Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
nothing stops this train
''Drive with your club to the Horizon''
nothing stops this train
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
LAFERRARI
![]() FULL STOCK |
Mini Cooper S 2010
![]() FULL STOCK | ![]() STREET |
Dodge Viper SRT-10 Coupe 2010
![]() FULL STOCK | ![]() PERFORMANCE |
![]() CIRCUIT |
Dodge Ram SRT-10 2004
![]() FULL STOCK |
Ford F150 SVT Raptor
![]() FULL STOCK | ![]() DIRT |
Ford Shelby GT500 2013
Ford Mustang GT 2011
![]() DIRT | ![]() RAID |
![]() PERFORMANCE | ![]() CIRCUIT |
Ford focus RS 2010
NISSAN SKYLINE GT-R (R34)
![]() PERFORMANCE |
2013 NISSAN 370Z (Z34)
Bentley Continental Supersports 2010
![]() CIRCUIT |
Lamborghini Murciélago LP640
Lamborghini Aventador LP700-4
![]() FULL STOCK |
SHELBY GT500 1967
BMW Z4 sDrive35is 2011
![]() RAID | ![]() PERFORMANCE |
![]() CIRCUIT |
ASTON MARTIN V8 VANTAGE S 2012
RUF 3400 K
Chevrolet Corvette ZR1
![]() CIRCUIT |
Chevrolet Camaro RS 1969
Chevrolet Camaro SS 2010
![]() DIRT | ![]() RAID |
Heb een PS4 beta key gekregen via de mail maar hij werkt niet
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Die '67 Shelby Circuit is wel heel erg bruut.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Inderdaad ik kan iig niet wachten!!Jackal131 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:10:
[...]
Die '67 Shelby Circuit is wel heel erg bruut.
Gekregen , en werkt prima!cfeijt schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:49:
Meer mensen hier problemen met de keys?
Heb een PS4 beta key gekregen via de mail maar hij werkt niet
Collega heeft 'm ook, werkt ook zonder problemen.
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Het kan zijn dat niet iedereen die de beta gespeeld hebben zin hebben om er wat over te zeggen. Of dat er geen tweakers in de PS4 beta zaten.Robolokotobo schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:58:
Raar dat er van de week een beta voor de consoles was en dat niemand er wat over te zeggen heeft.
Verwijderd
Niet iedereen heeft of speelt op een console.Robolokotobo schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:58:
Raar dat er van de week een beta voor de consoles was en dat niemand er wat over te zeggen heeft.
Linkje:
http://m.uk.ign.com/artic...crew-release-date-delayed
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Persoonlijk vind ik ubi 1 van de weinige uitgevers die nog eens wat anders probeert, zie the crew, maar ook watch dogs of zombiUA delayed game is eventually good, but a rushed game is forever bad
Ik hoop trouwens dat er nog een PC beta komt, maar in de press release wordt alleen gesproken over een extra console beta.
Ergens verwacht ik ook nog nieuws dat de PC versie van AC uitgesteld wordt. Maar ik hoop het eigenlijk van niet. Het is jammer dat hij uitgesteld wordt maar goed. Beter dan dan een gebroken game. In elk verval zijn ze goed veel Beta tests aan het doen. Dat zou het geheel ten goede moeten komen.Gropah schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 23:08:
Ik vind het zelf ook niet zo raar, maar om nou te zeggen dat het niet vaak gebeurd bij ubi? Bijna elke AC game voor PC is vertraagd geweest en een algemene delay voor Trackmania 2, Shootmania, South Park: The stick of truths en zo kan ik nog wel even door gaan. Niet dat ik het erg vind, om Miyamoto te quoten:
[...]
Persoonlijk vind ik ubi 1 van de weinige uitgevers die nog eens wat anders probeert, zie the crew, maar ook watch dogs of zombiU
Ik ben het er wel mee eens dat Ubisoft toch een van mijn favoriete uitgevers blijft. Ik houd van Anno en van AC. Dat is ook de reden dat deze me geweldig lijkt. Ik hoop alleen dat hij in China gaat werken.
