WEBGAMING schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:50:
Die tabel staat toch gewoon op de kap of binnenkant van de zekeringskast? Of inderdaad in het boekje.
Inderdaad gewoon de zekering van de radio, of sigaretten aansteker gebruiken. (en dat zou ook wel eens dezelfde zekering kunnen zijn)
En toevallig had ik ook nog een vraagje, hier iemand ervaring met de normale xiaomi 70mai? (niet pro) werkt dat ding een beetje? Goed beeld, vooral in het donker? Heb wel wat reviews gezien, maar op YouTube weet je het eigenlijk nooit.
Hoi, bedankt voor jullie feedback.
In de handleiding staan inderdaad de zekeringen die in gebruik zijn voor allerlei systemen in de auto, maar er zijn ook zekering posities die in de handleiding geen nummer gekregen hebben of verdere beschrijving hebben; er wordt verwezen naar zekeringstabellen waarover een erkend monteur of garage over beschikt.
Ik had gehoopt dat iemand hier over zulke zekeringstabellen beschikt voor mijn model;
ik hoop van de ongebruikte zekeringposities te weten te komen wat de maximale stroomsterkte is en of deze continue voeding van de accu voorzien of geschakelde voeding (de Hardware kit heeft beide nodig).
Maar ik heb nog niet gekeken aan de binnenzijde van de zekeringskast of daar de informatie staat die ik zoek, zal ik vanavond even doen, bedankt voor de tip.
In ieder geval indien er geen lege posities geschikt zijn, zal ik zoals je zegt mee gebruik moeten maken van reeds gebruikte zekering posities waar ik de hardware kit draden tussen de zekeringvoetjes steek.
Is mijn aanname correct dat ongeacht de positie in de zekeringskast het voltage altijd 12V is?
En dat de stroomsterkte dus enkel afhankelijk is van het vermogen dat er aan gekoppeld wordt?
Met andere woorden moet ik kijken dat het toegevoegde vermogen van mijn Dashcam niet leidt tot een hogere stroomsterkte die hoger is dan de zekeringswaarde.
Waarschijnlijk kan ik best de stroomsterkte over een zekering eerst opmeten zonder dat de dashcam er aan hangt om zeker te weten dat deze laatste er nog zonder problemen bij kan.
Hoeveel marge zou ik houden?
groeten
[
Voor 10% gewijzigd door
rernst op 14-01-2021 09:12
]