I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat kan je winnen met de troostfinale, een paar nieuwe sokken waar fifa op staat?gambieter schreef op zondag 06 juli 2014 @ 02:21:
Ach, het is de meest zinloze wedstrijd van het WK. Maar ik vul alleen de mogelijkheden in
Zoals verwacht lalalalala...geld. Het scheelt in ieder geval $ 2 miljoen met de 4e plaats:Frozen schreef op zondag 06 juli 2014 @ 02:22:
[...]
Wat kan je winnen met de troostfinale, een paar nieuwe sokken waar fifa op staat?
( Wikipedia: 2014 FIFA World Cup )The total prize money on offer for the tournament was confirmed by FIFA as US$576 million:
US$8 million – To each team eliminated at the group stage (16 teams)
US$9 million – To each team eliminated in the round of 16 (8 teams)
US$14 million – To each team eliminated in the quarter-finals (4 teams)
US$20 million – Fourth placed team
US$22 million – Third placed team
US$25 million – Runner-up
US$35 million – Winner
Er is maar 1 prijs en dat is de beker, alles is verder van ondergeschikt belang.
Eens. Benieuwd hoeveel supporters van Brazillie in het stadion zullen zittenVlassie1980 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:17:
Die troostfinale mogen ze wat mij betreft schrappen. Het is echt een wedstrijd om de keizers baard. Ben blij dat het niet gebeurt op een EK.
Er is maar 1 prijs en dat is de beker, alles is verder van ondergeschikt belang.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Duss Oranje, komop!
Doe 21 per land en stuur ze lekker naar huis. Loze pot waar waarschijnlijk niemand van de écht belangrijke mensen (spelers+staf) op zit te wachten.US$20 million – Fourth placed team
US$22 million – Third placed team
[ Voor 3% gewijzigd door Bundin op 09-07-2014 20:51 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik kon het niet goed verstaan, maar volgens mij gebruikte Robben bijna precies dezelfde woorden.Vlassie1980 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:17:
Die troostfinale mogen ze wat mij betreft schrappen. Het is echt een wedstrijd om de keizers baard. Ben blij dat het niet gebeurt op een EK.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Ach, 22 van de 23 man heeft gespeeld, lijkt me logisch wie zaterdag op doel staatthewizard2006 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:09:
Lijkt me een mooie pot om alle reserves eens te laten spelen
Inderdaad. Kuyt!Botticelli schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:34:
[...]
Ach, 22 van de 23 man heeft gespeeld, lijkt me logisch wie zaterdag op doel staat...
"That's what I do. I drink and I know things."
En aangezien het toch nergens om gaat, is het meteen de ideale gelegenheid om gewoon eens iets totaal anders te doen: experimenteren omdat het kan. Stel voor mij part alle reserves op, want ik denk niet dat de vaste elf er nog voor te pochen zijn. Begin met Vorm in de basis en geef de jonkies kans om alvast ervaring op te doen nu het toch geen klap meer uitmaakt wat er op het scorebord staat.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Maar goed, het moet gespeeld worden van Seppie Blatter...
En zondag hoop ik op een vroege goal van Duitsland, waardoor die wedstrijd ook iets leuker wordt om naar te kijken...
Ik vrees dat het twee ploegen worden die er geen zin in hebben en zo snel mogelijk naar huis willen.The Outlaw schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:09:
Twee ploegen die er vol ingaan, wat is nou leuker om naar te kijken?
Wordt ook plezant om NL een 10-0 te zien binnentikken na de laatste prestatie van Brazilië
There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.
Brazilie is al thuis en heeft nog wat recht te zetten na die 7-1. Denk dat het 3-0 voor Brazilie wordt.MikeyMan schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:41:
[...]
Ik vrees dat het twee ploegen worden die er geen zin in hebben en zo snel mogelijk naar huis willen.
Dan moet Fredsj aan het begin van de wedstrijd denk ik wel even zijn snor recht kammen, wil dat lukken....tweaker2010 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:10:
[...]
Brazilie is al thuis en heeft nog wat recht te zetten na die 7-1. Denk dat het 3-0 voor Brazilie wordt.
Nee, ik verwacht dat Nederland erop en erover gaat.
Des te meer reden voor Oranje om er ook vol in te blijven geloven. een nederlaag zou een deceptie zijn.tweaker2010 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:10:
[...]