Nickname KasPlantje.
PC versie boeit me weinig, die speel ik toch nietGropah schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 23:08:
Ik vind het zelf ook niet zo raar, maar om nou te zeggen dat het niet vaak gebeurd bij ubi? Bijna elke AC game voor PC is vertraagd geweest en een algemene delay voor Trackmania 2, Shootmania, South Park: The stick of truths en zo kan ik nog wel even door gaan. Niet dat ik het erg vind, om Miyamoto te quoten:
[...]
Persoonlijk vind ik ubi 1 van de weinige uitgevers die nog eens wat anders probeert, zie the crew, maar ook watch dogs of zombiU
Ik hoop trouwens dat er nog een PC beta komt, maar in de press release wordt alleen gesproken over een extra console beta.
Ik heb vandaag voor het eerst Need for speed most wanted gespeeld en ik snap totaal niet hoe je bij die vergelijking komt. Most wanted stuurt totaal anders en is veel meer arcade. Het stuurt zo anders dat toen ik er vandaag aan begon bijna geen controle over de auto's had. Je moet het stuur zelf rechttrekken anders stuurt de auto door. Één tikje op de rem is genoeg voor een mega drift en als je de rem en de handrem tegelijk intrapt sta je in één keer stil.sdk1985 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:42:
Besturing is gewoon Need for speed most wanted. Als je een sim racer verwacht dan kun je dit dus negatief beoordelen. Verwacht je een arcade racer dan is dat toppie.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Je verwart Need for Speed: Most wanted (2005) met Need for Speed Most Wanted (2012). De laatste is een hele andere game, door Criterion gemaakt (burnout etc).Robolokotobo schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 00:51:
[...]
Ik heb vandaag voor het eerst Need for speed most wanted gespeeld en ik snap totaal niet hoe je bij die vergelijking komt. Most wanted stuurt totaal anders en is veel meer arcade. Het stuurt zo anders dat toen ik er vandaag aan begon bijna geen controle over de auto's had. Je moet het stuur zelf rechttrekken anders stuurt de auto door. Één tikje op de rem is genoeg voor een mega drift en als je de rem en de handrem tegelijk intrapt sta je in één keer stil.
Ik had het over het origineel, uit 2005. Most wanted 2012 is een soort semi-drift game waarbij je bijna nooit hoeft te remmen.
Wikipedia: Need for Speed: Most Wanted
Wikipedia: Need for Speed: Most Wanted (2012)
[ Voor 92% gewijzigd door Robolokotobo op 10-10-2014 00:03 ]
Het overal rond kunnen rijden was wel leuk, maar door de slechte graphics komt dit niet zo goed uit de verf als bijvoorbeeld een Forza Horizon (2).
Misschien kunnen ze de boel nog flink oppoetsen voor de release in december, maar wat ik tot nu toe gezien heb lijkt het me stug dat ze in die paar maanden zo'n grote stappen kunnen maken.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik speel helemaal geen racegames meer totdat The Crew uit is. Al het andere valt toch tegen vergeleken met The Crew. Most Wanted 2012 voor zeven euro kunnen kopen maar wat een trieste bedoeling als je het vergelijkt. En test drive unlimited 2 is na het spelen van de beta van the crew ook geen doen meer.sdk1985 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 00:28:
Leuke racing game overigens mocht je hem nog nooit gespeeld hebben.
Ben je ook in New York en Las Vegas geweest? Heb je ook een coast to coast rit gereden? Dat het er minder uitziet dan horizon 2 geloof ik graag maar onder ps3 360 niveau? Dat vind ik een sterk verhaal.MazeWing schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 01:14:
Ik heb even kort de ps4 beta gespeeld en was niet onder de indruk. De graphics waren ronduit lelijk (nog onder het niveau van ps3/xbox360) en ook de besturing was zeer vreemd.
Het overal rond kunnen rijden was wel leuk, maar door de slechte graphics komt dit niet zo goed uit de verf als bijvoorbeeld een Forza Horizon (2).
