Brazilie gefileerd 0-3 [Troostfinale] Brazilie - Nederland

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 23.485 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter

Troostfinale

Wedstrijd
Datum (Tijd)
12 juli 2014 (22:00)Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/BRA.pngBrazilieAfbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/NED.pngNederland.-.

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 10-07-2014 21:53 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:32
Hier hoeven wij niet in te staan, of vond je Argentinie zo goed dan..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ach, het is de meest zinloze wedstrijd van het WK. Maar ik vul alleen de mogelijkheden in :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-08 21:45

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

gambieter schreef op zondag 06 juli 2014 @ 02:21:
Ach, het is de meest zinloze wedstrijd van het WK. Maar ik vul alleen de mogelijkheden in :)
Wat kan je winnen met de troostfinale, een paar nieuwe sokken waar fifa op staat?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Komop niet zo negatief over de 3e plek wedstrjd, de 3e plek wordt al vanaf 1930 bepaald, bij een continentaal championship gebeurt het niet, maar bij de Wk hoort het nu eenmaal. Tuurlijk blijf ik er liever uit weg. Maar liever 3e worden dan tegen CRC er vanavond uit... _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-08 21:57
Wat een avond jongens. Zoveel emoties, adrenaline en hartkloppingen. Heerlijk! We did it en wij zullen de Argentijnen eens een 'poepie' laten ruiken. BAM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-08 18:44
Frozen schreef op zondag 06 juli 2014 @ 02:22:
[...]

Wat kan je winnen met de troostfinale, een paar nieuwe sokken waar fifa op staat?
Zoals verwacht lalalalala...geld. Het scheelt in ieder geval $ 2 miljoen met de 4e plaats:
The total prize money on offer for the tournament was confirmed by FIFA as US$576 million:

US$8 million – To each team eliminated at the group stage (16 teams)
US$9 million – To each team eliminated in the round of 16 (8 teams)
US$14 million – To each team eliminated in the quarter-finals (4 teams)
US$20 million – Fourth placed team
US$22 million – Third placed team

US$25 million – Runner-up
US$35 million – Winner
( Wikipedia: 2014 FIFA World Cup )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:51
Die troostfinale mogen ze wat mij betreft schrappen. Het is echt een wedstrijd om de keizers baard. Ben blij dat het niet gebeurt op een EK.

Er is maar 1 prijs en dat is de beker, alles is verder van ondergeschikt belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:17:
Die troostfinale mogen ze wat mij betreft schrappen. Het is echt een wedstrijd om de keizers baard. Ben blij dat het niet gebeurt op een EK.

Er is maar 1 prijs en dat is de beker, alles is verder van ondergeschikt belang.
Eens. Benieuwd hoeveel supporters van Brazillie in het stadion zullen zitten

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

De Johan Cruijffschaal van het Wereldkampioenschap. Leuk voor een dark horse die toevallig de halve finale is binnengestruikeld.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Mocht het Bra-Arg worden dan is dat nog wel een beladen potje denk ik...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Laat Argentinie hier maar in terecht komen, als enige nog nooit in de wedstrijd gestaan, na 4 HF's.
Duss Oranje, komop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
US$20 million – Fourth placed team
US$22 million – Third placed team
Doe 21 per land en stuur ze lekker naar huis. Loze pot waar waarschijnlijk niemand van de écht belangrijke mensen (spelers+staf) op zit te wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Bundin op 09-07-2014 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:35

vhal

ಠ_ಠ

Ach, zo heeft Clasie toch zijn WK-pot en mag Vorm in het doel.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nou derde plaats dan maar.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:26
Vlassie1980 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:17:

Ik kon het niet goed verstaan, maar volgens mij gebruikte Robben bijna precies dezelfde woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Lijkt me een mooie pot om alle reserves eens te laten spelen

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Botticelli
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:04
thewizard2006 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:09:
Lijkt me een mooie pot om alle reserves eens te laten spelen
Ach, 22 van de 23 man heeft gespeeld, lijkt me logisch wie zaterdag op doel staat ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Botticelli schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:34:
[...]

Ach, 22 van de 23 man heeft gespeeld, lijkt me logisch wie zaterdag op doel staat ;)...
Inderdaad. Kuyt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik weet het niet, beetje onnodig om een wedstrijd als dit te spelen. Laat de spelers mooi naar huis toe gaan, ze hebben hun best gedaan.

