Gvd, waarom geeft Robben die bal nou niet aan Van Persie?? Ik snap er geen fuck van, altijd maar dat langzame lopen en gekloot voorin. Hoe zijn we in godsnaam zover gekomen?
Wordt wel beetje moe van het ophemelen van onze verdedigers, het is godver ook niet zo moeilijk met 5! Man.
Alleen de Vrij vind ik echt alle wedstrijden er bovenuit steken, dat had ik niet verwacht.
Alleen de Vrij vind ik echt alle wedstrijden er bovenuit steken, dat had ik niet verwacht.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dude, je staat 0-2 voor tegen fucking Brazilië?Tristan schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:36:
Gvd, waarom geeft Robben die bal nou niet aan Van Persie?? Ik snap er geen fuck van, altijd maar dat langzame lopen en gekloot voorin. Hoe zijn we in godsnaam zover gekomen?
Beetje offtopic, maar misschien dat de technische staff te veel heeft gefocust op de groepsfase?
En Vlaar niet?!martinusz schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:36:
Wordt wel beetje moe van het ophemelen van onze verdedigers, het is godver ook niet zo moeilijk met 5! Man.
Laat maar, die zapt net in...Coltrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:36:
[...]
Dude, je staat 0-2 voor tegen fucking Brazilië?
Ach kom nou, het is gewoon een feit dat Vlaar en de Vrij een fantastisch WK spelen. Daar is geen ophemelen bij.martinusz schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:36:
Ik zie het eigenlijk nog wel 1-2 worden. En dan wordt het denk ik pas echt schoppen geblazen. Dus maar hopen op een 0-3 snel.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Hmm hoe bedoel je dit?muhda schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:36:
Beetje offtopic, maar misschien dat de technische staff te veel heeft gefocust op de groepsfase?
ou geen verkeerde zijn iddMartinspire schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:36:
Zal me niet verbazen als Vlaar met Louis mee gaat naar Manchester
Niet zo moeilijk? Als het niet zo moeilijk zou zijn om zo de 0 te houden, dan zou toch iedereen zo spelen? Je moet nog steeds goed georganiseerd staan en je duels winnen. De verdediging valt mij alles mee. Zeker Vlaar en De Vrij.martinusz schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:36:
and again.... [sarcasme]Ghengis schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:37:
[...]
Ach kom nou, het is gewoon een feit dat Vlaar en de Vrij een fantastisch WK spelen. Daar is geen ophemelen bij.
Weet ik wel, maar er is zoveel meer potentie. We hebben een team zoals duitsland maar er wordt gewoon niet goed gekeken.Coltrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:36:
[...]
Wel blijven wel Nederlanders ja,,,, We moeten winnen met mooi voetbalColtrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:36:
[...]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Vergeet niet dat de aanval van Brazilië ook gewoon baggerslecht is heh
Denk dat hij bedoelt dat de groepsfase veel beter verliep (qua goals) dan de KO fase.
Maar in de KO fase kom je ook zwaardere tegenstanders tegen.
En wat bedoel je dan precies met team? De teamspirit mag ik hopen?Tristan schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:37:
[...]
Weet ik wel, maar er is zoveel meer potentie. We hebben een team zoals duitsland maar er wordt gewoon niet goed gekeken.
Dat waren toch twee prachtige, mooie en welverdiende doelpuntenZewatanejo schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:37:
[...]
Wel blijven wel Nederlanders ja,,,, We moeten winnen met mooi voetbal
En dan te bedenken dat we voor het WK onze verdediging zo slecht vonden....
We hadden na Spanje gewoon 4-3-3 moeten spelen...
We hadden na Spanje gewoon 4-3-3 moeten spelen...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Feijenoord houdt Brazilie op 0-2

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Omdat er maar 1 team voetbalt en dat is Duitsland, de rest is matig tot zeer slecht.Tristan schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:36:
Onze 11 jongens. Ik zie ze zo vaak weer terug spelen terwijl er in mijn ogen echt wel kansen naar voren liggen.andries.t.net schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:38:
[...]