Misschien kunnen ze de boel nog flink oppoetsen voor de release in december, maar wat ik tot nu toe gezien heb lijkt het me stug dat ze in die paar maanden zo'n grote stappen kunnen maken.
Ook lijkt mij de gameplay een stuk sterker dan dat van horizon 2. Door o.a. het verhaal, de missies, het levelen en de veel grotere spelwereld. Er is gewoon veel meer te doen in the crew. Wat ik gezien heb van horizon 2 zag er veel simplistischer uit.
[ Voor 52% gewijzigd door Robolokotobo op 10-10-2014 11:44 ]
De originele Most Wanted uit 2005sdk1985 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:44:
[...]
Je verwart Need for Speed: Most wanted (2005) met Need for Speed Most Wanted (2012). De laatste is een hele andere game, door Criterion gemaakt (burnout etc).
Ik had het over het origineel, uit 2005. Most wanted 2012 is een soort semi-drift game waarbij je bijna nooit hoeft te remmen.
[video]
Achtervolgingen van een uur etc.
Maar ontopic: ik ben wel benieuwd naar The Crew. Het is een tijd geleden dat een racegame (voor de pc) een echte open wereld had. En waar het niet een non-stop drift game is zoals de laatste NFS's.
PSN: Curvaa_
De pc beta ia al een tijd geleden geweest.Gropah schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 23:08:
[...]
ik heb de beta op de ps4 ook zo'n 8 uur gespeeld samen met friends. Ik vond de graphics ook zwaar tegenvallen, burnout op de ps3 ziet er beter uit bijvoorbeeld. Er zat overigens wel verschil in de graphics, coast to coast kom je bijvoorbeeld door bossen en bij salt lake city door sneeuw gebieden en die zagen er beter uit dan de steden (waar ook verschil in zat, Las Vegas vond ik mooier dan new york bijvoorbeeld kwa graphics). Ook de framerate was verre van stabiel op de ps4, hij dropte echt wel regelmatig onder de 30fps, maar goed, daar is het ook een beta voor dan mag je de game daar nog niet op afrekenen.Robolokotobo schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:25:
Ben je ook in New York en Las Vegas geweest? Heb je ook een coast to coast rit gereden? Dat het er minder uitziet dan horizon 2 geloof ik graag maar onder ps3 360 niveau? Dat vind ik een sterk verhaal.
Ook lijkt mij de gameplay een stuk sterker dan dat van horizon 2. Door o.a. het verhaal, de missies, het levelen en de veel grotere spelwereld. Er is gewoon veel meer te doen in the crew. Wat ik gezien heb van horizon 2 zag er veel simplistischer uit.
Car handling was mij standaard veel te arcade, bijvoorbeeld met 180km/uur over stoepen, of door hekjes rijden merk je helemaal niets van, dan rij je gewoon door alsof er niets gebeurd is. Dat wordt wel een stuk beter overigens door het besturingsmodel op hardcore te zetten, maar dan nog steeds is het overduidelijk een pure arcade racer.
Dat zijn eigenlijk de 'minpuntjes' voor mij van de beta. Maar de pluspunten zijn er ook!
De manier waarop de events in het verhaal verwerkt zijn is echt geweldig, ik wil het verhaal niet spoilen, maar het is echt goed gedaan en het past goed bij de open wereld. Ook is er bizar veel te doen en het is behoorlijk gevarieerd, het is een beetje een kruising van missies uit GTA en burnout challenges zoals breng deze gestolen auto ergens onbeschadigd heen of haal iemand op die een overval gepleegd heeft, of vind een geheime lokatie waar een auto staat met onderdelen of maak een enorme sprong die dan vergeleken wordt met je friends en ga zo maar door.