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Verwacht dat Brazillie er vol op gaat. 3e plek voor de Selecao.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:37

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb absoluut geen zin in het bekijken van deze wedstrijd. Zul je net zien dat ik zaterdag op een verjaardag met voetballiefhebbers zit. Inderdaad gewoon de nr 3 en 4 21 mil geven en lekker naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Zal je net zien dat zaterdag de passes wel aankomen, en ballen niet voorbij de achterlijn aankomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Komen we Brasil toch nog tegen :P Maar in een wedstrijd die nergens om gaat.. 2 miljoen meer of minder: whooptiedooptiedoo, je wilt die beker in de lucht gooien, dan dat de KNVB 2 miljoen extra op de bankrekening ziet staan.

En aangezien het toch nergens om gaat, is het meteen de ideale gelegenheid om gewoon eens iets totaal anders te doen: experimenteren omdat het kan. Stel voor mij part alle reserves op, want ik denk niet dat de vaste elf er nog voor te pochen zijn. Begin met Vorm in de basis en geef de jonkies kans om alvast ervaring op te doen nu het toch geen klap meer uitmaakt wat er op het scorebord staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:26
Zinloze pot. Heb echt totaal geen zin om ernaar te kijken maar ga het toch doen, uit respect voor Oranje, hoe gek dat ook klinkt. Ben alleen bang dat ze er niet echt voor gaan en kansloos verliezen van Brazilië. Wat het ook wordt, ik kan het ze niet kwalijk nemen, toernooi is na gisteravond afgelopen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:27

Rub3s

+3 , omdat het kan

Wordt dat niet gewoon een leuke pot om die Brazilianen nog een keer van de mat te spelen? Ik kan me sowieso niet voorstellen dat beide teams erg verdedigend gaan spelen, wanneer het om de 3e plaats gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk niet dat ik ga kijken. Nederland heeft te weinig voetballende kwaliteiten en als het nergens meer om gaat dan is het niet om aan te gluren. Brazilië zelfde verhaal. Neymar doet niet mee dus ik verwacht van hun kant (ook door die teleurstelling) vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Voel me verplicht om ernaar te kijken, ondanks dat het echt een wedstrijd is die nergens over gaat. FIFA mag deze wedstrijd wat mij betreft echt schrappen bij toekomstige toernooien. Zelfs een oefenpotje tegen Liechtenstein is nog interessanter :P

Maar goed, het moet gespeeld worden van Seppie Blatter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik ben niet zo negatief hoor. Het kan vast niet zo'n zaadpartij zijn als dat de potjes tegen Costa Rica en Argentinië waren.

En zondag hoop ik op een vroege goal van Duitsland, waardoor die wedstrijd ook iets leuker wordt om naar te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Twee ploegen die er vol ingaan, wat is nou leuker om naar te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:22
Ik hoop dat van Gaal lekker een semi-B elftal opstelt. Laat lekker Vorm een helft keepen en stel Kongolo, Veltman en Clasie op in de basis. Wie weet verrassen ze ons nog wel; ik schat Brazilie in elk geval niet superhoog in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:37

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

The Outlaw schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:09:
Twee ploegen die er vol ingaan, wat is nou leuker om naar te kijken?
Ik vrees dat het twee ploegen worden die er geen zin in hebben en zo snel mogelijk naar huis willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Toch beter derde dan vierde zeker? Dan sta je nog op het podium!

Wordt ook plezant om NL een 10-0 te zien binnentikken na de laatste prestatie van Brazilië :)

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-08 13:04
Ik ben er even helemaal klaar mee. Teveel spanning en een grote teleurstelling voelt klote. We zien zaterdag wel of ik ga kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Laatst online: 07-06-2024
Ga lekker 4-3-3 spelen met Depay op links en centraal Hunterlaar in plaats van van Persie en Vorm op doel en dan zien we wel waar het schip strand. Je krijgt je wel een leuke wedstrijd want ik denk dat Brazilië voor eigen publiek nog wel wat wil recht zetten. Twee aanvallende ploegen verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-08 13:55

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

MikeyMan schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:41:
[...]
Ik vrees dat het twee ploegen worden die er geen zin in hebben en zo snel mogelijk naar huis willen.
Brazilie is al thuis en heeft nog wat recht te zetten na die 7-1. Denk dat het 3-0 voor Brazilie wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

tweaker2010 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:10:
[...]

Brazilie is al thuis en heeft nog wat recht te zetten na die 7-1. Denk dat het 3-0 voor Brazilie wordt.
Dan moet Fredsj aan het begin van de wedstrijd denk ik wel even zijn snor recht kammen, wil dat lukken....