Brazilie is al thuis en heeft nog wat recht te zetten na die 7-1. Denk dat het 3-0 voor Brazilie wordt.
Als we hadden gewonnen dan had ik gewoon gekeken zondag hoewel ik zeker weet dat de Duitsers dat zouden winnen. Er is ook geen schaamte om van dit Duitse team te verliezen. Zo verliezen tegen Argentinië is gewoon KUT en vergalt het gewoon helemaal.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik kan me voorstellen dat enkele grote jongens met de gedachten al elders zijn of gewoon lichamelijk op (VP).
Maar zo'n verliezers finale blijft natuurlijk een zinloze wedstrijd die eigenlijk van het WK programma af moet.
Toch grappig dta wij dat in NL blijven roepen terwijl HEEL de wereld dat toch anders ziet. Zijn wij nu zulke experts of is de rest van de wereld zo dom?RoD schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:55:
Ik denk niet dat ik ga kijken. Nederland heeft te weinig voetballende kwaliteiten en als het nergens meer om gaat dan is het niet om aan te gluren. Brazilië zelfde verhaal. Neymar doet niet mee dus ik verwacht van hun kant (ook door die teleurstelling) vrij weinig.
1998: Kroatie - Nederland
2002: Turkije - Zuid-Korea
2006: Duitsland - Portugal
2010: Duitsland - Uruguay
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Spelers die er geen zin in hebben blijven maar op de bank zitten zoals Robben.
Hell, ik gun het Brazilië eigenlijk wel.
[ Voor 10% gewijzigd door Soldaatje op 10-07-2014 17:27 ]
Maar zolang het FIFA geld oplevert zullen ze die troostfinale echt niet afschaffen ook al is elk team er op tegen.
Heb iemand van het team van 1998 wel eens horen zeggen dat ze spijt hadden die wedstrijd niet wat serieuzer te hebben genomen.
Ik zet de TV er wel voor aan maar meer als achtergrond vulling waarschijnlijk.
Smiling as the shit comes down...
Welk podium? Wedstrijd gaat helemaal nergens over, ik hoop dan ook dat dit echt de laatste keer is dat die wordt gespeeld.demichel schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:56:
Toch beter derde dan vierde zeker? Dan sta je nog op het podium!
Wordt ook plezant om NL een 10-0 te zien binnentikken na de laatste prestatie van Brazilië
Verwacht ook dat het een draak van een wedstrijd wordt, met twee ploegen die totaal niet gemotiveerd zijn. Wellicht met een eigendoelpunt vlak voor tijd, omdat ze geen zin hebben in een verlenging…
Ik weet niet hoe de wereld het ziet, ik weet alleen hoe ik het zierikoos schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 15:03:
[...]
Toch grappig dta wij dat in NL blijven roepen terwijl HEEL de wereld dat toch anders ziet. Zijn wij nu zulke experts of is de rest van de wereld zo dom?
Het enige wat mij van dit toernooi zal bijblijven is een tweede helft tegen Spanje. De rest...tsja.
Wellicht dat ze zaterdag nog wat leuks laten zien, maar ik vermoed van niet.
Ik kan me niet eens meer herinneren dat we die wedstrijd in 98 hebben gespeeld. Ik weet nog dat we er helaas af gingen tegen de Brazilianen, maar wat daarna gebeurd is ben ik helemaal vergetenScrooLoose schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 20:32:
Tja, het had van mij ook niet gehoeven.
Maar zolang het FIFA geld oplevert zullen ze die troostfinale echt niet afschaffen ook al is elk team er op tegen.
Heb iemand van het team van 1998 wel eens horen zeggen dat ze spijt hadden die wedstrijd niet wat serieuzer te hebben genomen.
Ik zet de TV er wel voor aan maar meer als achtergrond vulling waarschijnlijk.
[ Voor 29% gewijzigd door RoD op 10-07-2014 21:14 ]
Haha, eigen doelpunt om verlenging te voorkomen. Ik vind hem mooi!lateef schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 21:11:
[...]
Welk podium? Wedstrijd gaat helemaal nergens over, ik hoop dan ook dat dit echt de laatste keer is dat die wordt gespeeld.
