Hier nog een PS4 key over:
J568-A7NL-ANJD
J568-A7NL-ANJD
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Gewoon wachten, hij installeert vanzelf!marijn13 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:23:
Ik heb even een vraagje,
Ik ben het nu aan het spelen maar kan niet verder omdat hij zegt dat hij nog niet alles heeft gedownload? Hoe kan ik zorgen dat hij de rest download want er staat niks meer in mijn download lijst.
Alvast bedankt
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:48:
De installatie welke beloofd was klaar te zijn nadat de introductie gespeeld was, duurt een potje lang! Zit al sinds 12 uur de wachten en hij is net op 40%.. Beetje jammer
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Bedoel niet het download bestand, maar de installatie. welke tijdens het spel wordt geïnstalleerd. Het downloadbestand was idd snel binnen.MAX3400 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:50:
[...]
Ik had de hele installatie, op de One, binnen in 20 minuutjes ofzo en daar gaat om "maar" 15GB.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2014 13:53 ]
Ik heb werkelijk waar geen idee waarover je het hebt; de One heeft geen downloadbestand of installatiebestand. Aanzetten, game kopen/beta-en, queue gaat downloaden, klaar. Ik haal standaard rond de 40GB/uur op het XBL-netwerk als ik daar zaken download.Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:51:
[...]
Bedoel niet het download bestand, maar de installatie. welke tijdens het spel wordt geïnstalleerd. Het downloadbestand was idd snel binnen.
Edit: Ter onderbouwing: https://twitter.com/marijnbijl/status/530341873546985472
[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 06-11-2014 13:54 ]
[ Voor 5% gewijzigd door 0xrubennft op 06-11-2014 14:34 ]
Nergens in de spambox of zoals bij mij in de map reclame (Gmail)?!0xrubennft schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:33:
Ik heb nog geen code ontvangen om te activeren voor de PS4 helaas..Heb me wel succesvol geregisteerd aantal dagen geleden met een lange code zoals hierboven maar nog geen mailtje ontvangen met een ps4 key.
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
De besturing is wel even wennen inderdaad, zeker als je net van Forza Horizon 2 af komt. De besturing lijkt op Driver San Francisco, en daar was ik eerlijk gezegd ook geen fan van. Ook ik ga de komende uurtjes even verder testen.MAX3400 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:49:
[...]
Heb net even een uurtje gespeeld op de One en hier mijn observaties
- graphics zien er zeer oke uit; sowieso de omgeving vind ik er netjes.
- cutscenes hoogstaand en netjes.
- goed geluid.
- handling van de auto wat mij betreft heel wazig.
- scoring-system niet uitgelegd / wazig in races?
Ben er nog niet kapot van. The Crew stond ook niet op mijn verlanglijstje om te kopen maar ga zeker nog wel een aantal uur in de beta proberen te rijden/racen om te zien of het me gaat bevallen.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2014 18:49 ]
Nope alles afgezocht, maar ik wacht maar geduldig af hahamarijnhak schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:35:
[...]
Nergens in de spambox of zoals bij mij in de map reclame (Gmail)?!
0xrubennft schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:33:
Ik heb nog geen code ontvangen om te activeren voor de PS4 helaas..Heb me wel succesvol geregisteerd aantal dagen geleden met een lange code zoals hierboven maar nog geen mailtje ontvangen met een ps4 key.
Bij mij zat de code ook in de reclame map in Gmail.marijnhak schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:35:
[...]
Nergens in de spambox of zoals bij mij in de map reclame (Gmail)?!
[ Voor 18% gewijzigd door Uffeltje op 06-11-2014 15:53 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Haha, dat was mij min of meer ook allemaal opgevallen, rijden gaat beter als je wat langer bezig bent.FiXeR.nl schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:52:
Net een halfuurtje op de Xbox One de beta gespeeld.Verder is het menu etc allemaal best wazig. Geen idee wat nou precies de bedoeling is.
- De besturing is slecht, bochten kun je niet aansnijden, recht rijden is onmogelijk zonder telkens te moeten corrigeren
- Door de bocht gaan is sneller via de vangrail dan dat je remt en netjes de bocht maakt
- Camera is zeer klote, als je springt schiet je zicht naar boven en zie je niet meer waar je heen gaat
- Op de snelweg staan auto's midden op de weg stil
[ Voor 10% gewijzigd door Winkiller op 06-11-2014 19:21 ]
Je kunt in het settings menu de besturing op hardcore zetten, dan wordt het wel een stuk beter, maar verwacht geen forza achtige besturing, dat zit er echt niet inWinkiller schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:42:
[...]
