Brazilie gefileerd 0-3 [Troostfinale] Brazilie - Nederland

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 23.506 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:22:
[...]

Frankrijk zal dan absoluut één van de favorieten zijn.
Dat waren ze nu ook, maar heb jij 't gezien?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramzzz schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:27:
[...]

Dat waren ze nu ook, maar heb jij 't gezien?
Frankrijk speelde goede wedstrijden. Over 2 jaar zullen ze er absoluut staan. Dat weet ik wel zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Frankrijk zal favoriet zijn, net als Duitsland en alle andere gebruikelijke namen. Nederland zal, ondanks dat ze alles winnen in kwalificatie en mensen als Robben en Depay hebben rondlopen, volgens de media helemaal niets op het EK te zoeken hebben. Vervolgens halen we tegen alle verwachtingen in de halve finale en is iedereen toch blij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:26
MikeyMan schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:25:
[...]

Vanwaar de afspeellijst met een stel monitoren?
Weet ik veel, kut YouTube. Is nu gefixt!

Maar vond het gewoon grappig hoe Aad het zegt "Dankzij (wait for it) Cillessen!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

MrMonkE schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:03:
[...]

Ja, jammer dat VP en Robben ook niet zijn uitgevallen. Dan hadden we zeker gewonnen ;)
1 dragende speler verliezen is wat anders dan 3 ;) Wedstrijden zonder Pelle werden bijvoorbeeld ook vaak gewonnen doordat Feyenoord anders ging spelen en zich meer aanpaste aan de wedstrijd/tegenstander.

Natuurlijk wil je je sterkste elftal, maar de vraag is of het enorme puzzelen en analyseren door zijn ontbreken geen positief effect heeft gehad.

Kan je overigens ook onzin vinden hoor, we zullen het toch nooit weten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederland zal op het EK ook een van de favorieten zijn. Als je tweemaal achterelkaar zo goed presteert op een WK dan kan het niet anders dat je ook bij de favorieten gaat horen. Ik verwacht in de verdediging Virgil van Dijk nog wel, zeker als hij dalijk naar een grotere club verkast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:24
Tristan schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:13:

Deze vond ik ech belachelijk. Sta je 1 op 1 met de keeper, wordt je afgefloten omdat iemand uit glijdt.

[afbeelding]
Dit had een heerlijk 1 op 1 doelpunt van Robben moeten worden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:41
In de laatste seconden van de video
jaapstobbe schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:32:
[...]
Is toch niet te geloven, als die scheids beter opgelet had, was het 6-1 geworden...
Zelden zo'n slechte scheids gezien

[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 13-07-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

jaapstobbe schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:32:
[...]

Ik snap het ook niet.
Die brazilianen hadden wel een duwtje in de rug nodig.
Het is ook nooit goed.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:40

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

In de poulefase had NL bij een wedstrijd een donkere scheidsrechter. Die had ik gisteren liever gehad. Deze van gisteren was dramatisch hoe die de regels interpreteerde.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
MrMonke:
Van Gaal wil 'ongeslagen' naar huis: 'Dan schrijf je geschiedenis'

Hahaha what a funny guy! :)
Heeft niemand hem gezegd dat hij tegen Argentinie verloren heeft?
Snap ik dus ook niet.
Of telt het niet als je verliest door penalties?
Kan iemand mij die definitie uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Soldaatje schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:56:
MrMonke:
[...]

Snap ik dus ook niet.
Of telt het niet als je verliest door penalties?
Kan iemand mij die definitie uitleggen?
Ongeslagen in de reguliere speeltijd, de 90 minuten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dat waren we in 2010 ook: ongeslagen in reguliere speeltijd. Volgens mij heeft hij het over de FIFA-statistieken waarin (kennelijk) de stand na verlenging geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:41
Ach je ziet het wel vaker,... van alles wordt aangegrepen om de moed erin te houden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
on·ge·sla·gen (bijvoeglijk naamwoord)
1 niet overwonnen
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=ongeslagen&lang=nn