Verwacht ook dat het een draak van een wedstrijd wordt, met twee ploegen die totaal niet gemotiveerd zijn. Wellicht met een eigendoelpunt vlak voor tijd, omdat ze geen zin hebben in een verlenging…
en dan eindigen met dit ja.Soldaatje schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 21:19:
[...]
Haha, eigen doelpunt om verlenging te voorkomen. Ik vind hem mooi!
Laat de ploegen gewoon allebei als 3de eindigen en klaar ermee.
Nou ja, derde is toch ook een podium plaats? Net als bij de OS is vierde het net niet.lateef schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 21:11:
[...]
Welk podium? Wedstrijd gaat helemaal nergens over, ik hoop dan ook dat dit echt de laatste keer is dat die wordt gespeeld.
Wil je als oranje nog 1x laten zien waarom je in de finale had horen te staan ipv die 7-1 losers is dit je kans.
Verwijderd
Oranje heeft zijn best gedaan en helaas gefaald.
Inpakken en wegwezen.
Terug naar Nederland met een warm onthaal feestje erbij klaar.
Op naar het EK!
Louis neemt de verliezers finale blijkbaar heel serieus (ok, 2 miljoen is natuurlijk veel geld).Phantasmagoria schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:55:
Misschien dat Louis om 11 vrijwilligers vraagt
Ik kan me voorstellen dat enkele grote jongens met de gedachten al elders zijn of gewoon lichamelijk op (VP).
Maar zo'n verliezers finale blijft natuurlijk een zinloze wedstrijd die eigenlijk van het WK programma af moet.
http://www.vi.nl/nieuws/v...-om-voor-troostfinale.htm
Oh God, dat weer.TNW schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 23:23:
Het verschil tussen de malloten in het oranje en de supporters van de lokale club, de laatsten blijven ook bij verlies loyaal.
Oranjefans doen mij soms denken aan de mensen die op kerstavond voor een stampvolle kerk zorgen
Er is alom lof voor het behaalde resultaat. Er wordt gehaat op de troostfinale, maar dat doen de spelers zelf ook.
En je weet zelf dat iedere club een flink contingent aan successupporters kent.
Om niet te beginnen over het overdreven gedweep met "loyaliteit". Als supporter hoef je niets anders te doen dan met je kont op de bank/tribune te zitten. Knap hoor, loyaal zijn

Ik vroeg me al af waar het eeuwige clubfans-zijn-beter-dan-oranjefans bleef dit jaar. Bedankt voor het waarnemen van de honneurs
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Winst is goed voor de FIFA, Elo en welke andere rating dan ook.
Winst is goed voor het ego.
Winst geeft knvb extra centjes
In vrijwel alle andere sporten zijn mensen blij met brons.
In 2006, ik dacht Duitsland - Portugal was de 3/4 plaats wedstrijd een goede wedstrijd.
Plus, Nederland is al eens 4e geworden, laten we dan ook een keer derde worden. Dan hebben we 4-3-2 binnen en kunnen we eindelijk rustig naar 1 toewerken. Rusland & Qatar(?) zijn wel ideale landen omdat de thuislanden geen enorme invloed zullen hebben. Nu ja, misschien Rusland met Poetin op het veld.
[ Voor 30% gewijzigd door horizon1978 op 11-07-2014 08:34 ]
In ieder geval slaan ze elkaar of de tegenpartij niet de hersenen in als het even tegenzit enzoTNW schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 23:23:
Het verschil tussen de malloten in het oranje en de supporters van de lokale club, de laatsten blijven ook bij verlies loyaal.
Krul/Vorm
Jan Maat, Verhaegh, Veltman, Kongolo
Fer/Guzman, Clasie, Sneijder/Wijnaldum, Lens
Huntelaar, Depay
Krul en Vorm beide helft
Fer en Guzman beide helft
Sneijder en Wijnaldum beide helft
De wisselspelers laten spelen en de spelers die het minder hebben gedaan een laatste kans geven (guzman/Wijnaldum). Uiteraard afhankelijk of iedereen fit is zoals Fer bijv.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Waarom zou hij het niet serieus nemen? Als de Duitsers de Brazilianen met 7-1 in kunnen maken, dan kunnen wij dat ook.Phantasmagoria schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 23:25:
[...]
