"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
Frankrijk speelde goede wedstrijden. Over 2 jaar zullen ze er absoluut staan. Dat weet ik wel zeker.
Weet ik veel, kut YouTube. Is nu gefixt!MikeyMan schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:25:
[...]
Vanwaar de afspeellijst met een stel monitoren?
Maar vond het gewoon grappig hoe Aad het zegt "Dankzij (wait for it) Cillessen!"
1 dragende speler verliezen is wat anders dan 3MrMonkE schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:03:
[...]
Ja, jammer dat VP en Robben ook niet zijn uitgevallen. Dan hadden we zeker gewonnen
Natuurlijk wil je je sterkste elftal, maar de vraag is of het enorme puzzelen en analyseren door zijn ontbreken geen positief effect heeft gehad.
Kan je overigens ook onzin vinden hoor, we zullen het toch nooit weten
Verwijderd
Dit had een heerlijk 1 op 1 doelpunt van Robben moeten worden...Tristan schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:13:
Deze vond ik ech belachelijk. Sta je 1 op 1 met de keeper, wordt je afgefloten omdat iemand uit glijdt.
[afbeelding]
In de laatste seconden van de videoPinobigbird schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:30:
[...]
http://nos.nl/wk2014/vide...oon-scoren-in-oranje.html ?
Om nou te zeggen dat hij een traanje wegpinkt?
Is toch niet te geloven, als die scheids beter opgelet had, was het 6-1 geworden...jaapstobbe schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:32:
[...]
Dit had een heerlijk 1 op 1 doelpunt van Robben moeten worden...
Zelden zo'n slechte scheids gezien
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 13-07-2014 16:44 ]
Ik snap het ook niet.jaapstobbe schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:32:
[...]
Dit had een heerlijk 1 op 1 doelpunt van Robben moeten worden...
Die brazilianen hadden wel een duwtje in de rug nodig.
Het is ook nooit goed.
★ What does that mean? ★
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Snap ik dus ook niet.Van Gaal wil 'ongeslagen' naar huis: 'Dan schrijf je geschiedenis'
Hahaha what a funny guy!
Heeft niemand hem gezegd dat hij tegen Argentinie verloren heeft?
Of telt het niet als je verliest door penalties?
Kan iemand mij die definitie uitleggen?
Ongeslagen in de reguliere speeltijd, de 90 minuten dus.Soldaatje schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:56:
MrMonke:
[...]
Snap ik dus ook niet.
Of telt het niet als je verliest door penalties?
Kan iemand mij die definitie uitleggen?
1 niet overwonnen
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=ongeslagen&lang=nn
Dus het slaat nergens op?
Als ik Google op 'ongeslagen' kom ik vaak de term tegen ook bij andere sporten maar wijzer word ik er nog niet van.
Tijdens de wedstrijd niet verloren. Penalties vallen hier buiten.
Waarom is dan mijn vraag?MikeyMan schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:13:
Zo moeilijk is het toch niet?
Tijdens de wedstrijd niet verloren. Penalties vallen hier buiten.
Waarom ben je niet overwonnen als je verloren hebt door penalties?
Het klopt gewoon niet.

Wie heeft dat verzonnen?
Excuses dat ik het nog niet begrijp.
[ Voor 8% gewijzigd door Soldaatje op 13-07-2014 18:31 ]
Kwalitatief misschien, maar dit Frankrijk komt als team tekort. Hetzelfde probleem als Engeland al jaren heeft. Een hoop talent met een paar ego's voorop.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:22:
[...]
Frankrijk zal dan absoluut één van de favorieten zijn.
Natuurlijk heeft Nederland uiteindelijk wel verloren door die penalty's, maar al was de wedstrijd tijdens de voorrondes geweest, dan zou er geen verlenging zijn geweest en had niemand verloren. Dus ondanks dat het een soort van troost is, zit er ook wel een punt inSoldaatje schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:19:
[...]
Waarom is dan mijn vraag?