Nee, ik verwacht dat Nederland erop en erover gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
tweaker2010 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:10:
[...]

Des te meer reden voor Oranje om er ook vol in te blijven geloven. een nederlaag zou een deceptie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enai
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-02 18:25
Er is een hele goede reden om ervoor te gaan: stel dat je zou verliezen van het team dat met 7-1 ingeblikt werd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik denk dat ik deze laat gaan. Ik heb er gewoon geen zin in.
Als we hadden gewonnen dan had ik gewoon gekeken zondag hoewel ik zeker weet dat de Duitsers dat zouden winnen. Er is ook geen schaamte om van dit Duitse team te verliezen. Zo verliezen tegen Argentinië is gewoon KUT en vergalt het gewoon helemaal. :(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
De kater jah, zijn we allemaal aan verwerken, hier al beetje weg getrokken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Laatst online: 09-04-2024
Misschien dat Louis om 11 vrijwilligers vraagt :)

Ik kan me voorstellen dat enkele grote jongens met de gedachten al elders zijn of gewoon lichamelijk op (VP).

Maar zo'n verliezers finale blijft natuurlijk een zinloze wedstrijd die eigenlijk van het WK programma af moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 15:32
RoD schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:55:
Ik denk niet dat ik ga kijken. Nederland heeft te weinig voetballende kwaliteiten en als het nergens meer om gaat dan is het niet om aan te gluren. Brazilië zelfde verhaal. Neymar doet niet mee dus ik verwacht van hun kant (ook door die teleurstelling) vrij weinig.
Toch grappig dta wij dat in NL blijven roepen terwijl HEEL de wereld dat toch anders ziet. Zijn wij nu zulke experts of is de rest van de wereld zo dom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Zo'n troostfinale is nog wel leuk voor landen die konden verrassen:

1998: Kroatie - Nederland
2002: Turkije - Zuid-Korea
2006: Duitsland - Portugal
2010: Duitsland - Uruguay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:22

Player1S

Probably out in the dark

Couldn't care less

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Het kan me eigenlijk weinig schelen wie er wint, als het maar een mooie wedstrijd wordt met veel doelpunten.
Spelers die er geen zin in hebben blijven maar op de bank zitten zoals Robben.
Hell, ik gun het Brazilië eigenlijk wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Soldaatje op 10-07-2014 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 07-08 10:49
Pff, nog een keer een wedstrij om 10 uur op zaterdag. Ik vind dit keer echt de tijden bijzonder slecht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Tja, het had van mij ook niet gehoeven.
Maar zolang het FIFA geld oplevert zullen ze die troostfinale echt niet afschaffen ook al is elk team er op tegen.

Heb iemand van het team van 1998 wel eens horen zeggen dat ze spijt hadden die wedstrijd niet wat serieuzer te hebben genomen.
Ik zet de TV er wel voor aan maar meer als achtergrond vulling waarschijnlijk.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
Stelletje zuurpruimen. Wij gaan zaterdag zorgen dat Brazilie het komende WK niet eens meer naar Europa af durft te reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
demichel schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:56:
Toch beter derde dan vierde zeker? Dan sta je nog op het podium!

Wordt ook plezant om NL een 10-0 te zien binnentikken na de laatste prestatie van Brazilië :)
Welk podium? Wedstrijd gaat helemaal nergens over, ik hoop dan ook dat dit echt de laatste keer is dat die wordt gespeeld.

Verwacht ook dat het een draak van een wedstrijd wordt, met twee ploegen die totaal niet gemotiveerd zijn. Wellicht met een eigendoelpunt vlak voor tijd, omdat ze geen zin hebben in een verlenging… :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
rikoos schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 15:03:
[...]

Toch grappig dta wij dat in NL blijven roepen terwijl HEEL de wereld dat toch anders ziet. Zijn wij nu zulke experts of is de rest van de wereld zo dom?
Ik weet niet hoe de wereld het ziet, ik weet alleen hoe ik het zie :) En ik vond het voetbal eigenlijk het hele toernooi niks (op tweede helft Spanje na dus). Eigenlijk net als vier jaar geleden. Het resultaat maakt alles groter dan dat het eigenlijk is, en als je er dan uit ligt blijven er eigenlijk weinig herinnering aan mooie voetbalmomenten achter.

Het enige wat mij van dit toernooi zal bijblijven is een tweede helft tegen Spanje. De rest...tsja.