En wat bedoel je dan precies met team? De teamspirit mag ik hopen?
Penalty?!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Schijtrechter weer...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Juist! DAT bedoel ik.sevinc schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:39:
[...]
Omdat er maar 1 team voetbalt en dat is Duitsland, de rest is matig tot zeer slecht.
Niet alleen de aanval.Goron schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:38:
Vergeet niet dat de aanval van Brazilië ook gewoon baggerslecht is heh
Het hele toernooi probeer ik al betere spelers te bedenken voor dit Brazilie maar ze schieten me gewoon niet te binnen. Is het niveau van de Braziliaanse voetballers echt zo veel minder geworden in de afgelopen jaren?
Superschijtrechter...
Zelfs Robben moet er om lachen, zo slecht als die scheids is...
Van Persie deed Godver helemaal niks.
⏩ PVOutput☀️
Dat ze tijdens de groepsfase de tegenstander beter geanalyseerd hebben en de scouts niet echt informatie hebben ingebracht.
Nog een tweede punt, Robben is nog meer individueel gaan spelen? Soms had ie allang moeten pasen of afgeven maar dan toch nog doorlopen.
[ Voor 5% gewijzigd door muhda op 13-07-2014 06:48 ]
Dat was dus wel een pingel.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Jongens rustig....ik heb hem omgekocht
schwarzenegger schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:29:
[...]
Klopt, 1 kameel, 4 kebab-rollen en zo'n schaafmachine was genoeg.
Hadden we toch zomaar weer een penalty gehad en was de wedstrijd afgelopen omdat Brazilie nog maar met 7 man over is.
alles kan off-topic
Die scheids moeten ze echt verbannen uit de sport. Wat een drollevanger.
MVV of desnoods t voetbalteam van de Jostyband kan dit Brazilië nog tegenhouden
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
3de plaats, ben je de beste van de rest.Coltrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:40:
Zo buurtjes, derde beste ploeg van de wereld! Doen jullie goed, gefeliciteerd!
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Overigens nu fout (blunder ) 3 en 4 in één minuut dat is toch ook wel knap!.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Met stip de slechtste scheidsrechter van dit toernooi. Wat een ongelofelijke ramp. Het is dat we voor staan...
Thanks, weet wie het zegtColtrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:40:
Zo buurtjes, derde beste ploeg van de wereld! Doen jullie goed, gefeliciteerd!
Nee met 5 man verdedigen is niet moeilijk neeRoD schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:37:
[...]
Niet zo moeilijk? Als het niet zo moeilijk zou zijn om zo de 0 te houden, dan zou toch iedereen zo spelen? Je moet nog steeds goed georganiseerd staan en je duels winnen. De verdediging valt mij alles mee. Zeker Vlaar en De Vrij.
Vlaar speelt 2 wedstrijden aardig, maar zet hem nu maar weer eens in een systeem als 4-4-2 of 4-3-3, is het gelijk een ander verhaal.
Nu kan ie lekker overal makkelijk ingrijpen, want of hij heeft geen man te dekken of iemand kan het overnemen omdat je met z'n 5e bent. En Vlaar aan de bal? Laten we daar maar niet over beginnen.
De vrij....top gespeeld ook aan de bal!
In ieder geval de op één na blijste ploeg van de wereld als ze winnen dan.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Die scheids gaat straks nog een rode kaart geven, ik had in mijn poule opgegeven dat er tien rode kaarten zouden zijn.....
Ja, deze valt voor de echte in.Soldaatje schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:42:
Die scheids is zeker op stage ofzo.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Die Spanjaard van Bra-Col was toch niet beter?RoD schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:42:
Met stip de slechtste scheidsrechter van dit toernooi. Wat een ongelofelijke ramp. Het is dat we voor staan...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hahha, het commentaar hier bij ZDF: dit is geen landesniveau, dit is vriendschappelijk buurt niveau...
Tja, twee keer Europa vs Zuid-Amerika, bij de een wint Duitsland, bij de ander verliest Nederland. Waardoor het vandaag en morgen weer tweemaal Europa tegen Zuid-Amerika is. Zal niet gek opkijken als morgen na Nederland Argentinië wint eigenlijk...
