beta had ik regelmatig last van hardcrashes. Hebben ze dit nu opgelost?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:48

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:49:
[...]

Heb net even een uurtje gespeeld op de One en hier mijn observaties

- graphics zien er zeer oke uit; sowieso de omgeving vind ik er netjes.
- cutscenes hoogstaand en netjes.
- goed geluid.
- handling van de auto wat mij betreft heel wazig.
- scoring-system niet uitgelegd / wazig in races?

Ben er nog niet kapot van. The Crew stond ook niet op mijn verlanglijstje om te kopen maar ga zeker nog wel een aantal uur in de beta proberen te rijden/racen om te zien of het me gaat bevallen.
De besturing is wel even wennen inderdaad, zeker als je net van Forza Horizon 2 af komt. De besturing lijkt op Driver San Francisco, en daar was ik eerlijk gezegd ook geen fan van. Ook ik ga de komende uurtjes even verder testen.

Nu maar hopen dat ik niet erger bewegingsziek wordt vanwege deze besturing, af en toe moet ik echt even stoppen, dat heb ik nog niet eerder zo sterk gehad. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ubisoft is traag met het versturen van mails (met een download link) voor diegenen die het via een website hebben geregistreerd.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2014 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
marijnhak schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:35:
[...]

Nope alles afgezocht, maar ik wacht maar geduldig af haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Stukje gameplay: YouTube: The Crew™ Beta_startgame

Meer om een beetje te kijken hoe dingen ergens op reageren.
Weet niet of ik aan deze game zal wennen haha. Lijkt er overigens (weer) op dat je telkens een punt moet vrijspelen door wat missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
0xrubennft schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:33:
marijnhak schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:35:
[...]

Bij mij zat de code ook in de reclame map in Gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:56
Hmm, zojuist de download aangezet. Wat ik vreemd vind is dat er eerst staat dat er 14 gedownload gaat worden en dat er nu (na zo'n 150mb gedownload te hebben) staat dat de grootte maar 3,18gb is. Meer mensen dit verschijnsel gezien?

Of is het zo dat dit de lange installatietijd bij iedereen veroorzaakt, dat hij de rest later download?

[ Voor 18% gewijzigd door Uffeltje op 06-11-2014 15:53 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Net een halfuurtje op de Xbox One de beta gespeeld.
  • De besturing is slecht, bochten kun je niet aansnijden, recht rijden is onmogelijk zonder telkens te moeten corrigeren
  • Door de bocht gaan is sneller via de vangrail dan dat je remt en netjes de bocht maakt
  • Graphics zijn zeer matig waar ze juist goed moeten zijn, en andersom
  • Camera is zeer klote, als je springt schiet je zicht naar boven en zie je niet meer waar je heen gaat
  • Op de snelweg staan auto's midden op de weg stil
Het gevoel wat bijvoorbeeld Forza Horizon wel heeft mist compleet in deze game. Verder is het menu etc allemaal best wazig. Geen idee wat nou precies de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Denk dat je eens vanuit de garage een test rit moet maken. Dan krijg je 3 timed laps. Op de pc beta was via de vangrail namelijk zeker niet sneller. Heb met elke auto 2x de 3 laps gereden. Scheelde per auto waar je moest remmen (ivm de verschillende grip). Scheelt ook hoe goed hij de bocht door gaat (Nissan bijvoorbeeld goed, en de dodge oid niet).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

FiXeR.nl schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:52:
Net een halfuurtje op de Xbox One de beta gespeeld.
  • De besturing is slecht, bochten kun je niet aansnijden, recht rijden is onmogelijk zonder telkens te moeten corrigeren
  • Door de bocht gaan is sneller via de vangrail dan dat je remt en netjes de bocht maakt
  • Camera is zeer klote, als je springt schiet je zicht naar boven en zie je niet meer waar je heen gaat
  • Op de snelweg staan auto's midden op de weg stil
Verder is het menu etc allemaal best wazig. Geen idee wat nou precies de bedoeling is.
Haha, dat was mij min of meer ook allemaal opgevallen, rijden gaat beter als je wat langer bezig bent.
Nadat je de race tegen het meisje (Zoe) hebt gereden weet je meer over wat de bedoeling is.
1 Vastloper gehad, starten van de race met Zoe ging mis en het spel bleef hangen.

[ Voor 10% gewijzigd door Winkiller op 06-11-2014 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:15
Het viel me ook op dat je vrij snel ergens tegenaan knalt en dat de physics met andere auto's vrij waardeloos is. Niet alleen AI, maar vooral stilstaande wagens (die bv geparkeerd staan). Graphics idd matig, maar de auto's zelf zijn weer wel mooi.

Hele sfeertje is op zich prima, maar wordt er niet in mee getrokken. Komt ook vooral omdat ze je meteen overladen met info, on-screen stuff en karakters die eigenlijk geen introductie krijgen. Verhaal zelf begint ook vrij muf en is ook vrij voorspelbaar.

Handling vind ik ook erg vaag. Alsof er een behoorlijke delay in zit (en daardoor correctie op correctie valt). Voelt nog niet lekker aan maar misschien is het wennen.

Ik weet nog niet wanneer ik hem ga halen. Heb er weinig haast mee en denk dat ik anders wacht tot ie een keer in de aanbieding komt op XBL.