Louis neemt de verliezers finale blijkbaar heel serieus (ok, 2 miljoen is natuurlijk veel geld).
http://www.vi.nl/nieuws/v...-om-voor-troostfinale.htm
Misschien ook leuk voor Kluivert om eens voor coach te spelen. En laten de Feyenoorders maar vast het vliegtuig pakken. Zij moeten aan de bak in de CL.
alles kan off-topic
Of die Duitsers nemen de boel veel te serieus...Hoe die wel niet tekeer gingen terwijl het al 7-0 was. Ergens vind ik dat gewoon eng.horizon1978 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:28:
Ik snap het grote sentiment niet. Kijk die Duitsers, twee keer op rij derde en nu in de finale. Je moet het hele toernooi blijven gaan, ook die laatste wedstrijd. Dat is mentaliteit. Daar bouw je op verder.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Jammer ik had het NL écht gegund, we zijn altijd het land van de net-niet geweest
Rotterdam
Misschien. Maar misschien is het wel de weg naar succes.L1nt schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:11:
[...]
Of die Duitsers nemen de boel veel te serieus...Hoe die wel niet tekeer gingen terwijl het al 7-0 was. Ergens vind ik dat gewoon eng.
[ Voor 11% gewijzigd door horizon1978 op 11-07-2014 11:46 ]
Dat doen ze sowieso altijd al...L1nt schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:11:
[...]
Of die Duitsers nemen de boel veel te serieus...Hoe die wel niet tekeer gingen terwijl het al 7-0 was. Ergens vind ik dat gewoon eng.
Hetzelfde hier, en ben bang dat dat voor het team hetzelfde is.L1nt schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:11:
Couldn't care less
Probleem is wel dat we tegen Brazilie spelen en die willen zeker nog eenmaal knallen voor het thuispubliek

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Sorry hoor maar als je in de 90e minuut een doelpunt tegen krijgt terwijl je er zelf 7 hebt gemaakt dan haal je gewoon je schouders op en maakt de resterende tijd vol.horizon1978 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:45:
[...]
Misschien. Maar misschien is het wel de weg naar succes.
En als het doelsaldo nou nog ergens invloed op zou hebben, ok maar nu?
De meest fitte spelers zijn niet zijn sterkste opstelling toch? Ik mag toch hopen dat Huntelaar nu wel een eerlijke kans krijgt. En misschien mag Veltman nog wat minuutjes maken, zou leuk voor hem zijn.Omdat Van Gaal het treffen met Brazilië uiterst serieus neemt zal hij voor zijn sterkste opstelling kiezen en alleen noodgedwongen wisselen. De aanstaande manager van Manchester United zal voor de meest fitte spelers kiezen, fysiek én mentaal.
Dat hoeft dan nog niet eens meer dan 7-1 te zijn. 5-0 zou dan ook al beter zijn, zolang er maar geen doelpunt tegen is.CptChaos schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:56:
Zou wat zijn als wij met een betere score Brazilië van de kaart vegen dan Duitsland dat deed (in het utopische geval dat dit gebeurd) en dan hoor je wederom niemand meer en was het een geweldige wedstrijd en vooral $speler was erg goed!
Verwijderd
Lastige is alleen dat die Brazilianen nogal fysiek spelen.
En dat ze, mits ze een goede aanvoerder en coach hebben, veel beter kunnen spelen dan NL. Omdat ze gemiddeld genomen meer individuele kwaliteit hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 13:50:
Eigenlijk zou je als van Gaal lef moeten hebben en tegen Brazilië met zowel Sneijder als Clasie op het middenveld gaan spelen. Komt het veldspel van Nederland echt ten goede.
Lastige is alleen dat die Brazilianen nogal fysiek spelen.
Thiago Silva kan weer spelen toch? En tsja, Scolari selecteert wel Bernard maar laat de reeks grotere talenten buiten de selectie (Coutinho, Mora, enz.)...
Sneijder en Clasie tegen Brazilië met Silva als aanvoerder die de verdediging organiseert zal geen brokken maken. Sneijder is sowieso al een lange tijd over zijn top heen. Verder twijfelachtig of van Persie in de basis zal staan; kan zijn dat van Gaal hem rust gunt doordat ie flink moet herstellen en fit worden voor ManU straks.