Ook fantastisch is dat je friends naadloos in de game verwerkt worden, het is net zoals bij burnout. Elke verhaal missie kun je met een friend coop spelen en ook alle side missies en challenges kun je samen doen. Ook kun je gewoon freeroamen en op exploration tocht gaan. De game is enorm groot, van coast naar coast is meer dan 2 uur rijden en dan heb je 1 route gezien. Ook het samen verkennen van steden is leuk, want elke highlight van een stad kun je vrijspelen als markering met wat informatie over dat toeristische punt van de stad.
Of te wel, ik vond er erg veel positieve punten in terug, een race game vond ik het niet echt, wel een enorme speeltuin waarin je met autos flink wat plezier samen met je friends kunt beleven. Het is een beetje burnout meets midnight club kwa stijl.

Of gaat het alleen om monumenten bezoeken oid. Kan me niet voorstellen dat je niets kunt verzamelen, maar met vele honderden (?) kilometers weg lijkt me alles berijden niet echt leuk met zo'n groot aantal.
[ Voor 45% gewijzigd door Martinspire op 10-10-2014 14:18 ]
ja dat zit er in, voor fast travelen moet je een weg een keer bezocht hebben. Wat wel kan is dat je naar een treinstation of vliegveld rijd en dan kun je daar via openbaar vervoer naar een andere stad reizen als je er niet heen wilt rijden of de map nog niet hebt vrijgespeeld.Martinspire schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:18:
Zit er ook ala Test Drive en Forza Horizon in dat je alle wegen moet verkennen? Dat lijkt me namelijk een behoorlijke klus
Of gaat het alleen om monumenten bezoeken oid. Kan me niet voorstellen dat je niets kunt verzamelen, maar met vele honderden (?) kilometers weg lijkt me alles berijden niet echt leuk met zo'n groot aantal.
Ook zitten er 'geheime' off road wegen in. Bijvoorbeeld in the grand canyon kun je via modderige zandpaden van de hoofdweg af, grappig is dan ook dat je daar beesten voor je auto ziet langschieten die schrikken van het feit dat je daar rijd.
[ Voor 24% gewijzigd door robinez op 10-10-2014 14:24 ]
Anyways, fijn om weer wat positiviteit te zien omtrend deze game. Grafisch had ik al bij de eerste gameplay demo dat het inderdaad wat minder ging zijn, maar eigenlijk boeit me dat weinig. Als het er maar enigszins uitziet zoals het eggie vind ik al prima. En wat arcade vind ik ook helemaal geen issue. Sterker: dat zorgt er alleen maar voor dat je meer kunt driften en laat ik dat nou enorm gaaf vinden
Ik hoop wel dat er ook wat anderen op Xbox One gaan spelen om samen mee te doen want ik heb het idee dat deze game (mede door uitstellen) een beetje ondersneeuwt.
Kun je met vrienden in een soort private game komen? Of zit je ten alle tijde in de online-wereld met het risico van puberale rammertjes? Ik vond dat bij de TDU's altijd jammer, de Bugatti-rammers vergalden nogal wat speelplezier...robinez schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:53:
Ook fantastisch is dat je friends naadloos in de game verwerkt worden, het is net zoals bij burnout.
tijdens de missies zit je in een private game, maar zodra een missie is afgelopen kom je weer met je friends in de open wereld en daar is het hetzelfde als in tdu, dus kun je inderdaad anderen tegenkomen. Maar in de beta was het niet superdruk en die wereld is zo groot dat ik denk dat het wel meevalt. Maar misschien dat tijdens de echte release er wel 100-en mensen rondrijden, dan kan het wel chaotisch worden, maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren. Tijdens de beta heb ik maximaal 5 man op de map gezien en je crew kan 6 man zijn.strider1007 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:42:
[...]
Kun je met vrienden in een soort private game komen? Of zit je ten alle tijde in de online-wereld met het risico van puberale rammertjes? Ik vond dat bij de TDU's altijd jammer, de Bugatti-rammers vergalden nogal wat speelplezier...
Verder was het rond de eerste stad best wel druk. Zeker 10-15 man gezien.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tN8MbJvRt3o]
Game is voorlopig nog niet uit. Zat wel duidelijk een "dual currency" approach in. Viel me wel op dat performance parts per auto en per uitrusting type (road, offroad, enz) verdient worden. Als je dan 10x hebt gedaan kan ik me voorstellen dat je liever x euro betaalt.