De besturing is wel even wennen inderdaad, zeker als je net van Forza Horizon 2 af komt. De besturing lijkt op Driver San Francisco, en daar was ik eerlijk gezegd ook geen fan van. Ook ik ga de komende uurtjes even verder testen.
Nu maar hopen dat ik niet erger bewegingsziek wordt vanwege deze besturing, af en toe moet ik echt even stoppen, dat heb ik nog niet eerder zo sterk gehad.
Beter hoe? Ik rij hardcore, manual shift, minimale deadzone. En nog is de enige stuurbeweging die mogelijk is: 90 graden en niet anders.robinez schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:00:
[...]
Je kunt in het settings menu de besturing op hardcore zetten, dan wordt het wel een stuk beter, maar verwacht geen forza achtige besturing, dat zit er echt niet in
[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 06-11-2014 17:02 ]
[ Voor 57% gewijzigd door ASNNetworks op 06-11-2014 17:33 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
beta code is gegarandeerd spelen.Ik heb hem gisterenavond in mijn mail gehad. maar dat was de herinnering omdat ik al een beta gespeeld had in september.StephanO1990 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:02:
Ik heb me dinsdagavond aangemeld. Ik heb al een Uplay account, waar m'n Hotmail-adres ook geregistreerd staat, maar ik heb ook nog geen code gekregen. Het zal wel gefaseerd doorgevoerd worden? Of staat een beta code niet garant voor ook daadwerkelijk kunnen spelen van de beta?
Ik heb ook al gekeken in de spam-folder etc.
Kom niet eens zo ver, de server ligt eruit (PS4)Johnnyzz schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:17:
Hij is al minimaal 2 uur bezig met:
Gefeliciteerd! Je hebt de proloog van The Crew voltooid. Wacht tot de installatie is voltooid: 75% geinstalleerd.
Meerdere met dit probleem?
Thanks! Dan wacht ik nog even op die code.Gratje schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:42:
[...]
beta code is gegarandeerd spelen.Ik heb hem gisterenavond in mijn mail gehad. maar dat was de herinnering omdat ik al een beta gespeeld had in september.
wel met 3 extra keys om weg te geven (al vergeven)
je krijgt een code om in te lossen in de PS store. die download rechtstreeks de beta voor je en kan ja spelen.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2014 20:47 ]
[ Voor 26% gewijzigd door marijnhak op 06-11-2014 21:36 ]
De hangt niet, het duurt gewoon ontzettend lang, ja echt heeeeel erg lang.marijnhak schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:44:
Over het stuurgedrag, ik heb de stuursnelheidsfactor op maximaal gezet en hierdoor lijkt de auto beter en sneller in te sturen. Hiervoor was het wel erg log allemaal.
Daarnaast de deadzone geminimaliseerd, lijkt ook te helpen.
Proloog gespeeld, nu blijft de installatie hangen op 31%
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Burp
Verwijderd
Het is een BETA he. Geen full game! Ze hebben al veel input gehad over de besturing en als ik dit zo allemaal lees is er wel wat aan gesleuteld, maar dan in negatieve zin.SparksNL schreef op donderdag 06 november 2014 @ 23:14:
Bij sommige games denk ik wel eens bij mezelf "hebben de developers de game zelf überhaupt wel gespeeld?".. nou dit is weer zo'n typisch gevalletje.
Het is ook geen simulatie spel. Hebben ze ook nooit gezegd. NFS in nieuw jasje moet het wordenMu.siQ schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:09:
Nou, ik ben normaal wel van het ff doorbijten en verder kijken maar dit... Ik kom van fm5 en fh2 staat op m'n lijstje.
- graphics prima.
- verhaal, mwah
- persoonlijk te veel arcade. Als je dan al moeite doet normaal te rijden dan kun je overal tegenaan drukken en het is geen probleem. Bochten voelen gek, ook door het missen van gevoel van snelheid. Grip is onwerkelijk goed, sturen is achterlijk scherp.
[ Voor 65% gewijzigd door Hupske op 06-11-2014 23:37 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Het spel gaat deze week Gold en moet over 3 weken te koop zijn. No way dat enige feedback op de DVD komt; het enige wat we nu testen zijn de servers.hupske schreef op donderdag 06 november 2014 @ 23:30:
[...]
Het is een BETA he. Geen full game! Ze hebben al veel input gehad over de besturing en als ik dit zo allemaal lees is er wel wat aan gesleuteld, maar dan in negatieve zin.
Geef je feedback door aan UBI en wellicht kunne ze er wat mee doen.
Zoals elke beta speel je wel een oudere versie. Niet de genen die op de Cd'tjes komt te staan.MAX3400 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 23:35:
[...]