Wellicht dat ze zaterdag nog wat leuks laten zien, maar ik vermoed van niet.
ScrooLoose schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 20:32:
Tja, het had van mij ook niet gehoeven.
Maar zolang het FIFA geld oplevert zullen ze die troostfinale echt niet afschaffen ook al is elk team er op tegen.

Heb iemand van het team van 1998 wel eens horen zeggen dat ze spijt hadden die wedstrijd niet wat serieuzer te hebben genomen.
Ik zet de TV er wel voor aan maar meer als achtergrond vulling waarschijnlijk.
Ik kan me niet eens meer herinneren dat we die wedstrijd in 98 hebben gespeeld. Ik weet nog dat we er helaas af gingen tegen de Brazilianen, maar wat daarna gebeurd is ben ik helemaal vergeten :P

[ Voor 29% gewijzigd door RoD op 10-07-2014 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
lateef schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 21:11:
[...]

Welk podium? Wedstrijd gaat helemaal nergens over, ik hoop dan ook dat dit echt de laatste keer is dat die wordt gespeeld.

Verwacht ook dat het een draak van een wedstrijd wordt, met twee ploegen die totaal niet gemotiveerd zijn. Wellicht met een eigendoelpunt vlak voor tijd, omdat ze geen zin hebben in een verlenging… :+
Haha, eigen doelpunt om verlenging te voorkomen. Ik vind hem mooi! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 17:08

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Lijkt me wel wat als ze na de aftrap de bal met z'n allen laten liggen en een stok kaarten pakken om te gaan pokeren.
Soldaatje schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 21:19:
[...]

Haha, eigen doelpunt om verlenging te voorkomen. Ik vind hem mooi! _/-\o_
en dan eindigen met dit ja.

Laat de ploegen gewoon allebei als 3de eindigen en klaar ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:41
Die derde plaats boeit me niks, maar het affiche BRA-NED is wel aardig... Jammer dat Duitsland al zo hard over Brazilië heen is geweest. Zaterdag zullen ze er wel alles aan doen om een herhaling daarvan te gaan voorkomen. Zal wel een saaie wedstrijd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

lateef schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 21:11:
[...]

Nou ja, derde is toch ook een podium plaats? Net als bij de OS is vierde het net niet.
Wil je als oranje nog 1x laten zien waarom je in de finale had horen te staan ipv die 7-1 losers is dit je kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij mogen ze die "troostfinale" afschaffen.Het gaat om nummer 1 wereldkampioen.
Oranje heeft zijn best gedaan en helaas gefaald.
Inpakken en wegwezen.
Terug naar Nederland met een warm onthaal feestje erbij klaar.

Op naar het EK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNW
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-08 15:37

TNW

Het verschil tussen de malloten in het oranje en de supporters van de lokale club, de laatsten blijven ook bij verlies loyaal.

Oranjefans doen mij soms denken aan de mensen die op kerstavond voor een stampvolle kerk zorgen :9

Weblog | Straling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Laatst online: 09-04-2024
Phantasmagoria schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:55:
Misschien dat Louis om 11 vrijwilligers vraagt :)

Ik kan me voorstellen dat enkele grote jongens met de gedachten al elders zijn of gewoon lichamelijk op (VP).

Maar zo'n verliezers finale blijft natuurlijk een zinloze wedstrijd die eigenlijk van het WK programma af moet.
Louis neemt de verliezers finale blijkbaar heel serieus (ok, 2 miljoen is natuurlijk veel geld).
http://www.vi.nl/nieuws/v...-om-voor-troostfinale.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

TNW schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 23:23:
Het verschil tussen de malloten in het oranje en de supporters van de lokale club, de laatsten blijven ook bij verlies loyaal.

Oranjefans doen mij soms denken aan de mensen die op kerstavond voor een stampvolle kerk zorgen :9
Oh God, dat weer.

Er is alom lof voor het behaalde resultaat. Er wordt gehaat op de troostfinale, maar dat doen de spelers zelf ook.

En je weet zelf dat iedere club een flink contingent aan successupporters kent.

Om niet te beginnen over het overdreven gedweep met "loyaliteit". Als supporter hoef je niets anders te doen dan met je kont op de bank/tribune te zitten. Knap hoor, loyaal zijn 8)7

Ik vroeg me al af waar het eeuwige clubfans-zijn-beter-dan-oranjefans bleef dit jaar. Bedankt voor het waarnemen van de honneurs :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:45
Deze wedstrijd is wel belangrijk. Winst geeft voordeel bij loting WK2018.
Winst is goed voor de FIFA, Elo en welke andere rating dan ook.
Winst is goed voor het ego.
Winst geeft knvb extra centjes

In vrijwel alle andere sporten zijn mensen blij met brons.