Vraag is wel of je dacht echt nodig hebt. Ik liep iets van 200 voor op een maat en het was eigenlijk niet merkbaar. Sterker nog... bij de speed challenge had hij hem makkelijker omdat hij een andere auto had met een hogere top snelheid. Was ook meer een co-op game zo ver ik het heb gespeeld.
[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 16-10-2014 16:08 ]
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Zag wel weer een raar nieuwsbericht over een 60fps lock op de PC. (http://www.pcgamer.com/th...0fps-option-says-ubisoft/)
Ik meen me te herinneren dat je in de oude CoD's en BF's een limiet 125, 250, 333 fps had, om je gameplay wat te verbeteren (lees: hoger te kunnen springen
Belachelijk dat tegenwoordig 30FPS de norm is .. Hoe sneller je hardware hoe meer FPS, dat was vroegah zo, jammer dat ze daar nu lak aan hebben. 30 vond ik in de beta soms wat brak, over t algeheel was het te doen, alhoewel de besturing een tikje "stroperig" aanvoelde, verder prima game, die al sinds de eerste trailert een pre-order heeft (en nog steeds heeft staan).
Die 30 fps komt een beetje overwaaien van de consoles. Daar merk je het minder door betere frame pacing.
Op het Endless Legend forum heb je zeurende gamers die het niet leuk vinden dat het menu/game 120 fps draait en hun gpu daardoor 80 graden wordt. Die groep gamers wil blijkbaar standaaard een lage framerate limit...
[ Voor 40% gewijzigd door sdk1985 op 17-10-2014 16:46 ]
Persoonlijk vind ik 30fps echt een drama in een actie/race game, alles voelt wat stroperig.
Teveel verwend met een PC die altijd 100+ frames draaide.
80 graden valt nog best mee
Hitte maakt niets uit voor een GPU, heb dit ding ondertussen 3 jaar, en word al 2 jaar lang elke zomer boven de 95 graden, voor uren en uren achter elkaar, omdat ik nergens mijn FPS limiteer ...
Ik hoop dat Ubisoft deze grote release wel goed doet
[ Voor 3% gewijzigd door Zen!th op 17-10-2014 17:02 ]
Mede-Tweakers, iemand zich nog aangemeld voor de closed beta voor de PS4 of Xbox One?
[ Voor 21% gewijzigd door marijnhak op 19-10-2014 21:56 ]
Hoop het wel. Heb driveclub, maar vind het toch maar nietsNiQo schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:06:
Is dit dan eindelijk HET racespel voor de ps4?
Zowel Arcade als Arcade-Sim racespellen vind ik bijzonder leuk om te spelen.
Echter mis ik op de een of andere manier volledig de klik met deze game.
De grafische beperkingen zijn voor mij een reden om niet volledig in de game te kunnen duiken. Daarbij was de handling van de verschillende auto's behoorlijk frustrerend op sommige momenten (het arcade gevoel al meenemende in deze beoordeling).
Maar juist de voldoening die ik verwacht bij het vrijspelen van onderdelen en het aanpassen van je auto vond ik teleurstellend. Ik hoopte op een soort character development zoals bij een MMO (neem bijv. WoW) maar de onderdelen die je ontvangt kon ik door de gebrekkige besturing niet echt waarderen.
Ik bemerkte niet echt dat de auto echt meegroeide met de betere onderdelen... (iets dat ik wel gehoopt had).
Ook de perks die je vrijspeelt vond ik niet echt geweldig... je hoopt eigenlijk dat je gaat uitkijken naar het volgende level zodat je weer een puntje in je talent-tree kunt gooien. Op een gegeven moment bemerkte ik dat ik ze geeneens meer aan het gebruiken was.