Laten we hem maar buiten spel - daar staat hij gedurende de wedtsrijd ook vaakTrishul schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:04:
[...]
Verder twijfelachtig of van Persie in de basis zal staan; kan zijn dat van Gaal hem rust gunt doordat ie flink moet herstellen en fit worden voor ManU straks.
Verwijderd
Sneijder en Clasie hebben beiden goede passes in hun benen. Zij kunnen naar verwachting nu juist wel mensen aanspelen in hun loop. Een goed positionerend en voetballend middenveld het Nederland dit hele eindtoernooi aan ontbroken.Trishul schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:04:
[...]
En dat ze, mits ze een goede aanvoerder en coach hebben, veel beter kunnen spelen dan NL. Omdat ze gemiddeld genomen meer individuele kwaliteit hebben.
Thiago Silva kan weer spelen toch? En tsja, Scolari selecteert wel Bernard maar laat de reeks grotere talenten buiten de selectie (Coutinho, Mora, enz.)...
Sneijder en Clasie tegen Brazilië met Silva als aanvoerder die de verdediging organiseert zal geen brokken maken. Sneijder is sowieso al een lange tijd over zijn top heen. Verder twijfelachtig of van Persie in de basis zal staan; kan zijn dat van Gaal hem rust gunt doordat ie flink moet herstellen en fit worden voor ManU straks.
Dat slachtofferen van Janmaat omdat het positiespel niet denderend zou zijn sloeg ook helemaal nergens op. Dat kwam niet door Janmaat maar door het niet functionerende middenveld. Daar had van Gaal echter niet het lef voor om daarin veranderingen aan te brengen.
We hebben wel gezien dat die Brazilianen veel meer ruimte geven achterin: Ze staan niet met 11 man in het doel, wat Costa Rica en Argentinië wel deden.Trishul schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:04:
[...]
En dat ze, mits ze een goede aanvoerder en coach hebben, veel beter kunnen spelen dan NL. Omdat ze gemiddeld genomen meer individuele kwaliteit hebben.
RVP zal vast niet spelen, maar zou het tegen Brazilië denk ik stukken beter doen dat wat hij heeft laten zien tot nu.
Haha die leuk.Jolke schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:13:
[...]
Laten we hem maar buiten spel - daar staat hij gedurende de wedtsrijd ook vaak
Van persie mag wat mij betreft lekker weg blijven.
Hoop dat Nederland wint hebben ze in ieder geval brons/derde plaats.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Werkelijk schandalig hoe wij hier in Nederland met onze beste spelers omgaan. Wat een naargeestig, bekrompen *knip* zijn we op zo'n moment.
[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 12-07-2014 01:39 ]
Klaar ze hebben het niet gehaald, erg jammer voor ze. Nu tegen Brazilie. Ik hoop op winst en wie dat doen maakt mij niet uit.
Als ze er maar met de volle overtuiging in gaan.
Zou wel heel lekker zijn Brazilie nog eens te laten verliezen.
Kunnen ze na afloop ook meteen een afscheidsconcert geven met hun busbandje
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Als van persie niet fit is moet hij niet spelen, dus van persie bashen is niet echt misplaatst, en wat heeft hij verder nou echt laten zien in het tournooi, behalve een hele mooie kopbal?Gaan we hier ook al beginnen met het van Persie gebash?
[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 12-07-2014 01:36 ]
Zucht, beide ploegen waren bijna gelijk en beide speelden defensief omdat beide ploegen aanvallend dusdanig sterk zijn dat door kleine fouten de wedstrijd beslist kan worden.Hironshy schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 02:51:
Natuurlijk moet je trots op zijn dat Ned zover heeft kunnen komen. Als Ned in de halve finale verliest van een sterke tegenstander dan is dat jammer. Maar Ned had gewoon moeten winnen van deze Argentinie. Marwijk was meer teleurgesteld dat Ned van zo een matige Arg had verloren dan dat ze eruitliggen.
Als je dit weet, en de brazilie - duitsland hebt gezien dan is het schaakspel wat we gezien hebben een logisch gevolg. Ik vond de Argentijnen overigens wel feller in de duels en daardoor hadden ze ook meer openingen.