In 2006, ik dacht Duitsland - Portugal was de 3/4 plaats wedstrijd een goede wedstrijd.

Plus, Nederland is al eens 4e geworden, laten we dan ook een keer derde worden. Dan hebben we 4-3-2 binnen en kunnen we eindelijk rustig naar 1 toewerken. Rusland & Qatar(?) zijn wel ideale landen omdat de thuislanden geen enorme invloed zullen hebben. Nu ja, misschien Rusland met Poetin op het veld.

[ Voor 30% gewijzigd door horizon1978 op 11-07-2014 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 20:35

vhal

ಠ_ಠ

TNW schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 23:23:
In ieder geval slaan ze elkaar of de tegenpartij niet de hersenen in als het even tegenzit enzo :+ ;) (ok, uitzonderingen zijn er altijd)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Ik zeg:

Krul/Vorm
Jan Maat, Verhaegh, Veltman, Kongolo
Fer/Guzman, Clasie, Sneijder/Wijnaldum, Lens
Huntelaar, Depay

Krul en Vorm beide helft
Fer en Guzman beide helft
Sneijder en Wijnaldum beide helft

De wisselspelers laten spelen en de spelers die het minder hebben gedaan een laatste kans geven (guzman/Wijnaldum). Uiteraard afhankelijk of iedereen fit is zoals Fer bijv.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Phantasmagoria schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 23:25:
[...]

Louis neemt de verliezers finale blijkbaar heel serieus (ok, 2 miljoen is natuurlijk veel geld).
http://www.vi.nl/nieuws/v...-om-voor-troostfinale.htm
Waarom zou hij het niet serieus nemen? Als de Duitsers de Brazilianen met 7-1 in kunnen maken, dan kunnen wij dat ook. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Spek en bonen wedstrijd. Leuk voor de wisselspelers die nog geen speelminuten gehad hebben of anderen die zin hebben nog wat aan de statistieken te werken.

Misschien ook leuk voor Kluivert om eens voor coach te spelen. En laten de Feyenoorders maar vast het vliegtuig pakken. Zij moeten aan de bak in de CL.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Ik snap het grote sentiment niet. Kijk die Duitsers, twee keer op rij derde en nu in de finale. Je moet het hele toernooi blijven gaan, ook die laatste wedstrijd. Dat is mentaliteit. Daar bouw je op verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

horizon1978 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:28:
Ik snap het grote sentiment niet. Kijk die Duitsers, twee keer op rij derde en nu in de finale. Je moet het hele toernooi blijven gaan, ook die laatste wedstrijd. Dat is mentaliteit. Daar bouw je op verder.
Of die Duitsers nemen de boel veel te serieus...Hoe die wel niet tekeer gingen terwijl het al 7-0 was. Ergens vind ik dat gewoon eng.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Die wedstrijd om de derde plek is leuk voor landen die nog nooit ver zijn gekomen in een WK, kan me nog Zuid Korea en Turkije herinneren die vól de wedstrijd ingingen. Voor andere landen die vooraf al het doel hadden gesteld om in de finale te komen (en hé.. wellicht kampioen te worden ofzo) is het gewoon een treurfinale.

Jammer ik had het NL écht gegund, we zijn altijd het land van de net-niet geweest :') Nou ja.. stiekem, hoop ik toch dat we Brazilië van de mat afspelen :p

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
L1nt schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:11:
[...]

Of die Duitsers nemen de boel veel te serieus...Hoe die wel niet tekeer gingen terwijl het al 7-0 was. Ergens vind ik dat gewoon eng.
Misschien. Maar misschien is het wel de weg naar succes.

[ Voor 11% gewijzigd door horizon1978 op 11-07-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
L1nt schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:11:
[...]

Dat doen ze sowieso altijd al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zou wat zijn als wij met een betere score Brazilië van de kaart vegen dan Duitsland dat deed (in het utopische geval dat dit gebeurd) en dan hoor je wederom niemand meer en was het een geweldige wedstrijd en vooral $speler was erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
Hetzelfde hier, en ben bang dat dat voor het team hetzelfde is.

Probleem is wel dat we tegen Brazilie spelen en die willen zeker nog eenmaal knallen voor het thuispubliek :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

horizon1978 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:45:
[...]

Misschien. Maar misschien is het wel de weg naar succes.
Sorry hoor maar als je in de 90e minuut een doelpunt tegen krijgt terwijl je er zelf 7 hebt gemaakt dan haal je gewoon je schouders op en maakt de resterende tijd vol.
En als het doelsaldo nou nog ergens invloed op zou hebben, ok maar nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Omdat Van Gaal het treffen met Brazilië uiterst serieus neemt zal hij voor zijn sterkste opstelling kiezen en alleen noodgedwongen wisselen. De aanstaande manager van Manchester United zal voor de meest fitte spelers kiezen, fysiek én mentaal.
De meest fitte spelers zijn niet zijn sterkste opstelling toch? Ik mag toch hopen dat Huntelaar nu wel een eerlijke kans krijgt. En misschien mag Veltman nog wat minuutjes maken, zou leuk voor hem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
CptChaos schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:56:
Zou wat zijn als wij met een betere score Brazilië van de kaart vegen dan Duitsland dat deed (in het utopische geval dat dit gebeurd) en dan hoor je wederom niemand meer en was het een geweldige wedstrijd en vooral $speler was erg goed!
Dat hoeft dan nog niet eens meer dan 7-1 te zijn. 5-0 zou dan ook al beter zijn, zolang er maar geen doelpunt tegen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:58

Lapras

Ice beam

In interviews is naderhand door de selectie van 1998 gezegd dat ze die wedstrijd tegen Kroatie eigenlijk toch wel graag gewonnen hadden. Wellicht is de teleurstelling van het niet halen van de finale nu erg groot, maar Brazilie in hun eigen land, op hun eigen WK zelfs, verslaan. Volgens mij zou men dat wel mooi moeten vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ze (we) moeten het eerst nog doen hè...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk zou je als van Gaal lef moeten hebben en tegen Brazilië met zowel Sneijder als Clasie op het middenveld gaan spelen. Komt het veldspel van Nederland echt ten goede.

Lastige is alleen dat die Brazilianen nogal fysiek spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 13:50:
Eigenlijk zou je als van Gaal lef moeten hebben en tegen Brazilië met zowel Sneijder als Clasie op het middenveld gaan spelen. Komt het veldspel van Nederland echt ten goede.

Lastige is alleen dat die Brazilianen nogal fysiek spelen.
En dat ze, mits ze een goede aanvoerder en coach hebben, veel beter kunnen spelen dan NL. Omdat ze gemiddeld genomen meer individuele kwaliteit hebben.
Thiago Silva kan weer spelen toch? En tsja, Scolari selecteert wel Bernard maar laat de reeks grotere talenten buiten de selectie (Coutinho, Mora, enz.)...

Sneijder en Clasie tegen Brazilië met Silva als aanvoerder die de verdediging organiseert zal geen brokken maken. Sneijder is sowieso al een lange tijd over zijn top heen. Verder twijfelachtig of van Persie in de basis zal staan; kan zijn dat van Gaal hem rust gunt doordat ie flink moet herstellen en fit worden voor ManU straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Trishul schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:04:
[...]

Verder twijfelachtig of van Persie in de basis zal staan; kan zijn dat van Gaal hem rust gunt doordat ie flink moet herstellen en fit worden voor ManU straks.
Laten we hem maar buiten spel - daar staat hij gedurende de wedtsrijd ook vaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
En laat Vorm maar keepen, is het cirkeltje rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En dat ze, mits ze een goede aanvoerder en coach hebben, veel beter kunnen spelen dan NL. Omdat ze gemiddeld genomen meer individuele kwaliteit hebben.
Thiago Silva kan weer spelen toch? En tsja, Scolari selecteert wel Bernard maar laat de reeks grotere talenten buiten de selectie (Coutinho, Mora, enz.)...

Sneijder en Clasie tegen Brazilië met Silva als aanvoerder die de verdediging organiseert zal geen brokken maken. Sneijder is sowieso al een lange tijd over zijn top heen. Verder twijfelachtig of van Persie in de basis zal staan; kan zijn dat van Gaal hem rust gunt doordat ie flink moet herstellen en fit worden voor ManU straks.
Sneijder en Clasie hebben beiden goede passes in hun benen. Zij kunnen naar verwachting nu juist wel mensen aanspelen in hun loop. Een goed positionerend en voetballend middenveld het Nederland dit hele eindtoernooi aan ontbroken.

Dat slachtofferen van Janmaat omdat het positiespel niet denderend zou zijn sloeg ook helemaal nergens op. Dat kwam niet door Janmaat maar door het niet functionerende middenveld. Daar had van Gaal echter niet het lef voor om daarin veranderingen aan te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

[...]

We hebben wel gezien dat die Brazilianen veel meer ruimte geven achterin: Ze staan niet met 11 man in het doel, wat Costa Rica en Argentinië wel deden.

RVP zal vast niet spelen, maar zou het tegen Brazilië denk ik stukken beter doen dat wat hij heeft laten zien tot nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

NL gaat gewoon lekker aanvallend spelen nu ze eindelijk de confidence hebben dat de verdediging goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Laatst online: 30-12-2020
Jolke schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:13:
[...]

Laten we hem maar buiten spel - daar staat hij gedurende de wedtsrijd ook vaak :)
Haha die leuk.
Van persie mag wat mij betreft lekker weg blijven.

Hoop dat Nederland wint hebben ze in ieder geval brons/derde plaats.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:07
Gaan we hier ook al beginnen met het van Persie gebash? Die jongen was gewoon niet fit tegen Argentinië. Die heeft zich dit toernooi met Sneijder kapot gewerkt tegen een meerderheid aan verdedigers met als resultaat een prima plek bij de eerste vier.

Werkelijk schandalig hoe wij hier in Nederland met onze beste spelers omgaan. Wat een naargeestig, bekrompen *knip* zijn we op zo'n moment.

[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 12-07-2014 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:04

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Er is altijd net of er een zondebok gezocht moet worden.
Klaar ze hebben het niet gehaald, erg jammer voor ze. Nu tegen Brazilie. Ik hoop op winst en wie dat doen maakt mij niet uit.
Als ze er maar met de volle overtuiging in gaan.

Zou wel heel lekker zijn Brazilie nog eens te laten verliezen.
Kunnen ze na afloop ook meteen een afscheidsconcert geven met hun busbandje :+ Misschien dat ze dan daarmee meer succes hebben.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het is niet alleen van persie, het is heel oranje. Leuk dat ze verder gekomen zijn dan iedereen verwacht had, maar uiteindelijk heeft het hele nederlands elftal, inclusief van gaal gefaald. De pot (een wedstrijd mag dat niet genoemd worden) tegen argentinie was een grote aanfluiting. De spelers kunnen op argentinie afgeven dat ze niet wilden voetballen, maar dat is precies wat oranje ook gedaan heeft: niet voetballen. Ik kan me niet herinneren ooit zo'n beschamende, saaie, laffe partij gezien te hebben. Als ze tenminste geprobeerd hadden om te winnen en het was niet gelukt, dan was dat tot daar aan toe, maar als je niet meer presteert dan 1 schot op het doel in 120 minuten, dan moet je je diep gaan schamen. Helemaal van gaal. Hij had een paar trukjes bedacht, en daarna was hij helemaal niks meer waard. *knip* dat huntelaar alles wel zou redden. Leuk om dat te denken, maar als je daar je hele taktiek van af laat hangen dan heb je niks te zoekjen op een WK.
Gaan we hier ook al beginnen met het van Persie gebash?
Als van persie niet fit is moet hij niet spelen, dus van persie bashen is niet echt misplaatst, en wat heeft hij verder nou echt laten zien in het tournooi, behalve een hele mooie kopbal?

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 12-07-2014 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-08 22:39

Hironshy

Orooo!!!

Natuurlijk moet je trots op zijn dat Ned zover heeft kunnen komen. Als Ned in de halve finale verliest van een sterke tegenstander dan is dat jammer. Maar Ned had gewoon moeten winnen van deze Argentinie. Marwijk was meer teleurgesteld dat Ned van zo een matige Arg had verloren dan dat ze eruitliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
Hironshy schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 02:51:
Natuurlijk moet je trots op zijn dat Ned zover heeft kunnen komen. Als Ned in de halve finale verliest van een sterke tegenstander dan is dat jammer. Maar Ned had gewoon moeten winnen van deze Argentinie. Marwijk was meer teleurgesteld dat Ned van zo een matige Arg had verloren dan dat ze eruitliggen.
Zucht, beide ploegen waren bijna gelijk en beide speelden defensief omdat beide ploegen aanvallend dusdanig sterk zijn dat door kleine fouten de wedstrijd beslist kan worden.

Als je dit weet, en de brazilie - duitsland hebt gezien dan is het schaakspel wat we gezien hebben een logisch gevolg. Ik vond de Argentijnen overigens wel feller in de duels en daardoor hadden ze ook meer openingen.

