Bart-k schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 00:10:
Misschien niet zo bedoeld maar je reactie klinkt vervelend en is vooral nietszeggende. Heel je verhaal twee keer gelezen maar het lijkt alsof jezelf ontkracht. Kortom, geen idee wat je probeert te melden..
Dan zal ik proberen het voor je te verduidelijken.
Misschien heb je dan wat antwoorden op mijn vragen?
Ik heb geen idee wat ik dan ontkracht?
Dat er heel weinig te vinden is behalve een promofilmpje? Zelfs geen recensie?
Dat al jouw eisen bij vrijwel alle dashcams te vinden zijn maar dat jij bij jouw zoektocht
vaak uitkomt bij een dashcam waar niemand iets over geschreven heeft en geen recensies over zijn?
Of dat ik vraag wat voor onderzoek je dan doet om
vaak op Nordvāl uit te komen? Alleen de Bright review over de 2K? Mijn internet geeft namelijk ook geen reviews over de 4K te zien.
En wat vind je vervelend?
Dat ook wij niets weten van die camera(s)?
Dat wij niet gelijk heel het internet uitspitten of er een kopen om jouw keuze te bevestigen?
Dat jouw keuze dus waarschijnlijk ook niet in al die lijstjes met beste dashcams te vinden zijn?
Of dat ik eigenlijk concludeer dat de review van Bright niet over de 4K gaat, die kost volgens je eigen link vanaf 179. Bright heeft het over 129, beveelt het extra pakket van 15 euro aan en meldt dat als je vakantieopnamen wil maken je beter iets meer uit kan geven.
En wat snap je niet?
Dat al jouw eisen bij vrijwel alle dashcams van toepassing zijn?
Of dat er niet hier gelijk geroepen wordt "je hebt gelijk, wat raar dat wij allemaal op andere dashcams uitkwamen tijdens onze zoektochten en die aangeschaft hebben".
Je hebt genoeg budget zeg je maar komt vaak uit op de haast goedkoopste en onbekende 4k dualcamera.
Er zijn zat lijstjes met goede dashcams, in alle prijsklassen. Overal op internet.
Ook hier worden zat van goede camera`s, die aan al jouw eisen voldoen, uitgebreid belicht en gereviewd en besproken.
Ik ben gewoon benieuwd naar hoe jij tot jouw keuze kwam, welke lijstjes je bijvoorbeeld geraadpleegd hebt waar Nordvāl zo goed uitkomt? En dan met name het nachtzicht vergeleken. Een redelijk beeld overdag geven ze allemaal.
En dus helemaal als je zelf al aangeeft in je oorspronkelijke vraag dat je er niets over vinden kan.
En een display kan natuurlijk ook handig zijn met achteruitrijden als je dat niet in je auto standaard hebt zitten, niet alleen voor instellen.

Bovendien is het wel fijn als je een
CPL-filter kan plaatsen voor de lens, tegen reflectie, strepen in de voorruit e.d., daar vind ik niets over terug in jouw link. (Of het filmpje dat ze daar laten zien in de GPS player V1.0.0 is niet echt van scherpe kwaliteit, wat je verwacht van 4K toch?)
[Voor 10% gewijzigd door Teijgetje op 18-10-2021 16:57]
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.