Om dit Argentinie als matig te bestempelen vind ik ook raar, Messi is uiteraard de uitblinker maar daarnaast is het een goed georganiseerd en defensief sterk team met meerdere spelers die wekelijks in de topcompetities spelen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Van Marwijk moet na het geflopte EK zijn mond houden. Ik neem aan dat je van Gaal bedoeld?Hironshy schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 02:51:
Natuurlijk moet je trots op zijn dat Ned zover heeft kunnen komen. Als Ned in de halve finale verliest van een sterke tegenstander dan is dat jammer. Maar Ned had gewoon moeten winnen van deze Argentinie. Marwijk was meer teleurgesteld dat Ned van zo een matige Arg had verloren dan dat ze eruitliggen.
Argentinië is gewoon een goede en stugge tegenstander, maar als je niet aanvalt win je ook niet.
Baal er een beetje van dat NL nu wordt afgerekend op de laatste wedstrijd. Argentinie speelt het hele toernooi flets. Nu hebben ze kans dat ze met 1-0 winnen van Duitsland en dan zou het ineens een wereld team zijn?
Ja ik ben het die zegt dat als je iedere wedstrijd met 1-0 wint je kampioen wordt. Maar niet nu in het geval van Argentinië. Dan heb ik liever dat Duitsland wint puur omdat zijn een constanter toernooi laten zien. En het spel is ook goed en verzorgd.
Nederland is dit toernooi boven zijn eigen uitgestegen. Met merendeel gemiddelde spelers toch een enorm resultaat gehaald. Dat je op weg naar het einddoel fouten maakt is niet uit te sluiten. Alleen jammer dat het meteen knock out fase is. In de competitie kan je het nog goedmaken.
We hoeven geen zondebokken te zoeken of te zeggen die of die doet het beter. Het is goed zo helaas met een iets minder resultaat maar soit. Volgende keer misschien beter. Dat weten ze zelf ook. Je wordt het niet zomaar wereldkampioen. Daar moet je voor strijden tot aan het eind. En dat weten ze echt wel .
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Nederland heeft het fantastisch gedaan en alleen daarom verdienen ze al die bronzen medaille.
Hup Holland Hup!
V.w.b. de finale: laat alsjeblieft Duitsland winnen en niet die fletse, ordinaire schoppers van Argentinië. Het is ook verbazingwekkend dat een team met zoveel potentie, zo ondermaats gespeeld heeft. Wie er bij de FIFA 3 spelers heeft weten te vinden uit het Argentijnse elftal om te nomineren voor de beste speler van het toernooi; heeft flink zitten slapen. Ron Vlaar heeft in zijn eentje al meer laten zien dan Di Maria en Mascherano en Messi samen. Vlaar had genomineerd moeten worden, samen met Robben; niet Robben alleen.
Your Friendly Neighborhood Moderator
NL heeft één redelijk tot goede wedstrijd gespeeld, en dat was tegen Spanje. Daarna is het allemaal hakken over de sloot geweest. Eenzelfde statement zou dus ook opgegaan zijn voor NL.Sepp14 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:15:
Argentinie speelt het hele toernooi flets.
Ach, misschien wordt het wel een lachwekkende wedstrijd, ook leuk ipv een film, je weet het niet.chim0 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:37:
[...]
Ik echt totaal niet. Ga liever een filmpje kijken, maar din wil het perse zien..
Alleen hoop ik niet op een verlenging, ik moet om 5 uur op.

[ Voor 9% gewijzigd door Soldaatje op 12-07-2014 15:42 ]
Ja, lekker afgeschopt worden door David Luiz en consorten en geblesseerd raken voor het nieuwe seizoen. Nee, echt totaal zinloos deze wedstrijd. Mogen ze wat mij betreft afschaffen.Soldaatje schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:40:
[...]
Ach, misschien wordt het wel een lachwekkende wedstrijd, ook leuk ipv een film, je weet het niet.
Niet helemaal , als je kijkt naar het NL elftal wat bestaat uit merendeel Eredivisie spelers. Dan zou ik die prestatie van NL wel in een ander daglicht zetten.Napo schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:36:
[...]
NL heeft één redelijk tot goede wedstrijd gespeeld, en dat was tegen Spanje. Daarna is het allemaal hakken over de sloot geweest. Eenzelfde statement zou dus ook opgegaan zijn voor NL.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is NIET bedoeld voor de zinloze "discussie" over Robin van Persie.