Dus het slaat nergens op?
Als ik Google op 'ongeslagen' kom ik vaak de term tegen ook bij andere sporten maar wijzer word ik er nog niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zo moeilijk is het toch niet?
Tijdens de wedstrijd niet verloren. Penalties vallen hier buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
MikeyMan schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:13:
Zo moeilijk is het toch niet?
Tijdens de wedstrijd niet verloren. Penalties vallen hier buiten.
Waarom is dan mijn vraag?
Waarom ben je niet overwonnen als je verloren hebt door penalties?
Het klopt gewoon niet. 8)7
Wie heeft dat verzonnen?
Excuses dat ik het nog niet begrijp. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Soldaatje op 13-07-2014 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:22:
[...]
Frankrijk zal dan absoluut één van de favorieten zijn.
Kwalitatief misschien, maar dit Frankrijk komt als team tekort. Hetzelfde probleem als Engeland al jaren heeft. Een hoop talent met een paar ego's voorop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Soldaatje schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:19:
[...]

Wie heeft dat verzonnen?
Natuurlijk heeft Nederland uiteindelijk wel verloren door die penalty's, maar al was de wedstrijd tijdens de voorrondes geweest, dan zou er geen verlenging zijn geweest en had niemand verloren. Dus ondanks dat het een soort van troost is, zit er ook wel een punt in ;) Er is niet verloren tijdens het reguliere, échte, voetbal.

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 13-07-2014 18:32 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:51

Fiber

Beaches are for storming.

Toch knap gedaan door Van Gaal en zijn mannen: Met 3-0 de troostfinale winnen van het thuisland Brazilië is echt niet makkelijk. Zeker niet omdat Brazilië ook nog wat goed te maken had. Zo komen onze jongens toch met een wat lekkerder gevoel naar huis.

Maakt voor mij persoonlijk ook net het verschil tussen een mislukt toernooi en een geslaagd toernooi.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Soldaatje schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:19:
[...]

Wie heeft dat verzonnen?
Excuses dat ik het nog niet begrijp. :)
Volgens The Laws of the Game geldt dat "The kicks from the penalty mark are not part of the match". Dus de FIFA beschouwt NED-CRC en NED-ARG als gelijkspelen.

NB: een goal in de laatste minuut van de verlenging telt dus wél voor de uitslag! Niet alleen de 90 minuten dus.

Als we over een paar jaar weer tegen Argentinië spelen staat er voor de wedstrijd in beeld dat we vier keer gewonnen, een keer verloren en vier keer gelijkgespeeld hebben. Dat een van die gelijke spelen leidde tot uitschakeling op een toernooi is voor de statistieken blijkbaar irrelevant.

Bottom line: het is een (kromme) manier om je prestatie, die op zich al geweldig was, extra glans te geven. Het toernooi positief afsluiten is genoeg reden om te willen winnen. Dat gedoe over ongeslagen blijven is, hoewel volgens de regels wel waar, een beetje onzinnig m.i.

[ Voor 5% gewijzigd door kenneth op 13-07-2014 19:56 ]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 08:42
Vandaag nog een paar keer de herhalingen gezien van wat acties gisteren... man, wat was die scheids slecht bezig, die had zijn wit-rode stokje thuis gelaten. Acties die donker-geel to rood waren liet hij lopen, om vervolgens geel aan degene die omver geduwd werden te geven...
Het goede nieuws was dat hij dit voor beide kanten deed. Kortom hij was niet inconsequent, maar wel degelijk incompetent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:40

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

tweaker2010 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:28:
[...]

Kwalitatief misschien, maar dit Frankrijk komt als team tekort. Hetzelfde probleem als Engeland al jaren heeft. Een hoop talent met een paar ego's voorop.
Daarom is ook NL zo ver gekomen. Bij hun club een ego maar dit WK hebben ze hun ego thuisgelaten en hebben ze heel veel voor elkaar over gehad in het veld.
Als je al over ego mag praten over de NL spelers.
Ben zo blij geweest dat Afellay niet mee was.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Besefte net trouwens weer dat we maar 2? Veldgoals tegen hebben gehad :D bizar weinig eigenlijk!