Nu overigens onderhoud van 17.00 tot 17.30, dus nog even geduld.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:00
Winkiller schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:42:
[...]
De besturing is wel even wennen inderdaad, zeker als je net van Forza Horizon 2 af komt. De besturing lijkt op Driver San Francisco, en daar was ik eerlijk gezegd ook geen fan van. Ook ik ga de komende uurtjes even verder testen.

Nu maar hopen dat ik niet erger bewegingsziek wordt vanwege deze besturing, af en toe moet ik echt even stoppen, dat heb ik nog niet eerder zo sterk gehad. :X
Je kunt in het settings menu de besturing op hardcore zetten, dan wordt het wel een stuk beter, maar verwacht geen forza achtige besturing, dat zit er echt niet in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Nou, na uitvoerig testen *kuch* denk ik wel klaar te zijn met The Crew.

Besturing begint hoe verder hoe slechter te worden. Zonder spoilers te geven, heb ik net 3 races meerdere malen moeten herstarten om uberhaupt een normale finish te kunnen halen. En dat terwijl mijn auto alleen maar beter zou moeten zijn want ik haal het ene na het andere upgrade-ding binnen met vorige races. Ook mis ik enorm het gevoel van enige snelheid; heb nu 3 verschillende typen auto's gereden en zelfs met 260km/h, voelt het alsof je 70 rijdt. Maar wel met de (on)bestuurbaarheid van 260km/h

Loslopende pixels lijken mode te worden in games. Regelmatig al dat je echt rakelings langs een muurtje rijdt en ineens maak je een 360, staat nog in de verkeerde versnelling en de achterwielen lijken ineens op ijs te zijn beland; optrekken is dan amper nog mogelijk.

Oh, en ondanks dat het een beta is; heb al meerdere vastlopers gehad op mijn One. 2x tijdens een Skill-icon (bijvoorbeeld slalom), 2x bij het starten van een race en 1x gewoon random midden in de stad boem klaar terug naar Dashboard.

Just my 2 cents; van anderen hoor ik juist dat het wel een geinig spel is en dat de besturing arcade maar doenbaar is. Helaas niet aan mij besteed.
robinez schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:00:
[...]

Je kunt in het settings menu de besturing op hardcore zetten, dan wordt het wel een stuk beter, maar verwacht geen forza achtige besturing, dat zit er echt niet in :D
Beter hoe? Ik rij hardcore, manual shift, minimale deadzone. En nog is de enige stuurbeweging die mogelijk is: 90 graden en niet anders.

Het precieze rijden, zoals tussen 2 rijen auto's door? Not on my console...

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 06-11-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 12:20

fdisk

XBL: fd1sk

Ik ben er ook niet helemaal kapot van. Er lijkt een grote input lag in te zitten en de menu's zijn erg wazig met veel te veel informatie waar niet duidelijk is wat je er nou mee moet. Daarbij vind ik het allemaal wat donker. Twee vastlopers gehad in twee vrij korte spelsessies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Raar... Heb beta key al paar dagen geleden ingevoerd via Ubisoft, kreeg de melding dat ik er in zat. Heb vervolgens niks meer gehoord, via Ubisoft website staat alleen doodleuk dat ik bericht krijg als ik erin zit. Waar was de code dan voor :s

Nja, als ik de berichten hier mag geloven mis ik niet veel. Had ook niet echt veel verwacht van een Ubisoft racer eerlijk gezegd.

edit: volgens mij weet ik ook waarom ik niks binnen heb. Mijn Ubisoft account is namelijk ooit aangemaakt met mn hotmail account. Die bestaat echter niet eens meer (heb niet eens toegang meer tot hotmail account). Echter kan je bij Ubisoft dus niet zomaar je e-mail aanpassen. Je krijgt een activatielink naar je Uplay mail. Handig wanneer dat account dus niet eens bestaat 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door ASNNetworks op 06-11-2014 17:33 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
NOU, das ook fijn. eeste beta flink gespeeld. ga ik deze ochtend weer aan de gang. kan ik weer helemaal opnieuw beginnen. dat stuk story ken ik wel.
Waarom is alles gereset?!
mensen die wel de save van de vorige beta hebben behouden? of mag iedereen gewoon opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 11:09
Ik heb me dinsdagavond aangemeld. Ik heb al een Uplay account, waar m'n Hotmail-adres ook geregistreerd staat, maar ik heb ook nog geen code gekregen. Het zal wel gefaseerd doorgevoerd worden? Of staat een beta code niet garant voor ook daadwerkelijk kunnen spelen van de beta?

Ik heb ook al gekeken in de spam-folder etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
StephanO1990 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:02:
Ik heb me dinsdagavond aangemeld. Ik heb al een Uplay account, waar m'n Hotmail-adres ook geregistreerd staat, maar ik heb ook nog geen code gekregen. Het zal wel gefaseerd doorgevoerd worden? Of staat een beta code niet garant voor ook daadwerkelijk kunnen spelen van de beta?

Ik heb ook al gekeken in de spam-folder etc.
beta code is gegarandeerd spelen.Ik heb hem gisterenavond in mijn mail gehad. maar dat was de herinnering omdat ik al een beta gespeeld had in september.
wel met 3 extra keys om weg te geven (al vergeven)

je krijgt een code om in te lossen in de PS store. die download rechtstreeks de beta voor je en kan ja spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Laatst online: 13-09 09:45
Hij is al minimaal 2 uur bezig met:

Gefeliciteerd! Je hebt de proloog van The Crew voltooid. Wacht tot de installatie is voltooid: 75% geinstalleerd.

Meerdere met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Johnnyzz schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:17:
Hij is al minimaal 2 uur bezig met:

Gefeliciteerd! Je hebt de proloog van The Crew voltooid. Wacht tot de installatie is voltooid: 75% geinstalleerd.

Meerdere met dit probleem?
Kom niet eens zo ver, de server ligt eruit (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
Ik had inderdaad ook de melding, nu is het weer online bij mij, nog 8% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 11:09
Gratje schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:42:
[...]

beta code is gegarandeerd spelen.Ik heb hem gisterenavond in mijn mail gehad. maar dat was de herinnering omdat ik al een beta gespeeld had in september.
wel met 3 extra keys om weg te geven (al vergeven)

je krijgt een code om in te lossen in de PS store. die download rechtstreeks de beta voor je en kan ja spelen.
Thanks! Dan wacht ik nog even op die code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beta werkt voor mij niet eens, krijg telkens een error als ik de game start, waardoor het crasht.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2014 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Over het stuurgedrag, ik heb de stuursnelheidsfactor op maximaal gezet en hierdoor lijkt de auto beter en sneller in te sturen. Hiervoor was het wel erg log allemaal.

Daarnaast de deadzone geminimaliseerd, lijkt ook te helpen.
Proloog gespeeld, nu blijft de installatie hangen op 31% :(

[ Voor 26% gewijzigd door marijnhak op 06-11-2014 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 15:37
marijnhak schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:44:
Over het stuurgedrag, ik heb de stuursnelheidsfactor op maximaal gezet en hierdoor lijkt de auto beter en sneller in te sturen. Hiervoor was het wel erg log allemaal.

Daarnaast de deadzone geminimaliseerd, lijkt ook te helpen.
Proloog gespeeld, nu blijft de installatie hangen op 31% :(
De hangt niet, het duurt gewoon ontzettend lang, ja echt heeeeel erg lang.
Als je het ding afzet gaat die wel verder waar je gebleven was heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Nou, ik ben normaal wel van het ff doorbijten en verder kijken maar dit... Ik kom van fm5 en fh2 staat op m'n lijstje.

- auto's rijden, wat rijden ze log/onvoorspelbaar? Totaal geen gevoel van de auto,
- totaal geen snelheidsregeling.
- graphics prima.
- verhaal, mwah
- persoonlijk te veel arcade. Als je dan al moeite doet normaal te rijden dan kun je overal tegenaan drukken en het is geen probleem. Bochten voelen gek, ook door het missen van gevoel van snelheid. Grip is onwerkelijk goed, sturen is achterlijk scherp.

Weet niet, vind het persoonlijk maar gek en kan er niet aan wennen. No buy for me. Kreeg persoonlijk ook beetje rij gevoel van watch dogs, dat was ook al zo vreemd.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Bij mij liep alles in 1 keer door...

Grafisch ziet het er wel leuk uit..
Qua racen....mwoah voelt een beetje log aan...ik had iets meer gedacht ala burnout paradise.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff en ik die hoopte dat na de eerste beta test mensen meer positief zouden reageren op deze game :(
Want ik hoop zo dat ze alles nog tot een goed einde kunnen brengen want op zich heeft deze game grote potentieel om een top game te worden.
Maar ik lees een beetje TE veel dat de besturing te ondermaats is en zelf niet goed aanvoelt :(

Weet er iemand of ze tijdens beta nog dingen gaan veranderen of als deze build de gold versie word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de crew lelijk zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Zojuist de game een half uurtje gespeeld, maar de game kan me voor geen meter boeien, terwijl ik dergelijke games normaliter ontzettend gaaf vind.

De besturing is echt ronduit verschrikkelijk... Het lijkt wel alsof er een bepaalde input lag in zit. Ik heb nog geprobeerd wat sliders her-en-der aan te passen, maar helaas is dat niet bepaalf een verbetering.

Het geluid vind ik ook niet goed en het geluid van de motor is veelste zacht. Ik schakel normaliter op 't geluid / gevoel, dat is bij the crew echt niet mogelijk. Gevolg: continu op snelheidsmeter kijken > crashen.

Bij sommige games denk ik wel eens bij mezelf "hebben de developers de game zelf überhaupt wel gespeeld?".. nou dit is weer zo'n typisch gevalletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:00
zojuist de tweede beta gespeeld, ik weet het niet zeker, maar ik heb de indruk dat de besturing flink veranderd is ten opzichte van de eerste beta. En helaas niet ten goede, ook de implementatie van het ts300 is bepaald niet goed gedaan, bij de eerste beta zeiden ze nog dat die aangepast zou worden, maar het rijdt echt niet goed, en is eigenlijk gewoon onbruikbaar, bijvoorbeeld de kaart hoe roep je die op op een stuur. Halverwege viel het stuurwiel uit en de pedalen bleven wel werken, de force feedback is zelfs op de laagste stand compleet bizar uitgevoerd en er zit ook lag in.

Graphics zijn ook niet verbeterd viel me op, had ik wel verwacht. Daarnaast de nodige server problemen weer deze avond, eerst niet kunnen inloggen, en vervolgens midden in een race naar het startscherm teruggegooid worden met de mededeling dat er teveel mensen op dit moment inloggen en de server vol is. Een herstart van de game lostte dit weer op.

al met al, ik vind het er op achteruitgegaan, game gaat voorlopig uit mijn wanted lijst, na het online driveclub debacle ga ik de meningen van de forum leden over de game wel even een maand volgen nadat de game gereleased is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

SparksNL schreef op donderdag 06 november 2014 @ 23:14:

Bij sommige games denk ik wel eens bij mezelf "hebben de developers de game zelf überhaupt wel gespeeld?".. nou dit is weer zo'n typisch gevalletje.
Het is een BETA he. Geen full game! Ze hebben al veel input gehad over de besturing en als ik dit zo allemaal lees is er wel wat aan gesleuteld, maar dan in negatieve zin.

Geef je feedback door aan UBI en wellicht kunnen ze er wat mee doen.
Mu.siQ schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:09:
Nou, ik ben normaal wel van het ff doorbijten en verder kijken maar dit... Ik kom van fm5 en fh2 staat op m'n lijstje.

- graphics prima.
- verhaal, mwah
- persoonlijk te veel arcade. Als je dan al moeite doet normaal te rijden dan kun je overal tegenaan drukken en het is geen probleem. Bochten voelen gek, ook door het missen van gevoel van snelheid. Grip is onwerkelijk goed, sturen is achterlijk scherp.
Het is ook geen simulatie spel. Hebben ze ook nooit gezegd. NFS in nieuw jasje moet het worden :9

Verder is een verhaal in racegames nog nooit wat geweest haha.

Verdere bevindingen over de graphics?

[ Voor 65% gewijzigd door Hupske op 06-11-2014 23:37 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

hupske schreef op donderdag 06 november 2014 @ 23:30:
[...]

Het is een BETA he. Geen full game! Ze hebben al veel input gehad over de besturing en als ik dit zo allemaal lees is er wel wat aan gesleuteld, maar dan in negatieve zin.

Geef je feedback door aan UBI en wellicht kunne ze er wat mee doen.
Het spel gaat deze week Gold en moet over 3 weken te koop zijn. No way dat enige feedback op de DVD komt; het enige wat we nu testen zijn de servers.

Ze zullen het wel patchen op Day One, hoop ik, maar dat lees ik hier dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

MAX3400 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 23:35:
[...]

Het spel gaat deze week Gold en moet over 3 weken te koop zijn. No way dat enige feedback op de DVD komt; het enige wat we nu testen zijn de servers.

Ze zullen het wel patchen op Day One, hoop ik, maar dat lees ik hier dan wel.
Zoals elke beta speel je wel een oudere versie. Niet de genen die op de Cd'tjes komt te staan.

Day One patch zal er wel dik in zitten. Vooral nu ik hier het commentaar lees op de rijgedrag. Ze zijn er op achteruit gegaan. |:(

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik wacht de devs nog even af met wat er nog gaat veranderen, maar de beta ga ik verder niet meer doen. Vooral ook omdat het toch teveel spoiled en je straks alles weer opnieuw moet doen.

Voorlopig neem ik er geen vrije dag voor, dus wacht nog even af. Ben in ieder geval niet onder de indruk en dat is jammer. Had zelf ook liever handling uit Burnout of Grid gezien. Dit werkt gewoon niet lekker. Heb overigens assisted, sport en hardcore geprobeerd maar vond het allemaal niets.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 06-11-2014 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

The Crew, weer een spel met het Ubisoft syndroom.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
hupske schreef op donderdag 06 november 2014 @ 23:30:
[...]

Geef je feedback door aan UBI en wellicht kunnen ze er wat mee doen.
Het spel ligt binnenkort al in de schappen, en ik vrees dat ze dit soort zaken ook niet gaan patchen... Als men een game na een half uur al beu is, sorry, maar dan heb je gewoon een slechte game op de markt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Fietsbel schreef op donderdag 06 november 2014 @ 23:40:
The Crew, weer een spel met het Ubisoft syndroom.
Het is inderdaad allemaal zo doorzichtig opgezet. Iedere keer heb je de hoop dat ze er echt een nieuwe beleving van maken, maar het komt continu op hetzelfde neer.
Ik geef mijn geld wel uit aan GTA V. Op de ps3 tot 50% gespeeld, maar tenminste wel een echte goede game.

Overigens is The Crew qua besturing de meest beroerde (race)game die ik denk ik ooit heb gespeeld. Je wordt er gewoon bijna verdrietig van als je aan het rijden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:29
De besturing is nog wel redelijk goed te krijgen door een beetje te spelen met de verschillende stuuropties vind ik. Ik kan vrij goed een bocht door of een handbrake drift maken.

Waar ik me wel aan erger is dat je auto compleet onbestuurbaar wordt en gaat zwabberen zodra je ergens tegenaan botst of overheen rijdt. Dat effect duurt gewoon veel te lang.

Ook de graphics vind ik tegenvallen, één groot jaggies festijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteren proloog gedaan en de race tegen Zoe

Alle 4 de auto's meerdere malen testgereden, maar voor mijn gevoel klopt er iets niet.
Normaal zou ik met mijn rijstijl namelijk altijd voor de Fairlady gaan, maar na 6x te hebben testgereden rijd hij niet zoals hij voor mijn gevoel zou moeten rijden in vergelijking met andere games.