Het klopt gewoon niet.
Wie heeft dat verzonnen?
[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 13-07-2014 18:32 ]
The devil is in the details.
Maakt voor mij persoonlijk ook net het verschil tussen een mislukt toernooi en een geslaagd toernooi.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Volgens The Laws of the Game geldt dat "The kicks from the penalty mark are not part of the match". Dus de FIFA beschouwt NED-CRC en NED-ARG als gelijkspelen.Soldaatje schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:19:
[...]
Waarom is dan mijn vraag?
Het klopt gewoon niet.
Wie heeft dat verzonnen?
Excuses dat ik het nog niet begrijp.
NB: een goal in de laatste minuut van de verlenging telt dus wél voor de uitslag! Niet alleen de 90 minuten dus.
Als we over een paar jaar weer tegen Argentinië spelen staat er voor de wedstrijd in beeld dat we vier keer gewonnen, een keer verloren en vier keer gelijkgespeeld hebben. Dat een van die gelijke spelen leidde tot uitschakeling op een toernooi is voor de statistieken blijkbaar irrelevant.
Bottom line: het is een (kromme) manier om je prestatie, die op zich al geweldig was, extra glans te geven. Het toernooi positief afsluiten is genoeg reden om te willen winnen. Dat gedoe over ongeslagen blijven is, hoewel volgens de regels wel waar, een beetje onzinnig m.i.
[ Voor 5% gewijzigd door kenneth op 13-07-2014 19:56 ]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Het goede nieuws was dat hij dit voor beide kanten deed. Kortom hij was niet inconsequent, maar wel degelijk incompetent..
Daarom is ook NL zo ver gekomen. Bij hun club een ego maar dit WK hebben ze hun ego thuisgelaten en hebben ze heel veel voor elkaar over gehad in het veld.tweaker2010 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:28:
[...]
Kwalitatief misschien, maar dit Frankrijk komt als team tekort. Hetzelfde probleem als Engeland al jaren heeft. Een hoop talent met een paar ego's voorop.
Als je al over ego mag praten over de NL spelers.
Ben zo blij geweest dat Afellay niet mee was.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Absoluut, de verdediging was ijzersterk dit toernooi, daarom is het ook zo zonde dat Oranje in de halve finale niet durfde aanvallen, maar laf afwachtte tot de Argentijnen wat zouden doen. Met deze verdediging hadden ze best iets meer risico kunnen nemen in de aanval. In het slechtste geval zou het resultaat hetzelfde geweest zijn als nu.martinusz schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:27:
Besefte net trouwens weer dat we maar 2? Veldgoals tegen hebben gehadbizar weinig eigenlijk!
Ik zeg Vlaarmartinusz schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:27:
Besefte net trouwens weer dat we maar 2? Veldgoals tegen hebben gehadbizar weinig eigenlijk!
[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 14-07-2014 10:35 ]
Verwijderd
Regeren is vooruitschuiven

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
[ Voor 68% gewijzigd door Señor Sjon op 15-07-2014 10:22 ]
Hulp van de scheids zeker?DarthDavy schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:03:
Nieuwe moeilijkheidsgraad in Fifa 15
[afbeelding]
En toen kwam je Duitsland tegen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Mee eens, een topic over het WK met een subtopic over de strijd tegen Brazilie kan dus weldegelijk info bevatten over bepaalde spelers. Of dat nou van persie is of Robben of Vlaar of wie dan ook.ettie1990 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:23:
wanne onzin dat ik hier niks over V. Persie mag zeggen, gaat toch net zo goed over die pot 0-3 winst tegen Brazilië. Dus als ik Robben is een meester had geplaatst mag het wel, das toch dikke lariekoek
Snap niet waarom dit niet is toegestaan.
Verwijderd
Dat laatste zie ik ondanks alles niet gebeuren de komende jaren met Hiddink aan het roer.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is NIET bedoeld voor de zinloze "discussie" over Robin van Persie.