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
martinusz schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:27:
Besefte net trouwens weer dat we maar 2? Veldgoals tegen hebben gehad :D bizar weinig eigenlijk!
Absoluut, de verdediging was ijzersterk dit toernooi, daarom is het ook zo zonde dat Oranje in de halve finale niet durfde aanvallen, maar laf afwachtte tot de Argentijnen wat zouden doen. Met deze verdediging hadden ze best iets meer risico kunnen nemen in de aanval. In het slechtste geval zou het resultaat hetzelfde geweest zijn als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
martinusz schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:27:
Ik zeg Vlaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Scolari is geen bondscoach meer, maar het is onduidelijk of hij ontslagen is of zelf opgestapt is.bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

*knip* wat staat er nou in de topicwaarschuwing? En nee, dergelijk dreinerig gebash hoeft ook niet in een ander topic. Onderbouwde kritiek: ja, bashen: nee.

[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 14-07-2014 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet krom dat wij een gelijkspel hebben staan tegen Argentinië. Dit heeft onder andere met de Bookmakers te maken. Wanneer je inzet op een wedstrijd, bijvoorbeeld Nederland vs België en je zegt 4-3 en Nederland wint na penalty's met 4-3 dan verlies je gewoon je geld, ondanks dat je het eigenlijk goed hebt. Het gaat om de reguliere speeltijd. Reden twee is dat penalty's vaak een loterij zijn dus die tellen niet als ''echte goals'' bij de bookies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:01
Het gaat toch niet om de bookmakers, en je verliest ook niet op penalties - het blijft een gelijkspel. Het punt is dat er na een gelijkspel een beslissing moet vallen wie er doorgaat. Je kunt niet eeuwig blijven verlengen. Penalties zijn daar een manier voor, maar je zou net zo goed kunnen zeggen dat de ploeg met de beste resultaten (doelsaldo) in de voorgaande wedstrijden door mag. Het voordeel is dan dat het in de groepsfase een prikkel geeft om extra te scoren, zelfs als je al door bent. Het nadeel is dat je een ploeg al op "voorsprong" zet. Die zou op het idee kunnen komen om 120 minuten het gelijkspel te gaan verdedigen, wat niet bepaald bijdraagt aan een aantrekkelijke wedstrijd.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Afbeeldingslocatie: http://static0.hln.be/static/photo/2014/2/0/9/20140714001658/media_xll_6901524.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Nieuwe moeilijkheidsgraad in Fifa 15

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t1.0-9/10553483_771958889514297_4915657299094202713_n.jpg

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Pfff.. te flauw eigenlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:17

Player1S

Probably out in the dark

Jammer dat ze niet de standaard waarden pakken van FIFA en dat de tekst deels Engels deels Spaans (??) is.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Dat maakt het idd wel erg (makkelijk) gemaakt ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Laatst online: 27-09 18:26

ettie1990

PSN:ettiesick

Anders negeer je gewoon de topicwarning. ;(

[ Voor 68% gewijzigd door Señor Sjon op 15-07-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

DarthDavy schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:03:
Nieuwe moeilijkheidsgraad in Fifa 15

[afbeelding]
Hulp van de scheids zeker? :P
En toen kwam je Duitsland tegen. >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Laatst online: 27-09 18:26

ettie1990

PSN:ettiesick

wanne onzin dat ik hier niks over V. Persie mag zeggen, gaat toch net zo goed over die pot 0-3 winst tegen Brazilië. Dus als ik Robben is een meester had geplaatst mag het wel, das toch dikke lariekoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:51

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ettie1990 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:23:
wanne onzin dat ik hier niks over V. Persie mag zeggen, gaat toch net zo goed over die pot 0-3 winst tegen Brazilië. Dus als ik Robben is een meester had geplaatst mag het wel, das toch dikke lariekoek
Mee eens, een topic over het WK met een subtopic over de strijd tegen Brazilie kan dus weldegelijk info bevatten over bepaalde spelers. Of dat nou van persie is of Robben of Vlaar of wie dan ook.

Snap niet waarom dit niet is toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg dat dit gehele WK en wedstrijden zoals deze (Brazilië vs NL kleine finale WK 2014) en natuurlijk Spanje vs Nederland i.c.m. de keeperswissel van coach Louis van Gaal, nog jaren zal nagalmen of met weemoed over zal worden gesproken als een tijd dat dit matige doorsnee elftal met uiteraard 2 superspelers ons Nederlanders en ons voetbal wereldwijd weer op de kaart zette.

Dat laatste zie ik ondanks alles niet gebeuren de komende jaren met Hiddink aan het roer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Oeps, was ik deze vergeten te sluiten? :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor de zinloze "discussie" over Robin van Persie.