Geheel tegen mijn natuur in haalde ik de beste resultaten met de Challenger :? waar ik elke andere racegame dat de meest onhandelbare bak zou vinden.

Ook mis ik elk gevoel voor snelheid tijdens het rijden.

Veel verkeer op de weg is een plus, maar het voelt alsof het verkeer uit een game van 10 jaar geleden komt. :/

Dit weekend ga ik de coop proberen met wat vrienden, maar vooralsnog ben ik niet over de streep voor aanschaf.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Ik heb alleen de Nissan gereden en hij rijdt inderdaad nogal lomp. Testritten heb ik niet gedaan, wat ik werd steeds terug gezet naar het hoofdmenu (PS4). Met wat tweaks is het beter te doen, maar echt realistisch wordt het niet. Ik heb nog onvoldoende gereden om een echt oordeel te vellen over wat ik van het spel vind. Ik weet ook niet of het qua Graphics al op het niveau van het final product zit.

Verder had ik niet veel last van onzichtbare obstakels waar je tegenaan rijdt. Ook valt me op dat als je in de proloog netjes remt en stuurt je veel sneller bent. Het werkt ook perfect om bij de laatste race tegen Zoe te dreigen tegen haar aan te rijden. Ze stuurt dan abrupt weg - ongeacht waar ze rijdt) en 99% kans dat ze ergens tegen aan tijd. Voila, 4 tot 6 seconde voorsprong! Lol.

De customization van de Nissan is trouwens wel zeer beperkt moet ik zeggen. Wel leuk dat je ook het interieur wat kan aanpassen, al blijft het bij een andere kleur bekleding.

De installatie voor de rest vh spel gaat trouwens erg traag. Daarna maar eens meer rijden om wat gevoel te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Laatst online: 09:47
Ik heb 'm gisteren ook geprobeerd en een uurtje of 3-4 gespeeld..
Verschillende races gereden met verschillende voertuigen, echter valt bij allemaal wel op dat de besturing niet top is.. Zoals hierboven al meermaals is aangegeven, geeft het gewoon geen goed gevoel. Vol in de remmen en je gaat driften, of als je ergens tegen botst blijft je wagen maar zwabberen.. Heb ook bij de instellingen, verschillende settings voor handling geprobeerd, maar heb het gevoel dat 'hardcore' niet veel verschilt van 'alle hulpmiddelen aan'. Input lag e.d. nog niet geprobeerd.. Daar zal vanavond eens naar kijken..
Dacht laat ik eerst maar wat racen, want vaak wordt naar mate je verder komt ook het rijgedrag verbeterd..
Nu is dat nog steeds niet zo best. Ik had trouwens de Challenger gekocht.

Grafisch ziet het er niet verkeerd uit, maar door de mindere besturing valt het weg, want je moet continue opletten dat je nergens tegen op knalt..

Wat wel leuk bedacht is dat als je naar de andere kant van de kaart gereden bent, je met het vliegtuig en trein zo weer terug bent in Detroit (of waar je dan ook voor kiest) waar of alle opdrachten nog op je wachten i.p.v. helemaal terug te moeten rijden..

Mijn (voorlopige) conclusie is dat The Crew niet lelijk en er best wel leuke opties inzitten qua upgraden e.d.. De gameplay is echter nog erg belabberd, als dat aangepast wordt zou het een leuke game kunnen zijn. Driveclub geeft voor mij nu nog een beter gevoel voor next gen racing.. (NFS telt in mijn ogen niet mee) Terwijl dat ook aardig arcade is..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Over de handling, op de forums van Ubisoft vond ik het volgende:

car handling help level: HARDCORE
gearbox: MANUAL FOR ME BUT U CHOOSE
vibration: -------[]------- middle
steering sensitivity: -------[]------- middle
steering linearity: ---------------[] max to the right
steering speed factor: ------[]-------- 1 to the left
steering deadzone: --------[]-------- middle

Ik ga het straks een proberen, al leun ik zelf meer richting Sport in combinatie met de bovenstaande. Deadzone heb ik maximaal naar links staan (geen deadzone = nerveus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Maar dat is voor stuurtjes neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Martinspire schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:26:
Maar dat is voor stuurtjes neem ik aan?
Nope, gewoon settings in het options - besturing menu voor controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
marijnhak schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:31:
[...]

Nope, gewoon settings in het options - besturing menu voor controller.
Ja ok, maar die settings werken het best voor stuurtje of is het ook/juist voor controllers aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
marijnhak schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:45:
Over de handling, op de forums van Ubisoft vond ik het volgende:

car handling help level: HARDCORE
gearbox: MANUAL FOR ME BUT U CHOOSE
vibration: -------[]------- middle
steering sensitivity: -------[]------- middle
steering linearity: ---------------[] max to the right
steering speed factor: ------[]-------- 1 to the left
steering deadzone: --------[]-------- middle

Ik ga het straks een proberen, al leun ik zelf meer richting Sport in combinatie met de bovenstaande. Deadzone heb ik maximaal naar links staan (geen deadzone = nerveus)
Goeie tip wellicht, zal ik vanavond ook maar eens proberen :) Thanx

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Martinspire schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:32:
[...]

Ja ok, maar die settings werken het best voor stuurtje of is het ook/juist voor controllers aan te raden?
Ik heb alleen een controller en ik merk wel wat verschil - in positieve zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:30
Mocht iemand nog een beta code willen ik heb er nog 1 die ik niet ga gebruiken.

De eerste die zich meldt mag hem hebben.

Edit: Key is vergeven

[ Voor 9% gewijzigd door LightStar op 07-11-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
LightStar schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:21:
Mocht iemand nog een beta code willen ik heb er nog 1 die ik niet ga gebruiken.

De eerste die zich meldt mag hem hebben.
Graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ik krijg last van gevoelens van frustratie na een paar uur "The Crew" wat betreft de besturing, de settings die hierboven vermeld worden helpen iets maar niet genoeg. Net als andere spelers erger ik mijzelf groen en geel aan dat de auto compleet onbestuurbaar wordt zodra je iets raakt of ergens overheen rijdt, het lijkt verdorie wel een pingpong spelletje.

Doordat je erg veel moet corrigeren tijdens het rijden wordt de auto alleen maar nog moeilijker bestuurbaar, wat weer opvalt bij bv. een slalom, straatrace, achtervolging ect. De nitro is wat mij betreft ook nutteloos, bij NFS kan je het nog gebruiken na een bocht of om sneller op snelheid te komen maar in dit spel ga je voor 80% alleen maar driften (resultaat weer onbestuurbaar) bij gebruik.

Als daar niets meer aan gedaan wordt sla ik hem misschien wel over, ik vindt het spel zelf wel potentie hebben omdat er veel verschillende dingen te doen zijn. Ook het open karakter trekt mij wel maar de besturing is echt een verbeter punt voor Ubisoft.

Ik heb een paar jaar terug ook DRIVER San Francisco weer in de kast gelegd om de zelfde reden => de besturing van de auto. Gelukkig voor mij was dat slechts een aanbieding van 10,= euri. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik heb gister ook een uur The Crew gespeeld op de PS4, maar wat een tegenvaller. De verhaallijn is echt om te huilen, gaat werkelijk nergens over. De besturing is traag en log. Als je dit vergelijkt met een andere racegame zoals Driveclub is het echt heel slecht hoor. Ik heb maar snel weer Driveclub opgestart.

Deze racer gaat aan mijn neus voorbij (gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Winkiller schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:59:

Ik heb een paar jaar terug ook DRIVER San Francisco weer in de kast gelegd om de zelfde reden => de besturing van de auto. Gelukkig voor mij was dat slechts een aanbieding van 10,= euri. >:)
Driver bestuurde hier anders prima? Granted, het was effe wennen, maar ging prima. En daar had ik ook dat na verloop van tijd het verhaal veel beter tot zijn recht kwam en ik er wel in kon komen. Dat heb ik met The Crew nog niet gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 07-11-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:20:
[...]

Driver bestuurde hier anders prima? Granted, het was effe wennen, maar ging prima. En daar had ik ook dat na verloop van tijd het verhaal veel beter tot zijn recht kwam en ik er wel in kon komen. Dat heb ik met The Crew nog niet gehad.
De verhaallijn boeit me niet zoveel, het gaat mij meer om het plezier wat je van een game als deze kan hebben. Er zitten voldoende verschillende dingen in, zelfs de afstanden overbruggen en de omgeving bekijken is de moeite waard. Veel trailerparken, benzinestations en vreettenten om maar wat Amerikaans te noemen.

Naar mate de auto verbeterd (lichter wordt) gaat de besturing ook iets beter, maar ik zou dat pingpong gebeuren graag zien verdwijnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-08 16:17
Hebben meer mensen problemen dat The Crew services unavailable zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

marijn13 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:38:
Hebben meer mensen problemen dat The Crew services unavailable zijn?
Yes, ik kan ook niet verder op de XB1, zal straks wel weer in orde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn13
Winkiller schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:44:
[...]

Yes, ik kan ook niet verder op de XB1, zal straks wel weer in orde zijn.
Ik kan er weer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Ook net code binnen gekregen, voor de liefhebber:

Members only:

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:45
Wauw, gister een uurtje gespeeld en daarna direct weer eraf gehaald. Wat een enorme kut game zeg. Lijkt wel alsof het rijden een port uit Watch Dogs is. Zoals al eerder aangehaald, remmen is compleet zinloos, je kan net zo goed de auto de vangrail in rammen.

Heb dan ook snel FH2 opgestart om die misselijke smaak weg te krijgen. Nee, Ubisoft slaat de plank volledig mis met dit gedrocht van een "game".

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de besturing wordt wel iets beter nadat de auto geupgrade is. Rij nu in een GTI van 200 punten. Deze zijn best prima te besturen. Het is een arcade game, geen drive simulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:02
Driver SF vond ik zelf 1 van de beste car handeling hebben, maar deze toch een stuk minder. Op het oog is het grafisch niet echt heel erg goed, daar staat tegen over dat het vanuit een technisch oogpunt juist wel weer bijzonder is. Maar waar ik me wel aan stoor is het weinige verkeer.... Het financiel district van new york lijkt wel een ghost town. Het mag dan wel een huge map zijn, maar voor mij voelt het doods en levenloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
Ik vind de GFX behoorlijk tegenvallen, heb behoorlijk last van anti-aliasing daar komt ook nog eens bij dat het spel bij mij niet goed schaalt, meerdere met dit probleem?

Thank god dat dit spel ook op de PC released..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Nu online
Johnnyzz schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 18:42:
Ik vind de GFX behoorlijk tegenvallen, heb behoorlijk last van anti-aliasing daar komt ook nog eens bij dat het spel bij mij niet goed schaalt, meerdere met dit probleem?

Thank god dat dit spel ook op de PC released..
Denk dat je last hebt van de aliasing en niet van de anti-aliasing :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
Heb nog een PS4 code, DM maar if interested.. :P

[ Voor 4% gewijzigd door tweegroenethee op 07-11-2014 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidus-X
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Daan87423, ik zou heeel graag de code willen, ik weet alleen niet hoe ik je een pm moet sturen. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

Vandaag via de mail nog een PS4 beta code gekregen.

Members only:

Veel plezier! :)

[ Voor 8% gewijzigd door PredNL op 07-11-2014 21:36 ]

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Geprobeerd maar na een uurtje spelen is het wel klaar. Zoals al eerder gezegd is de besturing gewoon te vaag. Het lijkt alsof je met boten aan het racen bent. Ook de instellingen aan het sturen krijg ik niet lekker dus dat is gewoon jammer.

Het is natuurlijk een beta, maar ik vind het grafisch erg tegenvallen. Ik hoop dat ze nog gaan werken aan de collision detection want die slaat echt nergens op (nog).

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Sluuz schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 21:58:
Geprobeerd maar na een uurtje spelen is het wel klaar. Zoals al eerder gezegd is de besturing gewoon te vaag. Het lijkt alsof je met boten aan het racen bent. Ook de instellingen aan het sturen krijg ik niet lekker dus dat is gewoon jammer.

Het is natuurlijk een beta, maar ik vind het grafisch erg tegenvallen. Ik hoop dat ze nog gaan werken aan de collision detection want die slaat echt nergens op (nog).
Het is al een keer gezegd, de besturing wordt wel wat beter na een tijdje, bijvoorbeeld door gewicht besparing. Ik heb zojuist een missie gedaan met een Ford GT en dat reed ook stukken beter, alhoewel het gevoel van snelheid er niet echt was en ik reed toch aardig door. ;)

Verder een missie gedaan met een Nissan terrein auto in een bergachtige omgeving met een riviertje wat grafisch echt mooi was te noemen.

Ik zou dit spel wel eens op de (mijn) Desktop willen testen, volgens mij komt dit spel dan beter uit de verf, vooral de anti-aliasing zou een hoop goed maken.

Maar inderdaad die besturing is echt iets waar ze toch nog wat aan moeten tweaken, iedereen heeft het erover, ook op de Ubisoft forums. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Nou het werkt weer lekker allemaal.

Heb twee keer die ellenlange code van 25 tekens ingevoerd op de XBONE, krijg daarna te zien dat de code wel geldig is, maar daarna een lekkere algemene fout: ''Er is iets verkeerd gegaan. Probeer opnieuw.''

Na twee keer proberen heb ik er al geen trek meer in.

Edit: Via xbox.com werkt het inwisselen van de code wel. Staat nu in de wachtrij. Vreemd dat het op de xbox zelf niet lukt.

[ Voor 17% gewijzigd door Royeboi op 08-11-2014 02:04 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Vermaak me prima moet ik zeggen, besturing in options wat hoger gezet en gaat nu aardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
gisteren nog wat meer gereden met de nieuwe besturingssettings. Gaat redelijk voor Street, maar Dirt en Raid gaat waardeloos. Nu in St. Louis en die race daar kom ik gewoon niet zonder kleerscheuren doorheen. Het is bijna onmogelijk om netjes te rijden door de besturing.

Hierdoor minder plezier in het spel en ik merk dat de interesse weg zakt. Al met al niet de volle mep geld waard, dus ik ga mijn pre-order cancellen. Ik vind het risico te groot. Dan maar GTA 5 en misschien Far Cry 4 kopen. The Crew koop ik wellicht nadat de reviews binnen zijn of na een eerste afprijzing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:29
Winkiller schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:16:
[...]

Maar inderdaad die besturing is echt iets waar ze toch nog wat aan moeten tweaken, iedereen heeft het erover, ook op de Ubisoft forums. :Y
Het meest bizarre is nog dat Ubisoft beweert dat ze aan de besturing hebben gewerkt na de beta rondes die ze voor de PC hebben gehouden:

[YouTube: http://youtu.be/UzSjHopATQc]
Ik heb de PC beta ook gespeeld en ik merk eerlijk gezegd niet veel verschil.

Alleen in de PC zat nog niet dat irritante effect dat je auto compleet onbestuurbaar wordt als je iets raakt, dus eigenlijk is het alleen maar erger geworden.

Waar ik me ook aan erger is dat je amper normaal achteruit kunt rijden als je een keertje spint. Daar zit op de een of andere manier een enorme lag in, zodat het wel 5-10 seconden duurt voor je je weg weer kunt vervolgen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ik hoor niemand over het sleutelen aan de auto in de schuilplaats, ook dat systeem vindt ik maar niks.
Waarschijnlijk is dat dan ook niet aan mij besteed, ik hou niet van sleutelen en pimpen.

