I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Het lijkt mij wijs dat politie daar of een andere overheid tak die dingen verzameld als bewijs van wie er is overleden. Souvenirjagers, oppertunisten genoeg in de wereld.MrMonkE schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:26:
[...]
Waarom doen ze dit? Zoeken ze die in de velden?
Halen ze die van de doden of gaan ze door mensen hun baggage?
Zijn ze niet helemaal goed daar ofzo??
Gatverdamme.
Je moet er toch niet aan denken.
And it goes BRAAAAAPP!
Welkom bij het Russische nieuws. Zij zijn ook elke keer de eerste cameraploegen bij zogenaamde Oekrainse beschietingen op burgers (lees binnen enkele minuten waar dan ook). Daar gaan ze ook overal dan doorheen en maken de meest gore beelden.MrMonkE schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:26:
[...]
Gatverdamme.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nee, merp!
Gewoon op het geluidsicoontje drukkenGoldenSample schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:27:
Krijgt iemand 't geluid uit bij die russen?
AULXJMHR
GodverDamian schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:27:
Klikken op eigen risico! SCHOKKEND!
http://t.co/6bn35ZvmD5
Overheid kan er niet komen door de duizenden seperatisten. En de politie is bijzonder nutteloos daar.ROFLASTC schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:27:
[...]
Het lijkt mij wijs dat politie daar of een andere overheid tak die dingen verzameld als bewijs van wie er is overleden. Souvenirjagers, oppertunisten genoeg in de wereld.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Pcies.. was in de tijd van de Joegoslavische burgeroorlog wel. Daar werd het grondgebied vermeden. Verschil tussen een conflict en een oorlog.Terryb47 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:09:
[...]
vreemd is het niet, maar stom is het wel![]()
pas als er echt een oorlog gaande is (of als het fout gaat) dan wordt er pas ingegrepen...
Ik zou me nergens over verbazen... Het is in en intriest dat er 300 burgers slachtoffer worden van z'n conflict. En als het waar blijkt dat de pro-russische separatisten hier schuldig aan zijn, pffttt....MrMonkE schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:26:
[...]
Gatverdamme.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Een meisje uit Blaricum en een jongen uit Naarden ook...
Namen noem ik niet.
En bijna elke seconde komen er 2-3 bij.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 17-07-2014 19:33 ]
^ Post is hierboven!
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Verwijderd
Delete even man, dit is niet gepast.NuCl3aR schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:31:
Screencap van paspoort van het meisje:
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2014 19:34 ]
[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 17-07-2014 19:32 ]
Was er een petra bij?? Dat wil ik heel graag wetenAzzKickah schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:30:
[...]
Een meisje uit Blaricum en een jongen uit Naarden ook...
Namen noem ik niet.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik weet niet of je dan nog wel in leven bent.PauseBreak schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:27:
Als je de foto's ziet van de lijken, dan is toch wel duidelijk dat ze levend beneden kwamen ...
Op 10km hoogte is er geen zuurstof en is het erg koud, waarschijnlijk verlies je het bewustzijn tijdens de val.
[ Voor 17% gewijzigd door KleineJoop op 17-07-2014 19:31 ]
Ja, klik dan niet
20.00 Nederlandse tijd dus.ToolkiT schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:31:
18:19: Malaysia Airlines is expected to hold a press conference on the incident at 04:00 local time (21:00 BST), the BBC understands.
Nee. In ieder geval niet in beeld.DennusB schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:31:
[...]
Was er een petra bij?? Dat wil ik heel graag weten
Laat ik je geen valse hoop geven...
Sterkte..
[ Voor 17% gewijzigd door AzzKickah op 17-07-2014 19:32 ]
Dutch passenger apparently jokingly posted a photo of the plane. "Should it disappear, this is what it looks like" http://pbs.twimg.com/media/BswpDU1IgAAufQt.jpg (plaatje vliegtuig op Schiphol)
Morbide toeval, reminds me om zulk soort grapjes maar niet meer te doen voordat ik ga vliegen.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Verwijderd
Hij waarschuwt je toch? Wat is je probleem, dit soort beelden kun je toch gewoon verwachten met een ramp als dit?
[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 17-07-2014 19:33 ]
[ Voor 113% gewijzigd door RoD op 17-07-2014 19:34 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Weet je toevallig of ze via D-Reizen is vertrokken? Anders even dat telefoonnummer bellen.DennusB schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:31:
[...]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Als de piloten een emergency decend gemaakt hebben kan je dat nog wel overleven. Als het goed is klappen er dan ook zuurstofmaskers naar beneden.kleine joop schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:31:
[...]
Ik weet niet of je dan nog wel in leven bent.
Op 10km hoogte is er geen zuurstof en is het erg koud, waarschijnlijk verlies je het bewustzijn tijdens de val.
Mits dat allemaal nog werkt en de piloten dit nog konden doen natuurlijk, na de inslag.
Misschien kan je maar beter op grote hoogte al dood zijn, dan bij de impact om het leven komen. Lijkt me om een of andere reden toch gruwelijker...
Virussen? Scan ze hier!
nee 22:00
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ja idd. 023-5542555Quad schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:33:
[...]
Weet je toevallig of ze via D-Reizen is vertrokken? Anders even dat telefoonnummer bellen.
Heb het terug weg gedaan, was zelf ook aan het twijfelen of ik het erop zou zetten. Maar heb er geen probleem mee om terug weg te halen indien mensen dit hier niet willen. Het staat ongetwijfeld al overal op internet dus wie het wil vinden kan het wel terugvinden.
Steam: Grim
En hier.VantageR schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:33:
Sowieso walgelijk en respectloos dat ze die beelden zo op internet gooien.
Agreed.
★ What does that mean? ★
Heb je in iedergeval 100% bevestiging, ipv nog uren lang op bureaucratie moeten wachten van de NL instanties...VantageR schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:33:
Gezien de beelden tot nu toe en de foto's,wildhagen schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:33:
[...]
Als de piloten een emergency decend gemaakt hebben kan je dat nog wel overleven. Als het goed is klappen er dan ook zuurstofmaskers naar beneden.
Mits dat allemaal nog werkt en de piloten dit nog konden doen natuurlijk, na de inslag.
Misschien kan je maar beter op grote hoogte al dood zijn, dan bij de impact om het leven komen. Lijkt me om een of andere reden toch gruwelijker...
[ Voor 61% gewijzigd door SinergyX op 17-07-2014 19:37 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Quote dan ook niet de link.
Tot nu toe 3 langs gekomen, vrouw uit Den-Haag, Jongetje en Meisje beiden uit 't gooi, nog geen Petra gezienDennusB schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:31:
[...]
Verwijderd
Je kunt het ook zorgvuldigheid noemenSinergyX schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:34:
Heb je in iedergeval 100% bevestiging, ipv nog uren lang op bureaucratie moeten wachten van de NL instanties...
Kwam ook een 60-jarige vrouw uit Amsterdam langs.GoldenSample schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:34:
[...]
Tot nu toe 3 langs gekomen, vrouw uit Den-Haag, Jongetje en Meisje beiden uit 't gooi, nog geen Petra gezien
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 94% gewijzigd door gambieter op 17-07-2014 19:36 ]
Correct.GoldenSample schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:34:
[...]
Tot nu toe 3 langs gekomen, vrouw uit Den-Haag, Jongetje en Meisje beiden uit 't gooi, nog geen Petra gezien
Hier zijn minimaal 3 Nederlandse paspoorten te zien (alleen de voorkant)
http://i59.tinypic.com/ndsmc6.jpg
[ Voor 3% gewijzigd door Cheesy op 17-07-2014 19:36 ]
Er zal bij elke Malaysian vlucht in het komende jaar door tenminste 1 persoon op twitter/facebook zo`n comment gemaakt worden.rockhopper schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:32:
Op nu.nl:
Dutch passenger apparently jokingly posted a photo of the plane. "Should it disappear, this is what it looks like" http://pbs.twimg.com/media/BswpDU1IgAAufQt.jpg (plaatje vliegtuig op Schiphol)
Morbide toeval, reminds me om zulk soort grapjes maar niet meer te doen voordat ik ga vliegen.
Omdat het verdwenen vliegtuig nog recent was is het dus logisch dat deze combo (comment&crash) kan bestaan.
Heeft dus niks met toeval te maken, maar uitsluitend met risico/kans.
How do you save a random generator ?
Als in waardevolle spullen/materialen stelen?wontcachme schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:34:
Volgens de minister van BZ van Oekraine zouden lokale mensen het gebied al plunderen op zoek naar spullen.

Ja respectloos is het wel ja, maar aan de andere kant zijn ze waarschijnlijk erg arm en zitten ze in het midden van een oorlog...Johnnyzz schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:35:
[...]
Beesten zijn het, beesten!
Respectloze honden bah
Het is toch niet verplicht om te kijken? Als je het niet wilt zien, heel simpel gewoon niet klikken. Er zijn dus mensen die het wel willen zien, moeten die dan maar gewoon pech hebben omdat er mensen zijn die het niet willen zien en perse op alle linkjes klikken?VantageR schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:33:
Net als toen dat Poolse regeringsvliegtuig gecrashed was. Een paar dagen later allemaal Russische militairen die met daar gestolen creditcards betaalden.kleine joop schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:36:
[...]
Als in waardevolle spullen/materialen stelen?
En kleding/zonnebrillen.

Deze is gespot
9K22 Tunguska, Russisch...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
http://www.omroepbrabant....g+Malaysian+Airlines.aspx
[ Voor 14% gewijzigd door TheRicolaa10 op 17-07-2014 19:38 ]
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Verwijderd
Ik denk dat paspoorten van mensen die op een zeer bekende passagierslijst staan minder nuttig zijn.GoldenSample schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:37:
Paspoorten van een Europeaan zijn ook veel waard.
Smiling as the shit comes down...
Weet niet wat ik ervan moet denken, of ik het zou durven.. geen idee
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
De kans is vrij minimaal dat zoiets überhaupt al gebeurt, laat staan nadat er maatregelen getroffen zijn.Johnnyzz schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:39:
Weet niet wat ik ervan moet denken, of ik het zou durven.. geen idee
Dat verhaal ken ik niet, maar spullen stelen die behoren aan nabestaanden en belangrijk zijn voor het onderzoek steel je toch niet... Echt verschrikkelijk dit, ook hoe met social media de meest afgrijselijke beelden binnen enkele seconden verspreid kunnen worden.fsfikke schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:37:
[...]
Net als toen dat Poolse regeringsvliegtuig gecrashed was. Een paar dagen later allemaal Russische militairen die met daar gestolen creditcards betaalden.
Gezien aantal foto's zijn het niet de rijkste onder ons (gok eerder andersom), dan zet je ws ook je moraal rustig opzij als je weer maandje of wat vooruit kan.. hard, maar daar zijn al genoeg (teveel) incidenten en beelden van beschikbaar.DGonlag2 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:36:
Ja respectloos is het wel ja, maar aan de andere kant zijn ze waarschijnlijk erg arm en zitten ze in het midden van een oorlog...
Ze weten ook van gekheid niet wat ze moeten uitzenden.... Bij een auto-ongeluk gaan ze toch ook geen mensen interviewen die toevallig net in een auto stappen?Johnnyzz schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:39:
Tja, nuchtere reacties van mensen die door NOS kort werden geïnterviewd, die binnen enkele uren de volgende vlucht gaan pakken.
Daarom kijk ik dat soort dingen niet.jesper0438 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:39:
Hier ook. Vreselijke beelden trouwens.
"What Has Been Seen Cannot Be Unseen"
★ What does that mean? ★
Buitgemaakt of cadeautje Poetin dus.
Denk buitgemaakt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
http://dailycaller.com/20...om-crash-victims-account/kleine joop schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:39:
[...]
Dat verhaal ken ik niet, maar spullen stelen die behoren aan nabestaanden en belangrijk zijn voor het onderzoek steel je toch niet... Echt verschrikkelijk dit, ook hoe met social media de meest afgrijselijke beelden binnen enkele seconden verspreid kunnen worden.

Dat klopt, het is een KLM-toestel. Malaysia Airlines doet wel mee via codesharing (net als Air France)DutchHammer schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:39:
De NOS heeft de hele tijd over een MA toestel die de vlucht straks gaat doen, maar volgens mij is dat gewoon een KLM toestel (PHBQM)
Ditzelfde gold voor het verongelukte toestel, die was van Malaysia Airlines, maar KLM deed via een codeshare ook mee.
Virussen? Scan ze hier!
Wiki zegt max 10km bereik voor de raket. Nee dus.SgtPoen schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:41:
Komt een Tunguska op zo'n hoogte? Is meer voor lagere hoogte toch?
Wikipedia: 9K22 Tunguska
Ja, dus? Als je gaat lopen plunderen ben je gewoon een achterlijke tokkie en verdien je eigenlijk ook niet beter dan armoe en oorlog.DGonlag2 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:36:
[...]
Ja respectloos is het wel ja, maar aan de andere kant zijn ze waarschijnlijk erg arm en zitten ze in het midden van een oorlog...
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Ik denk dat jij en ik daarover niet kunnen oordelen.evilution schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:42:
[...]
Ja, dus? Als je gaat lopen plunderen ben je gewoon een achterlijke tokkie en verdien je eigenlijk ook niet beter dan armoe en oorlog.
www.google.nl
http://www.vkmag.com/maga...boeing_777_in_de_oekraine
Cloud ☁️
I know, maar valt me zo op dat de NOS zo benadrukt dat de vlucht van straks ook een MA toestel is.wildhagen schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:41:
[...]
Dat klopt, het is een KLM-toestel. Malaysia Airlines doet wel mee via codesharing (net als Air France)
Ditzelfde gold voor het verongelukte toestel, die was van Malaysia Airlines, maar KLM deed via een codeshare ook mee.
Dan ga je er van uit dat men daar voor gekozen heeft. Als je niks hebt door zo'n oorlog veranderd je moraal snel ben ik bang. En daar kunnen jij en ik vanuit onze luxe luie stoel lastig over oordelen.evilution schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:42:
[...]
Ja, dus? Als je gaat lopen plunderen ben je gewoon een achterlijke tokkie en verdien je eigenlijk ook niet beter dan armoe en oorlog.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Tsja, levert meer sensatie op, daar zal het de NOS wel om te doen zijn.DutchHammer schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:43:
[...]
I know, maar valt me zo op dat de NOS zo benadrukt dat de vlucht van straks ook een MA toestel is.
Of ze kennen simpelweg het concept 'codesharing' nog niet.
Virussen? Scan ze hier!
Lifenews liet net eentje zien die zoals ik begrijp 35 of 45km bereik heeft, dat zou de mogelijke installatie zijn geweest.DanielWW2 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:41:
[...]
Wiki zegt max 10km bereik voor de raket. Nee dus.
Mwah, ze laten in iedergeval geen gecensureerde beelden zien.. dat is duidelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 17-07-2014 19:46 ]

Wat denken we hier van dat gat links op de foto?
Raket daar naar binnen gevlogen en toen ontploft?
Lijkt me dat er dan veel minder van zo'n vliegtuig over is? Als er sprake is van een raket dan denk ik niet dat deze het vliegtuig gepenetreerd heeft.AzzKickah schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:45:
[afbeelding]
Hoe kunnen we daar over oordelen? We weten niet eens waar dit wrakstuk van afkomstig is, vleugel, romp, stabilizer...AzzKickah schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:45:
[afbeelding]
dat kan *letterlijk* overal vandaan komen dat gat.
Virussen? Scan ze hier!
Volgens Wolfram Alpha zo'n 45 seconden bij een verticale val. Een vliegtuig heeft natuurlijk nog voorwaartse snelheid dus dat duurt wat langer.AzzKickah schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:41:
Hoe lang duurt de val van 10km ongeveer..? 2 minuten?
http://www.wolframalpha.c...ronous=false&equal=Submit
10km bereik, 3,5km hoogte.DanielWW2 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:41:
[...]
Wiki zegt max 10km bereik voor de raket. Nee dus.
Maar ze hadden waarschijnlijk wel hiervoor geschikte wapens op een overgenomen legerbasis. Er zijn natuurlijk best wat overgelopen militairen bij de rebellen. Die dingen, in combinatie met de tweet die vanmiddag is verstuurd door rebellen (en ongedaan is gemaakt) is voor mij genoeg om aan te nemen dat het vliegtuig vanaf een legerbasis bij Donetsk is neergehaald door rebellen, in de veronderstelling dat het een militair transportvliegtuig was.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Je valt niet met 800 km/h, tenzij het een duikvlucht is.Tk55 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:46:
[...]
Volgens Wolfram Alpha zo'n 45 seconden bij een verticale val. Een vliegtuig heeft natuurlijk nog voorwaartse snelheid dus dat duurt wat langer.
http://www.wolframalpha.c...ronous=false&equal=Submit
Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral. In zo'n situatie gooi je je principes vrij snel overboord.YellowCube schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:44:
[...]
Dan ga je er van uit dat men daar voor gekozen heeft. Als je niks hebt door zo'n oorlog veranderd je moraal snel ben ik bang. En daar kunnen jij en ik vanuit onze luxe luie stoel lastig over oordelen.
Dat lijkt mij wel erg veel voor dit soort wapen.SinergyX schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:44:
[...]
Lifenews liet net eentje zien die zoals ik begrijp 35 of 45km bereik heeft, dat zou de mogelijke installatie zijn geweest.
De 9K22 Tunguska is bedoelt tegen gevechtshelicopters en laagvliegende vliegtuigen.
postzegel
Dit topic is gesloten.
- Denk svp na voor je foto's of filmpjes plaatst. Zet ze achter een link zodat mensen zelf kunnen beslissen of ze ze willen zien. Geef een kleine samenvatting wat er te zien is zodat men niet uren aan YT voor de kiezen krijgt.
- Schokkende beelden svp achter een waarschuwing / spoiler tags.
- Geen persoonsinformatie plaatsen, respecteer de privacy van de slachtoffers.
- Houd de discussie netjes zonder allerlei conspiracy theories.
- Geen opmerkingen over straffen, wraak nemen, aanpakken Ukraine/Rusland
- DON'T FEED THE TROLLS. Als iemand iets ongepast plaatst, reageer daar dan niet op in het topic maar gebruik een topicreport (handje linksboven). Reageren in het topic maakt het werk van de moderators er alleen maar lastiger op.
- Lees in ieder geval de laatste pagina('s) door voor je informatie post waarvan je denkt dat die nieuw is; dit om te voorkomen dat meerdere keren vrij kort na elkaar het zelfde wordt gezegd...
- Geen slow chat (hele rits oneliners vlak na elkaar). Om dit te voorkomen, plaats dus gewoon geen oneliners. Dit is een discussietopic en met één of twee zinnetjes is een bericht nauwelijks een toevoeging aan de discussie.
De website van Malaysia Airlines met persberichten: http://www.malaysiaairlin...s.com/my/en/site/mh17.htm