Het spel gaat deze week Gold en moet over 3 weken te koop zijn. No way dat enige feedback op de DVD komt; het enige wat we nu testen zijn de servers.
Ze zullen het wel patchen op Day One, hoop ik, maar dat lees ik hier dan wel.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 06-11-2014 23:39 ]
39
Het spel ligt binnenkort al in de schappen, en ik vrees dat ze dit soort zaken ook niet gaan patchen... Als men een game na een half uur al beu is, sorry, maar dan heb je gewoon een slechte game op de markt gezet.hupske schreef op donderdag 06 november 2014 @ 23:30:
[...]
Het is een BETA he. Geen full game! Ze hebben al veel input gehad over de besturing en als ik dit zo allemaal lees is er wel wat aan gesleuteld, maar dan in negatieve zin.
Geef je feedback door aan UBI en wellicht kunnen ze er wat mee doen.
Het is inderdaad allemaal zo doorzichtig opgezet. Iedere keer heb je de hoop dat ze er echt een nieuwe beleving van maken, maar het komt continu op hetzelfde neer.Fietsbel schreef op donderdag 06 november 2014 @ 23:40:
The Crew, weer een spel met het Ubisoft syndroom.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Nope, gewoon settings in het options - besturing menu voor controller.Martinspire schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:26:
Maar dat is voor stuurtjes neem ik aan?
Ja ok, maar die settings werken het best voor stuurtje of is het ook/juist voor controllers aan te raden?marijnhak schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:31:
[...]
Nope, gewoon settings in het options - besturing menu voor controller.
Goeie tip wellicht, zal ik vanavond ook maar eens proberenmarijnhak schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:45:
Over de handling, op de forums van Ubisoft vond ik het volgende:
car handling help level: HARDCORE
gearbox: MANUAL FOR ME BUT U CHOOSE
vibration: -------[]------- middle
steering sensitivity: -------[]------- middle
steering linearity: ---------------[] max to the right
steering speed factor: ------[]-------- 1 to the left
steering deadzone: --------[]-------- middle
Ik ga het straks een proberen, al leun ik zelf meer richting Sport in combinatie met de bovenstaande. Deadzone heb ik maximaal naar links staan (geen deadzone = nerveus)
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Ik heb alleen een controller en ik merk wel wat verschil - in positieve zin.Martinspire schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:32:
[...]
Ja ok, maar die settings werken het best voor stuurtje of is het ook/juist voor controllers aan te raden?
[ Voor 9% gewijzigd door LightStar op 07-11-2014 14:52 ]
GraagLightStar schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:21:
Mocht iemand nog een beta code willen ik heb er nog 1 die ik niet ga gebruiken.
De eerste die zich meldt mag hem hebben.
Driver bestuurde hier anders prima? Granted, het was effe wennen, maar ging prima. En daar had ik ook dat na verloop van tijd het verhaal veel beter tot zijn recht kwam en ik er wel in kon komen. Dat heb ik met The Crew nog niet gehad.Winkiller schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:59:
Ik heb een paar jaar terug ook DRIVER San Francisco weer in de kast gelegd om de zelfde reden => de besturing van de auto. Gelukkig voor mij was dat slechts een aanbieding van 10,= euri.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 07-11-2014 15:20 ]
De verhaallijn boeit me niet zoveel, het gaat mij meer om het plezier wat je van een game als deze kan hebben. Er zitten voldoende verschillende dingen in, zelfs de afstanden overbruggen en de omgeving bekijken is de moeite waard. Veel trailerparken, benzinestations en vreettenten om maar wat Amerikaans te noemen.Martinspire schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:20:
[...]
Driver bestuurde hier anders prima? Granted, het was effe wennen, maar ging prima. En daar had ik ook dat na verloop van tijd het verhaal veel beter tot zijn recht kwam en ik er wel in kon komen. Dat heb ik met The Crew nog niet gehad.
Yes, ik kan ook niet verder op de XB1, zal straks wel weer in orde zijn.marijn13 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:38:
Hebben meer mensen problemen dat The Crew services unavailable zijn?
Ik kan er weer inWinkiller schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:44:
[...]
Yes, ik kan ook niet verder op de XB1, zal straks wel weer in orde zijn.
Nickname does not reflect reality
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Verwijderd
Denk dat je last hebt van de aliasing en niet van de anti-aliasingJohnnyzz schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 18:42:
Ik vind de GFX behoorlijk tegenvallen, heb behoorlijk last van anti-aliasing daar komt ook nog eens bij dat het spel bij mij niet goed schaalt, meerdere met dit probleem?
Thank god dat dit spel ook op de PC released..