Om dit Argentinie als matig te bestempelen vind ik ook raar, Messi is uiteraard de uitblinker maar daarnaast is het een goed georganiseerd en defensief sterk team met meerdere spelers die wekelijks in de topcompetities spelen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Hironshy schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 02:51:
Van Marwijk moet na het geflopte EK zijn mond houden. Ik neem aan dat je van Gaal bedoeld?
Argentinië is gewoon een goede en stugge tegenstander, maar als je niet aanvalt win je ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-08 09:38
Jawel hoor, zie Argentinië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Ik hoop zo dat ze winnen het NL elftal. Gewoon om al die critici niet hun gelijk te geven.
Baal er een beetje van dat NL nu wordt afgerekend op de laatste wedstrijd. Argentinie speelt het hele toernooi flets. Nu hebben ze kans dat ze met 1-0 winnen van Duitsland en dan zou het ineens een wereld team zijn?
Ja ik ben het die zegt dat als je iedere wedstrijd met 1-0 wint je kampioen wordt. Maar niet nu in het geval van Argentinië. Dan heb ik liever dat Duitsland wint puur omdat zijn een constanter toernooi laten zien. En het spel is ook goed en verzorgd.

Nederland is dit toernooi boven zijn eigen uitgestegen. Met merendeel gemiddelde spelers toch een enorm resultaat gehaald. Dat je op weg naar het einddoel fouten maakt is niet uit te sluiten. Alleen jammer dat het meteen knock out fase is. In de competitie kan je het nog goedmaken.

We hoeven geen zondebokken te zoeken of te zeggen die of die doet het beter. Het is goed zo helaas met een iets minder resultaat maar soit. Volgende keer misschien beter. Dat weten ze zelf ook. Je wordt het niet zomaar wereldkampioen. Daar moet je voor strijden tot aan het eind. En dat weten ze echt wel .

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Heb "redelijke" zin in deze match, voor zover dat mogelijk is, want het toernooi is al voorbij natuurlijk. Maar Brazilie verwacht ik gemotiveerd, en het blijft Brazilie, plus een mooi (vol) stadion. Plus een 3e plek hadden we nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 09:17

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ook dat gezeur van Bütner. Als je goed genoeg bent, dan had Van Gaal hem vast wel opgeroepen.
Nederland heeft het fantastisch gedaan en alleen daarom verdienen ze al die bronzen medaille.

Hup Holland Hup!

V.w.b. de finale: laat alsjeblieft Duitsland winnen en niet die fletse, ordinaire schoppers van Argentinië. Het is ook verbazingwekkend dat een team met zoveel potentie, zo ondermaats gespeeld heeft. Wie er bij de FIFA 3 spelers heeft weten te vinden uit het Argentijnse elftal om te nomineren voor de beste speler van het toernooi; heeft flink zitten slapen. Ron Vlaar heeft in zijn eentje al meer laten zien dan Di Maria en Mascherano en Messi samen. Vlaar had genomineerd moeten worden, samen met Robben; niet Robben alleen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Sepp14 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:15:
Argentinie speelt het hele toernooi flets.
NL heeft één redelijk tot goede wedstrijd gespeeld, en dat was tegen Spanje. Daarna is het allemaal hakken over de sloot geweest. Eenzelfde statement zou dus ook opgegaan zijn voor NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:37
Sjah schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:28:

Heb "redelijke" zin in deze match
Ik echt totaal niet. Ga liever een filmpje kijken, maar din wil het perse zien.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
chim0 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:37:
[...]

Ik echt totaal niet. Ga liever een filmpje kijken, maar din wil het perse zien.. :X
Ach, misschien wordt het wel een lachwekkende wedstrijd, ook leuk ipv een film, je weet het niet. :+
Alleen hoop ik niet op een verlenging, ik moet om 5 uur op. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Soldaatje op 12-07-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:37
Soldaatje schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:40:
[...]

Ach, misschien wordt het wel een lachwekkende wedstrijd, ook leuk ipv een film, je weet het niet. :+
Ja, lekker afgeschopt worden door David Luiz en consorten en geblesseerd raken voor het nieuwe seizoen. Nee, echt totaal zinloos deze wedstrijd. Mogen ze wat mij betreft afschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Napo schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:36:
[...]

NL heeft één redelijk tot goede wedstrijd gespeeld, en dat was tegen Spanje. Daarna is het allemaal hakken over de sloot geweest. Eenzelfde statement zou dus ook opgegaan zijn voor NL.
Niet helemaal , als je kijkt naar het NL elftal wat bestaat uit merendeel Eredivisie spelers. Dan zou ik die prestatie van NL wel in een ander daglicht zetten.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor de zinloze "discussie" over Robin van Persie.