Verder sta ik nu vast in NY, ik moet eerst level 11 hebben voordat ik verder kan met mijn missie maar er is offline niets te doen om punten te verzamelen of zie ik iets over het hoofd ? Ik kan alleen maar slalom en dat soort dingen selecteren maar daar krijg je geen levelup punten voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Winkiller schreef op zondag 09 november 2014 @ 11:38:
Ik hoor niemand over het sleutelen aan de auto in de schuilplaats, ook dat systeem vindt ik maar niks.
Waarschijnlijk is dat dan ook niet aan mij besteed, ik hou niet van sleutelen en pimpen.

Verder sta ik nu vast in NY, ik moet eerst level 11 hebben voordat ik verder kan met mijn missie maar er is offline niets te doen om punten te verzamelen of zie ik iets over het hoofd ? Ik kan alleen maar slalom en dat soort dingen selecteren maar daar krijg je geen levelup punten voor.
Mogelijk einde van de demo/beta bereikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn13

De beta gaat maar tot de missie dat je je 510 ink krijgt, na die missie ben je lvl 10 en is de beta afgelopen. Je kunt dan alleen nog maar rondrijden met vrienden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

marijn13 schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:46:
[...]

De beta gaat maar tot de missie dat je je 510 ink krijgt, na die missie ben je lvl 10 en is de beta afgelopen. Je kunt dan alleen nog maar rondrijden met vrienden etc.
Okay dat verklaard dan het gebrek aan verse actie....jammer....ik had wel gein met de missies... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Nu online
Sleutelen zou juist wat meer in de game mogen van mij. Dat was altijd leuk bij Need for Speed Most Wanted (en Underground 1/2). In The Crew hoef je eigenlijk nooit de garage in omdat je parts direct kunt equipen terwijl je rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:53
Voor een arcaderacer vond ik de game zo gek niet sturen.. Ik ken ze veel en veel erger. Wel had ik totaal niet het idee erin te worden meegezogen, wat ik met Horizon wel heb, ook al heeft Horizon geen verhaal..

Verder vond ik de opzet erg NFS underground2'ig.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Wie gaat het spel direct kopen bij release? Zijn er veel mensen mogelijk aangehaakt of afgehaakt op basis van de Beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Ik haal hem meteen. Ik heb er vertrouwen in. Ik heb echter bewust de beta niet gespeeld omdat ik bang ben dat ik door te weinig tijd met het spel noodgedwongen te vroeg een oordeel vel, zoals ik in mijn ogen nu veel zie op internet, en dat wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

marijnhak schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:52:
Wie gaat het spel direct kopen bij release? Zijn er veel mensen mogelijk aangehaakt of afgehaakt op basis van de Beta?
No way... Beta voorspelt voor mij weinig goeds/interessants voor de release of een week of 3. Denk zelfs dat ik de game ook niet (meer) ga kopen als de eerste patches/bugs erdoorheen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spruit89
  • Laatst online: 14-09 22:32
bij deze nog 3 PS4 keys:
24AD-5MN5-HBA4
3QPR-43NF-NJ4H
C6KC-KMNE-PMAQ

succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik was al niet van plan hem te halen, maar nu zeker niet. Het is typisch zo'n spel dat je koopt, 5uur speelt en daarna in de kast verdwijnt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
Heb het een uur gespeeld.

Het idee is echt super, tot dat je met een auto gaat rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
Hoolz schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:02:
Heb het een uur gespeeld.

Het idee is echt super, tot dat je met een auto gaat rijden.
In een uur kan je niet voldoende xp behaald hebben om je auto überhaupt fatsoenlijk te laten rijden.. Dat is in het begin echt drama, pas vanaf level 10 (einde Beta) wordt die bestuurbaarheid pas beter..

Ik heb er nu in totaal een uurtje of 10 inzitten en kan mij er best goed mee vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Naar mijn mening moet een auto stock al fatsoenlijk te rijden zijn. Ik kan immers prima zonder brokken in een willekeurige hatch instappen en wegrijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-08 14:11
Ik heb net de beta op de ps4 gedownload en gespeeld maar vond de besturing niet zo slecht. Hij luisterde toch als ik instuurde. Dat zweverige heb ik niet gemerkt. Je ging licht opzij maar het was acceptabel. De graphics vond ik wel mooi alleen de koeien reed je dwars doorheen, raar. En de AI (de politie in het begin) is ook raar. Die duwen je dom opzij maar als je snel ervoor bent, kan je het doel halen. Maar of ik de volle prijs betaal, weet ik nog niet. Het gaf me nog niet het gevoel van hebben. Het was buiten de missie's alleen maar dom rijden.

Edit: de beta is volgens de melding trouwens verlengd.

[ Voor 4% gewijzigd door martwoutnl op 10-11-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
spruit89 schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:10:
bij deze nog 3 PS4 keys:
24AD-5MN5-HBA4
3QPR-43NF-NJ4H
C6KC-KMNE-PMAQ

succes ermee!
Ik heb de 2de code ingelost, vanavond maar eventjes proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 6 november een code ontvangen per mail, alleen activeren lukt mij niet.
Hebben codes een bepaalde geldigheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er sinds de beta nu al een patch ofzo iets dergelijks geweest om de meeste bugs/veranderingen aan te passen?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier om beta keys te gaan vragen. Mensen die ze hebben bieden ze (hopelijk) hier wel aan