[ Voor 4% gewijzigd door tweegroenethee op 07-11-2014 19:31 ]
PSN: Sluuz
Het is al een keer gezegd, de besturing wordt wel wat beter na een tijdje, bijvoorbeeld door gewicht besparing. Ik heb zojuist een missie gedaan met een Ford GT en dat reed ook stukken beter, alhoewel het gevoel van snelheid er niet echt was en ik reed toch aardig door.Sluuz schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 21:58:
Geprobeerd maar na een uurtje spelen is het wel klaar. Zoals al eerder gezegd is de besturing gewoon te vaag. Het lijkt alsof je met boten aan het racen bent. Ook de instellingen aan het sturen krijg ik niet lekker dus dat is gewoon jammer.
Het is natuurlijk een beta, maar ik vind het grafisch erg tegenvallen. Ik hoop dat ze nog gaan werken aan de collision detection want die slaat echt nergens op (nog).
[ Voor 17% gewijzigd door Royeboi op 08-11-2014 02:04 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Het meest bizarre is nog dat Ubisoft beweert dat ze aan de besturing hebben gewerkt na de beta rondes die ze voor de PC hebben gehouden:Winkiller schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:16:
[...]
Maar inderdaad die besturing is echt iets waar ze toch nog wat aan moeten tweaken, iedereen heeft het erover, ook op de Ubisoft forums.
Mogelijk einde van de demo/beta bereikt?Winkiller schreef op zondag 09 november 2014 @ 11:38:
Ik hoor niemand over het sleutelen aan de auto in de schuilplaats, ook dat systeem vindt ik maar niks.
Waarschijnlijk is dat dan ook niet aan mij besteed, ik hou niet van sleutelen en pimpen.
Verder sta ik nu vast in NY, ik moet eerst level 11 hebben voordat ik verder kan met mijn missie maar er is offline niets te doen om punten te verzamelen of zie ik iets over het hoofd ? Ik kan alleen maar slalom en dat soort dingen selecteren maar daar krijg je geen levelup punten voor.
De beta gaat maar tot de missie dat je je 510 ink krijgt, na die missie ben je lvl 10 en is de beta afgelopen. Je kunt dan alleen nog maar rondrijden met vrienden etc.Winkiller schreef op zondag 09 november 2014 @ 11:38:
Ik hoor niemand over het sleutelen aan de auto in de schuilplaats, ook dat systeem vindt ik maar niks.
Waarschijnlijk is dat dan ook niet aan mij besteed, ik hou niet van sleutelen en pimpen.
Verder sta ik nu vast in NY, ik moet eerst level 11 hebben voordat ik verder kan met mijn missie maar er is offline niets te doen om punten te verzamelen of zie ik iets over het hoofd ? Ik kan alleen maar slalom en dat soort dingen selecteren maar daar krijg je geen levelup punten voor.
Okay dat verklaard dan het gebrek aan verse actie....jammer....ik had wel gein met de missies...marijn13 schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:46:
[...]
De beta gaat maar tot de missie dat je je 510 ink krijgt, na die missie ben je lvl 10 en is de beta afgelopen. Je kunt dan alleen nog maar rondrijden met vrienden etc.
Sleutelen zou juist wat meer in de game mogen van mij. Dat was altijd leuk bij Need for Speed Most Wanted (en Underground 1/2). In The Crew hoef je eigenlijk nooit de garage in omdat je parts direct kunt equipen terwijl je rijdt.Winkiller schreef op zondag 09 november 2014 @ 11:38:
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
No way... Beta voorspelt voor mij weinig goeds/interessants voor de release of een week of 3. Denk zelfs dat ik de game ook niet (meer) ga kopen als de eerste patches/bugs erdoorheen zijn.marijnhak schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:52:
Wie gaat het spel direct kopen bij release? Zijn er veel mensen mogelijk aangehaakt of afgehaakt op basis van de Beta?
In een uur kan je niet voldoende xp behaald hebben om je auto überhaupt fatsoenlijk te laten rijden.. Dat is in het begin echt drama, pas vanaf level 10 (einde Beta) wordt die bestuurbaarheid pas beter..Hoolz schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:02:
Heb het een uur gespeeld.
Het idee is echt super, tot dat je met een auto gaat rijden.
[ Voor 4% gewijzigd door martwoutnl op 10-11-2014 17:26 ]
Ik heb de 2de code ingelost, vanavond maar eventjes proberen!spruit89 schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:10:
bij deze nog 3 PS4 keys:
24AD-5MN5-HBA4
3QPR-43NF-NJ4H
C6KC-KMNE-PMAQ
succes ermee!
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq