Your Friendly Neighborhood Moderator
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hoe krijgt de fifa dit verzonnen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Tja, financieel maakt het hem waarschijnlijk uit. Mr. schijnt prima te verdienen. Sportief is het natuurlijk een tegenvaller.Martinspire schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:48:
Maar het is niet dat Vorm nu geld misloopt omdat ie niet gespeeld heeft? Zou dat wel sneu vinden dan
Right for all the wrong reasons.
Ik wil mijn steekpenningen terug.
En 0-3 zoals het hoort in de troostfinale.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hele wk is lekker voor ze. Die spelers zijn wel paar euro duurder geworden en moeilijker te behoudenVlassie1980 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:48:
Lekker voor Ajax en Feyenoord... Blind en Clasie out
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

O ja, nice!
En Vorm!!!!!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

⏩ PVOutput☀️
Daarom moeten wedstrijden tegen Brazilie/Portugal ook afgeschaft worden.L1nt schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:48:
Pfff gewoon 2 spelers geblesseerd en vorm wk minuten door D neus geboord door die schoppers
How do you save a random generator ?
4 Braziliaanse verdedigers en geen enkele verdediger die denkt, gods laat ik die Nederlander even dekken.Tristan schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:50:
Zie je nou wel!!! Naar voren spelen en dan kan je scoren! ffs.
⏩ PVOutput☀️
Nou dan missen we Pepe.... dat wil ik niet!!!enchion schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:50:
[...]
Daarom moeten wedstrijden tegen Brazilie/Portugal ook afgeschaft worden.
Gewoon schandalig hard straffenenchion schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:50:
[...]
Daarom moeten wedstrijden tegen Brazilie/Portugal ook afgeschaft worden.
Kunnen we niet gewoon types zoals Pepe verbannen van het voetbal?schwarzenegger schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:50:
[...]
Nou dan missen we Pepe.... dat wil ik niet!!!
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Die gaat er toch binnen 10 minuten uit met rood.schwarzenegger schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:50:
[...]
Nou dan missen we Pepe.... dat wil ik niet!!!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ghehehehehe
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Float like a butterfly, sting like a bee.
sevinc schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:52:
Slaat nergens op 90ste min wissel voor een keeper, kinderachtig van Van Gaal.

Ja. Golden goal.martinusz schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:52:
Verlenging met deze scheids denk ik?
Dan plegen alle spelers zelfmoord.martinusz schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:52:
Verlenging met deze scheids denk ik?
⏩ PVOutput☀️
Vorm was de enige die dit WK nog niet ingezet issevinc schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:52:
Jawel. Een mooie geste aan Vorm.sevinc schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:52:
Vind ik niet. Staat niks meer op het spel en dan is het leuk voor de statistieken elke speler in de selectie in het veld heeft gestaan.sevinc schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:52:
Onzin! Michel Vorm staat nu ook op het papiertje en heeft ook een Interland gespeeld. Krijgt er pegels voor hesevinc schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:52:
Fantastisch
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dit is toch die dramatisch turk en niet die algerijn die vanavond stond te prutsen?
Van Gaal heeft het juist heel erg chique opgelost voor Michel Vorm. Super.sevinc schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:52:
Nee, dit is gewoon Djamel Haimoudi.schwarzenegger schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:54:
[...]
Dit is toch die dramatisch turk en niet die algerijn die vanavond stond te prutsen?
Agreed, bijna niemand had verwacht dat we door de groepsfase zouden komenJolke schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:54:
Mooi, das dus derde plek op het WK voor 2014. Goed resultaat.
Mohammed Ali en Jimmy Hoffa.martinusz schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:54:
Pfff wie zouden de penalties gaan nemen deze keer?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
⏩ PVOutput☀️
gast.. let es op; hij krijgt er geld voor daar ging het wss om en de minuten.. pfffsevinc schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:55:
Nouw wat zal Vorm DOLGELUKKIG zijn dan met dit wissel, we hebben het hier wel over volwassen mensen.
Dit is een account.
Ja, da's wel een geruststelling, want ik werd maar moe van al die verlengingen en strafschoppen...Tristan schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:55:
En eindelijk weer een wedstrijd in de 90min geeindigd!
Ja natuurlijk! In 2 minuten paar duizend pegels erbij, wil ik ook wel..sevinc schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:55:
Nouw wat zal Vorm DOLGELUKKIG zijn dan met dit wissel, we hebben het hier wel over volwassen mensen.
⏩ PVOutput☀️
Gelukkig toch nog derde geworden.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Nu aftaaien...

⏩ PVOutput☀️
En hoe vaak krijg je nou de kans om op een wk te spelen?Grvy schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:55:
[...]
gast.. let es op; hij krijgt er geld voor daar ging het wss om en de minuten.. pfff
Ik ook...Quad schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:57:
Nigel de Jong is moe.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Echt verdomt KUT Argentinië, wij verdiende het tegen de Duitsers.
Deze wedstrijd valt nog mee, ze hadden tegen Argentinie meer hun best moeten doen, in plaats van dat laffe afwachten. Met deze verdediging kan je best wel wat aanvallende risico's nemenDeadsy schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:47:
[...]
Denk dat de motivatie ook een probleem is.
In een finale zouden ze denk ik veel gemotiveerder zijn dan in deze wedstrijd.
Gooi gewoon Vorm erin, je mag een doelman toch ook als veldspeler opstellen.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is NIET bedoeld voor de zinloze "discussie" over Robin van Persie.