Daarentegen is de vrijheid die je ontvangt erg bewonderingswaardig! Echter weegt het voor mij niet op tegen de nadelen... naar aanleiding van de Beta heb ik besloten om deze game aan me voorbij te laten gaan en dan maar te wachten tot maart volgend jaar voor een racegame op de PS4
PSN RobinNova
[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 20-10-2014 14:13 ]
Lijkt me wel. De beta draaide immers al prima op 60 fps. Moest je alleen even de config in duiken om de framerate limiter aan te passen. Niet zo heel lastig in het menu te integreren.Zen!th schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:59:
Ja, alleen zijn de laatste tijd de games zo brak, dat zelfs de laagste settings geen 60fps trekken, slechte optimizing30 is kennelijk de norm aan het worden, alles daarboven is mooi meegenomen ookal staat je PC op 20% te werken.
Persoonlijk vind ik 30fps echt een drama in een actie/race game, alles voelt wat stroperig.
Teveel verwend met een PC die altijd 100+ frames draaide.
80 graden valt nog best meein de beta van The Crew tikte mijn kaartje tussen de 88 en 95 graden aan .. (bij elke game eigenlijk wel). Langleve teveel stroomgebruikers in combinatie met teveel stof (:
Hitte maakt niets uit voor een GPU, heb dit ding ondertussen 3 jaar, en word al 2 jaar lang elke zomer boven de 95 graden, voor uren en uren achter elkaar, omdat ik nergens mijn FPS limiteer ...
Ik hoop dat Ubisoft deze grote release wel goed doet
Klinkt positief! Beetje vergelijkbaar met GTA V, waar je al snel geen missies meer doet omdat er zoveel te doen is?!Nol_NL schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:49:
Ik heb de beta gespeeld, wel tof. Er is eigenlijk zoveel te doen dat je een beetje de interesse verliest in het racen zelf.
Zijn er mensen met ervaring met de 1ste Beta op de PS4? Hoe moet je het spel downloaden bijvoorbeeld?
[ Voor 50% gewijzigd door marijnhak op 02-11-2014 11:34 ]
Iemand enig idee wanneer de codes verzonden worden?
Via het ubisoft kanaal gaven ze zojuist wat codes weg:
https://twitter.com/ubisoftnl
heb er net 1 weten te bemachtigen maar nog geen mail met code.
[ Voor 47% gewijzigd door Wii4all op 03-11-2014 16:51 ]
Burp
Thanks, ook een code weten te bemachtigen. Volgens het scherm dat je ziet na het succesvol claimen krijg je de access code pas toegestuurd wanneer de beta begint.Wii4all schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:36:
Wel lastig, dat overtypen vanaf een plaatje
ThanksWii4all schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:36:
Wanneer de codes verzonden worden weet ik niet.
Edit
Volgens Google Translate betekent die Italiaanse zin dat je donderdag de codes in je mail krijgt
[ Voor 38% gewijzigd door Mr Magic op 03-11-2014 21:43 ]
Je hoeft jezelf niet te registreren!
http://www.playstationlif...assive-giveaway/#/slide/1
Via die site heb ik me ook opgegeven. Nu maar wachten op de email op de 5e of 6e.dunn0w schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:17:
Nog mensen die een code nodig hebben
Je hoeft jezelf niet te registreren!
http://www.playstationlif...assive-giveaway/#/slide/1
Burp
Ik heb een beta-key via de Bart Smit weten te bemachtigen, te gebruiken op de PS4 of Xbox One!
Wie hem wilt mag hem hebben, stuur maar een PB met een reden waarom jij hem verdient.
Grt.
Rick
Bedankt! Net even mijn code verzilverd.Wii4all schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:27:
Straks worden er weer keys weggeven via dit kanaal:
Stuur maar een PB... first come, first serve!
Edit: Helaasch pindakaas... beta vergeven... SparksNL is de nieuwe eigenaar van een spiksplinternieuwe beta key
[ Voor 38% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 05-11-2014 14:55 ]
Thanks Luchtloper!Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:42:
Heb nog een beta-key voor PS4 of XboxOne... wie wilt?