Ja, beter de halve verliezen en deze winnen dan de finale verliezen qua gevoel/afsluiting van t toernooi
Nee vakantie, tegen de avond fluit hij een pot, dan gaat hij het nachtleven in en gaat de wijven achterna en word dan ergens tegen de middag wakker met een kater.Soldaatje schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:42:
Die scheids is zeker op stage ofzo.
Gewoon betaalde vakantie, dat hij slecht fluit boeit de FIFA niet zo.
Eens!rik86 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:43:
Ja, beter de halve verliezen en deze winnen dan de finale verliezen qua gevoel/afsluiting van t toernooi
2de worden is misschien wel erger dan 3de
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Liever de finale verloren. De Duitsers zijn zo goed dat je daarvan verliest zonder enige schaamte.rik86 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:43:
Dit is toch geen voordeel? Alleen een excuus om geen geel te trekken
alles kan off-topic
Ik mag ook hopen dat de finale sowieso beter gespeeld wordt dan dit niveau...
En dit begrijp ik dus niet, 300 man voorin en dan gaat de bal weer helemaal terug naar Cilissen. Waarom!?
Kun je achteraf tenminste zeggen dat je van de kampioen verloren hebt.DanielWW2 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:44:
[...]
Liever de finale verloren. De Duitsers zijn zo goed dat je daarvan verliest zonder enige schaamte.
Als de Duitsers morgen winnen dan heb je van de nr2 verloren.
Vorm! HAha, nice Van Gaal!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
De eerste helft was best aardig, zowel Bra als NED zijn het gewoon zat nu.Jolke schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:45:
Ik mag ook hopen dat de finale sowieso beter gespeeld wordt dan dit niveau...
En die scheidsrechter werkt ook niet al te motiverend.
[ Voor 9% gewijzigd door Jadero op 12-07-2014 23:46 ]
Haha. Vorm komt erin
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Aardige wedstrijd, maar het laat wel zien dat Nederland inderdaad niks in de finale te zoeken had, en blij mag zijn dat we uberhaupt de halve finale gehaald hebben.
HULK getting angry!!!
Hulk Smash!!!
Hulk Smash!!!
Right for all the wrong reasons.
Vorm in het veld en Kuijt op doel
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Als Vorm erin komt zou dat wel de ultieme vernedering zijn voor Brazilië.
Van Gaal geeft de wedstrijd Vorm. En Hulk lijkt in het niet te vallen bij Vlaar, zo groot is die.
⏩ PVOutput☀️
En dan is het logisch dat je derde bentDeadsy schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:45:
[...]
Kun je achteraf tenminste zeggen dat je van de kampioen verloren hebt.
Als de Duitsers morgen winnen dan heb je van de nr2 verloren.
Gaat al het hele wk zo..Tristan schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:45:
En dit begrijp ik dus niet, 300 man voorin en dan gaat de bal weer helemaal terug naar Cilissen. Waarom!?
Zeg, zou Luiz vandaag wel zijn zakje chips krijgen?
Pijnlijk voor Vorm..
⏩ PVOutput☀️
Kaap schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:47:
Zeg, zou Luiz vandaag wel zijn zakje chips krijgen?
Denk dat de motivatie ook een probleem is.tinzarian schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:46:
Aardige wedstrijd, maar het laat wel zien dat Nederland inderdaad niks in de finale te zoeken had, en blij mag zijn dat we uberhaupt de halve finale gehaald hebben.
In een finale zouden ze denk ik veel gemotiveerder zijn dan in deze wedstrijd.
Gooi gewoon Vorm erin, je mag een doelman toch ook als veldspeler opstellen.
Dan hebben we 800 man achterinTristan schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:45:
Clasie JONGEN! Je moet nog 2 minuten! Geeft die Vorm de kans!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor de zinloze "discussie" over Robin van Persie.
Dit topic is NIET bedoeld voor de zinloze "discussie" over Robin van Persie.