Stuur maar een PB... first come, first serve!
Edit: Helaasch pindakaas... beta vergeven... SparksNL is de nieuwe eigenaar van een spiksplinternieuwe beta key
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Al bij playstationlifestyle gekeken??Chaos-Zero schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:48:
Iemand die nog een beta-key over heeft voor de PS4?
Zie ook link een aantal posts boven je.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Thanks! Ging er eigenlijk van uit dat ze niet meer weg zouden geven omdat die post al een paar dagen oud was.Flex0r schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:51:
[...]
Al bij playstationlifestyle gekeken??
Zie ook link een aantal posts boven je.
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
http://www.xboxachievemen...box-One-To-Give-Away.html
Ook al iets voor de ps4?SpeedfreakR schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:11:
Het is begonnen.. Voor de X1 owners.. Key kan je hier opvragen en rechtstreeks invoeren via xbox.com of je xbox One:
Bovenste gebruikt, bedankt!shoombak schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:09:
Hier nog een aantal PS4 keys.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Hartstikke bedankt!SpeedfreakR schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:11:
Het is begonnen.. Voor de X1 owners.. Key kan je hier opvragen en rechtstreeks invoeren via xbox.com of je xbox One:
Middelste werkte al niet meer.. heb de onderste gepakt.. thanksshoombak schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:09:
Hier nog een aantal PS4 keys.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
http://www.playstationlif...assive-giveaway/#/slide/1Ilias1991 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:18:
Heeft er iemand nog een code over voor de ps4?
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Danku, zie net dat ik toch een key heb gekregen van Ubisoft!
Verwijderd
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
[ Voor 37% gewijzigd door SR8 op 06-11-2014 11:00 ]
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Verkeerd gelezen.SR8 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:00:
Beta is juist maandag afgelopen. Deze beta loopt van 6 t/m 10 november.
Servers zijn open vanaf 10:00 vandaag.SR8 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:00:
Beta is juist maandag afgelopen. Deze beta loopt van 6 t/m 10 november.
Heb net even een uurtje gespeeld op de One en hier mijn observaties
- graphics zien er zeer oke uit; sowieso de omgeving vind ik er netjes.
- cutscenes hoogstaand en netjes.
- goed geluid.
- handling van de auto wat mij betreft heel wazig.
- scoring-system niet uitgelegd / wazig in races?
Ben er nog niet kapot van. The Crew stond ook niet op mijn verlanglijstje om te kopen maar ga zeker nog wel een aantal uur in de beta proberen te rijden/racen om te zien of het me gaat bevallen.
Vraag: waar pas ik mijn control-settings aan tijdens freeride ofzo? Of kan het alleen in het hoofd/start-menu?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
En een vraagje, wordt alle voortgang van de beta meegenomen naar de full game?
[ Voor 54% gewijzigd door DarkElement op 06-11-2014 11:57 ]
Graphics zijn wel ok, maar had er iets meer van verwacht. Wat apart is, is dat je ook echt praktisch alles zo maar omver kan rijden. Behalve als je tijdens een race hard tegen een andere wagen aanrijdt, dan krijg je opeens een Crash Cutscene.
Zal later nog eens even verder spelen, maar de eerste indruk van mij is dat ik deze game niet ga halen.
PS4:
9C54-GQNT-ALTG
laat je het weten voor de andere hier als je hem gebruikt hebt?
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 06-11-2014 13:05 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Heb ik zojuist ingevoerd en mijn dank hiervoor.Kol Nedra schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:04:
Heb nog 1 key over:
PS4:
9C54-GQNT-ALTG
laat je het weten voor de andere hier als je hem gebruikt hebt?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik ben het nu aan het spelen maar kan niet verder omdat hij zegt dat hij nog niet alles heeft gedownload? Hoe kan ik zorgen dat hij de rest download want er staat niks meer in mijn download lijst.
Alvast bedankt
Het is niet de bedoeling om hier om beta keys te gaan vragen. Mensen die ze hebben bieden ze (hopelijk) hier wel aan